Εξαιρετικές επιδόσεις τεσσάρων αθλητών τού Αθηνόδωρου στον Ημιμαραθώνιο «Θανάσης Σταμόπουλος»

Με σημαντικές επιδόσεις και ατομικά ρεκόρ επέστρεψαν  τέσσερις αθλητές του συλλόγου «Αθηνόδωρος ο Αιγιεύς» από τον 13ο Ημιμαραθώνιο «Θανάσης Σταμόπουλος» που διεξήχθη χθες στα Τρίκαλα Θεσσαλίας.

Πρόκειται για τους Παναγιώτη Παπακωνσταντίνου, Μάριο Τσερεντζούλια, Γιάννη Βασιλείου και Δημήτρη Παπαγιαννόπουλο, οι οποίοι διακρίθηκαν στον συγκεκριμένο Ημιμαραθώνιο (διαδρομή Καλαμπάκα – Τρίκαλα), ανάμεσα σε 2.034 συμμετέχοντες!

Πιο συγκεκριμένα, ο Παπακωνσταντίνου τερμάτισε 18ος με χρόνο 1.13.36, ο Τσερεντζούλιας 23ος με 1.14.40, ο Βασιλείου 70ός με 1.22.10 και ο Παπαγιαννόπουλος 294ος με επίδοση 1.29.45.

Την Κυριακή (20 Μαρτίου) το 10ετές αρχιερατικό μνημόσυνο για τον Ιωάννη Βασιλειάδη στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αιγίου

Δέκα χρόνια συμπληρώνονται φέτος από την ημέρα που ο ιδρυτής του Ιδρύματος «Κατερίνα Βασιλειάδου», Ναύαρχος και τέως Υπουργός Ιωάννης Βασιλειάδης έφυγε από τη ζωή και την Κυριακή 20 Μαρτίου το Διοικητικό Συμβούλιο τού ως άνω Ιδρύματος θα τελέσει αρχιερατικό μνημόσυνο υπέρ αναπαύσεως της ψυχής του, στον Καθεδρικό Ιερό Ναό Φανερωμένης Αιγίου.

Η Δημοτική Τοπική Οργάνωση ΝΔ Αιγιαλείας θα παραστεί στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό, καλώντας παράλληλα τους Αιγιαλείς να προσέλθουν και σε ένδειξη τιμής και ευγνωμοσύνης στον ΑΙΓΙΟΛΑΤΡΗ – ΠΟΛΙΤΙΚΟ – ΕΥΕΡΓΕΤΗ – ΑΝΘΡΩΠΟ Ιωάννη Βασιλειάδη να συμπροσευχηθούν υπέρ αναπαύσεως της ψυχής του.

ΣΥΡΙΖΑ Αιγιάλειας: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Τρίτη (15/3) στη ΔΕΗ Αιγίου για την ακρίβεια στο ηλεκτρικό ρεύμα

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το κατάστημα της ΔΕΗ στο Αίγιο (Κορίνθου 113 ), με σκοπό την αντίδραση στην ακρίβεια του ηλεκτρικού ρεύματος και τη φτωχοποίηση των νοικοκυριών, πραγματοποιούν την Τρίτη, 15 Μαρτίου, στις 11π.μ., οι οργανώσεις Μελών Αιγίου, Διακοπτού και Ακράτας του «ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία».

Σε κοινή ανακοίνωσή τους επισημαίνουν τα εξής: «Η ελληνική κοινωνία εδώ και μήνες πληρώνει βαρύ τίμημα, εξαιτίας των καταστροφικών επιλογών της κυβέρνησης Μητσοτάκη, στην κρίση της ακρίβειας. Οι αυξήσεις στους λογαριασμούς του ρεύματος, τα καύσιμα ακόμη και στα τρόφιμα, έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. Η κατάσταση στα νοικοκυριά, σε συνταξιούχους, αγρότες και μικρομεσαίους είναι τραγική. Οδηγούμαστε σε κλιμάκωση ραγδαίας κοινωνικής και ανθρωπιστικής κρίσης.

Είναι αναγκαίο να παρθούν τώρα μέτρα ανακούφισης των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων.

Ειδικότερα:

– Πλαφόν στις τιμές ρεύματος – φυσικού αερίου

– Μείωση του ΕΦΚ στα καύσιμα

– Μείωση του ΦΠΑ στα βασικά προϊόντα διατροφής

– Αύξηση του κατώτατου μισθού στα 800 ευρώ

– Χρονική μετάθεση της απολιγνιτοποίησης

– Επαναφορά του δημόσιου – κοινωφελούς χαρακτήρα της ΔΕΗ».

 

Συνεργασία του Αντιπεριφερειάρχη Θ. Βασιλόπουλου με το Γενικό Διευθυντή Τροφίμων του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης Β. Μιχαλόπουλο

Την αγαστή συνεργασία τους επαναβεβαίωσαν σε συνάντηση που είχαν στην Αθήνα ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης Θεόδωρος Βασιλόπουλος και ο νέος Γενικός Διευθυντής Τροφίμων του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης Βασίλης Μιχαλόπουλος, ο οποίος μέχρι πρότινος ήταν προϊστάμενος στη Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

«Σημαντική ήταν η προσφορά του φίλου Βασίλη στην Περιφέρειά μας αυτά τα χρόνια, γι’ αυτό και προσβλέπω στη συνέχιση της συνεργασίας μας και στο μέλλον στον τομέα κυρίως της αγροδιατροφής. Σκοπός μας είναι να προβάλλουμε και να προωθήσουμε στις εγχώριες και διεθνείς αγορές ασφαλή ποιοτικά προϊόντα προς όφελος του εισοδήματος των παραγωγών, της προστασίας των καταναλωτών και της βελτίωσης της αγροτικής μας οικονομίας» ανέφερε σε δηλώσεις του μετά τη συνάντηση ο κ. Βασιλόπουλος, επισημαίνοντας για το νέο γενικό διευθυντή Τροφίμων του ΥΠΑΑΤ ότι κατά τη θητεία του στη ΔΑΟΚ άφησε μόνο θετικά αποτυπώματα στον πρωτογενή τομέα της Δυτικής Ελλάδας.

Συγκέντρωση ανθρωπιστικής βοήθειας για την Ουκρανία

Σε μια κίνηση έμπρακτης αλληλεγγύης για την αντιμετώπιση του μείζονος προβλήματος της ανθρωπιστικής κρίσης που έχει δημιουργηθεί σαν συνέπεια του πολέμου στην Ουκρανία προχωρούν από κοινού η Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, ο δήμος Αιγιαλείας, ο Ιατρικός και ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Αιγιαλείας.

Πιο συγκεκριμένα, ύστερα από την άμεση συνεργασία της αντιδημάρχου Πρόνοιας και Κοινωνικής Προστασίας Διαμάντως Βασιλακοπούλου, της προέδρου της ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α. Μαρίας Τσουκαλά, του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου και των προεδρείων του Ιατρικού και Φαρμακευτικού Συλλόγου Αιγιαλείας, θα συγκεντρωθούν φάρμακα, υγειονομικό υλικό και τρόφιμα, προκειμένου να αποσταλούν στις εμπόλεμες περιοχές της Ουκρανίας.

Όσοι θέλουν να βοηθήσουν, μπορούν να προσφέρουν φάρμακα, υγειονομικό υλικό και τρόφιμα από τη Δευτέρα 14 έως και την Παρασκευή 18 Μαρτίου (από τις 10π.μ. έως τη 1μ.μ.) στο χώρο του Πολιτιστικού Κέντρου «Αλέκος Μέγαρης» και πιο συγκεκριμένα στο κυλικείο.

Λίστα φαρμάκων Υγειονομικού Υλικού: αντιβιοτικά (ενέσιμα), καθετήρες, αιμοστατικές γάζες, ενδοφλέβιοι καθετήρες 18G και 22G, αιμοστατικά (τρανεξαμικό οξύ σε οποιαδήποτε μορφή), αντιβακτηριδιακά επιθέματα, Ambu, επίδεσμοι, γύψινοι επίδεσμοι, αντισταμινικά (ενέσιμα), αποστειρωμένα γάντια (μέγεθος M,L) σύριγγες, συστήματα ορού, ορμόνες φουροξαζίδη, ενεργοποιημένος άνθρακας, φυσιολογικούς ορούς, τραμαδόλη, αντιυπερτασικά, γάζες, επίδεσμοι, ράμματα, βελόνες, αιμοστατικοί παράγοντες, αντλίες ενδοφλέβιων υγρών.

Τρόφιμα μακράς διαρκείας: κονσέρβες παντός τύπου, γάλα εβαπορέ, γάλα σε σκόνη για παιδιά, δημητριακά, ζυμαρικά, όσπρια, αλεύρι, παξιμάδια.

Είναι πολύ σημαντική κάθε βοήθεια στο τεράστιο πρόβλημα της ανθρωπιστικής κρίσης που πλήττει βάναυσα εκατομμύρια Ουκρανούς πολίτες. Η αποστολή του υλικού θα γίνει σε συνεργασία με την Κεντρική Διοίκηση του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.

Μεταπτυχιακές σπουδές στο Ορθόδοξο Κέντρο του Οικουμενικού Πατριαρχείου στο Σαμπεζύ Ελβετίας

0

Με ανακοίνωσή της η Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας ενημερώνει τους νέους και νέες θεολόγους της επαρχίας που επιθυμούν να εντρυφήσουν στη Θεολογική Επιστήμη ότι, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 1089/25 Φεβρουαρίου 2022 εγκύκλιο της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, ορίστηκε ο προσεχής Σεπτέμβριος ως μήνας έναρξης για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 του Ινστιτούτου Μεταπτυχιακών Σπουδών Ορθοδόξου Θεολογίας στο Ορθόδοξο Κέντρο του Οικουμενικού Πατριαρχείου,  που βρίσκεται στο Σαμπεζύ (Chambesy) της Γενεύης της Ελβετίας.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει το αργότερο έως την 1η Απριλίου 2022 να υποβάλουν τις αιτήσεις συμμετοχής τους στο συγκεκριμένο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα συμπεριλαμβανομένων όλων των απαραίτητων στοιχείων (Απολυτήριο Μέσης Εκπαίδευσης, Πτυχίο Θεολογίας, Βιογραφικό Σημείωμα, Συστατικές Επιστολές οικείων Εκκλησιαστικών Αρχών και καθηγητών κλπ.), όπως αυτά περιγράφονται στην ενότητα «Inscription» της ιστοσελίδας www.institutorthodoxe.org.

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα του Ινστιτούτου συνεργάζεται με τις θεολογικές σχολές των Πανεπιστημίων του Φριβούργου και της Γενεύης, ενώ οι επιλεγόμενοι μεταπτυχιακοί φοιτητές λογίζονται ως υπότροφοι του Πατριαρχικού αυτού κέντρου.

Η Ιερά Μητρόπολή μας, αναγνωρίζοντας την ποιότητα των παρεχομένων εκπαιδευτικών υπηρεσιών του Ορθοδόξου Κέντρου του Οικουμενικού Πατριαρχείου, συνιστά ανεπιφύλακτα την περαιτέρω επιμόρφωση των νέων θεολόγων μας σε αυτό.

Για περισσότερες πληροφορίες, εκτός από την προαναφερομένη ιστοσελίδα (www.institutorthodoxe.org), μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να απευθύνονται και στη Συνοδική Επιτροπή Διορθοδόξων και Διαχριστιανικών Σχέσεων της Εκκλησίας της Ελλάδος (τηλ. 210 7272312).

 

Σύλληψη άνδρα για κατοχή ναρκωτικών

Στη σύλληψη ενός άνδρα προέβησαν χθες το απόγευμα, στο Αίγιο, αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Αιγιαλείας, διότι σε έλεγχο που του διενήργησαν, βρήκαν στην κατοχή του και κατέσχεσαν 10 αυτοσχέδια τσιγάρα με μείγμα καπνού κάνναβης, συνολικού βάρους πέντε γραμμαρίων.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί σήμερα το πρωί ενώπιον του Εισαγγελέα Αιγίου.

Το Σάββατο (12/3) η πρώτη συνάντηση των ενδιαφερομένων να συμμετάσχουν στα μαθήματα ζωγραφικής που διοργανώνει η ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α.

0

Εισαγωγική συνάντηση με τους ενδιαφερόμενους για συμμετοχή στα μαθήματα ζωγραφικής που πρόκειται να ξεκινήσει σε συνεργασία με τον εικαστικό Alessandro De Martino, πραγματοποιεί το ερχόμενο Σάββατο, 12 Μαρτίου, από τις 11π.μ. έως τη 1μ.μ., στο Πολιτιστικό Κέντρο «Αλέκος Μέγαρης», η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Αιγιαλείας.

Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται μία φορά την εβδομάδα για ηλικίες από 12 ετών και άνω, ενώ στο τέλος κάθε χρονιάς θα πραγματοποιείται ομαδική έκθεση με τα έργα τέχνης που θα έχουν δημιουργηθεί.

 

Βιογραφικά στοιχεία

Ο Alessandro De Martino γεννήθηκε στην Πάτρα το 1964 και είναι πτυχιούχος της Ακαδημίας Καλών Τεχνών Φλωρεντίας με πείρα 30 ετών στην διδασκαλία των Καλών Τεχνών.

Έχει πραγματοποιήσει πάνω από 50 εκθέσεις με 26 ατομικές εκθέσεις στην Αθήνα και σε όλη την Ελλάδα. Τα τελευταία 10 χρόνια διδάσκει στην Αθήνα και συγκεκριμένα στον δήμο Γαλατσίου.

 

Δηλώσεις συμμετοχής

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώνουν συμμετοχή από Δευτέρα έως Παρασκευή (10π.μ. – 2μ.μ.) στα γραφεία της ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α., στον χώρο του Πολιτιστικού Κέντρου «Αλέκος Μέγαρης» (Παλαιό Νοσοκομείο) και στο 26910 28210 και dhkepaigialeias@gmail.com

 

Καταδρομικός εμβολιασμός αύριο (Παρασκευή) στη Ροδοδάφνη

Η Διοίκηση της 6ης ΥΠΕ σε συνεργασία με τον δήμο Αιγιάλειας προχωρούν για μία ακόμη φορά στην πραγματοποίηση ενός καταδρομικού εμβολιασμού στην Αιγιάλεια.

Πιο αναλυτικά, αύριο, Παρασκευή 11 Μαρτίου, από τις 9π.μ. μέχρι τη 1.30μ.μ. θα διενεργηθεί εμβολιασμός των κατοίκων της περιοχής της Ροδοδάφνης Αιγιαλείας και των όμορων οικισμών και χωριών, στο Περιφερειακό Ιατρείο της Ροδοδάφνης, στο πλαίσιο της θωράκισης των πολιτών κατά του κορωνοϊού.

Πρόκειται για την επιτόπια εμβολιαστική δράση που έχει αναπτυχθεί από τη Διοίκηση της 6ης ΥΠΕ, με τη συνδρομή της Κινητής Μονάδας Εμβολιασμού. Οι πολίτες που επιθυμούν να εμβολιαστούν έχουν τη δυνατότητα να υποβληθούν στην πρώτη ή στην δεύτερη ή ακόμη και στην αναμνηστική τρίτη δόση του εμβολίου Phizer. Είναι απαραίτητο να έχουν μαζί τους τον προσωπικό τους αριθμό ΑΜΚΑ και την αστυνομική τους ταυτότητα.

Κοινός στόχος των συνεργαζόμενων φορέων είναι η ανόρθωση τοίχους ανοσίας στους κατοίκους της υπαίθρου, ώστε να αποφευχθεί η μετάδοση της νόσου και να θωρακιστεί η υγεία του συνολικού  πληθυσμού.

Σήμερα η καταβολή των αποζημιώσεων για τις καλλιέργειες που επλήγησαν από τον παγετό της περασμένης Άνοιξης

Οι προτεραιότητες που πρέπει να τεθούν για το εκτιμητικό έργο των γεωπόνων του ασφαλιστικού οργανισμού βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης του Αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Ανάπτυξης Θεόδωρου Βασιλόπουλου με το νέο Διευθυντή του υποκαταστήματος ΕΛΓΑ Πατρών, Γιώργο Τσιλιγιάννη. Ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι εκτιμήσεις για τις ζημιές από τις πυρκαγιές του Αυγούστου στο φυτικό κεφάλαιο, ενώ παράλληλα οι γεωπόνοι εξετάζουν και αιτήσεις για διάφορα αίτια (χαλάζι, ανεμοθύελλα κ.α.) σε καλλιέργειες στη Δυτική Ελλάδα.

Όπως τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης, υπάρχει δέσμευση του αντιπροέδρου του ασφαλιστικού οργανισμού, Νίκου Δούκα, για πρόσληψη 35 γεωπόνων – εκτιμητών το επόμενο διάστημα προκειμένου να καλύψουν τις Περιφέρειες Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου, ωστόσο σημείωσε ότι η διαδικασία θα πρέπει να επισπευσθεί.

«Συνάντησα το νέο Διευθυντή του υποκαταστήματος ΕΛΓΑ Πατρών για να του ευχηθώ για τα νέα του καθήκοντα και παράλληλα συζητήσαμε για το πλαίσιο συνεργασίας που θα πρέπει να υπάρχει μεταξύ Περιφέρειας και ασφαλιστικού οργανισμού. Υπάρχουν ανοιχτά ζητήματα που πρέπει να δούμε, τόσο με τις εκκρεμότητες από τις πυρκαγιές του καλοκαιριού όσο και για τις ζημιές που έχουν υποστεί καλλιέργειες από διάφορα αίτια σε σημεία της Περιφέρειάς μας» τόνισε σε δηλώσεις του μετά τη συνάντηση ο κ. Βασιλόπουλος.

Εξάλλου έπειτα από ενημέρωση που είχε ο Αντιπεριφερειάρχης, σήμερα, Πέμπτη, θα καταβληθούν οι αποζημιώσεις για τις καλλιέργειες που επλήγησαν από τον παγετό της άνοιξης του 2021, συνολικού ύψους 44.823.307,35 ευρώ σε 14.527 δικαιούχους παραγωγούς στην χώρα. Σε ό,τι αφορά την Δυτική Ελλάδα και συγκεκριμένα τις Περιφερειακές Ενότητες Αχαΐας και Ηλείας, θα αποζημιωθούν 1.165 πληγέντες, με ποσό που φτάνει το 1,1 εκατ. ευρώ.