Τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμο επισκέφθηκε σήμερα, Παρασκευή, ο Δήμαρχος Αιγιαλείας Παναγιώτης Ανδριόπουλος, προκειμένου να εκφράσει προσωπικώς τις θερμές και εγκάρδιες ευχές του για την ονομαστική εορτή του τη Δευτέρα 15 Ιουνίου.
Κατά τη διάρκεια της συναντήσεως, ο Δήμαρχος ευχήθηκε στον Μητροπολίτη υγεία, μακροημέρευση και πνευματική ενίσχυση στο πολυσχιδές ποιμαντικό, πνευματικό και κοινωνικό έργο το οποίο επιτελεί προς δόξαν Θεού και ωφέλειαν του πιστού λαού της Ιεράς Μητροπόλεως. Παράλληλα, αναφέρθηκε με συγκίνηση στη μακρόχρονη προσωπική γνωριμία που τους συνδέει από τα μαθητικά τους χρόνια, τονίζοντας ότι αυτή η σχέση διατηρείται μέχρι σήμερα με δεσμούς αμοιβαίας εκτιμήσεως, ειλικρινούς φιλίας και γόνιμης συνεργασίας.
Ο Σεβασμιώτατος ευχαρίστησε θερμώς τον Δήμαρχο Αιγιαλείας για την ευγενική επίσκεψη και τις εγκάρδιες ευχές του, εκφράζοντας την ιδιαίτερη εκτίμησή του προς το πρόσωπό του. Στη συνέχεια, είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν θέματα κοινού ενδιαφέροντος Εκκλησίας και Πολιτείας, που αφορούν τη μέριμνα για τον συνάνθρωπο και την ανάπτυξη πρωτοβουλιών προς ωφέλειαν των κατοίκων της περιοχής.
Κατά τη διάρκεια της συζητήσεως, ο Σεβασμιώτατος επεσήμανε ότι η ενότητα, η σύμπνοια και η σταθερότητα, τις οποίες διαφυλάσσει και καλλιεργεί ο Δήμαρχος στον χώρο της Τοπικής Αυτοδιοικήσεως, αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για την πρόοδο του τόπου και την αποτελεσματική διακονία των πολιτών. Υπογράμμισε, μάλιστα, ότι η αγαστή συνεργασία μεταξύ Εκκλησίας και Τοπικής Αυτοδιοικήσεως, σε πνεύμα αλληλοσεβασμού και κατανοήσεως, δύναται να αποβεί πολλαπλώς επωφελής και να συμβάλει ουσιαστικώς στην αντιμετώπιση των συγχρόνων προκλήσεων.
Η συνάντηση διεξήχθη σε κλίμα εγκαρδιότητος, αλληλοεκτιμήσεως και πνεύματος συνεργασίας, επιβεβαιώνοντας τους στενούς δεσμούς που συνδέουν την Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας με τον Δήμο Αιγιαλείας, και την κοινή βούληση για την προαγωγή του καλώς νοουμένου συμφέροντος του τόπου και τη διακονία του λαού του Θεού.
Εθιμοτυπική επίσκεψη του Δημάρχου Αιγιαλείας Παναγιώτη Ανδριόπουλου στο Μητροπολίτη κ. Ιερώνυμο
Συνάντηση του προεδρείου του Συλλόγου Αλυκής Αιγίου «Ο Άγιος Νικόλαος» με τον αντιδήμαρχο Νίκο Καραϊσκο
Προγραμματισμένη συνάντηση με τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Πράσινου και Πολιτικής Προστασίας Νίκο Καραΐσκο στο γραφείο του είχε την Τρίτη 9 Ιουνίου το προεδρείο τού Περιβαλλοντικού και Πολιτιστικού Συλλόγου Αλυκής Αιγίου «Ο Άγιος Νικόλαος».
Στη συνάντηση, στην οποία παρέστη και η αντιπρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Αιγίου Ελευθερία Μαρνέλη, το σύλλογο εκπροσώπησαν ο Αντιπρόεδρος και μέλος της Δημοτικής Κοινότητας Σωκράτης Μαυρίδης, ο Κώστας Σταθόπουλος, ο Στέργιος Καυκιός, ο Παναγιώτης Γεωργακόπουλος και η Άννα Παπαδοπούλου.
Από τον κ. Καραΐσκο έγινε ενημέρωση για την τοποθέτηση της Γαλάζιας Σημαίας που θα γίνει την ερχόμενη εβδομάδα, για την ήδη τοποθέτηση Ναυαγοσώστη και την λειτουργία του SEA TRACK (κινούμενο αμαξίδιο πρόσβασης ΑΜΕΑ στη θάλασσα) με θέσεις στάθμευσης ΑΜΕΑ που ήδη είναι σε λειτουργία, καθώς και για τον καθαρισμό και τη λειτουργία του χώρου στάθμευσης απέναντι από τον Βιότοπο, που θα είναι έτοιμος για χρήση την επόμενη εβδομάδα.
Επίσης ο αντιδήμαρχος έκανε γνωστό ότι έχει δρομολογηθεί η καθαριότητα της παραλίας (καλάθια) και της παραλιακής οδού (κάδοι) σε τακτά χρονικά διαστήματα, καθώς και η τοποθέτηση κάδων στα παραλιακά καταστήματα, όπως έγινε και πέρυσι.
Επιπροσθέτως, έχει καθαριστεί και βελτιωθεί και ο δεύτερος δρόμος διαφυγής που βρίσκεται έναντι του Βιότοπου δίπλα στον χώρο στάθμευσης, ενώ έχει καθαριστεί ο δρόμος της Αλυκόβρυσης όπου και θα τοποθετηθούν επιπλέον φωτιστικά, ώστε να υπάρχει ασφαλής διέλευση οχημάτων, αφού την ερχόμενη Δευτέρα (15 Ιουνίου) τίθεται σε ισχύ η μονοδρόμηση του παραλιακού δρόμου της Αλυκής, η οποία θα ισχύσει μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου.
Τα μέλη του Συλλόγου ζήτησαν από το Νίκο Καραΐσκο να προγραμματιστεί έως το τέλος Ιουνίου ο καθαρισμός (κλάδεμα και καθαρισμός παράριζων) στα αρμυρίκια από το Παλιό Λιμεναρχείο μέχρι το τέρμα Αλυκής, ώστε να βελτιωθεί η συνολική εικόνα της παραλίας.
Ακολούθησε εποικοδομητική συζήτηση, με την υποστήριξη του αντιδημάρχου προς το Σύλλογο, ώστε να ακολουθήσουν δράσεις σε συνεργασία με την Αντιδημαρχία Καθαριότητας για διανομή φυλλαδίων σχετικών με την καθαριότητα στους λουόμενους και τους επισκέπτες της παραλίας, καθώς και διεξαγωγή δράσης σχετικά με τις Πρώτες Βοήθειες στη θάλασσα.
Ενημερωτική δράση πρόληψης και ευαισθητοποίησης πολιτών στη ΣΑΕΚ Αιγίου σε συνεργασία με το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αιγιαλείας
Μια πολύ ενδιαφέρουσα ενημερωτική δράση πρόληψης και ευαισθητοποίησης πολιτών πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 10 Ιουνίου στη ΣΑΕΚ Αιγίου σε συνεργασία με το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αιγιαλείας. Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για θέματα πρόληψης και αντιμετώπισης σύγχρονων μορφών απάτης όπως phishing και ύποπτα links, sms scams, romance scams, τηλεφωνικές απάτες κλπ.
Ο Υποδιευθυντής της Σχολής Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης Αιγίου Ευάγγελος Κοτσιφάκος στο χαιρετισμό του καλωσόρισε τον Διοικητή του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αστυνόμο Α’ Ιορδάνη Μαγειράκη και τον Υποδιοικητή Υπαστυνόμο Α’ Χαράλαμπο Ντζουγάνη και τους ευχαρίστησε για την πρωτοβουλία τους για την ενημερωτική δράση καθώς η πρόληψη και η ενημέρωση αποτελούν τα ισχυρότερα μέσα προστασίας των πολιτών. Τόνισε ότι η ΣΑΕΚ Αιγίου υποστηρίζει διαχρονικά πρωτοβουλίες και δράσεις που προάγουν τη γνώση, την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των καταρτιζόμενων σε ζητήματα που επηρεάζουν την καθημερινότητα και τη μελλοντική επαγγελματική τους πορεία και κατέληξε στο γεγονός ότι τέτοιες δράσεις ενισχύουν τη συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών φορέων και δημόσιων υπηρεσιών προς όφελος των νέων ανθρώπων και της τοπικής κοινωνίας. Στη συνέχεια ο Ιορδάνης Μαγειράκης, πριν την έναρξη της παρουσίασής του, ευχαρίστησε τη Διοίκηση και το προσωπικό της ΣΑΕΚ για την οργάνωση και τη φιλοξενία της εκδήλωσης.
Η ΣΑΕΚ Αιγίου ευχαριστεί θερμά τον Διοικητή του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ιορδάνη Μαγειράκη και τον Υποδιοικητή κ. Ντζουγάνη που μοιράστηκαν με το ακροατήριο την εμπειρία τους και την εξειδικευμένη γνώση τους και τους συγχαίρει για το σπουδαίο έργο που επιτελούν στην Αιγιάλεια καθώς και όλους τους παρευρισκόμενους οι οποίοι έθεσαν τις ερωτήσεις και τους προβληματισμούς τους και συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης.
«Ανοίγουμε CAREαίες για να σταματήσουμε τη βία» – Διά ζώσης εργαστήριο για την έμφυλη βία
Η Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία CHALLEDU σε συνεργασία με την Αντιδημαρχία Πρόνοιας και Κοινωνικής Προστασίας, τη Δημοτική Επιτροπή Ισότητας, το Συμβουλευτικό Κέντρο Γυναικών, το Κέντρο Κοινότητας και το Βοήθεια στο Σπίτι του Δήμου Αιγιαλείας πραγματοποιούν διά ζώσης εργαστήριο με στόχο την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση των νέων ατόμων και των μελών της τοπικής κοινότητας σχετικά με την έμφυλη βία. Το εργαστήριο θα γίνει την Παρασκευή 12 Ιουνίου και ώρες 10π.μ. – 12μ.μ. στο Δημοτικό Κτίριο «Δημήτρης Καλογερόπουλος» στη Ροδοδάφνη.
Το εργαστήριο υλοποιείται στα πλαίσια του έργου CAREαίες «Ανοίγουμε CAREαίες για να σταματήσουμε τη βία», το οποίο στοχεύει στην ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση της κοινότητας καθώς και στην αντιμετώπιση της έμφυλης βίας σε βάρος (ηλικιωμένων) γυναικών και θηλυκοτήτων. Αξιοποιώντας τις αρχές και τα εκπαιδευτικά εργαλεία που έχουν σχεδιαστεί στο πλαίσιο του έργου, το παρόν εργαστήριο, μέσα από την παρουσίαση του ψηφιακού παιχνιδιού, θα εστιάσει στην ενημέρωση, στην εκπαίδευση, στην ευαισθητοποίηση των νέων ατόμων αλλά και όλης της κοινότητας σχετικά με ζητήματα έμφυλης βίας.
Η συμμετοχή στο εργαστήρι είναι ΔΩΡΕΑΝ και μπορείτε να δηλώσετε και ηλεκτρονικά τη συμμετοχή σας στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://docs.google.com/forms/d/1begL5g9iKxFgBlxRl8RDnZS8_-5EOh4onOjiIW3dpdg/edit
Τη Δευτέρα (15/6) άγει τα ονομαστήριά του ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμος
Τη Δευτέρα 15 Ιουνίου, ημέρα εορτής του εν Αγίοις Πατρός ημών Ιερωνύμου του Πενταγλώσσου, άγει τα ονομαστήριά του ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμος.
Κατόπιν τούτου, οι εορταστικές Ιερές Ακολουθίες θα τελεσθούν σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα:
ΚΥΡΙΑΚΗ 14 ΙΟΥΝΙΟΥ
Ώρα 19.00: Τέλεση Πανηγυρικού Πολυαρχιερατικού Εσπερινού στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου (Φανερωμένης) Αιγίου.
ΔΕΥΤΕΡΑ 15 ΙΟΥΝΙΟΥ
Ώρα 7.00 – 10.30: Ο Όρθρος και η Πανηγυρική Πολυαρχιερατική Θεία Λειτουργία στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου (Φανερωμένης) Αιγίου.
Ο κ. Ιερώνυμος θα δεχθεί τις ευχές των τοπικών Αρχών, του Ιερού Κλήρου και του ευσεβούς λαού μετά τη Θεία Λειτουργία στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου (Φανερωμένης) Αιγίου, ενώ το απόγευμα στην Αίθουσα Θρόνου στο Επισκοπείο επί της οδού Μελετοπούλων 44, από ώρα 18:30 έως 21:00.
Εθελοντικός καθαρισμός παραλίας Άκολης – Το Σάββατο (6/6) με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος
Εθελοντικό καθαρισμό της παραλίας Άκολης συνδιοργανώνουν το Σάββατο 6 Ιουνίου η Ομοσπονδία Συλλόγων Αιγιαλείας, ο Εξωραϊστικός Σύλλογος Παραλίας Άκολης, ο Πολιτιστικός Όμιλος Αβύθου «Παμμέγιστοι Ταξιάρχες» και ο Εκπολιτιστικός Σύλλογος Ροδοδάφνης «Ο Ευαγγελισμός», με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος (5 Ιουνίου).
Η δράση θα πραγματοποιηθεί από τις 9π.μ., με σημείο συνάντησης το «FUN» στην παραλία Άκολης. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της δέσμευσης όλων των συνδιοργανωτών για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και την ανάδειξη της παραλίας της περιοχής.
Θα παραβρεθεί και θα μιλήσει η Δρ. Ζωή Κότσιρη, Ιχθυολόγος — Ωκεανογράφος, PhD, Εντεταλμένη Διδάσκουσα στο Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, με θέμα «Η μόλυνση της θάλασσας στον Κορινθιακό Κόλπο — Ο ρόλος των μικροπλαστικών στο παράκτιο περιβάλλον».
Η δράση πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Alma Terra Hub.
Συνελήφθη ανήλικος με κάνναβη στο Αίγιο
Συνελήφθη χθες το βράδυ στο Αίγιο, από αστυνομικούς της ΟΠΚΕ του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αιγιαλείας, ένας 17χρονος, διότι σε αστυνομικό έλεγχο που του διενεργήθηκε, βρέθηκε στην κατοχή του και κατασχέθηκε ένας τρίφτης κάνναβης με υπολείμματα της ναρκωτικής ουσίας.
Επιπλέον, σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος της μητέρας του ανήλικου για παραμέληση της εποπτείας του.
Με μεγάλη επιτυχία η μουσικοπολιτική εκδήλωση της Δημοτικής Οργάνωσης ανατολικής Αιγιάλειας των Δημοκρατών – Προοδευτικό Κέντρο στην πλατεία Ακράτας
Μια ξεχωριστή εκδήλωση διοργάνωσε την Κυριακή 31 Μαΐου η Δημοτική Οργάνωση Ακράτας, Διακοπτού και Αιγείρας των Δημοκρατών – Προοδευτικό Κέντρο, στην κατάμεστη και πανέμορφη πλατεία της Ακράτας.
Κάτω από το φως της πανσελήνου, σε μια ατμόσφαιρα ζεστή και γεμάτη αισιοδοξία, πολίτες από την Ακράτα και τις γύρω περιοχές έδωσαν δυναμικό «παρών», στέλνοντας ένα μήνυμα συμμετοχής, ενότητας και πολιτικής αφύπνισης. Η εκδήλωση συνδύασε με επιτυχία τον πολιτικό λόγο με τη μουσική και την ψυχαγωγία, αποδεικνύοντας ότι η πολιτική μπορεί και πρέπει να βρίσκεται κοντά στην κοινωνία, στους ανθρώπους και στις πραγματικές τους ανάγκες.
Την έναρξη της εκδήλωσης πραγματοποίησε ο Γραμματέας της Δημοτικής Οργάνωσης Ακράτας Χρήστος Σουλελές, καλωσορίζοντας τους παρευρισκόμενους και αναδεικνύοντας τη σημασία της συλλογικής δράσης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών.
Ακολούθησε πολιτική τοποθέτηση από τον Συντονιστή της Δημοτικής Οργάνωσης Αιγιαλείας και Συντονιστή της Νομαρχιακής Επιτροπής Αχαΐας και της Περιφερειακής Επιτροπής Δυτικής Ελλάδας Δημήτρη Δεληγεωργόπουλο, ο οποίος ανέπτυξε τις πολιτικές θέσεις του κόμματος για τα μεγάλα ζητήματα που απασχολούν την κοινωνία και μετέφερε θερμό χαιρετισμό του Προέδρου του Κόμματος, Στέφανου Κασσελάκη.
Στην τοποθέτησή του, ο κ. Δεληγεωργόπουλος υπογράμμισε την ανάγκη για μια νέα προοδευτική πολιτική πρόταση που θα δίνει λύσεις στα προβλήματα της καθημερινότητας, θα στηρίζει την περιφέρεια, τους εργαζόμενους, τους αγρότες και τη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα. Παράλληλα, απηύθυνε ανοιχτό κάλεσμα συστράτευσης προς τα μέλη, τους φίλους και κάθε ενεργό Δημοκρατικό πολίτη που επιθυμεί να συμβάλει στη διαμόρφωση μιας ισχυρής προοδευτικής παράταξης, τόσο για τη στελέχωση των Δημοτικών Οργανώσεων όσο και για τη συγκρότηση των ψηφοδελτίων ενόψει των επερχόμενων εκλογικών αναμετρήσεων.
Ιδιαίτερη νότα στην εκδήλωση έδωσαν οι εξαιρετικοί μουσικοί που πλαισίωσαν τη βραδιά. Ο Λούκας Μελής στα πλήκτρα, ο Μάριος Μανιατόπουλος στα φωνητικά και οι υπόλοιποι συντελεστές χάρισαν στους παρευρισκόμενους ένα όμορφο μουσικό ταξίδι, γεμάτο μελωδίες, κέφι και συγκίνηση, μετατρέποντας την πλατεία σε μια μεγάλη παρέα.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν επίσης η Αναπληρώτρια Συντονίστρια της Δημοτικής Οργάνωσης Αιγιαλείας Μίνα Σωτηροπούλου, συνοδευόμενη από ομάδα μελών της οργάνωσης, καθώς και ο Συντονιστής της Δημοτικής Οργάνωσης Καλαβρύτων Δημήτρης Δαπόντας με μέλη της οργάνωσής του.
Η Αιγιάλεια υποδέχεται το… ρομπότ «Pepper» γιορτάζοντας την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος
Στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος για το έτος 2026 ο Δήμος Αιγιαλείας και ειδικότερα η Υπηρεσία Καθαριότητας, Περιβάλλοντος και Κυκλικής Οικονομίας θα πραγματοποιήσει δράσεις ευαισθητοποίησης των πολιτών, με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης και με προσκεκλημένο το δημοφιλές ρομπότ «Pepper», που είναι φίλος της μασκότ καθαριότητας «ΛαμπΟίκος». Οι δράσεις θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 30 Μαΐου και ώρες 10π.μ. – 1μ.μ. και την Κυριακή 31 Μαΐου και ώρες 9π.μ. – 3μ.μ., στην πλατεία Αγίας Λαύρας στο Αίγιο.
Στόχος είναι, μέσα από ένα διαδραστικό παιχνίδι για μικρούς και μεγάλους, να ενισχυθεί η ανακύκλωση συσκευασιών στον μπλε κάδο και να γίνει εκτενής ενημέρωση για τον καφέ κάδο συλλογής υπολειμμάτων τροφών, που από αυτό το καλοκαίρι μπαίνει στη ζωή μας ταυτόχρονα με την λειτουργία του νέου εργοστασίου – Μονάδας Επεξεργασίας Βιοαποβλήτων (ΜΕΒΑ) του Δήμου Αιγιάλειας, το οποίο θα μετατρέπει τα υπολείμματα τροφών σε ένα άριστης ποιότητας εδαφοβελτιωτικό.
Ιερά Παράκληση στο Ιερό Προσκύνημα Παναγίας Τρυπητής Αιγίου υπέρ ενισχύσεως των μαθητών ενόψει των εξετάσεων
Ιερά Παράκληση τελέσθηκε, χθες Κυριακή 24 Μαΐου, στο Ιερό Προσκύνημα της Πολιούχου και Προστάτιδος της πόλεως του Αιγίου Παναγίας Τρυπητής, από τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμο και κληρικούς της Ιεράς Μητροπόλεως, υπέρ ενισχύσεως των μαθητών και μαθητριών της τοπικής Εκκλησίας, ενόψει των ενδοσχολικών και των πανελλαδικών εξετάσεων.
Στην Ιερά αυτή Σύναξη προσήλθε πλήθος ευσεβών πιστών, μαθητών και μαθητριών όλων των βαθμίδων της Εκπαίδευσης, γονέων και εκπαιδευτικών της περιοχής, οι οποίοι με ευλάβεια επικαλέσθηκαν τη χάρη, τη σκέπη, τη μητρική προστασία, καθώς και τις θεοπειθείς πρεσβείες της Παναγίας Τρυπητής, ώστε ο Κύριος να τους χαρίζει φωτισμό, διάκριση, εσωτερική γαλήνη και δύναμη.
Κατά το πέρας της Ιεράς Ακολουθίας, ο Σεβασμιώτατος απηύθυνε λόγο πατρικό και πνευματικό προς τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, αναφερόμενος στην ιδιαίτερη σημασία της περιόδου των εξετάσεων και στη σπουδαιότητα του αγώνα που δίνουν οι νέοι με επιμονή και κόπο για την πρόοδό τους.
Ιδιαιτέρως εστίασε στους ιερούς ύμνους της Παρακλήσεως προς την Υπεραγία Θεοτόκο, υπογραμμίζοντας τη βαθιά θεολογική και πνευματική δύναμη που περιέχουν οι λόγοι της Εκκλησίας. Ξεχωριστή αναφορά έκανε στο τροπάριο: «Ουδείς προστρέχων επί Σοι, κατησχυμμένος από Σου εκπορεύεται, αγνή Παρθένε Θεοτόκε, αλλ’ αιτείται την χάριν, και λαμβάνει το δώρημα, προς το συμφέρον της αιτήσεως». Ερμηνεύοντας το νόημα των λόγων αυτών, τόνισε ότι η Υπεραγία Θεοτόκος ουδέποτε αφήνει αβοήθητο εκείνον που προστρέχει με πίστη και ελπίδα στη μεσιτεία Της, αλλά ανταποκρίνεται στις δεήσεις των πιστών με γνώμονα το αληθινό πνευματικό συμφέρον και όχι πάντοτε τα ανθρώπινα κριτήρια της επιτυχίας ή της αποτυχίας, οδηγώντας τους χριστιανούς στην οδό που είναι πραγματικά ωφέλιμη για τη ζωή και τη σωτηρία μας.
Κατόπιν, ο κ. Ιερώνυμος προέτρεψε με ιδιαίτερη πατρική αγάπη τα παιδιά να συνεχίσουν την προσπάθειά τους με επιμέλεια, ηρεμία και καθαρό λογισμό, χωρίς άγχος και φόβο, έχοντας σταθερή την ελπίδα τους στον Τριαδικό Θεό και στην Παναγία Τρυπητή, ενώ διαβεβαίωσε τους μαθητές και τις μαθήτριες ότι η τοπική Εκκλησία διά του Επισκόπου της και σύμπαντος του ευσεβούς κλήρου στέκεται διαρκώς δίπλα τους, προσεύχεται για αυτούς και τους στηρίζει σε κάθε σημαντικό βήμα της ζωής τους.
Κλείνοντας τον λόγο του ευχήθηκε σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες καλή δύναμη και κάθε επιτυχία στις εξετάσεις τους, εκφράζοντας την πατρική ευχή η χάρη της Υπεραγίας Θεοτόκου να τους χαρίζει φωτισμό, ειρήνη στην καρδιά, καρποφορία των κόπων τους και μία ευλογημένη πορεία στο μέλλον.
Στο τέλος της Ιεράς Παρακλήσεως, ο Σεβασμιώτατος προσέφερε στους μαθητές και στις μαθήτριες που συμμετείχαν στην προσευχητική αυτή Σύναξη, από μία μικρή εικόνα της Παναγίας Τρυπητής, ως ευλογία για τον αγώνα που έχουν.


(20+) Marinos Skandamis | Facebook
