Σαρωτικές αλλαγές στο καθεστώς ιδιοκτησίας ζώων συντροφιάς από την 1η Μαρτίου 2022

0

Σαρωτικές είναι οι αλλαγές στο καθεστώς ιδιοκτησίας ζώων συντροφιάς από την 1η Μαρτίου 2022 όπου οι ιδιοκτήτες σκύλου ή γάτας ανάμεσα σε μια σειρά δεσμεύσεων υποχρεούνται για την στείρωση και την «σήμανση» των ζώων τους, διαφορετικά έρχονται αντιμέτωποι με σημαντικού ύψους πρόστιμα εντός ενός εξαμήνου.

Ενόψει της εφαρμογής του νόμου και προς αποφυγή επιβολής προστίμων, καλούνται όλοι οι δημότες Αιγιαλείας να προβούν στις προβλεπόμενες ενέργειες, ενώ σχολιάζοντας το νέο καθεστώς ο αντιδήμαρχος Ποιότητας Ζωής Γιώργος Φραγκονικολόπουλος τονίζει ότι ο νέος νόμος αποτελεί ίσως το σημαντικότερο «όπλο» για την καταπολέμηση της μάστιγας των αδέσποτων ζώων που ασυνείδητοι εγκαταλείπουν στους δρόμους. «Από πλευράς δήμου Αιγιαλείας, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μας, έχουμε προχωρήσει σε εκατοντάδες στειρώσεις αδέσποτων ζώων, ωστόσο το μεγάλο ζήτημα παραμένει πάντα η ασυνειδησία των πολιτών που εγκαταλείπουν συνεχώς τα ζώα τους στο δρόμο, με αποτέλεσμα να αυξάνεται η κοινότητα των αδέσποτων. Η υποχρεωτικότητα στη σήμανση, το λεγόμενο «τσιπάρισμα» σε όλα τα ζώα, σε συνδυασμό με τη μείωση του πληθυσμού μέσω στειρώσεων, αποτελεί τη μοναδική λύση και για τα αδέσποτα αλλά και για τα δεσποζόμενα ζώα» σημειώνει ο κ.Φραγκονικολόπουλος, καλώντας τους ιδιοκτήτες ζώων συντροφιάς (σκύλους – γάτες) να μην αμελήσουν την προσαρμογή στο νόμο γιατί τα πρόστιμα που επισείονται είναι ιδιαίτερα υψηλά.

 

Το νέο πλαίσιο για την ευζωία ζώων συντροφιάς

Συγκεκριμένα, στο ΦΕΚ 169/18-9-2021 δημοσιεύεται ο νόμος 4830, που αφορά το «Νέο Πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς – Πρόγραμμα «ΑΡΓΟΣ» και λοιπές διατάξεις».

Σύμφωνα με τον νέο νόμο, ο ιδιοκτήτης ζώου συντροφιάς υποχρεούται να διασφαλίζει ότι το ζώο συντροφιάς απολαμβάνει τις πέντε ελευθερίες των ζώων: i. Ελευθερία από την πείνα και τη δίψα, ii. Ελευθερία από άσκοπη ταλαιπωρία και καταπόνηση, iii. Ελευθερία από πόνο, τραυματισμό και ασθένεια, iv. Ελευθερία από φόβο και αγωνία, v. Ελευθερία έκφρασης φυσιολογικής συμπεριφοράς.

Από τις διατάξεις του νέου νόμου ξεχωρίζουν οι εξής υποχρεώσεις για τον ιδιοκτήτη:

  1. Να στειρώσει τον σκύλο ή τη γάτα του εντός έξι μηνών από την απόκτησή τους, εφόσον το ζώο είναι άνω του ενός έτους. Εάν το ζώο είναι μικρότερο σε ηλικία (κάτω του ενός έτους), τότε ο ιδιοκτήτης θα πρέπει να φροντίσει για τη στείρωσή του αφού συμπληρώσει τους 12 μήνες ζωής και μέσα σε χρονικό διάστημα έξι μηνών. Ωστόσο, η προθεσμία μπορεί να διαφοροποιείται, ανάλογα με τη φυλή του ζώου και άλλα ειδικά χαρακτηριστικά του, έπειτα από εμπεριστατωμένη γνωμάτευση κτηνιάτρου. Η στείρωση δεν είναι υποχρεωτική για ζώα, των οποίων δείγμα γενετικού υλικού (DNA) έχει αποσταλεί στο Εργαστήριο Φύλαξης και Ανάλυσης Γενετικού Υλικού Ζώων Συντροφιάς (ΕΦΑΓΥΖΣ) .

Στην περίπτωση που ο ιδιοκτήτης αρνείται να στειρώσει το ζώο του ή δεν αποστείλει δείγμα γενετικού υλικού (DNA) στο Εργαστήριο Φύλαξης και Ανάλυσης Γενετικού Υλικού Ζώων Συντροφιάς, θα του επιβληθεί πρόστιμο 1.000 ευρώ. Παράλληλα, θα του δοθεί τρίμηνη προθεσμία για να προβεί στη στείρωση ή την αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του ζώου.

Πρέπει να διευκρινισθεί ότι η υποχρέωση του ιδιοκτήτη να στειρώσει το δεσποζόμενο ζώο συντροφιάς ή να αποστείλει δείγμα γενετικού υλικού του (DNA) άρχεται την 1/3/2022 και τα πρόστιμα θα επιβάλλονται από την 1/9/2022.

  1. Να σημάνει και να καταγράψει τον σκύλο ή τη γάτα του στο Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ) πριν το ζώο αποχωρίσει από τον τόπο γέννησής του και, οπωσδήποτε, εντός προθεσμίας δύο μηνών από τη γέννησή του, όπως και σε κάθε άλλη περίπτωση απόκτησης.

Απαγορεύεται η αφαίρεση του μέσου ηλεκτρονικής σήμανσης από τον ιδιοκτήτη του ζώου συντροφιάς ή από άλλο πρόσωπο ή από κτηνίατρο, χωρίς κτηνιατρική γνωμάτευση, η οποία βεβαιώνει την αναγκαιότητα της αφαίρεσης και εντολή αρμόδιου εισαγγελέα.

 

Το Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς  

Στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης τηρείται διαδικτυακή ηλεκτρονική βάση σήμανσης και καταγραφής σκύλων και γατών και των ιδιοκτητών τους, με την ονομασία «Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ)».

Πιστοποιημένοι χρήστες του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς είναι:

α) Οι κτηνίατροι για την καταγραφή των ζώων συντροφιάς και των ιδιοκτητών τους.

β) Οι αρμόδιοι υπάλληλοι του Πανελλήνιου Κτηνιατρικού Συλλόγου.

γ) Οι αρμόδιοι υπάλληλοι των δήμων για τις ανάγκες παρακολούθησης και εφαρμογής του προγράμματος διαχείρισης των αδέσποτων ζώων, την κατάρτιση προγραμμάτων για τα δεσποζόμενα ζώα, καθώς και για τις ανάγκες καταχώρισης και επικαιροποίησης ατελώς των στοιχείων των δημοτών και των κατοίκων τους και των σχετικών μεταβολών τους.

δ) Οι αρμόδιοι υπάλληλοι της Γενικής Διεύθυνσης Κτηνιατρικής του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

ε) Οι αρμόδιοι υπάλληλοι του Τμήματος Προστασίας Ζώων Συντροφιάς της Διεύθυνσης Οργάνωσης και Λειτουργίας Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Υπουργείου Εσωτερικών.

 

 

 

 

Στην τελική ευθεία οι προετοιμασίες για την εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας της ΔΗΜ.Τ.Ο. ΝΔ Αιγιαλείας με επίσημο προσκεκλημένο τον υπουργό Εσωτερικών Μάκη Βορίδη

0

Στην τελική ευθεία για την όσο το δυνατόν καλύτερη προετοιμασία και οργάνωση της εκδήλωσης κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας της, που έχει προγραμματιστεί για τις 28 Φεβρουαρίου με επίσημο προσκεκλημένο (και ομιλητή) τον υπουργό Εσωτερικών Μάκη Βορίδη, εισέρχονται από αύριο (Δευτέρα) τα μέλη του Δ.Σ. της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης Νέας Δημοκρατίας Αιγιαλείας.

Οι συσκέψεις μεταξύ των «γαλάζιων» στελεχών είναι συνεχείς το τελευταίο διάστημα και αναμένεται να κορυφωθούν την εβδομάδα που ξεκινά από αύριο, καθώς στόχος είναι να πραγματοποιηθεί μία εκδήλωση που θα αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις τόσο σε τοπικό όσο και σε κεντρικό κομματικό επίπεδο, μα κυρίως στους φίλους και τα μέλη της παράταξης, οι οποίοι ολοένα και περισσότερο συσπειρώνονται  «αγκαλιάζοντας» την προσπάθεια που κάνει τα τελευταία χρόνια το διοικητικό συμβούλιο της ΔΗΜ.ΤΟ. Αιγιάλειας.

Ενδεικτικό είναι ότι οι προσκλήσεις για την εκδήλωση ήδη έχουν εξαντληθεί, με τον πρόεδρο της ΔΗΜ.Τ.Ο. Βασίλειο Σταθακάρο να δηλώνει σχετικά: «Ευχαριστούμε τους δεκάδες φίλους και τις φίλες, υποστηρικτές της ΝΔ στην Αιγιάλεια, που από την πρώτη στιγμή έδειξαν εμπράκτως το ενδιαφέρον τους για την επικείμενη εκδήλωσή μας και οι οποίοι προμηθεύτηκαν σε ελάχιστο χρονικό διάστημα τις προσκλήσεις τους, προκειμένου να βρεθούν μαζί μας στις 28 Φεβρουαρίου. Δυστυχώς, ο κορωνοϊός και τα αυστηρά υγειονομικά μέτρα δεν μας επιτρέπουν να πραγματοποιήσουμε μία μεγαλύτερη (σε προσέλευση κόσμου) εκδήλωση. Δεσμευόμαστε, όμως, ότι μέσα στο καλοκαίρι, όταν και θα έχουμε πλέον επανέλθει στην κανονικότητα, θα διοργανώσουμε μία ανοιχτή πολιτική εκδήλωση, αφιερωμένη αποκλειστικά και μόνο σε όλους εκείνους που στηρίζουν τόσα χρόνια την προσπάθειά μας».

Υπενθυμίζεται ότι η εκδήλωση, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο εστιατόριο «Λιόπετρο» (Φωνησκαριά Αιγίου), έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στις 7.30μ.μ. και θα περιλαμβάνει (πλην της συνεστίασης) ομιλία από τον κ. Βορίδη που θα αναφερθεί στις τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις.

Εβδομαδιαίο δρομολόγιο Κινητής Αστυνομικής Μονάδας Αχαΐας

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας πληροφορεί τους πολίτες ότι η Κινητή Αστυνομική Μονάδα της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αχαΐας, την ερχόμενη εβδομάδα (21/2 έως 27/2), θα βρίσκεται στις εξής περιοχές:
Τη Δευτέρα (21/2) και κατά τις ώρες 5μ.μ. έως 1π.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Δυτικής Αχαΐας, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Ματαράγκα – Άγιος Κωνσταντίνος – Σπάτα  –  Μιχόι – Κάνδαλος – Άνω
Βελίτσες – Κάτω Βελιτσές».
Την Τρίτη (22/2) και κατά τις ώρες 9π.μ. έως 3μ.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Καλαβρύτων, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Γουμένισσα – Δροσάτο – Κορφές – Πετσακοί- Βάλτα – Πλατανιώτισσα».
Την Τετάρτη (23/2) και κατά τις ώρες 5μ.μ. έως 1π.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Ερυμάνθου, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Βαλμαντούρα – Ελληνικό – Λακκώματα – Καλούσι».
Την Πέμπτη (24/2) και κατά τις ώρες 9π.μ. έως 3μ.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Κλειτορίας, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Tριπόταμα – Άγιος Βασίλειος – Πάος – Βεσίνι- Χόβολη- Πεύκο – Αμυγδαλιά – Σκοτάνη – Φίλια- Λευκάσιο».
Την Παρασκευή (25/2) και κατά τις ώρες 9π.μ. έως 4μ.μ., στην
περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Ακράτας, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Άνω Πλάτανος – Καλαμιάς – Πύργος – Βαλίμη – Αγία Βαρβάρα – Ζαρούχλα – Περιστέρα – Μεσορρούγγι».
Το Σάββατο (26/2) και κατά τις ώρες 9π.μ. έως 3μ.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Αιγιαλείας, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Άλσος – Μάγειρας – Αράχωβα – Αρραβωνίτσα – Μυρόβρυση – Βερίνο – Γρηγόρι – Λάκκα – Μερτίδι – Άγιος Κωνσταντίνος».
Την Κυριακή (27/2) και κατά τις ώρες 8π.μ. έως 2μ.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Κλειτορίας, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Καστέλι –Κάτω Δρυμός – Κλείτορας – Αροανία – Αγρίδι – Λεχούρι – Λειβάρτζι – Ψωφίδα».

Μεταγραφική ενίσχυση για τον Παναιγιάλειο πριν τα Βραχνεϊκα

0

Σημαντική προσθήκη για την ομάδα του Παναιγιάλειου αποτελεί η απόκτηση του Γάλλου αμυντικού μέσου Αλεξάντρ Γκαστένγκ. Μάλιστα, ο Γάλλος μέσος θα είναι σε θέση να βοηθήσει άμεσα τη «Μαύρη Θύελλα», αρχής γενομένης από τον κυριακάτικο εκτός έδρας αγώνα με το Διαγόρα Βραχναιΐκων.

Αναλυτικά η ανακοίνωση των “μελανολεύκων”:

“O Παναιγιάλειος Γ.Σ. ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας με τον Γάλλο αμυντικό μέσο ALEXANDRE GASTAING. Ο 25χρονος ποδοσφαιριστής, του οποίου το δελτίο θα εκδοθεί αύριο, θα τεθεί στη διάθεση του Φάνη Γκέκα στο παιχνίδι της ερχόμενης Κυριακής στα Βραχνέικα με τον Διαγόρα.

Προηγούμενη ομάδα του “μελανόλευκου” πλέον ποδοσφαιριστή ήταν ο Άρης Σκάλας που αγωνίζεται στον 5ο όμιλο της Γ’ Εθνικής”.

Ο Αντωνιάδης “άρχοντας του αγώνα” στα Βραχνέϊκα

0

Αγώνας δίχως αύριο είναι για τον Παναιγιάλειο είναι ο κυριακάτικος (3μ.μ.) με τον Διαγόρα Βραχναιΐκων, που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Γήπεδο Βραχναιΐκων.

Διαιτητής του αγώνα στα Βραχναιΐκα θα είναι θα είναι ο Νεόφυτος Αντωνιάδης του συνδέσμου Κεφαλληνίας – Ιθάκης, με βοηθούς τους Γιώργο Μπάστα και Διονύση Πλέσσα του συνδέσμου της Ζακύνθου.

Αναλυτικά οι ορισμοί των διαιτητών για τα παιχνίδια της 20ής αγωνιστικής στον 4ο όμιλο της Γ’ Εθνικής, έχουν ως εξής:

Ναυπακτιακός Αστέρας – Παναχαϊκή

Διαιτητής: Τσατσούλης (Αθηνών)

Βοηθοί: Μητροφάνης – Ματαθωνίτης (Κορίνθου)

Διαγόρας Βραχνεΐκων – Παναιγιάλειος

Διαιτητής: Αντωνιάδης (Κεφαλληνίας-Ιθάκης)

Βοηθοί: Μπάστας – Πλέσσας (Ζακύνθου)

ΠΑΣ Αχέρων – Παμβουπρασιακός

Διαιτητής: Νίκου (Άρτας)

Βοηθοί: Αθανασίου – Μάνος (Άρτας)

Αναγέννηση Άρτας – Α.Ο. Διαβολιτσίου

Διαιτητής: Γιούργας (Κέρκυρας)

Βοηθοί: Μερκούρης – Μιχαλάς (Κέρκυρας)

Παναγρινιακός – Τηλυκράτης Λευκάδας

Διαιτητής: Τσάκαλης (Ηλείας)

Βοηθοί: Καραμέρος – Κόρδας (Ηλείας)

4ος: Σαφαρίκας (Αχαΐας)

Αμβρακικός Λουτρού – Εθνικός Σκουλικάδου 0-3.α.α.

ΡΕΠΟ: Αίας Γαστούνης

Κύπελλο Ερασιτεχνών: Με το Μετόχι ο Παναιγιάλειος στη φάση των 16

0

Ορίσθηκαν από την ΕΠΣ Αχαΐας οι ημερομηνίες των αγώνων του Κυπέλλου Ερασιτεχνών για την φάση των 16. Ο Παναιγιάλειος, μετά την «αγχωτική» πρόκριση στα πέναλτι με τον Εθνικό/Πολύτεκνο, κληρώθηκε να αντιμετωπίσει το Μετόχι, ομάδα της Γ’ Ε.Π.Σ.Α. Αχαΐας, εκτός έδρας την Τετάρτη 2 Μαρτίου, στις 3μ.μ.

Αναλυτικά το πρόγραμμα έχει ως εξής:

Θύελλας (Χόρτο), 23/02, 15:00, Θύελλα Πατρών – Διαγόρας Βραχνεΐκων

Θ. Χρυσανθόπουλος (Αγ.Βασ), 02/03, 15:00, Κεραυνός Αγίου Βασιλείου – Δαβουρλής K. 92

Μετοχίου, 02/03, 15:00, Μετόχι – Παναιγιάλειος

Προσφυγικών, 02/03. 15:00. Πάτραι Α.Π.Σ. – Πήγασος Μπεγουλακίου

Αγυιάς, 02/03, 15:00, Αετός Πατρών – Αχαΐκή

Παραλίας, 02/03, 15:00, Δόξα Παραλίας – Ατρόμητος Πατρών

ΕΠΣΑ Α. Κάνιστρας, 02/03, 18:30, Απόλλων Εγλυκάδος – Άρης Πατρών

Στους 8 έχει ήδη προκριθεί η Αναγέννηση Ψαθοπύργου, η οποία κέρδισε εύκολα την Φλόγα Ροδιάς με 0-4. Οι νικητές των αγώνων περνούν στα προημιτελικά.

Σύλληψη τριών ανδρών για κλοπή κατά συναυτουργία και κατ’ εξακολούθηση

Συνελήφθησαν χθες το μεσημέρι από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης
Ασφαλείας Πύργου, σε συνεργασία με αστυνομικούς του Αστυνομικού
Τμήματος Ακράτας, τρεις άνδρες, μεταξύ των οποίων ένας
16χρονος, διότι λίγο νωρίτερα είχαν αφαιρέσει ένα φορτηγό αυτοκίνητο.
Οι αστυνομικοί του Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Π.Α.Θ.Ε Κορίνθου εντόπισαν το όχημα εγκαταλειμμένο χθες το πρωί στη Νέα Εθνική Οδό Πατρών – Αθηνών, στο ύψος της Ακράτας, ενώ στη συνέχεια το όχημα αποδόθηκε στο νόμιμο κάτοχό του.
Από την αστυνομική προανάκριση προέκυψε ότι οι δράστες ενεργώντας από κοινού, χθες τα ξημερώματα, στον Πύργο, αφαίρεσαν αυτοκίνητο πολίτη, ενώ στη συνέχεια αποπειράθηκαν να αφαιρέσουν ακόμα ένα όχημα, χωρίς ωστόσο να ολοκληρώσουν την πράξη τους.

Χρήστος Γούτος: «Επικίνδυνη διγλωσσία της δημοτικής αρχής για την Σχολή Οίνου και Αμπέλου»

0

Από τη Δημοτική Παράταξη «Αιγιάλεια Αύριο» του Χρήστου Γούτου δόθηκε στη δημοσιότητα η παρακάτω ανακοίνωση:

«Στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιάλειας, προσωπικά ο Δήμαρχος κ. Καλογερόπουλος, όταν ρωτήθηκε για τη Σχολή Οίνου και του Αμπέλου στο Αίγιο με παρότρυνση για συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών και τον Πρύτανη κ. Μπούρα, απάντησε ότι “θα αναζητήσει άλλο φορέα, αφού το Πανεπιστήμιο μπορεί να φέρει τη Σχολή και μετά να την πάρει και να φύγει”!
Μόλις χθες, ο συντάκτης της ανακοίνωσης και σύμμαχός του αντιδήμαρχος Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, τον εξέθεσε ανεπανόρθωτα.
Ξαφνικά εμφανίζει τον Δήμο ανοιχτό σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο, σε τέτοιο σημείο που δεν χρειάζεται τις υποδείξεις της αντιπολίτευσης για ένταξη στην Γεωργική Αμερικανική Σχολή, μαζί με Μεσολόγγι, Αμαλιάδα και πιθανά τα γειτονικά μας Καλάβρυτα.
Για ένα τόσο σημαντικό θέμα η Δημοτική Αρχή εμφανίζεται με διπλή γλώσσα.
Η διγλωσσία αυτή είναι επικίνδυνη και μακάρι να μην αποβεί και μοιραία για μια ακόμα ευκαιρία ανάπτυξης της περιοχής μας».

«ΑΓΓΙΞΕ» ΤΟ ΘΑΥΜΑ Ο ΗΦΑΙΣΤΟΣ/ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ, ΑΛΛΑ…

0

Κοντά στην «έκπληξη» βρέθηκε σήμερα το απόγευμα στο Κλειστό Γυμναστήριο Αιγίου ο Ήφαιστος/Αχιλλέας Αιγιάλειας, αντιμετωπίζοντας τον πρωτοπόρο Διαγόρα Ρόδου, από τον οποίο όμως «γνώρισε» την ήττα με 71-72, σε εξ’ αναβολής παιχνίδι για την 10η αγωνιστική του 1ου Ομίλου της Γ’ Εθνικής Μπάσκετ.

Οι δύο ομάδες παρατάχθηκαν με σημαντικές ελλείψεις, αφού για τον γηπεδούχο Ήφαιστο/Αχιλλέα απουσίασαν οι τραυματίες Βεργανελάκης, Τσονακίδης και από τον φιλοξενούμενο Διαγόρα ο Δερμιτζάκης.

Στο α’ ημίχρονο το παιχνίδι ήταν «ντέρμπι», με τις δύο ομάδες να εναλλάσσονται στην πρωτοπορία του σκορ, με το 1ο δεκάλεπτο να «κλείνει» στο 15-13 για την αιγιώτικη ομάδα.

Το β’ δεκάλεπτο «κύλισε» στους ίδιους ρυθμούς, με την ομάδα του Γιάννη Γιούπη να πηγαίνει στην ανάπαυλα με το «ισχνό» προβάδισμα των 2 πόντων (36-34).

Στο β’ ημίχρονο οι φιλοξενούμενοι ήταν η ομάδα που μπήκε καλύτερα στο παρκέ του Κλειστού Γυμναστηρίου Αιγίου ξεφεύγοντας στο σκορ στο 23’ (38-44), με την αιγιώτικη ομάδα να μειώνει στον πόντο (44-45 στο 27’), όμως ο Διαγόρας «έκλεισε» την 3η περίοδο στο +4 (48-52).

Η ομάδα του Χρήστου Καλαϊτζίδη, έχοντας τον Σκλήβα σε μεγάλη μέρα, πήγε τη διαφορά στη μέγιστη τιμή (53-63 στο 35’), όμως οι παίκτες του Ήφαιστου/Αχιλλέα μείωσαν σε 62-66 στο 38’, με τους φιλοξενούμενους στα 18’’ πριν το τέλος να διαμορφώνουν το 65-70 και τον Κώστα Κεφαλά στην τελευταία επίθεση του αγώνα να πετυχαίνει σουτ 3 πόντων για το τελικό 71-72.

Αυτή ήταν η 8η ήττα για την αιγιώτικη ομάδα, αλλά πλέον όλοι σκέφτονται το επόμενο παιχνίδι με την Καλαμάτα, στο Κλειστό Γυμναστήριο Αιγίου την Κυριακή (20/2), με στόχο την επιστροφή στις νίκες που θα την διατηρήσουν πάνω από την ζώνη του υποβιβασμού.

Από την άλλη, η ομάδα της Ρόδου απολαμβάνει την μοναξιά της κορυφής, με τον Αίολο Αγυιάς όμως να έχει παιχνίδι λιγότερο.

 

ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 15-13, 36-34, 48-52, 71-72

 

ΗΦΑΙΣΤΟΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ (Γιάννης Γιούπης): Κεφαλάς 17(2), Γκόβας 14(2), Γιαννούτσος 16(1), Καραγιάννης 6, Χριστόπουλος 6, Τσεκλένης 1, Ντούλες 11(3), Οικονομόπουλος, Ιατρόπουλος, Μανωλόπουλος.

ΔΙΑΓΟΡΑΣ ΡΟΔΟΥ (Χρήστος Καλαϊτζίδης): Καταβαίνης 11(1), Μπόζιτς 2, Χατζηδημητρίου 3, Μαρουλάκης 7, Σκλήβας 29, Καράβας 18(3), Μητσού 2, Γκίνος, Μιροσάβιτς, Κουρμαδιάς.

Η Βαθμολογία (σε 11 αγώνες)
1.Διαγόρας Ρόδου (9-2) 20
2.Αίολος Αγυιάς* (8-2) 18
3.Καλαμάτα (7-4) 18
4.Εργοτέλης (7-4) 18
5.ΑΣΣ Αμαλιάδας (6-5) 17
6.Γλαύκος (4-7) 15
7.Παναχαϊκή (4-7) 15
8.Ήφαιστος Αχιλλέας (3-8) 14
9.Δρομείς Τρίπολης (3-8) 14
10.Δίων Κυπαρισσίας* (3-7) 13
*Έχουν ένα αγώνα λιγότερο

 

Επόμενη αγωνιστική (12η, 20/2)

ΑΟ Αίολος Αγυιάς Πατρών-Παναχαϊκή ΓΕ
ΣΔΥ Τρίπολης-ΓΣ Διαγόρας Ρόδου
ΑΣΣ Αμαλιάδας-ΓΑΕΤ Δίων ο Κυπαρισσεύς
ΑΟ Γλαύκος-ΓΣ Εργοτέλης
Ήφαιστος Αχιλλέας ΣΦΑ-ΣΚ Καλαμάτα

Στην 116 Πτέρυγα Μάχης του Αράξου ο Μητροπολίτης κ. Ιερώνυμος

Την 116 Πτέρυγα Μάχης στην αεροπορική βάση του Αράξου, μετά από πρόσκληση, επισκέφθηκε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καλαβρύτων & Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμος, προχθές (Δευτέρα), προκειμένου να ξεναγηθεί στις εγκαταστάσεις και τα υπερσύγχρονα αεροσκάφη F16.

Ο Μητροπολίτης και η συνοδεία του έτυχαν θερμής και φιλόξενης υποδοχής από τον Διοικητή της 116 Π.Μ., Σμήναρχο Πέτρο Σάσσαρη, και τον Υποδιοικητή, Σμήναρχο Παντελεήμονα Μπεκιαρόπουλο.

Εν συνεχεία ο π. Παναγιώτης Πλυταριάς, Στρατιωτικός Ιερέας της Πτέρυγας, ξενάγησε τον Σεβασμιώτατο στις εγκαταστάσεις και τα οπλικά συστήματα, καθώς επίσης και στα υπερσύγχρονα αεροσκάφη F16, τα οποία βρίσκονται στην 335 και 336 Πτέρυγα Μάχης της μονάδας. Κατόπιν παρακολούθησε προγραμματισμένες πτήσεις με θεαματικές προσγειώσεις και απογειώσεις, κατά τις οποίες διαπίστωσε την αρτιότητα της οργάνωσης και τον υψηλό βαθμό ετοιμότητας για ανάληψη και επιτυχή διεξαγωγή Αεροπορικών Επιχειρήσεων και αντιμετώπιση καταστάσεων ανάγκης. Σημειωτέον ότι η 335 Μοίρα είναι η παλαιότερη Μοίρα της Πολεμικής Αεροπορίας, αφού συγκροτήθηκε στη Μέση Ανατολή τον Οκτώβριο του 1941.

Ακολούθησε πλούσιο γεύμα φιλοξενίας, μετά το τέλος του οποίου ανταλλάχθηκαν αναμνηστικά δώρα. Ο κ. Ιερώνυμος, λίγο πριν την αναχώρησή του, ευχαρίστησε θερμά για την πρόσκληση, την ξενάγηση και την ευγενική φιλοξενία, συνεχάρη τον Διοικητή της μονάδας για την άψογη λειτουργία και την καθημερινή ετοιμότητα της Π. Μ. και ευχήθηκε σε όλους τους συντελεστές την εξ ύψους βοήθεια και αρωγή στη δύσκολη και υπεύθυνη καθημερινή αποστολή τους.