Γλέντησαν… μέχρι τελικής πτώσεως στην εκδήλωση του Χορευτικού Ομίλου Αιγίου!

0

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε ένα ακόμα παραδοσιακό γλέντι του Χορευτικού Ομίλου Αιγίου, το μεσημέρι της Κυριακής 23 Φεβρουαρίου, στην κατάμεστη αίθουσα εκδηλώσεων «Amadeus Palace» παρουσία χορευτών, μελών και φίλων του Συλλόγου, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά του.

Το κέφι παρέμεινε αμείωτο μέχρι τις πρώτες βραδινές ώρες, παρά την πρόωρη και απρόοπτη αλλά τελικώς επιβεβλημένη, για λόγους υγείας, αποχώρηση του Παναγιώτη Λάλεζα. Η αποχώρηση αυτή όμως δεν στάθηκε ικανή να μειώσει το κέφι των παρευρισκομένων, αφού χάρη στα άμεσα αντανακλαστικά του Δ.Σ. το γλέντι συνεχίστηκε με την υπέροχη Αρετή Δημουλά (μέλος του Χορευτικού), ανερχόμενη και πολλά υποσχόμενη τραγουδίστρια, η οποία συνεργάστηκε αρμονικά με την εξαιρετική ορχήστρα που αποτελείτο από τους Τρύφωνα Παπαϊωάννου, Ορέστη Μαυρόπουλο, Παναγιώτη Σταθάκη και Περικλή Κατσώτη.

Το Δ.Σ. του Χορευτικού Ομίλου Αιγίου ευχαριστεί θερμά όλους τους συντελεστές της εκδήλωσης, τους φίλους της παράδοσης που γέμισαν ασφυκτικά την αίθουσα, καθώς και τις επιχειρήσεις για τις ευγενικές προσφορές τους στη λαχειοφόρο του Συλλόγου.

Εξιχνιάστηκε κλοπή αντικειμένων αξίας 8.000 ευρώ στην Αιγιάλεια – Ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία του δράστη

Εξιχνιάστηκε μετά από μεθοδική έρευνα των αστυνομικών του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αιγιαλείας, κλοπή σε περιοχή της Αιγιαλείας, που διαπράχθηκε στις 28 Φεβρουαρίου 2025 σε υπό κατασκευή κτίριο.
Για την υπόθεση σχηματίσθηκε δικογραφία για κλοπή σε βάρος ενός άνδρα, τα πλήρη στοιχεία του οποίου έχουν ταυτοποιηθεί.
Ειδικότερα, ο κατηγορούμενος το πρωί εκείνης της ημέρας εισήλθε σε υπό κατασκευή κτίριο και αφαίρεσε λαμαρίνες, καλώδια, κάγκελα και εργαλεία, συνολικής αξίας 8.000 ευρώ.
Για τη διερεύνηση του περιστατικού διενεργήθηκαν μεθοδικές έρευνες από τους αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αιγιαλείας, με αποτέλεσμα την εξιχνίαση της κλοπής και την ταυτοποίηση του κατηγορουμένου.
Η δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος του κατηγορούμενου θα υποβληθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αχαΐας / Παράλληλη Έδρα Αιγίου.

ΜΠΑΣΚΕΤ: Η Ακράτα έχασε 77-45 στη Νίκη Προαστίου

Βαριά ήττα με 77-45 υπέστη η Ακράτα στην Πάτρα από τη Νίκη Προαστίου για την 20ή αγωνιστική του πρωταθλήματος της Α2 ΕΣΚΑ-Η. Οι 47 πόντοι που πέτυχε αποτελούν τη δεύτερη χειρότερη φετινή επίδοση μετά τους 41 στην εντός έδρας ήττα από τον πρωτοπόρο ΠΑΣ Ναυπάκτου με 41-50. Το αξιοσημείωτο μάλιστα είναι ότι στο ματς του πρώτου γύρου είχε επικρατήσει στην Ακράτα επί της Νίκης με 84-72 στην πιο παραγωγική φετινή της βραδιά!

Όμως, έχουν αλλάξει πολλά από τον περασμένο Νοέμβριο. Η Ακράτα παίζει πλέον με εντελώς διαφορετικό  ρόστερ από εκείνο που ξεκίνησε τη σεζόν αφού έχουν αποχωρήσει πέντε βασικοί της παίκτες. Οι τέσσερις Αιγιώτες (Δούβος, Σωτηρόπουλος, Τσινούκας, Βαγενάς) και ο Πατρινός Τσιρώνης, ενώ προστέθηκε από την προηγούμενη εβδομάδα ο Χάρης Σπυράκος.

Πλέον, την επόμενη αγωνιστική παίζει όλη τη χρονιά. Υποδέχεται στο κλειστό γυμναστήριο «Κωνσταντίνος Σπηλιωτόπουλος» τον Αχαϊκό και με νίκη ουσιαστικά ξεφεύγει από κάθε κίνδυνο. Σε αντίθεση περίπτωση όμως η αγωνία για την παραμονή θα συνεχιστεί.

 

Τα 10λεπτα: 16-11, 20-16, 26-7, 15-11

ΝΙΚΗ ΠΡ. (Νταβλούρος): Χελιώτης 8, Κουτσούκος 13 (1), Κονδύλης 8 (1), Κουκουβάος 20 (6), Χρυσανθόπουλος 12, Σπύρου 4, Παπαηλιού 12 (1), Μαστρογιαννόπουλος, Αβραμίδης

ΑΚΡΑΤΑ (Χριστόπουλος): Κατωπόδης 11, Σπυράκος 11, Βασιλάτος 6 (2), Τζαβέλας 2, Χριστόπουλος 10, Βασιλακόπουλος 2, Κιούσκα 3, Καράι

 

Τα αποτελέσματα της 20ής αγωνιστικής

Νίκη Προαστίου – Ακράτα 77-45
Πήγασος – Aιγέας 53-56
Υπερίων – Σοπωτό 68-52
Προφήτης Ηλίας – ΕΣ Ιτεών 60-58
Ηρακλής – ΠΑΣ Ναυπάκτου 50-47
Σκαγιοπούλειο – Σείριος

(Ο αγώνας Αχαϊκός – Κεφαλληνιακός θα γίνει την Κυριακή 9 Μαρτίου)

 

Βαθμολογία (Σε 20 αγώνες)

ΠΑΣ Ναυπάκτου 38
————————
Κεφαλληνιακός 36
Σείριος 35
Ηρακλής Π. 35
Υπερίων 35
————————
Σκαγιοπούλειο 29
Νίκη Π. 29

Αιγέας 28

Προφήτης Ηλίας 28

Ακράτα 27
Σοπωτό 26
————————
Αχαϊκός 25
Πήγασος 24
ΕΣ Ιτεών 23

 

Επόμενη αγωνιστική

Ακράτα – Αχαϊκός

Κεφαλληνιακός – Αιγέας

Πήγασος – Υπερίων

ΕΣ Ιτεών – Σοπωτό

ΠΑΣ Ναυπάκτου – Νίκη

Σείριος – Ηρακλής

Προφήτης Ηλίας – Σκαγιοπούλειο

 

Σε ατμόσφαιρα πνευματικής κατάνυξης και ψυχικής ανάτασης ο Εσπερινός της Συγχωρήσεως

Σε ατμόσφαιρα πνευματικής κατανύξεως και ψυχικής ανατάσεως πραγματοποιήθηκε ο Εσπερινός της Συγχωρήσεως, την Κυριακή της Τυρινής 2 Μαρτίου, στον Ιερό Ναό Παμμεγίστων Ταξιαρχών Αιγίου, χοροστατούντος του Μητροπολίτου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου και συμπροσευχομένου του Γέροντος Μητροπολίτου κ. Αμβροσίου, παρουσία του Ιερού Κλήρου και πλήθους πιστών. Τους ύμνους απέδωσε ο ιεροψαλτικός χορός της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής της Ιεράς Μητροπόλεως υπό τη διεύθυνση του χοράρχου Βασιλείου Μπίκου.

Κατά το πέρας του Εσπερινού, ο εκλεκτός προσκεκλημένος  Αρχιμανδρίτης π. Νεκτάριος Κωτσάκης, Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Ομπλού της Ιεράς Μητροπόλεως Πατρών, μίλησε με θέμα «Θεοποιός πορεία», αναφερόμενος στο γεγονός της πτώσεως των πρωτοπλάστων και στις οδυνηρές επιπτώσεις της στη ζωή του ανθρωπίνου γένους, εστιάζοντας στην αμαρτία και τον θάνατο.

Συγκεκριμένα επεσήμανε: «Ενώ βρισκόμασταν σε αυτή την οδυνηρή κατάσταση του σκότους και της σκιάς του θανάτου, ανέτειλε η Ενανθρώπηση του Χριστού που θέωσε την ανθρώπινη φύση. Με τον Σταυρό και την Ανάστασή Του, ο Θεάνθρωπος Ιησούς νίκησε τον θάνατο και ένωσε και πάλι τον άνθρωπο με τον Θεό. Όμως δεν σώζεται χωρίς αγώνα ο άνθρωπος. Ο Θεός της Αγάπης από φιλανθρωπία συγκαταβαίνει και γίνεται άνθρωπος για να ενωθεί με τον άνθρωπο και να τον θεώσει και ως εδώ είναι ο πρώτος όρος για τη σωτηρία του. Πρέπει, όμως, και ο άνθρωπος να θέλει και να αγωνίζεται για να ανέβει προς τον Θεό, που του απλώνει το χέρι Του.

Ο τρόπος να προσεγγίσει ο άνθρωπος τον Θεό είναι η οδός της μετανοίας. Η μετάνοια είναι υπόθεση ολόκληρης της ζωής του χριστιανού, γιατί αυτή μας εισάγει στον Παράδεισο, από τον οποίο μας έβγαλε η αμαρτία. Θέλει όμως αγώνα σκληρό για να κόψει κανείς τα πάθη του, τις συνήθειές του, τις μικρές και τις μεγάλες αμαρτίες του. Χρειάζεται οδυνηρός αγώνας, με ιδρώτα πολύ, με δάκρυα και αίμα, για να ξεριζώσει κανείς από μέσα του όσα αγκάθια ρίζωσαν και μεγαλώνουν συνεχώς κρυφά ή φανερά στον χώρο της καρδιάς του.

Συνοδοιπόρος και σύντροφος στη θεοποιό πορεία της πνευματικής ζωής του χριστιανού είναι και ο θεοσύστατος θεσμός της νηστείας, όπως πολύ καθαρά φαίνεται στην εξορία των πρωτοπλάστων, ο οποίος είναι πολύ ωφέλιμος και αναγκαίος για τη σωτηρία μας. Η νηστεία έτσι, γίνεται χαλινάρι που μας συγκρατεί από κάθε αμαρτία. Είναι χαρακτηριστική η προτεραιότητα, την οποία δίνουν οι άγιοι πατέρες στην πραγματική πνευματική νηστεία, χωρίς την οποία η σωματική νηστεία δεν έχει καμιά απολύτως αξία, αλλά παραμένει ένας υποκριτικός και φαρισαϊκός τύπος.»

Αφού ανέλυσε την ωφέλεια της νηστείας, κατέληξε τονίζοντας: «Η περίοδος της Αγίας και Μεγάλης Σαρακοστής που βρίσκεται μπροστά μας, μας περιλούει με την αγιαστική χάρη του φιλανθρώπου Θεού μας, φωτίζει την αμαρτωλή και ράθυμη ζωή μας και μας καλεί να αγωνιστούμε εν ταπεινώσει τον καλόν αγώνα, που μας δείχνει η Αγία μας Εκκλησία, τον αγώνα της εγκράτειας, της νηστείας και της μετάνοιας, που καθαρίζει την ψυχή μας και μας φέρνει κοντά στον Χριστό».

Κατόπιν, ο κ. Ιερώνυμος ευχαρίστησε θερμά τόσο τον Καθηγούμενο της Ιεράς Μονής Ομπλού π. Νεκτάριο Κωτσάκη για την εποικοδομητική ομιλία του, όσο και τον Μητροπολίτη Πατρών κ. Χρυσόστομο που παρείχε τη σχετική ευλογία του, ενώ στη συνέχεια προσκάλεσε τον Ιερό Κλήρο και τον πιστό λαό να εκμεταλλευθούν το στάδιο αυτό των πνευματικών αγώνων και παλαισμάτων της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, να εντείνουν τις προσευχές τους και μέσα από τις Ιερές Ακολουθίες της περιόδου και το μυστήριο της μετανοίας, να βιώσουν την ευχή του Οσίου Εφραίμ «Κύριε Βασιλεῦ, δώρησαί μοι τοῦ ὁράν τά ἐμά πταίσματα, καί μή κατακρίνειν τόν ἀδελφόν μου».

Στο τέλος του Εσπερινού, ο Σεβασμιώτατος, αφού ζήτησε πρώτος συγχώρηση για τυχόν λάθη και παραλείψεις του κατά την Αρχιερατική του διακονία, ευχήθηκε σε όλους «Καλή Αγία και Μεγάλη Τεσσαρακοστή».

 

 

Ανοιχτή ομιλία – συζήτηση με θέμα «Το ζευγάρι από το χθες στο σήμερα» στο Στέκι της Ομάδας «Διέξοδος» Αιγίου

Η Εθελοντική Ομάδα «Διέξοδος» Αιγίου του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αχαΐας «Καλλίπολις» που λειτουργεί σε συνεργασία με τον Ε.Ο.Π.Α.Ε. και με την υποστήριξη του Δήμου Αιγιαλείας, διοργανώνει την Κυριακή 9 Μαρτίου, στις 6μ.μ., ανοιχτή ομιλία – συζήτηση με θέμα «Το ζευγάρι από το χθες στο σήμερα».

Ομιλήτρια και συντονίστρια της συζήτησης με όσους θα συμμετέχουν θα είναι η Θωμαϊς Σταύρου, Κοινωνική Λειτουργός MSc του Κέντρου Πρόληψης Αχαΐας.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα αναπτυχθούν θέματα που αφορούν τις παραδοσιακές και σύγχρονες αντιλήψεις που φέρουν τα ζευγάρια στη σχέση τους, καθώς και τις δεξιότητες που χρειάζεται να αναπτύξουμε για να έχουμε μια ικανοποιητική συντροφική σχέση.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Στέκι της ομάδας «Διέξοδος», που βρίσκεται στον προαύλιο χώρο του Ι.Ν. Αγίου Παντελεήμονα στο Αίγιο (είσοδος από Κλεομένους Οικονόμου) και η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο 6948 363042 (Βασιλική Τσόλκα, εθελόντρια – συντονίστρια της «Διεξόδου»).

1o ΓΕΛ ΑΙΓΙΟΥ: Ασημένιο μετάλλιο σε μπάσκετ και βόλεϊ στο Σχολικό Πρωτάθλημα Αχαΐας!

Μία μεγάλη, διπλή, αθλητική διάκριση πέτυχε το 1ο ΓΕΛ Αιγίου που κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στο Σχολικό Πρωτάθλημα Αχαΐας τόσο στο μπάσκετ όσο και στο βόλεϊ, ανάμεσα σε δεκάδες Λύκεια του νομού!

Με το ασημένιο μετάλλιο στις… αποσκευές της καθώς και κύπελλο που προστέθηκε στην τροπαιοθήκη του σχολείου επέστρεψε το μεσημέρι της Παρασκευής 21 Φεβρουαρίου η ομάδα μπάσκετ του 1ου ΓΕΛ Αιγίου, καθώς ηττήθηκε από τα εκπαιδευτήρια «Αναγέννηση» στον μεγάλο τελικό του Σχολικού Πρωταθλήματος μπάσκετ Λυκείων Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας.

Να επισημάνουμε ότι ο αντίπαλός του ήταν πέρυσι πρωταθλητής Αχαΐας, Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος, είχε βγει πρωταθλητής Ελλάδος και 7ος στον κόσμο στην κατηγορία των Λυκείων!

Τέσσερις ημέρες αργότερα, ασημένιο μετάλλιο και κύπελλο κατέκτησε και η ομάδα βόλεϊ, η οποία ηττήθηκε από το 4ο Λύκειο Πατρών στον τελικό του σχολικού πρωταθλήματος βόλεϊ Λυκείων Αχαΐας, που διεξήχθη επίσης στην Πάτρα.

«Πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά και τους γυμναστές τους για τη μεγάλη αυτή διάκριση που πέτυχαν, κάνοντάς μας πραγματικά υπερήφανους!», αναφέρεται σε σχετική ανάρτηση στη σελίδα του 1ου ΓΕΛ Αιγίου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 

Σύλληψη άνδρα στο Αίγιο για διέγερση σε διάπραξη εγκλημάτων και βιαιοπραγιών

Συνελήφθη, χθες το βράδυ, σε περιοχή της Αιγιαλείας, από αστυνομικούς του τοπικού Τμήματος Ασφάλειας, ένας άνδρας, σε βάρος του οποίου σχηματίσθηκε δικογραφία για διέγερση σε διάπραξη εγκλημάτων και βιαιοπραγιών.
Ειδικότερα, ο συλληφθείς στις 28 Φεβρουαρίου 2025 ανάρτησε σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης βίντεο, στο οποίο προέτρεπε τους πολίτες σε ένοπλη εξέγερση και χρήση όπλων σε όποιον τους αντισταθεί.
Ο κατηγορούμενος είναι σεσημασμένος για το ίδιο αδίκημα και μετά από καταδίκη του είχε αποφυλακιστεί το 2024.
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αχαΐας/ Παράλληλη Έδρα Αιγίου.

Η βαρβαρότητα ως διπλωματία; / (άρθρο του Μαρίνου Σκανδάμη)

Η σκληρή διπλωματία (hard diplomacy) αφορά στη χρήση αυστηρών, επιθετικών ή καταναγκαστικών τακτικών για την επίτευξη διπλωματικών στόχων.

Μπορεί να περιλαμβάνει στρατιωτική επέμβαση, απειλή ή χρήση βίας, οικονομικές κυρώσεις ή απλή οικονομική πίεση, αλλά και λοιπές μορφές εξαναγκασμού για την επίτευξη διπλωματικών στόχων, όπως η απόκτηση παραχωρήσεων ή ο εξαναγκασμός μιας ξένης κυβέρνησης να συμμορφωθεί με διεθνείς κανόνες ή συνθήκες ή και πολιτικές επιλογές.

Χρησιμοποιείται ιδίως σε καταστάσεις όπου η ήπια διπλωματία του διαλόγου και του αμοιβαίου σεβασμού έχει αποτύχει ή είναι απίθανο να είναι αποτελεσματική.

Το πρωτόγνωρο show που εκτυλίχθηκε μπροστά στις κάμερες του Λευκού Οίκου, με τον Πρόεδρο Τραμπ και τον Αντιπρόεδρό του να ταπεινώνουν σε παγκόσμια τηλεθέαση τον Πρόεδρο της Ουκρανίας αποτελεί ακραιφνή μορφή μιας σκληρής διπλωματίας, που διαχωρίζεται από ό,τι έχουμε ζήσει στο παρελθόν αναδεικνύοντας -μεταξύ άλλων- και τα συγκεκριμένα ερωτήματα.

Πρώτον, η σκληρή επίθεση της ηγεσίας των Η.Π.Α. εκφράστηκε με λεκτικούς τρόπους που απηχούν την υπόμνηση της ωμής ισχύος ως μέσον αποκόμισης διπλωματικού οφέλους. Άραγε αυτό συνιστά αποτέλεσμα μιας εμπεδωμένης κουλτούρας επιβολής που κυριαρχεί στην μονόπλευρη οικονομιστική αντίληψη των πολύ-εκατομμυριούχων που συγκροτούν τη νέα κυβέρνηση των Η.Π.Α. ή είναι παράγωγο ήδη επεξεργασμένων θέσεων του διπλωματικού επιτελείου της;

Δεύτερον, φαίνεται να αγνοείται η έννοια της διπλωματικής συνέχειας ενός κράτους, των Η.Π.Α. εν προκειμένω, που επί Προεδρίας Μπάιντεν χρησιμοποίησε την συμμαχία με τις ευρωπαϊκές δυνάμεις για την στήριξη της Ουκρανίας. Έχει οριστικά αποφασίσει η νέα αμερικανική ηγεσία να διακινδυνεύσει ή και εγκαταλείψει παγιωμένες συμμαχικές σχέσεις χάριν νέων συμμαχιών στη βάση win – win επιχειρηματικών και οικονομικών σχέσεων με αυταρχικές ισχυρές χώρες;

Τρίτον, η εκτυλιχθείσα μπροστά στις κάμερες έντονη συζήτηση και η ισοπεδωτική επίθεση/κριτική προς τον Πρόεδρο της Ουκρανίας, προφανώς κάνει «φοβερή τηλεόραση» κατά την πραγματιστική ρήση του Προέδρου των Η.Π.Α. Είναι λοιπόν η τηλεθέαση αυτοσκοπός ενός Προέδρου που γνωρίζει καλά την εφήμερη απήχηση των πρωταγωνιστών reality ή ο βαθύτερος στόχος  του είναι να σταλεί ένα παραδειγματικό μήνυμα απειλής χρήσης ασύμμετρης ισχύος σε κάθε ηγέτη μικρής ή μεσαίας χώρας του πλανήτη, που θα χρειαστεί να συνομιλήσει διπλωματικά με την αμερικανική ηγεσία;

Τέταρτον, εγκαταλείπεται προς το παρόν το μεταπολεμικό ηθικό πρόταγμα των Η.Π.Α. περί παγκόσμιας υπεράσπισης της δημοκρατίας, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των θεμελιωδών ελευθεριών (M. Weber, Congressional Research Service, Report R47890, 7 January 2025) που αν και κάποιες φορές ασκήθηκε υποκριτικά, εν τούτοις αποτελούσε αρχή της αμερικανικής διπλωματίας;

Πέμπτον, αυτή η διπλωματική στάση των Η.Π.Α. αφορά ενδεχομένως μια συνολική αλλαγή διπλωματικού παραδείγματος;

H συνολική απάντηση των ερωτημάτων δεν θα αργήσει να έλθει. Είναι ορατός όμως ο κίνδυνος η απροκάλυπτη ισχύς μιας επιχειρηματικής βαρβαρότητας να αποτελέσει το κύριο εργαλείο για την άσκηση διπλωματίας και επίτευξης στόχων, όπου οι δυτικές αξίες θα έχουν νικηθεί οριστικά.

Βεβαίως, αν και αρκετοί γερουσιαστές και πολιτικοί του Δημοκρατικού Κόμματος των Η.Π.Α. επισήμαναν ότι η συμπεριφορά της αμερικανικής ηγεσίας προς τον Πρόεδρο της Ουκρανίας ήταν -επί λέξει- μια «υπολογισμένη πολιτική ενέδρα», που κινήθηκε «πέραν του επαίσχυντου», ενισχύοντας τις φιλοδοξίες αυταρχικών ηγετών, είναι ιδιαίτερα πιθανό ότι η σκληρή διπλωματία δεν πρόκειται να αλλάξει άμεσα.

Η Ε.Ε. και το δόγμα της ήπιας ισχύος της θα δοκιμαστεί, γι’ αυτό και βρίσκεται ενώπιον των ευθυνών της.

(Ο Μαρίνος Σκανδάμης είναι Διδάκτωρ Νομικής – Δικηγόρος, Στέλεχος του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής)

 

ΒΟΛΕΪ: Άτυχος ο Α.Ο. Αιγιαλέων έχασε 1-3 από τον Άρη

0

Ο Α.Ο. Αιγιαλέων έχασε την ευκαιρία να πετύχει μια πολύ μεγάλη νίκη στο κλειστό του Αιγίου επί του ισχυρού Άρη και να κρατά την τύχη στα δικά του χέρια την τελευταία αγωνιστική. Μετά την ισοφάριση σε 1-1 βρέθηκε αγκαλιά με την κατάκτηση του δραματικού σε εξέλιξη τρίτου σετ που θα του έδινε μεγάλες πιθανότητες για το «τρίποντο» αλλά λύγισε στο τέλος με 28-26 και τελικά έχασε το ματς και πιθανότατα την κατηγορία.

Πλέον, χρειάζεται νίκη την τελευταία αγωνιστική στον Πειραιά επί της Αρμενικής και να χάσει η Κερατέα στην έδρα της από τον Ήφαιστο Φλώρινας για να αποφύγει την τελευταία θέση που οδηγεί σε απευθείας υποβιβασμό. Αν η ομάδα της Αττικής χάσει με 0-3 από τον Ήφαιστο (που με «καθαρή» νίκη πιθανότατα θα μπει στα πλέι οφ) στον Α.Ο. Αιγιαλέων θα αρκεί και νίκη με 3-2 επί της Αρμενικής.

 

Τα σετ: 22-25, 25-22, 26-28, 21-25
Α.Ο. ΑΙΓΙΑΛΕΩΝ (Παναγιώτης Παπαδόπουλος): Λιβαθηνός, Δασκαλόπουλος, Σιλβέιρα, Βασιλάκος, Ντόνοτης, Φιλίππου / Καραγεώργος (λ), Σαλαβασίδης (λ), Κουτσοδήμας, Πατρινός, Λεοζάο
Α.Σ. ΑΡΗΣ (Τσέντομιρ Ίλιτς): Γιαμακίδης, Χέιζελντεν, Φλόρες, Πεντίδης, Κανέλλος, Σωτηρίου / Παχιαδάκης (λ), Αλλιάι (λ), Δέρβας, Κοντοστάθης

 

Η Καλαμάτα 80 κατέκτησε και μαθηματικά την πρώτη θέση στην Pre League ανδρών και απομένει να μάθουμε τις ομάδες που θα αγωνιστούν στα πλέι οφ και θα διεκδικήσουν το δεύτερο εισιτήριο για τη Volley League.
Ο Πανιώνιος έχει εξασφαλίσει τη δεύτερη θέση και θα έχει το απόλυτο πλεονέκτημα έδρας στα πλέι οφ, ο Άρης με τον Ηρακλή διεκδικούν την τρίτη θέση, με τους κιτρινόμαυρους να έχουν προβάδισμα ενός βαθμού, ενώ η πέμπτη θέση και τελευταία θέση είναι ακόμα ανοικτή, με τον Πανερυθραϊκό να απειλείται.
Η ομάδα της Νέας Ερυθραίας ηττήθηκε με 3-1 σετ από τον Ηρακλή και μετά τη νίκη του Ηφαίστου Φλώρινας επί της Αρμενικής με 3-1 σετ, η διαφορά έπεσε στους δύο βαθμούς.
Την τελευταία αγωνιστική ο Πανερυθραϊκός έχει δυσκολότερο έργο καθώς φιλοξενεί την πρωταθλήτρια και αήττητη Καλαμάτα 80, ενώ ο Ήφαιστος Φλώρινας θα παίξει στην έδρα της προτελευταίας Κερατέας.

 

Η βαθμολογία της 17ης αγωνιστικής

Καλαμάτα ΄80 47
———————-
Πανιώνιος 43
Ηρακλής 35
Άρης 33
Πανερυθραϊκός 26
———————-
Ήφαιστος 24
Αρμενική 16
ΧΑΝΘ 13
Γ.Σ. Κερατέας 9
———————-
Α.Ο. Αιγιαλέων 7

 

Τελευταία αγωνιστική (Σάββατο 8 Μαρτίου)

Αρμενική Πειραιώς – ΑΟ Αιγιαλέων
ΓΣ Κερατέας – ΑΠΣ Ήφαιστος
ΧΑΝΘ – ΓΣ Πανιώνιος
ΑΣ Πανερυθραϊκός – ΑΟ Καλαμάτα 80
ΑΣ Άρης – ΝΓΣΘ Ηρακλής

 

Στον Ιερό Ναό Παμμεγίστων Ταξιαρχών Αιγίου ο πρώτος Κατανυκτικός Εσπερινός

0

Η Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας ενημερώνει ότι αύριο,  Κυριακή της Τυρινής, 2 Μαρτίου, στις 6.30μ.μ., θα τελεσθεί στον Ιερό Ναό Παμμεγίστων Ταξιαρχών Αιγίου ο πρώτος Κατανυκτικός Εσπερινός (της Συγχωρήσεως), χοροστατούντος του Μητροπολίτου κ. Ιερωνύμου.

Τον Θείο Λόγο θα κηρύξει ο Αρχιμανδρίτης π. Νεκτάριος Κωτσάκης, Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Ομπλού Πατρών, αναπτύσσοντας το θέμα «Θεοποιός Πορεία».

«Προσκαλούνται οι ευσεβείς χριστιανοί να συμμετάσχουν στην ως άνω λατρευτική σύναξη, με την οποία εισαγόμεθα στην πλέον κατανυκτική και προσευχητική περίοδο της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής», αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Ιερά Μητρόπολη.