Τη Δευτέρα (15/6) άγει τα ονομαστήριά του ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμος

Τη Δευτέρα 15 Ιουνίου, ημέρα εορτής του εν Αγίοις Πατρός ημών Ιερωνύμου του Πενταγλώσσου, άγει τα ονομαστήριά του ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμος.
Κατόπιν τούτου, οι εορταστικές Ιερές Ακολουθίες θα τελεσθούν σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα:
ΚΥΡΙΑΚΗ 14 ΙΟΥΝΙΟΥ
Ώρα 19.00: Τέλεση Πανηγυρικού Πολυαρχιερατικού Εσπερινού στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου (Φανερωμένης) Αιγίου.
ΔΕΥΤΕΡΑ 15 ΙΟΥΝΙΟΥ
Ώρα 7.00 – 10.30: Ο Όρθρος και η Πανηγυρική Πολυαρχιερατική Θεία Λειτουργία στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου (Φανερωμένης) Αιγίου.
Ο κ. Ιερώνυμος θα δεχθεί τις ευχές των τοπικών Αρχών, του Ιερού Κλήρου και του ευσεβούς λαού μετά τη Θεία Λειτουργία στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου (Φανερωμένης) Αιγίου, ενώ το απόγευμα στην Αίθουσα Θρόνου στο Επισκοπείο επί της οδού Μελετοπούλων 44, από ώρα 18:30 έως 21:00.

Εθελοντικός καθαρισμός παραλίας Άκολης – Το Σάββατο (6/6) με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Εθελοντικό καθαρισμό της παραλίας Άκολης συνδιοργανώνουν το Σάββατο 6 Ιουνίου η Ομοσπονδία Συλλόγων Αιγιαλείας, ο Εξωραϊστικός Σύλλογος Παραλίας Άκολης, ο Πολιτιστικός Όμιλος Αβύθου «Παμμέγιστοι Ταξιάρχες» και ο Εκπολιτιστικός Σύλλογος Ροδοδάφνης «Ο Ευαγγελισμός», με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος (5 Ιουνίου).
Η δράση θα πραγματοποιηθεί από τις 9π.μ., με σημείο συνάντησης το «FUN» στην παραλία Άκολης. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της δέσμευσης όλων των συνδιοργανωτών για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και την ανάδειξη της παραλίας της περιοχής.
Θα παραβρεθεί και θα μιλήσει η Δρ. Ζωή Κότσιρη, Ιχθυολόγος — Ωκεανογράφος, PhD, Εντεταλμένη Διδάσκουσα στο Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, με θέμα «Η μόλυνση της θάλασσας στον Κορινθιακό Κόλπο — Ο ρόλος των μικροπλαστικών στο παράκτιο περιβάλλον».
Η δράση πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Alma Terra Hub.

Συνελήφθη ανήλικος με κάνναβη στο Αίγιο

Συνελήφθη χθες το βράδυ στο Αίγιο, από αστυνομικούς της ΟΠΚΕ του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αιγιαλείας, ένας 17χρονος, διότι σε αστυνομικό έλεγχο που του διενεργήθηκε, βρέθηκε στην κατοχή του και κατασχέθηκε ένας τρίφτης κάνναβης με υπολείμματα της ναρκωτικής ουσίας.
Επιπλέον, σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος της μητέρας του ανήλικου για παραμέληση της εποπτείας του.

Με μεγάλη επιτυχία η μουσικοπολιτική εκδήλωση της Δημοτικής Οργάνωσης ανατολικής Αιγιάλειας των Δημοκρατών – Προοδευτικό Κέντρο στην πλατεία Ακράτας

Μια ξεχωριστή εκδήλωση διοργάνωσε την Κυριακή 31 Μαΐου η Δημοτική Οργάνωση Ακράτας, Διακοπτού και Αιγείρας των Δημοκρατών – Προοδευτικό Κέντρο, στην κατάμεστη και πανέμορφη πλατεία της Ακράτας.
Κάτω από το φως της πανσελήνου, σε μια ατμόσφαιρα ζεστή και γεμάτη αισιοδοξία, πολίτες από την Ακράτα και τις γύρω περιοχές έδωσαν δυναμικό «παρών», στέλνοντας ένα μήνυμα συμμετοχής, ενότητας και πολιτικής αφύπνισης. Η εκδήλωση συνδύασε με επιτυχία τον πολιτικό λόγο με τη μουσική και την ψυχαγωγία, αποδεικνύοντας ότι η πολιτική μπορεί και πρέπει να βρίσκεται κοντά στην κοινωνία, στους ανθρώπους και στις πραγματικές τους ανάγκες.
Την έναρξη της εκδήλωσης πραγματοποίησε ο Γραμματέας της Δημοτικής Οργάνωσης Ακράτας Χρήστος Σουλελές, καλωσορίζοντας τους παρευρισκόμενους και αναδεικνύοντας τη σημασία της συλλογικής δράσης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών.
Ακολούθησε πολιτική τοποθέτηση από τον Συντονιστή της Δημοτικής Οργάνωσης Αιγιαλείας και Συντονιστή της Νομαρχιακής Επιτροπής Αχαΐας και της Περιφερειακής Επιτροπής Δυτικής Ελλάδας Δημήτρη Δεληγεωργόπουλο, ο οποίος ανέπτυξε τις πολιτικές θέσεις του κόμματος για τα μεγάλα ζητήματα που απασχολούν την κοινωνία και μετέφερε θερμό χαιρετισμό του Προέδρου του Κόμματος, Στέφανου Κασσελάκη.
Στην τοποθέτησή του, ο κ. Δεληγεωργόπουλος υπογράμμισε την ανάγκη για μια νέα προοδευτική πολιτική πρόταση που θα δίνει λύσεις στα προβλήματα της καθημερινότητας, θα στηρίζει την περιφέρεια, τους εργαζόμενους, τους αγρότες και τη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα. Παράλληλα, απηύθυνε ανοιχτό κάλεσμα συστράτευσης προς τα μέλη, τους φίλους και κάθε ενεργό Δημοκρατικό πολίτη που επιθυμεί να συμβάλει στη διαμόρφωση μιας ισχυρής προοδευτικής παράταξης, τόσο για τη στελέχωση των Δημοτικών Οργανώσεων όσο και για τη συγκρότηση των ψηφοδελτίων ενόψει των επερχόμενων εκλογικών αναμετρήσεων.
Ιδιαίτερη νότα στην εκδήλωση έδωσαν οι εξαιρετικοί μουσικοί που πλαισίωσαν τη βραδιά. Ο Λούκας Μελής στα πλήκτρα, ο Μάριος Μανιατόπουλος στα φωνητικά και οι υπόλοιποι συντελεστές χάρισαν στους παρευρισκόμενους ένα όμορφο μουσικό ταξίδι, γεμάτο μελωδίες, κέφι και συγκίνηση, μετατρέποντας την πλατεία σε μια μεγάλη παρέα.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν επίσης η Αναπληρώτρια Συντονίστρια της Δημοτικής Οργάνωσης Αιγιαλείας Μίνα Σωτηροπούλου, συνοδευόμενη από ομάδα μελών της οργάνωσης, καθώς και ο Συντονιστής της Δημοτικής Οργάνωσης Καλαβρύτων Δημήτρης Δαπόντας με μέλη της οργάνωσής του.

Η Αιγιάλεια υποδέχεται το… ρομπότ «Pepper» γιορτάζοντας την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος για το έτος 2026 ο Δήμος Αιγιαλείας και ειδικότερα η Υπηρεσία Καθαριότητας, Περιβάλλοντος και Κυκλικής Οικονομίας θα πραγματοποιήσει δράσεις ευαισθητοποίησης των πολιτών, με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης και με προσκεκλημένο το δημοφιλές ρομπότ «Pepper», που είναι φίλος της μασκότ καθαριότητας «ΛαμπΟίκος». Οι δράσεις θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 30 Μαΐου και ώρες 10π.μ. – 1μ.μ. και την Κυριακή 31 Μαΐου και ώρες 9π.μ. – 3μ.μ., στην πλατεία Αγίας Λαύρας στο Αίγιο.
Στόχος είναι, μέσα από ένα διαδραστικό παιχνίδι για μικρούς και μεγάλους, να ενισχυθεί η ανακύκλωση συσκευασιών στον μπλε κάδο και να γίνει εκτενής ενημέρωση για τον καφέ κάδο συλλογής υπολειμμάτων τροφών, που από αυτό το καλοκαίρι μπαίνει στη ζωή μας ταυτόχρονα με την λειτουργία του νέου εργοστασίου – Μονάδας Επεξεργασίας Βιοαποβλήτων (ΜΕΒΑ) του Δήμου Αιγιάλειας, το οποίο θα μετατρέπει τα υπολείμματα τροφών σε ένα άριστης ποιότητας εδαφοβελτιωτικό.

Ιερά Παράκληση στο Ιερό Προσκύνημα Παναγίας Τρυπητής Αιγίου υπέρ ενισχύσεως των μαθητών ενόψει των εξετάσεων

Ιερά Παράκληση τελέσθηκε, χθες Κυριακή 24 Μαΐου, στο Ιερό Προσκύνημα της Πολιούχου και Προστάτιδος της πόλεως του Αιγίου Παναγίας Τρυπητής, από τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμο και κληρικούς της Ιεράς Μητροπόλεως, υπέρ ενισχύσεως των μαθητών και μαθητριών της τοπικής Εκκλησίας, ενόψει των ενδοσχολικών και των πανελλαδικών εξετάσεων.
Στην Ιερά αυτή Σύναξη προσήλθε πλήθος ευσεβών πιστών, μαθητών και μαθητριών όλων των βαθμίδων της Εκπαίδευσης, γονέων και εκπαιδευτικών της περιοχής, οι οποίοι με ευλάβεια επικαλέσθηκαν τη χάρη, τη σκέπη, τη μητρική προστασία, καθώς και τις θεοπειθείς πρεσβείες της Παναγίας Τρυπητής, ώστε ο Κύριος να τους χαρίζει φωτισμό, διάκριση, εσωτερική γαλήνη και δύναμη.
Κατά το πέρας της Ιεράς Ακολουθίας, ο Σεβασμιώτατος απηύθυνε λόγο πατρικό και πνευματικό προς τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, αναφερόμενος στην ιδιαίτερη σημασία της περιόδου των εξετάσεων και στη σπουδαιότητα του αγώνα που δίνουν οι νέοι με επιμονή και κόπο για την πρόοδό τους.
Ιδιαιτέρως εστίασε στους ιερούς ύμνους της Παρακλήσεως προς την Υπεραγία Θεοτόκο, υπογραμμίζοντας τη βαθιά θεολογική και πνευματική δύναμη που περιέχουν οι λόγοι της Εκκλησίας. Ξεχωριστή αναφορά έκανε στο τροπάριο: «Ουδείς προστρέχων επί Σοι, κατησχυμμένος από Σου εκπορεύεται, αγνή Παρθένε Θεοτόκε, αλλ’ αιτείται την χάριν, και λαμβάνει το δώρημα, προς το συμφέρον της αιτήσεως». Ερμηνεύοντας το νόημα των λόγων αυτών, τόνισε ότι η Υπεραγία Θεοτόκος ουδέποτε αφήνει αβοήθητο εκείνον που προστρέχει με πίστη και ελπίδα στη μεσιτεία Της, αλλά ανταποκρίνεται στις δεήσεις των πιστών με γνώμονα το αληθινό πνευματικό συμφέρον και όχι πάντοτε τα ανθρώπινα κριτήρια της επιτυχίας ή της αποτυχίας, οδηγώντας τους χριστιανούς στην οδό που είναι πραγματικά ωφέλιμη για τη ζωή και τη σωτηρία μας.
Κατόπιν, ο κ. Ιερώνυμος προέτρεψε με ιδιαίτερη πατρική αγάπη τα παιδιά να συνεχίσουν την προσπάθειά τους με επιμέλεια, ηρεμία και καθαρό λογισμό, χωρίς άγχος και φόβο, έχοντας σταθερή την ελπίδα τους στον Τριαδικό Θεό και στην Παναγία Τρυπητή, ενώ διαβεβαίωσε τους μαθητές και τις μαθήτριες ότι η τοπική Εκκλησία διά του Επισκόπου της και σύμπαντος του ευσεβούς κλήρου στέκεται διαρκώς δίπλα τους, προσεύχεται για αυτούς και τους στηρίζει σε κάθε σημαντικό βήμα της ζωής τους.
Κλείνοντας τον λόγο του ευχήθηκε σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες καλή δύναμη και κάθε επιτυχία στις εξετάσεις τους, εκφράζοντας την πατρική ευχή η χάρη της Υπεραγίας Θεοτόκου να τους χαρίζει φωτισμό, ειρήνη στην καρδιά, καρποφορία των κόπων τους και μία ευλογημένη πορεία στο μέλλον.
Στο τέλος της Ιεράς Παρακλήσεως, ο Σεβασμιώτατος προσέφερε στους μαθητές και στις μαθήτριες που συμμετείχαν στην προσευχητική αυτή Σύναξη, από μία μικρή εικόνα της Παναγίας Τρυπητής, ως ευλογία για τον αγώνα που έχουν.

Πρόγραμμα για φαινόμενα βίας και παρενόχλησης στο χώρο εργασίας από το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Αιγίου

Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Αιγίου, στο πλαίσιο των δράσεων ενημέρωσης, πρόληψης και προστασίας των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα, διοργανώνει ειδικό τρίωρο πρόγραμμα με θέμα «Εισαγωγή στα Φαινόμενα Βίας και Παρενόχλησης στο Χώρο Εργασίας»
Το πρόγραμμα είναι διάρκειας 3 ωρών και στοχεύει στην πρόληψη, αναγνώριση και αντιμετώπιση φαινομένων βίας και παρενόχλησης στο χώρο εργασίας. Πρόκειται για εισαγωγικό πρόγραμμα στο οποίο αναπτύσσονται τεχνικές χειρισμού δηλωμένων περιστατικών βίας και παρενόχλησης στον εργασιακό χώρο, ενώ αναλύονται και τα όρια μη επιτρεπτών συμπεριφορών που δημιουργούν διακρίσεις και προσβάλλουν ηθικά, κοινωνικά και σεξουαλικά τα άτομα. Στο πρόγραμμα είναι εφικτό να συμμετέχουν έως 30 άτομα με δυνατότητα εφαρμογής ενεργητικών τεχνικών εκπαίδευσης.
Το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 4 Ιουνίου και ώρες 10π.μ. έως 1μ.μ. στις εγκαταστάσεις του Εργατικού Κέντρου Αιγίου (Αριστείδου 4, Αίγιο).
Η δράση πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Δήμο Αιγιαλείας, το Ελληνικό Ινστιτούτο Υγιεινής και Ασφάλειας της Εργασίας (ΕΛ.ΙΝ.Υ.Α.Ε.), το Ινστιτούτο Εργασίας ΓΣΕΕ (ΙΝΕ/ΓΣΕΕ) Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και το Σωματείο Ιδιωτικών Υπαλλήλων Αιγιαλείας και Καλαβρύτων.
Το πρόγραμμα απευθύνεται στα σωματεία εργαζομένων της περιοχής,
σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα, καθώς και σε εργαζόμενους που δεν εκπροσωπούνται από σωματεία και επιθυμούν να ενημερωθούν και να συμμετάσχουν στη δράση.
Στο πλαίσιο του προγράμματος θα πραγματοποιηθούν εισηγήσεις και πρακτικές κατευθύνσεις από εξειδικευμένους επιστήμονες και στελέχη σε θέματα Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία και ψυχικής υγείας.
Με την ολοκλήρωση της δράσης, οι συμμετέχοντες θα λάβουν Βεβαιώσεις Παρακολούθησης, οι οποίες θα απονεμηθούν κατά τη μεγάλη ημερίδα Υγείας & Ασφάλειας που θα πραγματοποιηθεί στις 10 Οκτωβρίου στο Εργατικό Κέντρο Αιγίου.
Όσοι επιθυμούν να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα παρακαλούνται να δηλώσουν έγκαιρα συμμετοχή, καθώς θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων.
Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Εργατικό Κέντρο Αιγίου (Ημέρες: Δευτέρα έως Παρασκευή, Ώρες: 8π.μ.– 1μ.μ., Τηλ.: 26910 22519, E-mail: e.k.aigiou@gmail.com).

Με μεγάλη συμμετοχή ο ετήσιος καθαρισμός της παραλίας Αλυκής από τον Σύλλογο «Ο Άγιος Νικόλαος»

Με μεγάλη συμμετοχή, διάθεση και ορατά αποτελέσματα πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη η ετήσια δράση του Περιβαλλοντικού και Πολιτιστικού Συλλόγου «Ο Άγιος Νικόλαος» του καθαρισμού της παραλίας Αλυκής.
Φέτος συνέπεσε με την προ ημερών βράβευση της παραλίας του Αιγίου με Γαλάζια Σημαία και με το συμβολισμό της ημέρας, που ήταν η Ευρωπαϊκή Ημέρα Natura.
Το ΔΣ του Συλλόγου επιθυμεί να συγχαρεί και να ευχαριστήσει το 4ο Γυμνάσιο Αιγίου που συμμετείχε, καθώς και τους εθελοντές που βοήθησαν. Ευχαριστούν επίσης την iSea, την Κατερίνα και το Νίκο που μίλησαν στους μαθητές για το πρόγραμμα «ΠΡΟΣΦΕΡΩ» και τη σημασία να διατηρούμε καθαρές τις παραλίες μας.
Παρόντες και συμμετέχοντες ήταν ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Δημήτρης Ελευθεριώτης και ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Αιγιαλείας Σταύρος Καραδημητρόπουλος.
Παρά του ότι η παραλία Αλυκής είναι ήδη καθαρή, συγκεντρώθηκαν πολλές σακούλες με μικρά πλαστικά που βρίσκονταν σκορπισμένα στην ακτή.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου θα συνεχίσει να είναι ενεργό και να περνά το μήνυμα στους επισκέπτες της Αλυκής να προσέχουμε, να φροντίζουμε και να αγαπάμε την παραλία μας, που είναι δίπλα μας και μας δίνει έμπνευση και όραμα με τον πανέμορφο βιότοπο που διατηρούμε.
Οι Δράσεις του Συλλόγου θα συνεχιστούν, περνώντας το μήνυμα ότι ο Εθελοντισμός προσφέρει καλύτερες μέρες στην κοινωνία που ζούμε!

«Οικογενειακά… Παιχνιδομπερδέματα. Αναζητούμε τον θησαυρό μας!» – Εκδήλωση στο Αίγιο αφιερωμένη στις οικογένειες

Η Εθελοντική Ομάδα Πρόληψης «ΔΙΕΞΟΔΟΣ» Αιγίου του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αχαΐας «Καλλίπολις» που λειτουργεί σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Πρόληψης και Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων ( Ε.Ο.Π.Α.Ε ) σας προσκαλεί την Κυριακή 24 Μαΐου και ώρα 7μ.μ. στην τελική εκδήλωση με τίτλο «Οικογενειακά… Παιχνιδομπερδέματα. Αναζητούμε τον θησαυρό μας!». Η εκδήλωση πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Δήμου Αιγιαλείας.
Φτάνοντας στο τέλος μιας ακόμη δημιουργικής χρονιάς, η «ΔΙΕΞΟΔΟΣ» προσκαλεί μικρούς και μεγάλους, μαζί με όλους εκείνους που μοιράζονται δεσμούς αγάπης και φροντίδας και νιώθουν μέρος μιας οικογένειας, να ανακαλύψουν: Τι κρύβει ο πολύτιμος θησαυρός της οικογένειάς μας;
Σκοπός της εκδήλωσης είναι να βρεθούν ξανά με όσους συνέβαλαν σε αυτή τη δημιουργική χρονιά που φτάνει στο τέλος της, να γνωρίσουν νέους ανθρώπους, να παίξουν, να διασκεδάσουν, να τραγουδήσουν, να αναρωτηθούν, να συζητήσουν, να δημιουργήσουν!
Το πρόγραμμα της εκδήλωσης περιλαμβάνει:
19:00 – 20:45: Παράλληλα δρώμενα από τα μέλη της Εθελοντικής Ομάδας «ΔΙΕΞΟΔΟΣ» Αιγίου
20:45: Μουσικό Φινάλε με τη συμμετοχή του μουσικού Βασίλη Σκανδάμη
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Στέκι της ομάδας «Διέξοδος», που βρίσκεται στον προαύλιο χώρο του Ι.Ν. Αγίου Παντελεήμονα στο Αίγιο (είσοδος από Κλεομένους Οικονόμου) και η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.

Με επιτυχία το 1ο Διεθνές Συνέδριο Ιστορίας στο Αίγιο

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν την περασμένη Κυριακή οι εργασίες του τριήμερου 1ου Διεθνούς Συνεδρίου Ιστορίας με θέμα «Δύο αιώνες ελληνικό κράτος: δομές, κρίσεις και ανασυνθέσεις», το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Αίγιο, με τη συμμετοχή 44 συνέδρων.
Το Συνέδριο διοργανώθηκε από το Δήμο Αιγιαλείας και την Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, σε συνεργασία με το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία» του Τμήματος Ιστορίας, Πολιτικής και Διεθνών Σπουδών του Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφου, το Κέντρο Διεθνούς και Ευρωπαϊκής Πολιτικής Οικονομίας και Διακυβέρνησης του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Διεθνών Σχέσεων του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και τον Τομέα Ανθρωπιστικών Σπουδών της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων.
Η συμμετοχή του κοινού υπήρξε ιδιαίτερα μεγάλη, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην επιτυχία των στόχων του Συνεδρίου. Κατά τη διάρκεια των εργασιών αναπτύχθηκε γόνιμος επιστημονικός διάλογος γύρω από ζητήματα πολιτικής, στρατιωτικής, κοινωνικής και οικονομικής ιστορίας, δίνοντας τη δυνατότητα σε εισηγητές και ακροατές να ανταλλάξουν απόψεις και να συζητήσουν ζητήματα που αφορούν το σύνολο των δύο αιώνων της ιστορίας του ελληνικού κράτους.
Οι συμμετέχοντες από την πανεπιστημιακή και ερευνητική κοινότητα, καθώς και τα μέλη της επιστημονικής επιτροπής, εξέφρασαν τις ευχαριστίες τους προς τους διοργανωτές για την άψογη διοργάνωση και την εξαιρετική φιλοξενία, επισημαίνοντας ιδιαίτερα την αγαστή συνεργασία της Ιεράς Μητροπόλεως Καλαβρύτων και Αιγιαλείας με τον Δήμο Αιγιαλείας, η οποία υπήρξε καθοριστική για την επιτυχή έκβαση του Συνεδρίου.
Παράλληλα, το Συνέδριο αποτέλεσε σημαντική ευκαιρία για δεκάδες επισκέπτες από την Ελλάδα και την Κύπρο να γνωρίσουν την πόλη του Αιγίου, να θαυμάσουν τις ομορφιές της Αιγιάλειας και να συμβάλουν στην τόνωση της τοπικής οικονομίας.
Ο πρόεδρος της επιστημονικής επιτροπής του Συνεδρίου, αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας Νικόλαος Τόμπρος, κλείνοντας τις εργασίες, τόνισε ότι η πληθώρα των εξαιρετικών εισηγήσεων οδήγησε στην επιστημονική επιτυχία του Συνεδρίου. Παράλληλα, ευχαρίστησε τον Δήμαρχο Αιγιαλείας Παναγιώτη Ανδριόπουλο και τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμο για την καθοριστική συμβολή τους στην επιτυχία της διοργάνωσης, υπογραμμίζοντας τη σημασία της στήριξης της επιστημονικής έρευνας και της επαφής του κοινού με την επιστημονική προσέγγιση της Ιστορίας.
Ολοκληρώνοντας την τοποθέτησή του πρότεινε τη θεσμοθέτηση αντίστοιχου συνεδρίου σε ετήσια βάση, ώστε να αναδειχθεί περαιτέρω η συμβολή της Αιγιάλειας στη σύγχρονη ιστορική έρευνα.
Ο κύκλος του 1ου Διεθνούς Συνεδρίου Ιστορίας θα ολοκληρωθεί με την έκδοση συλλογικού τόμου, ο οποίος θα περιλαμβάνει τα αποτελέσματα και τα πορίσματα των εργασιών του.