«Ανοίγουμε αυλές, κλείστε το WiFi!» – Ο Δήμος Αιγιαλείας καλεί μικρούς και μεγάλους να κάνουν log out και να βγουν να παίξουν στα προαύλια των σχολείων!

Με κεντρικό σύνθημα «Ανοίγουμε αυλές, κλείστε το WiFi», ο Δήμος Αιγιαλείας δίνει το σύνθημα για ένα καλοκαίρι γεμάτο παιχνίδι, άθληση και κοινωνική επαφή, μέσα από το πρόγραμμα «Προαύλιο Ψυχαγωγίας στους Δημότες».

Η Δημοτική Επιτροπή Παιδείας του Δήμου Αιγιαλείας αποφάσισε ομόφωνα το άνοιγμα των προαύλιων χώρων των παρακάτω σχολικών μονάδων: 1ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου, 5ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου, Δημοτικό Σχολείο Καμαρών, 1ο Γυμνάσιο Αιγίου, 2ο Γυμνάσιο Αιγίου

Οι αυλές των σχολείων θα είναι ανοιχτές καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 18:00 – 22:00, κατά το χρονικό διάστημα 1 Ιουλίου έως 10 Σεπτεμβρίου 2025.

Η χρήση των χώρων θα αφορά αποκλειστικά τις αθλητικές εγκαταστάσεις των σχολείων και θα γίνεται με ελεύθερη είσοδο, δίνοντας τη δυνατότητα σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες να αθληθούν, να παίξουν και να περάσουν δημιουργικά τον ελεύθερο χρόνο τους.

Η λειτουργία των προαύλιων χώρων διέπεται από βασικούς κανόνες που όλοι οφείλουν να τηρούν:

Ο χώρος είναι κοινόχρηστος και όλοι έχουν ισότιμο δικαίωμα χρήσης, με σεβασμό στον χώρο και στους υπόλοιπους.

Την εποπτεία και ασφάλεια των παιδιών αναλαμβάνουν οι γονείς και κηδεμόνες.

Απαγορεύεται το κάπνισμα και η κατανάλωση αλκοόλ.

Οι χρήστες οφείλουν να διατηρούν καθαρό τον χώρο και να χρησιμοποιούν τους κάδους απορριμμάτων/ανακύκλωσης.

Σε περιπτώσεις πρόκλησης φθορών, οι υπαίτιοι θα αναλαμβάνουν το κόστος αποκατάστασης.

Ανοιχτό και διαθέσιμο είναι μόνο το προαύλιο – οι υπόλοιποι χώροι (γραφεία, αίθουσες, τουαλέτες, όροφοι) παραμένουν κλειστοί και μη προσβάσιμοι.

Σε όσους δεν τηρούν τους κανόνες θα ζητείται να αποχωρούν από τον χώρο.

Η φύλαξη και καθαριότητα των σχολικών προαυλίων θα διασφαλίζεται από τους σχολικούς φύλακες των μονάδων, καθώς και δύο επιπλέον φύλακες μέσω του προγράμματος ΔΥΠΑ.

Υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Δημήτριος Ελευθεριώτης.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με τη Δημοτική Επιτροπή Παιδείας του Δήμου Αιγιαλείας (paideia.aigialeia@gmail.com).

Με την Υπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη συναντήθηκε ο Μητροπολίτης κ. Ιερώνυμος

Σε πνεύμα συναντιλήψεως και δημιουργικού διαλόγου πραγματοποιήθηκε χθες, Πέμπτη 26 Ιουνίου, επίσημη συνάντηση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου με την Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού  Σοφία Ζαχαράκη, στο Υπουργείο Παιδείας. Τον Σεβασμιώτατο συνόδευσε ο Νικόλαος Τσάμης, Προϊστάμενος Παιδείας και Κοινωνικής Μέριμνας του Δήμου Καλαβρύτων.

Η Υπουργός υποδέχθηκε με εγκαρδιότητα την αντιπροσωπεία της Ιεράς Μητροπόλεως και εξέφρασε την πρόθεσή της για διαρκή συνεργασία αναφορικά με την ενίσχυση της εκπαίδευσης, ιδιαίτερα δε σε περιοχές με αυξημένες ανάγκες.

Κατά τη διάρκεια της συναντήσεως συζητήθηκαν εκτενώς θέματα που άπτονται των κοινών αρμοδιοτήτων της Ιεράς Μητροπόλεως και του Υπουργείου, με ιδιαίτερη έμφαση στη διατήρηση και ανάδειξη της πνευματικής και πολιτιστικής παράδοσης της Θεοσώστου Επαρχίας μας, στην προώθηση προγραμμάτων θρησκευτικής και πολιτιστικής αγωγής, καθώς και στην ενίσχυση των δεσμών Εκκλησίας και Πολιτείας στον τομέα της Παιδείας.

Ο Σεβασμιώτατος υπογράμμισε τον ρόλο της Εκκλησίας ως σταθερού συνοδοιπόρου στην αγωγή των νέων και την καλλιέργεια πνευματικών αξιών, ενώ η Υπουργός διαβεβαίωσε για το ενδιαφέρον και την πρόθεση συνεργασίας του Υπουργείου με την τοπική Εκκλησία, προς όφελος της Παιδείας και της νέας γενιάς.

Τέλος, ο κ. Ιερώνυμος εξέφρασε την εκτίμησή του για το έργο του Υπουργείου και τη διάθεση να συμβάλει ενεργά, διά της Μητροπόλεως, σε κάθε προσπάθεια που προάγει την Παιδεία, τον πολιτισμό και τις ηθικές αξίες.

 

Μια άκρως επιτυχημένη και συγκινητική βραδιά στην τελετή βράβευσης των Χρυσών και Αργυρών Εθελοντών Αιμοδοτών του συλλόγου «Ο Δεσμός»

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 15 Ιουνίου, μια μέρα μετά την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη, στον προαύλιο χώρο του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ακράτας, η τελετή βράβευσης των Χρυσών και Αργυρών Εθελοντών Αιμοδοτών του συλλόγου «Ο Δεσμός», η οποία συνδυάστηκε με τον εορτασμό των 40 χρόνων αδιάλειπτης λειτουργίας του.

Ο «Δεσμός», μέσα σε αυτές τις τέσσερις δημιουργικές δεκαετίες, κατάφερε να συγκεντρώσει χιλιάδες μονάδες αίματος, στηρίζοντας ασθενείς, νοσοκομεία και δομές υγείας της χώρας μας. «Με πίστη στο έργο μας και βαθιά ευγνωμοσύνη για τα 40 χρόνια πορείας, συνεχίζουμε δυναμικά, καλώντας κάθε πολίτη να γίνει κρίκος αυτής της μεγάλης αλυσίδας ανθρωπιάς», σημείωσε μεταξύ άλλων στην ομιλία της η πρόεδρος του Συλλόγου Μάρη Παπαγεωργοπούλου.

Πέραν των βραβεύσεων των χρυσών και αργυρών αιμοδοτών του Συλλόγου, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης τιμήθηκαν οι δύο μακροβιότεροι πρώην Πρόεδροι του «Δεσμού» Σπύρος Ασημακόπουλος και Παναγιώτης Τόλιος για τη σπουδαία διοικητική προσφορά τους, η Παρθενόπη Τσέλιου, Διευθύντρια του Τμήματος Αιμοδοσίας του Π.Γ.Ν. Πατρών «Άγιος Ανδρέας», καθώς και το ίδιο το Τμήμα Αιμοδοσίας στο πρόσωπο των γιατρών του.

Το «παρών» έδωσαν και απηύθυναν χαιρετισμούς οι αντιδήμαρχοι Πρόνοιας-Κοινωνικής Προστασίας Γιώργος Αγγελόπουλος, Ποιότητας Ζωής Διαμάντω Βασιλακοπούλου-Καρτσωνάκη και Διαχείρισης Δημοτικής Περιουσίας – Δ.Ε. Αιγείρας-Ακράτας Μαρία Σταυροπούλου, ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Αιγιαλείας Ανδρέας Οικονόμου, ο επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης Κώστας Σπηλιόπουλος, ο δημοτικός σύμβουλος Γιώργος Γιοβάς, ο πρόεδρος της Κοινότητας Ακράτας Χρήστος Ασημακόπουλος, ο πρόεδρος του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Κ.Υ. Χαλανδρίτσας «Ο Άγιος Χαράλαμπος» Θανάσης Θεοδωρόπουλος και ο εκπρόσωπος του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Πάτρας «Ο Αιμοδότης» Γιάννης Κουϊτόρος.  Μηνύματα απέστειλαν ο αναπληρωτής Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Χαράλαμπος Μπονάνος και ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών  Θεολόγος Ζώτος.

Μετά τις βραβεύσεις ακολούθησε μια ευχάριστη βραδιά για τους πάνω από 250 παρευρισκομένους. Το ΔΣ του «Δεσμού» ευχαριστεί θερμά όλους τους εθελοντές αιμοδότες που στέκονται διαχρονικά στο πλευρό των συνανθρώπων μας, προσφέροντας ζωή, ελπίδα και στήριξη.

Αναβιώνει η αδελφοποίηση της Κερύνειας Αιγιαλείας και της Κερύνειας Κύπρου! – Τιμητική εκδήλωση διοργανώνει το Σάββατο (12 Ιουλίου) ο Εξωραϊστικός και Πολιτιστικός Σύλλογος Κερύνειας δήμου Αιγιαλείας «Το Όραμα»

Η αδελφοποίηση Κερύνειας Αιγιαλείας και Κερύνειας Κύπρου αναβιώνει και προχωρά στο μέλλον, ενώνοντας ουσιαστικά με όρκο αιώνιας φιλίας και συνεργασίας τις δύο πλευρές. Στο πλαίσιο αυτό ο νεοσύστατος Εξωραϊστικός και Πολιτιστικός Σύλλογος Κερύνειας δήμου Αιγιαλείας «Το Όραμα» διοργανώνει εκδήλωση το Σάββατο, 12 Ιουλίου, στη μεγάλη πλατεία της Κερύνειας, ξεκινώντας ουσιαστικά μία σειρά δράσεων που στόχο θα έχουν την αναβίωση της αδελφοποίησης των δύο πόλεων, μέσα από την οποία θα αποδίδεται από εδώ και στο εξής η οφειλόμενη τιμή σε όλους εκείνους που έδωσαν τη ζωή τους για την ελευθερία.

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης έχει ως ακολούθως:

Στις 11π.μ. στον Ιερό Ναό Αγίας Αναστασίας και Ταξιαρχών, ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμος θα τελέσει επιμνημόσυνη δέηση υπέρ των πεσόντων στην Κύπρο, παρουσία του Πρέσβη της μαρτυρικής νήσου και άλλων επίσημων προσκεκλημένων.

Αμέσως μετά θα γίνει κατάθεση στεφάνων στο Μνημείο Πεσόντων.

Το βράδυ της ίδιας ημέρας (12/7) και συγκεκριμένα στις 10.30μ.μ. το πρόγραμμα της φετινής εκδήλωσης θα συνεχιστεί με χαιρετισμούς των επισήμων (Πρέσβης, Υπουργός Πολιτισμού, Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, δήμαρχος Κερύνειας Κύπρου, δήμαρχος Αιγιαλείας)

11.15μ.μ.: Παρουσίαση παραδοσιακών χορών.

Η βραδιά θα ολοκληρωθεί με συναυλία της Μαριάννας Παπαμακαρίου και του Σπύρου Πανταζόπουλου (είσοδος: 7 ευρώ, πληροφορίες και κρατήσεις στα τηλ. 6937 328260 και 6982 682541).

 

Λίγα λόγια για τον σύλλογο

Ο Εξωραϊστικός και Πολιτιστικός Σύλλογος Κερύνειας δήμου Αιγιαλείας «Το Όραμα» δημιουργήθηκε το Νοέμβριο του 2024. Το Δ.Σ. του νεοσύστατου συλλόγου έχει ως εξής:

Πρόεδρος: Χρήστος Τσώρης

Αντιπρόεδρος: Τασία Κούρτη

Γενικός Γραμματέας: Δημήτριος Δροσόπουλος

Ταμίας: Κωνσταντίνος Κόλλιας

Έφορος Περιουσίας: Σωτήριος Δορλής

Μέλη: Χρήστος Παλαιολογόπουλος και Παναγιώτης Μπατάλης

Κύριο μέλημα των μελών του διοικητικού συμβουλίου είναι η διάσωση και ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς της Κερύνειας Διακοπτού, αλλά και η φροντίδα για τη δημιουργία σύγχρονων μορφών καλλιτεχνικής εκφράσεως, αναζητώντας συνεργασίες με άλλους συλλόγους, οργανισμούς, ενώσεις καθώς και με τους τοπικούς φορείς (Δήμοι, Περιφέρεια κλπ.).

Επιπλέον στόχος τους είναι η συμβολή για την ανάδειξη προβλημάτων και θεμάτων που αφορούν στην ανάπτυξη, την πρόοδο και κατ’ επέκταση τη βελτίωση του βιοτικού επιπέδου των κατοίκων της Τοπικής Κοινότητας.

Το «μεγάλο στοίχημα» όμως των ανθρώπων του συλλόγου «Το Όραμα» είναι η συγκεκριμένη εκδήλωση να συνεχιστεί και στο μέλλον αποτελώντας θεσμό για το πολιτιστικό γίγνεσθαι της περιοχής και, εάν καταστεί δυνατό και εφικτό, να «μεταφερθεί» κάποια στιγμή και στην Κερύνεια Κύπρου, δημιουργώντας έναν ζωντανό «φάρο» ιστορικής μνήμης αλλά και καλλιεργώντας στις νέες γενιές τις αξίες της ελπίδας, της αλληλεγγύης και της συνέχισης του αγώνα για επιστροφή.

 

 

 

 

Ιερό Μνημόσυνο στην Ιερά Μονή Αγίου Ιωάννου Θεολόγου Βερίνου για τα 30 χρόνια από την κοίμηση του Γέροντος Ευσεβίου Γιαννακάκη

Με ιδιαίτερη πνευματική κατάνυξη τελέστηκε την Πέμπτη 19 Ιουνίου στην Ιερά Μονή Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου Βερίνου, Αρχιερατική Θεία Λειτουργία και Ιερό Μνημόσυνο από τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμο, με αφορμή τη συμπλήρωση τριάντα ετών από την κοίμηση του μακαριστού Γέροντος Ευσεβίου Γιαννακάκη, πνευματικού πατρός και κτίτορος της Ιεράς Μονής Αγίου Ιωάννου Θεολόγου Βερίνου.

Στις Ιερές Ακολουθίες συμμετείχε πλήθος ευλαβών πιστών και πνευματικών τέκνων του Γέροντος, από την ευρύτερη περιοχή, την Αθήνα, την Πάτρα και διάφορα μέρη της Ελλάδος, οι οποίοι προσήλθαν για να τιμήσουν τη μνήμη του πνευματικού τους πατρός και ιερού σεμνώματος της Εκκλησίας μας.

Ο Σεβασμιώτατος, στον πνευματικό του λόγο, αναφέρθηκε ενθέρμως στην ιερά μορφή του πατρός Ευσεβίου, τονίζοντας πως υπήρξε άνθρωπος βαθιάς προσευχής, σιωπηλής αγιότητας και θεοκοινωνίας, ο οποίος –κατά θεία παραχώρηση– προγευόταν ήδη από την παρούσα ζωή τη χαρά και το φως της Ουράνιας Βασιλείας.

Ιδιαίτερη μνεία έκανε στην πνευματική παρακαταθήκη του Γέροντος προς την Αδελφότητα και τους πιστούς, με κεντρικό πυρήνα την εμπειρία της ενότητας της Εκκλησίας ως σώματος Χριστού. Υπογράμμισε δε τη σταθερή διδασκαλία του Γέροντος πως κάθε Χριστιανός καλείται να ζει μέσα στην εν Κυρίω χαρά, την Αναστάσιμη και αληθινή χαρά, που δεν εξαρτάται από εξωτερικές συνθήκες, αλλά αναβλύζει από τη ζωντανή σχέση με τον Αναστάντα Χριστό και διαποτίζει ολόκληρη την ανθρώπινη ύπαρξη.

Μετά το πέρας του Ιερού Μνημοσύνου η Αδελφότητα παρέθεσε τράπεζα προς όλους τους προσελθόντες, σε ένδειξη τιμής και ευχαριστίας για την προσευχητική τους παρουσία στην Ιερά Μονή κατά τη σπουδαία αυτή ημέρα.

 

 

Σε κλίμα συγκίνησης η εις Διακόνον χειροτονία τού μοναχού Σωφρονίου Καμπούρη

Το Σάββατο, 14 Ιουνίου, ημέρα της Αποδόσεως της Εορτής της Πεντηκοστής, ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμος χοροστάτησε στη Θεία Λειτουργία, στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Φανερωμένης Αιγίου, όπου και τέλεσε τη χειροτονία εις Διάκονο του μοναχού Σωφρονίου Καμπούρη (κατά κόσμον Κωνσταντίνου), ενώ στο τέλος εψάλη και Μνημόσυνο υπέρ αναπαύσεως της ψυχής του μακαριστού Αρχιμανδρίτου Κωνσταντίνου Παλαιολογόπουλου, παππού του χειροτονηθέντος Διακόνου.

Μέσα σε κλίμα συγκίνησης και ιερής κατάνυξης ο Σεβασμιώτατος απηύθυνε τον καθιερωμένο λόγο προς τον νέο κληρικό. Στη μεστή νοημάτων και θεολογικού βάθους ομιλία του, ο κ. Ιερώνυμος τόνισε τη σημασία της ταπεινοφροσύνης στη ζωή του κάθε πιστού και, ιδιαιτέρως, του κάθε κληρικού. Επεσήμανε στο νέο Διάκονο τρία σημεία που οφείλει να έχει υπ᾽ όψη του στη νέα πορεία που αρχίζει από εκείνη τη στιγμή: Να προσπαθεί να παραμένει καθαρός στην ψυχή και το σώμα γιατί εκεί φιλοξενείται η Θεία Χάρη και σε περίπτωση που, ως «ἄνθρωπος σάρκα φορῶν», δείξει αδυναμία και πέσει, να ζητά την επιείκεια του Κυρίου, να λέγει αδιαλείπτως την ευχή «Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ, Υἱὲ τοῦ Θεοῦ, ἐλέησόν με τὸν ἁμαρτωλόν» και να προσέρχεται στο μυστήριο της Εξομολογήσεως. Να ενθυμείται ότι το Πανάγιον Πνεύμα που έλαβε διά της χειροτονίας του και μέσω της αποστολικής διαδοχής είναι ο παράγων ενότητας της Εκκλησίας. Ο Σεβασμιώτατος έκανε αναφορά στον Πύργο της Βαβέλ για να υπενθυμίσει στο νέο κληρικό ότι εάν δεν είναι ταπεινός, το Πνεύμα που συνέχει και συγκρατεί τα πάντα, όταν φυγαδευτεί, επέρχεται η διάσπαση της κοινωνίας, η διχόνοια και η απομάκρυνση από τον συνάνθρωπο και εν τέλει ο χωρισμός από τον Θεό. Να υπηρετεί καθημερινά τον Κύριο με τις Ιερές Ακολουθίες, να λαμβάνει δύναμη από την Αγία Τράπεζα, όπου «τὰ φοβερὰ τελεσιουργεῖται» και η όλη βιοτή του να συνάδει με αυτή του Χριστού μας.

Τέλος, ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε στον π. Σωφρόνιο ο Τρισάγιος Θεός να τον ενδυναμώνει και να έχει την ευχή του αειμνήστου παππού του, του μακαριστού π. Κωνσταντίνου Παλαιολογόπουλου, ο οποίος, εκ της θριαμβευούσης Εκκλησίας, χαίρεται με την είσοδο του εγγονού του στο Βασίλειο Ιεράτευμα.

 

Προσκυνηματική εκδρομή στην Εύβοια από το Γενικό Φιλόπτωχο Ταμείο της Ιεράς Μητροπόλεως Καλαβρύτων και Αιγιαλείας

0

Με την ευλογία του Σεβασμιωτάτου κ. Ιερωνύμου και στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Γενικού Φιλόπτωχου Ταμείου της Ιεράς Μητροπόλεως Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, διοργανώνεται προσκυνηματική εκδρομή στην Εύβοια, την Παρασκευή 20 και το Σάββατο 21 Ιουνίου.

Πρόγραμμα εκδρομής:

Ώρα αναχώρησης: 7:30π.μ. από τη διασταύρωση των οδών Ταξιαρχών και Νικολάου Σολιώτη, την Παρασκευή, 20 Ιουνίου.

Επιστροφή: Το βράδυ του Σαββάτου, 21 Ιουνίου.

Προγραμματισμένες επισκέψεις:

Ιερό Προσκύνημα Αγίου Ιωάννου του Ρώσσου

Ιερά Μονή Οσίου Δαυίδ

Ιερά Μονή Αγίου Γεωργίου Αρμά

Ιερά Μονή Κοιμήσεως της Θεοτόκου Μακρυμάλλη

Τιμή εισιτηρίου: 80 €.

Για δηλώσεις συμμετοχής και πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στον Υπεύθυνο του Γενικού Φιλόπτωχου Ταμείου, Αρχιμανδρίτη π. Αλέξανδρο Λουκάτο, στο τηλέφωνο 26910 21777 (εσωτ. 109).

Σκοπός της εκδρομής, εκτός από την πνευματική ωφέλεια και την κοινωνική συναναστροφή, είναι και η ενίσχυση του φιλανθρωπικού έργου του Γενικού Φιλόπτωχου Ταμείου της Ιεράς Μητροπόλεως, ώστε εκ του περισσεύματος της καρδίας όσων θα συμμετάσχουν, να προσφερθεί η απαιτούμενη υλική βοήθεια προς τους ενδεείς αδελφούς μας.

 

 

Σύλληψη άνδρα στην Αιγιάλεια για κατοχή υποπολυβόλου UZI, περίστροφου και εκατοντάδων φυσιγγίων

Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, σε περιοχή της Αιγιαλείας, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αιγιαλείας, ένας άνδρας, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων, καθώς και περί βεγγαλικών, πυροτεχνημάτων, παιδικών αθυρμάτων, φωτοβολίδων και συσκευών εκτόξευσης.
Ειδικότερα, οι αστυνομικοί, αξιοποιώντας πληροφορίες, πραγματοποίησαν έρευνα σε οικία του συλληφθέντα, κατά την οποία βρήκαν και κατέσχεσαν ένα υποπολυβόλο UZI με πτυσσόμενο κοντάκι, ένα περίστροφο, μία πλαστική κενή γεμιστήρα πιστολιού, 273 φυσίγγια διαφόρων διαμετρημάτων, 46 κροτίδες, 4 ναυτικές φωτοβολίδες και ένα μεταλλικό πτυσσόμενο μαχαίρι.
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αχαΐας /Παράλληλη έδρα Αιγίου.

Το πρόγραμμα των Ιερών Ακολουθιών 14ης και 15ης Ιουνίου

Η Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας ανακοινώνει το πρόγραμμα των Ιερών Ακολουθιών που θα τελεστούν το διήμερο 14 και 15 Ιουνίου, επί τη μνήμη του Αγίου Ιερωνύμου του Πενταγλώσσου, αλλά και επί τη εορτή των Αγίων Πάντων. Το πρόγραμμα διαμορφώνεται ως εξής:

Σάββατο 14 Ιουνίου

7μ.μ.: Αρχιερατικός Εσπερινός στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου Φανερωμένης Αιγίου.

Κυριακή 15 Ιουνίου

7π.μ. – 10.30π.μ.: Όρθρος και Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στον Κοιμητηριακό Ιερό Ναό Αγίων Πάντων Αιγίου.

Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας θα τελεσθεί Ιερό Μνημόσυνο από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη κ. Ιερώνυμο υπέρ αναπαύσεως των εκδημησάντων Αρχιερέων, Ιερέων, Τοπικών Αρχόντων και κατοίκων της πόλεως του Αιγίου.

12μ.: Τρισάγιο στην πλατεία 1ης Μαΐου, επί της οδού Δεσποτοπούλων, στο σημείο όπου βρισκόταν η πολυκατοικία που επλήγη από τον καταστροφικό σεισμό της 15ης Ιουνίου 1995, με τραγικές ανθρώπινες απώλειες.

6:30μ.μ. – 9μ.μ.: Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Ιερώνυμος θα δεχθεί ευχές από το ευσεβές πλήρωμα της τοπικής μας Εκκλησίας στην Αίθουσα του Θρόνου, στο Επισκοπείο (οδός Μελετοπούλων 44).

Ο Σεβασμιώτατος ευχαριστεί εγκαρδίως όλους όσοι θα εκφράσουν την αγάπη προς το πρόσωπό του επ’ ευκαιρία των ονομαστηρίων του και παρακαλεί εκ βάθους καρδίας να δέονται προς τον Τρισάγιο Θεό, ώστε να του χαρίζει δύναμη και φώτιση στην αρχιερατική του διακονία.