Έπαιξαν μπάλα για τον Άκη! – Παλαίμαχοι Βοστίτσας και Ηλειακού Λεχαινών ένωσαν τις δυνάμεις τους για τον 16χρονο ποδοσφαιριστή της Παναχαϊκής που δίνει τον πιο δύσκολο αγώνα της ζωής του

Εφαρμόζοντας στην πράξη το σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε (μεταξύ άλλων και ο σεβασμός στον συνάνθρωπο), ο σύλλογος «Παλαίμαχοι Βοστίτσας» προέβη πρόσφατα σε μια αξιέπαινη πράξη με την πραγματοποίηση ενός ακόμα φιλικού αγώνα, αυτή τη φορά φιλοξενώντας στο δημοτικό γήπεδο Ν. Πλαστήρα την ομάδα των Παλαίμαχων του Ηλειακού Λεχαινών.

Με σύνθημα «Ένα παιδί, μία ελπίδα, μία ευκαιρία για ζωή» οι δύο ομάδες ένωσαν τις δυνάμεις τους και έπαιξαν ποδόσφαιρο, συγκεντρώνοντας ένα αξιοσέβαστο ποσό με σκοπό να βοηθήσουν οικονομικά τον 16χρονο ποδοσφαιριστή της Παναχαϊκής Άκη Σακελλαρόπουλο, ο οποίος το τελευταίο διάστημα αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας.

Αιγιώτες και Ηλείοι, ακόμα και απλοί φίλαθλοι που παρακολούθησαν τον φιλικό αγώνα, πρόσφεραν χρήματα ο καθένας από το υστέρημά του, προκειμένου να βοηθήσουν αλλά, κυρίως, να δώσουν ελπίδα στον Άκη για να παλέψει για τη ζωή του.

Σε μια σεμνή τελετή που πραγματοποιήθηκε την επομένη του αγώνα διοίκηση και ποδοσφαιριστές των Παλαίμαχων Βοστίτσας παρέδωσαν τον φάκελο με το χρηματικό ποσό στον εκπρόσωπο της ομάδας Κ16 της Παναχαϊκής Στάθη Τσαρτόλια και τον συγγενή τού Άκη, Νίκο Κόλλια, οι οποίοι εμφανώς συγκινημένοι ευχαρίστησαν θερμά τους δύο συλλόγους για αυτή την πρωτοβουλία τους. Έτσι κι αλλιώς, όπως ειπώθηκε, «Το ποδόσφαιρο είναι μέρος της ζωής μας και πάντα έχει μια τεράστια αγκαλιά για όλους! Την πιο ζεστή, όμως, οφείλει να τη δίνει στα παιδιά! Και ιδίως, στα παιδιά, όπως ο Άκης, που αυτόν τον καιρό δίνει τον πιο δύσκολο αγώνα τής ζωής του, με την ευχή όλων μας να… παίξει δυνατή μπάλα και να πετύχει το πιο σημαντικό… τέρμα του!».

Η ευχή έγινε πράξη! – Ολοκληρώθηκε η φιλανθρωπική δράση της έκθεσης «Άνθρωποι»

Μετά την ολοκλήρωση της εικαστικής έκθεσης πορτρέτων «Άνθρωποι», που διοργανώθηκε με μεγάλη επιτυχία από την Ομοσπονδία Συλλόγων Αιγιαλείας και την εικαστικό Βέρα Νοβοτσίδου, σε συνδιοργάνωση με τον Δήμο Αιγιαλείας και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, ανακοινώνεται η κορύφωση αυτής της πρωτοβουλίας, η υλοποίηση της προσφοράς στον οργανισμό Make–A–Wish (Κάνε–Μια–Ευχή Ελλάδος).

Χάρη στην ανταπόκριση του κόσμου, την αγορά πορτρέτων και τις ελεύθερες συνεισφορές, συγκεντρώθηκε το ποσό των 715,60 ευρώ, το οποίο κατατέθηκε στον επίσημο λογαριασμό του Make–A–Wish Ελλάδος, ενισχύοντας το έργο του οργανισμού.

Ο διεθνώς αναγνωρισμένος οργανισμός Make–A–Wish Ελλάδος, με σπουδαίο έργο στην εκπλήρωση ευχών παιδιών που νοσούν σοβαρά, αποτέλεσε από την αρχή την “καρδιά” της έκθεσης. Ό,τι δημιουργήθηκε, ό,τι ειπώθηκε, ό,τι μοιράστηκε σε αυτή την εκδήλωση, είχε έναν κοινό σκοπό: Να μετατραπεί σε φως, σε χαμόγελο, σε δύναμη για ένα παιδί.

«Δεν χρειάζεται να κάνεις σπουδαία πράγματα για να αλλάξεις τον κόσμο. Αρκεί να κάνεις μικρά πράγματα με πολλή αγάπη» (Μητέρα Τερέζα).

Αυτό το μικρό πράγμα ήταν ένα μεγάλο θαύμα! Και το καλύτερο έρχεται!

 

 

Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση που διέπρατε κλοπές σε οικίες και οχήματα στην Αιγιάλεια – Συνελήφθησαν δύο άνδρες και εξιχνιάσθηκαν 24 περιπτώσεις κλοπών

Εξαρθρώθηκε μετά από μεθοδική έρευνα των αστυνομικών του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αιγιαλείας, εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας διέπραταν κλοπές σε οικίες και οχήματα στην ευρύτερη περιοχή της Αιγιάλειας.
Για την υπόθεση αυτή συνελήφθησαν δυο άνδρες, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε κακουργηματικού χαρακτήρα δικογραφία, για εγκληματική οργάνωση, διάπραξη διακεκριμένων κλοπών, πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων.
Παράλληλα, σχηματίστηκε δικογραφία για εγκληματική οργάνωση, διάπραξη διακεκριμένων κλοπών, συνέργεια σε διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπών και πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας, σε βάρος ακόμα δέκα ακόμα ατόμων, εκ των οποίων οι δυο είναι ανήλικοι ηλικίας 14 και 15 ετών, τα πλήρη στοιχεία των οποίων έχουν ταυτοποιηθεί, ενώ σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος των γονέων τους για την παραμέληση της εποπτείας τους.
Από την έρευνα των αστυνομικών του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αιγιαλείας διακριβώθηκε ότι τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης από τον Ιούνιο του 2024 έως τον Μάρτιο του 2025 διέπραξαν συνολικά 24 περιπτώσεις κλοπών σε περιοχές της Αιγιαλείας σε οικίες και οχήματα (21 τετελεσμένες – 3 απόπειρες), κατά τις οποίες αφαίρεσαν 40 ράβδους χρυσού, κοσμήματα, χρήματα, χρυσές λίρες Αγγλίας, πίνακες με τυπωμένες όψεις σε φύλλα χρυσού, ηλεκτρονικές συσκευές και δυο κινητά τηλέφωνα, αποκομίζοντας παράνομο περιουσιακό όφελος, που ξεπερνά τις 375.000 ευρώ, ενώ προκάλεσαν φθορές αξίας 30.000 ευρώ.
Ως προς την μεθοδολογία της εγκληματικής οργάνωσης, επισημαίνεται ότι οι κατηγορούμενοι είχαν συστήσει επιχειρησιακά δομημένη ομάδα, με σκοπό τη διάπραξη κλοπών. Ειδικότερα, ενοικίαζαν οχήματα ως μέσα ασφαλούς προσέγγισης και διαφυγής από τους τόπους των κλοπών, ενώ εκτός από τις οικίες που διερρήγνυαν, επέλεγαν ως στόχους και οχήματα που στάθμευαν σε παραλιακές περιοχές κατά τους θερινούς μήνες. Κατά τη διάπραξη των κλοπών λάμβαναν ιδιαίτερα μέτρα αυτοπροστασίας, έχοντας καλυμμένα τα χαρακτηριστικά των προσώπων τους και φορώντας γάντια.
Παράλληλα, προκειμένου να δυσχεράνουν τον εντοπισμό τους από τις αστυνομικές αρχές, είχαν εφοδιαστεί με κάρτες sim κινητών τηλεφώνων ονομαστικοποιημένων σε ανύπαρκτους αλλοδαπούς «αχυράνθρωπους – ghost phones».
Σε έρευνες που πραγματοποιήθηκαν από τους αστυνομικούς στις οικίες των δυο συλληφθέντων βρέθηκαν και κατασχέθηκαν πλήθος κοσμημάτων, ένα πτυσσόμενο μαχαίρι, μία βαριοπούλα και 2 φυσίγγια, 6 κινητά τηλέφωνα, κάρτες sim και κουτί κινητού τηλεφώνου και ένα αυτοκίνητο, που χρησιμοποιούσαν παράλληλα με τα ενοικιαζόμενα για τη διάπραξη των κλοπών.
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αχαΐας / Παράλληλη Έδρα Αιγίου, ενώ οι έρευνες των αστυνομικών συνεχίζονται για να διακριβωθεί αν τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης εμπλέκονται και σε άλλες περιπτώσεις κλοπών.

Ο δήμος Αιγιάλειας «τρέχει» τις διαδικασίες για την τοποθέτηση ναυαγοσωστών στις πολυσύχναστες παραλίες του

Τις διαδικασίες για την τοποθέτηση ναυαγοσωστών στις πολυσύχναστες ακτές της Αιγιάλειας «τρέχει» τώρα ο δήμος Αιγιαλείας, δεδομένου ότι από την 1η Ιουνίου θα έπρεπε να ξεκινήσει η ναυαγοσωστική κάλυψη. Μάλιστα, γι’ αυτό τον σκοπό συνεδρίασε εκτάκτως η Δημοτική Επιτροπή Αιγιαλείας με σκοπό την έγκριση του από 29 Μαΐου πρακτικού της Επιτροπής Διεξαγωγής Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών Ανοιχτών Διαγωνισμών του Δήμου Αιγιαλείας, που αφορά τον ηλεκτρονικό ανοιχτό διαγωνισμό για την «Ναυαγοσωστική Κάλυψη Ακτών και Κολυμβητικών Δεξαμενών Δήμου Αιγιαλείας».

Ειδικότερα, η αρμόδια Επιτροπή συνήλθε σε τακτική συνεδρίαση προκειμένου να αξιολογήσει τα δικαιολογητικά κατακύρωσης που υποβλήθηκαν στον ηλεκτρονικό διαγωνισμό της 18ης Μαρτίου από το Τμήμα Περιβάλλοντος και Πρασίνου, και Διεύθυνσης Καθαριότητας του δήμου.

Η αποσφράγιση των δικαιολογητικών συμμετοχής/τεχνικών και οικονομικών προσφορών έγινε στις 7 Μαΐου και η απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής για έγκριση του πρακτικού και ανάδειξης της εταιρείας «Ραυτόπουλος Ιωάννης – Ντεμίρης Παν. – Ντεμίρης Δημ. ΟΕ» προσωρινό ανάδοχο της υπηρεσίας, στις 19 Μαΐου.

Τα δικαιολογητικά της εταιρείας που προκρίθηκε κατατέθηκαν στις 27 Μαΐου και μετά τον έλεγχό τους, διαπιστώθηκε ότι προσκομίσθηκαν νομίμως και εμπροθέσμως, με τη Δημοτική Επιτροπή να κατακυρώνει την υπηρεσία «Ναυαγοσωστική Κάλυψη Ακτών και Κολυμβητικών Δεξαμενών Δήμου Αιγιαλείας» στη συγκεκριμένη εταιρεία η οποία και πέρυσι και τα προηγούμενα χρόνια είχε αναλάβει την εν λόγω υπηρεσία και την είχε διεκπεραιώσει επιτυχώς.

Αξίζει να αναφερθεί ότι και φέτος οι πύργοι των ναυαγοσωστών στις παραλίες της Αιγιάλειας θα είναι 13, με τη μόνη διαφορά ότι κάποιοι μετακινούνται.

Τα σημεία που θα τοποθετηθούν είναι: Ένας στην παραλία Σελιανιτίκων – Λόγγου, δύο στην παραλία Άκολης, ένας στην Αλυκή, δύο στα Νικολέικα, ένας στον Ριζόμυλο, ένας στον Ελαιώνα, ένας στο Διακοπτό, ένας στην Πούντα και τρεις στην Ακράτα.

 

Την Κυριακή στον Ελαιώνα η επετειακή εκδήλωση «100 χρόνια από την ίδρυση του δημοτικού σχολείου Ελαιώνα – νηπιαγωγείου Διακοπτού»

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Γυναικών Ελαιώνα «Οι Τρυπιώτισσες», υπό την αιγίδα του Δήμου Αιγιαλείας (Αντιδημαρχία Εθιμοτυπίας, Δημ. Σχέσεων, Επικοινωνίας, Συναφών Εκδηλώσεων), διοργανώνει αύριο, Κυριακή 8 Ιουνίου, στις 7.30μ.μ., μια επετειακή γιορτή για τη συμπλήρωση ενός αιώνα από την ίδρυση του Δημοτικού Σχολείου Ελαιώνα – Νηπιαγωγείου Διακοπτού. Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στο προαύλιο του Δημοτικού Σχολείου Ελαιώνα.

Η εκδήλωση θα φιλοξενήσει:

Ομιλία από τον Φιλόλογο –  Ιστορικό Γιώργο Γεωργόπουλο (εκπρόσωπο του τμήματος Γ.Α.Κ. Αιγιαλείας), με θέμα «Η Σημασία της Τοπική Ιστορίας στη διαμόρφωση της ιστορικής ταυτότητας».

Αναδρομή στην ιστορία του σχολείου μέσα από αρχειακές πηγές και αφηγήσεις.

Τοποθετήσεις μαθητών που μαθήτευσαν και εκπαιδευτικών που  δίδαξαν στο σχολείο.

Θεατρικά δρώμενα από μαθητές.

Έκθεση φωτογραφίας, αρχειακού υλικού και σχολικών ενθυμίων.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.

 

Μαρίνος Σκανδάμης για παραλία Καλόγριας: «Εμπρός για νέα Βατοπέδια»

Στην εκδήλωση της Οικολογικής Κίνησης Πάτρας για τη μεσογειακή βιοποικιλότητα βρέθηκε ο Μαρίνος Σκανδάμης, Δικηγόρος και στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, παρακολουθώντας την όλη συζήτηση.

Μάλιστα έκανε και μια ενδιαφέρουσα ανάρτηση γι’ αυτό, αναδεικνύοντας το τεράστιο τοπικό ζήτημα του κινδύνου να περάσει σε χέρια ιδιωτών η παραλία της Καλόγριας, που βρίσκεται στην Α’ Ζώνη Προστασίας του Εθνικού Πάρκου Κοτυχίου – Στροφυλιάς και όλα αυτά, με κυβερνητική εντολή και σφραγίδα.

Όλη η ανάρτηση:

«Μια σπουδαία εκδήλωση της Οικολογικής Κίνησης Πάτρας για τη μεσογειακή βιοποικιλότητα. Όσοι την παρακολουθήσαμε, διδαχθήκαμε πολλά από τους εξαιρετικούς ομιλητές. Κυρίως όμως φύγαμε ανήσυχοι και προβληματισμένοι για το πόσα πολλά ακόμη χρειάζονται να γίνουν από το Κράτος για την υπεράσπιση των βιοτόπων της χώρας μας. Το οποίο, με αποφάσεις κυβερνητικών οργάνων, περιφρονεί, αγνοεί και καταπατά τις εισηγήσεις των αρμοδίων υπαλλήλων, όπως συνέβη με τον Γενικό Γραμματέα Περιουσίας, τον οποίο κατήγγειλε δημόσια η Οικολογική Κίνηση σχετικά με την δική μας παραλία της Καλόγριας. Προφανώς στην κυβέρνηση της ΝΔ δεν έχουν διδαχθεί τίποτε από το Βατοπέδι».

Διαρκείς εργασίες επισκευής και αποκατάστασης γεωτρήσεων σε Κοινότητες από τη ΔΕΥΑ Αιγιαλείας

Συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς από τη ΔΕΥΑ Αιγιαλείας έργα αποκατάστασης γεωτρήσεων σε κοινότητες του Δήμου, ώστε να αντιμετωπιστούν οι καθημερινές ανάγκες που προκύπτουν σε ύδρευση και άρδευση, ιδιαίτερα τους θερινούς μήνες. Η ΔΕΥΑ Αιγιαλείας, ως μία από τις κορυφαίες στη χώρα από πλευράς αξιοποίησης όλων των τελευταίων τεχνολογιών, έχει εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό ώστε σε πραγματικό χρόνο να καταγράφει διαρροές και προβλήματα με τα κατάλληλα συστήματα τηλεμετρίας, ώστε να προχωρά στην άμεση επίλυσή τους.

Ένα χρόνιο πρόβλημα που αντιμετώπιζαν κοινότητες της ορεινής ΔΕ Συμπολιτείας (Μυρόβρυση, Βερίνο, Γκραίκα κλπ.) βρίσκει τη λύση του με την ανακατασκευή της γεώτρησης της Αγίας Παρασκευής, η οποία δημιουργήθηκε πριν από 22 χρόνια και με την πάροδο των ετών έδινε ελάχιστα κυβικά μέτρα νερού. Με τη χρήση ειδικής κάμερας εντοπίστηκαν τα σημεία όπου η γεώτρηση ήταν φραγμένη από άλατα και διάφορα υλικά, έγιναν οι απαραίτητες εργασίες καθαρισμού και πλέον η γεώτρηση λειτουργεί ξανά με πολύ αυξημένη παραγωγή, ενώ προχωρούν διαδικασίες για αδειοδότηση νέας γεώτρησης στην ίδια περιοχή, για την εξυπηρέτηση τόσο των αναγκών ύδρευσης στις οικίες, ώστε και άρδευσης στα κτήματα της περιοχής.

Ανάλογες εργασίες αποκατάστασης λειτουργίας γεώτρησης βρίσκονται σε φάση ολοκλήρωσης στην Κερύνεια Διακοπτού, που περιλαμβάνουν τοποθέτηση νέας αντλίας στο αντλιοστάσιο, μονώσεις, τσιμεντοστρώσεις κ.α., ώστε σε λίγες ημέρες να τεθεί ξανά σε λειτουργία, λύνοντας ένα μεγάλο πρόβλημα των κατοίκων ειδικά της Άνω Κερύνειας. Αυτές τις ημέρες ξεκινούν εργασίες καθαρισμού σε γεώτρηση στους Αμπελοκήπους Αιγείρας, όπως και στην Τράπεζα Διακοπτού, όπου αναμένεται να λυθεί και το ζήτημα προσβασιμότητας σε γεώτρηση που παρουσιάζει επίσης προβληματική λειτουργία.

 

Τοποθετήθηκε το πρώτο πυροφυλάκιο στη λίμνη Τσιβλού – Συνεχίζεται η εφαρμογή του αντιπυρικού σχεδιασμού 2025 από τον Δήμο Αιγιαλείας

Στο πλαίσιο της εφαρμογής του αντιπυρικού σχεδιασμού για το έτος 2025 και κατόπιν εντολής του Δημάρχου Αιγιαλείας Παναγιώτη Ανδριόπουλου, το πρωί της Τετάρτης πραγματοποιήθηκε η τοποθέτηση του πρώτου πυροφυλακίου στην ευαίσθητη και ιδιαίτερου φυσικού κάλλους περιοχή της λίμνης Τσιβλού.

Κατά την επιχείρηση υπήρξε αγαστή συνεργασία μεταξύ της Αντιδημάρχου Ανατολικής Αιγιάλειας Μαρίας Σταυροπούλου, της Προϊσταμένης του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας  Φωτεινής Αλεξοπούλου, του Προέδρου της Κοινότητας Άνω Πλατάνου, Ανδρέα Ρεγκούτη, του Διοικητή του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Ακράτας Ανδρέας Ζαφειρόπουλος, καθώς και της Προϊσταμένης του Ανακριτικού Γραφείου της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Αιγίου, υποπυραγού Ευγενίας Κωνσταντινοπούλου.

Η τοποθέτηση έγινε με τη χρήση γερανοφόρου οχήματος και τη συνοδεία υπηρεσιακών αυτοκινήτων του Δήμου καθώς και με τη συνδρομή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Αιγίου και του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Ακράτας.

Το νέο πυροφυλάκιο θα φιλοξενεί προσωπικό του Πυροσβεστικού Σώματος, το οποίο θα παραμένει στην περιοχή καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ενισχύοντας σημαντικά την πρόληψη και την έγκαιρη παρέμβαση σε περίπτωση ανάγκης. Υπενθυμίζεται ότι η περιοχή της λίμνης Τσιβλού παρουσιάζει υψηλή επισκεψιμότητα και έχει τεθεί περιορισμός κυκλοφορίας κατά τις νυχτερινές ώρες σε περιόδους υψηλών θερμοκρασιών.

Η επόμενη φάση υλοποίησης του σχεδίου περιλαμβάνει την αποκατάσταση και ηλεκτροδότηση του κτιρίου που βρίσκεται στη διασταύρωση Ζαρούχλας – Περιστέρας – Τσιβλού, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί ως επιχειρησιακή βάση για τα περίπολα και τις ομάδες πυρασφάλειας της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου, με έμφαση στην ορεινή Νωνάκριδα.

Ο Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας Δημήτρης Φιλιππάτος, με εντολή του Δημάρχου και σε συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, προχωρά μεθοδικά στην υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου πρόληψης και ετοιμότητας, μετατρέποντας τον σχεδιασμό σε πράξη.

 

Συνάντηση Χρήστου Τσερεντζούλια με τον αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού Γ. Βρούτση – Με «ατζέντα» την αναβάθμιση του Δημοτικού Σταδίου Αιγίου

Με τον αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού Γιάννη Βρούτση συναντήθηκε στο υπουργείο Αθλητισμού ο εντεταλμένος σύμβουλος αθλητικών εκδηλώσεων του Δήμου Αιγιαλείας Χρήστος Τσερεντζούλιας θέτοντας μια σειρά από ζητήματα που αφορούν κατά βάση τις αθλητικές εγκαταστάσεις της Αιγιάλειας.

Ως κυρίαρχο θέμα στην συνάντηση του κ. Τσερεντζούλια με τον Υπουργό τέθηκε η αναβάθμιση του Δημοτικού Σταδίου Αιγίου μέσω σύγχρονων υλικοτεχνικών υποδομών και εξοπλισμών, με τον υπουργό να ενημερώνεται από τον εντεταλμένο σύμβουλο του Δήμου για τις μέχρι σήμερα ενέργειες και να αντιλαμβάνεται πλήρως την αναγκαιότητα υλοποίησης των έργων που περιλαμβάνονται στον φάκελο του Δήμου Αιγιαλείας.

Ο υπουργός άκουσε με προσοχή τα ζητήματα που ανέπτυξε ο κ. Τσερεντζούλιας όσον αφορά στην αναγκαιότητα αναβάθμισης του δημοτικού σταδίου και παρουσία υπηρεσιακών παραγόντων του υπουργείου δόθηκαν οι κατευθύνσεις για τα επόμενα βήματα, λαμβάνοντας συγκεκριμένες δεσμεύσεις.

Μετά την συνάντηση με τον υπουργό ο εντεταλμένος σύμβουλος του Δημάρχου Αιγιαλείας δήλωσε τα εξής: «Μέσα από μια εποικοδομητική συζήτηση κατέστη σαφής στην ηγεσία του υπουργείου Αθλητισμού η αναγκαιότητα αναβάθμισης του Δημοτικού Σταδίου Αιγίου μέσω σύγχρονων υλικοτεχνικών υποδομών και εξοπλισμών, προκειμένου να συνεχιστεί απρόσκοπτα η λειτουργία του, ικανοποιώντας ένα πάγιο αίτημα αθλητικών σωματείων της Αιγιάλειας που υπολειτουργούν και συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην ενίσχυση του τοπικού αθλητισμού και κατ’ επέκταση της τοπικής κοινωνίας».

 

Μητρώο ευάλωτων ομάδων πολιτών για την προληπτική και οργανωμένη απομάκρυνσή τους εξαιτίας δασικών πυρκαγιών συντάσσει ο δήμος Αιγιαλείας

Ο Δήμος Αιγιαλείας, στο πλαίσιο εκπόνησης του Ειδικού Σχεδίου Απομάκρυνσης Πολιτών για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών εξ αιτίας δασικών πυρκαγιών σε εφαρμογή του άρθρου 23 παρ. 4 του Ν. 4662/2020, συντάσσει Μητρώο έγκαιρης απομάκρυνσης των ευάλωτων ομάδων πολιτών που διαβιούν σε δομημένες περιοχές (οικισμοί πολεοδομικά τμήματα πόλεων κλπ), των οποίων οι κατοικίες συνορεύουν ή έχουν μεγάλη εγγύτητα με δάση ή δασικές εκτάσεις.

Τα ίδια τα άτομα που ανήκουν σε αυτές τις Ευάλωτες Ομάδες (ΑμεΑ, υπέργηροι, άτομα με κινητικά προβλήματα, κλπ) ή οι προσωπικοί βοηθοί τους, ή τα άμεσα συγγενικά τους πρόσωπα, εφόσον το επιθυμούν, θα πρέπει να επικοινωνήσουν με τον Δήμο για να καταγραφούν σε ένα Μητρώο προκειμένου να έχουν έγκαιρη ενημέρωση σε περίπτωση εφαρμογής του μέτρου της οργανωμένης προληπτικής απομάκρυνσης πολιτών στην περιοχή που διαβιούν.

Στο μητρώο αυτό θα περιλαμβάνονται κατ’ ελάχιστο:

Τα στοιχεία επικοινωνίας

Η διεύθυνση κατοικίας

Η κατηγορία αναπηρίας (Υπερήλικες με κινητικά προβλήματα, κώφωση, τύφλωση, κλπ )

Η ειδική θεραπευτική – φαρμακευτική αγωγή

Τα στοιχεία επικοινωνίας των προσωπικών βοηθών ή των άμεσα συγγενικών τους προσώπων καθώς και

Το μεταφορικό μέσο που θα απαιτηθεί σε περίπτωση μετακίνησης τους (π.χ μετακίνηση με επιβατικό αυτοκίνητο, ασθενοφόρο κλπ ).

Για την τήρηση του ανωτέρου μητρώου οι αιτούντες θα πρέπει να παρέχουν τη συγκατάθεσή τους εγγράφως με υπεύθυνη δήλωση ως προς τα παρεχόμενα στοιχεία, τα οποία για λόγους προστασίας των προσωπικών τους δεδομένων σε καμία περίπτωση δεν θα δημοσιευθούν.

Το ανωτέρω μητρώο θα τεθεί ως Παράρτημα στα Ειδικά Σχέδια Οργανωμένης Προληπτικής Απομάκρυνσης Πολιτών των Δήμων που υποχρεούνται να συντάσσουν οι Δήμοι και οι Περιφέρειες με τη συνδρομή των κατά τόπους αρμοδίων Αστυνομικών, Πυροσβεστικών, Υγειονομικών και Λιμενικών Αρχών (παρ.4,αρθ.23,Ν.4662/2020), τηρώντας βέβαια όλα στοιχεία προστασίας των προσωπικών δεδομένων .

Η Αίτηση – υπεύθυνη Δήλωση με όλα τα στοιχεία αποστέλλεται:

Α) Ταχυδρομικά σε σφραγισμένο φάκελο με την ένδειξη «Για το Μητρώο Ευάλωτων Ομάδων Πολιτών», στη Δ/νση Δήμος Αιγιαλείας, Τμήμα Υγείας, Πρόνοιας & Κοινωνικής Πολιτικής, Ελίκης 51, ΤΚ 25100.

Β) Με την κατάθεσή της αυτοπροσώπως στο Πρωτόκολλο Του Δήμου, Παναγιωτοπούλων 12, όλες τις εργάσιμες ημέρες και ώρες έως 10/6/25.

Γ) Οι υπεύθυνες δηλώσεις εφόσον είναι ψηφιακά υπογεγραμμένες μπορούν να αποσταλούν και ηλεκτρονικά στο mail: pronoia@aigialeia.gov.gr.

Για οποιαδήποτε διευκρίνηση και πληροφορία τηλ. επικοινωνίας  26910 26136 (εσωτ. 6)