Νίκος Σωτηρόπουλος – Ευάγγελος Μούκας στο βάθρο του «36ου Ράλλυ Σπριντ Πεταλιδίου»

Ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος διεξήχθη με το 36ο Ράλλυ Σπριντ Πεταλιδίου από την Α.Λ.Α Καλαμάτας. Την τρίτη θέση της κατηγορίας C6 κατέλαβε ο αθλητής της ΑΛΜΑ Αιγίου και αντιπρόεδρος του σωματείου Νίκος Σωτηρόπουλος έχοντας τον Ευάγγελο Μούκα της Α.Λ.Α. Κορινθίας στο δεξί του κάθισμα, τερματίζοντας παράλληλα δεύτεροι στην κατηγορία F2 E, με το Toyota Yaris, καταλαμβάνοντας την 9η θέση της γενικής κατάταξης.

Ήταν το δεύτερο συνεχόμενο βάθρο μετά την τρίτη θέση της κατηγορίας F2 E που κατέλαβαν στο 45ο Ολυμπιακό Ράλλυ που διεξήχθη στην περιοχή της Ηλείας το διήμερο 5 και 6 Απριλίου.

Ανατροπή είχαμε στο τέλος του αγώνα με τους Κύπριους Γιώργο Παφίτη-Κυπριανό Χριστοδούλου να παίρνουν τη νίκη οδηγώντας ένα Ford Fiesta Rally3. Τα 24 πληρώματα που εκκίνησαν το βράδυ του Σαββάτου από την κεντρική πλατεία Πεταλιδίου αγωνίστηκαν τρεις φορές στην ομώνυμη διαδρομή, μήκους 12,17χλμ.

Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Νίκος Παπαχριστόπουλος-Νίκος Ξανθός κερδίζοντας παράλληλα και την F2 με το Peugeot 208 R2. Το πλήρωμα διπλασίασε τις φετινές του νίκες στα δικίνητα, σε μια κατηγορία που παρουσίασε έντονο ενδιαφέρον στον αγώνα, μέχρι το τέλος.

Τρίτοι γενικής και δεύτεροι στην F2 ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Πέτρος Παντελής-Βασίλης Κούγιας που είχαν στα χέρια τους ένα Citroen DS3 R3T Max.

 

Μαρίνος Σκανδάμης: «Η ΝΔ ζητά και το… αίμα των δημοσίων υπαλλήλων!»

Με ανακοίνωσή του ο δικηγόρος Μαρίνος Σκανδάμης, στέλεχος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής και π. Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Δικαιοσύνης, στηλιτεύει την κυβέρνηση της ΝΔ για το ζήτημα της άρσης μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων, που άφησε ανοικτό ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ.

Όλη η δήλωση:

«Αρκούσε μια δημοσκόπηση που εμφανίστηκε σε κυριακάτικο φύλλο και παρουσίαζε την πλειοψηφική διάθεση των συμπολιτών μας να συμφωνούν σε άρση της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων, για να έλθει η επιβεβαίωση από τη ΝΔ και τον Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ ότι τα πάντα είναι ανοικτά.

Στην πατρίδα μας που οι ανήλικοι στις φυλακές αυξήθηκαν κατά 250% σε έναν χρόνο ελέω κ. Φλωρίδη και που οι δάσκαλοι και καθηγητές σύρονται με αυτόφωρες διαδικασίες στα αστυνομικά τμήματα μετά από αδιάκοπες μηνύσεις γονέων, είναι εύκολο να στρέψεις κάποιος την μια κοινωνική ομάδα κατά της άλλης. Διαίρει και βασίλευε.

Το θέμα της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων λύθηκε από τον Ελευθέριο Βενιζέλο με το Σύνταγμα του 1911, για να σταματήσουν οι απολύσεις μετά από κάθε κυβερνητική αλλαγή.

Εξάλλου διατάξεις που απολύουν επίορκους υπαλλήλους ισχύουν σήμερα, εφαρμόζονται και καμία μονιμότητα δεν μπορεί να το αποτρέψει.

Η συγκεκριμένη συζήτηση που άνοιξε η κυβέρνηση μετά από συμβουλή των επικοινωνιολόγων της απευθύνεται στα χαμηλότερα ένστικτα της κοινωνίας. Αφού δεν μπορεί να δώσει αξιοπρέπεια, ασφάλεια, ελπίδα και προοπτική στο λαό μας, μπορεί να προσφέρει το… αίμα των άλλων. Αυτή τη φορά των δημοσίων υπαλλήλων. Αύριο του διπλανού μας ή το δικό μας. Η μονιμότητα είναι εργασιακή κατάκτηση, δεν είναι διαπραγματεύσιμη».

 

Εγκαινιάστηκε το νέο πάρκο αναψυχής στις Καμάρες Αιγιαλείας

Ένας υπέροχος χώρος αναψυχής, που ήδη έχει κερδίσει τις καρδιές μικρών και μεγάλων, εγκαινιάστηκε το πρωί της Τετάρτης στις Καμάρες Αιγιαλείας και είναι ένας από τους 168 ανάλογους χώρους που έχουν ήδη δημιουργηθεί στη Δυτική Ελλάδα, έχοντας διαμορφωθεί από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας σε συνεργασία με τους κατά τόπους Δήμους και τις Κοινότητες.

Παρών στα εγκαίνια ήταν ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης, ο οποίος συνοδευόταν από τον αντιπεριφερειάρχη Ανδρέα Φίλια και τον περιφερειακό σύμβουλο Αρίστο Τηλιγάδη, ενώ από πλευράς Δημοτικής Αρχής Αιγιαλείας παρόντες ήταν ο Δήμαρχος Παναγιώτης Ανδριόπουλος, οι αντιδήμαρχοι Δημήτρης Ελευθεριώτης, Νίκος Καραΐσκος και Βασίλης Χριστόπουλος και ο βοηθός δημάρχου Χρήστος Τσερεντζούλιας.

Το πάρκο αυτό υλοποιείται μέσω του έργου «Προμήθεια εξοπλισμού για δράσεις εκσυγχρονισμού και ανάδειξης οδών του οδικού δικτύου της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος», που είναι συνολικού προϋπολογισμού 23 εκ. ευρώ και χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης». Αυτή τη στιγμή 186 κοινότητες σε όλη τη Δυτική Ελλάδα, εκ των οποίων πάνω από 60 στην Αχαΐα, έχουν αποκτήσει ανάλογα έργα αναψυχής και άθλησης, με όργανα γυμναστικής εύκολης χρήσης, δίνοντας τη δυνατότητα στους πολίτες της ευρύτερης περιοχής για ανέξοδη και δημιουργική διέξοδο με μοναδικό γνώμονα την εξυπηρέτησή τους, χωρίς αποκλεισμούς και με ελεύθερη και δωρεάν πρόσβαση για όλους.

Όπως τονίστηκε τόσο από τον Περιφερειάρχη όσο και από τον Δήμαρχο Αιγιαλείας και τον πρόεδρο της Κοινότητας Καμαρών Παναγιώτη Ρογκάλα, τα πάρκα αυτά αποτελούν σημαντικό εργαλείο για την αναζωογόνηση των τοπικών κοινοτήτων, την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής και την προώθηση βιώσιμων μορφών τουρισμού και αγροτικής ανάπτυξης. Παράλληλα, λειτουργούν ως σημεία συνάντησης και συνεργασίας μεταξύ διαφορετικών ηλικιακών και κοινωνικών ομάδων, πράγμα που ενισχύει τη σύνδεση των κατοίκων με τη φυσική κληρονομιά της περιοχής.

Ανάλογοι χώροι υπάρχουν και σε άλλες Κοινότητες της Αιγιάλειας, όπως Σαλμενίκο, Ροδοδάφνη, Μυρόβρυση, Λόγγος κ.α.

 

Στο κατάμεστο «Γεώργιος Παππάς» η γιορτή λήξης των κατηχητικών συνάξεων των Ενοριών της Αιγιαλείας

Με τη χάρη του Τριαδικού Θεού και την ευλογία του Μητροπολίτου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου, έλαβε χώρα την Κυριακή 18 Μαΐου στο υπαίθριο Θέατρο «Γεώργιος Παππάς» η εορτή λήξεως των κατηχητικών νεανικών συνάξεων των Ενοριών της Αιγιαλείας, με τίτλο «Καλοκαίρι συντροφιά με τους Αγίους μας».

Η εν λόγω εκδήλωση, διοργανωθείσα υπό την ευθύνη του Γραφείου Νεότητας της Ιεράς Μητροπόλεως και του υπευθύνου αυτού, π. Σπυρίδωνος Αλεξόπουλου, καθώς και με την αμέριστη στήριξη του Δήμου Αιγιαλείας, προς τον οποίον εκφράζονται ένθερμες ευχαριστίες, υπήρξε ζωντανή έκφραση και μαρτυρία της πίστεως, της εκκλησιαστικής αγωγής και της πνευματικής καλλιέργειας των νέων της τοπικής μας Εκκλησίας.

Τα κατηχητικά σχολεία των Ενοριών του Μητροπολιτικού Ιερού Ναού Παναγίας Φανερωμένης με Κατηχητές τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Αθανάσιο Λιακόπουλο και τον Γεώργιο Σκαναβή, του Ιερού Ναού Παμμεγίστων Ταξιαρχών Αιγίου με Κατηχητή τον Αλέξανδρο Σκούντζο, του Ιερού Ναού Εισοδίων της Θεοτόκου Αιγίου με Κατηχητές τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Σταύρο Αναστόπουλο και τον Κωνσταντίνο Δημήτρουλα, του Ιερού Ναού Αγίου Ιωάννου Καλλιθέας Αιγίου με Κατηχητές τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Βασίλειο Πετρόπουλο, τον Πρεσβύτερο π. Δημήτριο Ρωμάνο, τη Ζαμπία Μπραουδάκη, τη Μαίρη Τζουλουχά και τη Χαρά Μαμάκη, του Ιερού Ναού Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης και Θεοπρομήτορος Άννης με Κατηχητές τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Δημήτριο Κουτρουλή, τους Διαμαντή και Ζαχαρούλα Κουτσουμπή και τη Δήμητρα Σωτηρίου, του Ιερού Ναού Αγίου Αθανασίου Αιγίου με Κατηχητή τον Οικονόμο π. Σπυρίδωνα Αλεξόπουλο, του Ιερού Ναού Αγίου Αλεξίου Σταφιδαλώνων με Κατηχητές τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Βασίλειο Γιαννακόπουλο και την Πρεσβυτέρα Καικιλία Γιαννακοπούλου, του Ιερού Ναού Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου Μεσσηνέζη με Κατηχητές τον Οικονόμο π. Βασίλειο Νικολόπουλο, την Κλεοπάτρα Νταλλή και την Άρτεμη – Μαρία Οικονόμου, του Ιερού Ναού Παμμεγίστων Ταξιαρχών Αβύθου με Κατηχητές τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Λουκά Τσούλη και την Πρεσβυτέρα Γεωργία Σωτηροπούλου, του Ιερού Ναού Αγίου Γεωργίου Τεμένης με Κατηχητές τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Πέτρο Αθανασόπουλο και τη Μαρία Σωτηροπούλου, του Ιερού Ναού Κοιμήσεως της Θεοτόκου Σελινούντα με Κατηχητές τον Πρεσβύτερο π. Αλέξανδρο Ξυλάρα και την Μαρία Αλεβιζάκη, του Ιερού Ναού Αγίου Παντελεήμονος Πανοράματος με Κατηχητές τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Κωνσταντίνο Αβραμόπουλο και τον Άγγελο Αποστόλου,

παρουσίασαν βίους και διηγήσεις συγχρόνων Αγίων, τόσο εκ της Περιφερείας της Ιεράς Μητροπόλεώς μας όσο και άλλων νεοφανών Αγίων της Εκκλησίας μας, έμμετρο θεατρικό δρώμενο και παραδοσιακούς χορούς, αναδεικνύοντας την εποικοδομητική προσπάθεια που καταβάλλεται με σκοπό την πνευματική πρόοδο των νέων εν Χριστώ, μέσα στους κόλπους της Εκκλησίας.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν, επίσης, το Νεανικό Φωνητικό Σύνολο Παραδοσιακής Μουσικής υπό τη διεύθυνση του χοράρχου Σπυρίδωνος Οικονομόπουλου, η Νεανική Χορωδία Ευρωπαϊκής Μουσικής υπό τη διεύθυνση της χοράρχου Πρεσβυτέρας Ευφροσύνης Γιαννακοπούλου, καθώς και ο Εκκλησιαστικός Βρεφονηπιακός Σταθμός «Τα Αγγελουδάκια», που παρουσίασαν με εξαιρετική επιτυχία ύμνους, παραδοσιακά και ευρωπαϊκά τραγούδια, καθώς και δημιουργικές παιδικές δράσεις, ενισχύοντας το πνευματικό και καλλιτεχνικό περιεχόμενο της εορτής και προσφέροντας συγκίνηση και χαρά στο πολυπληθές ακροατήριο.

Ξεχωριστή στιγμή της εκδήλωσης αποτέλεσε η προσφορά, εκ μέρους της μικρής Ραφαέλας Χαντζή, μέλους της Νεανικής Χορωδίας Ευρωπαϊκής Μουσικής, μίας ιδιοχείρως φιλοτεχνημένης αγιογραφίας της Αγίας Ειρήνης προς τον Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη μας, ως ένδειξη αγάπης και ευγνωμοσύνης.

Στην εκδήλωση παρευρέθησαν ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Παναγιώτης Σακελλαρόπουλος και ο Δήμαρχος Αιγιαλείας Παναγιώτης Ανδριόπουλος, οι οποίοι απηύθυναν χαιρετισμό, εξαίροντας την προσφορά της Εκκλησίας στην ολόπλευρη καλλιέργεια του πνεύματος της νεολαίας. Επίσης, παρευρέθησαν η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Μαρία Γιδά και Αντιδήμαρχοι του Δήμου Αιγιαλείας, τιμώντας διά της παρουσίας τους την εν λόγω διοργάνωση.

Κατά το πέρας της εορτής, ο Σεβασμιώτατος, με πατρική αγάπη και έκδηλη πνευματική χαρά για τη χαριτωμένη και ελπιδοφόρα παρουσία των παιδιών, επεσήμανε την αναγκαιότητα διαρκούς στήριξης του κατηχητικού έργου, το οποίο αποτελεί ακλόνητο θεμέλιο πνευματικής αναγεννήσεως της κοινωνίας μας. Επίσης, τόνισε ότι η Εκκλησία συνιστά πηγή αυθεντικής παιδείας, όπου οι νέοι μορφώνονται εν Χριστώ και γαλουχούνται με τις αιώνιες αλήθειες του Ευαγγελίου, ώστε να μην απολέσουν την ταυτότητά τους ως τέκνα Θεού και μέλη του Ορθοδόξου Ελληνικού Γένους, ενώ εξέφρασε ένθερμες ευχαριστίες προς τους γονείς των παιδιών, οι οποίοι με εμπιστοσύνη και πίστη αναθέτουν στην Εκκλησία την πνευματική στήριξη και καθοδήγηση των τέκνων τους, συμβάλλοντας καθοριστικά στη δημιουργία θεμελίων πίστεως και ήθους.

Κατόπιν, ο κ. Ιερώνυμος απευθύνθηκε με ιδιαίτερη ευγνωμοσύνη προς τους Ιερείς, τους Κατηχητές και τις Κατηχήτριες της Ιεράς Μητροπόλεώς μας, οι οποίοι με ζήλο και αυταπάρνηση υπηρετούν το έργο της πνευματικής σποράς, προς τον Εκκλησιαστικό Βρεφονηπιακό Σταθμό «Τα Αγγελουδάκια», ο οποίος επιτελεί πραγματικά πολύτιμο έργο, καθώς και προς τον Καθηγητή Βυζαντινής Μουσικής Σπυρίδωνα Οικονομόπουλο και την Καθηγήτρια Μουσικής Πρεσβυτέρα Ευφροσύνη Γιαννακοπούλου, οι οποίοι ανέλαβαν με επιτυχία τη μουσική προετοιμασία της χορωδίας και των ψαλμικών αποδόσεων.

Τέλος, ευχαρίστησε εγκαρδίως τον π. Σπυρίδωνα Αλεξόπουλο, υπεύθυνο του Γραφείου Νεότητας, για την επιμελημένη και καρποφόρα διοργάνωση της εορτής, καθώς και για τη διαρκή προσφορά του στο νεανικό ποιμαντικό έργο της Ιεράς Μητροπόλεως.

Η εορτή ολοκληρώθηκε με την απονομή αναμνηστικών ως ευλογία στους συμμετέχοντες νέους και στους Κατηχητές, με τις πατρικές ευχές του Σεβασμιωτάτου για καλό και ευλογημένο καλοκαίρι, εν αναμονή της επανενάρξεως του ιεραποστολικού έργου των κατηχητικών σχολείων, καθώς και με θερμή επίκληση της χάριτος του Θεού για τη συνέχιση και ενίσχυση του έργου της πνευματικής καλλιέργειας των παιδιών και των νέων μας, προς δόξα Θεού και οικοδομή του σώματος της Εκκλησίας.

 

Εγκρίθηκε από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση η πεζοδρόμηση της Κλεομένους Οικονόμου και λοιπών οδών στο Αίγιο

Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου ενέκρινε την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιαλείας για την πεζοδρόμηση της οδού Κλεομένους Οικονόμου και λοιπών οδών στο Αίγιο. Αυτό γνωστοποίησε η δημοτική αρχή, κάνοντας λόγο για ένα σημαντικό έργο που συμβαδίζει με τις σύγχρονες τάσεις ανάπτυξης των πόλεων, αναβαθμίζει την ποιότητα ζωής και ανταποκρίνεται στις ανάγκες της συντριπτικής πλειοψηφίας των κατοίκων.

Όπως σημειώνεται, «η Δημοτική Αρχή, πιστή στις δεσμεύσεις της, υλοποιεί σταθερά και με συνέπεια τον σχεδιασμό της για την πρόοδο του τόπου μας, παρά τις έντονες αντιδράσεις και τα συνεχή εμπόδια που συνάντησε η συγκεκριμένη απόφαση σε κάθε στάδιο της διαδικασίας.

Δυστυχώς, κάποιοι επέλεξαν να κινηθούν αρνητικά, αγνοώντας ότι τέτοιες πρακτικές είναι αντίθετες προς το συλλογικό συμφέρον.

Η Δημοτική Αρχή, συνεχίζει ενωμένη, δυνατή και αποφασισμένη να υλοποιήσει όλα όσα έχει δεσμευθεί στους πολίτες της Αιγιάλειας, με κάθε τρόπο και απέναντι σε οποιοδήποτε εμπόδιο βρεθεί στον δρόμο της».

Συγκινητική η τελετή βράβευσης Εθελοντών Αιμοδοτών στη Βουλή των Ελλήνων – Ανάμεσά τους και 18 μέλη του Συλλόγου Ανατολικής Αιγιάλειας «Ο Δεσμός»

Την Παρασκευή 9 Μαΐου ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Ανατολικής Αιγιάλειας «Ο Δεσμός» είχε την εξαιρετική τιμή να παρευρεθεί, με ομάδα 17 μελών του, στην τιμητική εκδήλωση για τον Εθελοντή Αιμοδότη που διοργάνωσαν από κοινού η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών (Π.Ο.Σ.Ε.Α.) και η Βουλή των Ελλήνων.

Σε μια ιστορική στιγμή η αίθουσα της Ολομέλειας της Βουλής φιλοξένησε για πρώτη φορά την εκδήλωση, τιμώντας 316 εθελοντές αιμοδότες από όλη την Ελλάδα για τη συνεπή, ανιδιοτελή και ανθρώπινη προσφορά τους.

Ανάμεσα στους 316 τιμώμενους εθελοντές ξεχωριστή θέση κατείχαν οι 18 εθελοντές αιμοδότες από τον «Δεσμό», αποδεικνύοντας με το παράδειγμά τους τι σημαίνει να προσφέρεις από καρδιάς. Από αυτούς, 17 είχαν τη χαρά και τη δυνατότητα να παρευρεθούν στην τελετή, εκπροσωπώντας με περηφάνια το ήθος, την προσφορά και τις αξίες του εθελοντισμού. Η παρουσία τους στην αίθουσα της Ολομέλειας της Βουλής, ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλους εθελοντές απ’ όλη την Ελλάδα, αποτέλεσε μια δυνατή υπενθύμιση πως η δύναμη της προσφοράς βρίσκεται στους «σιωπηλούς ήρωες» της καθημερινότητας.

Με σταθερότητα, συνέπεια και χωρίς ποτέ να ζητούν τίποτα ως αντάλλαγμα, οι εθελοντές αποδεικνύουν στην πράξη πως η αλληλεγγύη δεν είναι απλώς μια λέξη, αλλά είναι πράξη ζωής.

Πιο συγκεκριμένα, από τον Σύλλογο «Ο Δεσμός» βραβεύτηκαν οι εξής:

Πεζματζόγλου Σοφία του Γεωργίου

Κιζήλος Παναγιώτης του Αποστόλου

Τριανταφυλλόπουλος Παναγιώτης του Γεωργίου

Νικολάου Κωνσταντίνος του Αντωνίου

Σακούλη Σωτηρία του Αρίστου

Καλαντζής Κωνσταντίνος του Νικολάου

Φωλιάς Κωνσταντίνος του Γεωργίου

Σάββας Κωνσταντίνος του Σπήλιου

Μαλαβέτας Ιωάννης του Σπυρίδωνα

Γραβάνη Αναστασία του Κωνσταντίνου

Σπυρόπουλος Αθανάσιος του Χαραλάμπου

Κούρτης Νικόλαος του Βασιλείου

Παπαγεωργόπουλος Κωνσταντίνος του Νικολάου

Γεωργίου Γεώργιος του Νικολάου

Αναγνωστόπουλος Αλέξανδρος του Κωνσταντίνου

Καρράς Κωνσταντίνος του Παναγιώτη

Κορακάς Παναγιώτης του Γεωργίου

Παπανδρέου Γεώργιος του Αναστασίου (βραβεύτηκε αλλά δεν παρευρέθηκε στην τελετή)

Στην εκδήλωση συμμετείχαν και απηύθυναν χαιρετισμό ο Πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων Νικήτας Κακλαμάνης, ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, ο Πρόεδρος της Π.Ο.Σ.Ε.Α. Χρήστος Πρωτόπαπας, ο Πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Οργανισμών Εθελοντικής Αιμοδοσίας Sayah Abdelmalek, η Πρόεδρος του Ε.ΚΕ.Α. Έλενα Τσάγκαρη, ο Εθελοντής Αιμοδότης Γεώργιος Γκίνης, η νέα Εθελόντρια Αιμοδότρια Εύα Μανωλιάδου και ο Συντονιστής της εκδήλωσης και Πρόεδρος της Επιτροπής Κοινωνικών Υποθέσεων Γεώργιος Στύλιος.

Πλέον, το ΔΣ του «Δεσμού» προγραμματίζει νέα εκδήλωση για την Κυριακή 15 Ιουνίου, οπότε και θα βραβευθούν τα αργυρά μέλη του.

 

Με πνευματική κατάνυξη η Ιερά Παράκληση στο Προσκύνημα της Παναγίας Τρυπητής για θεία φώτιση και ευόδωση των προσπαθειών των μαθητών – μαθητριών που θα συμμετάσχουν στις εξετάσεις

Με την πρέπουσα εκκλησιαστική λαμπρότητα και πνευματική κατάνυξη τελέσθηκε την Πέμπτη 15 Μαΐου Ιερά Παράκληση στο πάνσεπτο Προσκύνημα της Παναγίας Τρυπητής, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου, υπέρ πνευματικής ενισχύσεως, θείας φωτίσεως και ευοδώσεως των προσπαθειών των μαθητών και μαθητριών που θα συμμετάσχουν στις ενδοσχολικές και Πανελλαδικές εξετάσεις, αλλά και υπέρ ενισχύσεως των γονέων, των κηδεμόνων και των διδασκάλων τους.

Κατά το πέρας της Ιεράς Παρακλήσεως και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Οικογένειας (15 Μαΐου), ο Σεβασμιώτατος τόνισε ότι η λατρευτική αυτή σύναξη, η οποία τελέσθηκε με σκοπό την εγκάρδια προσευχή υπέρ των διαγωνιζομένων νέων μας ώστε ο μόχθος και οι κόποι τους να τεθούν υπό τη σκέπη της θείας Χάριτος, αποτελεί ταυτόχρονα καρπό της βαθιάς πνευματικής ανάγκης του πληρώματος της τοπικής Εκκλησίας να πορευθεί με ενότητα, ως μία εν Χριστώ οικογένεια, όπου ο Τρισάγιος Θεός παρίσταται ως Πατέρας αληθινός και η Υπεραγία Θεοτόκος ως Μητέρα στοργική, προστατεύοντας και ενισχύοντας κάθε μέλος της στις προκλήσεις της ζωής με άπειρη αγάπη και ελπίδα.

Κατόπιν, ο κ. Ιερώνυμος ευχήθηκε εκ βάθους καρδίας στους διαγωνιζόμενους μαθητές και μαθήτριες να έχουν υγεία, να ενισχυθούν πνευματικώς, να στηριχθούν ψυχικώς και να φωτισθούν με τη Χάρη του Παναγίου Πνεύματος, προκειμένου να ανταποκριθούν με επιτυχία στην εν λόγω παιδευτική τους δοκιμασία, έχοντας την ελπίδα της θείας πρόνοιας, διάκριση, υπομονή και πίστη, πορευόμενοι τον δρόμο που ο Κύριος έχει ορίσει εν σοφία για τον καθένα.

Επιπροσθέτως, ο Σεβασμιώτατος ανέφερε ότι μία ενδεχόμενη αποτυχία, την οποία βέβαια απευχόμαστε, δεν θα έπρεπε να θεωρηθεί ήττα, αλλά παιδαγωγική ευκαιρία εσωτερικής αναθεώρησης και ενίσχυσης της πίστεως, διότι η αποτυχία, όταν προσεγγίζεται με διάθεση αυτογνωσίας, δύναται να καταστεί πηγή ευλογίας και προόδου.

Επιπλέον δε, ευχήθηκε ο Άγιος Θεός να χαρίζει υγεία και εξ ύψους δύναμη στους γονείς, τους κηδεμόνες και τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι καθημερινώς καταθέτουν τον κόπο και την αγάπη τους, αγωνιζόμενοι θυσιαστικώς για το μέλλον της νεολαίας.

Τέλος, σε έκφραση της πατρικής του αγάπης και στοργής, ο Σεβασμιώτατος προσέφερε ως ευλογία σε κάθε μαθητή και μαθήτρια μία Εικόνα της Παναγίας της Τρυπητής και έναν Σταυρό, προτρέποντάς τους να μην παραλείπουν, πριν από κάθε εξέταση, να επισφραγίζουν τον αγώνα τους με το σημείο του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού, ζητώντας πάντοτε τη μεσιτεία της Παναγίας μας και τη χάρη του Αναστάντος Κυρίου.

 

«Οικογένειες μαζί αναζητούμε τον θησαυρό μας» το Σάββατο (17/5) από την εθελοντική ομάδα «Διέξοδος» Αιγίου

Η Εθελοντική Ομάδα Πρόληψης «Διέξοδος» Αιγίου του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αχαΐας «Καλλίπολις» που λειτουργεί σε συνεργασία με τον Ε.Ο.Π.Α.Ε και την υποστήριξη του Δήμου Αιγιαλείας, πραγματοποιεί το Σάββατο 17 Μαΐου εκδήλωση με τίτλο «Οικογένειες μαζί αναζητούμε τον θησαυρό μας».

Φτάνοντας στο τέλος μιας ακόμη δημιουργικής χρονιάς, οι υπεύθυνοι της Εθελοντικής Ομάδας προσκαλούν παλαιούς και νέους φίλους – συνοδοιπόρους να ανακαλύψουν μέσα από παιχνίδια και γρίφους «Τι είναι αυτό άραγε που μας ενώνει πραγματικά με εκείνους τους ανθρώπους που αισθανόμαστε οικογένεια;».

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης περιλαμβάνει:

19:00 – 20:30: Παράλληλα δρώμενα από τα μέλη της Εθελοντικής Ομάδας «Διέξοδος» Αιγίου

20:30: Μουσικό Φινάλε με τη συμμετοχή της Δημοτικής Παιδικής-Νεανικής Χορωδίας Αιγιαλείας και της Λαϊκής Χορωδίας Αιγιαλείας.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Στέκι της ομάδας «Διέξοδος», που βρίσκεται στον προαύλιο χώρο του Ι.Ν. Αγίου Παντελεήμονα στο Αίγιο (είσοδος από Κλεομένους Οικονόμου), θα ξεκινήσει στις 7μ.μ. και η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.

 

Την Κυριακή (18 Μαΐου) στο «Γεώργιος Παππάς» η εορτή λήξης των κατηχητικών των ενοριών του Αιγίου

Με ιδιαίτερη χαρά η Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας προσκαλεί τον ευσεβή λαό της στην εορτή λήξεως των κατηχητικών νεανικών συνάξεων της περιόδου 2024-2025 των ενοριών του Αιγίου, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 18 Μαΐου και ώρα 7:30μ.μ., στο Υπαίθριο Θέατρο «Γεώργιος Παππάς», παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου κ. Ιερωνύμου.

Κατά την εκδήλωση, η οποία έχει τίτλο «Καλοκαίρι συντροφιά με τους Αγίους μας», τα παιδιά θα διαβάσουν βίους και διηγήσεις σύγχρονων Αγίων τόσο της τοπικής μας Εκκλησίας όσο και άλλων νέων Αγίων της εποχής μας, θα τραγουδήσουν, θα παρουσιάσουν έμμετρο θεατρικό δρώμενο και θα χορέψουν παραδοσιακούς χορούς.

 

Τέχνη από ανακυκλώσιμα υλικά παρουσίασαν μαθητές της Αιγιάλειας – Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα «Ανακυκλώνοντας τη δημιουργικότητα-Παιδιά, Τέχνη και Βιώσιμη Κοινότητα»

Με μία λιτή και χαρούμενη γιορτή βράβευσης ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα «Ανακυκλώνοντας τη δημιουργικότητα-Παιδιά, Τέχνη και Βιώσιμη Κοινότητα» που «έτρεξε» από τις 10 Μαρτίου έως τις 12 Απριλίου σε σχολεία της Αιγιάλειας, σε διοργάνωση του Δήμου Αιγιαλείας και της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης στο Πολιτιστικό Κέντρο Αιγίου «Αλέκος Μέγαρης» βραβεύτηκαν τα σχολεία της Αιγιάλειας που συμμετείχαν στο πρόγραμμα, όπου καθημερινά ανακυκλώσιμα υλικά μετατράπηκαν σε έργα τέχνης, με δημιουργούς-καλλιτέχνες μαθητές κάθε εκπαιδευτικής βαθμίδας. Οι εντυπωσιακές κατασκευές των παιδιών μάλιστα εκτέθηκαν σε αίθουσα του Πολιτιστικού Κέντρου, προκαλώντας θαυμασμό για την ευρηματικότητα και παράλληλα την αρτιότητά τους.

Προλογίζοντας την εκδήλωση ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας Νίκος Καραΐσκος τόνισε την ιδιαίτερη σημασία της ένταξης της φιλοσοφίας της ανακύκλωσης στις τρυφερές μαθητικές ηλικίες, η οποία προωθείται μέσω δράσεων όπως το πρόγραμμα «Ανακυκλώνοντας τη Δημιουργικότητα» που αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου project προώθησης της χρηστής και ωφέλιμης διαχείρισης απορριμμάτων από όλους τους δημότες. Με τη σειρά του, ο αναπληρωτής Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Χαράλαμπος Μπονάνος, αφού συνεχάρη τους μικρούς καλλιτέχνες, κάλεσε τα παιδιά να δείχνουν πάντοτε σεβασμό στους συμπολίτες τους και στο περιβάλλον, ενώ ταυτόχρονα έδωσε το μήνυμα προς τους μαθητές να αγαπούν τη διαφορετικότητα, να αγαπούν τους συμμαθητές τους ανεξάρτητα από τα ταλέντα και τις δυνατότητες του καθενός. Από πλευράς του, ο Δήμαρχος Αιγιαλείας Παναγιώτης Ανδριόπουλος έδωσε τα εύσημα στους εμπνευστές της δράσης, που έκαναν χρήσιμα αντικείμενα που θεωρούνταν άχρηστα και απορρίμματα, ενώ στο ίδιο μήκος κύματος ο αντιδήμαρχος Παιδείας Δημήτρης Ελευθεριώτης συνέδεσε τη διοργάνωση με την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, ώστε μικροί και μεγάλοι μέσα από το δημόσιο σχολείο, σε συνεργασία και με την αυτοδιοίκηση και την κοινωνία, να βλέπουν τη διαφορετικότητα ως πλούτο και πρόοδο. Ανάλογος ήταν και ο χαιρετισμός του αντιδημάρχου Πολιτισμού και Αθλητισμού Γιώργου Φραγκονικολόπουλου, που έδωσε συγχαρητήρια στα παιδιά για τις υπέροχες και πρωτότυπες δημιουργίες τους, που αποτελούν πραγματικά έργα τέχνης.

Σημειώνεται ότι στη δράση συμμετείχαν τα εξής σχολεία: 11ο Νηπιαγωγείο Αιγίου, Νηπιαγωγείο Σελιανιτίκων, Νηπιαγωγείο Κουλούρας, Νηπιαγωγείο Τεμένης, 1ο Δημοτικό Σχολείο Ακράτας, 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αιγίου, 3ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου, 4ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου, 5ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου, 6ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου, 9ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου, Δημοτικό Σχολείο Αιγείρας, Δημοτικό Σχολείο Αβύθου, Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο-Λύκειο Αιγίου και 4ο Γυμνάσιο Αιγίου.

Ακολούθησαν οι βραβεύσεις των διακριθέντων σχολείων, μετά από την αξιολόγηση από τριμελή επιτροπή που αποτελείτο από την εικαστικό Πένη Σκούρα και τους αντιδημάρχους Ελευθεριώτη και Φραγκονικολόπουλο. Το 1ο βραβείο έλαβε το 4ο Γυμνάσιο Αιγίου, το 2ο βραβείο έλαβε το Δημοτικό Σχολείο Αβύθου και το 3ο βραβείο έλαβε το Νηπιαγωγείο Κουλούρας, ενώ ειδικό βραβείο πήρε το 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αιγίου. Όλοι οι συμμετέχοντες μαθητές και από τα 15 σχολεία έλαβαν αναμνηστικά διπλώματα.

Το «παρών» στην εκδήλωση έδωσαν επίσης ο αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας Δημήτρης Φιλιππάτος, ο βοηθός δημάρχου σε θέματα Τουρισμού Παναγιώτης Αγγελόπουλος και το μέλος του Συμβουλίου Κοινότητας Αιγίου Ελευθερία Μαρνέλη.