«Μάνα – Μητέρα – Μαμά: Η κλωστή που δεν κόβεται…» – Εκδήλωση τιμής στη Μητέρα την Κυριακή στον Ελαιώνα

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Γυναικών Ελαιώνα «Οι Τρυπιώτισσες», υπό την αιγίδα του Δήμου Αιγιαλείας και της Δημοτικής Επιτροπής Ισότητας, διοργανώνει την Κυριακή 11 Μαΐου, στις 6.30μ.μ. στον προαύλιο χώρο του Παλιού Δημοτικού Σχολείου Ελαιώνα, μια ξεχωριστή εκδήλωση αφιερωμένη στη Μητέρα, που είναι η καρδιά και ο πυρήνας της ζωής.

Το συντονισμό των δράσεων εκ μέρους του Δήμου Αιγιάλειας έχουν η Αντιδήμαρχος Εθιμοτυπίας, Δημ. Σχέσεων, Επικοινωνίας & Συναφών Εκδηλώσεων Μαρία Αγγελοπούλου και ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Αθλητισμού & Αδέσποτων Ζώων Γιώργος Φραγκονικολόπουλος.

Με τίτλο «Μάνα – Μητέρα – Μαμά: Η κλωστή που δεν κόβεται…», η εκδήλωση φιλοδοξεί να τιμήσει τη μητρική φιγούρα μέσα από μουσική, λόγο και εικαστική έκφραση.

Συμμετέχουν η συγγραφέας Αναστασία Ευσταθίου με ένα σύντομο αφιέρωμα βασισμένο στο βιβλίο της «Γράμμα στην Μάνα της Διπλανής πόρτας», η Παιδική Χορωδία Δήμου Αιγιαλείας υπό τη διεύθυνση της μαέστρου Μπέσσυ Νάσση και τα δημιουργικά τμήματα Ζωγραφικής, Χειροτεχνίας, Μακραμέ και Φωτογραφίας του Συλλόγου, παρουσιάζοντας το έργο τους.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.

 

Ρεκόρ συμμετοχών στο «7ο Rally Regularity Monte Vostitsa»

Δύο ημέρες έχουν απομείνει για τη διεξαγωγή του «7ου Rally Regularity Monte Vostitsa», ενός αγώνα που έχει γίνει θεσμός τα τελευταία χρόνια, τον οποίο διοργανώνει η ΑΛΜΑ Αιγίου και προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων. Οι συμμετοχές ολοκληρώνονται σήμερα και ήδη έφτασαν τις 37, δύο περισσότερες από πέρυσι.

Τριακοστή έβδομη συμμετοχή είναι αυτή των Γκουλεμάνη Κωνσταντίνου και Δημουλά Ανδρέα (φωτ.) της ΑΛΜΑ Αιγίου που θα πάρουν μέρος και στο φετινό «7ο Rally Regularity Monte Vostitsa» με το λευκό Peugeot 205 κατασκευής 1995, στην κατηγορία Κ.

Τις φετινές συμμετοχές άνοιξαν, με το γνωστό μπλε Renault Clio, οι Αιγώτες Βλασταράς Κώστας και Φάνης Χασιώτης που θα διασχίσουν για άλλη μία χρονιά τις πανέμορφες διαδρομές της ορεινής Αιγιάλειας που έχει σχεδιάσει για άλλη μια χρονιά η ΑΛΜΑ Αιγίου.

 

Ολοκληρώνεται η Έκθεση «Άνθρωποι» – Μια τελευταία ευκαιρία να είμαστε μέρος της αλλαγής

Η φιλανθρωπική εικαστική έκθεση «Άνθρωποι», που συγκίνησε και ενέπνευσε πολλούς  επισκέπτες στο Αρχοντικό Παναγιωτοπούλου στο Αίγιο, φτάνει στην ολοκλήρωσή της. Το Σάββατο 10 Μαΐου και ώρα 7:30μ.μ., πραγματοποιείται η τελική βραδιά, προσκαλώντας το κοινό για μια τελευταία εμπειρία τέχνης, αλληλεγγύης και οραματισμού.

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία της εικαστικού Βέρας Νοβοτσίδου και της Ομοσπονδίας Συλλόγων Αιγιαλείας σε συνεργασία με το Make–A–Wish (Κάνε–Μια–Ευχή Ελλάδος), σε συνδιοργάνωση με το Δήμο Αιγιαλείας, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και με την στήριξη – χορηγό της εταιρείας Cavino.

Η έκθεση συνεχίζει να συγκινεί το κοινό και αποτελεί σημείο αναφοράς για την καλλιτεχνική έκφραση με κοινωνικό αποτύπωμα.

Το κοινό έχει ακόμη τη δυνατότητα να επισκεφθεί τον χώρο, να συνομιλήσει με την καλλιτέχνιδα και τους συνδιοργανωτές, να παραλάβει τα πορτρέτα του και -πάνω απ’ όλα- να καταθέσει ιδέες για την επόμενη μεγάλη φιλανθρωπική δράση.

Γιατί αυτή η έκθεση δεν ήταν απλώς τέχνη. Ήταν κίνημα αλληλεγγύης, μια πρωτοφανής επιτυχία που άνοιξε δρόμο για το αύριο.

 

ΣΚΑΚΙ: Δυναμικό «παρών» από τα παιδιά του Α.Σ.Ο. Αιγιαλείας στη Θεσσαλονίκη

Δεκατρία παιδιά του Α.Σ.Ο. Αιγιαλείας έδωσαν δυναμικό «παρών» στα πανελλήνια μαθητικά πρωταθλήματα που έγιναν στη Θεσσαλονίκη. Η παρουσία των μικρών σκακιστών του αιγιώτικου συλλόγου ήταν αξιοπρεπής, σε αγώνες που πήραν μέρος περισσότερα από 1000 παιδιά από όλη την Ελλάδα και το επίπεδο ήταν πολύ υψηλό.

Συνολικά πήραν μέρος οι παρακάτω 13 αθλητές και αθλήτριες: Βιργινία Αλεξίου, Σόλοπ Μάξ, Παπαδημητράτου Μαρία, Κωτσάκης Ρωμανός, Αλεξίου Διονύσης, Σόλοπ Γιάροσλαβ, Ρέσσου Αφροδίτη, Αγγελάκης Εμμανουήλ, Κωτσάκη Ντέμη, Μαμάση Μιχαέλα, Αρώνης Φίλιππος, Κωνσταντίνος Γιαλελής και Ρέσσος Νικόλας.

Καλύτερες εμφανίσεις ήταν του Κωνσταντίνου Γιαλελή που ήταν 5ος με 5,5 σε 7 αγώνες, του Κωτσάκη Ρωμανού στην 9η θέση με 6 σε 8 αγώνες και του Μαξ Σόλοπ στη 12η θέση με 5 σε 7 αγώνες.

«Ο αγώνας των δικών μας παιδιών ήταν συγκινητικός. Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς συνοδούς. Συνεχίζουμε και προετοιμαζόμαστε για τα δύο επόμενα τουρνουά και θέτουμε στόχο τη δική μας πανελλήνια διοργάνωση», αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση ο Αθλητικός Σκακιστικός Όμιλος Αιγιαλείας.

Να σημειωθεί ότι τα Πανελλήνια Μαθητικά Πρωταθλήματα Σκακιού φέτος, μετά από 25 χρόνια, φιλοξενήθηκαν στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ) στο Περίπτερο 6, στις 3 και 4 Μαΐου.

Όπως τόνισαν οι διοργανωτές, έλαβαν μέρος 1.050 μαθήτριες και μαθητές από όλη την Ελλάδα, και 75 Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια.

Το Σάββατο 3 Μαΐου έγινε Ομαδικό Μαθητικό Πρωτάθλημα, όπου οι μαθητές και οι μαθήτριες έλαβαν μέρος με το σχολείο τους σε τετραμελείς ομάδες, με τη συμμετοχή ενός τουλάχιστον κοριτσιού, ενώ την Κυριακή 4 Μαΐου διεξήχθη το Ατομικό Μαθητικό Πρωτάθλημα.

Εξιχνιάστηκαν έξι υποθέσεις κλοπών στην Αιγιάλεια – Ταυτοποιήθηκε ένας εκ των κατηγορουμένων, με τη συνολική αξία των κλοπιμαίων να ξεπερνά τις 13.000 ευρώ

Εξιχνιάστηκαν μετά από μεθοδική έρευνα των αστυνομικών του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αιγιαλείας, πέντε υποθέσεις κλοπών και σχηματίσθηκε ανάλογη δικογραφία σε βάρος ενός άνδρα, τα πλήρη στοιχεία του οποίου έχουν ταυτοποιηθεί.
Ειδικότερα ο κατηγορούμενος και συνεργοί του διέπραξαν τις παρακάτω κλοπές στο Αίγιο:
Στις 6-2-2025 διέρρηξαν διαμέρισμα και αφαίρεσαν κοσμήματα, συνολικής αξίας τουλάχιστον 7.000 ευρώ. Την ίδια ημέρα διέρρηξαν ακόμη μια οικία, ηλικιωμένης γυναίκας χωρίς να αφαιρέσουν κάτι. Στις 4-2-2025 διέρρηξαν διαμέρισμα και αφαίρεσαν διάφορα χρυσά κοσμήματα και μία χρυσή λίρα Αγγλίας, συνολικής αξίας τουλάχιστον 5.000 ευρώ. Την ίδια ημέρα αποπειράθηκαν να διαπράξουν κλοπή σε διαμέρισμα.
Στις 13-2-2025 διέρρηξαν διαμέρισμα και αφαίρεσαν τρεις χρυσές λίρες Αγγλίας, συνολικής αξίας τουλάχιστον 1.200- ευρώ, ενώ στις 12-2-2025 αποπειράθηκαν να διαπράξουν κλοπή σε άλλο διαμέρισμα.
Σε όλες τις περιπτώσεις κλοπών οι κατηγορούμενοι χρησιμοποίησαν για τη μετάβαση και τη διαφυγή τους από τους κατά περίπτωση τόπους τέλεσης συγκεκριμένο όχημα, το οποίο εντοπίστηκε στις 13-3-2025 στο Άργος από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Άργους – Μυκηνών και κατασχέθηκε.
Οι κατηγορούμενοι μετέβαιναν αυθημερόν στην περιοχή του Αιγίου, όπου διέπρατταν τις κλοπές και αμέσως μετά επέστρεφαν προς την Αθήνα.
Η δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος τους θα υποβληθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αχαΐας/ Παράλληλη Έδρα Αιγίου.

«Μετασχηματίζεται» ψηφιακά ο δήμος Αιγιάλειας!

Ένα μεγάλο βήμα στον ψηφιακό μετασχηματισμό του Δήμου Αιγιαλείας έγινε με την ένταξη στο Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός 2021-2027». Με απόφαση του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης εντάχθηκε στο Πρόγραμμα και ειδικότερα στον άξονα προτεραιότητας «Ψηφιακός Μετασχηματισμός του Δημοσίου Τομέα» η πράξη με τίτλο «Ανάπτυξη εφαρμογών έξυπνων πόλεων και τεχνολογιών για το Διαδίκτυο των Αντικειμένων (IoT) του Δήμου Αιγιαλείας».

Η πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και αφορά ένα σύνολο παρεμβάσεων που στοχεύουν στον εκσυγχρονισμό της λειτουργίας του Δήμου μέσω της αξιοποίησης τεχνολογιών αιχμής και εφαρμογών έξυπνης πόλης. Το φυσικό αντικείμενο περιλαμβάνει την προμήθεια, εγκατάσταση και λειτουργία καινοτόμων λύσεων που θα αναβαθμίσουν την ποιότητα ζωής, θα ενισχύσουν τη διαφάνεια και τη λειτουργικότητα των δημοτικών υπηρεσιών και θα εξυπηρετούν αποτελεσματικά πολίτες, επιχειρήσεις και επισκέπτες.

Η πράξη περιλαμβάνει τρία υποέργα:

  1. Εκπόνηση του φακέλου ψηφιακού μετασχηματισμού του Δήμου
  2. Υλοποίηση εφαρμογών έξυπνης πόλης, μεταξύ των οποίων:

– Έξυπνο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης

– Έξυπνες στάσεις αστικής συγκοινωνίας

– Σύστημα προσβασιμότητας για άτομα με κινητικά προβλήματα

– Έξυπνες διαβάσεις πεζών φιλικές προς ΑμεΑ

– Έξυπνοι κάδοι απορριμμάτων

– Οργάνωση και διαχείριση του δημοτικού στόλου

– Ψηφιοποίηση φακέλων και διαχείριση κοιμητηρίων

– Πλατφόρμα για τη διαχείριση παιδικών σταθμών και ενημέρωση γονέων

– Σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών

– Ηλεκτρονική τιμολόγηση

– Κεντρική πλατφόρμα συλλογής και ανάλυσης δεδομένων

– Ψηφιακή οργάνωση της διοίκησης και της επιχειρησιακής λειτουργίας του Δήμου

  1. Δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών.

Ο συνολικός προϋπολογισμός της πράξης ανέρχεται σε 1.042.874 €.

Ο Δήμος Αιγιαλείας χαιρετίζει την απόφαση ένταξης, η οποία αποτελεί έμπρακτη αναγνώριση της προσπάθειας που καταβάλλει για να πρωταγωνιστεί στις σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις. Η υλοποίηση του έργου είναι αποτέλεσμα μεθοδικής δουλειάς, τεκμηριωμένου σχεδιασμού και ισχυρής βούλησης για συμμετοχή σε χρηματοδοτικά προγράμματα που εξασφαλίζουν προστιθέμενη αξία για τον τόπο.

Σε μια εποχή όπου η τεχνολογία καθορίζει την ποιότητα ζωής και τις ίσες ευκαιρίες για όλους, ο Δήμος Αιγιαλείας αποδεικνύει ότι μπορεί, διεκδικεί και υλοποιεί, με στόχο έναν πιο σύγχρονο, λειτουργικό και ανθρώπινο δήμο.

 

Το Φεβρουάριο του 2026 η δίκη για τα επεισόδια στο «Α. Κάνιστρας»

Ελεύθεροι αφέθηκαν οι τέσσερις κατηγορούμενοι για τα επεισόδια στο γήπεδο «Α. Κάνιστρας» το βράδυ του Σαββάτου μετά την αναβολή της εκδίκασης από το Αυτόφωρο.

Οι δύο από τους τέσσερις θα παρουσιάζονται στο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής τους κάθε πρώτο δεκαπενθήμερο του μήνα, ενώ ορίστηκε τακτική δικάσιμος για τις 24 Φεβρουαρίου 2026.

Ο εκ των συνηγόρων υπεράσπισης των κατηγορουμένων, δικηγόρος Πατρών Μαρίνος Σκανδάμης δήλωσε τα εξής: «Το ζευγάρι των κατηγορουμένων που υπερασπιζόμαστε, που είναι μάλιστα γονείς τριών ανηλίκων παιδιών, έχει τραυματιστεί σημαντικά κατά τη διάρκεια της υπερβάλλουσας αστυνομικής επέμβασης, και φυσικά, είναι βέβαιοι για την αθωότητά τους.

Το αποδεικτικό υλικό δεν υποστηρίζει το αστυνομικό αφήγημα για την άσκηση βίας εκ μέρους των κατηγορουμένων. Θεωρούμε γι’ αυτό ότι στο πλαίσιο μιας δίκαιης δίκης θα καταφανεί η έλλειψη οποιασδήποτε ευθύνης τους».

 

Παρέμβαση της Δ.Ε.Α.Β.

Στο μεταξύ, την παρέμβαση της ΔΕΑΒ, όπως αναμενόταν, προκάλεσαν τα επεισόδια στον τελικό του Κυπέλλου ανάμεσα στον Παναιγιάλειο και τον Άρη Πατρών.

Συγκεκριμένα, καλούνται οι δύο ομάδες σε ακρόαση, τρεις ποδοσφαιριστές και ένας παράγοντας του Παναιγιαλείου και πέντε φυσικά πρόσωπα. Αναλυτικά οι κλήσεις:

«Η Διαρκής Επιτροπή Αντιμετώπισης Βίας (Δ.Ε.Α.Β.) ανακοινώνει ότι:

Καλεί σε ακρόαση, στις 12/5/2025, τον ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΟ ΓΣ και τον ΑΡΗ ΠΑΤΡΩΝ ΑΠΣ, καθώς και τρείς ποδοσφαιριστές και έναν παράγοντα του πρώτου συλλόγου, καθώς και πέντε φυσικά πρόσωπα, αναφορικά με φαινόμενα βίας – σοβαρά επεισόδια, που σχετίζονται με τον αθλητισμό και φέρεται ότι έλαβαν χώρα εντός της αθλητικής εγκατάστασης του γηπέδου Πατρών «Ανδρέας Κάνιστρας», κατά τον αγώνα ποδοσφαίρου μεταξύ των ομάδων ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΟΣ ΓΣ – ΑΡΗΣ ΠΑΤΡΩΝ, στις 3/5/2025 για τον τελικό Κυπέλλου της ΕΠΣ ΑΧΑΪΑΣ, αγωνιστικής περιόδου 2024-2025.

Τα ανωτέρω προκύπτουν από το Φύλλο Αγώνα και τις Εκθέσεις των Παρατηρητών του αγώνα της διοργανώτριας αρχής, καθώς και από σχετικά έγγραφα της Αστυνομίας. Εφαρμογή άρθρου 9 του ν. 5085/2024».

 

Θετικό (και) το δεύτερο τεστ για τους Παλαίμαχους Βοστίτσας – Η αιγιώτικη ομάδα αναδείχθηκε ισόπαλη 1-1 με την Ένωση Βετεράνων Νομού Κορινθίας

Ισόπαλος 1-1 έληξε ο δεύτερος αγώνας ποδοσφαίρου τού νεοσύστατου συλλόγου «Παλαίμαχοι Βοστίτσας», ο οποίος διεξήχθη χθες (Δευτέρα, 5/5) στο δημοτικό γήπεδο Αβύθου με αντίπαλο την Ένωση Βετεράνων νομού Κορινθίας.

Το σκορ άνοιξε στο 65ο λεπτό για την αιγιώτικη ομάδα ο Τρίψας με εκτέλεση πέναλτι, ενώ λίγα λεπτά αργότερα (73΄) οι φιλοξενούμενοι «απάντησαν» με τον ίδιο τρόπο, διαμορφώνοντας το τελικό αποτέλεσμα.

Πριν από την έναρξη του αγώνα τελέστηκε αγιασμός από τον εφημέριο του Ιερού Ναού Παμμεγίστων Ταξιαρχών Αβύθου π. Λουκά Τσούλη, ο οποίος, αφού πρώτα μετέφερε τις ευλογίες του Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου, ευχήθηκε σε διοίκηση και ποδοσφαιριστές να προάγουν αξίες όπως η φιλία, η αυτοεκτίμηση και ο σεβασμός, πάντα μέσα στο πλαίσιο του αθλητικού πνεύματος και του «ευ αγωνίζεσθαι».

Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να ανακοινωθεί και ο προπονητής, ενώ οι διοικούντες συνεχίζουν με αμείωτους ρυθμούς τις απαραίτητες διαδικασίες για την όσο τη δυνατόν καλύτερη οργάνωση του συλλόγου σε όλους τους τομείς.

ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΙ ΒΟΣΤΙΤΣΑΣ: Σταμόπουλος, Κυδώνας, Αρβανίτης, Τριανταφυλλόπουλος, Κουνινιώτης, Μηλιάκης, Ασημακόπουλος, Παναγόπουλος, Τσεκούρας, Ηλίας, Καρατζάς, Παλαιολογόπουλος, Ν. Παπαχριστόπουλος, Κατσανάκης, Κατσαρός, Νικολάτος, Γ. Παπαχριστόπουλος, Παπακωνσταντίνου, Ζαφειρόπουλος, Σταμόπουλος, Γιαννόπουλος, Οικονομόπουλος, Κωνσταντόπουλος, Μιχαλόπουλος, Τζουμάκας, Τρίψας, Μαρης

Επιτυχίες του Αθηνόδωρου Αιγίου στο ορεινό τρέξιμο

Ολοκληρώθηκε ένα διήμερο γεμάτο επιτυχίες για τον Αθηνόδωρο Αιγίου, με τη δυναμική συμμετοχή των αθλητών του στον ορεινό αγώνα τρεξίματος Tihio Race και την κατάκτηση  θέσεων στο βάθρο των νικητών!

Αναλυτικά τα αποτελέσματα:

Αγώνας 20km

  • Σάπιου Βηθλεέμ – Με εξαιρετική εμφάνιση και χρόνο 02:10:32 κατέκτησε τη 2η θέση στη γενική κατάταξη γυναικών και την 1η θέση στην ηλικιακή της κατηγορία.
  • Βλάχος Χρήστος – Με χρόνο 02:25:02 κατέλαβε την 3η θέση στην ηλικιακή του κατηγορία.
  • Παπαπέτρου Δημήτριος – Με χρόνο 02:35:44 κατέλαβε επίσης την 3η θέση στην ηλικιακή του κατηγορία.
  • Κακαβάνης Στράτος – Είχε πολύ καλή επίδοση, με χρόνο 02:39:14, επιβεβαιώνοντας τη συνεχή του πρόοδο.

Αγώνας 30km

  • Δημήτριος Τασσόπουλος – Στο πλαίσιο της προετοιμασίας του για τον Ορεινό Μαραθώνιο του Ολύμπου, συμμετείχε στον απαιτητικό αγώνα των 30km και με χρόνο 03:24:34 κατέλαβε την 5η θέση στη γενική κατάταξη, δείχνοντας ότι βρίσκεται σε εξαιρετική αγωνιστική κατάσταση.