Στη Βουλή των Ελλήνων την Παρασκευή η τελετή βράβευσης Εθελοντών Αιμοδοτών – Ανάμεσά τους και 18 μέλη του Συλλόγου Ανατολικής Αιγιάλειας «Ο Δεσμός»

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών (Π.Ο.Σ.Ε.Α.), στο πλαίσιο των πανελλαδικών δράσεων για την προώθηση της Εθελοντικής Αιμοδοσίας, διοργανώνει σε συνεργασία με τη Βουλή των Ελλήνων επίσημη τελετή βράβευσης, τιμώντας αντιπροσωπευτικά Εθελοντές Αιμοδότες από Συλλόγους-Μέλη της σε όλη τη χώρα.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα της Ολομέλειας της Βουλής των Ελλήνων την Παρασκευή 9 Μαΐου και ώρα 12:30μ.μ.

Κατά τη διάρκεια της τελετής θα τιμηθούν 300 Εθελοντές Αιμοδότες που έχουν προσφέρει περισσότερες από 50 μονάδες αίματος, καθώς και φοιτητικές ομάδες που ξεχώρισαν για τη συμμετοχή και την προσφορά τους σε οργανωμένες αιμοδοσίες.

Πρόκειται για τη δεύτερη φορά που η Ομοσπονδία πραγματοποιεί πανελλαδική βράβευση Εθελοντών Αιμοδοτών σε επίπεδο κορυφαίου θεσμικού συμβόλου της χώρας – η πρώτη είχε λάβει χώρα στην Προεδρία της Δημοκρατίας το 2015.

Η εκδήλωση αυτή αποτελεί έμπρακτη αναγνώριση της ανιδιοτελούς προσφοράς των Εθελοντών Αιμοδοτών και αναδεικνύει τη σημασία της Εθελοντικής Αιμοδοσίας ως στάση ζωής και κοινωνικής αλληλεγγύης».

Στην εκδήλωση θα βραβευτούν και 18 αιμοδότες, μέλη του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Ανατολικής Αιγιάλειας «Ο Δεσμός». Συνάνθρωποι και συντοπίτες που τόσα χρόνια αθόρυβα και με χαμόγελο προσφέρουν το ύψιστο δώρο της ζωής.

Υπενθυμίζεται ότι το 2016 βραβεύτηκαν από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας έξι ακόμα αιμοδότες – μέλη του «Δεσμού» ενώ ήδη και άλλα μέλη του φτάνουν ή κοντεύουν να φτάσουν τον σπουδαίο στόχο των πενήντα μονάδων αίματος για τον κάθε αιμοδότη. Όχι γιατί ο εθελοντισμός και η προσφορά είναι μετρήσιμα μεγέθη αλλά γιατί αυτό δείχνει την συνέπεια και την καλλιέργεια μόνιμης διάθεσης για προσφορά και εθελοντισμό.

Με αφορμή την τελετή βράβευσης, ο Σύλλογος της ανατολικής Αιγιάλειας διοργανώνει στις 15  Ιουνίου στο 1ο Δ.Σ Ακράτας, μια δική του βραδιά για να τιμήσει τους Εθελοντές Αιμοδότες που έχουν προσφέρει από 25 έως 49 μονάδες αίμα.

Τον «τσίμπησαν» στη Ν.Ε.Ο. με κοκαΐνη…

Συνελήφθη χθες στη Νέα Εθνική Οδό Πατρών – Κορίνθου, στο ύψος της Αιγιαλείας, από αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας  Αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ Αχαΐας, ένας άνδρας, διότι σε αστυνομικό έλεγχο που διενεργήθηκε σε όχημα που οδηγούσε, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 15,1 γραμμάρια κοκαΐνης και το χρηματικό ποσό των 1.400 ευρώ.
Από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αιγιαλείας παραγγέλθηκε στο Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Σπάτων-Αρτέμιδος έρευνα στην κατοικία του κατηγορούμενου, όπου ανευρέθηκαν και κατασχέθηκαν ένα μαχαίρι, δυο ηλεκτρονικές ζυγαριές ακριβείας και πλήθος εργαλείων και αντικειμένων που  χρησιμοποιούνται για τη νόθευση της ναρκωτικής ουσίας κοκαΐνης αλλά και το διαμερισμό της σε μικρότερες συσκευασίες-δόσεις.

Ξεκινούν τη Δευτέρα 12 Μαΐου οι εγγραφές και επανεγγραφές στους Παιδικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς του Δήμου Αιγιαλείας

Ξεκινούν τη Δευτέρα 12 Μαΐου και θα διαρκέσουν έως και την Πέμπτη 30 Μαΐου οι εγγραφές και επανεγγραφές στους Δημοτικούς Παιδικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς του Δήμου Αιγιαλείας για το σχολικό έτος 2025–2026.

Τα έντυπα αιτήσεων, τα απαραίτητα δικαιολογητικά για εγγραφή ή επανεγγραφή, καθώς και πληροφορίες για την οικονομική συμμετοχή των γονέων, θα διατίθενται στους κατά τόπους Δημοτικούς Παιδικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς.

Επισημαίνεται ότι το πρόγραμμα ΕΣΠΑ, που αφορά τη δωρεάν φιλοξενία νηπίων και βρεφών, θα συνεχιστεί και για το σχολικό έτος 2025–2026.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να  απευθύνονται στους υπεύθυνους των Σταθμών.

ΜΠΑΣΚΕΤ (ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΑΙΓΙΟΥ): «Διπλό» (59-62) στα Αραχωβίτικα και πλέι οφ με Ανδραβίδα

Με κορυφαίο τον Παναγιώτη Σπηλιόπουλο (φωτ.) ο Κεραυνός Αιγίου πέτυχε σπουδαία νίκη επί των Αραχωβιτίκων με 62-59 στο «ΕΑΚ Δ. Τόφαλος» και τερμάτισε στην τρίτη θέση της κανονικής περιόδου της Α1 ΕΣΚΑ-Η.

Αντίπαλος για την ομάδα του Αιγίου στην πρώτη φάση των πλέι οφ θα είναι το ΣΕΦΑ Ανδραβίδας του Άρη Ξενούλη, με τον πρώην προπονητή του Αστέρα Τέμενης να έρχεται στο Αίγιο αυτή τη φορά ως φιλοξενούμενος. Οι δύο ομάδες είναι στο 1-1 από την κανονική περίοδο, με τον Κεραυνό να έχει το πλεονέκτημα έδρας. Τα άλλα  ζευγάρια που βγήκαν είναι ΑΕ Βαρθολομιού – Απολλωνιάδα (2-0), ΑΕ Ροϊτίκων – Αραχωβίτικα (2-0) και Ολυμπιάδα – ΑΟ Δύμης (0-2). Οι ομάδες που θα φτάσουν στις 3 νίκες θα περάσουν στα ημιτελικά.

Στα πλέι άουτ θα παίξουν Νέοι Γλαύκου-Τρίτωνας (1-1) και Διαγόρας-Αγυιά (1-1), με τους νικητές να παραμένουν στην κατηγορία και τους ηττημένους να υποβιβάζονται στην Α2 ΕΣΚΑ-Η.

 

Τα 10λεπτα: 15-14, 14-11, 17-16, 13-21.

ΑΡΑΧΩΒΙΤΙΚΑ: Μπόγρης Λ. 6, Τουλάτος 18 (2), Μάγκος 10 (2), Μπαρδάκης 4 (1), Κοντογιάννης 2, Μπόγρης Γ. 7 (1), Μελετίου Κ. 6, Στεφανόπουλος, Γκοτσόπουλος, Μελετίου Ι. 6 (1), Μπόγρης Γ.

ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΑΙΓΙΟΥ (Καραγιάννης): Καλογιάννης 10, Μπούρας 1, Νάτσκος 11, Σπηλιόπουλος 23 (2), Χριστοδουλόπουλος, Κοροβέσης, Ζαβέρδας, Παπαδόπουλος 12 (1), Μπουντουράσας 5 (1)

 

Τελική βαθμολογία (σε 26 αγώνες)

ΑΕ Βαρθολομιού 51

ΑΕ Ροϊτίκων 49

Κεραυνός 43

Ολυμπιάδα 43

ΑΟ Δύμης 42

ΣΕΦΑ Ανδραβίδας 41

Αραχωβίτικα 41

Απολλωνιάδα 40

————————

ΕΑΠ  37

————————

Νέοι Γλαύκου 34

Διαγόρας 34

ΑΕ Αγυιάς 34

Τρίτων 31

————————

Πυρσός 26

 

ΣΤΙΒΟΣ: Οκτώ μετάλλια στο διασυλλογικό πρωτάθλημα στίβου ο Αθηνόδωρος Αιγίου

Στην αφετηρία της νέας 20ετίας του συλλόγου έχουν αρχίσει να διαφαίνονται οι νέοι πρωταγωνιστές που θα γράψουν τη δική τους ιστορία στον Αθηνόδωρο Αιγίου τα επόμενα χρόνια.

Πρόσφατα έγιναν οι αγώνες της β΄ φάσης του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Λυκείων και το προηγούμενο Σάββατο στην Πάτρα το περιφερειακό διασυλλογικό πρωτάθλημα της κατηγορίας των Κ16 (κάτω των 16 ετών).

Στους πρώτους αγώνες η Ευγενία Βαρβία (1.500μ.) και ο Αλέξανδρος Μεντζελόπουλος (400μ.) προκρίθηκαν στην τελική φάση των αγώνων που θα γίνουν στο Ηράκλειο της Κρήτης στις 7 και 8/5/2025.

Ο Αλέξανδρος Μεντζελόπουλος μάλιστα σημείωσε νέο ρεκόρ συλλόγου με 51.39 για την κατηγορία Κ18.

Στην Πάτρα «έλαμψαν» ανεβαίνοντας στο βάθρο των νικητών 8 αθλητές και αθλήτριες και πιο συγκεκριμένα:

Η 14χρονη Ραφαηλία Καραγκούνια (2011) χρυσό στα 300μ. και όριο για το πανελλήνιο πρωτάθλημα Κ16.

Ο Γεώργιος – Αναστάσιος Μαρνέλης (2010) χρυσό στα 600μ. και επίσης έπιασε το όριο για το πανελλήνιο πρωτάθλημα Κ16.

Ο Ευάγγελος Πλευρίτης (2010) ασημένιο στα 2.000μ. με φυσικά εμπόδια και όριο για το πανελλήνιο πρωτάθλημα Κ16.

Ο Βασίλειος Θεοφυλακτόπουλος (2011) ασημένιο στη δισκοβολία.

Η Βασιλική Βασιλακοπούλου (2011) ασημένιο στη δισκοβολία και όριο για το πανελλήνιο πρωτάθλημα Κ16.

Η Αγάπη Σκαπετοράχη (2010) ασημένιο στα 2.000μ. με φυσικά εμπόδια και όριο για το πανελλήνιο πρωτάθλημα Κ16.

Η Ανδριάνα Παλαιολογοπούλου (2010) χάλκινο στα 80μ. εμπόδια.

Ο Κωνσταντίνος Κολοκοτρώνης (2011) χάλκινο στον ακοντισμό.

Ωστόσο κανένας αθλητής δεν υστέρησε αφού οι περισσότεροι πέτυχαν ατομικά ρεκόρ.

 

Ώρα τελικού: Παναιγιάλειος – Άρης Πατρών σήμερα στις 7μ.μ.

Ο Παναιγιάλειος ολοκληρώνει σήμερα τις φετινές αγωνιστικές του υποχρεώσεις με την παρουσία του στον τελικό κυπέλλου της ΕΠΣ Αχαΐας έχοντας ως μοναδικό στόχο την κατάκτηση του τροπαίου.

Αντιμετωπίζει στις 7 το απόγευμα τον Άρη Πατρών στο Ενωσιακό γήπεδο «Ανδρέας Κάνιστρας» (φωτ.) σε ένα παιχνίδι για το οποίο διετέθησαν 600 εισιτήρια και θα διεξαχθεί κάτω από αυστηρά μέτρα ασφαλείας.

Μετά την τελευταία προπόνηση της Παρασκευής στην Άβυθο, ο Κώστας Φραντζέσκος καλείται να επιλέξει το αρχικό σχήμα της βασικής 11άδας μεταξύ των 17 ετοιμοπόλεμων ποδοσφαιριστών που έχουν απομείνει και οι οποίοι είναι: Πρωτόπαπας, Μπότσης, Γαλαριώτης, Γερονικολός, Ρίζος, Πλατυκώστας, Βήτος, Σταθόπουλος, Λιάκος, Μαυρόπουλος, Ορτέντζιος, Λιάτος, Σταυρόπουλος, Συρμής, Αθανασόπουλος, Κουλούσιας, Ντούκας.

Ο Κώστας Οικονόμου θα διευθύνει τον τελικό με βοηθούς τους Μιχάλη Κακαφώνη και Ελευθέριο – Δημήτριο Γαλάνη και τέταρτο το Μιχάλη Ζήκο.

Η γενική είσοδος στο γήπεδο είναι στα 5 ευρώ.

 

«Παλαίμαχοι Βοστίτσας» από… εραστές τού αιγιώτικου ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου!

Έχοντας ως στόχο να συνεχίσουν να υπηρετούν το αγαπημένο τους άθλημα, μέσα από το οποίο «καλλιεργούνται» η φιλία, η συνεργασία και η αυτοεκτίμηση, αξίες που μόνο μέσω της ομαδικής συνύπαρξης μπορούν να επιτευχθούν, μία παρέα παλαιών «ρομαντικών» ποδοσφαιριστών από την Αιγιάλεια έχει δημιουργήσει εδώ και δύο περίπου μήνες το σύλλογο «Παλαίμαχοι Βοστίτσας».

Η αρχική σκέψη έγινε από τους Σωτήρη Ζαφειρόπουλο και Παναγιώτη Παπακωνσταντίνου, όμως σύντομα την προσπάθεια πλαισίωσαν και άλλοι πρώην ποδοσφαιριστές, με τον σύλλογο αυτή τη στιγμή να αριθμεί περί τα 30 μέλη.

Μάλιστα, οι «Παλαίμαχοι Βοστίτσας» έδωσαν και τον πρώτο φιλικό τους αγώνα, στο δημοτικό γήπεδο Αβύθου, όπου την Κυριακή (27 Απριλίου) φιλοξένησαν την αντίστοιχη ομάδα του Ομήρου Νεοχωρίου, από την οποία γνώρισαν την ήττα με 4-2, με το αποτέλεσμα φυσικά να περνά σε δεύτερη μοίρα.

Πλέον, η ομάδα της Αιγιάλειας προετοιμάζεται για το δεύτερο φιλικό της παιχνίδι, όπου και πάλι στο ίδιο γήπεδο την ερχόμενη Δευτέρα (5/5) θα αντιμετωπίσει την Ένωση Βετεράνων Νομού Κορινθίας (ώρα έναρξης 6.30μ.μ.).

Στα άμεσα σχέδια των «Παλαίμαχων Βοστίτσας» είναι, εκτός από την προώθηση του αθλητικού πνεύματος, η ανάπτυξη του κοινωνικού και φιλανθρωπικού προφίλ τους, κάτι που μπορεί να επιτευχθεί με μελλοντικές δράσεις που θα έχουν ως επίκεντρο τον συνάνθρωπο.

Ηχηρό μήνυμα ελπίδας από το Αίγιο για τα παιδιά του «Make-A-Wish Ελλάδος»!

Τη Δευτέρα το Αίγιο συμμετείχε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ευχής, με τον ετήσιο περίπατο του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), Walk for Wishes 2025.

Σε κλίμα ιδιαίτερης χαράς και συγκίνησης πάνω από 200 άτομα περπάτησαν φορώντας τα φωτεινά περιβραχιόνια φωτίζοντας έτσι τον ουρανό με το μπλε χρώμα του «Make-A-Wish» και τιμώντας όλα τα παιδιά που πάλεψαν με μία σοβαρή ασθένεια και έγιναν καλά ή που εξακολουθούν να παλεύουν, αλλά και τη μνήμη εκείνων που φώτισαν το δρόμο μας. Ο περίπατος έλαβε χώρα υπό την αιγίδα της Ελληνικής Αστυνομίας και του Δήμου Αιγιαλείας και συγκέντρωσε μικρούς και μεγάλους, που έστειλαν ένα ηχηρό μήνυμα δύναμης και αισιοδοξίας. Οι περίπατοι πραγματοποιούνται φέτος σε συνολικά 14 πόλεις της Ελλάδας (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Χανιά, Αίγιο, Άνδρος, Ναύπλιο, Λάρισα, Τρίκαλα, Βέροια, Δράμα, Πτολεμαΐδα, Ιωάννινα, Κέρκυρα).

Η Παγκόσμια Ημέρα Ευχής γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 29 Απριλίου, τιμώντας την εκπλήρωση της πρώτης ευχής παιδιού με σοβαρή ασθένεια, του μικρού Chris, στο Φοίνιξ της Αριζόνα, το 1980. Η ημέρα αυτή γιορτάζεται σε πάνω από 50 χώρες σε όλον τον κόσμο με διάφορες δράσεις, φωταγωγώντας σημαντικά μνημεία σε μπλε αποχρώσεις και διαδίδοντας το όραμα του οργανισμού.

Η προχθεσινή εκδήλωση έγινε υπό την αιγίδα του Δήμου Αιγιαλείας με την συνδρομή της Ι. Μ. Καλαβρύτων & Αιγιαλείας και την ευγενική συμμετοχή φορέων του Δήμου (Αστυνομικό Τμήμα Αιγίου, Φιλαρμονική Αιγίου Ευτέρπη υπό τον μαέστρο Λεωνίδα Χαραλαμπόπουλο, Δημοτική Παιδική – Νεανική Χορωδία Αιγιαλείας & μουσικά παιχνίδια υπό την μαέστρο Μπέσσυ Νάσση, Αθλητικός σύλλογος Μωβ Κινήσεις με τις cheerleaders Estrellas, η Εικαστικός και face painting artist Βέρα Νοβοτσιδου).

Συντονίστρια του περιπάτου στο Αίγιο ήταν η Βανέσα Γιαννακοπούλου, εθελόντρια – μαμά παιδιού Ευχής.

 

Νέα σελίδα στο Επιμελητήριο Αχαΐας από τις πρώτες 100 ημέρες – Τρίμηνος απολογισμός της νέας διοίκησης

Το πρώτο τρίμηνο της νέας διοίκησης του Επιμελητηρίου Αχαΐας ολοκληρώθηκε με ουσιαστικά βήματα αναδιοργάνωσης, ενίσχυσης της εξωστρέφειας και ανάδειξης του ρόλου του μέσα από μια σειρά παρεμβάσεων που εστιάζουν στη λειτουργική αναδιάρθρωση, τη διαφάνεια, τη θεσμική εκπροσώπηση και την ενίσχυση της καθημερινής εξυπηρέτησης των μελών του και περιλαμβάνονται στον αναλυτικό απολογισμό που δημοσιοποιεί η νέα Διοίκηση για τους τρεις πρώτους μήνες της θητείας της.

Στις πρώτες 100 ημέρες ενισχύθηκαν τα τρία τμήματα (Εμπορίου, Μεταποίησης, Υπηρεσιών) με τη στελέχωση επταμελών επιτροπών και δημιουργήθηκε 4ο τμήμα, το Αγροτικό. Επιπλέον, προχώρησε η συγκρότηση πλήρους «Business plan» και ξεκίνησε η διαδικασία εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών του Επιμελητηρίου.

Παράλληλα, το Επιμελητήριο συμμετείχε δυναμικά σε σημαντικές εκθέσεις (Food Expo, Prowein), στήριξε τοπικές διοργανώσεις, όπως τo Καρναβάλι της Πάτρας και της Δυτικής Αχαΐας, και συνεργάστηκε με πανεπιστημιακά και ερευνητικά ιδρύματα.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη διεκδίκηση ρυθμίσεων για τις επιχειρήσεις, στην εξωστρέφεια και τη δικτύωση, με επίκεντρο τον επιχειρηματία και τον ελεύθερο επαγγελματία.

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας Θεόδωρος Λουλούδης δήλωσε για το θέμα:

«Το πρώτο τρίμηνο της Διοίκησής μας σηματοδοτεί μια νέα εποχή ανανέωσης και δράσης. Γνώμονας η διαφάνεια και η συντονισμένη δουλειά. Όραμά μας το Επιμελητήριο που θα νοιάζεται για τους πολλούς, θα διεκδικεί και θα γίνει ο καταλύτης για τη συνέργεια των φορέων του νομού. Ένα Επιμελητήριο πραγματικός πρωταγωνιστής των εξελίξεων. Ο δρόμος είναι μακρύς, αλλά τα πρώτα βήματα –σταθερά και αποφασιστικά– έχουν ήδη γίνει».

 

Το Σάββατο (3/5) στο αρχοντικό Παναγιωτόπουλου η εκδήλωση για το χωριό Γρηγόρη Αιγιαλείας

Ο Φιλοπροοδευτικός Σύλλογος Γρηγόρι Αιγίου «Ο Άγιος Γρηγόριος» και τα Γενικά Αρχεία του Κράτους – Τμήμα Γ.Α.Κ. Αιγιαλείας συνδιοργανώνουν εκδήλωση με θέμα «Το χωριό Γρηγόρη Αιγιαλείας στον χώρο και τον χρόνο μέσα από γραπτές πηγές». Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Αίγιο, το Σάββατο 3 Μαΐου, στις 7:30μ.μ. στο χώρο του Αρχοντικού Παναγιωτόπουλου (Μητροπόλεως 23).

Η εκδήλωση τελείται υπό την αιγίδα του Δήμου Αιγιαλείας και της Ιεράς Μητροπόλεως Καλαβρύτων και Αιγιαλείας και αφορά σε παρουσίαση ιστορικών στοιχείων οθωμανικών και ενετικών απογραφών από τον 15ο έως και τον 18ο αιώνα που αναφέρονται στο χωριό Γρηγόρη και στα χαρακτηριστικά του (ονομασία, πληθυσμιακή σύνθεση, εθνολογική καταγωγή, φόρος, παραγόμενα προϊόντα, κτηματολόγιο).

Την εκδήλωση θα χαιρετήσουν ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμος, ο Δήμαρχος Αιγιαλείας Παναγιώτης Ανδριόπουλος και ο Πρόεδρος του Φιλοπροοδευτικού Συλλόγου «Ο Άγιος Γρηγόριος» Γρηγόριος Φαρμακόπουλος.

Στην παρουσίαση των ιστορικών στοιχείων η Φωτεινή Χαιρέτη, οθωμανολόγος και η Μαρία Βασιλικιώτου, Υπ. Διδάκτωρ του Τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Μουσειολογίας του Ιονίου Πανεπιστημίου με μάστερ στο Τμήμα Σύγχρονης Ιστορίας και Επανάστασης του Πανεπιστημίου της Άγκυρας και ο Γεώργιος Γεωργόπουλος, ιστορικός, Τμήμα Γ.Α.Κ. Αιγιαλείας.

Την εκδήλωση θα συντονίσει ο Μαρίνος Σκανδάμης, Διδάκτωρ Νομικής – Δικηγόρος. Θα ακολουθήσει συζήτηση.