Πρώτος και στο αλτικό τρίαθλο Κ14 ο Γιώργος Καραχάλιος της Φιλαθλητικής Λέσχης Αιγίου

Στις 15 Απριλίου η ομάδα στίβου της Φιλαθλητικής Λέσχης Αιγίου έλαβε μέρος στο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα στην κατηγορία Κ14 με την ονομασία «Αλτικό Τρίαθλο». Οι αθλητές/τριες αγωνίστηκαν στο άλμα εις μήκος, στα 60μ. εμπόδια και στο άλμα εις ύψος. Όλα τα παιδιά τα πήγαν εξαιρετικά βελτιώνοντας τις επιδόσεις τους ενώ ο Γιώργος Καραχάλιος ήταν και πάλι ο μεγάλος νικητής στα αγόρια αφού συγκέντρωσε 290 βαθμούς και ανέβηκε στο βάθρο με 4 χρυσά μετάλλια!

Ο ταλαντούχος αθλητής σημείωσε και 2 ρεκόρ συλλόγου στην κατηγορία του. Ρεκόρ στα 60μ. εμπόδια με χρόνο 9.34” και ρεκόρ στο άλμα εις ύψος με άλμα στο 1.45μ.! Να σημειώσουμε ότι στα εμπόδια η Φιλαθλητική έχει μεγάλη παράδοση με διακρίσεις και μετάλλια σε Πανελλήνια Πρωταθλήματα.

Επίσης, για άλλη μια φορά ο Ηλίας Τρίψας έκανε εξαιρετική εμφάνιση τερματίζοντας 5ος στη γενική κατάταξη του Πρωταθλήματος. Έλαβαν μέρος οι: Καραχάλιος Γ., Τρίψας Η., Θεοφανόπουλος Ν., Καραμάνος Κ., Βλάχος Σπ., Πετρίδης Κ., Κόλα Ελ., Παρασκευά Κ., Φατσή Χ., Βουκελάτου Κ.

«Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθειά τους, σε κάθε αγώνα μάς κάνουν υπερήφανους! Συγχαρητήρια στους διοργανωτές των αγώνων. Ευχαριστούμε τους γονείς που είναι μαζί μας, ευχαριστούμε τους χορηγούς μας!», αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση η Φιλαθλητική Λέσχη Αιγίου.

 

Το Σάββατο (26/4) οι αγώνες στίβου δημοτικών σχολείων «Χρήστος Λαϊνάς»

Το Σάββατο 26 Απριλίου θα διεξαχθεί για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στο Αίγιο το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα των 10.000 μέτρων που διοργανώνουν ο ΣΕΓΑΣ, η ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Βόρειας Πελοποννήσου, o Δήμος Αιγιάλειας και ο Αθηνόδωρος Αιγίου. Θα προηγηθούν στις 5μ.μ. και φέτος οι μαθητικοί αγώνες «Χρήστος Λαϊνάς» στη μνήμη του εκ των ιδρυτών και πρώτου προέδρου του συλλόγου, στους οποίους θα αγωνιστούν σχεδόν 200 μαθητές και μαθήτριες δημοτικών σχολείων της Αιγιάλειας στα εξής αγωνίσματα: δρόμος 50μ., άλμα εις μήκος άνευ φοράς και ρίψεις vortex.

O Χρήστος Λαϊνάς έφυγε από τη ζωή τον Ιούνιο του 2023 σε ηλικία 63 ετών. Ήταν μέλος στην παρέα Αιγιωτών μαραθωνοδρόμων που μαζί με άλλους φίλους του κλασικού αθλητισμού έδωσαν ξανά ζωή στον αιγιώτικο στίβο. Διετέλεσε πρώτος πρόεδρος και ονοματοδότης του Αθηνόδωρου. Τιμώντας τη μνήμη του οι άνθρωποι του συλλόγου συνεχίζουν το έργο του και ενδυναμώνουν ακόμα περισσότερο το υποστηρικτικό πλαίσιο που έχει ανάγκη το άθλημα του στίβου στην περιοχή.

 

Πανηγυρικός εορτασμός της Πολιούχου του Αιγίου Παναγίας Τρυπητής

Με πνευματική χαρά και αγαλλίαση η Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας ενημερώνει ότι και φέτος θα τελεσθεί με ιδιαίτερη λαμπρότητα ο πανηγυρικός εορτασμός της Πολιούχου και Προστάτιδος της πόλεως του Αιγίου, Παναγίας Τρυπητής – Ζωοδόχου Πηγής.

Το πρόγραμμα των Πανηγυρικών Ακολουθιών, διά των οποίων θα αναπέμψουμε δοξολογία και ευχαριστία προς την Υπεραγία Θεοτόκο, η Οποία με τη Χάρη Της σκεπάζει επί σειρά αιώνων τον τόπο μας και καθοδηγεί τον ευλαβή λαό μας, είναι το εξής:

Πέμπτη 24 Απριλίου
19.00: Μέγας Πολυαρχιερατικός Εσπερινός, στον οποίο θα χοροστατήσει και θα κηρύξει τον θείο λόγο ο Μητροπολίτης Παραμυθίας, Φιλιατών, Γηρομερίου και Πάργας κ. Σεραπίων.

Παρασκευή 25 Απριλίου
7.30: Όρθρος
8.00: Πολυαρχιερατική Θεία Λειτουργία, στην οποία θα προεξάρχει ο Μητροπολίτης Πατρών κ. Χρυσόστομος και θα μιλήσει ο Μητροπολίτης Νικοπόλεως και Πρεβέζης κ. Χρυσόστομος.

Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας θα ακολουθήσει η πάνδημη Λιτανεία της Ιεράς Εικόνος της Παναγίας Τρυπητής, από το Ιερό Προσκύνημα έως την Πλατεία Αγίας Λαύρας Αιγίου, όπου θα μιλήσει ο Μητροπολίτης Πατρών κ. Χρυσόστομος.

Στη μεγάλη αυτή εορτή της Θεοσώστου Επαρχίας μας προς τιμήν της Παναγίας Τρυπητής θα παρευρεθούν ο Υφυπουργός Πολιτισμού Ιάσων Φωτήλας ως εκπρόσωπος της Ελληνικής Κυβερνήσεως, εκπρόσωποι της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, ο Δήμαρχος Αιγιαλείας Παναγιώτης Ανδριόπουλος και εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των Σωμάτων Ασφαλείας.

Η Ιερά Μητρόπολη καλεί όλους τους χριστιανούς να προσέλθουν με πίστη και ευλάβεια στους λαμπρούς εορτασμούς που θα λάβουν χώρα στο Ιερό Προσκύνημα της Παναγίας Τρυπητής, όπου φυλάσσεται η χαριτόβρυτη και θαυματουργή Εικόνα Της, ώστε Εκκλησία και Πολιτεία ενωμένοι να τιμήσουμε την εορτή και πανήγυρη της Παναγίας μας, της Μητέρας του Θεού και Μητέρας όλων μας, εκζητώντας τις θεοπειθείς πρεσβείες Της προς τον Αναστάντα Χριστό, για ειρήνη, υγεία και φώτιση σε ολόκληρο τον λαό μας.

 

Αισιοδοξία για την αποκατάσταση του παραλιακού δρόμου Αιγείρας μετά τις επισκέψεις στα Υπουργεία Εσωτερικών και Πολιτικής Προστασίας

Η αποκατάσταση του παραλιακού δρόμου της Αιγείρας που αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα λόγω του φαινομένου της διάβρωσης των ακτών και των έντονων καιρικών φαινομένων του τελευταίου χρονικού διαστήματος ήταν το κύριο θέμα της ατζέντας των πρόσφατων συναντήσεων του Δημάρχου Αιγιαλείας Παναγιώτη Ανδριόπουλου, του αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων Βασίλη Χριστόπουλου και του Προέδρου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Αιγιαλείας Ανδρέα Οικονόμου στα Υπουργεία Εσωτερικών και Κλιματικής Κρίσης – Πολιτικής Προστασίας.

Ο Δήμος Αιγιαλείας, όπως τονίστηκε και στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, θα ζητήσει ένταξη σε χρηματοδότηση του έργου της αποκατάστασης της οδού, μέσω προγράμματος των δύο Υπουργείων και αφορά στην αντιμετώπιση των συνεπειών εκτάκτων καιρικών φαινομένων και φυσικών καταστροφών. Σε αυτό το πλαίσιο πραγματοποιήθηκαν οι συναντήσεις τόσο με τον υφυπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Κωνσταντίνο Κατσαφάδο όσο και με τον Γενικό Γραμματέα Αυτοδιοίκησης και Αποκέντρωσης του Υπουργείου Εσωτερικών Σάββα Χιονίδη. Βεβαίως, αναφέρθηκε ότι οποιαδήποτε παρέμβαση εκ μέρους του Δήμου αποτελεί προσωρινή λύση, καθώς βρίσκεται στο στάδιο των περιβαλλοντικών αδειοδοτήσεων η μελέτη για τη συνολική αντιμετώπιση των συνεπειών της διάβρωσης των ακτών από την Κόρινθο έως το Ρίο, που πραγματοποιεί το Υπουργείο Υποδομών.

Μετά από τις δύο σημαντικές συναντήσεις υπάρχει αισιοδοξία για την άμεση ένταξη σε χρηματοδότηση του έργου της αποκατάστασης του δρόμου και της άρσης επικινδυνότητας στην παραλία Αιγείρας, ώστε τα απαραίτητα έργα να ξεκινήσουν έως τις αρχές καλοκαιριού.

 

ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΠΣΑ: Πάτραι – Παναιγιάλειος την Πέμπτη (24/4) στον πρώτο ημιτελικό

Η Θύελλα Πατρών συμπλήρωσε την τετράδα των ημιτελικών μετά τη νίκη της επί του Εθνικού Πατρών και η ΕΠΣ Αχαΐας όρισε τις «μάχες» των ημιτελικών για το διήμερο 24-25 Απριλίου.

Αρχικά, την Πέμπτη 24 Απριλίου, στις 8μ.μ., το Πάτραι θα φιλοξενήσει στα Προσφυγικά τον Παναιγιάλειο και την επόμενη ημέρα στο ίδιο γήπεδο και με ίδια ώρα έναρξης ο Άρης Πατρών θα υποδεχθεί τη Θύελλα Πατρών.

Ο τελικός, που θα προκύψει από τις νικήτριες ομάδες, θα είναι νοκ άουτ και θα διεξαχθεί σε ουδέτερο γήπεδο, που θα οριστεί από την Ένωση. Θυμίζουμε τον περυσινό τίτλο είχε κατακτήσει η Θύελλα Πατρών η οποία στην πορεία της μέχρι το τρόπαιο είχε επικρατήσει με 1-0 στην έδρα της επί του Παναιγιαλείου.

 

Επίδοση εσόδων από το 3ο Μαθητικό Πασχαλινό Παζάρι σε ΕΚΑΜΕ Αιγίου και «Χαμόγελο του Παιδιού»

Στην επίδοση των εσόδων από το 3ο Μαθητικό Πασχαλινό Παζάρι, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 11 Απριλίου στην πλατεία Αγίας Λαύρας στο Αίγιο, προχώρησε ο δήμαρχος Αιγιαλείας Παναγιώτης Ανδριόπουλος σε μια μικρή τελετή στο γραφείο του. Ως γνωστόν, μαθητές από 23 σχολεία όλης της Αιγιάλειας κατασκεύασαν και διέθεσαν προς πώληση λαμπάδες, λιχουδιές και πασχαλινά δώρα, ώστε να βοηθήσουν οικονομικά το ΕΚΑΜΕ Αιγίου και το «Χαμόγελο του Παιδιού» ενόψει Πάσχα.

Ο κ. Ανδριόπουλος εξέφρασε στους εκπροσώπους των ωφελούμενων οργανισμών Γεώργιο Γκιώνη, πρόεδρο του ΕΚΑΜΕ Αιγίου, Ευαγγελία Μαλαμάκη και Βασιλική Πρεβεδούρου εκ μέρους του «Χαμόγελου του Παιδιού», τις ευχές του για καλή δύναμη στο θεάρεστο έργο τους. Με τη σειρά τους, οι εκπρόσωποι ΕΚΑΜΕ και «Χαμόγελου του Παιδιού» μαζί με τις ευχαριστίες τους, αναφέρθηκαν στο γερό οικοδόμημα που χτίστηκε πριν 3 χρόνια ως αποτέλεσμα της συνεργασίας των αειμνήστων δημάρχου Αιγιαλείας Δημήτρη Καλογερόπουλου και προέδρου της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Μένιου Κουτρόπουλου, με πρωταγωνιστές τους μαθητές της πόλης που δείχνουν με κάθε τρόπο την ευαισθησία και την αλληλεγγύη τους προς τους συμπολίτες που έχουν ιδιαίτερες ανάγκες.

Τις θερμές τους ευχαριστίες και ευχές εξέφρασαν με τη σειρά τους η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιαλείας Μαρία Γιδά, ο αντιδήμαρχος Παιδείας Δημήτρης Ελευθεριώτης, ο πρόεδρος της ΔΕΥΑ Αιγιαλείας Γιώργος Ντίνος και ο πρόεδρος της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Αιγιαλείας Λεωνίδας Θεοφανόπουλος.

Κλείνοντας τη συνάντηση, από τους παρόντες σημειώθηκε ως ιδιαίτερα θετικό για τον χαρακτήρα των παιδιών του Δήμου το γεγονός ότι βρέθηκε την ημέρα του παζαριού από μαθήτρια σχολείου ένα πορτοφόλι με σεβαστό χρηματικό ποσό, το οποίο αμέσως παραδόθηκε στην Αστυνομία και ακολούθως στην ιδιοκτήτριά του.

Με λαμπρότητα ο Εσπερινός της Αγάπης στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Παναγίας Φανερωμένης Αιγίου

Με λαμπρότητα και την προσήκουσα εκκλησιαστική τάξη τελέστηκε το απόγευμα της Κυριακής του Πάσχα ο Εσπερινός της Αγάπης στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Παναγίας Φανερωμένης Αιγίου, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου και συμμετεχόντων Κληρικών της Ιεράς Μητροπόλεως.

Στον Αναστάσιμο Αρχιερατικό Εσπερινό παρευρέθηκαν Εκπρόσωποι του Υφυπουργού Πολιτισμού Ιάσονα Φωτήλα και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, εκφράζοντας τη βαθιά πίστη τους στις χριστιανικές αξίες και στην αγαπητική σχέση ενότητας μεταξύ Εκκλησίας και Πολιτείας, ενώ συμμετείχε πλήθος ευλαβών πιστών, οι οποίοι προσήλθαν με κατάνυξη για να βιώσουν το πανευφρόσυνο μήνυμα της Αναστάσεως που αναδεικνύει η συγκεκριμένη λατρευτική Σύναξη.

Κατά τη διάρκεια του Εσπερινού αναγνώστηκε το Ιερό Ευαγγέλιο σε πολλές γλώσσες, σύμφωνα με την παράδοση, υπογραμμίζοντας την αλήθεια ότι ο Αναστάς Κύριος είναι «φῶς εἰς ἀποκάλυψιν ἐθνῶν» και ότι το σωτηριώδες Αναστάσιμο μήνυμα προσλαμβάνει οικουμενικό χαρακτήρα, υπερβαίνοντας γλώσσες, έθνη και πολιτισμούς. Συγκεκριμένα, το Ιερό Ευαγγέλιο διαβάστηκε στα ελληνικά από τον κ. Ιερώνυμο και τον Προϊστάμενο του Ιερού Ναού Πρωτοπρεσβύτερο π. Αθανάσιο Λιακόπουλο, καθώς και στα αγγλικά, σουηδικά, αραβικά, σερβικά και γαλλικά από τον Αρχιμανδρίτη π. Ιωακείμ Βενιανάκη, Πρωτοσύγκελλο της Ιεράς Μητροπόλεως, τον Αρχιμανδρίτη π. Αλέξανδρο Λουκάτο, τον Αρχιμανδρίτη π. Δαμασκηνό Μρέις, τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Βασίλειο Πετρόπουλο και τον Πρεσβύτερο π. Βασίλειο Νικολόπουλο, αντιστοίχως.

Η Ακολουθία του Εσπερινού της Αγάπης, σημείο αναφοράς της εν Χριστώ ενότητος, αγάπης και αδελφοσύνης, ολοκληρώθηκε με πατρικές Αναστάσιμες ευχές του Μητροπολίτου κ. Ιερωνύμου προς τους ευλαβέστατους Ιερείς και τον χριστεπώνυμο λαό, με την προτροπή να γίνουν φορείς του Αναστάσιμου Φωτός, αναγεννώντας με Αυτό κάθε πτυχή του επίγειου βίου τους έως του αιωνίου Πάσχα.

Μετά το πέρας της Ακολουθίας, μέσα σε κλίμα αναστάσιμης χαράς και πνευματικής ευφροσύνης, ο Σεβασμιώτατος διένειμε στους πιστούς ως ευλογία παραδοσιακό πασχαλινό κουλούρι και κόκκινο αυγό, ανταλλάσσοντας πασχάλιες εόρτιες ευχές με όλους τους ευλαβείς χριστιανούς.

 

MOTOCROSS: Τρεις πρώτες θέσεις για την Π.Α.ΛΕ.ΜΟΤ. στα Τρίκαλα

Εξαιρετική ήταν η παρουσία των αθλητών της Π.Α.ΛΕ.ΜΟΤ. και στον δεύτερο αγώνα του πανελληνίου πρωταθλήματος motocross που έγινε στα Τρίκαλα. Ο συνδυασμός της πολύ καλής οργάνωσης από το σωματείο ΜΑΣΤ με τις τέλειες καιρικές συνθήκες είχαν σαν αποτέλεσμα να γίνουν καταπληκτικοί αγώνες με έντονο ανταγωνισμό σε όλες τις κατηγορίες που ευχαρίστησε αγωνιζόμενους και θεατές.

Η Π.Α.ΛΕ.ΜΟΤ. συμμετείχε σε όλες τις κατηγορίες του αγώνα με 12 αθλητές κατακτώντας τρεις πρώτες θέσεις. Στον αγώνα παραβρέθηκε και ο νέος πρόεδρος Δημήτρης Φωτόπουλος τηρώντας την υπόσχεση που είχε δώσει για βοήθεια στους μικρούς αθλητές.

 

Αναλυτικά οι θέσεις που κατέλαβαν:

ΜΧ2

Ο Σωτήρης Φωτάκης (ΚΤΜ 307) οδηγώντας πολύ γρήγορα και στα δυο σκέλη κατάφερε να πάρει άλλη μια νίκη με τερματισμούς 2ος  – 1ος στα σκέλη.

Ο Ηλίας Καραγιάννης (FANTIC 174) με τερματισμούς 20ος και 16ος στα σκέλη τερμάτισε 20ος στον αγώνα.

Ο Χρήστος Μπάζιος (HUSQVARNA 128) που συμμετείχε στην κατηγορία ΜΧ125-2Τ τερμάτισε 5ος και 6ος στα σκέλη και 5ος στον αγώνα.

Ο Δημήτρης Τσεκούρας (YAMAHA 171) με τερματισμούς 30ος και 31ος στα σκέλη τερμάτισε 33ος στον αγώνα.

ΜΧ65

Άλλη μια νίκη και για το Δημήτρη Φωτόπουλο (YAMAHA 911) 2ος και 1ος στα σκέλη 1ος στον αγώνα.

MX WOMEN

Η 3η νίκη ήρθε από την Αμαλία Λάμπρου (YAMAHA 17) με δυο πρώτες θέσεις στα σκέλη πήρε την 1η στον αγώνα.

ΜΧ 85

Ο Γιάννης Σταματίου (YAMAHA 322) με τερματισμούς 14ος και 9ος στα σκέλη τερμάτισε 11ος στον αγώνα.

Η Λαμπρινή Δριχούτη (GAS GAS 223) τερμάτισε 13η στο πρώτο σκέλος, στο δεύτερο λόγω ενός μικρού τραυματισμού δεν συμμετείχε.  Στον αγώνα τερμάτισε 15η.

ΜΧ 50

Ο Ανδρέας Κόντσης (ΚΤΜ 84 ) συνεχίζει να εντυπωσιάζει στην κατηγορία που συμμετέχει όντας ο μικρότερος σε ηλικία αθλητής του Σωματείου.

MX 1

Ο Ζώης Ασημακόπουλος (ΚΤΜ 57) τερμάτισε και στα δυο σκέλη 11ος και 11ος στον αγώνα.

MX OPEN

Συμμετείχε ο Σωτήρης Χίλιας (KTM 116) με τερματισμούς 24ος και στα δυο σκέλη τερμάτισε 25ος στον αγώνα.

MX SENIOR

Ο Σωτήρης Βαγενάς (YAMAHA 450) με τερματισμούς στην 8η και 7η θέση τερμάτισε στην 8η θέση στον αγώνα.

Ο επόμενος αγώνας είναι στο Αίγιο στις 4 Μαΐου για το Κύπελλο Νοτίου Ελλάδας.

 

 

Τηρήθηκε και φέτος το έθιμο στον Αχιλλέα Καμαρών

Οι παλαίμαχοι και οι νέοι ποδοσφαιριστές του Αχιλλέα Καμαρών τήρησαν για ακόμη μία χρονιά το έθιμο και συγκεντρώθηκαν όλοι το Μεγάλο Σάββατο στο γήπεδο για να παίξουν στον καθιερωμένο αγώνα που έχει γίνει πλέον θεσμός.

Οι παλαιότεροι θυμήθηκαν τα παλιά και μαζί με τους νεότερους έπαιξαν και διασκέδασαν σε έναν αγώνα που -για την ιστορία- έληξε ισόπαλος (όπως γίνεται τα τελευταία χρόνια) με σκορ 1-1 με σκόρερς τους Γ. Μούκα και Μανέ.

Πολυπληθής ήταν η παρουσία των αγωνιζόμενων αλλά και των φιλάθλων στις κερκίδες με τον καθένα να φέρνει τρόφιμα, όπως είχε ζητήσει η διοίκηση, που διετέθησαν στην Ιερά Μητρόπολη Πατρών. Διαιτητής του αγώνα ήταν ο Αργύρης Μπαρμπούνης.

«Αυτός ο σύλλογος αξίζει να είναι ψηλά και να αγωνίζεται μόνο για το καλό του χωριού. Σας ευχαριστούμε και δίνουμε ραντεβού για του χρόνου, πάλι όλοι μαζί», αναφέρεται σε σχετική ανάρτηση του συλλόγου στην επίσημη σελίδα του.

 

Η αντιδήμαρχος Μαρία Ιατροπούλου εκπροσώπησε το Δήμο Αιγιαλείας στην εκδήλωση του Υπουργείου Δικαιοσύνης για το νέο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα

Ειδική εκδήλωση για την παρουσίαση του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος (ΟΠΣ) για τον εκσυγχρονισμό της λειτουργίας του Ελεγκτικού Συνεδρίου πραγματοποιήθηκε τη Μεγάλη Δευτέρα στο αμφιθέατρο του Αρχαιολογικού Μουσείου Πατρών, σε οργάνωση του Υπουργείου Δικαιοσύνης και της «Κοινωνίας της Πληροφορίας Μ.Α.Ε.».

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης τονίστηκε μεταξύ άλλων ότι με τη χρήση του νέου ΟΠΣ του Ελεγκτικού Συνεδρίου θα διενεργούνται ψηφιακά όλες οι διαδικασίες εκδίκασης των υπαγόμενων στη δικαιοδοσία του Ελεγκτικού Συνεδρίου διοικητικών διαφορών από την κατάθεση του εισαγωγικού της δίκης δικογράφου μέχρι και την επίδοση σε ψηφιακή μορφή της δικαστικής απόφασης στους διαδίκους, ενώ παράλληλα θα παρέχονται στους δικηγόρους και νομικούς παραστάτες εν γένει ποιοτικά αναβαθμισμένες ψηφιακές υπηρεσίες, που θα εκμηδενίσουν την ανάγκη φυσικής παρουσίας τους στο δικαστήριο για αρκετά ζητήματα της καθημερινότητας.

Το Δήμο Αιγιαλείας εκπροσώπησε στην εκδήλωση η αντιδήμαρχος Νομικής Υπηρεσίας Μαρία Ιατροπούλου, η οποία στον χαιρετισμό της ανέπτυξε τις θέσεις του Δήμου για το νέο σύστημα, τονίζοντας ότι προφανώς η χρήση της τελευταίας τεχνολογίας μπορεί να είναι ένα σπουδαίο εργαλείο εξυπηρέτησης των δικηγόρων και γενικά του νομικού κόσμου, πλην όμως δεν θα πρέπει να φτάσουμε στην ακραία συνθήκη όπου η τεχνητή νοημοσύνη θα υποκαθιστά πλήρως τον ανθρώπινο παράγοντα.

Σημειώνεται ότι στην εκδήλωση ήταν παρών και ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Αιγιαλείας Ανδρέας Οικονόμου, με την ιδιότητά του ως πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Καλαβρύτων.