ΒΟΛΕΪ: Υποβιβάστηκε ο Α.Ο. Αιγιαλέων (έχασε 3-1 από τη ΧΑΝΘ)

0

Μετά την εντυπωσιακή εμφάνιση και τη «σαρωτική» νίκη με 3-0 σετ επί της ΧΑΝΘ στο προηγούμενο παιχνίδι ο Α.Ο. Αιγιαλέων παρουσιάστηκε κατώτερος του αναμενομένου στον τρίτο και καθοριστικό τελικό των πλέι άουτ της Pre League. Μοιραία γνώρισε την ήττα με 3-1 στη Θεσσαλονίκη και επέστρεψε μετά από πέντε χρόνια στην Α2 Εθνική.

Η έδρα έπαιξε καθοριστικό ρόλο για μία ακόμη χρονιά στα πλέι άουτ παραμονής, με τους Θεσσαλονικείς να επικρατούν με σκορ 2-1 ενώ και στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος οι δύο ομάδες είχαν από μία νίκη στην έδρα τους.

Μετά από πέντε πετυχημένες σεζόν στην Pre League, ο Α.Ο. Αιγιαλέων γνώρισε τον υποβιβασμό στην Α2 Ανδρών 2025-2026 εκπροσωπώντας πάντως και τη νέα χρονιά την Αιγιάλεια στις Εθνικές Κατηγορίες με στόχο την επιστροφή του στη δεύτερη τη τάξει Εθνική Κατηγορία του ελληνικού βόλεϊ.

Οι γηπεδούχοι πήραν τα δύο πρώτα σετ και, παρά τη μείωση του σκορ σε 2-1, η ομάδα της Αιγιάλειας δεν ήταν όσο έπρεπε ανταγωνιστική στο τέταρτο και καθοριστικό σετ χάνοντας εύκολα με 25-16.

 

Τα σετ: 3-1 (25-20, 25-19, 19-25, 25-16)

Χ.Α.Ν.Θ. (Στέφανος Νανάς): Ευγενίδης, Μιχαήλ, Χατζηπαραδείσης, Διβάρης, Παξιμαδάκης, Φωτιάδης / Καρατζόγλου (λ), Γαληρόπουλος, Αστρινάκης, Τσιανάβας, Σωτηρίου

Α.Ο. ΑΙΓΙΑΛΕΩΝ (Παναγιώτης Παπαδόπουλος): Σοάρες, Κουτσοδήμας, Λεοζάο, Βασιλάκος, Δασκαλόπουλος, Λιβαθηνός / Καραγεώργος (λ), Σαλαβασίδης (λ), Μαρουλάς, Πατρινός, Φιλίππου

 

ΜΠΑΣΚΕΤ: Ήττα 76-66 του Κεραυνού Αιγίου στην Αγυιά

0

Ο Κεραυνός δεν ήταν καλός απέναντι στην Αγυιά και έχασε δίκαια 76-66 από τους γηπεδούχους που «καίγονταν» για τη νίκη. Ο υποβιβασμός δύο ομάδων της ΕΣΚΑ-Η από τη National League 2 (Αστέρας Τέμενης, Γαλήνη) φέρνει ανακατατάξεις στις τοπικές κατηγορίες και από την Α1 θα υποβιβαστούν τρεις ομάδες αντί για δύο. Αυτό σημαίνει ότι στην Α2 θα ακολουθήσουν τον Πυρσό και οι δύο χαμένοι των πλέι άουτ και για την ΑΕ Αγυιάς είναι πολύ σημαντικό να παίξει με πλεονέκτημα λόγω του ιδιόκτητου γηπέδου και της δυνατής έδρας που διαθέτει.

Όσο αφορά στον Κεραυνό, οι ήττες των Ολυμπιάδας και Αραχωβιτίκων τού διατηρούν τις ελπίδες για την κατάληψη της 4ης θέσης που θα του δώσει πλεονέκτημα έδρας στα πλέι οφ, όμως απομένουν δύο δύσκολα παιχνίδια που ίσως χρειαστεί να πετύχει ισάριθμες νίκες για να τα καταφέρει.  Αντιμετωπίζει στο Αίγιο την Απολλωνιάδα (που είναι ενισχυμένη στα τελευταία ματς με παίκτες του Απόλλωνα) και την τελευταία αγωνιστική στο «Δημήτρης Τόφαλος» τα Αραχωβίτικα. Ο Κεραυνός πριν από ένα μήνα ήταν φαβορί για την κατάληψη ακόμη και τις 3ης θέσης αλλά οι τρεις ήττες (από Βαρθολομιό, Ροϊτικα, Αγυιά) στα τέσσερα τελευταία παιχνίδια τον έχουν φέρει σε δύσκολη θέση.

 

Τα 10λεπτα: 17-14, 18-18, 25-15, 16-19

ΑΓΥΙΑ (Χατζαράς): Καούρης 6, Κόγκος 15 (2), Καρά Αχμέτ, Παπαδημητρίου, Αντωνόπουλος, Καραδήμος, Λαγογιάννης 23 (2), Στόλλας 11 (1), Ιωαννίδης 2, Κολοτούρος 3 (1), Παπαφωτίου 14 (4), Σκλάβος 2

ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΑΙΓΙΟΥ (Καραγιάννης): Καλογιάννης 18 (1), Μπούρας 11 (1), Νάτσκος 3, Σπηλιόπουλος 14 (2), Χριστοδουλόπουλος 2, Κοροβέσης, Ζαβέρδας 7, Παπαδόπουλος 9 (1), Μπουντουράσας 2

 

Τα αποτελέσματα της 24ης αγωνιστικής

Τρίτων – Νέοι Γλαύκου 65-87

ΣΕΦΑ Ανδραβίδας – Πυρσός ΔΙΑΚΟΠΗ

Αραχωβίτικα – ΑΟ Δύμης 57-71

ΕΑΠ – Διαγόρας Βραχνεϊκων 80-65

ΑΕ Αγυιάς – Κεραυνός Αιγίου 76-66

ΑΕ Ροϊτίκων – ΑΕ Βαρθολομιού 73-88

Απολλωνιάδα – Ολυμπιάδα 93-60

 

Βαθμολογία (σε 24 αγώνες)

ΑΕ Βαρθολομιού  47

ΑΕ Ροϊτίκων  45

ΑΟ Δύμης 40

Κεραυνός  39

Ολυμπιάδα 39

Αραχωβίτικα 39

Απολλωνιάδα  38

ΣΕΦΑ Ανδραβίδας 36

—————————

ΕΑΠ  34

—————————

Νέοι Γλαύκου  31

ΑΕ Αγυιά  31

Διαγόρας  30

Τρίτων  29

—————————

Πυρσός  23

 

Επόμενη αγωνιστική

Τρίτων – Ροϊτικα

Νέοι Γλαύκου – Πυρσός

Διαγόρας – Ανδραβίδα

Ολυμπιάδα – Αραχωβίτικα/Ακταίο

Δύμη – ΕΑΠ

Κεραυνός – Απολλωνιάδα

Βαρθολομιό – Αγυιά

 

«Καθαρά οικόπεδα σημαίνουν μικρότερος κίνδυνος από πυρκαγιές» – Συνέντευξη των αντιδημάρχων Καραΐσκου και Φιλιππάτου ενόψει αντιπυρικής περιόδου

Για την ιδιαίτερη σημασία της συμβολής των πολιτών στην πολιτική προστασία, αναφορικά με τον καθαρισμό των οικοπέδων τους από χόρτα και εύφλεκτα υλικά ενόψει της αντιπυρικής περιόδου που ξεκινά από 1η Μαΐου, μίλησαν οι αντιδήμαρχοι Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων-Πρασίνου-Κοινοχρήστων χώρων-Κίνησης Οχημάτων Νίκος Καραΐσκος και Καθημερινότητας-Πολιτικής Προστασίας-Τοπικών Κοινοτήτων Δημήτρης Φιλιππάτος, σε από κοινού συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν στα τοπικά ΜΜΕ το πρωί της Μεγάλης Δευτέρας.

Αρχικά ο κ. Καραΐσκος αναφέρθηκε στη νέα νομοθεσία που διέπει τους καθαρισμούς οικοπέδων, καθώς πλέον δεν υπάρχει η υποχρέωση ειδοποίησης των ιδιοκτητών ώστε να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες. Μέχρι τις 30 Απριλίου θα πρέπει οι ιδιοκτησίες να είναι καθαρισμένες από χόρτα και εύφλεκτα υλικά και να έχει γίνει η ανάλογη δήλωση στη σχετική πλατφόρμα http://akatharista.apps.gov.gr/ όπου καθένας εισέρχεται με τους κωδικούς TAXISNET.

«Από 1η Μαΐου ξεκινούν οι έλεγχοι από κλιμάκια της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, της Δημοτικής Αστυνομίας, της Υπηρεσίας Πρασίνου Δήμων και Περιφέρειας και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης, ανάλογα με τα τετραγωνικά θα βεβαιώνονται και τα ανάλογα πρόστιμα» τόνισε ο κ. Καραΐσκος, ο οποίος παράλληλα υπενθύμισε ότι τα οικόπεδα θα πρέπει να παραμένουν καθαρισμένα καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου. Σε περιπτώσεις όπου ακίνητα έχουν διάφορα ζητήματα ιδιοκτησιακά ή είναι εγκαταλελειμμένα και παραμένουν ακαθάριστα, ο Δήμος θα κάνει παρεμβάσεις ανάλογα με την επικινδυνότητα. «Για να μην υπάρχει παρανόηση, ο Δήμος δεν μπορεί να καθαρίζει όλα τα οικόπεδα, καθώς δεν υπάρχουν οι ανάλογοι πόροι. Όταν πάλι διαπιστώνουμε αδιαφορία εκ μέρους ιδιοκτήτη ή ιδιοκτητών, τότε θα προχωρούμε σε καθαρισμό και βεβαίως οι ιδιοκτήτες αν είναι γνωστοί θα επιβαρύνονται με το κόστος. Αν πάλι είναι άγνωστοι οι ιδιοκτήτες, δυστυχώς το κόστος θα το πληρώνουν όλοι οι συμπολίτες επιμερισμένα…», δήλωσε ο κ. Καραΐσκος, ο οποίος παράλληλα υπενθύμισε ότι από πέρσι είναι ευθύνη των Δήμων να καθαρίζουν τις πλευρές της Παλαιάς Εθνικής Οδού από τα απορρίμματα που πετούν περαστικοί, σε μια καθημερινή προσπάθεια για την καλύτερη εικόνα και αισθητική που έχουν αποδέκτες ντόπιους και επισκέπτες.

Από την πλευρά του ο κ. Φιλιππάτος σημείωσε ότι η πλατφόρμα akatharista.apps.gov.gr έχει ήδη ανοίξει και πλέον οι δηλώσεις καθαρισμών οικοπέδων γίνονται αποκλειστικά εκεί. Ο ίδιος τόνισε ότι στο πλαίσιο της καλύτερης προετοιμασίας ενόψει αντιπυρικής περιόδου, την Τρίτη 29 Απριλίου θα συνεδριάσει το Τοπικό Επιχειρησιακό Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας Δήμου Αιγιαλείας με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων, αρχών και σωμάτων ασφαλείας, ενώ θα ακολουθήσουν τις πρώτες ημέρες του Μαΐου συναντήσεις του Τμήματος Πολιτικής Προστασίας του Δήμου και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Αιγίου με τους προέδρους των κοινοτήτων ανά Δημοτική Ενότητα. Επίσης ενημέρωσε ότι έχουν ήδη ξεκινήσει εργολαβίες για τον καθαρισμό αγροτικής οδοποιίας αλλά και αγροτοδασικής οδοποιίας ανά Δημοτική Ενότητα, ενώ άμεσα θα γίνει πρόσληψη 24 ατόμων με πεντάμηνες συμβάσεις, που θα ενισχύσουν το έργο του καθαρισμού κοινόχρηστων χώρων και ανάλογα με το καθημερινό δελτίο επικινδυνότητας εκδήλωσης πυρκαγιάς θα συμμετέχουν και στις περιπολίες πυρασφάλειας σε επίμαχα σημεία και φέτος για πρώτη φορά και στην περιοχή της Ακράτας. «Ιδιαίτερα θέλουμε να τονίσουμε προς τους κατοίκους των κοινοτήτων, εκτός από τον καθαρισμό των ιδιοκτησιών τους, να κλαδεύουν τα δέντρα που βγαίνουν τα κλαδιά τους στους δρόμους ώστε να είναι ανοιχτή η πρόσβαση σε πυροσβεστικά οχήματα σε περίπτωση ανάγκης» κατέληξε ο κ. Φιλιππάτος.

Κλείνοντας τη συνέντευξη οι δύο αντιδήμαρχοι τόνισαν ότι για την καλύτερη προστασία από τις πυρκαγιές ενόψει θέρους, η ευθύνη δεν ανήκει μόνο στις αρμόδιες αρχές -που επικοινωνούν και συνεργάζονται άψογα- αλλά και σε όλους τους πολίτες, που με τη συμβολή τους ο καθένας αλλά και όλοι μαζί μπορούν να συνεισφέρουν τα μέγιστα στο να περάσουμε ένα καλοκαίρι χωρίς προβλήματα και κυρίως με τον μικρότερο κίνδυνο για ζωές και περιουσίες.

 

«Έρχεται» το 4ο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Αιγίου «Θόδωρος Αγγελόπουλος»!

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Αιγίου «Θόδωρος Αγγελόπουλος» επιστρέφει με την τέταρτη εκδοχή του (15-22 Ιουνίου), πιο ζωντανό και με περισσότερες εκπλήξεις από ποτέ!

Με θέμα «Σύνορα και σκιές» η διοργάνωση –σημείο συνάντησης σημαντικών κινηματογραφικών προσωπικοτήτων– θα εξερευνήσει τη νέα πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί παγκοσμίως, τον ρόλο της Τέχνης, την κινηματογραφική ματιά σπουδαίων δημιουργών, μέσα από σεμινάρια, ειδικές προβολές, συνεργασίες με κινηματογραφικούς φορείς και τέσσερα δυναμικά διαγωνιστικά προγράμματα με ταινίες μικρού μήκους από όλο τον κόσμο.

Η υποβολή ταινιών ολοκληρώθηκε στις 31 Μαρτίου με 271 ταινίες να διαμορφώνουν έναν ενδιαφέροντα ετερόκλητο κινηματογραφικό χάρτη.

Σε λίγες μέρες θα γίνουν γνωστές περισσότερες πληροφορίες για τα τέσσερα διαγωνιστικά προγράμματα (Διεθνές Διαγωνιστικό Πρόγραμμα Μυθοπλασίας, Διεθνές Διαγωνιστικό Πρόγραμμα Ντοκιμαντέρ, Διεθνές Διαγωνιστικό Πρόγραμμα Animation, Εθνικό Σπουδαστικό Διαγωνιστικό Πρόγραμμα), τις κριτικές επιτροπές και τις δράσεις του φεστιβάλ.

 

Διήμερο προσκύνημα στην Τήνο διοργανώνει ο Ιερός Μητροπολιτικός Ναός Φανερωμένης Αιγίου

Διήμερο προσκύνημα στην Τήνο, την Παρασκευή 23 και το Σάββατο 24 Μαΐου, διοργανώνει ο Ιερός Μητροπολιτικός Ναός Φανερωμένης Αιγίου.

Το προσκύνημα θα συνοδεύσει ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμος, ο οποίος το Σάββατο 24 Μαΐου θα τελέσει τη Θεία Λειτουργία στη Μεγαλόχαρη. Η τιμή κατά άτομο είναι 135 ευρώ.  Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής στους π. Αθανάσιο Λιακόπουλο (τηλ. 6945 947680) και Βασίλειο Κορομπίλη (τηλ. 6974 070977). Δηλώσεις έως τις 16 Μαΐου (Τουριστικό Πρακτορείο  Σχίζα).

ΜΠΑΣΚΕΤ: Δεν άξιζε τέτοιο τέλος στον Αστέρα Τέμενης (Ήττα 86-76 στην Ανάβυσσο και υποβιβασμός)

0

Ο Αστέρας Τέμενης ηττήθηκε στο τρίτο και καθοριστικό παιχνίδι των πλέι άουτ με 86-76 από το Ν.Ο. Σαρωνίδας και υποβιβάστηκε από τη National League 2. Ένας άδικος και μάλλον ανέλπιστος υποβιβασμός αφού δεν είχε την τύχη με το μέρος του σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς και όπως αποδείχθηκε εκείνη η ήττα από τη Σαρωνίδα στο Αίγιο με 67-68 στην κανονική περίοδο ήταν μοιραία. Έχασε το πλεονέκτημα έδρας που είναι πολύ σημαντικό και στις περισσότερες περιπτώσεις οι γηπεδούχοι δεν το αφήνουν ανεκμετάλλευτο.

Για του λόγου το αληθές, η έδρα «μίλησε» και στα τέσσερα ζευγάρια των πλέι οφ και πλέι άουτ και τη φετινή χρονιά. Με συνολικές νίκες 2-1 ο Γλαύκος/Έσπερος απέκλεισε την Παναχαϊκή, η Δόξα Πύρρου Άρτας τον Γ.Σ. Γαργαλιάνων (οι νικητές θα διεκδικήσουν την άνοδο), η Σαρωνίδα τον Αστέρα και ο Πήγασος Θυρέας τη Γαλήνη.

Ο Αστέρας Τέμενης είχε και τη στήριξη αρκετών φιλάθλων από το Αίγιο και από την Αθήνα (συγγενείς κάποιων παικτών αλλά και Αιγιώτες που μένουν στην πρωτεύουσα) που βοήθησαν όσο μπορούσαν την ομάδα αλλά οι γηπεδούχοι ξέφυγαν από νωρίς στο σκορ με τη διαφορά να αγγίζει και τους 20 πόντους 7΄ πριν τη λήξη. Προσπάθησε για τη μεγάλη ανατροπή αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν να περιορίσει τη διαφορά στους 10 πόντους ενώ υπάρχουν και παράπονα για τη διαιτησία.

Οι γηπεδούχοι, που πανηγύρισαν έξαλλα τη νίκη – παραμονή, είχαν κορυφαίο τον Τσιγγενόπουλο και πολύ καλούς τους Σιδέρη και Δελίδη ενώ από τον Αστέρα ξεχώρισε ο Σκάνδαλος και τον ακολούθησε σε απόδοση ο Βουρνάς.

 

Δεκάλεπτα: 27-18, 45-37, 67-50, 86-76

Σαρωνίδα (Κατσίκης): Δελίδης 14(1), Τσιγγενόπουλος 24(1), Χασάπης 9(2), Μερκούρης 4, Σιδέρης 17, Νικολακόπουλος 8, Βασιλακάκης 5, Κοζακαρού 2, Μόμτσος, Γκίνης 3(1)

Αστέρας (Μπερδέσης): Κούτρας 11(1), Καρλής 12(1), Βουρνάς 16, Μανωλάκης 11, Σκάνδαλος 18, Ιατρόπουλος 4, Χριστόπουλος, Κανελλάκης, Σταθακόπουλος 4

 

Γιορτή αγάπης το 3ο Πασχαλινό Παζάρι με μαθητικές δημιουργίες στην πλατεία Αγίας Λαύρας – Τα έσοδα θα δοθούν σε ΕΚΑΜΕ και «Χαμόγελο του Παιδιού»

«Γέμισε» αγάπη και παιδικά χαμόγελα η πλατεία Αγίας Λαύρας το πρωί της Παρασκευής, στο πλαίσιο του 3ου Πασχαλινού Παζαριού με δημιουργίες δεκάδων μαθητών από 23 σχολεία της Αιγιάλειας, που εξέθεσαν τις ευφάνταστες και πανέμορφες κατασκευές τους ώστε τα έσοδα να διατεθούν στο ΕΚΑΜΕ Αιγίου και στο «Χαμόγελο του Παιδιού».

Το παζάρι διοργανώθηκε σε συνεργασία του Δήμου Αιγιαλείας, της Αντιδημαρχίας Παιδείας και της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Αιγιαλείας. Ο κόσμος, με σύμμαχο τον υπέροχο ανοιξιάτικο καιρό, ανταποκρίθηκε με χαρά στο κάλεσμα των παιδιών και έσπευσε να αγοράσει λαμπάδες, δώρα, λιχουδιές και άλλες χειροποίητες δημιουργίες που ετοίμασαν οι μαθητές μαζί με τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς τους, στήνοντας μια γιορτή εθελοντισμού και αλληλεγγύης. Το παζάρι επισκέφθηκε και ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμος, που εξέφρασε τη χαρά που νιώθει πάντα όταν συναντά παιδιά μαζί με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς τους σε δράσεις αγάπης. «Ο Χριστός μας πέθανε πάνω στο Σταυρό για την αγάπη του ανθρώπου και αναστήθηκε για να δώσει ζωή στους ανθρώπους» σημείωσε ο Σεβασμιώτατος μαζί με τις ευχές του για Καλό Πάσχα.

Με τη σειρά του ο Δήμαρχος Αιγιαλείας Παναγιώτης Ανδριόπουλος δήλωσε: «Χαιρόμαστε πολύ που ένα όραμα των αείμνηστων Δημήτρη Καλογερόπουλου και Μένιου Κουτρόπουλου έγινε πια θεσμός. Εύχομαι να έχουμε όλοι υγεία για να προσφέρουμε αγάπη σε όλους και να διδασκόμαστε από τα παιδιά μας, να γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι και καλύτερη κοινωνία», ευχόμενος επίσης Καλή Ανάσταση.

Σε ανάλογο ύφος ήταν και οι χαιρετισμοί της προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιαλείας Μαρίας Γιδά, των αντιδημάρχων Παιδείας Δημήτρη Ελευθεριώτη και Καθαριότητας Νίκου Καραΐσκου, του προέδρου της ΔΕΥΑ Αιγιαλείας Γιώργου Ντίνου, της συμβούλου Κοινότητας Αιγίου Ελευθερίας Μαρνέλη, του προέδρου της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Λεωνίδα Θεοφανόπουλου και του προέδρου του Δ.Σ. του ΕΚΑΜΕ Αιγίου Γιώργου Γκιώνη.

Τα σχολεία που συμμετείχαν στο φετινό παζάρι είναι τα εξής:

Νηπιαγωγεία: 1ο, 2ο, 10ο Αιγίου, 1ο Ακράτας

Δημοτικά Σχολεία: 1ο Ειδικό, 2ο, 4ο, 5ο, 7ο, 10ο Αιγίου, Ροδοδάφνης, Αβύθου, Ελίκης, Αιγείρας, Διακοπτού, 1ο Ακράτας.

Γυμνάσια: 4ο Αιγίου

Λύκεια: 1ο ΓΕΛ, 2ο ΓΕΛ, 1ο ΕΠΑΛ Αιγίου, Καμαρών, Ακράτας, ΕΝΕΕΓΥΛ

Κατά τη διάρκεια της διεξαγωγής του παζαριού φιλοξενήθηκαν στην πλατεία Αγίας Λαύρας μουσικά δρώμενα από χορωδίες σχολείων της περιοχής.

ΜΠΑΣΚΕΤ: Τρίτη σερί νίκη για την Ακράτα (65-60 τον Πήγασο)

0

Η αδιάφορη βαθμολογικά (αλλά σε καμία περίπτωση αγωνιστικά) Ακράτα νίκησε 65-60 τον Πήγασο Μπεγουλακίου κλείνοντας νικηφόρα τους εντός έδρας αγώνες της. Ήταν η τρίτη συνεχόμενη νίκη της κόντρα σε ένα αντίπαλο που μετά από αυτή την ήττα ουσιαστικά αποχαιρετά την κατηγορία μαζί με το Σοπωτό και τον ΕΣ Ιτεών.

Το ματς ήταν ντέρμπι με τον Πήγασο να προηγείται στο ημίχρονο 30-23 και την Ακράτα να το γυρίζει στην επανάληψη, έχοντας κορυφαίους τους Σπυράκο, Χριστόπουλο, Βασιλάτο και Κατωπόδη.

 

Τα 10λεπτα: 18-15, 5-15, 13-6, 29-24.

ΑΚΡΑΤΑ: Σπυράκος 20, Βασιλάτος 13 (3), Χριστόπουλος 16 (4), Κατωπόδης 11, Βασιλακόπουλος 5, Τζαβέλλας, Γκιούσκα, Καράι, Μουστερής

ΠΗΓΑΣΟΣ: Μπούμπουλης 10 (2), Λαμπροκωστόπουλος 6, Στεφανίδης 6 (2), Μπιλιάνης 9 (3), Γεωργακάκης 21 (4), Τόλιας 2, Κουτρουμάνης 6 (2), Σωτηρόπουλος, Γκρίντζος, Τσιρίκος

 

Βαθμολογία (σε 25 αγώνες)

ΠΑΣ Ναυπάκτου  48

—————————-

Κεφαλληνιακός  45

Ηρακλής Πύργου  42

Σείριος  42

Υπερίων  42

—————————

Ακράτα  36

Σκαγιοπούλειο 36

Νίκη  35

Αιγέας  33

Προφήτης Ηλίας  33

Αχαϊκός  31

—————————

Πήγασος  31

Σοπωτό  30

ΕΣ Ιτεών  28

(εκκρεμούν τέσσερα παιχνίδια που θα γίνουν το Σαββατοκύριακο)

 

Με κόσμο ο Αστέρας Τέμενης στην Ανάβυσσο για τον τελικό με τη Σαρωνίδα

0

Τον υπέρ πάντων αγώνα θα δώσει την Κυριακή 13 Απριλίου η ομάδα μπάσκετ του Αστέρα Τέμενης στο κλειστό γυμναστήριο της Αναβύσσου κόντρα στο Ν.Ο. Σαρωνίδας. Μετά την ισοφάριση της σειράς σε 1-1 και με ανεβασμένη ψυχολογία η ομάδα της Αιγιάλειας θα ταξιδέψει στο Λεκανοπέδιο με μόνο στόχο τη νίκη – παραμονή στην κατηγορία. Το παιχνίδι θα ξεκινήσει στις 5μ.μ.

Λόγω του αυξημένου ενδιαφέροντος για τον αγώνα, η διοίκηση διαθέτει λεωφορείο για δωρεάν μετακίνηση των φιλάθλων και όποιος επιθυμεί να ακολουθήσει και να στηρίξει την ομάδα, η αναχώρηση θα γίνει στις 11:30 το πρωί της Κυριακής, από τα φανάρια της οδού Σολωμού στο Αίγιο.

 

Μέχρι τη Μεγάλη Τρίτη η λειτουργία του πασχαλινού παζαριού της Ιεράς Μητροπόλεως στο αρχοντικό Παναγιωτόπουλου

Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα ο Αγιασμός για την έναρξη του Πασχαλινού Bazaar που διοργανώνει, με την ευλογία του  Μητροπολίτου κ. Ιερωνύμου, το Γενικό Φιλόπτωχο Ταμείο της Ιεράς Μητροπόλεως σε συνεργασία με τον Δήμο Αιγιαλείας, τη Μοναστική Αδελφότητα της Ιεράς Μονής Μακελλαριάς Καλαβρύτων και αρκετών χορηγών του Αιγίου, στο Αρχοντικό Παναγιωτόπουλου, έως τη Μεγάλη Τρίτη 15 Απριλίου.

Ο Αρχιμανδρίτης π. Ιωακείμ Βενιανάκης, Πρωτοσύγκελλος της Ιεράς Μητροπόλεως, μετά το πέρας του Αγιασμού μετέφερε τις πατρικές ευχές του κ. Ιερωνύμου για επιτυχή έκβαση και ευόδωση του σκοπού του Φιλανθρωπικού Bazaar, τα θερμά συγχαρητήρια και τις ευχαριστίες του προς τον Δήμο Αιγιαλείας που στάθηκε αρωγός και συνέδραμε την προσπάθεια αυτή, τα μέλη του Γενικού Φιλοπτώχου Ταμείου της Ιεράς Μητροπόλεως, τον υπεύθυνο αυτού Αρχιμανδρίτη π. Αλέξανδρο Λουκάτο, τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Χρήστο Τσάκαλο, τον Πρεσβύτερο π. Αλέξανδρο Ξυλάρα, τις εθελόντριες Χατζησυμεωνίδου Αγγελική, Βάκρινου Γιώτα, Μαργώση Άννα, Τασοπούλου Αθηνά, Κουτσουμπή Χαρά και Ράτσου Αναστασία, τους εμπόρους της πόλης και τις Μοναχές της Ιεράς Μονής Μακελλαριάς που μερίμνησαν για την οργάνωση και λειτουργία του.

Ας σημειωθεί ότι οι προαναφερθέντες ετοίμασαν με μεράκι και αγάπη ή ακόμα προσέφεραν από τα προϊόντα των καταστημάτων τους μοναδικά πασχαλινά δώρα, διακοσμητικά, λαμπάδες και γλυκίσματα, τα οποία θα διατίθενται κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του Bazaar σε συμβολικές τιμές, με στόχο την ενίσχυση όσων δοκιμάζονται οικονομικά.

Το Bazaar θα λειτουργεί καθημερινά μέχρι τη Μεγάλη Τρίτη, από 10π.μ. έως 1μ.μ. και από 6μ.μ. έως 9μ.μ.