Σε κλίμα ευφορίας και ενθουσιασμού η γιορτή λήξης του φετινού σχολικού έτους για τον Εκκλησιαστικό Βρεφονηπιακό Σταθμό «Τα Αγγελουδάκια»

Μέσα σε κλίμα χαράς και ενθουσιασμού πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη η γιορτή λήξης του σχολικού έτους του Εκκλησιαστικού Βρεφονηπιακού Σταθμού «Τα Αγγελουδάκια» της Ιεράς Μητροπόλεως Καλαβρύτων και Αιγιαλείας.

Αρχικά, η διευθύντρια του Σταθμού Αναστασία Νικολέλλη, εμφανώς συγκινημένη, αναφέρθηκε στο ιδιαιτέρως αξιόλογο έργο που επιτελείται με την πρέπουσα προσοχή, αναισθησία και υπευθυνότητα στην εν λόγῳ Εκκλησιαστική Δομή, αφού στοχεύει στην παροχή στοιχειωδών γνώσεων και την εκμάθηση των απαραίτητων κανόνων συμπεριφοράς για την πρόοδο και την ομαλή κοινωνικοποίηση των μικρών μαθητών. Ἐν συνεχεία, αποχαιρέτησε με ιδιαίτερη συγκίνηση και ευχές τούς «μεγαλύτερους» μαθητές, τα νήπια, τα οποία από την προσεχή σχολική χρονιά θα φοιτήσουν στο Δημοτικό Σχολείο.

Η γιορτή, η οποία είχε θέμα «Φιλία, Ειρήνη, Αγάπη», κορυφώθηκε με την απόδοση ποιημάτων, θεατρικών δρώμενων και τραγουδιών από τούς μαθητές, με την καθοδήγηση, βεβαίως, των αξιόλογων, ευγενών, πρόθυμων και εμπνευσμένων εκπαιδευτικών τους και με την ευχή αυτές οι έννοιες (φιλία, ειρήνη και αγάπη) να χαρακτηρίζουν τη ζωή όλων.

Στη συνέχεια, ως εκπρόσωπος τού Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου, ο αιδεσιμολογιώτατος πρωτοπρεσβύτερος π. Χρήστος Τσάκαλος αναφέρθηκε στον εξόχως σημαντικό εκκλησιαστικό χαρακτήρα τού Σταθμού και αφού μετέφερε τον εγκάρδιο χαιρετισμό και τις πατρικές ευχές του Σεβασμιωτάτου, έκανε ιδιαίτερη μνεία στο έντονο προσωπικό ενδιαφέρον του για την ποιοτική και ορθή λειτουργία τού Σταθμού, με βάση τις χριστιανικές και ανθρωπιστικές αξίες και αρετές, καθώς και στη διαρκή μέριμνα αυτού για την παροχή της αναγκαίας ηθικής και οικονομικής στήριξης, επισημαίνοντας συγχρόνως τις άοκνες προσπάθειες, τις οποίες εναγωνίως καταβάλλει για την ολοκλήρωση της ημιτελούς κτιριακής εγκαταστάσεως, στην οποία θα φιλοξενούνται «Τα Αγγελουδάκια».

Επιπροσθέτως, ο π. Χρήστος, αφού επαίνεσε με λόγια αγάπης τα παιδιά για τις άριστες επιδόσεις τους, συνεχάρη τούς εκπαιδευτικούς για τη στοργή με την οποία τα περιβάλλουν, καθώς και για την αφοσίωσή τους στο υπεύθυνο λειτούργημά τους, το οποίο έχει ως κέντρο τη διάπλαση και τη διαπαιδαγώγηση αυριανών πολιτών, ενώ δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τούς γονείς οι οποίοι εμπιστεύονται αυτές τις ευαίσθητες παιδικές ψυχές στη Δομή της τοπικής μας Εκκλησίας, αναγνωρίζοντας με αυτόν τον τρόπο το πολύπλευρο έργο της.

Τέλος, η γιορτή, στην οποία παρευρίσκονταν και τα μέλη του Δ.Σ. του Σταθμού, ολοκληρώθηκε μέσα σε κλίμα ευφορίας και ενθουσιασμού, στο οποίο βέβαια συνέτειναν η απονομή αναμνηστικών δώρων στους μικρούς μας φίλους και τα πλούσια εδέσματα που προσφέρθηκαν σε όλους.

 

Βραβεύσεις και χορός… μέχρι πρωίας στην τελετή λήξης της διδακτικής χρονιάς του Χορευτικού Ομίλου «Αχαιοί»!

Έπειτα από μια ακόμη δύσκολη χρονιά και ύστερα από τρία χρόνια αναστολής των εκδηλώσεων, φέτος -και στο πλαίσιο των 30 χρόνων λειτουργίας- ο Χορευτικός Όμιλος «Αχαιοί» πραγματοποίησε την Τελετή Λήξης της διδακτικής χρονιάς, την Κυριακή, στον όμορφο προαύλιο χώρο της εκκλησίας της Αβύθου.

Το πρόγραμμα της βραδιάς περιελάμβανε παρουσίαση παραδοσιακών χορών από όλα τα τμήματα (παιδικά, εφηβικά, νέων και ενηλίκων) και του προγράμματος δράσεων του Ομίλου για το Πολιτιστικό Καλοκαίρι 2022, απονομή τιμητικών διακρίσεων σε συλλόγους και πρόσωπα για τη στήριξη και τη συνεργασία τους, απονομή αναμνηστικών σε όλους τους χορευτές και χορεύτριες.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο δήμαρχος Αιγιαλείας Δημήτριος Καλογερόπουλος, ο εκπρόσωπος του Υφυπουργού Εξωτερικών Ανδρέα Κατσανιώτη Άρης Πατσόπουλος, οι βουλευτές Αχαΐας Άγγελος Τσιγκρής, Ιάσονας Φωτήλας και Χριστίνα Αλεξοπούλου, ο Πρόεδρος Ν.Π.Δ.Δ. Αιγιαλείας Παναγιώτης Ανδριόπουλος, ο Δημοτικός σύμβουλος Αιγιαλείας Γεώργιος Ντίνος, ο Πρόεδρος της Κοινότητας Ροδοδάφνης Γεώργιος Παλαιολογόπουλος, ο πρόεδρος της κοινότητας Σελιανιτίκων Γεώργιος Ρόζος, το μέλος της Κοινότητας Αιγίου Θεοφάνης Ραμπαβίλας, ο Διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου Αβύθου Ιωάννης Παπαθεοδωρόπουλος και ο π. Λουκάς αλλά και το εκκλησιαστικό συμβούλιο του Ιερού Ναού Παμμεγίστων Ταξιαρχών Αβύθου.

Επίσης, παρέστησαν οι εξής σύλλογοι και τα σωματεία:

Πολιτιστικός και Αθλητικός Σύλλογος Νέου Σαλμενίκου, Πολιτιστικός Σύλλογος Σελιανιτίκων «Ο Ήλιος», Σύλλογος Ιστορικής Αναβίωσης «Βοστίτσα 1821», Μουσικό Εργαστήρι Αιγίου, Πολιτιστικός Σύλλογος Μελισσίων « Η Μέλισσα», Πολιτιστικός Σύλλογος Τέμενης «Η Ένωση», Εξωραϊστικός και Πολιτιστικός Σύλλογος Άκολης, Μουσείο Ιστορίας και Λαογραφίας Λόγγου, Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Αβύθου.

Παράλληλα, τιμήθηκαν για την προσφορά τους ο χοροδιδάσκαλος του Ομίλου Δημήτριος Μασαούτης για τα 30 χρόνια συνεχόμενης προσφοράς, ο Σάκης Παπαδημητρίου από το Μουσικό Εργαστήρι Αιγίου, ο Χαράλαμπος Ψυχογιάννης από τον Ιστορικό Σύλλογο Αναβίωσης «Βοστίτσα 1821» και η Μέλπω Ρογκάλα από το Μουσείο Ιστορίας και Λαογραφίας Λόγγου.

Η βραδιά έκλεισε με τους χορευτές, γονείς, καλεσμένους και  θεατές να χορεύουν όλοι μαζί!

Ημερίδα και… Καραγκιόζης για τον αειφόρο τουρισμό

Ο Δήμος Αιγιαλείας, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου «Food Art Movement Energy – the Road to Country Experience» με ακρωνύμιο «F.A.M.E. ROAD» στο οποίο είναι εταίρος, πραγματοποιεί Ημερίδα ευαισθητοποίησης για τον αειφόρο τουρισμό, την Παρασκευή 1η Ιουλίου στις 10π.μ., στο Πολύκεντρο Συνεδριακό Κέντρο Αιγίου (Μυρτιά).

Επίσης, το βράδυ της 1ης Ιουλίου θα πραγματοποιηθεί δωρεάν παράσταση Καραγκιόζη στο Πολύκεντρο Συνεδριακό Κέντρο Αιγίου (Μυρτιά) με θέμα τον αειφόρο τουρισμό.

«Πήραν… απ` τη νιότη χρώματα!» στη γιορτή λήξης των ΚΑΠΗ δήμου Αιγιάλειας

Πήραν… απ` τη νιότη χρώματα και μετέφεραν τη ζωντάνια και το εξαιρετικό κλίμα που επικρατεί στις τάξεις των ΚΑΠΗ Αιγιαλείας χαρίζοντας μια βραδιά γεμάτη χαμόγελα και αισιοδοξία το βράδυ της Τετάρτης, οπότε και πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης και σύντομος απολογισμός δράσεων για τη φετινή σαιζόν.

Ο κήπος του Πολύκεντρου Συνεδριακού Κέντρου είχε κατακλυστεί από κόσμο ενώ την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο δήμαρχος Αιγιαλείας Δημήτρης Καλογερόπουλος, ο επικεφαλής της παράταξης «Αιγιαλέων Πόλις» και αντιδήμαρχος Γρηγόρης Τριανταφυλλόπουλος, οι αντιδήμαρχοι Νίκος Καραϊσκος, Βασίλης Χριστόπουλος Γιώργος Φραγκονικολόπουλος και Στράτος Βαρδάκης, η πρόεδρος της ΔΗΚΕΠΑ Μαρία Τσουκαλά, η βουλευτής Χριστίνα Αλεξοπούλου, εκπροσωπώντας τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας μετέφερε τις ευχές ο εφημέριος του Μητροπολιτικού Ναού Φανερωμένης Αιγίου π. Αθανάσιος, ο πρόεδρος Γ. Γκιώνης και μέλη της Κοινότητας Αιγίου.

Καλωσορίζοντας τους παρευρισκόμενους ο πρόεδρος του ΝΠΔΔ «Πολιτισμός, Παιδεία, Αθλητισμός και Κοινωνική Προστασία Δ. Αιγιαλείας» Παναγιώτης Ανδριόπουλος τόνισε τα εξής: «Η φετινή χρονιά μάς χάρισε όσα στερηθήκαμε λόγω covid τα προηγούμενα χρόνια. Οι δράσεις μας ήταν ποικίλες και η μεγάλη ανταπόκριση των συμπολιτών μας είναι που μας γεμίζει χαρά και δύναμη για να συνεχίσουμε και τη νέα χρονιά βάζοντας ακόμα πιο ψηλά τον πήχη». Εν συνεχεία ο κ. Ανδριόπουλος αναφέρθηκε στις ποικίλες δράσεις και τα προγράμματα που υλοποιήθηκαν καθώς και τις ομάδες που λειτούργησαν με μεγάλη ανταπόκριση των μελών του ΚΑΠΗ.

Ο δήμαρχος Αιγιαλείας Δημήτρης Καλογερόπουλος χαιρετίζοντας την εκδήλωση αναφέρθηκε στην εργατικότητα των μελών του ΔΣ του ΚΑΠΗ, δηλώνοντας δικαιωμένος για την επιλογή των προσώπων που το απαρτίζουν.

Ο εκπρόσωποι του Σωματείου ΦΡΟΝΤΙΖΩ Δημήτρης Θεοδωρόπουλος μετέφερε την εμπειρία του σχετικά με τα οφέλη του προγράμματος, όπου συμπεριλαμβάνονταν έλεγχοι μνήμης προσανατολισμού και άλλων νοητικών λειτουργιών σε συμπολίτες άνω των 55 ετών.

Στη συνέχεια έγινε αναφορά στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα TEC-MED του θεραπευτικού κέντρο «ΜΕΡΙΜΝΑ», «Ανάπτυξη ενός διαπολιτισμικού, κοινωνικού, ηθικού μοντέλου φροντίδας για εξαρτώμενο πληθυσμό στη λεκάνη της Μεσογείου», κάνοντας αξιολογήσεις σε πολλαπλούς τομείς της Υγείας.

Ένα πραγματικά ξεχωριστό κομμάτι των δράσεων ήταν οι ομάδες που λειτούργησαν και παρουσίασαν το έργο τους.

Η ομάδα ΕΚΔΡΟΜΩΝ – ΑΠΟΔΡΑΣΕΩΝ με υπεύθυνες τα μέλη του Δ.Σ ΚΑΠΗ Γεωργία Νικολακοπούλου και Δήμητρα Σπυροπούλου, η παρουσίαση της ΟΜΑΔΑΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ και ΕΥΕΞΙΑΣ με την υπεύθυνη του τμήματος Δήμητρα Αρβανίτη, η ομάδα ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ όπου μέσα από αυτή δόθηκαν διέξοδοι και προέκυψαν ενδιαφέρουσες δράσεις με συντονίστρια την ψυχολόγο Χαρά Θεοδωρακοπούλου.

Ο χώρος φιλοξένησε την ετήσια έκθεση με τις δημιουργίες της ομάδας ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΩΝ με υπεύθυνη την εικαστικό Μαργαρίτα Γούτου, ενώ οι κυρίες της ομάδας μετά το τέλος της εκδήλωσης προσέφεραν στους παρευρισκόμενους αναμνηστικό που είχαν επιμεληθεί εικαστικά οι ίδιες.

Το  πρώτο μέρος της εκδήλωσης έκλεισε με μελωδίες της Χορωδία του ΚΑΠΗ με υπεύθυνη την μουσικό Βασιλική Νάσση.

Η βραδιά συνεχίστηκε με την παρουσίαση του Δημόσιου ΙΕΚ Αιγίου, που υποστήριξαν με γευστικές δημιουργίες οι καταρτιζόμενοι των τμημάτων «Τεχνικός Μαγειρικής Τέχνης – Αρχιμάγειρας CHEF»  και οι εκπαιδευτές τους Γιώργος Κόττικας και Βασίλειος Μόσχος.

Η εκδήλωση έκλεισε με μουσική από τον Γιάννη Καραμάνο  που «ταξίδεψε» αλλά και… ξεσήκωσε τον κόσμο με την μαγευτική φωνή και την επιλογή των τραγουδιών.

Την οργάνωση και επιμέλεια της εκδήλωσης είχε το μέλος του Δ.Σ ΚΑΠΗ Αλεξάνδρα Φωτεινού.

 

Το τηλεοπτικό σποτ με τις θέσεις των φορέων του Αιγίου για τη Σχολή Φυσικοθεραπείας

«Η Φυσικοθεραπεία εδώ γεννήθηκε! Εδώ γιγαντώθηκε! Εδώ θα μεγαλουργήσει! Είναι η Φυσικοθεραπεία  του Αιγίου!!!». Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα του τηλεοπτικού σποτ με τις θέσεις της πόλης, τα πραγματικά γεγονότα και όλη την αλήθεια για τη Φυσικοθεραπεία, που δημιουργήθηκε με σκοπό τη διακίνησή του σε ΜΜΕ και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Το τηλεοπτικό σποτ παρουσιάστηκε το βράδυ της Παρασκευής αποσπώντας θερμό χειροκρότημα, κατά τη μεγάλη εκδήλωση που διοργανώθηκε στην πλατεία Υψηλών Αλωνίων Αιγίου και αναρτάται στις ιστοσελίδες του Δήμου και των Νομικών Προσώπων, στις ιστοσελίδες και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης των συμμετεχόντων φορέων προκειμένου να γίνει «κτήμα» των Αιγιαλέων για να ακουστεί η φωνή της πόλης και τα πραγματικά γεγονότα για τη σχολή του Αιγίου!

Δείτε το τηλεοπτικό σποτ για τη Σχολή Φυσικοθεραπείας:

https://www.youtube.com/watch?v=gWXP6ni6J40

Δημήτρης Καλογερόπουλος: «Είμαστε υποχρεωμένοι να κινηθούμε νομικά κατά της Πολιτείας για αθέτηση όρων σχετικά με τις Πανεπιστημιακές Σχολές στο Αίγιο»

Την πρόθεση του Δήμου Αιγιαλείας να διεκδικήσει μέσω μηνύσεων και αγωγών τα διαφυγόντα κέρδη που θα προκύψουν σε περίπτωση μεταφοράς της Σχολής Φυσικοθεραπείας από το Αίγιο στην Πάτρα αλλά και γενικά από την αθέτηση της συμφωνίας που έχει υπογραφεί μεταξύ Πολιτείας και δήμου, επανέλαβε σε σημερινές ραδιοφωνικές του δηλώσεις ο δήμαρχος Δημήτρης Καλογερόπουλος.

Μάλιστα, ο κ. Καλογερόπουλος σημείωσε χαρακτηριστικά ότι, ενώ ο Δήμος υπήρξε απόλυτα συνεπής στις υποχρεώσεις που πηγάζουν από την υπογραφείσα συμφωνία με την Πολιτεία (που εκφράζεται από το σημερινό Πανεπιστήμιο Πατρών), η άλλη πλευρά τήρησε κατά πολύ μικρό ποσοστό τις υποσχέσεις που περιελάμβαναν μεταξύ άλλων τη σταδιακή λειτουργία τεσσάρων σχολών στο Αίγιο. «Ο Δήμος μας πλέον έχει την απόλυτη υποχρέωση να αποκαταστήσει την αδικία που υφίσταται, αξιοποιώντας όλους τους νόμιμους τρόπους κατά των υπευθύνων και αξιώνοντας σχετικές αποζημιώσεις εκ μέρους του λαού της Αιγιάλειας, για να καταλάβουν ότι όταν αλλάζουν τα φυσικά πρόσωπα και οι κυβερνήσεις δεν είναι δυνατόν να αλλάζουν και οι δεσμεύσεις που έχουν υπογραφεί. Πρόκειται για μια βασική αρχή της συνέχειας της δημόσιας διοίκησης και απορώ που άνθρωποι σε θέσεις και αξιώματα δείχνουν ή παριστάνουν πως το αγνοούν».

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό, όπως σημείωσε ο κ. Καλογερόπουλος, το γεγονός ότι όλες οι δημοτικές παρατάξεις συστρατεύονται ομόφωνα σε αυτόν τον αγώνα της πόλης για την παραμονή της Σχολής Φυσικοθεραπείας στο Αίγιο, ενώ στο πλευρό του Δήμου Αιγιαλείας έχει εξ αρχής ταχθεί υπέρ και η Περιφερειακή Αρχή Δυτικής Ελλάδας, με ξεκάθαρες τοποθετήσεις από τον ίδιο τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριο Φαρμάκη αλλά και όλους τους συνεργάτες του. Ο Δήμαρχος, πάντως, πέραν των ευχαριστιών που εξέφρασε σε όσους συντάσσονται με κάθε τρόπο στον αγώνα, δεν παρέλειψε να εκφράσει τη λύπη του για την αδιαφορία που διαφαίνεται να υπάρχει από τους βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος, οι οποίοι δεν παρέστησαν ούτε διά εκπροσώπων τους στην κινητοποίηση της Παρασκευής.

«Το επόμενο δεκαήμερο είναι ιδιαίτερα κρίσιμο, καθώς αν δεν δημοσιευτεί σε ΦΕΚ η απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για μεταφορά της Σχολής πριν την υποβολή Μηχανογραφικών θα είναι σίγουρα μια θετική εξέλιξη, καθώς η καθυστέρηση που έχουμε πετύχει ως τώρα σε συνδυασμό με τις διαφαινόμενες εθνικές εκλογές (είτε σε 10 μήνες είτε πιο πριν) σίγουρα είναι θετικό στοιχείο», κατέληξε ο κ. Καλογερόπουλος, υπενθυμίζοντας πως ο αγώνας συνεχίζεται και για τη λειτουργία και άλλων σχολών πανεπιστημιακού επιπέδου, όπως και διετών προγραμμάτων φοίτησης σχετικών με τις τοπικές κοινωνίες που θα λειτουργήσουν σε όλη τη χώρα και που δεν έχουν όμως σχέση με τα ΑΕΙ, γι’ αυτό και δεν μπορούν να αξιοποιηθούν ως «ανταλλάξιμο» είδος.

 

 

 

Σε κλίμα συγκίνησης η ημερίδα με θέμα «Η σωματική, ψυχική και κοινωνική ευεξία ως αντίδοτο στις εξαρτήσεις»

Σε κλίμα συγκίνησης στην κατάμεστη αίθουσα του ξενοδοχείου «My Way» στην Πάτρα πραγματοποιήθηκε η ημερίδα με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών με θέμα «Ανάπτυξη της Ψυχοσωματικής Ανθεκτικότητας στο Στρες, Υγεία και Ευεξία» από το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής Ψυχοκοινωνικής Υγείας ΠΕ Αχαΐας και την ΠΡΟΤΑΣΗ Κίνηση για έναν άλλο τρόπο ζωής, με την στήριξη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

Τριακόσια περίπου άτομα (επαγγελματίες, εθελοντές, γονείς, εκπαιδευτικοί, έφηβοι και νέοι) ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα αποδεικνύοντας έμπρακτα τη βαθιά ανάγκη των ανθρώπων για συνύπαρξη και ανατροφοδότηση ειδικά στην μετά covid εποχή.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Κέντρου Πρόληψης Καλλίπολις Χ. Μπονάνος στην έναρξη της εκδήλωσης αναφέρθηκε στην σημαντικότητα του έργου που επιτελείται στην περιοχή μας και στην ανάγκη για σύμπραξη όλων των δυνάμεων με στόχο την αλληλεγγύη, το σεβασμό στην διαφορετικότητα και την κοινωνική συνοχή.

Ο Πρόεδρος της ΠΡΟΤΑΣΗΣ Α. Σαμοθρακίτης αναφέρθηκε στο έργο του φορέα στις σημερινές δύσκολες συνθήκες τονίζοντας ιδιαίτερα τη δέσμευση και τη σταθερή παρουσία των εθελοντών. Τη φετινή χρονιά η ΠΡΟΤΑΣΗ κατάφερε  να παραμείνει ενεργή, διατηρώντας τις δυνάμεις των εθελοντών της μέσα στις 7 ομάδες του φορέα, αναπτύσσοντας νέα πεδία δράσεων στην πρόληψη και την ποιότητα ζωής και με ευελιξία  αλλά και με σταθερότητα τις αρχές και τις αξίες που την διέπουν, να διαχειριστεί και να προσαρμοστεί σε αλλαγές. Οι ρίζες που έχει απλώσει εδώ και 33 χρόνια στην πατραϊκή κοινωνία και ευρύτερα είναι αρκετά βαθιές για να ανταπεξέλθει από νέες αφετηρίες και με νέες εμπειρίες στις ανάγκες της κοινότητας.

Η επιστημονικά υπεύθυνη του Κέντρου Πρόληψης Αχαΐας Γ. Ζορμπά αναφέρθηκε στον τρόπο που το Κέντρο Πρόληψης προσάρμοσε τη δράση και τη λειτουργία του στις συνθήκες που επέβαλε η πανδημία και ανταποκρίθηκε στις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες της κοινότητας. Εστίασε επίσης στο εύρος των δράσεων καθώς το Κέντρο Πρόληψης Καλλίπολις προσέγγισε 5.186 άτομα (παιδιά, εφήβους, γονείς, εκπαιδευτικούς κ.α.), συνεργάστηκε με 125 σχολικές κοινότητες του Νομού Αχαΐας και 54 φορείς και συνεργάτες σε τοπικό και πανελλαδικό επίπεδο, υλοποιώντας περισσότερες από 400 παρεμβάσεις ενημέρωσης – ευαισθητοποίησης αλλά και μακροχρόνιες εκπαιδεύσεις.

(Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το έργο οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αναζητήσουν στον ακόλουθο σύνδεσμο:

https://www.youtube.com/watch?v=JcnEakzHXKg&t=1s)

Ο επιστημονικά υπεύθυνος της ΠΡΟΤΑΣΗΣ Β. Πασσάς έδωσε το στίγμα της φιλοσοφίας της πρόληψης λέγοντας χαρακτηριστικά πως, όσο νωρίτερα ξεκινήσουμε τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχουμε και πως η πρόληψη πρέπει να  στοχεύει στην αλλαγή του σύγχρονου τρόπου ζωής όσον αφορά  συνήθειες, στάσεις και συμπεριφορές που μας δυσκολεύουν και αποτελούν τις βασικές αιτίες δυσλειτουργικών και επικίνδυνων καταστάσεων για τη σωματική και ψυχική υγεία. Τόνισε δε ότι η ΠΡΟΤΑΣΗ, πολύ έγκαιρα από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της,  συνέδεσε την πρόληψη με έναν συνεχή αγώνα για την αλλαγή αυτού του σύγχρονου τρόπου ζωής (όπως το σηματοδοτούσε και ο τίτλος της, ΠΡΟΤΑΣΗ, Κίνηση για έναν άλλο τρόπο ζωής).Τα μέλη της ανέλαβαν την προσωπική τους ευθύνη και συνεχίζουν να πασχίζουν για αλλαγές προσωπικές και κοινωνικές για μία καλύτερη ποιότητα στη ζωή μας,  ευελπιστώντας ότι όλο και περισσότεροι πολίτες και θεσμικοί κυρίως φορείς θα αναλάβουν τις δικές τους ευθύνες. Και ενώ στον τομέα αυτό υπάρχουν θετικά αποτελέσματα από την πλευρά των πολιτών και των κοινωνικών φορέων, τα αποτελέσματα γίνονται πενιχρά όσο ανεβαίνουμε προς την κορυφή της κοινωνικής πυραμίδας.

Ο προσκεκλημένος ομιλητής Γ. Χρούσος MD, MACP, MACE, FRCP, Ομότιμος καθηγητής Παιδιατρικής & Ενδοκρινολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών, Διευθυντής Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Υγείας Μητέρας – Παιδιού & Ιατρικής Ακριβείας, επικεφαλής στην Έδρα UNESCO Εφηβικής Υγείας & Ιατρικής, καθήλωσε το κοινό με την παρουσίασή του. Αναφέρθηκε στην πολυπλοκότητα του ανθρώπινου γενετικού υλικού και εγκεφάλου, στο μηχανισμό του στρες, στο χρόνιο και το οξύ στρες, στην ευαλωτότητα στο στρες των παιδιών και των εφήβων αλλά και στο ποιοι παράγοντες συμβάλλουν στην ανθεκτικότητα στο στρες, στην υγεία και την ευεξία των ανθρώπων.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το έργο των δυο φορέων οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στα εξής τηλέφωνα: Κίνηση ΠΡΟΤΑΣΗ 2610-451790 & Κέντρο Πρόληψης ΚΑΛΛΙΠΟΛΙΣ 2610-226948.

 

Η γιορτή λήξης των φετινών μαθημάτων τού Χορευτικού Ομίλου Αιγίου

Με αφορμή τη λήξη των μαθημάτων, όπως και κάθε χρόνο πραγματοποιήθηκε χθες με απόλυτη επιτυχία το γλέντι του Χορευτικού Ομίλου Αιγίου στο εστιατόριο «Λιόπετρο».

Ο Πρόεδρος του Χορευτικού Γιώργος Νικολόπουλος, συνοδευόμενος από τα μέλη του Δ.Σ., την επίτιμη πρόεδρο Ελένη Καφεντζή και τον τέως Πρόεδρο και Διευθυντή του Ομίλου Χρήστος Κοιλιά, αφού ευχαρίστησε το κοινό για την προσέλευσή του, μίλησε για τη δύσκολη χρονιά που μόλις τελείωσε, λόγω των περιορισμών του covid19, ευχόμενος η νέα χορευτική χρονιά (επετειακή για τον όμιλο μιας και συμπληρώνει 45 χρόνια αδιάλειπτης δραστηριότητας σε Ελλάδα και εξωτερικό) να μην έχει ανάλογους περιορισμούς.

Παράλληλα, ο κ. Νικολόπουλος συνεχάρη τα παιδιά που συμμετείχαν στην αποστολή του Χορευτικού στη Ζάκυνθο, καθώς απέσπασαν το χειροκρότημα και πλήθος ευνοϊκών σχολίων για τη δουλειά που γίνεται στον Όμιλο.

Στη συνέχεια έδωσε το λόγο για ένα σύντομο χαιρετισμό στον εκπρόσωπο του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου, π. Σωτήριο Καραγκούνια, τον Βουλευτή Αχαΐας ΝΔ Άγγελο Τσιγκρή, το Δήμαρχο Αιγιαλείας Δημήτρη Καλογερόπουλο, στον εκπρόσωπο του Υφυπουργού Εξωτερικών Ανδρέα Κατσανιώτη, Άρη Πατσόπουλο, στην Πρόεδρο του Δημοτικού συμβουλίου Αιγιαλείας Μαρία Γιδά, στον Αρχηγό της μείζονος αντιπολίτευσης του Δημοτικού συμβουλίου Αιγίου Χρήστο Γούτο και  στην Αρχηγό της ελάσσονος αντιπολίτευσης Βασιλική Ψυχράμη.

Προσφώνησε και ευχαρίστησε επίσης για την παρουσία τους, τους Δημοτικούς συμβούλους Γιώργο Γιοβά (από Ακράτα) και Βασίλη Τομαρά (από Αιγείρα) καθώς και τον Γενικό Διευθυντή της ΠΕΣ Μίλτο Σταυρόπουλο, την Πρόεδρο του συλλόγου «ΠΡΟΝΑΙΑ ΑΘΗΝΑ» Σοφία Μιχαλοπούλου και την Αντιπρόεδρο της ΔΗΜ.Τ.Ο. Αιγιαλείας ΝΔ Ελισάβετ Πίκουλα – Μπομποτσιάρη.

Τέλος, υπενθύμισε ότι στις 7 Αυγούστου ο Χορευτικός Όμιλος Αιγίου, στο υπαίθριο Θέατρο «Γεώργιος Παππάς», συμμετέχοντας στις εκδηλώσεις μνήμης για τα 100 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή θα παρουσιάσει μουσικοχορευτική παράσταση αφιερωμένη στον Ελληνισμό της Μικράς Ασίας.

 

Ομιλητής στο 11ο Forum Ενέργειας ο Δημήτρης Καλογερόπουλος

Στο 11ο Forum Ενέργειας, το οποίο έλαβε χώρα χθες στο Τεχνικό Επιμελητήριο Δυτικής Ελλάδας στην Πάτρα, συμμετείχε ο δήμαρχος Αιγιαλείας Δημήτρης Καλογερόπουλος, ο οποίος ήταν και ένας εκ των ομιλητών.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του επισήμανε τη σπουδαιότητα της καινοτομίας και των χρηματοδοτικών εργαλείων αναφέροντας το μεγάλο εμπόδιο της γραφειοκρατίας στη χώρα μας. Συγκεκριμένα δήλωσε ότι το τελευταίο διάστημα στην Ελλάδα δεν υπάρχει απορρόφηση σε ικανοποιητικό βαθμό των πιστώσεων που διαθέτει η Ευρωπαϊκή Ένωση, τονίζοντας στη συνέχεια ότι «η Τοπική Αυτοδιοίκηση οφείλει να δώσει μεγαλύτερη βαρύτητα στην απορρόφηση των πιστώσεων και στην υλοποίηση των έργων».

Τέλος, επισήμανε τον πρόσφατο νόμο που διευκολύνει την υποβολή των μελετών και τη χρηματοδότησή τους ώστε να υλοποιηθούν σημαντικά έργα, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην επισήμανση του προς τον Υπουργό Ανάπτυξης να γίνει το ίδιο με την πιστοποίηση του έργου.

Το μήνυμα στάλθηκε: Η Φυσικοθεραπεία είναι η Σχολή του Αιγίου!

H πόλη έδωσε το «παρών» και το μήνυμα στέλνεται προς πάσα κατεύθυνση: Η Φυσικοθεραπεία είναι η σχολή του Αιγίου! Η Αιγιάλεια ενωμένη έχει κηρύξει ανένδοτο αγώνα που θα συνεχιστεί μέχρι την τελική δικαίωσή της! Μεγάλοι πρωταγωνιστές της βραδιάς οι ίδιοι οι φοιτητές! Τα παιδιά που επέλεξαν να σπουδάσουν και να ζήσουν στο Αίγιο!

Αφήνοντας στην άκρη πολιτικές σκοπιμότητες και πεποιθήσεις, σύσσωμες οι δημοτικές παρατάξεις έγιναν μια «γροθιά» με όλους τους φορείς της πόλης, φωνάζοντας για άλλη μια φορά «Όχι στη μεταφορά του Τμήματος Φυσικοθεραπείας από το Αίγιο στην Πάτρα», στη διάρκεια της προχθεσινής εκδήλωσης στην Πλατεία Υψηλών Αλωνίων, ανανεώνοντας παράλληλα το ραντεβού οποιαδήποτε στιγμή αυτό απαιτηθεί.

Η εκδήλωση εξελίχθηκε σε τρία μέρη και πιο συγκεκριμένα:

Α) Ξεκίνησε με το πολιτικό μέρος: Σύντομο καλωσόρισμα όπου δόθηκε το στίγμα της εκδήλωσης από την τριμελή οργανωτική επιτροπή της Συντονιστικής και ολιγόλεπτη αιχμηρή τοποθέτηση του δημάρχου και παρουσίαση τηλεοπτικού σποτ που θα διακινηθεί σε ΜΜΕ και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης με τις θέσεις της πόλης, τα πραγματικά γεγονότα και όλη την αλήθεια για τη Φυσικοθεραπεία.

Β) Βράβευση της ομάδας μπάσκετ του Τμήματος Φυσικοθεραπείας του Αιγίου που κέρδισε το Διατμηματικό Πρωτάθλημα του  Πανεπιστημίου Πατρών μεταξύ 12 ομάδων.

Γ) Λαϊκή βραδιά με τίτλο «Το Αίγιο τραγουδά για τη Φυσικοθεραπεία».

 

Οι θέσεις δήμου και φορέων

«Η αξιοπιστία ενός Κράτους και μιας κοινωνίας κρίνονται από το εάν τιμώνται οι υπογραφές έστω κι εάν αλλάζουν τα πρόσωπα! Το Κράτος πριν από 20 χρόνια έκανε μια συμφωνία με το Δήμο. Το Κράτος δεν τίμησε αυτή τη συμφωνία παρά μόνο κατά 50%. Πριν μερικά χρόνια έφυγε και η Σχολή Οπτικής και σήμερα από τα συμφωνηθέντα με το Κράτος ισχύει μόνο το 25% των δεσμεύσεων, μέσα από ένα ανόητο διαχρονικό κατήφορο. Η Αιγιάλεια δικαιούται αυτά που έχει δεσμευθεί η Πολιτεία με την υπογραφή της!», ήταν η κατηγορηματική δήλωση του δημάρχου Αιγιαλείας Δημήτρη Καλογερόπουλου τονίζοντας με νόημα ότι είναι καθήκον της Δημοτικής Αρχής να αποκατασταθεί η αδικία. «Θα διεκδικήσουμε με νόμιμο τρόπο ό,τι μας ανήκει. Πρέπει η Πολιτεία και η Κυβέρνηση να λάβει υπόψη της όσα έχει υποσχεθεί και να παραμείνει μία αξιόπιστη σχολή στο Αίγιο που μας κάνει όλους περήφανους. Εμείς θα είμαστε εδώ! Χέρι – χέρι με τους φοιτητές μας!», υπογράμμισε ο δήμαρχος.

Ως εκπρόσωπος της Οργανωτικής Επιτροπής Δήμου και Φορέων ο αντιδήμαρχος Γρηγόρης Τριανταφυλλόπουλος τόνισε τα εξής: «Το μηχανογραφικό που καλούνται να συμπληρώσουν οι υποψήφιοι των πανελλαδικών σήμερα αναγράφει «Φυσικοθεραπεία Αίγιο»! Γνωρίζουμε τις προσπάθειες που γίνονται να φύγει η σχολή την τελευταία στιγμή και γι’ αυτό έτσι όπως είμαστε σήμερα εδώ στα Ψηλαλώνια αυτοί που πρέπει να είμαστε, αυτοί που μπορούμε να αγωνιστούμε για να κερδίσουμε τη μάχη της πόλης, μπορούμε να είμαστε ανά πάσα ώρα και στιγμή όπου χρειαστεί! Στο Σύνταγμα, στο Μαξίμου, στο δρόμο, αυτό είναι το μήνυμα που στέλνουν ομόφωνα δήμος και φορείς». Χαιρετισμό απηύθυναν οι πρόεδροι του Εμπορικού Συλλόγου και Εργατικού Κέντρου Λάμπης Παπαδόπουλος και Πάνος Γεωργόπουλος που μαζί με τον αντιδήμαρχο αποτελούν την τριμελή οργανωτική επιτροπή.

Ακολούθησε η παρουσίαση του τηλεοπτικού σποτ που θα διακινηθεί σε ΜΜΕ και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης με τις θέσεις της πόλης, τα πραγματικά γεγονότα και όλη την αλήθεια για τη Φυσικοθεραπεία. Το σποτ με τις θέσεις της πόλης θα αναρτηθεί στις ιστοσελίδες του Δήμου και των Νομικών Προσώπων, στις ιστοσελίδες και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης των συμμετεχόντων φορέων και θα γίνει «κτήμα» των Αιγιαλέων για να ακουστεί η φωνή της πόλης και τα πραγματικά γεγονότα για τη σχολή του Αιγίου!

 

Η βράβευση των φοιτητών

Η οργανωτική επιτροπή με τον Δήμο μπροστάρη και εκπροσωπώντας φορείς και παραγωγικά σωματεία και κοντά μας την ευχή και την αμέριστη στήριξη της Ιεράς Μητρόπολης και προσωπικά του Μητροπολίτη Αιγιαλείας και Καλαβρύτων Ιερώνυμου, όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε, εισηγήθηκε να μην υπάρξουν επιμέρους ομιλίες δεδομένου ότι η στάση είναι ενιαία με την «έγκριση» της κοινωνίας. Έτσι η βραδιά ήταν αφιερωμένη στη φοιτητική κοινωνία, τα παιδιά της ομάδας μπάσκετ που ήταν εκεί και βραβεύτηκαν για την κατάκτηση του Διατμηματικού πρωταθλήματος μπάσκετ του Πανεπιστημίου Πάτρας και καταχειροκροτήθηκαν από τους Αιγιαλείς και τους συμφοιτητές τους που παρέστησαν στην εκδήλωση.

«Στη διοργάνωση συμμετείχαν συνολικά 12 ομάδες. Μετά τις 8 νίκες καταφέραμε να προκριθούμε στον τελικό με αντίπαλη την ομάδα της Ιατρικής που συμπεριλαμβάνει και παίκτες των πρωταθλημάτων της Β΄ και Γ΄ Εθνικής Μπάσκετ  και η ομάδα μας κατάφερε να κερδίσει με σκορ 73-63. Ο αγώνας αρχικά ήταν αμφίρροπος αλλά καταφέραμε να οδηγήσουμε την ομάδα στην κατάκτηση του κυπέλλου», ανέφερε μεταξύ άλλων η γραμματέας του πενταμελούς των φοιτητών που εκφράζοντας τις ευχαριστίες και τη συγκίνησή τους για τη βραδιά παρουσίασε την ομάδα του τμήματος. Η δημιουργία της ομάδας έγινε από τους ίδιους τους φοιτητές με πρωτοβουλία του Χρυσόστομου Πουλημένου. Οι παίκτες που έλαβαν μέρος στη διοργάνωση είναι οι Λεωνίδας Γιαννούτσος, Δημήτρης Τζερμπατζίδης, Διονύσης Πολυδωροπουλος, Νικόλας Αντζουλάτος, Σάββας Τσακμακίδης, Δημήτρης Τηλιακός, Χρυσόστομος Πουλημένος, Νίκος Γρυλάκης, Παναγιώτης Φραγκούλης, Ζαφείρης Στέφανος Παππάς, Κωνσταντίνος Τσούρας, Αλέξανδρος Καρφίτσας, Βασίλης Δημούσης και Αντρέας Μπαλατής.

Τα μετάλλια στους αθλητές απονεμήθηκαν συμβολικά από τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων και πολιτικά πρόσωπα που συντάχθηκαν στον αγώνα της πόλης.

 

Το Αίγιο… τραγούδησε για τη Σχολή Φυσικοθεραπείας

Από νωρίς το απόγευμα η πλατεία των Υψηλών Αλωνίων και τα γύρω καταστήματα είχαν κατακλυστεί από δεκάδες πολίτες που έδωσαν το «παρών» στον αγώνα της πόλης. Μετά την ολοκλήρωση του πολιτικού μέρους της εκδήλωσης και των βραβεύσεων των αθλητών ακολούθησε λαϊκή βραδιά. Στην πρόσκληση του δήμου ανταποκρίθηκε ευγενώς η Αιγιώτισσα λαϊκή ερμηνεύτρια Μαίρη Μαράντη που με τον Γιώργο Αιγιώτη και τη Μαρία Θεοδώρου χάρισαν μια όμορφη βραδιά στους παριστάμενους, με τη συνεργασία του ΝΠΔΔ «Πολιτισμός, Παιδεία, Αθλητισμός και  Κοινωνική Προστασία» του Δήμου Αιγιαλείας.

 

Οι φορείς της πόλης που συμμετείχαν είναι:

Ο Δήμος Αιγιαλείας, με ομόφωνη απόφαση όλων των δημοτικών παρατάξεων του δημοτικού μας συμβουλίου και ΙΑΤΡΙΚΟΣ Σύλλογος Αιγίου, ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ Σύλλογος Αιγίου, ΕΡΓΑΤΙΚΟ Κέντρο Αιγίου, ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ – Εισαγωγικός Σύλλογος Αιγιαλείας , ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΧΑΪΑΣ (ΕΛΜΕ Β’), ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ, ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ & ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ, ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ, ΟΙ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ «ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (Π.Α.Ε.Κ.)» και «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ (Δ.Ε.Κ.Α)», ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ και Αναψυχής Δήμου Αιγιαλείας, ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΑΙΓΙΟΥ,       ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ, ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΩΝ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ & ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ, ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΤΟΤΕΧΝΙΤΩΝ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ ΑΙΓΙΟΥ, ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ, ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ, ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΨΥΚΤΙΚΩΝ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ, ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ ΥΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΘΕΡΜΙΚΩΝ & ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΙΓΙΟΥ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ, ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΧΕΙΡΙΣΤΩΝ ΑΝΥΨΩΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ και ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ.

 

Ανάμεσα στις παρουσίες που ξεχώρισαν:

Ως εκπρόσωπος του Μητροπολίτη μεταφέροντας την συμπαράσταση του κ. Ιερώνυμου, ο Πρωτοσύγκελος της Ι.Μ. Καλαβρύτων & Αιγιαλείας Αρχιμανδρίτης Ιωακείμ Βενιανάκης, συνοδευόμενος από ομάδα ιερέων.

Η βουλευτής Αχαΐας και πρώην υφυπουργός Παιδείας Σία Αναγνωστοπούλου

Από περιφερειακές παρατάξεις:

Ο π. Περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας

Ο π. υφυπουργός Κώστας Σπηλιόπουλος

Ο πρ. Νομάρχης και περιφερειακός σύμβουλος Δημήτρης Κατσικόπουλος

Ως εκπρόσωπος της ΝΕ ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ Αχαΐας η Σταυρούλα Νικολάου και μέλη της ΝΕ Αχαΐας

Εκπρόσωποι της ΔΗΜ.Τ.Ο. ΝΔ Αιγιαλείας

Εκπρόσωποι της Οργάνωσης Μελών του ΣΥΡΙΖΑ Αιγιαλείας

Εκπρόσωποι της ΤΟ ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ Αιγιαλείας

Οι πολιτευτές του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ Αχαΐας Κατερίνα Σολωμού και Μαρίνος Σκανδάμης.