«Παραδοσιακό αντάμωμα» αύριο (27/6) στην πλατεία Αγίου Γεωργίου Ακράτας

«Παραδοσιακό αντάμωμα» με φαγητό, ποτό και… χορό διοργανώνει αύριο (Δευτέρα) στην πλατεία Αγίου Γεωργίου Ακράτας ο σύλλογος «Αναγέννησις».

«Έχουμε δυο χρόνια να ανταμώσουμε και να διασκεδάσουμε χορεύοντας, γι’ αυτό σας προσκαλούμε τη Δευτέρα 27 Ιουνίου να απολαύσουμε τις ομάδες που θα μας παρουσιάσουν παραδοσιακούς χορούς με την καθοδήγηση του Γιώργου Γαλάνη ενώ το φαγητό έχει αναλάβει ο Κώστας Παπαϊωάννου. Σας περιμένουμε όλους στην πλατεία του Αη Γιώργη. Να φάμε, να πιούμε και να χορέψουμε! Ξεκινάμε στις 9:15 ακριβώς! Είσοδος 3 ευρώ.», τονίζουν στην ανακοίνωσή τους τα μέλη του ΔΣ του συλλόγου «Αναγέννησις».

Βραδιά ποίησης προς τιμήν της φιλολόγου – ποιήτριας Πόλας Γιαννακοπούλου – Βακιρλή

0

Μια εξαιρετική βραδιά ποίησης προς τιμήν της φιλολόγου – ποιήτριας Πόλας Γιαννακοπούλου – Βακιρλή, υπό την αιγίδα της ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α., πραγματοποιήθηκε χθες στο Πολύκεντρο Συνεδριακό Κέντρο στη Μυρτιά Αιγίου.

Η εκδήλωση περιελάμβανε την παρουσίαση της τελευταίας ποιητικής της συλλογής με τίτλο «Τα κατά συνθήκην και μη». Την ανάλυση των ποιημάτων έκανε η ίδια η ποιήτρια και ο φιλόλογος Κώστας Σταύρου. Ποιήματα απήγγειλαν η Βάνα Μπεντεβή, η Λίλα Μιαούλη και ο Θοδωρής Πανουτσόπουλος, ενώ την βραδιά «έντυσε» μουσικά η δασκάλα πιάνου και υπεύθυνη χορωδιών Μπέσσυ Νάσση καθώς και οι μαθητές από την Αιγιάλεια Ευθύμιος Καρανικόλας (πιάνο), Ασημίνα Καρβελά (βιολί) και Αλέξανδρος Κοσμάς (πιάνο). Τη βραδιά παρουσίασε η Εύα Γρίβα.

Το «παρών» έδωσαν μεταξύ άλλων η Μαρία Τσουκαλά (πρόεδρος της ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α.) και η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιαλείας Μαρία Γιδά.

Σύλληψη άνδρα για παράβαση της νομοθεσίας για όπλα και διατάραξη οικιακής ειρήνης

Συνελήφθη προχθές το απόγευμα στο Αίγιο, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Αιγιαλείας, ένας άνδρας, διότι αποπειράθηκε να εισέλθει σε οικία και σε αστυνομικό έλεγχο που του διενεργήθηκε βρέθηκε στην κατοχή του και κατασχέθηκε ένα μαχαίρι – φαλτσέτα.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αιγίου.

Νεκτάριος Φαρμάκης: «Η Περιφέρεια στο πλευρό των αγροτών και του πρωτογενούς τομέα με πράξεις και όχι με λόγια!»

Τo πλέγμα δράσεων και πρωτοβουλιών της Περιφερειακής Αρχής για τη στήριξη και ενδυνάμωση του πρωτογενούς τομέα στη Δυτική Ελλάδα, παρουσίασε ο Περιφερειάρχης, Νεκτάριος Φαρμάκης, κατά τη διάρκεια της τελευταίας συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου.

Συγκεκριμένα, ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε αναλυτικά στις δράσεις του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης που έχουν εισφέρει ποσά ύψους 48 εκ. ευρώ περίπου στον αγροτικό κόσμο της περιοχής, σημειώνοντας πως η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμπεριλαμβάνεται μεταξύ των πρώτων στη χώρα, ως προς την υλοποίηση του προγράμματος.

Επίσης, παρέθεσε τα εθνικά και ευρωπαϊκά συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα, στα οποία συμμετέχει η Περιφέρεια, όπως το Πρόγραμμα Αναδιάρθρωσης Αμπελώνων μέσω του οποίου έχουν καταβληθεί πόροι ύψους 6,9 εκ. ευρώ σε 557 παραγωγούς, το πρόγραμμα Δακοκτονίας μέσω του οποίου έχουν καλυφθεί 7,3 εκατομμύρια ελαιόδεντρα με ποσό δημόσιας δαπάνης 3,75 εκ. ευρώ, τη στήριξη ομάδων παραγωγών για την υλοποίηση επιχειρησιακών προγραμμάτων με χρηματοδότηση 2,84 εκ. ευρώ, το πρόγραμμα διαχείρισης βοσκοτόπων με 2 εκ. ευρώ αλλά και το πρόγραμμα καύσης νεκρών με 3 εκ. ευρώ.

Ο κ. Φαρμάκης αναφέρθηκε επίσης στις προσπάθειες που κάνει η Περιφέρεια για την αναγνώριση ως ΠΟΠ ή ΠΓΕ και άλλων προϊόντων της Δυτικής Ελλάδας. Όπως είπε, «το Ελαιόλαδο Αιτωλοακαρνανίας, η Χονδροελιά Αγρινίου, η Πατάτα Αχαΐας, το Ελαιόλαδο Αχαΐας, η Πατάτα Ηλείας, η Φράουλα Ηλείας, το Καρπούζι Ηλείας, το Ελαιόλαδο Ηλείας και το Μέλι Ξηρομέρου είναι προϊόντα για να τα οποία έχουν ήδη υποβληθεί οι φάκελοί τους στο ευρωπαϊκό μητρώο ΠΟΠ/ΠΓΕ με δαπάνη 159 χιλιάδες ευρώ, ενώ για την Παστή λίγδα Μεσολογγίου, τη Γραβιέρα Αμφιλοχίας, τη Μαλαγουζιά Αιτωλ/νίας, το Αρνάκι Ξηρομέρου, το Κατσικάκι Ερύμανθου, το Παστό χοιρινό Ηλείας, το Καλυβιώτικο Κρεμμύδι Ηλείας, το Τυρί Τσαλαφούτι Αιτωλ/νίας και την Ελιά ποικιλίας Καλαμών βρίσκεται σε εξέλιξη η διερεύνηση για το αν μπορούν να χαρακτηρισθούν ως ΠΟΠ / ΠΓΕ ή ΕΠΙΠ προϊόντα».

Ακόμα, στο πλαίσιο της προσπάθειας που καταβάλλεται για την ανάδειξη των τοπικών αγροδιατροφικών προϊόντων και της αύξησης των εξαγωγών, ο Περιφερειάρχης μίλησε για τα Προγράμματα Προβολής και Προώθησης, όπως για τους οίνους ΠΟΠ και ΠΓΕ στις αγορές της Ιαπωνίας και της Κορέας, για τα αλιεύματα της Αιτωλοακαρνανίας στις αγορές των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας, για την φράουλα στις αγορές της Γερμανίας και της Γαλλίας, για την επιτραπέζια ελιά στις αγορές των ΗΠΑ, του Καναδά και της Βρετανίας.

Επίσης, ο κ. Φαρμάκης αναφέρθηκε στην προσπάθεια που κάνει η Περιφέρεια σε συνεργασία με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, το Πανεπιστήμιο Πατρών και άλλους εγνωσμένης αξίας φορείς, για τη δημιουργία ενός σύγχρονου εκπαιδευτικού πλαισίου επιμόρφωσης των αγροτών αλλά και στις δεκάδες παρεμβάσεις που έχουν γίνει προς το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης ή και άλλα συναρμόδια Υπουργεία, για την επίλυση προβλημάτων του αγροτικού κόσμου.

Τέλος, εστίασε και έργα της Περιφέρειας που αφορούν στον εκσυγχρονισμό των υποδομών και στη μείωση του κόστους παραγωγής. Ως κορυφαίο και εμβληματικό έργο, χαρακτήρισε το μεγάλο συνεργατικό φωτοβολταϊκό πάρκο που δρομολογείται να κατασκευαστεί στο κτήμα Polder του Μεσολογγίου και το οποίο θα εισφέρει σημαντικά στην ανακούφιση άνω των 140.000 αγροτών από το δυσβάστακτο ενεργειακό κόστος, ενώ μίλησε και για τα αρδευτικά έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη. «Έχουμε ενταγμένα 5 αρδευτικά έργα, τα οποία βρίσκονται στα στάδια δημοπράτησης και κατασκευής, συνολικού προϋπολογισμού 7,95 εκ. ευρώ, ενώ μέσω του προγράμματος αγροτικής ανάπτυξης έχουν ενταχθεί 7 αρδευτικά έργα συνολικού προϋπολογισμού 14,6 εκ ευρώ με συμβασιοποιημένα τα 7,1 εκ ευρώ. Και από τον 6/22 έχουμε υποβάλει προτάσεις για ακόμα 10 έργα συνολικού προϋπολογισμού 20,3 εκ. ευρώ» τόνισε.

Ο Περιφερειάρχης μίλησε όμως και για το μεγάλο ζήτημα έλλειψης εργατικών χεριών που αντιμετωπίζει ο πρωτογενής τομέας. «Το πρόβλημα δεν είναι αποκλειστικότητα της δικής μας Περιφέρειας. Και για τη λύση του δεν μπορούμε να δράσουμε μόνοι, ούτε να ποντάρουμε σε σπασμωδικές κινήσεις. Αντίθετα, πρέπει να ανοίξει ένα μεγάλο τραπέζι διαλόγου στο οποίο θα καθίσουν όλοι οι συναρμόδιοι φορείς και θα αναλύσουν το ζήτημα με σκοπό μία μακροπρόθεσμη λύση» είπε, προσθέτοντας ότι το συγκεκριμένο ζήτημα δεν πρέπει να αντιμετωπιστεί μόνο υπό το πρίσμα μεταφοράς περισσοτέρων εργατών γης από το εξωτερικό, αλλά και μέσω της ανάγκης επαναδραστηριοποίησης νέων ανθρώπων με την ελληνική γη. Ωστόσο, ειδικεύοντας στο άμεσο ζήτημα που τίθεται και ως προς την περιοχή εμφανίζεται ιδιαίτερα οξύ στην καλλιέργεια φράουλας, υπογράμμισε πως η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας προχώρησε σε παρέμβαση προς τα συναρμόδια υπουργεία, καταθέτοντας συγκεκριμένη πρόταση. «Λαμβάνοντας υπόψη τις εισηγήσεις ομάδων παραγωγών, επιχειρηματιών της περιοχής και μεμονωμένων παραγωγών αλλά και μελέτης υπολογισμού των αναγκών εργασίας από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειάς μας, προτείναμε οι κρατικές υπηρεσίες που ελέγχουν τα αιτήματα των καλλιεργητών, να μην υπολογίζουν τον αριθμό εργατών ανά εκτάριο με προβλεπόμενους δείκτες Μονάδων Ανθρώπινης Εργασίας (ΜΑΕ) του ΟΠΕΚΕΠΕ, που αφορούν σε Μέτρα του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης και δεν λαμβάνουν υπόψη την εποχικότητα της εργασίας, που για το τρίμηνο Μαρτίου – Μαΐου, που είναι και η αιχμή της συγκομιδής, απαιτούνται περίπου 7 εργάτες ανά εκτάριο, δηλαδή 0,7 ΜΑΕ / στρέμμα. Και αποστείλαμε στα συναρμόδια Υπουργεία πλήρη ανάλυση αναγκών σε ημερομίσθια για την καλλιέργεια της φράουλας».

Κλείνοντας την τοποθέτησή του ο κ. Φαρμάκης υπογράμμισε: «Ούτε ξερόλες είμαστε, ούτε και υποστηρίζουμε ότι έγιναν όλα και ως διά μαγείας λύθηκαν τα προβλήματα. Όμως, δεν κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Ούτε φοβόμαστε την αλήθεια. Δεν καθυστερήσαμε ούτε μία μέρα και δεν μείναμε αδρανείς απέναντι σε κανένα πρόβλημα. Στεκόμαστε δίπλα στους αγρότες μας με πράξεις και δεν φοβόμαστε να βγούμε μπροστά, να διεκδικήσουμε και να πετύχουμε βιώσιμες λύσεις για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Γιατί αυτό οφείλουμε να κάνουμε, αυτό είναι το χρέος μας…».

 

Εγκρίθηκαν άμεσα πιστώσεις για την αποκατάσταση βλαβών και ζημιών από τις πρόσφατες θεομηνίες στην Αχαΐα

Με απόφαση του υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Γιάννη Τσακίρη εντάχθηκαν και χρηματοδοτούνται με 24 εκατ. ευρώ έργα για την αποκατάσταση βλαβών που προέκυψαν έπειτα από φυσικές καταστροφές, έπειτα από την εκδήλωση ακραίων καιρικών φαινομένων στα τέλη του περασμένου χρόνου.

Οι υπηρεσίες της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας κινήθηκαν έγκαιρα, αποτύπωσαν τα προβλήματα που είχαν παρουσιαστεί στις Περιφερειακές Ενότητες Αχαΐας, Αιτωλοακαρνανίας και Ηλείας, προκειμένου να προχωρήσουν άμεσα στην κατάθεση αιτήματος χρηματοδότησης συνολικού ύψους 38,6 εκατ. ευρώ.

Μέσα σε λίγους μήνες εγκρίθηκαν οι πρώτες πιστώσεις που αφορούν έργα αποκατάστασης στο επαρχιακό οδικό δίκτυο και των τριών Περιφερειακών Έργων, αλλά και αντιπλημμυρικές παρεμβάσεις.

Ειδικότερα, στην Π.Ε. Αχαΐας εγκρίθηκε η χρηματοδότηση ύψους 6 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση βλαβών στο Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο της Π.Ε. Αχαΐας από φυσικές καταστροφές που έπληξαν τοπικές και δημοτικές κοινότητες στους Δήμους Ερυμάνθου, Δυτικής Αχαΐας και Αιγιάλειας.

Από τις αυτοψίες των υπαλλήλων της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων εντοπίστηκαν εκτεταμένες ζημιές στις υποδομές του επαρχιακού οδικού δικτύου, καταστροφή τεχνικών και διάβρωση πρανών που χρήζουν αποκατάστασης τόσο για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, όσο και για την προστασία από νέα πλημμυρικά φαινόμενα.

 

Καλοκαιρινό ωράριο για το Αρχοντικό Παναγιωτόπουλου

0

Σε καλοκαιρινούς… ρυθμούς εισέρχεται (και) το Αρχοντικό Παναγιωτόπουλου που θα λειτουργεί πλέον με θερινό ωράριο και θα είναι ανοικτό μόνο πρωινές ώρες.

Συγκεκριμένα, το ωράριο λειτουργίας του θα είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή, 10π.μ. – 1μ.μ.

Κατ’ εξαίρεση και λόγω της έκθεσης τέχνης «Επιστροφή στην Vostizza, την πόλη των κήπων» του Alessandro De Martino που θα διαρκέσει έως τις 10 Ιουλίου, θα είναι ανοικτό και κάποιες απογευματινές ώρες, οι οποίες θα ανακοινωθούν εγκαίρως.

Τηλ. επικοινωνίας: 2691061168.

Καλοκαιρινή Εκστρατεία 2022 στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Αιγίου «Διαδρομές ανάγνωσης… άκουσε, δες, μάθε, γέλα!»

Η Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος επιστρέφει! Από την Τετάρτη 29 Ιουνίου έως και την Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου οι βιβλιοθήκες του Δικτύου Ελληνικών Βιβλιοθηκών θα ανοίξουν και πάλι τις πόρτες τους για να υποδεχτούν τους μικρούς και μεγάλους φίλους τους, να διαβάσουν παλιές και καινούργιες ιστορίες, να εμπνευστούν, να εξερευνήσουν, να παίξουν με τη φύση, και μέσα από πρωτότυπες δράσεις να ανακαλύψουν νέες διαδρομές ανάγνωσης.

Με κεντρικό σύνθημα «Διαδρομές ανάγνωσης… .άκουσε, δες, μάθε, γέλα!», η Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας επανέρχεται με ιδέες και θεματικές που θα μας φέρουν κοντά σε αγαπημένα μας μέρη, πρόσωπα, βιβλία αλλά και στα προσωπικά μας σημεία αναφοράς. Κεντρικός στόχος της φετινής Κ.Ε. είναι να μετατραπούν οι τοπικές βιβλιοθήκες σε κυψέλες δημιουργικότητας αξιοποιώντας αναγνώστες κάθε ηλικίας και το φυσικό περιβάλλον γύρω από αυτές.

 

Στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Αιγίου «Γεώργιος Παναγόπουλος» η Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2022 για τον Ιούνιο έχει ως εξής:

«Διαδρομές ανάγνωσης… άκουσε, δες, μάθε, γέλα! – Η Αφετηρία»

Τετάρτη 29 Ιουνίου, 10π.μ. – 12 το μεσημέρι

Εθελόντρια: Κυριακοπούλου Βασιλική (συνταξιούχος εκπαιδευτικός)

 

«Φωτεινές διαδρομές»

Πέμπτη 30 Ιουνίου, 10π.μ. – 12 το μεσημέρι

Εθελόντρια: Κυριακοπούλου Βασιλική (συνταξιούχος εκπαιδευτικός)

Η Καλοκαιρινή Εκστρατεία θα συνεχιστεί και τους μήνες Ιούλιο – Αύγουστο.

Δηλώσεις συμμετοχής στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Αιγίου (Βασ. Κωνσταντίνου 76, τηλ. 26910-23959).

 

 

Τέλεση Αρχιερατικών Μνημοσύνων σε Ιερά Μονή Αγίου Θεολόγου Βερίνου και Ιερό Ναό Αγίων Πάντων Αιγίου

0

Είκοσι επτά χρόνια συμπληρώθηκαν φέτος από την εκδημία του μακαριστού και ευλογημένου Γέροντος π. Ευσεβίου Γιαννακάκη, πνευματικού πατρός και κτίτορος της Ιεράς Μονής Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου Βερίνου Αιγιαλείας. Το περασμένο Σάββατο τελέσθηκε στην Ιερά Μονή Θεία Λειτουργία και στη συνέχεια Ιερό Μνημόσυνο, στο οποίο προέστη ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης πρώην Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιος, παρουσία της Μοναστικής Αδελφότητος, καθώς και των πνευματικών τέκνων του Γέροντος, τα οποία προσήλθαν για να τιμήσουν τη μνήμη του.

Ο Σεβασμιώτατος αναφέρθηκε στον οσιακό του βίο και στην προσπάθειά του να οργανώσει την Ιερά Μονή, τονίζοντας ότι ο ερχομός του π. Ευσεβίου στη Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας είναι ευλογία Θεού και δώρο εξ Ουρανού. Κατά τη διάρκεια των οκτώ ετών που έζησε ο μακαριστός π. Ευσέβιος στην Ιερά Μονή, αναμόρφωσε πνευματικά -κατά κοινή ομολογία- τον λαό της Αιγιαλείας με τις κατανυκτικές Θείες Λειτουργίες, τις Αγρυπνίες, την Ιερά Εξομολόγηση, το εμπνευσμένο κήρυγμά του και τις κατ’ ιδίαν πατρικές νουθεσίες. Αγαπήθηκε πολύ από τον λαό του Θεού, ο οποίος στο πρόσωπο του αγιασμένου Γέροντος βρήκε τον πονετικό πατέρα που συνέπασχε μαζί του. Τέλος, ο κ. Αμβρόσιος εξέφρασε την ευχή ο άγιος Γέροντας να δέεται στο ουράνιο θυσιαστήριο για όλους.

Επιπροσθέτως, την Κυριακή 19 Ιουνίου, ο Μητροπολίτης πρώην Καλαβρύτων και Αιγιαλείας τέλεσε στον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό των Αγίων Πάντων του Κοιμητηρίου της πόλεως του Αιγίου Ιερό Μνημόσυνο υπέρ αναπαύσεως των ψυχών των διατελεσάντων στην Ιερά Μητρόπολή μας κεκοιμημένων Αρχιερέων, Ιερέων, Δημάρχων, Δημοτικών Συμβούλων, αλλά και όλων των δημοτών αδελφών μας που έχουν ενταφιασθεί στο Κοιμητήριο.

Στο τέλος του Ιερού Μνημοσύνου ο Σεβασμιώτατος, απευθυνόμενος στους ευσεβείς πιστούς, ανέφερε: «Όλους τους Αγίους και Οσίους που μαρτύρησαν για τον Χριστό μας, τους παρακαλούμε σήμερα να προσευχηθούν για εμάς τους αμαρτωλούς. Άνθρωποι του Θεού που αγιάσθηκαν και δόξασαν το όνομά Του, σήμερα τιμώνται από την Εκκλησία μας, από όλους εμάς. Παράλληλα όμως προσευχόμεθα για την ανάπαυση των ψυχών όλων των κεκοιμημένων αδελφών μας που ευρίσκονται στην αιωνιότητα. Η προσευχή μας είναι η μεγαλύτερη θυσία που μπορούμε να προσφέρουμε στα αγαπημένα μας πρόσωπα, τα οποία έχουν αναχωρήσει για τον Θεό».

 

Την Τετάρτη (29/6) οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου Δ.Σ. στο Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Αιγίου

Την ερχόμενη Τετάρτη, 29 Ιουνίου, έχουν προγραμματιστεί να διεξαχθούν οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη της νέας Διοίκησης του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Αιγίου, της Ελεγκτικής Επιτροπής και Αντιπροσώπου για την Γ.Σ.Ε.Ε.

Οι εκλογές θα διεξαχθούν από τις 6μ.μ. έως τις 9μ.μ., στην αίθουσα του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου (Αριστείδου 4).

Αιτήσεις υποψηφιοτήτων θα γίνονται δεκτές από την Εφορευτική Επιτροπή (Παναγιώτης Γιαννόπουλος, Ιωάννα Θεοδωροπούλου, Γεώργιος Σπυρούλιας) στα γραφεία του Ε.Κ., μέχρι και αύριο (Παρασκευή), από τις 9π.μ. έως τις 12 το μεσημέρι, οπότε και λήγει και η προθεσμία κατάθεσής τους.

Σύλληψη τεσσάρων ανδρών και δύο γυναικών για ρευματοκλοπή

Συνελήφθησαν χθες το πρωί σε περιοχή της Αιγιαλείας, από αστυνομικούς του Τμήματος  Ασφάλειας Αιγιαλείας, τέσσερις άνδρες και δυο γυναίκες, διότι σε αστυνομικό έλεγχο που διενεργήθηκε σε συνεργασία με τον ΔΕΔΔΗΕ, διαπιστώθηκε ότι ρευματοδοτούσαν παράνομα τις οικίες τους.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αιγίου.