ΗΜΙΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΠΑΤΡΑΣ: Χάλκινο μετάλλιο στα 1.000μ. ο Νίκος Θεοφανόπουλος της Φιλαθλητικής Λέσχης Αιγίου!

Με πολυπληθή ομάδα που αποτελούσαν 15 αθλητές και αθλήτριες όλων των ηλικιών η Φιλαθλητική Λέσχη Αιγίου έδωσε το «παρών» στον «3ο Ημιμαραθώνιο Πάτρας» που πραγματοποιήθηκε στις 6 Απριλίου. Ήταν ένας υπέροχος αγώνας, μια άψογη διοργάνωση στην οποία έλαβαν μέρος χιλιάδες αθλητές και αθλήτριες από όλη την Ελλάδα.

Για άλλη μια φορά η Φιλαθλητική ανέβηκε στο βάθρο των νικητών καθώς ο Νικόλαος Θεοφανόπουλος κατέκτησε την 3η θέση και το χάλκινο μετάλλιο στο δρόμο 1000μ. μετά από μία ακόμη εξαιρετική εμφάνιση. Ένα μεγάλο ταλέντο που προπονείται χρόνια στην ομάδα και είναι σίγουρο θα δούμε πολλά πράγματα από αυτόν στο μέλλον.

Επίσης εξαιρετική εμφάνιση έκανε και ο Παναγιώτης Θεοφανόπουλος στα 5000μ. Ένας αθλητής που ετοιμάζεται για τα 2000μ. με Φυσικά Εμπόδια στον στίβο και επίσης έχει να προσφέρει πολλά στους επόμενους αγώνες.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι πολύ μικροί αθλητές/τριες έκαναν προπόνηση καθημερινά με τους προπονητές τους τον τελευταίο μήνα για αυτόν τον αγώνα. Ήταν πολύ συγκεντρωμένοι, πειθαρχημένοι και ευχαριστήθηκαν τον αγώνα κάνοντας εξαιρετική εμφάνιση. Η Φιλαθλητική Λέσχη Αιγίου δίνει μεγάλη σημασία στις μικρές ηλικίες αφού αποτελούν τις γερές βάσεις για το μέλλον των αθλητών.

Στον αγώνα έτρεξαν και οι προπονητές της Φ.Λ.Α. πραγματοποιώντας μάλιστα πολύ καλή εμφάνιση. Ο Θεόδωρος Δροσόπουλος στα 10.000μ., η Αναστασία Βλάχου στα 5.000μ. και από τους μεγαλύτερους αθλητές της ομάδας, ο Εντι Κόλα, ο οποίος έτρεξε στα 5.000μ.

«Όλοι μαζί απολαύσαμε τον αγώνα. Γονείς, παιδιά και προπονητές τρέχαμε όλοι μαζί και οδηγούσαμε τους μικρούς μας αθλητές/τριές μας. Φανταστικές στιγμές πραγματικά! Συγχαρητήρια στους γονείς που είναι μαζί μας σε αυτή την προσπάθεια που κάνουμε και για το τρέξιμο που έκαναν μαζί με τα παιδιά τους στον αγώνα. Πραγματικά αξίζουν μετάλλιο! Συγχαρητήρια στους προπονητές μας και για τη δουλειά που έκαναν αλλά και για τη δική τους αγωνιστική παρουσία. Συγχαρητήρια στους διοργανωτές», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του συλλόγου.

 

Την Παρασκευή (11/4) στο κέντρο του Αιγίου το 3ο Πασχαλινό Παζάρι μαθητών 25 σχολείων – Τα έσοδα σε ΕΚΑΜΕ και «Χαμόγελο του Παιδιού»

Σε θεσμό καθιερώθηκε το Πασχαλινό Παζάρι για φιλανθρωπικό σκοπό που διοργανώνεται για 3η συνεχή χρονιά στην πλατεία Αγίας Λαύρας στο Αίγιο, την Παρασκευή 11 Απριλίου από τις 9.30π.μ. έως τη 1μ.μ. Μαθήτριες και μαθητές από συνολικά 25 σχολεία κάθε εκπαιδευτικής βαθμίδας από όλη την Αιγιάλεια έχουν προετοιμάσει με τη βοήθεια εκπαιδευτικών και γονέων υπέροχες χειροποίητες δημιουργίες, που θα εκτεθούν και θα πωληθούν ώστε τα έσοδα να αποδοθούν στο ΕΚΑΜΕ Αιγίου και στο «Χαμόγελο του Παιδιού».

Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε από τους διοργανωτές ο Δήμαρχος Αιγιαλείας Παναγιώτης Ανδριόπουλος σημείωσε μεταξύ άλλων: «Ως δημοτική αρχή θεωρούμε χρέος μας να στηρίζουμε τέτοιες πρωτοβουλίες, που δείχνουν θετικό κοινωνικό πρόσημο και κυρίως την μεγάλη ευαισθησία όλων των Αιγιαλέων, που με γενναιοδωρία ανταποκρίνονται ώστε να καλυφθούν οι ολοένα αυξανόμενες ανάγκες συμπολιτών μας που βρίσκονται σε δυσκολίες. Ευχόμαστε το bazaar να έχει ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία από τα δύο περασμένα, για να αποδώσουμε τα μέγιστα σε ΕΚΑΜΕ και Χαμόγελο του Παιδιού, που είναι δύο φορείς οι οποίοι προσφέρουν σπουδαίο κοινωνικό έργο και έχουν έδρα την Αιγιάλεια».

Παίρνοντας το λόγο ο αντιδήμαρχος Παιδείας Δημήτρης Ελευθεριώτης αναφέρθηκε στη διαρκή προσπάθεια να δημιουργηθεί ένα αρραγές μέτωπο παιδείας – κοινωνίας – εργασίας και τοπικής αυτοδιοίκησης α’ βαθμού, που σφυρηλατείται μέσα από τέτοιες δράσεις. «Βλέπουμε το σχολείο ως ένα ισόπλευρο τρίγωνο, πρώτα οι μαθητές, μετά οι εκπαιδευτικοί και μετά οι γονείς. Στόχος μας είναι να δημιουργούμε και να υποστηρίζουμε δράσεις που έχουν συνέχεια και συνέπεια. Το επίπεδο μιας κοινωνίας αξιολογείται, κατά την άποψή μου, από το δίχτυ προστασίας που μπορεί να υφάνει για ευπαθείς ομάδες, μέσα από τη συμπερίληψη, την ενσυναίσθηση και στην αλληλεγγύη» σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Ελευθεριώτης, υπενθυμίζοντας ότι το Πασχαλινό Παζάρι ξεκίνησε μέσα από την αγαστή συνεργασία του αείμνηστου Δημάρχου Αιγιαλείας Δημήτρη Καλογερόπουλου και του επίσης αείμνηστου προέδρου της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Μένιου Κουτρόπουλου.

Στη συνέχεια ο πρόεδρος της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Δήμου Αιγιαλείας Λεωνίδας Θεοφανόπουλος δήλωσε: «Έχουμε καταφέρει να ενώσουμε πολλούς τοπικούς φορείς και παράγοντες, συλλόγους, τοπική κοινωνία, σχολικές κοινότητες προς κοινό όφελος. Πλέον το πασχαλινό παζάρι που ήταν ιδέα του αείμνηστου Μένιου Κουτρόπουλου αποτελεί πια θεσμό. Κάθε δημιουργία που θα εκτεθεί κρύβει μέσα της αγάπη και ελπίδα, δεν είναι μια απλή έκθεση χειροτεχνίας, είναι ένας ζωντανός δεσμός μεταξύ σχολείου, οικογένειας και τοπικής κοινωνίας».

Εκ μέρους του Οργανισμού «Χαμόγελο του Παιδιού» η Ευαγγελία Μαλαμάκη, μέλος του Δ.Σ. και η Βασιλική Πρεβεδούρου, υπεύθυνη του Σπιτιού του «Χαμόγελου» στην Τέμενη, εξέφρασαν τη συγκίνησή τους και τις θερμές τους ευχαριστίες για το ότι ο Δήμος Αιγιαλείας και οι διοργανωτές του Πασχαλινού Παζαριού είναι αρωγοί για το έργο του Οργανισμού και κυρίως για το μεγάλωμα 24 παιδιών στο σπίτι της Τέμενης. «Δεν είναι απλά μια φιλανθρωπική πράξη, είναι ένα μάθημα, το καλύτερο που μπορούμε να δώσουμε στα παιδιά που συμμετέχουν και που μαθαίνουν έτσι τον εθελοντισμό, την προσφορά και την κοινωνική ευαισθησία» τόνισαν μεταξύ άλλων.

Τέλος, ο πρόεδρος του Δ.Σ. του ΕΚΑΜΕ Αιγίου Γιώργος Γκιώνης ευχαρίστησε τη δημοτική αρχή που συνεχίζει την πρωτοβουλία του αείμνηστου Δημήτρη Καλογερόπουλου, τονίζοντας ότι ο κόσμος με το υστέρημά του πέρσι ενίσχυσε το παζάρι με το ποσό των περίπου 10.000 ευρώ, που μοιράστηκαν ισόποσα σε ΕΚΑΜΕ και «Χαμόγελο του Παιδιού», εκφράζοντας την ευχή φέτος να στηρίξουν ακόμα περισσότερο και στέλνοντας πασχαλινές ευχές σε όλο τον κόσμο.

Σημειώνεται ότι κατά τη διάρκεια της διεξαγωγής του παζαριού θα φιλοξενηθούν δρώμενα από σχολικά μουσικά σύνολα, μπάντες και χορωδίες.

Προβλήθηκαν στο Αίγιο τα νέα ντοκιμαντέρ για την Αρχαία Ελίκη – Κοινό αίτημα της τοπικής κοινωνίας η συνέχιση των ανασκαφών

Ήταν μια πολύ επιτυχημένη εκδήλωση στο Αίγιο, την Κυριακή 6 Απριλίου, η προβολή των δύο νέων ντοκιμαντέρ του Discovery Channel και του Channel 5 για την ανακάλυψη της Αρχαίας Ελίκης και την παγκόσμια σημασία της. Η αίθουσα του πολιτιστικού κέντρου του Δήμου Αιγιάλειας γέμισε από φίλους και πολίτες που παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις προβολές.

Τον Δήμο Αιγιάλειας, λόγω απουσίας του Δημάρχου σε συνέδριο στην Κέρκυρα, εκπροσώπησε ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού Γιώργος Φραγκονικολόπουλος που απηύθυνε και χαιρετισμό στους παρευρισκομένους. Παρέστησαν επίσης οι Αντιδήμαρχοι Μαρία Ιατροπούλου, Μαρία Αγγελοπούλου, Δημήτρης Ελευθεριώτης, ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑ Γιώργος Ντίνος, ο Πρόεδρος της Κοινότητας Ελίκης Βαγγέλης Παναγόπουλος, ο Σύμβουλος της Κοινότητας Αιγίου Σωκράτης Μαυρίδης. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι καθηγητές του Πανεπιστημίου Πατρών Νίκος Κοντόπουλος, Ανδρέας Βελισσάριος και Γιάννης Κουκουβέλας, ο Πρόεδρος του Εμποροεπαγγελματικού Συλλόγου Αιγιάλειας Λάμπης Παπαδόπουλος, ο Αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Αιγιάλειας Νίκος Παπαδόπουλος, ο ποιητής Θανάσης Τρίψας εκ μέρους του Συνδέσμου Αχαιών, η Πρόεδρος του Συλλόγου «Προναία Αθηνά» Σοφία Μιχαλοπούλου.

Την εκδήλωση άνοιξε ο Ειδικός Γραμματέας της Εταιρείας Πάνος Μητρόπουλος, ενώ η Πρόεδρος της Εταιρείας Ντόρα Κατσωνοπούλου παρουσίασε στο κοινό το ιστορικό της παραγωγής των διεθνών ντοκιμαντέρ τονίζοντας ότι το ενδιαφέρον τους εστιάζεται στην επιτυχή ανακάλυψη της Αρχαίας Ελίκης μέσα από την πρωτοποριακή επιστημονική μεθοδολογία που εφάρμοσε η ερευνητική ομάδα, λύνοντας ένα μεγάλο επιστημονικό αίνιγμα δεκαετιών. Για τον λόγο αυτό, το Discovery Channel ενέταξε την έρευνα στην Αρχαία Ελίκη στην σειρά εκπαιδευτικών ντοκιμαντέρ για την τριτοβάθμια ιδίως εκπαίδευση, ως μια έρευνα υποδειγματική που θα πρέπει να διδάσκεται.

Ιδιαίτερη θέση στα ντοκιμαντέρ κατέχει η ερμηνεία από την Ντόρα Κατσωνοπούλου δύο αρχαίων κειμένων που οδήγησαν την έρευνα στην τελική επιτυχία αλλά ανέδειξαν και μια άλλη σημαντική παράμετρο που συνδέει την Αρχαία Ελίκη με την προσωπική ζωή του Αθηναίου φιλοσόφου Πλάτωνα και ίσως με την ιστορία της χαμένης μυθικής Ατλαντίδας. Μάλιστα, ο κορυφαίος βρετανός δημοσιογράφος του Channel 5, Dan Snow, στην παρουσίαση του ντοκιμαντέρ δήλωσε τον ενθουσιασμό του για την επιτυχία της ανακάλυψης της Αρχαίας Ελίκης, την οποία και τοποθέτησε στις πλέον ευφυείς της εποχής μας.

Την προβολή των ντοκιμαντέρ ακολούθησε ανοιχτή συζήτηση με το κοινό. Υπήρξαν πολλές τοποθετήσεις από τους παρισταμένους τόσο έκφρασης συγχαρητηρίων προς την Ντόρα Κατσωνοπούλου και την ερευνητική ομάδα για το έργο και την προσφορά τους όσο και μιας σθεναρής και ομόφωνης απαίτησης της κοινωνίας για την άμεση συνέχιση των ανασκαφών που είναι για την Αιγιάλεια «εκ των ων ουκ άνευ», όπως είπε χαρακτηριστικά στον χαιρετισμό του και ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού του Δήμου Αιγιάλειας.

 

Στην πλατεία Αγίας Λαύρας το 3ο Πασχαλινό Παζάρι

Ο Δήμος Αιγιαλείας σας προσκαλεί στο 3ο Πασχαλινό Παζάρι το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 11 Απριλίου, από τις 9:30π.μ. έως τη 1μ.μ. στην πλατεία Αγίας Λαύρας!

Στη φετινή γιορτινή εκδήλωση θα πάρουν μέρος νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια του Δήμου, παρουσιάζοντας δημιουργίες και χειροποίητες κατασκευές με θέμα τη γιορτή του Πάσχα. Παράλληλα, σχολικά χορωδιακά και μουσικά σύνολα θα… γεμίσουν την πλατεία με μελωδίες, προσφέροντας μια μοναδική εορταστική ατμόσφαιρα!

Τα έσοδα θα διατεθούν στο «Χαμόγελο του Παιδιού» και στο ΕΚΑΜΕ Αιγίου.

«Ασημένιος» ο Γιώργος Καλαπόδης στον 19ο Διεθνή Μαραθώνιο «Μέγας Αλέξανδρος»!

Πολύ μεγάλη διάκριση πέτυχε ο Γιώργος Καλαπόδης του Αθηνόδωρου Αιγίου που έτρεξε την Κυριακή 6 Απριλίου στον 19ο Διεθνή Μαραθώνιο «Μέγας Αλέξανδρος» με αφετηρία την Πέλλα και τερματισμό τη Θεσσαλονίκη. Ο έμπειρος δρομέας του αιγιώτικου συλλόγου κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο, με πολύ καλή επίδοση (2:26:24) πλησιάζοντας το ατομικό του ρεκόρ (2.25.49) που είναι και ρεκόρ συλλόγου, το οποίο είχε πετύχει πέρυσι στον ίδιο αγώνα. Νικητής ήταν ο Γιώργος Μενής με χρόνο 2.24.20 ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Γιώργος Μίνος με 2.26.36.

15.000 δρομείς κάθε ηλικίας και επιπέδου έτρεξαν στον αγώνα, από 9χρονους μαθητές δημοτικών σχολείων μέχρι την 89χρονη Παρθένα Μηγιάκη που τερμάτισε στον δρόμο 5.000μ., τους 82χρονους Νικόλαο Μαγουλά και Νικηφόρο Τσανακτσίδη στα 10.000μ., την 70χρονη Σταυρούλα Παπαβασιλείου που κάλυψε τα 42,195χλμ. της Μαραθώνιας διαδρομής σε 4 ώρες 03:18, καθώς και δρομείς με αναπηρίες που έζησαν τη χαρά της συμμετοχής και της προσωπικής νίκης στην… καρδιά της Θεσσαλονίκης!

Η παγκόσμια διάσταση της διοργάνωσης αποτυπώθηκε και φέτος με τρόπο εντυπωσιακό, μέσα από την παρουσία δρομέων από 67 χώρες και πέντε ηπείρους, ακόμα και από μακρινά μέρη όπως το Πουέρτο Ρίκο, η Νότιος Αφρική, ο Άγιος Χριστόφορος, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Μαλαισία.

 

Τοποθέτηση τριών καμερών πυρανίχνευσης ακτίνας 10χλμ. στην ορεινή Αιγιάλεια – Επικαιροποιείται το σχέδιο οργανωμένης προληπτικής απομάκρυνσης πολιτών σε περίπτωση κινδύνου πυρκαγιάς

Παρουσία του αντιπεριφερειάρχη Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Θεόδωρου Βασιλόπουλου πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τρίτης στο Πολιτιστικό Κέντρο Αιγίου «Αλέκος Μέγαρης» σύσκεψη της Ομάδας Εργασίας για την επικαιροποίηση του Ειδικού Σχεδίου οργανωμένης προληπτικής απομάκρυνσης πολιτών του Δήμου Αιγιαλείας σε περίπτωση κινδύνου από πυρκαγιές. Η ομάδα έχει συγκροτηθεί με απόφαση του Δημάρχου Αιγιαλείας Παναγιώτη Ανδριόπουλου και συμμετέχουν αιρετοί και εκπρόσωποι από υπηρεσίες και φορείς που εμπλέκονται στην Πολιτική Προστασία.

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης τέθηκαν διάφορα ζητήματα και καταγράφηκαν προτάσεις αναφορικά με την καλύτερη οργάνωση του προαναφερθέντος ειδικού σχεδίου, ενώ ξεχωριστή σημασία έχει η τοποθέτηση εκ μέρους της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας τριών θερμικών καμερών πυρανίχνευσης, μετά από αίτημα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, σε καίρια σημεία του ορεινού όγκου του Δήμου Αιγιαλείας. Οι κάμερες αυτές έχουν ακτίνα κάλυψης περίπου 10χλμ. και θα δίνουν σε πραγματικό χρόνο ενημέρωση στις υπηρεσίες Πολιτικής Προστασίας, με στόχο την έγκαιρη αναγνώριση, αναφορά και προειδοποίηση ύπαρξης εστίας φωτιάς.

Σύντομα θα δοθεί στη δημοσιότητα το πλήρες ειδικό σχέδιο, προς ενημέρωση των αρμοδίων αρχών, κοινοτήτων και κατ’ επέκτασιν όλων των πολιτών.

Παρόντες στη σύσκεψη ήταν ο αντιδήμαρχος Καθημερινότητας-Πολιτικής Προστασίας-Τοπικών Κοινοτήτων Δημήτρης Φιλιππάτος, ο αντιδήμαρχος Έργων-Πολεοδομίας-Τεχνικών Υπηρεσιών-Ανάπτυξης-Προγραμματισμού Βασίλης Χριστόπουλος, εκ μέρους της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Αιγίου ο επιπυραγός Ανδρέας Ζαφειρόπουλος, ο διοικητής του Α.Τ. Αιγιάλειας Βασίλης Ροδόπουλος, η διοικήτρια του Γ’Λιμενικού Τμήματος Αιγίου Ελένη Κλάγκου, η προϊσταμένη του Τμήματος Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Αιγιαλείας Φωτεινή Αλεξοπούλου και υπηρεσιακοί παράγοντες.

 

 

 

 

Πολυαρχιερατικό μνημόσυνο των αοιδίμων προκατόχων του Μητροπολίτη κ. Ιερωνύμου

Την Ε΄ Κυριακή των Νηστειών, 6 Απριλίου, στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Φανερωμένης Αιγίου, τελέσθηκε μετά πάσης εκκλησιαστικής λαμπρότητος και ιεροπρεπείας η Θεία Λειτουργία του Μεγάλου Βασιλείου, ιερουργούντος του Μητροπολίτου Σερβίων και Κοζάνης κ. Παύλου, συνιερουργούντος του Μητροπολίτου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου και συμπροσευχομένου του Γέροντος Μητροπολίτου κ. Αμβροσίου.

Τον Θείο λόγο κήρυξε ο Μητροπολίτης Σερβίων και Κοζάνης ο οποίος με τον εύγλωττο, πατερικό και θεολογικό του λόγο ανέπτυξε το θέμα της μετανοίας, αναφερόμενος παράλληλα σε πτυχές και καταστάσεις της σύγχρονης καθημερινότητας, στην οποία παρατηρείται η αποστασία του ανθρώπου από το θέλημα του Θεού.

Κατά το πέρας της Θείας Λειτουργίας, τελέσθηκε το Μνημόσυνο των αοιδίμων Προκατόχων του Μητροπολίτου κ. Ιερωνύμου, ήτοι των Αρχιερατευσάντων στην Ιερά Μητρόπολη από του Επισκόπου Κερνίτζης και Καλαβρύτων Ηλία Μηνιάτη (1710-1714) έως του μακαριστού Μητροπολίτου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Γεωργίου Πάτση (1957-1978), καθώς επίσης εψάλη Επιμνημόσυνη Δέηση λόγω της συμπληρώσεως έξι μηνών από την εις Κύριον εκδημία του αειμνήστου Δημάρχου Αιγιαλείας Δημητρίου Καλογεροπούλου.

Στην πατρική προσλαλιά του ο κ. Ιερώνυμος, αφού αναφέρθηκε στην αγαθή μνήμη την οποία κατέλιπε σε όλους τους Αιγιαλείς ο μακαριστός Δήμαρχος μέσα από το πλούσιο έργο του, επεσήμανε ότι η σημερινή μέρα είναι αξιοχρέως αφιερωμένη στους μακαριστούς Προκατόχους του, τους πνευματικούς πατέρες της Ιεράς Μητροπόλεώς μας, ενώ χαρακτηριστικά ανέφερε: «Όλοι οι αοίδιμοι αυτοί Ιεράρχες διηκόνησαν, σε δύσκολες περιόδους, με αυταπάρνηση την Ιερά Μητρόπολη και διακρίθηκαν για την αγιασμένη τους ζωή και τη μεγάλη προσφορά και αγάπη για το ποίμνιό τους, ενώ με την ακράδαντη πίστη τους στον Χριστό και την αγάπη τους για την Πατρίδα ενέπνευσαν όλες τις ψυχές της Μητροπόλεώς μας. Κράτησαν την Ορθόδοξη Πίστη και την πατερική παράδοση, κράτησαν την αγάπη τους προς τον Θεό και την προσέφεραν αφειδώλευτα σε όλους, μεταλαμπάδευσαν τον λόγο του Ευαγγελίου, αγωνίστηκαν με παρρησία να τον σπείρουν στις ψυχές των Αιγιαλέων και των Καλαβρυτινών, εξαγίασαν διά των Ιερών Μυστηρίων τη ζωή τους, κηρύττοντας τον Χριστό και ενισχύοντάς τους σε κρίσιμες στιγμές της ζωής τους».

Παράλληλα διανεμήθηκε στους πιστούς ενημερωτικό φυλλάδιο με θεματικό τίτλο «Αοίδιμοι Αρχιερείς της Ιεράς Μητροπόλεως Καλαβρύτων και Αιγιαλείας. Εις Μνημόσυνον αιώνιον», το οποίο επιμελήθηκε ο Πρωτοπρεσβύτερος π. Χρήστος Τσάκαλος, Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος της Ιεράς Μητροπόλεως.

Ο Σεβασμιώτατος στη συνέχεια εξήγγειλε την προσεχή έκδοση και κυκλοφορία του σχετικού βιβλίου «Οι Επίσκοποι της Ιεράς Μητροπόλεως Καλαβρύτων και Αιγιαλείας μέσα από τις ιστορικές πηγές» του Αρχιμανδρίτου π. Ιωακείμ Βενιανάκη, Πρωτοσυγκέλλου της Ιεράς Μητροπόλεως.

Τέλος, ανακοίνωσε την αποχώρηση του π. Ιωακείμ από την Ιερά Μητρόπολη μετά τις εορτές του Πάσχα και της Παναγίας Τρυπητής και την ένταξή του στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Κρήτης, επαινώντας και εκφράζοντας τις πατρικές του ευχαριστίες για τη διακονία του στην Ιερά Μητρόπολη κατά τη διάρκεια της εικοσαετούς παραμονής του. Ως ένδειξη ευαρέσκειας τού προσέφερε έναν ιερατικό σταυρό με αφιέρωση του ιδίου και των κληρικών της Ιεράς Μητροπόλεως, ευχόμενος στον π. Ιωακείμ καλή και ευλογημένη επιτυχία στα νέα του καθήκοντα, με την ελπίδα ότι θα διατηρηθεί ο σύνδεσμος επικοινωνίας και συνεργασίας με την Ιερά Μητρόπολη. Ο π. Ιωακείμ στη συνέχεια εξέφρασε τις θερμές ευχαριστίες του προς τον Γέροντα Μητροπολίτη κ. Αμβρόσιο και όλως ιδιαιτέρως στον κ. Ιερώνυμο για την εμπιστοσύνη και την πατρική αγάπη με την οποία τον περιέβαλαν καθώς και για το γεγονός ότι η περίοδος παραμονής του στην Ι. Μητρόπολη ήταν ευκαιρία ευλογίας και μαθητείας για εκείνον βάσει του προτύπου παραδείγματος της θυσιαστικής και καρποφόρου ποιμαντορίας των δύο Αρχιερέων.

Το απόγευμα της ίδιας ημέρας τελέσθηκε ο τελευταίος Κατανυκτικός Εσπερινός στο Ιερό Προσκύνημα της Παναγίας Τρυπητής, χοροστατούντος του Επισκόπου Τεγέας κ. Θεοκλήτου, συγχοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου κ. Ιερωνύμου και συμπροσευχομένου του κ. Αμβροσίου.

Ο κ. Θεόκλητος, αφού ευχαρίστησε τον κ. Ιερώνυμο για την τιμητική πρόσκλησή του, αναφέρθηκε με τον εμπνευσμένο πνευματικό του λόγο στο γεγονός της μετανοίας, κάνοντας αναφορά στον βίο της Οσίας Μαρίας της Αιγυπτίας και σχολιάζοντας την παραβολή του Ασώτου Υιού. Υπογράμμισε ότι «η μετάνοια, σύμφωνα με τους πατέρες, πρέπει να είναι η αρχή, η μεσότης και το τέλος της πνευματικής ζωής, με σκοπό να οδηγήσει τον άνθρωπο από το παρά φύσιν στο κατά φύσιν και τέλος στο υπέρ φύσιν, δηλαδή στη Βασιλεία του Θεού. Ο βίος της Οσίας Μαρίας της Αιγυπτίας, δείχνει πώς ένας αμαρτωλός άνθρωπος μπορεί να γίνει κατά Χάριν Θεός, πώς ο άνθρωπος μπορεί να γίνει άγγελος εν σώματι και πώς η μετάνοια και η κατά Χριστόν ελπίδα στο έλεος του Θεού μπορεί να αντικαταστήσουν την υπό του διαβόλου προερχόμενη απόγνωση. Ο Θεός πάντοτε ως Πατέρας αγάπης και ευσπλαχνίας περιμένει την επιστροφή του πεπτωκότος ανθρώπου, τον δέχεται και τον αποκαθιστά στην πρώτη του δόξα.

Η Οσία Μαρία η Αιγυπτία με τη μετάνοιά της, τη βαθιά της ταπείνωση, την υπέρβαση εν Χάριτι του θνητού σώματός της, αφ’ ενός μεν προσφέρει παρηγοριά σε όλους τους ανθρώπους, αφ’ ετέρου δε ταπεινώνει εκείνους που υπερηφανεύονται για τα ασκητικά τους κατορθώματα. Δεν ημέρωσε μόνο τα άγρια θηρία που υπήρχαν μέσα της, δηλαδή τα άλογα πάθη, αλλά υπερέβη όλα τα όρια της ανθρώπινης φύσεως και ημέρωσε ακόμη και τα άγρια θηρία της κτίσεως. Αυτός είναι ο σκοπός και ο πλούτος της Ενανθρωπήσεως του Χριστού. Με την αποκαλυπτική θεολογία και την εν Χριστώ ζωή ο άνθρωπος μπορεί να μεταμορφωθεί ολοκληρωτικά. Αυτός ο βίος λοιπόν είναι χαρακτηριστικός και δίνει ελπίδα ότι όλα ανατρέπονται και μεταμορφώνονται με τη χάρη και το έλεος Του Θεού».

Κατά το πέρας της Ακολουθίας, ο κ. Ιερώνυμος ευχαρίστησε θερμά τον Μητροπολίτη Μαντινείας και Κυνουρίας κ. Επιφάνιο, ο οποίος έδωσε την ευλογία ώστε ο Θεοφιλέστατος να προσέλθει στο Ιερό Προσκύνημα της Παναγίας Τρυπητής και να οικοδομήσει με τον ψυχωφελή λόγο του τις καρδιές μας. Επίσης, εξέφρασε τις ευγνώμονες ευχαριστίες του στον Θεοφιλέστατο κ. Θεόκλητο για την φιλάδελφο αγάπη του να προσέλθει και να θεραπεύσει λειτουργικά και κηρυκτικά τις ψυχές των πιστών, καθώς επίσης και στον χοράρχη και διδάσκαλο της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής Βασίλειο Μπίκο, τον Πρόεδρο του Συλλόγου Ιεροψαλτών Αιγιαλείας Σπυρίδωνα Οικονομόπουλο, Καθηγητή Μουσικής, και τους καλλικέλαδους ιεροψάλτες, που απέδωσαν άριστα τoν μεταισθητικό, πνευματικό και μυσταγωγικό χαρακτήρα των ύμνων των Κατανυκτικών Εσπερινών όλης της περιόδου.

 

 

ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΑΙΓΙΟΥ: Εντός έδρας ήττα από την ΑΕ Ροϊτίκων (49-58)

0

Ο Κεραυνός «κόλλησε» στην επίθεση και η καλή του άμυνα απέναντι στην ισχυρή ΑΕ Ροϊτίκων δεν ήταν αρκετή για να του δώσει τη νίκη απέναντι στο ένα από τα δύο φαβορί για τον τίτλο. Οι φιλοξενούμενοι πέρασαν από το κλειστό του Αιγίου με 49-58 και την επόμενη αγωνιστική το μεγάλο ντέρμπι με το Βαρθολομιό στο κλειστό των Ροϊτίκων θα κρίνει την πρώτη θέση στην κανονική περίοδο του πρωταθλήματος της Α1 ΕΣΚΑ-Η.

Ο Κεραυνός πλέον κινδυνεύει να χάσει την τέταρτη θέση και το πλεονέκτημα έδρας στα πλέι οφ, καθώς ισοβαθμεί με άλλες τρεις ομάδες (Δύμη, Ολυμπιάδα, Αραχωβίτικα) και πιθανότατα όλα θα κριθούν την τελευταία αγωνιστική στο εκτός έδρας ματς με τα Αραχωβίτικα.

Κορυφαίοι από την ομάδα του Αιγίου ήταν οι Παπαδόπουλος, Καλογιάννης και Σπηλιόπουλος, ενώ από τους νικητές ξεχώρισαν οι Πολυδωρόπουλος και Παπανδρεόπουλος. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι στην ΑΕ Ροϊτίκων αγωνίζονται πέντε παίκτες που έχουν φορέσει τη φανέλα του Κεραυνού. Οι Τριπολίδης, Σταμούλης, Πολυδωρόπουλος πρόσφατα και παλαιότερα οι Καραγιάννης και Λαμπρόπουλος!

 

Τα 10λεπτα: 7-10, 12-16, 16-19, 14-13

ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΑΙΓΙΟΥ (Καραγιάννης): Καλογιάννης 13 (2), Μπούρας 4, Νάτσκος 3, Σπηλιόπουλος 12 (2), Χριστοδουλόπουλος, Κοροβέσης, Ζαβέρδας 3 (1), Παπαδόπουλος 14 (2)

ΡΟΪΤΙΚΑ (Καλλίγας): Σταμούλης 3 (1), Πολυδωρόπουλος 16 (2), Τριπολίδης 6 (2), Παπανδρεόπουλος 10, Γιαννικόπουλος 1, Ρέβελας 4, Καραγιάννης 4, Κυριαζής 8 (2), Λαμπρόπουλος 6 (2)

 

Τα αποτελέσματα της 23ης αγωνιστικής

ΑΕ Βαρθολομιού – Τρίτων 90-62

Νέοι Γλαύκου – ΣΕΦΑ Ανδραβίδας 65-81

Διαγόρας Βραχν. – Αραχωβίτικα 74-75

Πυρσός – ΕΑΠ 56-80

Κεραυνός – ΑΕ Ροϊτίκων 49-58

Ολυμπιάδα – ΑΕ Αγυιάς 77-58

ΑΟ Δύμης – Απολλωνιάδα 62-92

 

Βαθμολογία (σε 23 αγώνες)

ΑΕ Βαρθολομιού 45

ΑΕ Ροϊτίκων 44

Κεραυνός 38

ΑΟ Δύμης 38

Ολυμπιάδα 38

Αραχωβίτικα 38

ΣΕΦΑ Ανδραβίδας 36

Απολλωνιάδα 36

—————————

ΕΑΠ  32

—————————

Νέοι Γλαύκου 29

ΑΕ Αγυιάς 29

Διαγόρας Βραχν. 29

Τρίτων 28

—————————

Πυρσός 23

 

Επόμενη αγωνιστική (14/4)

Τρίτων – Νέοι Γλαύκου

ΣΕΦΑ Ανδραβίδας – Πυρσός

Αραχωβίτικα – ΑΟ Δύμης

ΕΑΠ – Διαγόρας Βραχν.

ΑΕ Αγυιάς – Κεραυνός Αιγίου

ΑΕ Ροϊτίκων – ΑΕ Βαρθολομιού

Απολλωνιάδα – Ολυμπιάδα

 

Παρουσίαση των επιτυχημένων πρακτικών του Δήμου Αιγιαλείας στον τομέα της βιώσιμης διαχείρισης αποβλήτων στο 2ο Forum Κυκλικών Δήμων στη Βόρεια Κέρκυρα

Ιδιαίτερα τιμητική αλλά και με πολύ αξιόλογο νόημα αναφορικά με τις καινοτόμες πρακτικές που αξιοποιούνται για τη διαχείριση των αποβλήτων και της κυκλικής οικονομίας στην πράξη, υπήρξε η παρουσία του Δήμου Αιγιαλείας στο 2ο Forum Κυκλικών Δήμων που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 5-6 Απριλίου στον Δήμο Βόρειας Κέρκυρας. Στις εργασίες του Forum παρόντες ήταν ο Δήμαρχος Αιγιαλείας Παναγιώτης Ανδριόπουλος και ο Αντιδήμαρχος Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων-Πρασίνου-Κοινόχρηστων Χώρων-Κίνησης Οχημάτων Νίκος Καραΐσκος, ανάμεσα σε 7 συνολικά Δήμους και έναν ΦΟΔΣΑ της χώρας που εφαρμόζουν στην πράξη λύσεις κυκλικής οικονομίας.

Στον χαιρετισμό του ο κ. Ανδριόπουλος αναφέρθηκε στη σημερινή εποχή που απαιτεί μια ριζική αλλαγή στον τρόπο που οι πολίτες παράγουμε, καταναλώνουμε και διαχειριζόμαστε τους πόρους μας. «Τα απόβλητα που κάποτε θεωρούσαμε ανεπιθύμητα, μπορούν, μέσα από καινοτόμες μεθόδους και τεχνολογικές λύσεις, να μετατραπούν σε πολύτιμες πρώτες ύλες για νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Αυτή η μετάβαση προς ένα κυκλικό μοντέλο λειτουργίας όχι μόνο προστατεύει το περιβάλλον αλλά και ενισχύει την οικονομική ανάπτυξη, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας και ευκαιρίες για τις τοπικές επιχειρήσεις. Η κυκλική οικονομία δεν είναι απλώς μια θεωρητική ιδέα· αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό δράσης για τη μετάβαση από το μοντέλο “παράγει – χρησιμοποιεί – απορρίπτει” σε ένα σύστημα που επαναχρησιμοποιεί, ανακυκλώνει και ανανεώνει τους πόρους μας», σημείωσε μεταξύ άλλων ο Δήμαρχος, που τόνισε ότι η Αιγιάλεια έχει ήδη αναλάβει πρωτοβουλίες που στοχεύουν στην προώθηση της τοπικής ανακύκλωσης, στην εγκατάσταση προηγμένων συστημάτων διαλογής αποβλήτων και στην ενθάρρυνση της συνεργασίας μεταξύ δημοτικών φορέων και ιδιωτικού τομέα, ώστε να διαμορφωθεί μια κοινωνία που θα ζει αρμονικά με τη φύση.

Με τη σειρά του, ο αντιδήμαρχος Νίκος Καραΐσκος παρουσίασε στους παρευρισκόμενους τις πρωτοβουλίες του Δήμου Αιγιαλείας για τη βιώσιμη διαχείριση των πόρων, την ανακύκλωση, τις πράσινες τεχνολογίες και όλα τα πρακτικά εργαλεία που έχουν κάνει την Αιγιάλεια έναν δήμο-πρότυπο στον τομέα της κυκλικής οικονομίας, με ανάλογους σχεδιασμούς για το μέλλον.

Όπως εξάλλου αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια των εργασιών της συνάντησης, το 3ο Forum Κυκλικών Δήμων προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί το 2026 στο Αίγιο, με τη φιλοδοξία να συμμετάσχουν ακόμα περισσότεροι Δήμοι και Φορείς της χώρας, για την παρουσίαση και ανταλλαγή καλών και επιτυχημένων πρακτικών.

 

 

 

 

 

O Γιώργος Καραχάλιος της Φιλαθλητικής Λέσχης Αιγίου κορυφαίος αθλητής στο πρωτάθλημα δρομικού τριάθλου Κ14

Η ομάδα της Φιλαθλητικής Λέσχης Αιγίου έλαβε μέρος με 18 αθλητές και αθλήτριες στο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα Δρομικού Τριάθλου της κατηγορίας Κ14 και στους αναπτυξιακούς αγώνες της κατηγορίας Κ12, που πραγματοποιήθηκαν στην Πάτρα.

Στους αγώνες ξεχώρισε ο αθλητής του αιγιώτικου συλλόγου Γιώργος Καραχάλιος ο οποίος συγκεντρώνοντας 285 βαθμούς τερμάτισε στην 1η θέση στα αγόρια και αναδείχθηκε κορυφαίος αθλητής της κατηγορίας! Απέσπασε την 1η θέση και χρυσό μετάλλιο στα 60μ. ταχύτητας και ρεκόρ συλλόγου στην κατηγορία με χρόνο 8,04”, την 1η θέση με χρυσό μετάλλιο στο άλμα εις μήκος με άλμα 4,96μ. και τη 2η θέση με ασημένιο μετάλλιο στα 800μ. τρέξιμο με χρόνο 2:26′ !

Εξαιρετικός ήταν και ο Ηλίας Τρίψας στα 60μ. ταχύτητας με χρόνο 8.68” που τερμάτισε στην 5η θέση. Στην κατηγορία Κ12 ο Νίκος Κουμπέτσος πήρε το χάλκινο μετάλλιο στο Vortex με ρίψη στα 39 μέτρα και η Ευλαμπία Ξυλιά με εξαιρετική κούρσα στα 600μ. τερμάτισε στην 4η θέση.

Στην κατηγορία Κ14 έλαβαν μέρος οι : Καραχάλιος Γ., Τρίψας Η., Θεοφανόπουλος Ν., Καραμάνος Κ., Βλάχος Σπ., Δημόπουλος ΑΝ., Κόλα Ε., Ηλιοπούλου Β. Στην κατηγορία Κ12 έλαβαν μέρος οι: Τρίψα Δανάη, Ξυλιά Ευλαμπία, Κουμπέτσος Ν., Βλάχος ΑΘ., Τρέπας χ., Καραμάνος Π., Βουκελάτος Φ., Χρυσανθόπουλος Γ., Παπαδοπούλου Κ.

«Συγχαρητήρια στους αθλητές και τις αθλήτριές μας, συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που έλαβαν μέρος στον αγώνα. Συγχαρητήρια στους διοργανωτές των αγώνων. Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς που είναι μαζί μας και στηρίζουν την προσπάθεια που κάνουμε όλοι στην ομάδα. Ευχαριστούμε τους χορηγούς μας», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του συλλόγου.