Πολυπληθής συγκέντρωση στελεχών και φίλων της ΝΔ στο Διακοπτό

Με μία ακόμα συγκέντρωση, η οποία χαρακτηρίστηκε από τη δυναμική παρουσία στελεχών της παράταξης από την περιοχή του πρώην δήμου Διακοπτού, συνεχίστηκε το απόγευμα της Τρίτης η πρωτοβουλία που έχει αναλάβει το προεδρείο της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης ΝΔ Αιγιαλείας σε συνεργασία με τη ΔΕΕΠ Αχαΐας με σκοπό την ενημέρωση μελών και φίλων στην περιφέρεια.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο “Σήμαντρον”, όπου έδωσαν επίσης το «παρών» ο βουλευτής Ιάσων Φωτήλας, εκπρόσωποι των βουλευτών Άγγελου Τσιγκρή και Χριστίνας Αλεξοπούλου, καθώς και η υποψήφια βουλευτής Ευσταθία Γιαννιά. “Με αίσθημα ευθύνης, ανταποκρινόμενοι στην επιλογή των μελών της Οργάνωσης, συνεχίζουμε με συνέπεια την πορεία μας προς το μέλλον. Στόχος μας να ακούσουμε τους πολίτες, τις παραγωγικές τάξεις, την κοινωνία. Να διαμορφώσουμε τις θέσεις μας απέναντι σε σύγχρονα προβλήματα και προκλήσεις. Να αναζητήσουμε ρεαλιστικές λύσεις και να θέσουμε ξεκάθαρες προτεραιότητες, ώστε με τη συνεργασία της Δ.Ε.Ε.Π., η Νέα Δημοκρατία να αποκτήσει δυνατή φωνή σε ολόκληρη την Αιγιάλεια”, σημείωσε στη σύντομη εισαγωγή του ο πρόεδρος της ΔΗΜ.Τ.Ο. ΝΔ Αιγιαλείας Βασίλης Σταθακάρος.
Αναφερόμενος στα πολιτικά γεγονότα των τελευταίων ημερών, ο κ. Σταθακάρος περιέγραψε το πλαίσιο στο οποίο θα κινηθεί η Νέα Δημοκρατία. «Όλο αυτό το διάστημα πορευόμαστε με υπευθυνότητα, με μέτρο, με νηφαλιότητα και πνεύμα συνεννόησης. Τιμάμε καθημερινά την παρακαταθήκη αυτής της παράταξης και τα χιλιάδες μέλη της στην περιοχή. Και τη συνεχίζουμε όλοι εδώ με αφοσίωση, ακολουθώντας τον πρόεδρό μας, Κυριάκο Μητσοτάκη, που οδηγεί τη Νέα Δημοκρατία και την Ελλάδα σταθερά μπροστά!», είπε χαρακτηριστικά.
Ακολούθησε σύντομη ομιλία τού προέδρου της ΔΕΕΠ Αχαΐας Αντώνη Κουνάβη και η συνάντηση ολοκληρώθηκε με τους χαιρετισμούς των Ιάσονα Φωτήλα και Ευσταθίας Γιαννιά.

Σύλληψη αλλοδαπών για παράνομη είσοδο και διαμονή στη χώρα

Συνελήφθησαν χθες το πρωί στο Αίγιο, από αστυνομικούς του Τμήματος
Ασφαλείας Αιγιαλείας, τέσσερις αλλοδαποί, διότι σε έλεγχο που τους διενεργήθηκε, διαπιστώθηκε ότι είχαν εισέλθει και διέμεναν παράνομα
στη χώρα.

Λαμπρή τελετή έναρξης για το 1ο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους «Θόδωρος Αγγελόπουλος»

Με μια λαμπρή τελετή, στον Κήπο του Πολύκεντρου Συνεδριακού Κέντρου στο Αίγιο, έγινε χθες, Τρίτη, η έναρξη του 1ου Διεθνούς Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους «Θόδωρος Αγγελόπουλος».

Σε έναν τόπο που έχει μείνει στην πολιτιστική ιστορία ως ένα από τα πεδία δράσης και κινηματογράφησης του σπουδαίου σκηνοθέτη Θόδωρου Αγγελόπουλου, θα πραγματοποιηθεί μία γιορτή του κινηματογράφου με σημείο αναφοράς τον σπουδαίο δημιουργό και με το βλέμμα στραμμένο στις σύγχρονες δημιουργίες ανήσυχων κινηματογραφιστών.

Τη βραδιά παρουσίασε η ηθοποιός και μέλος της κριτικής επιτροπής Αλεξάνδρα Αϊδίνη, ενώ έγινε παρουσίαση του προγράμματος και των κριτικών επιτροπών από τον καλλιτεχνικό διευθυντή του φεστιβάλ Ανδρέα Άννινο. Για το φεστιβάλ μίλησαν η πρόεδρος της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Αιγιαλείας και του φεστιβάλ Μαρία Τσουκαλά, ο συντονιστής του φεστιβάλ Θοδωρής Πανουτσόπουλος, τα μέλη της κριτικής επιτροπής του φεστιβάλ Μάκης Παπαδημητρίου, Βασίλης Ψαρράς και Παναγιώτης Δενδραμής. Χαιρετισμό απεύθυναν επίσης οι Αντιπεριφερειάρχες Δυτικής Ελλάδας  Ανδρέας Φίλιας και Παναγιώτης Παπαδόπουλος, ο πρώην γ.γ. του Υπουργείου Πολιτισμού Βαγγέλης Πολίτης και η αντιπρόεδρος της ΟΚΛΕ Μαρία Λεγάκη.

 

Μαρία Τσουκαλά: «Το Αίγιο είναι μία κινηματογραφική πόλη που θέλουμε να της δώσουμε την θέση που της αξίζει»

«Ξεκινάμε μια πολύ μεγάλη προσπάθεια για την περιοχή μας και αυτό το Φεστιβάλ φιλοδοξούμε να γίνει Φεστιβάλ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Είναι αφιερωμένο στον Θεόδωρο Αγγελόπουλο γιατί είναι μεγάλη η έλλειψη που έχουμε αυτή την δεκαετία -φέτος κλείνει δέκα χρόνια απουσίας- γιατί έχουμε όλοι μας έρωτα για την πόλη του Αιγίου και την Αιγιάλεια. Ο αείμνηστος Θεόδωρος Αγγελόπουλος έδειξε ότι το Αίγιο είναι μία κινηματογραφική πόλη που εμείς θέλουμε να της δώσουμε τη θέση που της αξίζει. Παρ’ όλο που οι ταινίες του είχαν μια γλυκιά μελαγχολία έδειχναν στο βάθος πάντοτε τον ήλιο, το φως, τον στόχο.

Βάζουμε υψηλούς στόχους και θέλουμε να μας βοηθήσετε και δεν το λέω μόνο στους επώνυμους και σε αυτούς που εκπροσωπούν κάποιους θεσμούς αλλά το λέω κυρίως στην κοινωνία, στους ανθρώπους που αγαπάω, που τους βλέπω και τους ξέρω τόσα χρόνια και που όλοι έχουμε νομίζω το ίδιο πάθος, την ίδια ανυπομονησία να δούμε ηλιόλουστο και πολύ φωτεινό το Αίγιο».

 

Δημήτρης Καλογερόπουλος: «Ο Κινηματογράφος είναι ένας σοβαρός παράγοντας για να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι»

Παίρνοντας στην συνέχεια τον λόγο ο Δήμαρχος Αιγιαλείας Δημήτρης Καλογερόπουλος τόνισε την αμέριστη υποστήριξη της δημοτικής αρχής σε τέτοιες προσπάθειες και επεσήμανε ότι πρέπει να αξιοποιηθεί το ντόπιο δυναμικό.

«Η ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α. θέλει να δώσει τη δυνατότητα, αφενός μεν της αναψυχής, αφετέρου της ανάτασης του πνεύματος. Ο κινηματογράφος έτσι όπως τον εμπνεύστηκε η πρόεδρος και η ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α. είναι ένας σοβαρός παράγοντας για να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι και ταυτοχρόνως να μπορούμε συναναστρεφόμενοι ο ένας τον άλλο, να ανταλλάξουμε απόψεις αλλά να έχουμε και την αναψυχή. Κυρίως όμως να έχουμε τη δυνατότητα, μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, να έχουμε έναν πλούτο που θα μας δώσουν οι εικόνες από τις ταινίες και το Φεστιβάλ που είμαι σίγουρος ότι θα πετύχει και θα γίνει θεσμός. Είμαι ευτυχισμένος που ξεκίνησε στην δική μας θητεία και από την πλευρά του δήμου είναι περιττό να πω ότι τέτοιες προσπάθειες χρειάζονται την αμέριστη υποστήριξη. Παράλληλα χαίρομαι γιατί βλέπω ότι η ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α. δεν στηρίζεται μόνο στη βοήθεια της δημοτικής αρχής, η οποία είναι αυτονόητη, αλλά ταυτοχρόνως προσπαθεί και γι’ άλλες παράλληλες βοήθειες όπως είναι οι χορηγοί και συγχαρητήρια γι αυτό.

Θα ήθελα σαν σκέψη, σαν πρόταση, το ντόπιο δυναμικό, το οποίο είναι πάρα πολύ μεγάλο, να βρούμε την ευκαιρία να το έλξουμε. Πολλές φορές βρίσκουμε ποιοτικούς παράγοντες έξω από την γειτονιά μας, να δώσουμε λοιπόν και στη γειτονιά μας την ευκαιρία σε όλα τα λουλούδια να ανθίσουν, να γίνουν δέντρα και να καθίσουμε και εμείς και τα παιδιά μας κάτω από απ’ αυτό το μεγάλο δέντρο του πολιτισμού».

Στην τελετή έναρξης έδωσαν επίσης το “παρών” η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Μαρία Γιδά, οι αντιδήμαρχοι Νίκος Καραΐσκος, Βασίλης Χριστόπουλος, Διαμάντω Καρτσωνάκη και Γρηγόρης Τριανταφυλλόπουλος και ο πρόεδρος του Ν.Π.Δ.Δ. «Πολιτισμός, Παιδεία, Αθλητισμός & Κοινωνική Προστασία Δήμου Αιγιαλείας» Τάκης Ανδριόπουλος.

Στην τελετή έναρξης του φεστιβάλ έγινε η παρουσίαση των δράσεων και ακολούθησε συναυλία με την εξαιρετική Έλλη Πασπαλά και τον πιανίστα Τάκη Φαραζή.

Έως τις 19 Ιουνίου το 1ο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους «Θόδωρος Αγγελόπουλος» υποδέχεται δημιουργούς, επαγγελματίες, θεατές σε μια γιορτή της έβδομης τέχνης με προβολές σημαντικών μικρού μήκους ταινιών από όλο τον κόσμο.

Το 1ο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους «Θόδωρος Αγγελόπουλος», πραγματοποιείται σε διοργάνωση της ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α. σε συνεργασία με την Κινηματογραφική Λέσχη Αιγίου και με την υποστήριξη του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου.

Αγορά ακινήτου στα φανάρια της Μητροπόλεως για να μετατραπεί σε ασφαλές πεζοδρόμιο

Ο Δήμαρχος Αιγιαλείας Δημήτρης Καλογερόπουλος και ο ιδιοκτήτης του ακινήτου που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Μητροπόλεως 101 και Σολωμού,  υπέγραψαν ενώπιον της συμβολαιογράφου Μ. Μουντζουρούλια, το συμβόλαιο αγοράς του εν λόγω ακινήτου για λογαριασμό του Δήμου, με σκοπό να δημιουργηθεί κοινόχρηστος χώρος και συγκεκριμένα να διαμορφωθεί πεζοδρόμιο για τη διευκόλυνση και την ασφαλή διέλευση των πεζών που καθημερινά περνούν από το πολυσύχναστο σημείο αλλά και την αποφυγή ατυχημάτων, μιας και στο σημείο αυτό δεν υφίσταται πεζοδρόμιο και οι πεζοί αναγκάζονται να κατεβαίνουν και να βαδίζουν στο οδόστρωμα.

Πρόκειται για ακίνητο με ισόγεια κατοικία επιφάνειας 93τ.μ. που παραμένει ακατοίκητη εδώ και χρόνια, η οποία πρόκειται να κατεδαφιστεί, ώστε να αποδοθεί ως διευρυμένο πεζοδρόμιο. Αξίζει να σημειωθεί ότι από το σημείο αυτό περνούν καθημερινά αρκετοί πολίτες και κυρίως μαθητές που φοιτούν στα γειτονικά σχολεία.

Η σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιαλείας, που αποτέλεσε εισήγηση της σημερινής προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Μαρίας Γιδά, ελήφθη τον Σεπτέμβριο του 2021 και το τίμημα του εν λόγω ακινήτου, σύμφωνα με το Πρακτικό Εκτίμησης Ακινήτου της αρμόδιας Εκτιμητικής Επιτροπής Δήμου Αιγιαλείας, ορίστηκε στο ποσό των 58.176,39 ευρώ.

«Με την κατεδάφιση αυτής της ακατοίκητης πολύ παλαιάς κατοικίας και τη διαμόρφωση κοινόχρηστου χώρου θα διασφαλιστεί για τους διερχόμενους πεζούς πολίτες η απρόσκοπτη και ομαλή διέλευση και θα εξαλειφθούν ταυτόχρονα οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζουν καθημερινά κυρίως οι νεαροί μαθητές, που κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς αναγκάζονται να περνούν από το εν λόγω σημείο» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Καλογερόπουλος.

Σύλληψη αλλοδαπού για μεταφορά μη νόμιμων αλλοδαπών

Συνελήφθη χθες το βράδυ στον Ελαιώνα, από αστυνομικούς της ΟΠΚΕ της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Πατρών, ένας  αλλοδαπός άνδρας, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία για μεταφορά μη νόμιμων αλλοδαπών.
Ειδικότερα, οι αστυνομικοί της ΟΠΚΕ της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Πατρών ενήργησαν έλεγχο σε αυτοκίνητο που οδηγούσε ο αλλοδαπός άνδρας, κατά τον οποίο διαπιστώθηκε ότι μετέφερε παράνομα τέσσερις αλλοδαπούς, οι οποίοι είχαν συμφωνήσει με τον συλληφθέντα την μεταφορά τους έναντι χρηματικού ποσού.
Επιπλέον, από τον έλεγχο των εγγράφων των αλλοδαπών προέκυψε ότι είχαν εισέλθει και διέμεναν παράνομα στη χώρα.
Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αιγίου, ενώ την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Αιγιαλείας.

Ο αθλητής του συλλόγου «Αθηνόδωρος ο Αιγιεύς» Γιώργος Ιατρόπουλος κατέρριψε το ρεκόρ Αχαΐας στη σφυροβολία που κρατούσε 53 χρόνια!

Ποτέ δεν είναι αργά…

Καταρρίφθηκε το ρεκόρ Αχαΐας στη σφυροβολία που κρατούσε 53 χρόνια ο Σπύρος Μπούσιας με επίδοση 42,30. Το νέο ρεκόρ είναι 43,51 και το πέτυχε ο Γιώργος Ιατρόπουλος στους αγώνες «Παπαναστάσεια» χθες, Κυριακή 12 Ιουνίου.

Ίσως ένα δημοσίευμα πριν 4 χρόνια ήταν η αφορμή να βελτιώσει την τεχνική του στο αγώνισμα αυτό και να πετύχει ρεκόρ αψηφώντας το γεγονός ότι βρίσκεται ήδη στην ηλικία των 50 και άνω.

Το δημοσίευμα αφορούσε σχολιασμό σε αγώνες βετεράνων από το μπλόγκ http://athlitismoska.blogspot.com/ και είχε ως εξής:

« Πάντως, ο μεγάλος πρωταγωνιστής των αγώνων, ασχέτως ρεκόρ, ήταν ο 46χρονος ρίπτης, Γιώργος Ιατρόπουλος, που σημείωσε επιδόσεις διεθνούς επιπέδου για διαχρονικούς αθλητές. Άλλωστε, μετέχει, και μ’ επιτυχία, στα πανελλήνια πρωταθλήματα ανδρών του ΣΕΓΑΣ…

Αναφερθήκαμε στον Ιατρόπουλο (κατηγορία 45-49 ετών). Ο εξ Αιγίου ορμώμενος αθλητής, έριξε 14,31μ. στην σφαιροβολία, 39,81μ. στην δισκοβολία, 39,75μ. στην σφυροβολία και 13,73μ. στο βαρύ όργανο, δείχνοντας ότι μπορεί να σημειώσει πολύ καλή επίδοση στο πένταθλο ρίψεων, όσο κι αν ρίξει στον ακοντισμό. Τόσο καλός αθλητής στο σύνθετο αυτό αγώνισμα δεν έχει εμφανισθεί μετά τον αξεπέραστο παγκόσμιο πρωταθλητή των μάστερς, Βασίλη Μαγγανά. Μάλιστα, αν μάθει στοιχειωδώς σωστά να ρίχνει την σφύρα, μπορεί να καταρρίψει το ρεκόρ Αχαΐας, που κατέχει, από το 1969, με 42,30μ. ο Σπύρος Μπούσιας της Ολυμπιάδας Πατρών. Το στοιχείο αυτό μας έδωσε ο στατιστικολόγος του ΣΕΓΑΣ, Νίκος Κριεζής».

 

Θερινό ωράριο λειτουργίας Δημοτικής Βιβλιοθήκης Αιγίου

Από το ΝΠΔΔ «Πολιτισμός, Παιδεία, Αθλητισμός & Κοινωνική Προστασία Δήμου Αιγιαλείας» γίνεται γνωστό ότι η Δημοτική Βιβλιοθήκη Αιγίου «Γεώργιος Παναγόπουλος» θα λειτουργεί βάσει θερινού ωραρίου τις εξής ημέρες και ώρες:

Δευτέρα έως και Παρασκευή: από τις 8:30π.μ. έως τις 3μ.μ.

Το θερινό ωράριο λειτουργίας της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Αιγίου τίθεται σε ισχύ από την Πέμπτη 16 Ιουνίου έως και την 19η Σεπτεμβρίου 2022.

Τελετή έναρξης για το Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Αιγίου την Τρίτη (14/6) στο Πολύκεντρο

Σε έναν τόπο που έχει μείνει στην πολιτιστική ιστορία ως ένα από τα πεδία δράσης και κινηματογράφησης του σπουδαίου σκηνοθέτη Θόδωρου Αγγελόπουλου, θα πραγματοποιηθεί μία γιορτή του Κινηματογράφου με σημείο αναφοράς τον σπουδαίο δημιουργό και με το βλέμμα στραμμένο στις σύγχρονες δημιουργίες ανήσυχων κινηματογραφιστών.

Από τις 14 έως τις 19 Ιουνίου, στον Κήπο του Πολύκεντρου Συνεδριακού Κέντρου στο Αίγιο, το 1ο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους «Θόδωρος Αγγελόπουλος» υποδέχεται δημιουργούς, επαγγελματίες, θεατές σε μια γιορτή της έβδομης τέχνης με προβολές σημαντικών μικρού μήκους ταινιών από όλο τον κόσμο.

Η τελετή έναρξης θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 14 Ιουνίου στις 9μ.μ., όπου θα πραγματοποιηθεί η παρουσίαση του φεστιβάλ, ενώ θα ακολουθήσει συναυλία με την Έλλη Πασπαλά και τον πιανίστα Τάκη Φαραζή. Την βραδιά παρουσιάζει η ηθοποιός και μέλος της κριτικής επιτροπής Αλεξάνδρα Αϊδίνη.

Το φεστιβάλ διοργανώνει η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Αιγιαλείας σε συνεργασία με την Κινηματογραφική Λέσχη Αιγίου και με την υποστήριξη του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου.

Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα εδώ: https://tinyurl.com/2dedmp95

Περισσότερες πληροφορίες για τις ταινίες του Φεστιβάλ και τις κριτικές επιτροπές: https://www.aigiofilmfestival.gr/

Σποτ του Φεστιβάλ: https://youtu.be/3sPeY7isD3k

Facebook: https://www.facebook.com/aigiofilmfestival

Instagram: https://www.instagram.com/aigio_film_festival/

Trailer: https://youtu.be/3sPeY7isD3k

 

Σύλληψη άνδρα για επικίνδυνη οδήγηση και πρόκληση τροχαίου ατυχήματος

Συνελήφθη χθες τα ξημερώματα στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών –  Πατρών, στο ύψος των Σελιανιτίκων, από αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ Αχαΐας, ένας άνδρας, διότι οδηγώντας όχημα, πραγματοποιούσε επικίνδυνους ελιγμούς, ενώ δεν συμμορφώθηκε σε υποδείξεις αστυνομικών για έλεγχο και ενεπλάκη σε τροχαίο ατύχημα με υλικές ζημιές.
Παράλληλα ο συλληφθείς αρνήθηκε να υποβληθεί σε έλεγχο μέθης.

Η γιορτή λήξης για τις Ακαδημίες του συλλόγου «Αθηνόδωρος ο Αιγιεύς»

Από χαρούμενες παιδικές φωνές… «πλημμύρισε» σήμερα το πρωί και για δύο περίπου ώρες το δημοτικό στάδιο Αιγίου!  Αιτία; Οι αγώνες λήξης της φετινής χρονιάς που διοργάνωσαν τα μέλη του συλλόγου «Αθηνόδωρος ο Αιγιεύς» για τους μικρούς αθλητές των ακαδημιών του (από προνήπια μέχρι και Α’ γυμνασίου).

Το δημοτικό στάδιο, που γέμισε από μικρούς και μεγάλους, έδωσε στους αγώνες περισσότερο μια… νότα γιορτής, που την χάρηκαν όλοι! Μετά τη λήξη και την απονομή μεταλλίων αλλά και αναμνηστικών διπλωμάτων σε όλα τα παιδάκια για τη συμμετοχή τους, οι μικροί αθλητές  δροσίστηκαν με νεράκι – χυμό φράουλα (προσφορά της εταιρείας «Κρίνος») καθώς και με παγωτά από το κατάστημα «Γλυκούλης».

Υπενθυμίζεται ότι η γιορτή αυτή δεν σηματοδοτεί τη λήξη των προπονήσεων, οι οποίες συνεχίζονται κανονικά μέχρι και τις 30 Ιουνίου.