Κάθε χρόνο η εορτή των Αγίων Πάντων αφιερώνεται από την Ελληνική
Αστυνομία ως Ημέρα Τιμής στους αποστράτους της. Για το σκοπό αυτό,
τελέστηκαν σήμερα δοξολογίες σε Ιερούς Ναούς, στις έδρες
των Διευθύνσεων Αστυνομίας, της Περιφέρειας ΔυτικήςΕλλάδας.
Παράλληλα, αναγνώστηκε η ημερήσια διαταγή του Αρχηγού της Ελληνικής
Αστυνομίας, Αντιστράτηγου Κωνσταντίνου Σκούρα, ενώ ακολούθησαν και λιτές
εκδηλώσεις προς τιμήν των αποστράτων.
Τις εκδηλώσεις τίμησαν με την παρουσία τους και στις τέσσερις έδρες των
Διευθύνσεων Αστυνομίας της Δυτικής Ελλάδας (Πάτρα, Αγρίνιο, Πύργος, Μεσολόγγι) οι θρησκευτικές, πολιτικές και στρατιωτικές Αρχές, καθώς και οι επικεφαλής των Σωμάτων Ασφάλειας και τα προεδρεία των συνδέσμων,
ενώσεων και συλλόγων εν αποστρατεία και εν ενεργεία αστυνομικών.
O Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Δυτικής Ελλάδας,
Υποστράτηγος Απόστολος Μαρτζάκλης δήλωσε: «Χρόνια πολλά στους απόστρατους συναδέλφους μας. Μπορεί το πλήρωμα του χρόνου να φέρνει τη στιγμή, που η άμεση επαγγελματική σχέση με το Σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας να περατώνεται, ωστόσο όλοι οι εν αποστρατεία και εν ενεργεία συνάδελφοι είμαστε μέλη της ίδιας, αδιαίρετης οικογένειας, της αστυνομικής οικογένειας.
Τιμούμε σήμερα τους προκατόχους μας, τους εν αποστρατεία συναδέλφους μας και τους ευχόμαστε υγεία και ευτυχία στη ζωή τους».
Ημέρα Τιμής των αποστράτων της Ελληνικής Αστυνομίας
Γραφείο Συμβουλευτικής – Ψυχολογικής Υποστήριξης στο Δήμο Αιγιάλειας
Στο πλαίσιο των παροχών της Κοινωνικής Υπηρεσίας του δήμου Αιγιάλειας λειτουργεί το γραφείο Συμβουλευτικής – Ψυχολογικής Υποστήριξης όπου Ψυχολόγος παρέχει τις εξής υπηρεσίες:
- Βραχεία συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη σε άτομα που αντιμετωπίζουν κάποιο άμεσο πρόβλημα
- Συμβουλευτική – ψυχοθεραπεία σε άτομα που επιθυμούν επίλυση προβλημάτων και βελτίωση του εαυτού τους σε μακροπρόθεσμη βάση
- Τηλεφωνική Υποστήριξη και συμβουλευτική (ακόμα και παραπομπή) σε άτομα που αντιμετωπίζουν επείγουσες καταστάσεις.
- Συνεργασία με το οικογενειακό περιβάλλον του εξυπηρετούμενου όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο.
- Συνεργασία με τους Κοινωνικούς Λειτουργούς της Κοινωνικής Υπηρεσίας τους Δήμου για περιπτώσεις οικογενειών που αντιμετωπίζουν πρόβλημα και χρήζουν Ψυχολογικής Υποστήριξης.
- Συνεργασία με την ευρύτερη τοπική Σχολική Κοινότητα (εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές) για περιπτώσεις παιδιών και οικογενειών που χρήζουν βοηθείας
- Συνεργασία με τοπικούς και άλλους φορείς για παραπομπή και από κοινού παρακολούθηση περιστατικών (π.χ. Κοινωνικές Υπηρεσίες άλλων Δήμων, Κέντρα Ψυχικής Υγείας & Υγιεινής, Ψυχιατρικά Νοσοκομεία, Παιδοψυχιατρικά Τμήματα, ΚΕΔΥ, Δημοτικά Ιατρεία, Φορείς για τη στήριξη παιδιών & εφήβων
- Η συμβουλευτική παρέχεται σε άτομα, ζευγάρια, γονείς, οικογένειες.
Οι συνεδρίες λαμβάνουν χώρα σε ειδικά διαμορφωμένο και απομονωμένο χώρο για την προστασία του απορρήτου των πληροφοριών που παρέχει ο εξυπηρετούμενος.
Διεύθυνση: Ρήγα Φεραίου & Αράτου 67, τηλ. επικοινωνίας: 26910 26136 (εσωτ.4)
Επετειακές εκδηλώσεις για τα 195 χρόνια από τη Μάχη του Μεγάλου Σπηλαίου
Η Παγκαλαβρυτινή Ένωση, σε συνεργασία με τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμο, τον Πανοσιολογιότατο Ηγούμενο π. Καλλίνικο Αποστολόπουλο και τη Μοναστική Κοινότητα της Ιστορικής Ιεράς Μονής του Μεγάλου Σπηλαίου, υπό την αιγίδα και τη στήριξη του Δήμου Καλαβρύτων και με την παρουσία δεκάδων Αγημάτων φουστανελοφόρων Αρματωμένων και Συλλόγων από πολλά μέρη της Ελλάδας, εορτάζει και τιμά το Σάββατο 25 και την Κυριακή 26 Ιουνίου, την επέτειο της Μάχης του Μεγάλου Σπηλαίου κατά του Ιμπραήμ Πασά και της στρατιάς του, η οποία διεξήχθη την 24η Ιουνίου 1827 και υπήρξε νικηφόρα για τους Έλληνες, αναπτερώνοντας το ηθικό των Αγωνιστών απέναντι στον μέχρι τότε ανίκητο Ιμπραήμ αλλά και καθοριστική για το νικηφόρο τέλος του Αγώνα της Παλιγγενεσίας και την απελευθέρωση του Γένους.
Το πρόγραμμα των επετειακών εκδηλώσεων έχει ως εξής:
Σάββατο 25 ΙΟΥΝΙΟΥ
Ιερά Μονή Μεγάλου Σπηλαίου (6μ.μ. – 7μ.μ.): «Ο Εσπερινός των Αρματωμένων». Η Ακολουθία τού Εσπερινού στο Καθολικό της Ιστορικής Ιεράς Μονής με παρουσία μόνο Αρματωμένων φουστανελοφόρων, από πολλές περιοχές της Ελλάδας, σε τιμητική ανάμνηση της Ευλογίας των Αρμάτων των Αγωνιστών την παραμονή της Μάχης του Μεγάλου Σπηλαίου το 1827.
(8μ.μ.- 8.30μ.μ.): Λαμπαδηδρομία των Αγωνιστών για την προετοιμασία της Μάχης
(9μ.μ. – 9.30μ.μ.): Παρέλαση αγημάτων Αρματωμένων από τον ΟΣΕ προς την Πλατεία Χελμού
(9.30μ.μ. – 11μ.μ.): Η σύναξη των Αρματωμένων στην Πλατεία Χελμού
Κυριακή 26 ΙΟΥΝΙΟΥ
Μέρος πρώτο
9π.μ. – 9.15π.μ.: Γενική προσέλευση επισήμων και κόσμου
10.15π.μ.: Ολοκλήρωση της Θείας Λειτουργίας προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου στο Καθολικό της Ιεράς Μονής, στον ιστορικό Ιερό Ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου
10.20π.μ.: Χαιρετισμός Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου και εκπροσώπων Αρχών
10.35π.μ.: Παρουσίαση του ομιλητή από τον Επίτιμο Πρόεδρο Παγκαλαβρυτινής Ενώσεως Γεώργιο Κοσμά
10.45π.μ.: Εκφώνηση του πανηγυρικού της ημέρας από τον παγκοσμίου φήμης Καλαβρυτινό Καθηγητή Γεώργιο Π. Χρούσο με θέμα «Οι αρετές σαν βάση της ανθρώπινης υγείας και ευδαιμονίας»
11.05 π.μ.: Προσφορά φιλεμάτων στον χώρο υποδοχής της Ιεράς Μονής με την ευγενή χορηγία του Καθηγουμένου, Αρχιμανδρίτου Καλλινίκου και της Μοναστικής Κοινότητας
Μέρος δεύτερο
11.25π.μ.: Προσέλευση επισήμων στον προαύλιο χώρο της Ιεράς Μονής όπου και θα ακολουθήσει η αναπαράσταση
11.30π.μ.: Προσφώνηση για τη βράβευση από τον Πρόεδρο της Παγκαλαβρυτινής Ένωσης Δημήτριο Βαρβιτσιώτη
11.35 π.μ.: Βράβευση από τον Δήμαρχο Καλαβρύτων Αθανάσιο Παπαδόπουλο, του Καλαβρυτινού Καθηγητή Γεώργιου Π. Χρούσου για την προσφορά του στην Επιστήμη και τον Άνθρωπο
11.40π.μ.: Αναπαράσταση της προετοιμασίας και της μάχης του Μεγάλου Σπηλαίου κατά του Ιμπραήμ, από τη Διασυλλογική Ομάδα Θεάτρου της Παγκαλαβρυτινής Ενώσεως
12.20μ.μ.: Τιμητική διέλευση οργανωμένων τμημάτων αρματωμένων φουστανελοφόρων και ιππικού από τα συμμετέχοντα αγήματα Αρματωμένων και Συλλόγων
12.35μ.μ.: Τιμητική απόδοση χορευτικών τμημάτων από χορευτικές ομάδες Καλαβρυτινών και άλλων συλλόγων
Συνεχίζεται την Τετάρτη ο Κύκλος Σεμιναρίων Εκλογικής Ετοιμότητας από τη ΔΕΕΠ ΝΔ Αχαΐας
Με επιτυχία συνεχίζεται ο Κύκλος Σεμιναρίων Εκλογικής Ετοιμότητας της Νέας Δημοκρατίας στην Πάτρα. Το τρίτο κατά σειρά σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την προσεχή Τετάρτη 22 Ιουνίου στις 7:30μ.μ., στα γραφεία της Διοικούσας Επιτροπής Εκλογικής Περιφέρειας Αχαΐας της Νέας Δημοκρατίας, με τη συμμετοχή στελεχών από τις Δημοτικές Τοπικές Οργανώσεις.
Η πρωτοβουλία ανήκει στην Δ.Ε.Ε.Π. Ν.Δ. Αχαΐας και ο Α’ Κύκλος, που περιλαμβάνει τέσσερις αντίστοιχες συγκεντρώσεις στελεχών μετά από αυτήν της προσεχούς Τετάρτης, θα ολοκληρωθεί την Τετάρτη 29 Ιουνίου.
Οι συγκεντρώσεις διαλόγου φιλοξενούνται στα γραφεία της Οργάνωσης στην Πάτρα (Κορίνθου 273Γ).
Ο Πρόεδρος της Δ.Ε.Ε.Π. Ν.Δ. Αχαΐας Αντώνης Κουνάβης με την ευκαιρία των διαδοχικών συγκεντρώσεων στελεχών στην Αχαΐα υπογράμμισε: «Προχωράμε μπροστά. Ενωμένοι όσο ποτέ προχωράμε στη μάχη των εκλογών οποτεδήποτε κι αν γίνουν αυτές. Μπορούμε να τα καταφέρουμε. Είναι σαφώς η Ελλάδα πιο ισχυρή απ’ ό,τι ήταν πριν τρία χρόνια. Είναι σαφώς η Ελλάδα καλύτερη με τη Νέα Δημοκρατία απ’ ό,τι με τον ΣΥΡΙΖΑ. Προκαλούμε τη σύγκριση. Ζητάμε από τον πολίτη να δει ποιος μπορεί να κυβερνήσει καλύτερα την Ελλάδα. Και αυτός είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Είμαι βέβαιος ότι θα το πετύχουμε. Σ’ αυτή την προσπάθεια πρωτοπόροι στην Αχαΐα θα είναι τα στελέχη μας, τα μέλη μας και οι εθελοντές μας».
Οι διακριθέντες του 1ου Λογοτεχνικού Διαγωνισμού Ποίησης της ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α. και της Εταιρίας Ελλήνων Λογοτεχνών
Η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Αιγιαλείας διοργάνωσε από κοινού με την ΕΕΛ (Εταιρία Ελλήνων Λογοτεχνών) τον 1ο (για την περιοχή) Λογοτεχνικό Διαγωνισμό Ποίησης, γεγονός που έδωσε μεγαλύτερη οντότητα στο θεσμό και διαφάνεια ως προς τα αποτελέσματα εκείνων που έτυχαν διάκρισης.
Σκοπός του διαγωνισμού ήταν η αναβάθμιση και η προβολή της λογοτεχνίας της Αιγιάλειας, την οποία υπηρετούν και τιμούν με τις διακρίσεις τους σε ανάλογους διαγωνισμούς αρκετοί άνθρωποι του τόπου.Η επιτροπή αξιολόγησης και κρίσης, αποτελούμενη από τους Καρούσο Κωνσταντίνο (Πρόεδρο της Εταιρίας Ελλήνων Λογοτεχνών), Ζαλώνη Παναγιώτα (Λογοτέχνη – Εκδότρια του Λογοτεχνικού περιοδικού “Κελαινώ”, μέλος της ΕΕΛ), Δεκούλου Σταυρούλα (Λογοτέχνη και πρώην Αντιπροέδρο του ΕΠΟΚ), Μπεντεβή Βάνα (Ιστορικό – Φιλόλογο – Κρητικό Λογοτεχνίας) και Τρίψα Αθανάσιο (Ποιητή – Λογοτέχνη), συνεδρίασε στις 15 Ιουνίου στα γραφεία της Εταιρίας Ελλήνων Λογοτεχνών και προέβη στην αξιολόγηση και έκδοση των αποτελεσμάτων των διακριθέντων στον 1ο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό Ποίησης.
Η επιτροπή ευχαριστεί όλους τους συμμετέχοντες στον διαγωνισμό, των οποίων ο αριθμός υπερέβη τις 200 συμμετοχές, για το πλήθος και την ποιότητα των ποιημάτων.
Συγχαίρει τους διακριθέντες και απονέμει:
Βραβεία:
Α΄ βραβείο στον Καραθύμιο Αθανάσιο (Ν. Ηράκλειο Αττικής) για το ποίημα «Το Παντούμ του Ρόχθου»
Β΄ βραβείο στον Κουμπούρα Παναγιώτη (Ακράτα Αιγιαλείας) για το ποίημα «Ορίζοντες Ψυχής»
Γ΄ βραβείο στους:
Μαρτίδου – Θεοφάνους Μαρία (Λεμεσός Κύπρου) για το ποίημα «Ανταρεμένη Μνήμη» και Παπαδημητρίου Απόστολο για το ποίημα «Ήθελα μικρός να γίνω κτίστης».
Επαίνους:
Α΄ Έπαινος, στην Αντωνίου – Κωνσταντίνου Ελένη (Λευκωσία Κύπρου) για το ποίημα «Η μπαλάντα της ελπίδας»
Β΄ Έπαινος, στην Παπακωνσταντίνου Δήμητρα (Νέα Μάκρη Αττικής) για το ποίημα «Στα Άρματα»
Γ΄ Έπαινος, στον Μικελη Αντώνιο (Καλλιθέα Αττικής) για το ποίημα «Ταξιδευτής»
Τιμητικές διακρίσεις:
Στον Παπασταθόπουλο Γεώργιο (Αίγιο Αχαΐας) για το ποίημα «Το δεύτερο σκαλί»,
Στην Καβακλιώτη Ασπασία (Μυτιλήνη) για το ποίημα «Η Αποστολή»,
Στην Τσιουτσιουλικλή Σόνια (Αραδίππου Κύπρου) για το ποίημα «Ξερίζωμα»,
Στον Γαλάνη Άγγελο (Ηράκλειο Αττικής) για το ποίημα «Για τα παιδιά που δεν ήρθαν»,
Στον Μελισσουργάκη Μάνο (Καλύβια Αττικής) για το ποίημα «Επίδαυροι».
Η απονομή των βραβείων θα γίνει στις 4 Σεπτεμβρίου 2022, ημέρα Κυριακή, στο υπαίθριο θέατρο «Γεώργιος Παππάς» στο Αίγιο και ώρα που θα γνωστοποιηθεί με νεότερη ανακοίνωση.
Την Κυριακή, 19 Ιουνίου, η τελετή λήξης για το 1ο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους «Θόδωρος Αγγελόπουλος»
Ύστερα από πέντε ημέρες γεμάτες σινεμά, με 46 ταινίες απ΄ όλο τον κόσμο, παράλληλες δράσεις και μια μοναδική ατμόσφαιρα στον κήπο του Πολύκεντρου στο Αίγιο, το 1ο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους «Θόδωρος Αγγελόπουλος» ρίχνει αυλαία.
Ο ξεχωριστός χώρος του κήπου του Πολύκεντρου στο Αίγιο θα φιλοξενήσει την τελετή λήξης την Κυριακή 19 Ιουνίου στις 21:30. Οι εκαντοντάδες θεατές που αγκάλιασαν τις προβολές και τις δράσεις του φεστιβάλ θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την απονομή των βραβείων και των τιμητικών διακρίσεων στις ταινίες που ξεχώρισαν από τις κριτικές επιτροπές αλλά και του κοινού, ενώ θα ακολουθήσει πάρτυ με dj set από τον Σπύρο Σημάτη.
Η Αιγιάλεια στέλνει μήνυμα να μην υπογραφεί το Προεδρικό Διάταγμα για τη μεταφορά της Σχολής Φυσικοθεραπείας
Η Αιγιάλεια έχει κηρύξει ανένδοτο αγώνα που θα συνεχιστεί μέχρι την τελική δικαίωσή της! Αυτό ήταν το σαφές μήνυμα της συνέντευξης Τύπου που κατέδειξε με τον πιο εμφατικό τρόπο την απόφαση της κοινωνίας της Αιγιάλειας να μη δεχθεί οποιαδήποτε επιχειρούμενη αδικία σε βάρος της πόλης!
Καλογερόπουλος: «Δεν επιτρέπεται πια το κρυφτό – Η αντιπολίτευση Γούτου να ξεκαθαρίσει πόσο θα εμποδίζει την ολοκλήρωση του έργου της πλατείας Αγίας Λαύρας
Ενημερωτική σύσκεψη για το πώς μπορεί να συνεχιστεί η πλατεία Αγίας Λαύρας συγκλήθηκε χθες στο γραφείο του Δημάρχου Αιγιαλείας Δημήτρη Καλογερόπουλου, με αφορμή την πρόσφατη απόρριψη εκ μέρους της επιτροπής του άρθρου 152 της Αποκεντρωμένης Διοίκησης ΔΕΠΙΝ της ένστασης που κατέθεσε η δημοτική αρχή κατά της απόφασης της Αποκεντρωμένης, που έκανε δεκτή τη γνωστή προσφυγή πέντε δημοτικών συμβούλων της αντιπολίτευσης, βάζοντας έτσι «φρένο» στο έργο.
Στη συνάντηση είχαν προσκληθεί οι επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων, καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες του Δήμου. Το “παρών” έδωσαν ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Βασίλης Χριστόπουλος, οι επικεφαλής των παρατάξεών τους Γρηγόρης Τριανταφυλλόπουλος και Αγγελική Κουρή και η Μαρία Ιατροπούλου εκπροσωπώντας τον Παναγιώτη Παπακωνσταντινόπουλο, ο Γενικός Γραμματέας Γεώργιος Ρούσσος, οι νομικοί σύμβουλοι Γεώργιος Μπέσκος και Παναγιώτης Κουρής και ο μηχανικός του δήμου Ηλίας Ντόκος. Ωστόσο, αίσθηση προκάλεσε η απουσία των κ.κ. Χρήστου Γούτου και Βασιλικής Ψυχράμη, οι οποίοι δεν απέστειλαν ούτε εκπροσώπους τους να θέσουν επί τάπητος τις απόψεις τους αλλά και τις προτάσεις τους για να επιλυθεί το ζήτημα, σε μια στιγμή αρκετά δύσκολη για τον Δήμο όπου δεν νοούνται απουσίες, όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο δήμαρχος κατά τη συζήτηση.
Στο
Οι υπηρεσιακοί παράγοντες από τη Νομική και την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου σημείωσαν ότι πλέον υπάρχουν στον ορίζοντα τρεις διαφορετικές επιλογές:
Α) Οριστική έκπτωση του αρχικού αναδόχου και επαναδημοπράτηση του έργου, διαδικασία χρονοβόρα αλλά και κοστοβόρα.
Β) Πρόσκληση των δύο επόμενων υποψηφίων αναδόχων, διαδικασία επίσης κοστοβόρα λόγω των ανατιμήσεων των υλικών που έχει σημειωθεί από το 2016.
Γ) Εκ νέου διαδικασία για την υποκατάσταση εργολάβου. Όπως αναφέρθηκε, η προσφυγή της δημοτικής αρχής απορρίφθηκε για καθαρά τυπικό λόγο, καθώς έπρεπε η απόφαση για υποκατάσταση να ληφθεί και να υπογραφεί από τον Διευθυντή της Τεχνικής Υπηρεσίας και όχι από την Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου Αιγιαλείας, η οποία πάντως αποφάσισε στηριζόμενη σε σχετική εισήγηση του ιδίου του διευθυντή. Βεβαίως, όπως τονίστηκε από τον δήμαρχο, το να ακολουθηθεί αυτή η οδός που είναι μακράν η πιο συμφέρουσα και πιο σύντομη, θα πρέπει να υπάρχει και η καλή προαίρεση όλων των δημοτικών παρατάξεων, καθώς κανείς δεν διασφαλίζει ότι μετά δεν θα επινοήσουν άλλους λόγους για να μπλοκάρουν για μια ακόμη φορά το έργο…
Μετά το τέλος της διαλογικής συζήτησης, ο δήμαρχος Δημήτρης Καλογερόπουλος δήλωσε χαρακτηριστικά: «Μας λυπεί πραγματικά το γεγονός πως οι κατά τα άλλα λαλίστατοι εκπρόσωποι των παρατάξεων Γούτου και Ψυχράμη, που διατυμπανίζουν με κάθε πρόσφορο μέσο πως η δημοτική αρχή είναι ανίκανη και διαμηνύουν πως ξέρουν την καλύτερη και πιο συμφέρουσα λύση, δεν παρέστησαν για να βοηθήσουν την πόλη και τους δημότες της σε αυτή τη δύσκολη πραγματικά κατάσταση. Τους περιμέναμε με μεγάλο ενδιαφέρον να μας πουν καθαρά και ξάστερα τη γνώμη τους, όμως δεν εμφανίστηκαν. Δυστυχώς, με τη στάση αυτή δείχνουν πως δεν τους ενδιαφέρει που ο χώρος της πλατείας παραμένει έτσι σκαμμένος ούτε που οι πέριξ επιχειρήσεις στενάζουν οικονομικά, παρά μόνο στοχεύουν στο να πλήξουν τη δημοτική αρχή χωρίς να υπολογίζουν τους δημότες. Παρ’ όλα αυτά, εμείς επιθυμούμε πραγματική συναίνεση και συνεργασία χωρίς δεύτερες και υστερόβουλες σκέψεις και θα συγκαλέσουμε σύντομα νέα συνάντηση, πιθανόν και συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου, με ανοιχτή πρόσκληση προς όλους τους τοπικούς επαγγελματικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς φορείς, όπου ελπίζουμε να είναι παρόντες και οι δημοτικοί αρχηγοί. Μέσα από τον διάλογο και την έκφραση όποιων διαφωνιών έχουμε, επιτέλους να προκύψει η βέλτιστη λύση και να προχωρήσουμε. Δεν έχουμε άλλο χρόνο για χάσιμο, ας το καταλάβουν. Ούτε επιτρέπονται απουσίες και κρυφτό».
Μνημόσυνα στην Ιερά Μονή Αγίου Ιωάννου Θεολόγου Βερίνου και στον κοιμητηριακό Ιερό Ναό Αιγίου
Η Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας ανακοινώνει ότι το Σάββατο 18 Ιουνίου στην Ιερά Μονή Αγίου Ιωάννου Θεολόγου Βερίνου θα τελεσθεί Ιερό Μνημόσυνο εις μνήμην του μακαριστού Γέροντος Ευσεβίου Γιαννακάκη, Ιδρυτού και Κτίτορος της Ιεράς Μονής.
Επίσης, την Κυριακή των Aγίων Πάντων, 19 Ιουνίου, στον ομώνυμο κοιμητηριακό Ιερό Ναό του Αιγίου θα τελεσθεί πάνδημο Μνημόσυνο υπέρ αναπαύσεως των ψυχών των εις Κύριον εκδημησάντων μακαριστών Αρχιερέων και Ιερέων της Ιεράς Μητροπόλεώς μας και αειμνήστων Δημάρχων, Δημοτικών Συμβούλων και Δημοτών της πόλεως.
Στις ανωτέρω Ιερές Ακολουθίες θα προεξάρχει ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης πρώην Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιος.


