Εξαρθρώθηκε συμμορία που διέπραττε κλοπές σε οικίες και οχήματα σε Αιγιάλεια, Κυλλήνη, Ξυλόκαστρο

Στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αιγίου οδηγήθηκαν δύο άνδρες οι οποίοι κατά το περσινό καλοκαίρι είχαν προβεί σε σωρεία κλοπών και διαρρήξεων σε περιοχές της Αχαΐας, της Ηλείας και της Κορινθίας.

Πιο συγκεκριμένα, έπειτα από μεθοδική έρευνα των αστυνομικών του Τμήματος Ασφαλείας Αιγιαλείας, διακριβώθηκε η δράση συμμορίας, τα μέλη της οποίας ενέχονταν στη διάπραξη κλοπών σε οικίες και οχήματα, σε παραλιακές περιοχές στην Αιγιάλεια, την Κυλλήνη και το Ξυλόκαστρο.
Για την υπόθεση αυτή σχηματίστηκε δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα, για διάπραξη διακεκριμένων κλοπών σε βάρος δυο ανδρών, τα πλήρη στοιχεία των οποίων έχουν ταυτοποιηθεί.
Ειδικότερα, οι κατηγορούμενοι ενεργώντας από κοινού με άγνωστο συνεργό τους από τις 31/7/2021 έως τις 28/8/2021 είχαν διαπράξει δώδεκα κλοπές σε παραθεριστικές οικίες και οχήματα λουόμενων, εκ των οποίων τρεις απόπειρες, κατά τις οποίες είχαν αφαιρέσει χρήματα, τιμαλφή, ηλεκτρονικές συσκευές και κινητά τηλέφωνα.
Ως προς την μεθοδολογία της συμμορίας, οι κατηγορούμενοι επέλεγαν να δρουν κυρίως κατά την ημέρα του Σαββάτου, καθώς υπήρχε εντονότερη παρουσία λουόμενων στις παραλίες, ενώ επέλεγαν ως τόπο δράσης οικισμούς και παραλίες που ήταν εύκολα προσβάσιμες σε οδικούς άξονες ώστε να επιτυγχάνουν την ευκολότερη διαφυγή τους.
Επιπλέον, τα μέλη της συμμορίας, σε τακτά χρονικά διαστήματα,
αντικαθιστούσαν τα οχήματα και τις πινακίδες κυκλοφορίας τους, ώστε να καθίσταται δυσχερής ο εντοπισμός τους από τις Αστυνομικές Αρχές.
Για τη διερεύνηση των περιστατικών διενεργήθηκαν μεθοδικές και
εμπεριστατωμένες έρευνες από τους αστυνομικούς του Τμήματος  Ασφαλείας Αιγιαλείας, με αποτέλεσμα την εξιχνίαση των υποθέσεων και την ταυτοποίηση των κατηγορουμένων.
Το παράνομο περιουσιακό όφελος που αποκόμισαν τα μέλη της συμμορίας από τη διάπραξη των κλοπών ανέρχεται περίπου στις 24.000 ευρώ, ενώ οι συλληφθέντες έχουν απασχολήσει και στο παρελθόν τις Αρχές για παρόμοια αδικήματα.
Η δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους θα υποβληθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αιγίου.

Στον Γενικό Γραμματέα Δασών ο Φ. Ζαΐμης μαζί με το Δήμαρχο Καλαβρύτων σε αναζήτηση λύσης για την ασθένεια των πλατάνων

Την επιτακτική ανάγκη η κυβέρνηση να λάβει άμεσα έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση της ασθένειας που απειλεί τα πλατάνια στη Δυτική Ελλάδα και άλλες πόλεις της χώρας τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας Έρευνας και Καινοτομίας Φωκίων Ζαΐμης στο Γενικό Γραμματέα Δασών Κωνσταντίνο Αραβώση, τον οποίο επισκέφθηκε στο Υπουργείο Περιβάλλοντος μαζί με τον δήμαρχο Καλαβρύτων και πρόεδρο της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Δυτικής Ελλάδος Θανάση Παπαδόπουλο.

Ο Αντιπεριφερειάρχης δήλωσε: «Με αφορμή την ξήρανση λόγω της συγκεκριμένης ασθένειας του ιστορικού υπεραιωνόβιου πλατάνου που φιλοξενεί την Παναγία Πλατανιώτισσα, ένα σημαντικό θρησκευτικό μνημείο της περιοχής μας, πήραμε ως Περιφέρεια μια πρωτοβουλία σε πανελλαδικό επίπεδο, τουλάχιστον σε επίπεδο ενημέρωσης, σε δήμους και φορείς για την ασθένεια των πλατάνων, που είναι όχι μόνον πολύτιμο μέρος της φυσικής μας κληρονομιάς αλλά και της ιστορίας και του πολιτισμού μας. Η αδράνεια της Πολιτείας για έγκαιρη αντιμετώπιση του φαινομένου από το 2005 που πρωτοεμφανίστηκε η ασθένεια έως σήμερα είναι πραγματικά εντυπωσιακή για ένα κράτος που οφείλει να μεριμνά για την προστασία και διαφύλαξη του περιβάλλοντος. Η ΠΔΕ και οι δήμοι είναι έτοιμοι να συνεργασθούν και να αναλάβουν το μερίδιο της ευθύνης που τους αναλογεί, αλλά απαιτείται κεντρικός συντονισμός, πόροι και συνεργασία».

Παράλληλα, όπως ανέφερε ο Δήμαρχος Καλαβρύτων, λύση για το μεταχρωματικό έλκος των πλατάνων και τη διάσωσή τους είναι η εκπόνηση και η εφαρμογή, για την περιοχή Καλαβρύτων, ενός συντονισμένου προγράμματος πρόληψης, προστασίας και διάσωσης, με χρηματοδότηση απ’ το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Επιπλέον ο Δήμαρχος Καλαβρύτων ζήτησε από τον κ. Αραβώση την ενίσχυση σε έμψυχο δυναμικό και ενίσχυση χρηματοδοτήσεων για το Δασαρχείο Καλαβρύτων.

Σύντομα πάντως αναμένονται εξελίξεις, καθώς ο κ. Αραβώσης δεσμεύθηκε ότι θα συμβάλει να επιλυθεί το πρόβλημα. Εξάλλου, το θέμα αφορά κυρίως τα δάση που άπτονται της αρμοδιότητας πλέον του Υπουργείου Περιβάλλοντος.

 

«Ευλαβικό Προσκύνημα στη Μικρασία της καρδιάς μας…» από την Ιερά Μητρόπολη και το δήμο Αιγιαλείας

Η Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, με αφορμή τη συμπλήρωση 100 ετών από τη Μικρασιατική Καταστροφή, διοργανώνει, σε συνεργασία με τον Δήμο Αιγιαλείας, διήμερο επετειακών εκδηλώσεων Μνήμης και Τιμής με θέμα «Ευλαβικό Προσκύνημα στη Μικρασία της καρδιάς μας…», το Σάββατο 4 και την Κυριακή 5 Ιουνίου.

Οι εκδηλώσεις, οι οποίες τέθηκαν υπό την αιγίδα της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, έχουν λατρευτικό, επιστημονικό και πολιτιστικό χαρακτήρα και αποσκοπούν, αφενός μεν, στο να προβληθεί ο  Ελληνορθόδοξος Πολιτισμός της Μικράς Ασίας, αφετέρου δε, να διατηρηθεί ζωντανή η ιστορική Μνήμη και να αναδειχθεί η καταλυτική συμβολή των προσφύγων αδελφών μας στη σύγχρονη Ελλάδα.

Ως εκ τούτου, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Ιερώνυμος και ο Δήμαρχος Αιγιαλείας Δημήτρης Καλογερόπουλος προσκαλούν τον λαό της Αιγιαλείας και των Καλαβρύτων αλλά και κάθε ενδιαφερόμενο να παρευρεθούν και να παρακολουθήσουν τις εν λόγω εκδηλώσεις, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα:

 

Σάββατο 4 και Κυριακή 5 Ιουνίου:

Έκθεση βιβλίου Μικρασιατικής Μνήμης

Αγιασμός: Σάββατο, 4 Ιουνίου, 11π.μ., Αρχοντικό Παναγιωτόπουλου

 

Σάββατο, 4 Ιουνίου, 7.30μ.μ., Αρχοντικό Παναγιωτόπουλου:

Διάλεξη από την Επίκουρη Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Κρήτης Ζωή Γκενάκου με θέμα «Το χρέος της μνήμης, η πνευματική κληρονομιά της Μικρασιάτισσας»

 

Κυριακή 5 Ιουνίου:   

Α) Αρχιερατική Θεία Λειτουργία – Επιμνημόσυνη δέηση στον Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης και Θεοπρομήτορος Αγίας Άννης Αιγίου

Β) Παρουσίαση φωτογραφικού λευκώματος – ξενάγηση στην έκθεση κειμηλίων Μικρασιαστικής Μνήμης στο Ενοριακό – Πνευματικό Κέντρο του Ιερού Ναού

Γ) Μουσική εκδήλωση – συναυλία στο δημοτικό κινηματοθέατρο «Απόλλων»  υπό τον τίτλο «Μελωδικό σεργιάννι στη Μικρασία της καρδιάς μας…», με ορχήστρα παραδοσιακήςς μουσικής υπό την καλλιτεχνική επιμέλεια του Αιγιώτη μουσικοσυνθέτη Πάνου Δημητρακόπουλου και ερμηνευτές τους καταξιωμένους καλλιτέχνες Παντελή Θαλασσινό και Αρετή Κετιμέ. Ώρα έναρξης: 7.30μ.μ., είσοδος ελεύθερη.

 

Αρχιερατική Θεία Λειτουργία για την πνευματική ενίσχυση των μαθητών και μαθητριών ενόψει των εξετάσεων

Αρχιερατική Θεία Λειτουργία για την πνευματική ενίσχυση των μαθητών και μαθητριών των σχολείων της Ιεράς Μητροπόλεως εν όψει των Προαγωγικών, Απολυτηρίων και Πανελλαδικών Εξετάσεων, τελέστηκε χθες, Τρίτη, στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Παναγίας Φανερωμένης Αιγίου, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου.

Ο κ. Ιερώνυμος, συμπροσευχόμενος με τους προσελθόντες μαθητές, γονείς, κηδεμόνες και καθηγητές, μετά το πέρας της Ιεράς Ακολουθίας ευχήθηκε η θεία Χάρις του Τριαδικού Θεού να κατευθύνει ορθά την σκέψη των διαγωνιζομένων, προκειμένου οι προσπάθειες που κατέβαλαν να ευοδωθούν και να αποδώσουν πλούσιους καρπούς, ευλογημένους από τον Κύριό μας Ιησού Χριστό.

Επίσης, συνέστησε στους μαθητές να αποβάλουν το άγχος και να παραμείνουν ψύχραιμοι, νηφάλιοι και αισιόδοξοι, εμπιστευόμενοι την θεία φώτιση και δύναμη του Αγίου Πνεύματος και επικαλούμενοι την βοήθεια της Παναγίας μας.

Παράλληλα, ενημέρωσε τους πιστούς ότι καθ’ όλο το διάστημα μέχρι το πέρας των εξετάσεων θα τελείται καθημερινά Ιερά Παράκληση υπέρ υγείας και θείας βοηθείας των εξεταζομένων.

Τέλος, ο Σεβασμιώτατος, διαβεβαιώνοντας τους μαθητές ότι θα αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής του δεήσεως και προσευχής προς τον Ύψιστο, τους προσέφερε ως ευλογία εικόνες της Παναγίας της Τρυπητής και της Μεγαλοσπηλαιωτίσσης, καθώς και ψυχωφελή βιβλία ιστορικού και πνευματικού περιεχομένου, σε ένδειξη της πατρικής του αγάπης.

 

Μήνυμα δημάρχου Αιγιαλείας Δημήτρη Καλογερόπουλου για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Ενόψει της έναρξης των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2022 για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, ο δήμαρχος Αιγιαλείας  Δημήτρης Καλογερόπουλος απευθύνει το εξής μήνυμα:

«Αγαπητά μας παιδιά,

Βρίσκεστε μπροστά στην πρώτη μεγάλη πρόκληση της ζωής σας. Προετοιμαστήκατε εν μέσω πρωτόγνωρων και πολύ δύσκολων συνθηκών και καλείσθε να συμμετάσχετε στη διαδικασία που θα κρίνει την εισαγωγή σας στο Πανεπιστήμιο.

Η αγωνία σας είναι δικαιολογημένη, δεν θα πρέπει όμως να σας κυριεύσει και να σας οδηγήσει στο αδηφάγο και καταστροφικό άγχος. Με ψυχραιμία, γαλήνη και αυτοπεποίθηση, ακολουθήστε τον δρόμο αυτό και ανεξαρτήτως αποτελέσματος, θα είστε νικητές αυτού του τίμιου αγώνα, που δίνετε μαζί με τις οικογένειές σας και τους καθηγητές σας.

Ευχόμαστε σε όλες και όλους να είστε πάνω από όλα γεροί και να πετύχετε ό,τι στοχεύετε. Να θυμάστε πάντα πως στα όνειρά σας δεν πρέπει να κάνετε εκπτώσεις αλλά να βάζετε πάντα στη ζωή σας στόχους και να δουλεύετε με ήθος και αξιοπρέπεια για να τους κατακτήσετε. Και αν κάποια στιγμή δεν τα καταφέρετε, επιβάλλεται να συνεχίσετε και να κερδίσετε την ευτυχία που σας αξίζει.

Πολλές ευχές για καλά αποτελέσματα!».

 

 

Απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας «ανοίγει» (;) το δρόμο στον Παναιγιάλειο για την οριστική παραγραφή τού χρέους του προς τον ΕΦΚΑ, ύψους 400.000 ευρώ!

Οριστική παραγραφή για χρέη προς τον ΕΦΚΑ άνω των 23 δισ. ευρώ σηματοδοτεί απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που περιορίζει το χρόνο της παραγραφής των οφειλών στη δεκαετία.

Όπως αποκαλύπτεται στο Επιχειρησιακό Σχέδιο του Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Εισφορών, δίδεται οδηγία στις εισπρακτικές υπηρεσίες του ΚΕΑΟ να λειτουργούν με βάση αυτή την απόφαση του ΣτΕ για παραγραφή οφειλών στη δεκαετία. Στο πλαίσιο αυτό, το ΚΕΑΟ θα διαγράψει από τις λίστες του τα παραγραμμένα χρέη και θα επικεντρωθεί στα νεότερα, που έχουν περισσότερες ελπίδες είσπραξης.

Μέχρι το 2021, οπότε και εκδόθηκε η επίμαχη απόφαση του ΣτΕ, οι οφειλές από ασφαλιστικές εισφορές παραγράφονταν στην 20ετία. Ωστόσο ήρθε η υπ’ αρ.1833/2021 απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, που έκρινε αντισυνταγματική τη σχετική διάταξη του νόμου Κατρούγκαλου και πλέον ο χρόνος παραγραφής δεν μπορεί να υπερβαίνει τη 10ετία.

Σημειώνεται ότι η απόφαση αφορά όλες τις οφειλές, προς τον ΕΦΚΑ και το ΚΕΑΟ, επιχειρήσεων και ελευθέρων επαγγελματιών, ενώ καλύπτει τόσο για τις αξιώσεις του τέως ΙΚΑ, όσο και των λοιπών ασφαλιστικών φορέων οι οποίοι εντάχθηκαν στον ΕΦΚΑ.

Τη συγκεκριμένη απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας αποκάλυψε χθες στο «Aigialeia TV» πρώην διοικητικός παράγοντας του Παναιγιαλείου, μία μόλις ημέρα δηλαδή μετά την Γενική Συνέλευση των μελών του συλλόγου που συγκάλεσε η σημερινή διοίκηση της «Μαύρης Θύελλας».

Υπενθυμίζεται ότι στην προχθεσινή Γ.Σ. ο αντιπρόεδρος της ομάδας Γιώργος Μπέσκος αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, και στο «αγκάθι» των 400.000 ευρώ που αφορούν σε οφειλές προηγούμενων διοικήσεων (από το 2009 έως το 2011), σημειώνοντας ότι αποτελούν ανασταλτικό παράγοντα για κάποιους που επιθυμούν να εμπλακούν με τον «μελανόλευκο» σύλλογο.

Η συγκεκριμένη, όμως, απόφαση του ΣτΕ πιθανότατα να ανοίξει τον δρόμο και στη σημερινή διοίκηση του Παναιγιαλείου για την οριστική παραγραφή των χρεών, κάτι που θα σημάνει, όπως ο καθένας μπορεί να αντιληφθεί, την πιθανή μελλοντική ενασχόληση κάποιου ή κάποιων με τα διοικητικά, αφού θα έχει εξαληφθεί το συγκεκριμένο «βάρος».

Το μόνο που μπορούν να κάνουν τα μέλη τής προσωρινής διοίκησης είναι να επικοινωνήσουν με το αρμόδιο τμήμα του ΕΦΚΑ, ώστε καταρχάς να ενημερωθούν εάν και εφόσον η συγκεκριμένη απόφαση του ΣτΕ αφορά (και) τον Παναιγιάλειο Γυμναστικό Σύλλογο.

Φυσικά, ευχή όλων είναι να εξασφαλιστεί το πολυπόθητο «ναι» από τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, κάτι που μπορεί να οδηγήσει τον ΠΓΣ σε διοικητική… ηρεμία! Και εάν βρεθούν οι κατάλληλοι άνθρωποι που θα θελήσουν να εμπλακούν με τα διοικητικά, τότε μπορεί στο μέλλον να συμβούν πολλά…

Μνημόσυνο του Αρχιεπισκόπου Παλαιών Πατρών Γερμανού στην Ιερά Μονή Αγίας Λαύρας

Το καθιερωμένο από δεκαεξαετίας ετήσιο Μνημόσυνο του αοιδίμου Αρχιεπισκόπου Παλαιών Πατρών Γερμανού, τελέστηκε χθες, Δευτέρα 30 Μαΐου. Στην Αρχιερατική Θεία Λειτουργία χοροστάτησε και λειτούργησε ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμος, πλαισιούμενος από τον Καθηγούμενο της Ιεράς και Ιστορικής Μονής Αγίας Λαύρας, Πανοσιολογιώτατο Αρχιμανδρίτη π. Ευσέβιο και τους αδελφούς της Ιεράς Μονής, Πανοσιολογιώτατο Αρχιμανδρίτη π. Φιλάρετο, Ιεροκήρυκα της Ιεράς Μητροπόλεως, και Αρχιδιάκονο π. Νήφωνα.

Στο κήρυγμά του ο Σεβασμιώτατος αναφέρθηκε διεξοδικώς στην προσφορά και την συμβολή του Αρχιεπισκόπου Παλαιών Πατρών Γερμανού στην προετοιμασία και την έναρξη της Ελληνικής Επαναστάσεως του 1821, κάνοντας επίσης ιδιαίτερη μνεία στον μαρτυρικό του θάνατο.

Στη Θεία Λειτουργία παρέστησαν ο Δήμαρχος Δημητσάνας Ευστάθιος Κούλης, συνοδευόμενος από συμπολίτες του, ενώ στο Τρισάγιο που τελέσθηκε ενώπιον του ανδριάντα του Αρχιεπισκόπου Παλαιών Πατρών Γερμανού, ο οποίος δεσπόζει στον περιβάλλοντα χώρο του Ιστορικού Ιερού Ναού όπου έλαβε χώρα η ορκωμοσία των Ελλήνων Επαναστατών στο Ιερό Λάβαρο της Ελληνικής Επαναστάσεως, συμμετείχαν επίσης ο Δήμαρχος Καλαβρύτων Αθανάσιος Παπαδόπουλος και ο Πρόεδρος των Καλαβρυτινών Πειραιά Αθανάσιος Χρονόπουλος, συνοδευόμενος από μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.

 

Από την Ακράτα ξεκίνησε η πορεία ενημέρωσης στελεχών και φίλων της παράταξης από ΔΗΜ.Τ.Ο. ΝΔ Αιγιαλείας και ΔΕΕΠ Αχαΐας

Την πρώτη συνάντηση με στελέχη της παράταξης από την περιοχή των πρώην δήμων Αιγείρας και Ακράτας πραγματοποίησε χθες το προεδρείο της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης ΝΔ Αιγιαλείας, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας που έχει αναλάβει σε συνεργασία με τη ΔΕΕΠ Αχαΐας με σκοπό την ενημέρωση μελών και φίλων στην περιφέρεια.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε παραλιακό κατάστημα της Ακράτας, στο οποίο έδωσαν επίσης το «παρών» οι βουλευτές Άγγελος Τσιγκρής και Χριστίνα Αλεξοπούλου, καθώς και εκπρόσωποι του Υφυπουργού Εξωτερικών Ανδρέα Κατσανιώτη και του βουλευτή Ιάσονα Φωτήλα.

Στη σύντομη εισαγωγή του ο πρόεδρος της ΔΗΜ.Τ.Ο. ΝΔ Αιγιαλείας Βασίλης Σταθακάρος επισήμανε ότι η ΝΔ έχει μια τριετή διακυβέρνηση επιτυχημένη, μέσα σε πολυεπίπεδες κρίσεις και συνεχείς αλλαγές του σκηνικού σε παγκόσμιο επίπεδο.

«Καταφέραμε και διαχειριστήκαμε τις κρίσεις αυτές με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Και είχαμε τα πιο καλά αποτελέσματα σε όλη την Ευρώπη, γιατί σταθήκαμε δίπλα σε όλους τους πολίτες, και κατά τη διάρκεια της πανδημίας και τώρα με τον πόλεμο. Διότι η πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση είναι ανθρωποκεντρική και το κράτος πρόνοιας υπάρχει για τους αδύναμους πολίτες», σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Σταθακάρος.

Ξεκαθάρισε ότι στρατηγικός στόχος της ΝΔ στις επόμενες εκλογές της απλής αναλογικής ή στις μεθεπόμενες της ενισχυμένης είναι η αυτοδυναμία. «Αν δεν επιτευχθεί η αυτοδυναμία στις πρώτες εκλογές θα στραφούμε ξανά στην πηγή της δύναμής μας, τον ελληνικό λαό» είπε χαρακτηριστικά και αναφέρθηκε στο δίλημμα που θα θέσει το κόμμα στις κάλπες. «Τα ερωτήματα θα τεθούν απλά και ξεκάθαρα. Η χώρα στην πιο κρίσιμη περίοδο μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο θα προχωρήσει με πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη ή κάποιον άλλο; Θα εμπιστευθούμε το μέλλον μας και το μέλλον των παιδιών μας στην ΝΔ ή σε μια άλλη πολυκομματική κυβέρνηση που θα έχει σχηματιστεί λόγω στης συγκυρίας και της στόχευσης των κομμάτων που θα συμμετάσχουν, όχι να κυβερνήσουν προς όφελος του ελληνικού λαού, όχι για να πάρουν δύσκολες αποφάσεις για τη χώρα αλλά για να απομακρύνουν την ΝΔ και τον Μητσοτάκη;» διερωτήθηκε.

Καταλήγοντας τόνισε ότι για να γίνουν βήματα προόδου, απαιτείται πολιτική σταθερότητα και βεβαιότητα, υπογραμμίζοντας ότι η ΝΔ στάθηκε πάντα στη σωστή πλευρά της Ιστορίας: «Η ΝΔ πρέπει να είναι έτοιμη για τις εκλογές, όποτε αυτές γίνουν και για αυτό θα πρέπει όλα τα στελέχη μας να βρεθούν πλάι στους πολίτες. Έχουμε δε την υποχρέωση να σταθούμε απέναντι σε αυτούς που θέλουν να γυρίσουν την Ελλάδα πίσω, γιατί το 2019 αλλάξαμε σελίδα. Πλέον η Ελλάδα πηγαίνει μόνο μπροστά!».

Ακολούθησαν οι χαιρετισμοί του προέδρου της ΔΕΠ Αχαΐας Αντώνη Κουνάβη και των βουλευτών Άγγελου Τσιγκρή και Χριστίνας Αλεξοπούλου, που μετέφεραν μηνύματα ενότητας, σύμπνοιας και αισιοδοξίας για το μέλλον της χώρας, όπως αυτά εκφράστηκαν στο πρόσφατο Συνέδριο του κόμματος.

Ο Παράδεισος κέρδισε έναν ακόμα Λειτουργό του Θεού, τον π. Νεοκλή Παπαμεντζέλο

Το περασμένο Σάββατο, 28 Μαΐου, έφυγε από τη ζωή, πλήρης ημερών, ο Αιδεσ. Οικονόμος π. Νεοκλής Παπαμεντζέλος. Γεννήθηκε στον Καλαμιά Αιγιαλείας στις 15 Νοεμβρίου 1934. Διάκονος χειροτονήθηκε στις 15 Ιουλίου 1973 και Πρεσβύτερος δύο ημέρες αργότερα, στις 17 Ιουλίου, στον Ιερό Ναό της Υπαπαντής του Σωτήρος Καλαμιά από το μακαριστό Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κυρό Γεώργιο (Πάτση).

Την 1η Αυγούστου του ίδιου έτους ανέλαβε εφημεριακά καθήκοντα στην ενορία του χωριού του, την οποία υπηρέτησε επί πενήντα σχεδόν συναπτά έτη με ένθεο ζήλο, υπευθυνότητα και πατρική αγάπη, επιτελώντας ανελλιπώς τα λειτουργικά και ποιμαντικά του καθήκοντα με υψηλό αίσθημα ευθύνης, αυταπαρνήσεως και θυσιαστικής προσφοράς. Διακρινόταν για την πραότητα, την απλότητα, την ευσέβεια, την πνευματικότητα και ιδιαιτέρως την ειλικρινή, καρδιακή αγάπη για το ποίμνιό του, το οποίο έσπευδε να αποθέσει στο επιτραχήλιό του τους ενδόμυχους λογισμούς, τις δυσκολίες και τα προβλήματα της ζωής, λαμβάνοντας από τον πνευματικό του πατέρα την κατά Θεόν χάρη, δύναμη και παρηγορία. Για το λόγο αυτό αγαπήθηκε από όλους τους κατοίκους του Καλαμιά, οι οποίοι σε κάθε θεία λειτουργία ήταν παρόντες, προκειμένου να λάβουν από το ευλογημένο χέρι του ιερέα τους το Σώμα και το Αίμα του Χριστού.

Οικονόμος και Πνευματικός χειροθετήθηκε την 2α Φεβρουαρίου 1998 από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη πρώην Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιο στον Ιερό Ναό της Υπαπαντής του χωριού του.

Η Ακολουθία της κηδείας τελέστηκε την Κυριακή 29  Μαΐου στην ενορία του Καλαμιά με την παρουσία όλων των συγχωριανών του, που προσήλθαν μέσα σε κλίμα συγκινησιακής φόρτισης για να αποχαιρετήσουν τον σεβάσμιο ιερέα τους στο ταξίδι του προς την αιώνια ζωή. Νωρίτερα προσήλθε  στον Ιερό Ναό της Υπαπαντής και τέλεσε επιμνημόσυνη δέηση υπέρ αναπαύσεως της ψυχής του μακαριστού πατρός Νεοκλή, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης πρώην Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος.

Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμος εκφράζει τις πατρικές συλλυπητήριες ευχές προς τους οικείους του, με την βεβαιότητα ότι ο Παράδεισος κέρδισε έναν ακόμα ταπεινό λευίτη του Χριστού, τον μακαριστό και αγαπητό σε όλους μας π. Νεοκλή, ο οποίος  πλέον αδιαλείπτως θα δέεται ενώπιον του ουρανίου θυσιαστηρίου στον Κύριο για τα πνευματικά του τέκνα.

 

 

Σύλληψη άνδρα στο Αίγιο για κατοχή ναρκωτικών

Συνελήφθη χθες το απόγευμα στο Αίγιο, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Αιγιαλείας, ένας άνδρας, διότι σε έλεγχο που του διενεργήθηκε βρέθηκαν στην κατοχή του και κατασχέθηκαν 6,25 γραμμάρια κάνναβης.

Εις βάρος του συλληφθέντα σχηματίσθηκε δικογραφία και σήμερα το πρωί οδηγήθηκε ενώπιον του Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αιγίου.