Καθιερώθηκε η ποδηλατική διαδρομή Αίγιο – Διακοπτό αφιερωμένη στον Οδοντωτό

Ύστερα από την πολύ επιτυχημένη 1η ποδηλατική διαδρομή Αίγιο – Διακοπτό που πραγματοποιήθηκε πέρυσι στο πλαίσιο του εορτασμού για τα 125 χρόνια από τη δημιουργία του Οδοντωτού Διακοπτού – Καλαβρύτων από τη Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση Αιγιαλείας, η δράση επαναλήφθηκε χθες, Κυριακή, στο πλαίσιο του θεσμού «Εν Συρμώ – Οδοντωτός το τρένο της Τέχνης».

Με τη συμμετοχή παραπάνω από 110 ποδηλατών όλων των ηλικιών και την καθοδήγηση του Αιγιώτη πρωταθλητή ποδηλασίας Χρήστου Τσερεντζούλια, η 2η Ποδηλατική διαδρομή Αίγιο – Διακοπτό προσέφερε μια μοναδική εμπειρία στους συμμετέχοντες, μέσα από την ειδυλλιακή περιήγηση των 15 χιλιομέτρων που περιελάμβανε τα χωριά Διγελιώτικα, Τέμενη, Βαλιμίτικα, Νικολαίικα, Ροδιά, Ελαιώνα, Ζαχλωρίτικα και Διακοπτό. Με την εκκίνηση στον παλιό σιδηροδρομικό σταθμό Αιγίου και ύστερα από περίπου μιάμιση ώρα, οι ποδηλάτες έφτασαν στο σταθμό του Οδοντωτού στο Διακοπτό, όπου τους δόθηκε δίπλωμα συμμετοχής, σνακ και αναψυκτικά με τοπικές γεύσεις.

Τους ποδηλάτες υποδέχτηκαν ο δήμαρχος Αιγιαλείας Δημήτρης Καλογερόπουλος, η πρόεδρος της ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α. Μαρία Τσουκαλά, η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιαλείας Μαρία Γιδά, ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Βασίλης Χριστόπουλος, ο αντιδήμαρχος ποιότητας ζωής Γιώργος Φραγκονικολόπουλος, ο πρόεδρος της Τ.Κ. Διακοπτού Σπήλιος Ρουφογάλης και ο πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Οδοντωτού Γιάννης Καραπαναγιώτης. Μέσα από τις δηλώσεις όλων τονίστηκε η σημασία της ανάδειξης του Οδοντωτού Σιδηροδρόμου Διακοπτού – Καλαβρύτων καθώς και η ανάγκη προβολής της Αιγιάλειας μέσα από τέτοιες συμμετοχικές δράσεις. Επίσης υπογραμμίστηκε από την πρόεδρο της ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α., τον αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων και τους προέδρους Διακοπτού και Συλλόγου Φίλων Οδοντωτού πως προχωρά η διαδικασία για την αναβάθμιση του χώρου πλησίον του σιδηροδρομικού σταθμού, όπου βρίσκονται παλαιές αμαξοστοιχίες, σε ένα πάρκο ανάδειξης της ιστορίας του Οδοντωτού, μέσα από την αγαστή συνεργασία όλων.

Η ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α. θέλει να ευχαριστήσει το Τμήμα Τροχαίας Αιγίου, τον Ερυθρό Σταυρό για την αναγκαία συνδρομή τους στη διοργάνωση της δράσης καθώς και την Δ.Κ. Διακοπτού και το Σύλλογο Φίλων Οδοντωτού και κάθε συμμετέχοντα. Θερμές ευχαριστίες απευθύνει και στον Νίκο Δημητρακόπουλο για τη δωρεάν επιδιόρθωση βλαβών που προέκυψαν στα ποδήλατα κατά τη διάρκεια της διαδρομής. Τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ στον πρωταθλητή ποδηλασίας Χρήστο Τσερεντζούλια για τη συνδρομή του στη διοργάνωση της δράσης.

 

 

Μια ξεχωριστή δράση από το ΚΑΠΗ Αιγιαλείας: «Περπατώ για την υγεία μου και βοηθώ το συνάνθρωπό μου»

Μια ξεχωριστή δράση διοργανώνεται από τα ΚΑΠΗ του δήμου Αιγαλείας το απόγευμα της Τετάρτης 8 Ιουνίου όπου θα πραγματοποιηθεί μια όμορφη «βόλτα» στην πόλη για καλό σκοπό.

«Η διοίκηση του ΝΠΔΔ «Πολιτισμός, Παιδεία, Αθλητισμός, Κοινωνική Προστασία» του δήμου μας είναι πάντα αρωγός στην εύρυθμη λειτουργία και την πραγματοποίηση δράσεων από τα ΚΑΠΗ που επιτελούν σημαντικό κοινωνικό έργο για τον τόπο μας», δηλώνει ο πρόεδρος του ΝΠΔΔ Παναγιώτης Ανδριόπουλος με αφορμή τη δράση «Περπατώ για την υγεία μου και βοηθώ το συνάνθρωπό μου».

Συγκεκριμένα την Τετάρτη 8 Ιουνίου, στις 7μ.μ., θα πραγματοποιηθεί ένας ξεχωριστός περίπατος με έναρξη το χώρο του ΚΑΠΗ Υψηλών Αλωνίων. Οι συμμετέχοντες θα ακολουθήσουν πορεία προς το δημοτικό στάδιο περνώντας από τη γέφυρα με κατεύθυνση προς τον οικισμό Κομπλέ, εκεί θα χαρούν τη θέα και θα επιστρέψουν στο χώρο του ΚΑΠΗ όπου θα γίνει συζήτηση και αποχαιρετισμός υπό το συντονισμό της ψυχολόγου Χαράς Θεοδωρακοπούλου (Κοινωνική Ομάδα Συζητήσεων).

Το κόστος συμμετοχής στη δράση ανέρχεται στο συμβολικό ποσό των 2 ευρώ, καθώς τα έσοδα θα διατεθούν στο Θεραπευτήριο Χρονίων Παθήσεων Αιγίου «Κλ. Οικονόμου Ιατρού».

 

Τα τείχη των αρχαίων πόλεων «θωρακίζουν» τον αρχαιολογικό πλούτο της Αιγιάλειας

Στους πρόποδες των Άλπεων «ταξίδεψε» η Αιγιάλεια μέσα από ένα ιδιαίτερα υψηλού επιστημονικού επιπέδου συνέδριο για τις οχυρώσεις των πόλεων, που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο του Σάλτσμπουργκ. Ανάμεσα στους αρχαιολογικούς «θησαυρούς» που παρουσιάστηκαν υπό το… άγρυπνο βλέμμα του Μότσαρντ, μιας και το άγαλμά του δεσπόζει επιβλητικό έναντι της πύλης του Πανεπιστημίου, περίοπτη θέση είχαν τα ευρήματα αρχαίων πόλεων της Αχαΐας, όπως παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν μέσα από τις εξαιρετικές ομιλίες των επιστημόνων. Θέτοντας παράλληλα τις βάσεις για το επόμενο πενταετές ανασκαφικό έργο στην ανατολική Αιγιάλεια, με την ανάδειξη των αρχαίων πόλεων της Αχαϊκής Συμπολιτείας και την αναφορά στην σπουδαία πόλη των Αιγών, να ξεχωρίζει δημιουργώντας σημαντική αίσθηση.

Στο διεθνές Συνέδριο με τίτλο «ΠΩΣ ΝΑ ΟΧΥΡΩΣΕΤΕ ΜΙΑ ΠΟΛΙΣ: ΤΕΙΧΗ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΙΩΝ;» που πραγματοποιήθηκε το διήμερο 19-20 Μαΐου στο Πανεπιστήμιο του Σάλτσμπουργκ (Τμήμα Κλασικών Σπουδών/Κλασικής και Πρωτοαιγαιακής Αρχαιολογίας) παρουσιάστηκε το έργο της Ανατολικής Αιγιάλειας όπου πραγματοποιήθηκαν ομιλίες –παρουσιάσεις από τη Χριστίνα Κατσαρού (Εφορεία Αρχαιοτήτων Αχαΐας), τον Δρ Βάλτερ Γκάους (Αυστριακό Αρχαιολογικό Ινστιτούτο) και τον Αλεξάντερ Σοκόλιτσεκ (Πανεπιστήμιο Paris Lodron του Σάλτσμπουργκ). Στην τιμητική πρόσκληση ανταποκρίθηκε ο αντιδήμαρχος Αξιοποίησης Δημοτικής Περιουσίας Γρηγόρης Τριανταφυλλόπουλος που παρακολούθησε τις εργασίες του συνεδρίου με συμμετέχοντες από την Ιταλία, τη Γερμανία, τη Δανία, τη Ρουμανία και βέβαια την Αυστρία και την Ελλάδα.

«Με οδηγό το σπουδαίο παρελθόν της η Αιγιάλεια συναντά το παρόν και το μέλλον για την αρχαιολογική ανάδειξη των σπουδαίων ευρημάτων» δήλωσε ο αντιδήμαρχος εκφράζοντας την απόλυτη ικανοποίησή του για τις εργασίες του συνεδρίου.

Η Αιγιάλεια παρουσιάστηκε κατά την α` ενότητα του διήμερου συνεδρίου και πιο συγκεκριμένα:

Η κ. Κατσαρού μίλησε με θέμα «Αιγές και Φελλόη: μια περιήγηση στην ιστορική διαδρομή της Ανατολικής Αχαΐας (Αιγιάλεια) μέσα από τα αρχαία τείχη δύο αρχαιολογικών χώρων δίπλα στην Αιγείρα» τονίζοντας ότι στην ανατολική Αιγιάλεια ή Αχαΐα αναπτύχθηκαν σπουδαίες πόλεις στην αρχαιότητα, μεταξύ των οποίων και η Αίγειρα στα σημερινά γεωγραφικά όρια με την Κορινθία, που αποτέλεσε σημείο αναφοράς για τις δύο οχυρωμένες θέσεις που θα παρουσιαστούν. «Μαρτυρείται η αδιάλειπτη εξέλιξη στην ιστορία της ελληνικής οχυρωματικής, η οποία φτάνει στο απόγειό της έχοντας διαμορφώσει πλήρως το δικό της χαρακτήρα, τον 4ο αι. π.Χ., συνδετικό κρίκο της οποίας, στη μακραίωνη αυτή παράδοση, αποτελούν τα οχυρωματικά στοιχεία της Πρώιμης Εποχής του Σιδήρου.

Στην παράλια χώρα της Αιγιάλειας, δυτικά της Αίγειρας, εκτεινόταν η χώρα – επικράτεια της πόλης των Αιγών και τμήματα της κλασικής οχύρωσης της πόλης είναι ορατά σε πλάτωμα προς τη θάλασσα στην Ακράτα. Διαμετρικά αντίθετα, στη βαθιά ενδοχώρα, ΝΑ της Αίγειρας στα σύνορα τριών νομών Κορινθίας, Αχαΐας, Αρκαδίας, στην αρχαία Φελλόη – σημερινή Σελιάνα, ήρθε στο φως τμήμα της οχύρωσης των πρώιμων ιστορικών χρόνων με κτήρια προσαρτημένα σε αυτό και νεκροταφείο της ΥΓ εποχής, ανασκαφικό σύνολο που διατηρήθηκε ατόφιο, αλώβητο από μεταγενέστερες επεμβάσεις» σημείωσε η κ. Κατσαρού υπερτονίζοντας ότι θα εξεταστεί μια άλλη διάσταση των οχυρωματικών περιβόλων, ανεξάρτητη από αυτήν που είναι συνυφασμένη αποκλειστικά με την άμυνα και μια παράλληλη χωροοργανωτική λειτουργία, η νοηματοδότησή τους με ιδεολογικό και συμβολικό περιεχόμενο, που συνδέονταν με έννοιες όπως διάρκεια, επικράτεια, ταυτότητα, κύρος, ιερότητα.

Ο Δρ Βάλτερ Γκάους παρουσίασε για πρώτη φορά τα σημαντικότερα ερευνητικά αποτελέσματα που πέτυχε το Αυστριακό Αρχαιολογικό Ινστιτούτο κατά τη μακροχρόνια ερευνητική του ενασχόληση στον αρχαίο χώρο της Αιγείρας, η ιστορία της οποίας μπορεί πλέον να ανιχνευθεί με διακοπές, από τη μέση νεολιθική εποχή (6η χιλιετία π.Χ.) έως την Μεσαιωνική περίοδο, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά τονίζοντας τα εξής: «Μέσα στην ιστορία η επανίδρυση του χώρου στο τέλος της μυκηναϊκής ανακτορικής περιόδου γύρω στο 1200 π.Χ. παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Μετά από μια σοβαρή καταστροφή που προκλήθηκε από πυρκαγιά, ένας διάδοχος οικισμός ανεγέρθηκε αμέσως πάνω από τα ερείπια και περικυκλώθηκε από ένα τεράστιο οχυρωματικό τείχος. Αυτό το αμυντικό τείχος υποδηλώνει ότι οι κάτοικοι της Αιγείρας χρειάζονταν πλέον αυξανόμενη προστασία.

Η Αιγείρα επίσης εγκαταλείφθηκε κατά τον 11ο αιώνα π.Χ. Η ανανεωμένη χρήση του χώρου μπορεί να αναγνωριστεί το νωρίτερο μόνο στα μέσα του 8ου αιώνα π.Χ., όταν δημιουργήθηκε ένα ιερό στην ακρόπολη. Ο σύγχρονος πρώιμος οικισμός είναι ελάχιστα γνωστός και στοχεύουμε να γεφυρώσουμε αυτό το κενό των γνώσεών μας σε ένα νέο ερευνητικό πρόγραμμα που θα ξεκινήσει το φθινόπωρο του 2022. Άλλα σημαντικά βήματα για την κατανόηση της αρχαίας τοποθεσίας είναι η ίδρυση ενός εκτεταμένου κτιριακού συγκροτήματος σε πλάτωμα κάτω από την ακρόπολη που πιθανότατα χρησίμευε ως ξενώνας για επίσημες αντιπροσωπείες.

Αναμφίβολα, η μεγαλύτερη ακμή της Αιγείρας σημειώθηκε κατά την ελληνιστική περίοδο. Η πόλη, μέχρι εκείνη την εποχή σχετικά μέτρια σε έκταση, αυξήθηκε σημαντικά από ένα οικοδομικό πρόγραμμα που πιθανότατα χρηματοδοτήθηκε από την οικονομική ενίσχυση της Αχαϊκής Συμμαχίας. Την περίοδο αυτή χρονολογούνται η ίδρυση πολυάριθμων νέων δημόσιων κτισμάτων, ιδιαίτερα στον χώρο του θεάτρου, αλλά και τότε χτίστηκε το υδραγωγείο και ένα οχυρωματικό τείχος γύρω από την πόλη. Ενώ τα δημόσια κτίρια στην περιοχή του θεάτρου είναι καλά μελετημένα, πολύ λίγα είναι γνωστά για την καθημερινή ζωή στην ελληνιστική και ρωμαϊκή πόλη των 50 σχεδόν εκταρίων. Ένα έργο συνεργασίας με το Ελληνικό Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού και την Εφορεία Αρχαιοτήτων Αχαΐας διερευνά αυτό το σημαντικό θέμα»

Για τις οχυρώσεις της Αιγείρας μίλησε ο Αλεξάντερ Σοκόλιτσεκ τονίζοντας μεταξύ άλλων: «Τα ιστορικά τείχη της πόλης της Αιγείρας, που μελετήθηκαν σε ένα νέο έργο από το 2018 από μια διεθνή ομάδα του Πανεπιστημίου του Σάλτσμπουργκ και του OAI/OAW, είναι από τις λίγες διατηρημένες οχυρώσεις στην Αχαΐα. Η ίδια η Αίγειρα είναι ένας από τους σημαντικότερους και από τους καλύτερα διατηρημένους πόλους της ανατολικής Αχαΐας λόγω της σημαντικής γεωπολιτικής της θέσης στη νότια ακτή του Κορινθιακού κόλπου. Μια σειρά από οχυρώσεις παρέχουν αρκετές πληροφορίες για τη μελέτη της αρχιτεκτονικής τους και της σχέσης τους με την πόλη και το τοπίο. Οι ανασκαφές μεταξύ 2018 και 2021 αποκάλυψαν νέα πλαίσια και ευρήματα που λένε μια διαφορετική ιστορία των οχυρώσεων από ό,τι πιστεύαμε προηγουμένως, ειδικά όσον αφορά τη χρονολογία μεταξύ των μέσων -3ου και των μέσων -2ου αιώνα π.Χ. Οι λεπτομέρειες του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού φαίνεται να τεκμηριώνουν την αναζήτηση καινοτόμων λύσεων στην αμυντική τακτική της πόλης».

 

 

 

Η Ανδρέου Λόντου… «ρόκαρε» με τους 15 50 στο πάρτι της ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α.!

Μια «εκρηκτική» εμφάνιση πραγματοποίησε το αθηναϊκό συγκρότημα «15 50» την Παρασκευή στον πεζόδρομο της Ανδρέου Λόντου στο Αίγιο, στο Street Party που διοργάνωσε η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Αιγιαλείας.

Κόσμος, κάθε ηλικίας, διασκέδασε ακούγοντας τραγούδια αγαπημένα από την πλούσια δισκογραφία του συγκροτήματος, αλλά και διασκευές διαχρονικών επιτυχιών από την ελληνική και διεθνή μουσική σκηνή. Rock, Pop και έντεχνη μουσική των δεκαετιών 60’s, 70´s, 80’s μέχρι το σήμερα, ενθουσίασαν το κοινό, που έδωσε βροντερό «παρών», «αγκαλιάζοντας» έτσι την πρωτοβουλία που είχε η ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α. και αποθεώνοντας το αθηναϊκό συγκρότημα, που είναι άλλωστε γνωστό για την εκρηκτική του σκηνική παρουσία και την διάθεση Party που δημιουργεί σε κάθε ζωντανή του εμφάνιση.

Οι φωτιές που έβγαλε από την κιθάρα του μεταφορικά αλλά και… κυριολεκτικά ο captain των «15 50», ο Ρουσσέτος Δημητρόγλου, οι εξαιρετικές ερμηνευτικές ικανότητες του frontman Μηνά μαζί με τη μοναδική του ικανότητα να ξεσηκώνει τον κόσμο και να τον κάνει να συμμετέχει ενεργά, καθώς και η εξαιρετική παρουσία της Φανής Μελεμενή, μιας νέας πολλά υποσχόμενης παρουσίας που ξεχώρισε στο «Voice 2022», ήταν μερικά από τα στοιχεία που συντέλεσαν στην επιτυχία της εκδήλωσης, η οποία μάλιστα είχε και μία μεγάλη έκπληξη, καθώς στην σκηνή ανέβηκε ο δήμαρχος Αιγιαλείας Δημήτρης Καλογερόπουλος για να ερμηνεύσει ένα τραγούδι παρέα με τον τραγουδιστή του συγκροτήματος.

Παρών και ο πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Αιγίου Γιώργος Γκιώνης, ο οποίος χαιρέτησε την εκδήλωση με την πρόεδρο της ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α. Μαρία Τσουκαλά, η οποία μίλησε για το πώς η δημοτική αρχή αγκαλιάζει την ιδιωτική πρωτοβουλία, όπως αυτή έχει εκφραστεί πολύ πετυχημένα με τις παρεμβάσεις στην Ανδρέου Λόντου, υποσχόμενη και άλλες αντίστοιχες εκδηλώσεις σε σημεία και γωνιές της Αιγιάλειας.

600 αθλητές και αθλήτριες από 90 συλλόγους στους χθεσινούς αγώνες στίβου «Αιγιάλεια 2022»!

Τεράστια επιτυχία σημείωσαν οι αγώνες στίβου «Αιγιάλεια 2022» που διεξήχθησαν το απόγευμα του Σαββάτου στο δημοτικό στάδιο Αιγίου και που διοργάνωσαν ο αθλητικός σύλλογος «Αθηνόδωρος ο Αιγιεύς», το Ν.Π.Δ.Δ. του δήμου Αιγιάλειας «Πολιτισμός – Παιδεία – Αθλητισμός – Κοινωνική Προστασία» και η ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Βόρειας Πελοποννήσου, με τη συμμετοχή 600 αθλητών από 90 συνολικά συλλόγους της χώρας!

Ωστόσο ξεχώρισαν οι υψηλές επιδόσεις από τους παρακάτω αθλητές και αθλήτριες:

ΜΑΝΤΑ ΠΟΛΥΤΙΜΗ (γεν. 1997, ΑΕΠ ΟΛΥΜΠΙΑΣ, 100 Μέτρα, 11,99)

ΓΡΑΝΙΤΣΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (γεν. 2006, ΓΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ, 100 Μέτρα, 10,67)

ΛΥΚΟΥΔΗ ΑΝΔΡΙΑΝΑ (γεν. 2003, ΓΣ ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΤΡΙΚΟΥΠΗΣ, 100 Μέτρα, 12,45)

ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (γεν. 2006, ΑΣΑ ΚΟΡΟΙΒΟΣ, 100 Μέτρα, 12,47)

ΜΠΑΛΛΑ ΝΤΕΝΙΣΑ (γεν. 1999,  ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΓΣ, 1500 Μέτρα, 4.29,44)

ΒΑΛΑΧΑ ΜΥΡΤΩ (γεν. 2007, ΑΟ ΠΕΛΟΨ, 4.29,93) . 4,40 είναι το όριο για συμμετοχή στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Κ18, ενώ η επίδοσή της αποτελεί πανελλήνιο ρεκόρ Κ18.

ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΗΛΙΑΝΝΑ  (γεν. 2005, ΑΣ ΣΧΟΛΗ ΜΩΡΑΙΤΗ, 4.32,18 ). 4,40 είναι το όριο για συμμετοχή στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Κ18)

ΛΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΝΗ (γεν. 2003, ΓΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ, 4.39,62)

ΜΟΚΚΑ  ΑΡΤΕΜΙΣ (γεν. 2001, ΓΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, 4.42,21)

ΛΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ – ΕΛΕΝΗ (γεν. 2003, ΓΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ, 4.39,62)

ΜΟΚΚΑ  ΑΡΤΕΜΙΣ (γεν. 2001, ΓΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, 4.42,21)

ΝΤΑΣΚΑ ΔΗΜΗΤΡΑ  (γεν. 2005, ΓΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, 1500 Μέτρα, 4.46,63)

ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (γεν. 2002, ΓΑΣ ΙΛΙΣΣΟΣ, 1500 Μέτρα, 3.50,43)

ΜΠΡΟΣΣΕΤ ΡΟΜΟΥΑΛΝΤ (γεν. 2005, ΓΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ, 1500 Μέτρα, 3.55,59)

ΚΟΤΣΑΧΕΙΛΗ ΙΣΑΒΕΛΛΑ (γεν. 1997, ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΓΣ, 3000 Μέτρα  Φ.Ε., 10.44,23)

ΛΕΟΝΤΙΑΔΟΥ ΣΤΕΦΑΝΙΑ (γεν. 1983, ΜΕΑΣ ΤΡΙΤΩΝ, 3000 Μέτρα  Φ.Ε, 9.47,32)

ΜΕΜΑ ΕΝΡΙΚΟ (γεν. 2002, ΠΑΝΕΛΕΥΣΙΝΙΑΚΟΣ, 400 Μέτρα, 49,33)

ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ (γεν. 1997, ΓΑΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ, 5000 Μέτρα, 14.23,85)

ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (γεν. 2002, ΓΑΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ, 5000 Μέτρα, 14.26,10)

ΑΡΓΥΡΗΣ ΗΛΙΑΣ (γεν. 2003, ΑΕΠ ΟΛΥΜΠΙΑΣ, 800 Μέτρα, 1.52,77)

ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ (γεν. 2005, ΑΣ ΑΘΗΝΟΔΩΡΟΣ Ο ΑΙΓΙΕΥΣ, 800 Μέτρα, 1.54,78). 1.56 είναι το όριο για συμμετοχή στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Κ18

ΒΑΣΙΛΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (γεν. 2002, ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΟΣ ΓΣ, ΜΗΚΟΣ, 7,32)

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (γεν. 1996, ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΓΣ, ΜΗΚΟΣ, 7,15)

ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ (γεν. 1999, ΑΣΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΜΗΚΟΣ, 5,74)

ΠΟΙΡΑΖΙΔΗ ΝΙΚΟΛΙΑ (γεν. 2004, ΓΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΥΡΓΟΥ, ΜΗΚΟΣ, 5,73)

ΚΟΥΤΣΟΓΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ (γεν. 1998, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΦΠ, ΜΗΚΟΣ,  7,00)

ΑΝΔΡΕΟΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ (γεν. 2001, ΑΟΠ ΚΟΥΡΟΣ, ΜΗΚΟΣ, 6,98)

ΑΥΘΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ (γεν. 2000, ΓΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ, ΤΡΙΠΛΟΥΝ, 15,35)

ΝΤΟΥΛΑΠΤΣΗ -ΤΕΙΒΕΝ ΔΑΦΝΗ (γεν. 1999, ΑΟΠ ΚΟΥΡΟΣ, ΤΡΙΠΛΟΥΝ, 12,58)

ΚΟΥΤΣΟΓΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ (γεν. 1998, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΦΠ, ΤΡΙΠΛΟΥΝ, 15,01)

ΚΟΥΤΣΟΥΚΗ ΚΩΝ/ΝΑ  – ΑΡΓΥΡΩ (γεν. 1999, ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΓΣ, ΥΨΟΣ, 1,72)

ΤΟΥΤΖΙΑΡΙΔΗ ΑΜΑΛΙΑ (γεν. 2005, ΓΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ, ΥΨΟΣ, 1,71)

ΚΑΙΠΗΣ ΜΙΧΑΗΛ (γεν. 2001, ΑΟΠ ΚΟΥΡΟΣ, ΥΨΟΣ, 2,02)

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ (γεν. 2004, ΑΟΠ ΚΟΥΡΟΣ, ΥΨΟΣ, 1,68)

ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (γεν. 2006, ΑΟ ΠΕΛΟΨ, 3.59,95). 4,01 είναι το όριο για συμμετοχή στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Κ18

ΜΕΝΤΖΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (γεν. 2006, ΑΣ ΑΘΗΝΟΔΩΡΟΣ Ο ΑΙΓΙΕΥΣ, 100 Μέτρα Εμπόδια Κ18, 14,67)

Υψηλές επιδόσεις ωστόσο είχαμε από τη διοίκηση, τα μέλη και τους φίλους του Αθηνόδωρου. Με απώτερο στόχο να υπηρετήσουν το χώρο του Στίβου και ιδιαίτερα τους νεοεισερχόμενους αθλητές, θυσίασαν τον προσωπικό και επαγγελματικό τους χρόνο ώστε η διοργάνωση να έχει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και τον σεβασμό που αξίζουν στον κλασσικό αθλητισμό. Ακόμα και οι ελλείψεις σε βασικές υποδομές του Σταδίου έγιναν λιγότερο ορατές, αφού ο γενικός διάκοσμος, οι παρουσιαστές, το τηλεοπτικό συνεργείο του «Aigialeia TV) και η παρουσία εκπροσώπων της Βουλής και του Δήμου, προεξάρχοντος του δημάρχου, έδωσαν την αίγλη και την επισημότητα που αρμόζει σε αγώνες στίβου.

Υψηλές επιδόσεις είχαμε και από τη ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Β. Πελοποννήσου, που διαχειρίστηκαν το αντικείμενο της αρμοδιότητάς τους με τη δέουσα ευθύνη, προκειμένου να επιτύχει η διοργάνωση με τόσο μεγάλο αριθμό συμμετοχών και άλλων απαιτήσεων.

Σε ανακοίνωσή του το Δ.Σ. του αιγιώτικου συλλόγου επισημαίνει τα εξής: «Υψηλές επιδόσεις ωστόσο περιμένουμε κι από τη Δημοτική Αρχή η οποία, παρά την αναγνωρισμένη συμπαράσταση σε κάθε εκδήλωση του συλλόγου, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των αρμοδίων συμβούλων και την ειλικρινή πρόθεση να αποκτήσει η Αιγιάλεια σύγχρονες αθλητικές υποδομές, δεν έχει καταφέρει ως σήμερα να υλοποιήσει τουλάχιστον το αίτημά μας για κλειστό προθερμαντήριο πίσω από τις δυτικές κερκίδες».

 

 

Ο Οδοντωτός… «άφησε ίχνη» στις καρδιές μικρών και μεγάλων!

Μια πολύ όμορφη εμπειρία είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μικροί και μεγάλοι φίλοι του Οδοντωτού, που συμμετείχαν χθες στο βιωματικό εργαστήριο «Αφήνω Ίχνη» στο σταθμό της Ζαχλωρούς. Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Εν Συρμώ – Οδοντωτός το τρένο της τέχνης» μέσω από την ενταγμένη πράξη της ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α στο τοπικό πρόγραμμα της ΟΤΔ «Αχαΐα – Αναπτυξιακή Α.Ε. και την υποστήριξη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Ο γραφικός σταθμός του Οδοντωτού «Μέγα Σπήλαιο» στη Ζαχλωρού «ζωντάνεψε» μέσα από τα παιδικά χαμόγελα και τις φωνές των παιδιών, τα οποία συμμετείχαν στη δράση. Τα παιδιά ενημερώθηκαν για τη σωστή διαχείριση των πλαστικών απορριμμάτων από τη χημικό Ελευθερία – Δανάη Σταματοπούλου καθώς και για τη μοναδικότητα της προστατευόμενης περιοχής του Βουραϊκού από τους υπεύθυνους της Μονάδας Διαχείρισης Εθνικού Πάρκου Χελμού – Βουραϊκού και Προστατευόμενων Περιοχών Βόρειας Πελοποννήσου. Επίσης, δημιούργησαν ευφάνταστες κατασκευές εμπνευσμένες από τον Οδοντωτό, ζωγράφισαν και απασχολήθηκαν δημιουργικά με την εικαστικό Μαργαρίτα Γούτου. Η επιστροφή με τον Οδοντωτό, χορηγία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ήταν το ιδανικό κλείσιμο γι’ αυτή την όμορφη δράση, ενώ όσοι συμμετείχαν πήραν αναμνηστικά δώρα.

 

Η πεζοδρόμηση τμήματος της Κλεομένους Οικονόμου αντικείμενο συνάντησης Δ. Καλογερόπουλου με το Δ.Σ. του Εμπορικού Συλλόγου

Συνάντηση με μέλη του Δ.Σ. του Εμπορικού, Εισαγωγικού και Επιχειρηματικού Συλλόγου Αιγιαλείας είχε την Παρασκευή στο γραφείο του ο δήμαρχος Δημήτρης Καλογερόπουλος, με αντικείμενο την προτεινόμενη από τον Σύλλογο ολική πεζοδρόμηση τμήματος της οδού Κλεομένους Οικονόμου για όλη τη θερινή περίοδο και μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου.

Ειδικότερα, στα μέσα Μαΐου το Δ.Σ. του Εμπορικού Συλλόγου έλαβε σχετική απόφαση να αποσταλεί επιστολή προς τον δήμαρχο Αιγιαλείας, όπου ζητείται να διερευνηθεί κατά πόσο είναι νόμιμη και εφικτή η πεζοδρόμηση της Κλ. Οικονόμου μεταξύ Τρίγωνης Πλατείας και Εθνικής Τράπεζας, καθ’ όλο το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα, όλη τη θερινή περίοδο έως 30/11/2022. Στην επιστολή αναφέρεται ότι πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες και μελέτες από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, καθώς και όσων άλλων αρμοδίων υπηρεσιών εμπλέκονται, έτσι ώστε κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ημερών να υπάρχουν ζώνες φόρτωσης/εκφόρτωσης για την τροφοδοσία των καταστημάτων (από τις 6:00 έως τις 9:00 και από τις 21:00 έως τις 23:00).

Κατά τη διαλογική συζήτηση που διεξήχθη σε πολύ καλό κλίμα, ζητήθηκε από τον Δήμαρχο να ληφθεί η καλύτερη απόφαση προς όφελος της πόλης και της αγοράς, ώστε να εξασφαλιστεί τόσο η εξυπηρέτηση των πελατών αλλά και η ηρεμία στον εμπορικό κόσμο. Ο κ. Καλογερόπουλος επανέλαβε την άποψή του ότι δεν νοείται σύγχρονη ευρωπαϊκή πόλη χωρίς πεζοδρόμους για την άνετη και ποιοτική κυκλοφορία των πολιτών στην αγορά και ενημέρωσε τους εκπροσώπους του εμπορικού κόσμου της πόλης ότι το θέμα θα συζητηθεί στις αρχές της ερχόμενης εβδομάδας στα αρμόδια θεσμικά όργανα (Συμβούλιο Κοινότητας Αιγίου και Επιτροπή Ποιότητας Ζωής Δήμου Αιγιαλείας), ώστε να ακολουθηθούν όλες οι προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες, με σημαντικότερη την επικαιροποίηση της κυκλοφοριακής μελέτης του κέντρου του Αιγίου.

 

Βιωματικό εργαστήριο «Αφήνω Ίχνη» αύριο (Σάββατο, 28/5) στη στάση Οδοντωτού «Μέγα Σπήλαιο – Ζαχλωρού»

Μια πολύ ενδιαφέρουσα εκδήλωση παρουσιάζει αύριο, Σάββατο 28 Μαΐου, η ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α. σε συνεργασία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Εν Συρμώ – Οδοντωτός το τρένο της τέχνης». Πιο συγκεκριμένα, στις 11:30π.μ. οι μικροί φίλου του Οδοντωτού θα έχουν μια ευκαιρία να συμμετέχουν σε ένα βιωματικό εργαστήριο στο σταθμό του Οδοντωτού  «Μέγα Σπήλαιο» στη Ζαχλωρού.

Πρόκειται για ένα ανοιχτό Εργαστήρι για παιδιά 6-12 ετών, με θέμα την ορθή χρήση πλαστικών υλικών και την ευαισθητοποίηση της σωστής διαχείρισης πλαστικών απορριμμάτων. Πικ νικ στην εξοχή όπου θα γνωριστούμε με την ιδέα της επαναχρησιμοποίησης και θα απολαύσουμε το μαγευτικό τοπίο. Ενημερωτική εισήγηση από τη  Μονάδα Διαχείρισης Εθνικού Πάρκου Χελμού – Βουραϊκού και Προστατευόμενων Περιοχών Βόρειας Πελοποννήσου. Θα δοθούν παιχνίδια και αναμνηστικά δώρα! Για το πικ νικ φέρνετε μαζί το κολατσιό σας!

Δωρεάν μετάβαση από το Αίγιο στη Ζαχλωρού με λεωφορείο. Επιστροφή μέσω οδοντωτού στο σταθμό του Διακοπτού και από εκεί μετάβαση με λεωφορείο στο Αίγιο.

Πορεία ενημέρωσης στελεχών και μελών ξεκινά η ΔΗΜ.Τ.Ο. ΝΔ Αιγιαλείας σε συνεργασία με τη ΔΕΕΠ Αχαΐας

Πορεία ενημέρωσης κομματικών στελεχών και μελών στην περιφέρεια με ενδιάμεσους σταθμούς τις έδρες των πρώην δήμων ξεκινά την ερχόμενη εβδομάδα η Δημοτική Τοπική Οργάνωση ΝΔ Αιγιαλείας σε συνεργασία με τη ΔΕΕΠ Αχαΐας.

Η πρώτη συνδιάσκεψη στελεχών – μελών από την περιοχή των πρώην δήμων Αιγείρας και Ακράτας θα πραγματοποιηθεί την προσεχή Δευτέρα, 30 Μαΐου, στις 8μ.μ., στο café – bar – restaurant του Άγγελου Λινάρδου «Altro mezzo», που βρίσκεται στην παραλία Ακράτας.

Άρτια οργανωμένη η παρουσίαση του βιβλίου τού Γιάννη Καλπούζου «ΡΑΓΙΑΣ, μέρες και νύχτες 1821»

Το ΝΠΔΔ «Πολιτισμός, Παιδεία, Αθλητισμός, Κοινωνική Προστασία» και η Δημοτική Βιβλιοθήκη Αιγίου «Γεώργιος Παναγόπουλος», σε συνεργασία με τον Χορευτικό Όμιλο Καμαρών, παρουσίασαν στο κοινό της Αιγιάλειας το καινούργιο βιβλίο του Γιάννη Καλπούζου «ΡΑΓΙΑΣ, μέρες και νύχτες 1821».

Η άρτια οργανωμένη παρουσίαση πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 22 Μαΐου, στο Πολύκεντρο Συνεδριακό Κέντρο (οδός Ψαρών, Μυρτιά) παρουσία πλήθους κόσμου που εξέφρασε τον ενθουσιασμό του μέσα από θερμό χειροκρότημα.

Την εκδήλωση άνοιξε ο πρόεδρος του ΝΠΔΔ Παναγιώτης Ανδριόπουλος εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την παρουσία του κόσμου και τη διοργάνωση τόσο σημαντικών εκδηλώσεων στην περιοχή μας, έχοντας πάντα τη στήριξη του ΝΠΔΔ.

Ακολούθησε η παρουσίαση του βιβλίου από τον Γιώργο Γεωργόπουλο (φιλόλογο, πρόεδρο συνδέσμου Φιλολόγων Αιγιαλείας – Καλαβρύτων) ενώ την αφήγηση των αποσπασμάτων έκαναν η Ντόρα Μακρυγιάννη (ηθοποιός) και ο Βασίλης Λάγιος (εκπαιδευτικός). Μεταξύ των ομιλιών τετραμελής παραδοσιακή ορχήστρα απέδωσε θαυμάσια ιστορικά τραγούδια τα οποία χόρεψαν με τον καλύτερο τρόπο νεαρά παιδιά του Χορευτικού Ομίλου Καμαρών.

Ο συγγραφέας Γιάννης Καλπούζος κέρδισε το κοινό με την ομιλία του για την έρευνα, συγγραφή αλλά και τα βαθύτερα νοήματα του βιβλίου που «αγγίζουν» το σήμερα.

Το συντονισμό της εκδήλωσης είχε ο Γιώργος Σιακκής (εκπαιδευτικός Φ.Α. Msc Πολιτισμικής διοίκησης, MAΕκπ/κης πολιτικής) ενώ οι παρευρισκόμενοι αποχώρησαν με τις καλύτερες εντυπώσεις για την οργάνωση, τη συνεργασία των συμμετεχόντων και τη ροή της εκδήλωσης.

Μεταξύ άλλων στην εκδήλωση παραβρέθηκαν η βουλευτής Αχαϊας της ΝΔ Χριστίνα Αλεξοπούλου, εκπρόσωπος του Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας και πλήθος εκπροσώπων φορέων και συλλόγων της περιοχής.