Στον ΕΛΓΑ Πάτρας ο Θεόδωρος Βασιλόπουλος για το εκτιμητικό έργο γεωπόνων και τα εσπεριδοειδή

Το εκτιμητικό έργο των γεωπόνων και κατ’ επέκταση η συνεργασία με τις τοπικές Διευθύνσεις Αγροτικής Οικονομίας Αχαΐας και Ηλείας βρέθηκαν στο επίκεντρο της νέας συνάντησης που είχε ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης Θεόδωρος Βασιλόπουλος με το Διευθυντή του υποκαταστήματος ΕΛΓΑ Πατρών Γιώργο Τσιλιγιάννη.

Αυτή την περίοδο συνεχίζονται οι επιτόπιοι έλεγχοι στις πυρόπληκτες περιοχές για το φυτικό κεφάλαιο καθώς και για ζημιές που έχουν προκληθεί από χαμηλές θερμοκρασίες, χαλαζοπτώσεις, ανεμοθύελλα και άλλα αίτια σε διάφορες καλλιέργειες μετά τις αναγγελίες και τις υπεύθυνες δηλώσεις που έχουν υποβληθεί από πληγέντες παραγωγούς.

Ο κ. Βασιλόπουλος ζήτησε από το Διευθυντή του ΕΛΓΑ να συνεχιστεί η συνεργασία των δύο πλευρών ώστε να αποφευχθούν περαιτέρω καθυστερήσεις με την ανάρτηση των πινάκων ανά περιοχή και την καταβολή αποζημιώσεων σε δικαιούχους σε μια δύσκολη συγκυρία για τον αγροτικό τομέα.

Με αφορμή την επίσκεψη στο υποκατάστημα του ΕΛΓΑ στην Πάτρα ο κ. Βασιλόπουλος επανήλθε στο μείζον ζήτημα με τις αποζημιώσεις λόγω των συνεχιζόμενων παγετών στα εσπεριδοειδή την άνοιξη του 2021. Ένα θέμα απολύτως τεκμηριωμένο με εκθέσεις από τις αρμόδιες επιτροπές των ΔΑΟΚ που πραγματοποίησαν εκτεταμένους ελέγχους. Όπως για παράδειγμα από τη Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας της Π.Ε. Ηλείας στην έκθεση γίνεται αναφορά για ζημιές (μείωση παραγωγής): Πορτοκάλια ομφαλοφόρα 80%, Lanelate 50%, Βαλένσια 35%, Μανταρίνια 35% και Λεμόνια 70%.

Οι εκθέσεις έχουν σταλεί από τον Ιούνιο του 2021 τόσο στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης όσο και στον ΕΛΓΑ για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικών οικονομικών ενισχύσεων, ωστόσο, όπως επεσήμανε ο κ Βασιλόπουλος, δεν υπάρχει μέχρι σήμερα κάποια εξέλιξη.«Επιμείναμε τεκμηριωμένα και ζητήσαμε την ένταξη στο πρόγραμμα κρατικών οικονομικών ενισχύσεων των ζημιών στα εσπεριδοειδή. Ένα ζήτημα που χρονίζει, οι ζημιές ήταν ανεπανόρθωτες με σοβαρό οικονομικό αντίκτυπο στους παραγωγούς μας. Οφείλουν να σκύψουν με το ενδιαφέρον που πρέπει έστω και τώρα στο θέμα και να αποζημιωθούν οι πληγέντες παραγωγοί», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης.

Την αναγκαιότητα κατασκευής νέων Εργατικών Κατοικιών στην Αιγιάλεια ζήτησε αντιπροσωπεία του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Αιγίου από τον Διοικητή του ΟΑΕΔ

Συνάντηση με τον Διοικητή του Ο.Α.Ε.Δ. Σπύρο Πρωτοψάλτη είχε χθες στην Αθήνα αντιπροσωπεία του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Αιγίου, παρουσία του βουλευτή Αχαΐας Άγγελου Τσιγκρή.

Στη συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε σε πολύ καλό κλίμα, το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο εκπροσώπησαν ο πρόεδρος Παναγιώτης Γεωργόπουλος και ο Γενικός Γραμματέας Παναγιώτης Καυκάς, οι οποίοι έθεσαν το μεγάλο πρόβλημα της στέγασης στην Αιγιάλεια, επισημαίνοντας την αναγκαιότητα κατασκευής νέων Εργατικών Κατοικιών στην περιοχή.

«Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε στην κατοχή μας, θέσαμε στο Διοικητή του ΟΑΕΔ ότι, εκτός από το οξύ δημογραφικό πρόβλημα που υπάρχει, είναι και η μετανάστευση των νέων ζευγαριών, τα οποία, μη βρίσκοντας φθηνή κατοικία και δουλειά λόγω της αποβιομηχάνισης που έχει υποστεί η Αιγιάλεια τα τελευταία χρόνια, αναγκάζονται και φεύγουν στο εξωτερικό και τα μεγάλα αστικά κέντρα. Ζητήσαμε την αξιοποίηση των μεγάλων οικοπέδων που έχει στην κατοχή του ο ΟΑΕΔ στην περιοχή μας ώστε να ενταχθούν στο νέο πρόγραμμα που εξήγγειλε ο Πρωθυπουργός στο Βουλή με το Νομοσχέδιο για την αξιοποίηση της σημαντικής ακίνητης περιουσίας του Οργανισμού, η οποία αυτή τη στιγμή παραμένει στην κυριολεξία ακίνητη», επισημαίνει ο Παναγιώτης Γεωργόπουλος.

Ο Διοικητής ήταν ενήμερος για τα οικόπεδα που έχει στην κατοχή του ο ΟΑΕΔ στην περιοχή, ενώ, αναφερόμενος  στο οικόπεδο που βρίσκεται στις Εργατικές Κατοικίες Αγίου Αθανασίου, τόνισε ότι είναι σε διαδικασία απαλλοτρίωσης μέρους του από την ΕΡΓΟΣΕ. Ο κ. Πρωτοψάλτης δεσμεύτηκε ότι θα υπάρξει επικοινωνία με την Πολεοδομία Αιγίου προκειμένου να δοθούν οι σχετικές διευκρινήσεις για τη δόμηση όλων των οικοπέδων. Πρόσθεσε δε ότι «ξεπαγώνει» η στεγαστική πολιτική του ΟΑΕΔ, επισημαίνοντας ότι το 2013 καταργήθηκε με το 2ο Μνημόνιο ο Οργανισμός Εργατικής Κατοικίας, με αποτέλεσμα να σταματήσει και η κατασκευή Εργατικών Κατοικιών.

Οι παροχές που σχεδιάζεται να ενεργοποιηθούν είναι η επιδότηση ενοικίου και η επιχορήγηση για την απόκτηση πρώτης κατοικίας με επιδοτούμενα δάνεια αλλά και με τη μέθοδο rent to own, δηλαδή με σύμφωνα ενοικίασης για ορισμένο χρονικό διάστημα και δυνατότητα αγοράς πριν από τη λήξη της μίσθωσης. Προβλέπεται επίσης η κατασκευή, ανακατασκευή και παραχώρηση ενοικίασης κοινωνικών κατοικιών. Θα υπάρχει η δυνατότητα εκμίσθωσης οικοπέδων του Οργανισμού για ανάπτυξη κατοικιών μέσω προγραμμάτων με σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα.

Τα στεγαστικά προγράμματα δεν θα απευθύνονται μόνο στο Εργατικό Δυναμικό αλλά και στους νέους συνολικά.

Στη συνέχεια τέθηκαν ζητήματα που αφορούν τόσο στην ενίσχυση της απασχόλησης και του υψηλού ποσοστού ανεργίας στο νομό Αχαΐας όσο και στην ανάγκη ενδυνάμωσης των προγραμμάτων απασχόλησης ανέργων του ΟΑΕΔ αλλά και την υλοποίηση περισσότερων προγραμμάτων κατάρτισης εργαζομένων.

«Ο κ. Πρωτοψάλτης, αφού αφουγκράστηκε όλα τα ζητήματα, μας διαβεβαίωσε ότι θα τα επεξεργαστεί και συγκεκριμένα για την ανέγερση νέων Εργατικών Κατοικιών στην Αιγιάλεια δεσμεύτηκε ότι από τη μεριά του ΟΑΕΔ κατά την έναρξη του στεγαστικού προγράμματος η περιοχή μας θα τεθεί σε προτεραιότητα», καταλήγει ο πρόεδρος του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Αιγίου.

Δημοτικός Κινηματογράφος «Απόλλων»: Απογείωση με «Top Gun: Maverick» σε πρώτη προβολή!

0

Μια ταινία που οι σινεφίλ περίμεναν με ανυπομονησία και κυριολεκτικά θα τους… απογειώσει!!! Ο Δημοτικός Κινηματογράφος «Απόλλων» παρουσιάζει σε πρώτη προβολή, την Πέμπτη 26 Μαΐου, τη συνέχεια του Top Gun, «Top Gun: Maverick», με τον Τομ Κρουζ (59 χρόνων πλέον) να επαναλαμβάνει το ρόλο του ως Πιτ Μίτσελ (Μάβερικ), 36 χρόνια μετά στην ταινία που έγραψε τη δική της ιστορία στο σινεμά.

Το «Top Gun: Maverick» θα προβληθεί λίγες μόνο μέρες μετά την θριαμβευτική υποδοχή που του επιφύλαξαν κοινό και κριτικοί στις Κάννες όπου έκανε και την επίσημη πρεμιέρα του (18 Μαΐου).

Το sequel καταφέρνει να διατηρήσει ακέραια τα στοιχεία που δημιούργησαν τον μύθο της ταινίας και του πρωταγωνιστή της από την πρώτη κιόλας στιγμή.

 

Από την Πέμπτη 26 Μαΐου έως και την Τετάρτη 1η Ιουνίου

6:45μ.μ.: Top Gun Maverick

9:30μ.μ.: Top Gun Maverick

 

Top Gun: Maverick

Με περισσότερα από τριάντα χρόνια υπηρεσίας ως ένας από τους καλύτερους πιλότους της αεροπορίας, ο Πιτ «Μάβερικ» Μίτσελ (Τομ Κρουζ) βρίσκεται εκεί όπου ανήκει, δουλεύοντας ως εκπαιδευτής πιλότων κι αποφεύγοντας την προαγωγή σε βαθμό που θα τον «προσγείωνε». Όταν αναλάβει την εκπαίδευση μιας διμοιρίας αποφοίτων για μία εξειδικευμένη αποστολή, όμοια της οποίας κανένας πιλότος δεν έχει συναντήσει, ο Μάβερικ συναντά τον Υποσμηναγό Μπράντλεϊ Μπράντσο (Μάιλς Τέλερ, «Χωρίς Μέτρο»), γιο του εκλιπόντα φίλου του Μάβερικ, Υποσμηναγού Νικ Μπράντσο. Απέναντι σε ένα αβέβαιο μέλλον αλλά και φαντάσματα του παρελθόντος, ο Μάβερικ έρχεται αντιμέτωπος με τους βαθύτερους φόβους του, που αποκρυσταλλώνονται σε μια αποστολή η οποία απαιτεί την απόλυτη θυσία από όσους συμμετάσχουν σε αυτήν.

Σκηνοθεσία:  Γιόζεφ Κοζίνσκι.

Πρωταγωνιστούν: Τομ Κρουζ, Τζένιφερ Κόνελι, Βαλ Κίλμερ, Μάιλς Τέρνερ, Τζον Χαμ, Εντ Χάρις.

Διάρκεια: 131 λεπτά.

Κατάλληλη.

 

Συνάντηση εργασίας του Πάνου Σακελλαρόπουλου για τον εκσυγχρονισμό του αγροτικού τομέα Αιγιάλειας

Συνάντηση με εκπροσώπους του Δ.Σ. του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ειδικού Σκοπού Ελαιοπαραγωγών Μαυρικίου Δήμου Αιγιαλείας που απαρτίζεται από 186 μέλη, είχε ο εντεταλμένος σύμβουλος / βοηθός Περιφερειάρχη Παναγιώτης Σακελλαρόπουλος.

Η συνάντηση περιστράφηκε γύρω από το ζήτημα εκσυγχρονισμού του αγροτικού τομέα των τοπικών κοινοτήτων Μαυρικίου, Μελισσίων και Κουνινάς, από τις οποίες ανήκουν όλα τα μέλη του και αρδεύει 960 στρέμματα ελαιώνες τους.

Μεταξύ άλλων συζητήθηκαν διεξοδικά καθοριστικής σημασίας θέματα που τους απασχολούν, ώστε να μπορέσουν να ξεπεράσουν δυσκολίες που αντιμετωπίζουν και να αναβαθμίσουν τις καλλιέργειές τους.

 

Την Κυριακή (29 Μαΐου) η 2η Ποδηλατική Διαδρομή Αίγιο – Διακοπτό με την καθοδήγηση του Αιγιώτη πρωταθλητή Χρήστου Τσερεντζούλια

Ύστερα από την πολύ επιτυχημένη 1η ποδηλατική διαδρομή Αίγιο – Διακοπτό που πραγματοποιήθηκε πέρυσι στο πλαίσιο του εορτασμού για τα 125 χρόνια από τη δημιουργία του Οδοντωτού Διακοπτού – Καλαβρύτων από τη Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση Αιγιαλείας, η διαδρομή αυτή έγινε θεσμός και επιστρέφει!

Η 2η ποδηλατική διαδρομή από το Αίγιο με προορισμό το Διακοπτό θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 29 Μαΐου στις 9π.μ στο πλαίσιο των δράσεων που διοργανώνει η ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α. για τη ανάδειξη του Οδοντωτού σιδηροδρόμου Διακοπτού – Καλαβρύτων. ίες:

Σημείο συγκέντρωσης και εκκίνησης: Παλαιός Σιδηροδρομικός Σταθμός Αιγίου (παραλία Αλυκής).

Με την καθοδήγηση του Αιγιώτη πρωταθλητή ποδηλασίας Χρήστου Τσερεντζούλια, τη συνδρομή του τμήματος Τροχαίας Αιγίου, της Δημοτικής Αστυνομίας και του Ερυθρού Σταυρού.

Για τη συμμετοχή στην ποδηλατική βόλτα απαιτείται η δήλωση συμμετοχής στη Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση Αιγιαλείας (τηλεφωνικά στο 26910 22250,  καθημερινές 10π.μ. – 1μ.μ. και ηλεκτρονικά στο dhkepaigialeias@gmail.com, δηλώνοντας όνομα, επίθετο και τηλέφωνο). Επίσης, θα γίνονται εγγραφές διά ζώσης στην αφετηρία από τις 8π.μ. έως την έναρξη της ποδηλατικής βόλτας.

Στον τερματισμό θα δοθεί δίπλωμα συμμετοχής, σνακ και αναψυκτικά με τοπικές γεύσεις.

Συμμετοχές γίνονται δεκτές από την ηλικία 13 ετών και άνω, ενώ παρακαλούνται όλοι οι συμμετέχοντες να έχουν τα ποδήλατά τους σε καλή κατάσταση, να φέρουν αντηλιακό, καπέλο ή κράνος και νερό.

Μέγιστος αριθμός συμμετοχών 200 άτομα.

Η έναρξη θα γίνει ακριβώς στις 9π.μ.

 

 

«Ανοιχτές Κουζίνες» σε Καλάβρυτα και Αιγιάλεια – Από την παραλία της Πούντας στην κορυφή του Χελμού!

Ο μαγευτικός Ηλίας Μαμαλάκης ανεβαίνει στην κορυφή του Χελμού, ανάβει φωτιά, στέλνει «μηνύματα καπνού» και ανταλλάσσει δημιουργικές μαγειρικές με τη σπουδαία Ελληνίδα μαγείρισσα Κωνσταντίνα Βούλγαρη – Κοντεσοπούλου που θα του απαντά από την παραλία της Πούντας στην Αιγιάλεια.

Εσάς που θα έλθετε στην Αιγιάλεια και τα Καλάβρυτα το διήμερο 28 και 29 Μαΐου, τα ανοιχτά επισκέψιμα οινοποιεία σάς περιμένουν για να δοκιμάσετε ένα ποτήρι κρασί και να πείτε ή να ακούσετε ιστορίες, μοιραζόμενοι γνώσεις και εμπειρίες, καθώς θα περιηγείστε στα κελάρια τους.

Θα έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε ζωντανά τον Ηλία Μαμαλάκη και την Κωνσταντίνα Βούλγαρη – Κοντεσοπούλου να μαγειρεύουν αλλά και να γευτείτε τα πιάτα των εστιατορίων – μελών του Δικτύου Ποιότητας Οινοξένεια απολαμβάνοντας τα υπέροχα κρασιά των Πλαγιών της Αιγιάλειας και παίρνοντας μαζί σας (ως δώρο) ένα ίδιο ή ανάλογο εμφιαλωμένο κρασί με αυτό που θα πιείτε, χάρις στην δράση του Δικτύου 1+1.

Η περιοχή της Αιγιάλειας και των Καλαβρύτων, από τις ομορφότερες αμπελουργικές ζώνες του κόσμου, γεμάτη αντιθέσεις και όμορφα τοπία που κόβουν την ανάσα, παράγει το σύνολο των προϊόντων της Μεσογειακής διατροφής στην άριστη ποιότητά τους: Ψάρια Κορινθιακού, ελαιόλαδο, εσπεριδοειδή, σταφίδα, οίνους ΠΟΠ και ΠΓΕ, φέτα ΠΟΠ Καλαβρύτων, ζυμαρικά, όσπρια, κατσικάκια και αρνιά που βόσκουν γύρω από τα περιφραγμένα ή όχι αμπέλια. Ανακαλύψτε τα!

Το Δίκτυο Ποιότητας Οινοξένεια αριθμώντας σχεδόν 50 μέλη – επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων τα 12 οινοποιεία της Αιγιάλειας, εστιατόρια, ξενώνες και μεταποιητικές μονάδες της περιοχής της Αιγιάλειας και των Καλαβρύτων, συμμετέχει για πρώτη φορά στις «Ανοιχτές Πόρτες»! Πολλαπλές εκδηλώσεις όπως υπαίθριες κουζίνες στημένες από το κύμα της θάλασσας μέχρι τις κορυφές του Χελμού, επισκέψεις σε οινοποιεία, και ενέργειες σε τοπικά εστιατόρια θα πραγματοποιηθούν το διήμερο 28 και 29 Μαΐου.

Η δράση «Ανοιχτές Πόρτες – Ανοιχτές Κουζίνες» πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Δήμου Καλαβρύτων και του Επιμελητηρίου Αχαΐας.

 

Συνεχίζουν μαζί και τη νέα χρονιά στην Preleague «Α.Ο. Αιγιαλέων» και Παναγιώτης Παπαδόπουλος!

Την ανανέωση της συνεργασίας του ανδρικού τμήματος με τον προπονητή Παναγιώτη Παπαδόπουλο ανακοίνωσε σήμερα η διοίκηση της ομάδας βόλεϊ «Α.Ο. Αιγιαλέων», κηρύσσοντας την έναρξη μιας σειράς απαιτούμενων ανακοινώσεων που ως κατάληξη θα έχουν την παρουσίαση του πλήρους ρόστερ για τη σεζόν 2022-23.

Ο έμπειρος προπονητής θα κλείσει τα πέντε χρόνια συνεργασίας με τον αιγιώτικο σύλλογο τη σεζόν που έπεται και χαίρει της απόλυτης εμπιστοσύνης διοικούντων και παικτών, αφού έχει ηγηθεί των αποστολών με μαεστρία κάνοντας πολλές φορές το ακατόρθωτο να μοιάζει εφικτό.

«Με αυτή τη φιλοσοφία τον καλέσαμε να συνεχίσει κοντά μας και την δεύτερη συνεχή χρονιά που τα λιοντάρια μας θα ριχτούν στη μάχη της Preleague και σε άψογο κλίμα η συμφωνία έκλεισε. Αγαπητέ μας coach, ευχαριστούμε που θα είσαι για μια χρονιά ακόμη κοντά μας! Σου ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες!», σημειώνει στην ανακοίνωσή της η διοίκηση του «Α.Ο. Αιγιαλέων».

Στοχευμένοι αστυνομικοί έλεγχοι στην Αιγιάλεια

Από τους αστυνομικούς της ΟΠΚΕ και του Τμήματος Ασφάλειας Αιγιαλείας, με τη συνδρομή του ΔΕΔΔΗΕ, συνελήφθησαν στη Ροδοδάφνη δύο άνδρες και ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία ακόμη δύο ανδρών, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας.

Ειδικότερα, σε έλεγχο που διενεργήθηκε στις οικίες των κατηγορουμένων, διαπιστώθηκε ότι τις ρευματοδοτούσαν παράνομα χωρίς να καταγράφεται η καταναλισκόμενη ηλεκτρική ενέργεια.

Στην ίδια περιοχή συνελήφθη και ένας 18χρονος, διότι σε αστυνομικό έλεγχο που του διενεργήθηκε διαπιστώθηκε ότι δεν είχε προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για έκδοση δελτίου αστυνομικής ταυτότητας.

Ευλαβικό προσκύνημα στο Παλαιομονάστηρο του Οσίου Λεοντίου

Σε κλίμα ιδιαίτερης θρησκευτικής κατάνυξης πραγματοποιήθηκε την Κυριακή της Σαμαρείτιδος, 22 Μαΐου, το ετήσιο ευλαβικό προσκύνημα στο Παλαιομονάστηρο της Ιεράς Μονής Παμμεγίστων Ταξιαρχών Αιγιαλείας, όπου ασκήτευσε ο Ιδρυτής και Κτήτοράς της, Όσιος Λεόντιος.

Στην τελεσθείσα Θεία Λειτουργία συμμετείχαν δεκάδες πιστών, οι οποίοι προσήλθαν οδικώς ή ακόμα και πεζοί από τη νέα Ιερά Μονή για να προσευχηθούν και να προσκυνήσουν την κάρα του Οσίου και τα Άχραντα Πάθη του Κυρίου μας, λαμβάνοντας εξ Ύψους δύναμη και ευλογία.

Στις Αναστάσιμες Ιερές Ακολουθίες του Όρθρου και της Θείας Λειτουργίας προεξήρχε ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμος.

Κατά την πνευματική του ομιλία αναφέρθηκε στην συνάντηση  και τον συγκλονιστικό διάλογο του Χριστού με την Σαμαρείτιδα. Υπογράμμισε ότι ο Χριστός συνομίλησε μόνος Tου με μια γυναίκα και μάλιστα αλλόφυλη, με προϊόν της συνομιλίας αυτής την άρδην πνευματική και ψυχική της μεταμόρφωση. «Από απόβλητη, περιθωριακή και αμαρτωλή μετετράπη σε Οσία και Αγία. Διότι όποιος “συναντήσει” τον Αναστάντα Κύριο και “διαλεχθεί” μαζί Του, δεν μπορεί παρά να μεταμορφωθεί, αποκτώντας εσωτερική γαλήνη, πραότητα, γλυκύτητα, ηρεμία και ταπείνωση. Αυτά τα πνευματικά δώρα και χαρίσματα φέρνει ο Αναστημένος Ιησούς στη ζωή τού καθενός μας. Αυτήν την αίσθηση της παρουσίας του Θεού ένιωσε και ο Όσιος Λεόντιος, ο οποίος εγκαταλείποντας μία άνετη ζωή, ως απόγονος των Παλαιολόγων, της μεγάλης αυτο­κρατο­ρικής οικογένειας του Βυζαντίου, εγκαταστάθηκε στο όρος του Κλωκού και έκτοτε αφοσιώθηκε στον Κύριο, καλλιεργώντας τη νηπτική και προσευχητική πνευματική ζωή της ορθοδόξου παραδόσεως των Πατέρων της Εκκλησίας μας. Τόσο η Σαμαρείτιδα, όσο και ο Όσιος Λεόντιος μας διδάσκουν έμπρακτα ότι και εμείς μέσω της προσευχής, της ειλικρινούς πίστεως, της συνεχούς εκζητήσεως και επιποθήσεως του Χριστού δυνάμεθα να αισθανθούμε την εν Κυρίω χαρά, έχοντας ψυχική και πνευματική ειρήνη, ακόμη και όταν καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε ποικίλες δυσκολίες κατά την διάρκεια της ζωής μας», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Ιερώνυμος.

Ο Σεβασμιώτατος συνεχάρη και ευχαρίστησε τον Καθηγούμενο της Ιεράς Μονής Πανοσιολογιώτατο Αρχιμανδρίτη Ιερόθεο Παπαθανασίου, τα μέλη του Ηγουμενοσυμβουλίου και τους διακονητές της Ιεράς Μονής για την άρτια προετοιμασία και οργάνωση της λατρευτικής Συνάξεως αλλά και για τις εργώδεις προσπάθειες που καταβάλλουν με σκοπό την απρόσκοπτη λειτουργία της Ιεράς Μονής.

Στο ετήσιο ιερό προσκύνημα παρευρέθηκε ο βουλευτής Αχαΐας  Άγγελος Τσιγκρής, ως εκπρόσωποι των τοπικών Αρχών και φορέων ο Αντιδήμαρχος Αιγιαλείας Νικόλαος Καραΐσκος και η Πρόεδρος της ΔΗΚΕΠΑ Αιγιαλείας Μαρία Τσουκαλά και ως εκπρόσωποι των Σωμάτων Ασφαλείας ο Διοικητής της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αιγίου Βασίλειος Ροδόπουλος και ο Διοικητής της Πυροσβεστικής Γεώργιος Κολοκοτσάς.

Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας ακολούθησε λιτή Μοναστηριακή υποδοχή στον κατάφυτο αύλειο χώρο της Ιεράς Μονής.

 

 

Παναγιώτης Ανδριόπουλος προς Ανδρέα Γεωργίου και Ανδρέα Μπαχό: «Συνεχίστε να μας κάνετε υπερήφανους!»

Στη Νορμανδία της Γαλλίας επισφραγίστηκε για ακόμα μία φορά το έργο που παράγει ο Αθλητικός Σύλλογος «Αθηνόδωρος ο Αιγιεύς». «Οι νέες διακρίσεις αθλητών μας στην παγκόσμια Γυμνασιάδα μόνο υπερηφάνεια προκαλούν σε όλους τους Αιγιαλείς», σημειώνει ο πρόεδρος του ΝΠΔΔ δήμου Αιγιαλείας Παναγιώτης Ανδριόπουλος, που με αφορμή τις επιδόσεις των αθλητών Ανδρέα Γεωργίου στον ανοιχτό στίβο και Ανδρέα Μπαχού στο βάδην, απέστειλε συγχαρητήριες επιστολές στο Δ.Σ. του Αθλητικού Συλλόγου αλλά και προσωπικά στους αθλητές που διακρίθηκαν.

«Με την παρούσα επιστολή επιθυμώ να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια για την εκπληκτική επίδοση των αθλητών σας, Ανδρέα Γεωργίου και Ανδρέα Μπαχού, στη διάρκεια της παγκόσμιας Γυμνασιάδας στη Νορμανδία της Γαλλίας. Οι διακρίσεις αυτές προάγουν τον αθλητισμό στον Δήμο μας και φανερώνουν το υψηλό επίπεδο οργάνωσης του Συλλόγου σας, τόσο σε διοικητικό όσο και σε προπονητικό επίπεδο.

Εύχομαι ολόψυχα ανάλογη συνέχεια και ακόμα μεγαλύτερες διακρίσεις στο μέλλον» αναφέρει απευθυνόμενος στο Δ.Σ. του Αθηνόδωρου ο κ. Ανδριόπουλος.

 

Συγχαρητήρια επιστολή στον Ανδρέα Γεωργίου

«Με μεγάλη χαρά σάς εκφράζω τα θερμά μου συγχαρητήρια  για την εκπληκτική επίδοσή σας στον ανοιχτό στίβο, στην διάρκεια της παγκόσμιας Γυμνασιάδας στη Νορμανδία της Γαλλίας. Η επίδοση που κέρδισες είναι η απόλυτη επιβράβευση   της προσπάθειας και των θυσιών που κατέβαλες για να φτάσεις σε αυτό το επίπεδο.

Συνέχισε να δουλεύεις με επιμονή και υπομονή. Διότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη ηθική ικανοποίηση από το να βλέπεις τους κόπους σου να ανταμείβονται.

Εύχομαι ολόψυχα να έχεις ανάλογες επιτυχίες στη ζωή σου και να κατακτήσεις πολλές διακρίσεις  στο μέλλον, οι οποίες θα μας χαρίσουν ανεκτίμητες στιγμές εθνικής υπερηφάνειας».

 

Συγχαρητήρια επιστολή στον Ανδρέα Μπαχό

«Σας συγχαίρω θερμά για τη θέση που κατεκτήσατε στα 20χλμ. βάδην, 1ος πανελληνιονίκης στην κατηγορία Κ23 και 3ος στην μεγάλη κατηγορία ανδρών.

Η διάκριση αυτή αποτελεί εχέγγυο για το μέλλον του ελληνικού αθλητισμού το οποίο διαγράφεται λαμπρό.

Συνεχίστε να μας κάνετε υπερήφανους».