Το Αίγιο… ξεσηκώνεται για τη Φυσικοθεραπεία – Σύσκεψη φορέων τη Δευτέρα (23/5)

Το Αίγιο ξεσηκώνεται για να εμποδίσει την αναιτιολόγητη μεταφορά της έδρας της Φυσικοθεραπείας στην Πάτρα. Χωρίς μέχρι σήμερα να υπάρχει κανένα ουσιαστικό επιχείρημα για τη μεταφορά της έδρας της σχολής, το Πανεπιστήμιο επιμένει και οι αρμόδιοι κρύβονται πίσω από αίολους ισχυρισμούς, παρά την έκδοση του ΦΕΚ που προβλέπει για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 την εισαγωγή 170 νέων φοιτητών στην Σχολή Φυσικοθεραπείας στο Αίγιο!

Στο πλαίσιο αυτό, το βράδυ της Δευτέρας 23 Μαΐου συγκαλείται σύσκεψη φορέων προκειμένου να κλιμακωθεί ο αγώνας αντίστασης κατά της κατάφορης αδικίας που επιχειρείται σε βάρος της πόλης όπως άλλωστε ομόφωνα αποφασίστηκε στην πρόσφατη σύσκεψη των επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων.

Στη σύσκεψη της 23ης Μαΐου προσκαλούνται οι εκπρόσωποι των 21 φορέων που απαρτίζουν τη συντονιστική η οποία διοργάνωσε τον περασμένο Οκτώβριο παναιγιάλειο συλλαλητήριο στη γέφυρα του Μεγανίτη, στέλνοντας ηχηρό «μήνυμα» προς πάσα κατεύθυνση, κάτι που όπως έχει φανεί μέχρι σήμερα έχει παίξει και καταλυτικό ρόλο στην καθυστέρηση της υλοποίησης του σχεδίου που επιχειρεί τη μεταφορά της έδρας της Φυσικοθεραπείας.

Ο αγώνας όλο αυτό το διάστημα έχει ενταθεί με συνεχείς προσπάθειες από πλευράς Δήμου και φορέων τόσο σε επίπεδο επαφών όσο και με σειρά ενεργειών σε πολιτικό και δικαστικό επίπεδο.

Ο αγώνας για την παραμονή της έδρας της Φυσικοθεραπείας έχει φτάσει σε οριακό σημείο, με διάχυτη στην τοπική κοινωνία την άποψη ότι το Αίγιο αδικείται και στο πλαίσιο αυτό συντονίζεται νέος κύκλος κινητοποιήσεων, ενώ παράλληλα από πλευράς Δήμου προχωρούν νομικές ενέργειες (ποινικές και αστικές).

Την ίδια ώρα που διά στόματος Κεραμέως εκφράστηκε ότι «παγώνει» ο νόμος – πλαίσιο για την αναδιάρθρωση του «χάρτη» της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα, επιχειρείται κατ` εξαίρεση υπογραφή Προεδρικού Διατάγματος μόνον για το Πανεπιστήμιο της Πάτρας σε βάρος του Αιγίου χωρίς κανένα ουσιαστικό επιχείρημα για την αναγκαιότητα της παραπάνω υπογραφής, πλην της ικανοποίησης του Πρύτανη και συντεχνιακών συμφερόντων.

 

Με επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή εκπαιδευτικών τα επιμορφωτικά σεμινάρια στο δημοτικό σχολείο Ροδοδάφνης

Με πολύ μεγάλη επιτυχία αλλά και συμμετοχή εκπαιδευτικών ολοκληρώθηκαν προχθές (16/5) τα επιμορφωτικά σεμινάρια που πραγματοποιήθηκαν στο δημοτικό σχολείο Ροδοδάφνης και τα οποία είχαν ξεκινήσει από τον περασμένο Νοέμβριο, στο πλαίσιο του Συλλογικού Προγραμματισμού Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας για το 2021-2022 με τίτλο «Ενδοσχολική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών και Διαχείριση της Εκπαιδευτικής Πραγματικότητας».

Το όλο εγχείρημα αφορούσε τη «διά ζώσης» και την «Εξ αποστάσεως» επιμόρφωση εκπαιδευτικών ταυτόχρονα  -με την αξιοποίηση της εκπαιδευτικής πλατφόρμας webx-  σε θέματα που, όπως αποδείχτηκε, ενδιέφεραν και θα συνεχίσουν να ενδιαφέρουν τους εκπαιδευτικούς, όπως «Υλοποίηση Σχεδίου Δράσης Εργαστηρίων Δεξιοτήτων – Μελέτη περίπτωσης στο πλαίσιο της πιλοτικής εφαρμογής», «Ανάπτυξη ικανοτήτων Συναισθηματικής Νοημοσύνης ανθρώπινου δυναμικού σχολικής μονάδας», «Αντιμετώπιση της επαγγελματικής εξουθένωσης των εκπαιδευτικών» και «Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στη σχολική τάξη – Μελέτες περίπτωσης».

Προσκεκλημένοι ομιλητές ήταν οι εξαίρετοι επιστήμονες κ. Ελένη Πιστιόλη (Δρ. Επιστημών Αγωγής, ΠΕ70), κ. Νικόλαος Μάνεσης (ΕΔΙΠ Πανεπιστήμιου Πατρών), κ. Απόστολος Ραφαηλίδης (Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστήμιου Πατρών) και κ. Βασίλειος Δημόπουλος (Δρ. Επιστημών Φιλοσοφίας της Παιδείας, Σ.Ε.Ε. ΠΕ 70).

«Η παρουσία 250 περίπου εκπαιδευτικών, συνολικά και στα τέσσερα επιμορφωτικά σεμινάρια, μας δίνει τη δυνατότητα να συμπεράνουμε πως η όλη προσπάθεια είχε επιτυχία. Σε αυτό το συμπέρασμα, επίσης, μας οδηγούν οι απαντήσεις των συμμετεχόντων στα ερωτηματολόγια αξιολόγησης των σεμιναρίων -που μας βοήθησαν να αποτιμήσουμε την προσπάθεια μετρώντας δείκτες, όπως ποιοτικά χαρακτηριστικά επιμορφωτικού σεμιναρίου, εκπαιδευτικό υλικό, επιμορφωτής, οργάνωση του σεμιναρίου, μα περισσότερο από όλα η επιτιμητική γνώμη αυτών που συμμετείχαν, και έτσι όπως αυτή καταγράφηκε μέσω σχολίων, παρατηρήσεων και προτάσεων στα προαναφερόμενα ερωτηματολόγια», σημειώνει ο διευθυντής του δημοτικού σχολείου Ροδοδάφνης και Συντονιστής Ομάδας Δράσης Αλέξης Κατεργάρης.

Τέλος, με την παρουσία τους («διά ζώσης» ή «εξ αποστάσεως») τίμησαν τις επιμορφωτικές δράσεις ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος, ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης νομού Αχαΐας Αναστάσιος Σταυρογιαννόπουλος, η Βασιλική Φελούκα (Σ.Ε.Ε. ΠΕ70) και η Πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Αιγιάλειας Αθηνά Σκανδάμη.

Για τη διοργάνωση των σεμιναρίων υποστηρικτικά λειτούργησαν ο γραφίστας Χαράλαμπος Παπαϊωάννου που επιμελήθηκε τις αφίσες, η Τράπεζα Πειραιώς, ο Δήμος Αιγιάλειας, η αρτοποιία «Κουτρόπουλος», η αρτοποιία «Κυρίτσης», η αρτοποιία «Μπομποτσιάρης», η εταιρεία 3Ε «AVRA» και το κατάστημα «Άνθη – φυτά Μανώλια».

 

Street Party με τους «15 50» στον πεζόδρομο της Ανδρέου Λόντου από τη ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α.

0

Street Party με το αθηναϊκό συγκρότημα «15 50», γνωστό για την εκρηκτική σκηνική παρουσία σε κάθε ζωντανή του εμφάνιση, διοργανώνει η ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α. στον πεζόδρομο της Ανδρέου Λόντου, την Παρασκευή 27 Μαΐου στις 8.30μ.μ.

Τραγούδια αγαπημένα από την πλούσια δισκογραφία τους αλλά και διασκευές διαχρονικών επιτυχιών από την ελληνική και διεθνή μουσική σκηνή δημιουργούν ένα πολύχρωμο καμβά με χρώματα από την Rock, Pop και έντεχνη μουσική των δεκαετιών 60’, 70´, 80’ μέχρι το σήμερα.

Οι φωτιές που βγάζει από την κιθάρα του μεταφορικά αλλά και… κυριολεκτικά ο captain των 15 50, ο Ρουσσέτος, οι εξαιρετικές ερμηνευτικές ικανότητες του Frontman Μηνά μαζί με τη μοναδική του ικανότητα να ξεσηκώνει τον κόσμο και να τον κάνει να συμμετέχει ενεργά, είναι ακόμη ένα μεγάλο ατού της δημοφιλούς μπάντας που το γνωρίζουν καλά όσοι τους έχουν δει ζωντανά!

Μαζί τους η Φανή Μελεμενή, μια νέα πολλά υποσχόμενη παρουσία που ξεχώρισε στο «Voice 2022»!

 

Συλλήψεις για κλοπές και παραμέληση εποπτείας ανηλίκου

Συνελήφθησαν χθες το μεσημέρι σε περιοχή της Αιγιαλείας, από
αστυνομικούς της ΟΠΚΕ του Τμήματος Ασφαλείας Αιγιαλείας, τρεις άνδρες, μεταξύ των οποίων δυο ανήλικοι ηλικίας 16 και 15 ετών, διότι σε έλεγχο που διενεργήθηκε στο φορτηγό αυτοκίνητο που επέβαιναν, βρέθηκαν στην καρότσα και κατασχέθηκαν μία σωλήνωση εξάτμισης αυτοκινήτου, σίδερα οικοδομικής χρήσης και ένα καζανάκι πορσελάνης, την κατοχή των οποίων δεν μπορούσαν να δικαιολογήσουν.
Παράλληλα συνελήφθησαν οι γονείς των δυο ανήλικων για παραμέληση της εποπτείας τους.

Νέα εργολαβία για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας στο επαρχιακό οδικό δίκτυο της Αχαΐας

Άμεσες τεχνικές παρεμβάσεις στο επαρχιακό οδικό δίκτυο της Αχαΐας για τη βελτίωση της ορατότητας και την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας διασφαλίζει η σύμβαση που υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης με τον ανάδοχο του έργου «καθαρισμός τάφρων, ερεισμάτων, πρανών, διαμόρφωση κόμης, κοπή/εκρίζωση βλάστησης και αποκατάσταση μικροβλαβών στο επαρχιακό οδικό δίκτυο της Π.Ε. Αχαΐας».

Τα συνεργεία του αναδόχου θα εκτελούν εργασίες για τη συντήρηση, τον καθαρισμό ερεισμάτων, τάφρων, φρεατίων και πρανών, καθώς και στην αποκατάσταση φθορών των οδών. Επίσης, θα επεμβαίνουν άμεσα σε σημεία που εκδηλώνονται κατολισθήσεις ή συσσωρεύονται φερτά υλικά λόγω της λιθολογικής σύστασης των σχηματισμών, της έντονης τεκτονικής και των υψηλών βροχοπτώσεων. Στόχος είναι η άμεση αντιμετώπιση επικίνδυνων καταστάσεων από καθιζήσεις και καταπτώσεις πρανών, από έλλειψη ορατότητας λόγω παρόδιας βλάστησης και από έμφραξη τάφρων, αγωγών. Στις εργασίες περιλαμβάνεται η άρση προϊόντων καταπτώσεων ή κατολισθήσεων και η αποκατάσταση του οδοστρώματος.

Για πρώτη φορά η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ανταποκρινόμενη στα αιτήματα των τοπικών κοινωνιών προχωρά σε ένα έργο προϋπολογισμού 4,3 εκατομμυρίων ευρώ που είναι απαραίτητο για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας αλλά και της ορατότητας των οδηγών, καθώς οι συντηρήσεις στο πράσινο του επαρχιακού οδικού δικτύου και η άρση των καταπτώσεων θα γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα.

 

«Γνωριμία» ιερέων και προσκυνητών από το Αίγιο και την Πάτρα με τον Άγιο Νικόλαο τον Νέο στα Βούναινα Θεσσαλίας

Προσκυνηματική επίσκεψη στα Βούναινα Θεσσαλίας, εκεί όπου βρίσκεται το Ιερό Προσκύνημα του Αγίου Νικολάου του Νέου, πραγματοποίησαν χθες (Δευτέρα, 16 Μαΐου) 50 περίπου ευλαβείς χριστιανοί από το Αίγιο και την Πάτρα.

Η δράση αυτή ήταν αποτέλεσμα πρωτοβουλίας του Μητροπολίτου πρώην Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβροσίου, που θέλησε με αυτόν τον τρόπο να προσφέρει ένα «δώρο αγάπης» σε συνεργάτες και φίλους, αναλαμβάνοντας ο ίδιος τα έξοδα μετακίνησής τους, με σκοπό να αναδειχθεί ένας θαυματουργός Άγιος, άγνωστος στους περισσότερους, ο οποίος όμως έχει συχνή «παρουσία» και στην Αχαΐα. Πρόκειται για τον Άγιο Νικόλαο τον Νέο, που έχει πάρει την ονομασία «Άγιος Νικολάκης» επειδή μαρτύρησε σε νεαρή ηλικία και προκειμένου να ξεχωρίζει από τον Άγιο Νικόλαο, η μνήμη τού οποίου (ως γνωστόν) τιμάται την 6η Δεκεμβρίου. Αντιθέτως, η μνήμη τού Αγίου Νικολάου του Οσιομάρτυρος τιμάται στις 9 Μαΐου και σε αυτόν είναι αφιερωμένα 17 εκκλησάκια σε Αιγιάλεια και Καλάβρυτα, ενώ ιερά λείψανά του υπάρχουν στις Ιερές Μονές Αγίας Λαύρας, Μεγάλου Σπηλαίου και Παμμεγίστων Ταξιαρχών καθώς και στο Επισκοπείο Αιγίου.

Το λεωφορείο αναχώρησε νωρίς το πρωί από την πλατεία Δεξαμενής και έπειτα από σύντομες στάσεις σε Ιτέα και Λαμία, οι 10 περίπου ιερείς και οι 40 προσκυνητές έφτασαν το μεσημέρι στα Βούναινα Λάρισας, όπου σε μια όμορφη τοποθεσία ανάμεσα σε φτελιές βρίσκεται ένα από τα πιο σημαντικά προσκυνήματα της Θεσσαλίας. Εκεί τους υποδέχτηκε ο π. Τιμόθεος Μπατέλης, ο οποίος τους ξενάγησε στο Ιερό Προσκύνημα κάνοντας παράλληλα μία σύντομη αναφορά στο ιστορικό του.

Ο ναός είναι κτισμένος στην τοποθεσία όπου μαρτύρησε ο οσιομάρτυρας Νικόλαος ο Νέος, ο οποίος έζησε στα τέλη του 9ου με αρχές του 10ου αιώνα και ήταν αξιωματούχος του βυζαντινού στρατού στην περιοχή της Λάρισας. Κατά την περίοδο των αραβικών επιδρομών στη Θεσσαλία ήλθε σε σύγκρουση με τα αραβικά στρατεύματα και, μετά την επικράτησή τους, κατέφυγε στην περιοχή αυτή ζώντας δίπλα σε ασκητές. Βρήκε μαρτυρικό θάνατο μαζί με μερικούς στρατιώτες του, καθώς οι διώκτες του τον εντόπισαν, τον έδεσαν σε ένα δένδρο και τον λόγχευσαν με τη δική του λόγχη. Στο σημείο τής σφαγής εγκατέλειψαν οι Άβαροι το σώμα του Αγίου, όπου μετά από πολλά χρόνια το βρήκε ακέραιο και ευωδιάζον ο άρχοντας Ευφημιανός, ο οποίος γιατρεύθηκε από την ασθένεια της λέπρας που έπασχε και αφού το ενταφίασε, έκτισε εκεί Ναό στο όνομα του Οσιομάρτυρα.
Από τότε τόσο το δέντρο που μαρτύρησε ο Άγιος όσο και κάποια από τα γύρω στα οποία σκοτώθηκαν οι υπόλοιποι Χριστιανοί, βγάζουν κόκκινο υγρό, το οποίο έχει σταλεί στο Χημείο του Κράτους, που απεφάνθη ότι περιέχει στοιχεία γνήσια και αληθινά ανθρώπινου αίματος και ότι δεν μπορεί να καταταχτεί σε κάποια γνωστή ομάδα αίματος.

Όπως εξήγησε στους προσκυνητές ο π. Τιμόθεος, το «αίμα» είναι ρευστό και βαθύ σε υγρή κατάσταση και όχι σε ρητινώδη. Όταν χρησιμοποιείται με πίστη, εμπιστοσύνη και προσευχή στον Άγιο και Οσιομάρτυρα έχει ιαματικές ιδιότητες και επιτελεί θαύματα, ιδίως σε πάσχοντες από καρκίνο, δερματικές και άλλες παθήσεις. Ευλαβείς Χριστιανοί που το γνωρίζουν, έρχονται ακόμα και από το εξωτερικό, και σε τρύπες στο δέντρο τοποθετούν σωλήνα που ρουφά το υγρό. Συγκεντρώνουν μέσα σε μπουκάλια ή μαζεύουν με βαμβάκι το άφθονο τρεχούμενο θαυμαστό «αίμα», για να το μοιράσουν ως ευλογία στους δικούς τους ανθρώπους.

Στον τόπο τού μαρτυρίου του Αγίου, στη ρίζα μιας βελανιδιάς, είχε ταφεί το σκήνωμά του, και αρχικά υπήρχε μικρός ναΐσκος, κτισμένος από ντόπια πέτρα. Πολύ αργότερα, γύρω στα μέσα του 18ου αιώνα, δίπλα του οικοδομήθηκε μεγαλύτερος ναός, ο οποίος καταστράφηκε από πυρκαγιά το 1880. Κατά την ανοικοδόμησή του, προστέθηκαν οι τέσσερις κίονες εξωτερικά και ο στεγασμένος χώρος κατά μήκος του πλάγιου τοίχου. Ο ναός αυτός επίσης καταστράφηκε από φωτιά το 1962 και ανοικοδομήθηκε το επόμενο έτος με συνδρομές και εράνους, ενσωματώνοντας και τον χώρο του αρχικού ναΐσκου.

Ο σημερινός ναός είναι σύγχρονο κτίσμα και στο εσωτερικό του βρίσκεται το κενοτάφιο του Αγίου και τεμάχιο του ιερού του λειψάνου. Το κενοτάφιο βρίσκεται στα δεξιά της εισόδου, λίγο χαμηλότερα από το επίπεδο του δαπέδου του ναού. Σε κοντινό σημείο, εκεί όπου στεκόταν η βελανιδιά κάτω από την οποία μαρτύρησε ο Άγιος, έχει κτιστεί μικρό προσκύνημα.

Ακολούθως ο π. Τιμόθεος με ομάδα εθελοντών προσέφεραν γλυκά και αναψυκτικά στους προσκυνητές από την Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, οι οποίοι με τη σειρά τους εξέφρασαν τις ευχαριστίες τους για την άψογη φιλοξενία, συγχαίροντας τον ιερέα για το σπουδαίο πνευματικό έργο που επιτελεί και για το ότι έχει καταστήσει το Ιερό Προσκύνημα επίγειο παράδεισο, στον οποίο έρχονται καθημερινά εκατοντάδες πιστών για να ξεκουραστούν ψυχικά και να ανανεωθούν πνευματικά.

Αργά το απόγευμα οι προσκυνητές επέστρεψαν στο Αίγιο. Γενική ήταν η ικανοποίηση όλων για τις ιερές εμπειρίες που βίωσαν με την επίσκεψη στο συγκεκριμένο Ιερό Προσκύνημα, ευχαριστώντας παράλληλα τον πρώην Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιο, με την ευλογία του οποίου είχαν την ευκαιρία να «γνωρίσουν» από κοντά τον Άγιο Νικόλαο τον Νέο.

 

 

 

Δυναμική παρουσία της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στη διεθνή έκθεση FRESKON στη Θεσσαλονίκη

Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας σε συνεργασία με την Αγροδιατροφική Σύμπραξη της ΠΔΕ και τα επιμελητήρια Αιτωλοακαρνανίας, Αχαΐας και Ηλείας συμμετείχαν στο Διεθνές Εμπορικό Γεγονός Φρέσκων Φρούτων και Λαχανικών FRESKON στη Θεσσαλονίκη (12 – 14 Μαΐου).

Η Περιφέρεια, υλοποιώντας το στρατηγικό της πλάνο για τη συμμετοχή της σε δράσεις εξωστρέφειας και τόνωσης των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στα όριά της, συνεχίζει να δίνει το «παρών» στα σημαντικότερα αγροδιατροφικά εμπορικά εκθεσιακά γεγονότα της χώρας.

Έτσι, η ΠΔΕ μετά τη συμμετοχή της στην ΕΞΠΟΤΡΟΦ και τη FOOD EXPO συμμετείχε με επιτυχία και στη FRESKON. Η ανάδειξη των εξαιρετικών προϊόντων φρούτων και λαχανικών, η ανάπτυξη του εμπορίου και των εξαγωγών και η διεύρυνση συνεργασιών έγιναν πράξη μέσα από ένα στοχευμένο πρόγραμμα Β2Β συναντήσεων, διεθνή συνέδρια και ομιλίες, παράλληλες εκδηλώσεις και παρουσιάσεις καινοτόμων προϊόντων.

Αποτέλεσμα του συνόλου των δράσεων που αναφέρθηκαν ήταν οι επιχειρήσεις που συμμετείχαν από την Περιφέρειά μας στην έκθεση να αποκομίσουν το μέγιστο δυνατό όφελος για αυτές και τα προϊόντα τους.

Εκ μέρους της ΠΔΕ, στα εγκαίνια παραβρέθηκε, εκπροσωπώντας τον Περιφερειάρχη Νεκτάριο Φαρμάκη, ο Γιώργος Κοντογιάννης, Εντεταλμένος Σύμβουλος/Βοηθός Περιφερειάρχη με αρμοδιότητες σε θέματα Εγγείων Βελτιώσεων της Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας και της Π.Ε. Ηλείας καθώς και για τον συντονισμό των δράσεων ανάπτυξης των Εγγείων Βελτιώσεων και των φορέων τους σε περιφερειακό επίπεδο, αλλά και ο Φάνης Ζαχαράτος, επιστημονικός συνεργάτης της ΠΔΕ και εκπρόσωπος της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης ΠΔΕ.

Επίσης, στο πλαίσιο της FRESKON συζητήθηκε ανάμεσα σε εκπροσώπους των Περιφερειών της χώρας και των αντίστοιχων Αγροδιατροφικών Συμπράξεών τους η σύσταση ενός νέου Forum Ελαικομίας σε συνεργασία με τη ΔΕΘ – Helexpo και τη ΦΙΛΑΙΟΣ, με σκοπό την τόνωση της εξωστρέφειας του ελληνικού ελαιολάδου και την καθιέρωσή του ως προϊόν ηγέτη με διεθνώς αναγνωρισμένη ετικέτα.

 

Έβδομος στην Παγκόσμια Γυμνασιάδα ο 17χρονος αθλητής του συλλόγου «Αθηνόδωρος ο Αιγιεύς» Ανδρέας Γεωργίου!

Ανάμεσα στους κορυφαίους στον κόσμο αθλητές (7ος), μαθητές κάτω των 19 ετών, βρέθηκε χθες στη Νορμανδία της Γαλλίας ο 17χρονος αθλητής του συλλόγου «Αθηνόδωρος ο Αιγιεύς» Ανδρέας Γεωργίου! Ο νεαρός αθλητής έκανε μία καταπληκτική κούρσα στο αγώνισμα των 3000 μέτρων, συντρίβοντας το ατομικό του ρεκόρ (8.55.65) που είχε πετύχει πρόσφατα στον Βόλο, αλλά και το ρεκόρ συλλόγου όλων των κατηγοριών στον ανοικτό στίβο, με επίδοση 8.37.52!

Το αποτέλεσμα, όπως είναι φυσικό, χαροποιεί ιδιαίτερα την ευρύτερη «οικογένεια» του Αθηνόδωρου, όλους τους φίλους, τους χορηγούς και όσους με κάθε τρόπο συνεισφέρουν στην ανάπτυξη του Κλασικού Αθλητισμού του Αιγίου.

Αποδεικνύεται ότι η Αιγιάλεια, εκτός από ένδοξο παρελθόν, έχει δυνατό παρόν κι ακόμα πιο ελπιδοφόρο μέλλον. Αξίζουν συγχαρητήρια στον Ανδρέα και την οικογένειά του, τον προπονητή του Νίκο Τσιοφύλα, τον άνθρωπο που μαζί με τους ανθρώπους της διοίκησης, από την ίδρυση του συλλόγου μέχρι σήμερα, «κρύβονται» πίσω από κάθε ατομική ή ομαδική επιτυχία.

Στο «Πολύκεντρο»… μπήκε ο θεμέλιος λίθος των Ελληνικών Αγώνων Λόγου με θέμα την Δημοκρατία

0

Η τελετή έναρξης εργασιών των Ελληνικών Αγώνων Λόγου με θέμα την Δημοκρατία, μία πρωτοβουλία που τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Αιγιαλείας και της ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α., πραγματοποιήθηκε προχθές στο Πολύκεντρο – Συνεδριακό Κέντρο Αιγίου.

Χαιρετισμό απηύθυναν ο Δήμαρχος Αιγιαλείας Δημήτρης Καλογερόπουλος, μέσω live streaming, αφού λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων δεν μπορούσε να παραβρεθεί στην εκδήλωση και η πρόεδρος της ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α Μαρία Τσουκαλά, η οποία μεταξύ άλλων, ανέφερε τα εξής: «Είναι κορυφαία επένδυση για εμάς αυτός ο ετήσιος θεσμός, είναι ένα μακρόπνοο σχέδιο που έχουμε για να καθιερωθεί. Τα παιδιά έχουν τόσες πολλές καινοτόμες ιδέες τις οποίες πρέπει να φέρουμε στην επιφάνεια. Θέλω ιδιαιτέρως να συγχαρώ τους σημερινούς μαθητές και εκπαιδευτικούς γιατί θεωρώ ότι είναι οι πρωταγωνιστές των επόμενων χρόνων. Σήμερα υπογράφετε ένα συμβόλαιο με την Δημοκρατία και καθιερώνετε τον Λόγο. Αυτό το σχέδιο είναι σημαντικό για εμάς. Εσείς, παιδιά, ρίχνετε τον σπόρο για να μάθουμε όλοι μας τι σημαίνει Δημοκρατία».

Επίσης διαβάστηκε χαιρετισμός του βουλευτή Αχαΐας της Ν.Δ. Άγγελου Τσιγκρή, ο οποίος λόγω κοινοβουλευτικών υποχρεώσεων δεν ήταν δυνατόν να παραβρεθεί.

Κύριοι ομιλητές ήταν η φιλόλογος Βάνα Μπεντεβή, η οποία παρουσίασε τις πρώτες καταγραφές της ιστορίας, μέσα από πηγές, όπου φαίνεται ότι οι ρίζες της Δημοκρατίας είναι στην Αιγιάλεια, ο δήμαρχος Αιγιαλείας Δημήτριος Καλογερόπουλος, ο οποίος, μέσα από την πολυετή θεσμική του εμπειρία, παρουσίασε σημεία ενδιαφέροντος αλλά και προβληματισμού, από το θεσμικό και κοινωνικό πλαίσιο της Δημοκρατίας του σήμερα, ενώ ο ομότιμος Καθηγητής του τμήματος Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών  Αθανάσιος Τσακαλίδης παρουσίασε στοιχεία σχετικά με την Δημοκρατία του μέλλοντος, μέσα από το πρίσμα της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

Ακολούθησε η τοποθέτηση του Νίκου Καραϊσκου, με την ιδιότητά του ως υπεύθυνου Α/Δ για θέματα Πολιτικής Προστασίας, θέτοντας τροφή για σκέψη σε ζητήματα που αφορούν τη Δημοκρατία και τη Διαχείριση Κρίσεων και η τοποθέτηση του Θανάση Χρυσανθόπουλου, Αντιπροέδρου Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Αιγιαλείας, ο οποίος τόνισε την αναγκαιότητα ύπαρξης Δημοκρατικών Δομών σε κάθε δομή της κοινωνίας.

Το πρώτο μέρος έκλεισε με την παρουσίαση του προγράμματος και των δυνατοτήτων των Αγώνων από την διοργανώτρια Κατερίνα Πατρόκλου Σκορδά, Σύμβουλο Ανάπτυξης και Επικοινωνίας (DMMO) και μέλος του Διαλεκτικού Ομίλου Ελλάδος.

Στη συνέχεια, ο Νίκος Καραϊσκος, η Μαίρη Τσουκαλά, ο Αθανάσιος Χρυσανθόπουλος και η Κατερίνα Πατρόκλου Σκορδά ως υπεύθυνη Διοργάνωσης κήρυξαν την έναρξη των εργασιών. Με αυτόν τον τρόπο, σε κλίμα χαράς και ενθουσιασμού, έθεσαν τον θεμέλιο λίθο του εγχειρήματος.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους μαθητές και καθηγητές από το 1ο, το 2ο και το 3ο Γυμνάσιο Αιγίου, το Γυμνάσιο Καμαρών και το Γυμνάσιο Αιγείρας.

Ακολούθησε Προπαρασκευαστικό Εργαστήρι, με την συμμετοχή μαθητών και καθηγητών, όπου παρουσιάστηκαν από την κ. Σκορδά οι ακόλουθες ενότητες του αγωνιστικού τμήματος της διοργάνωσης: Ομιλία, Διαξιφισμός, Στρογγυλό τραπέζι και Περιεκτικό μήνυμα.

Κατά τη διάρκεια του Β΄ Μέρους οι παρευρισκόμενοι είχαν την δυνατότητα να συζητήσουν, να ανταλλάξουν απόψεις, να παρουσιάσουν παραδείγματα και να γνωρίσουν λίγο περισσότερο τις διαδικασίες και τους κανόνες των αγώνων. Το δεύτερο μέρος συνεχίστηκε με την παρουσίαση άλλων εκφραστικών μέσων όπως είναι η μουσική και η ζωγραφική.

Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι να σμιλευθεί το βαρύ ιστορικό φορτίο, το σπουδαίο πολιτιστικό και πνευματικό κεκτημένο του Δήμου, και να μεταφερθεί από τα ίδια τα παιδιά, σε κάθε σχολείο, σε κάθε μικρή ή και μεγάλη δομή της Αιγιάλειας αλλά και εκτός αυτής, η έννοια της Δημοκρατίας.

Όραμα αυτού του εγχειρήματος είναι να ταυτιστεί ο Δήμος Αιγιαλείας με την έννοια της Δημοκρατίας.

Σύλληψη αλλοδαπού για καταδικαστικές αποφάσεις

Συνελήφθη χθες το απόγευμα στην Αιγείρα από αστυνομικούς της ΟΠΚΕ της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Πατρών ένας αλλοδαπός άνδρας, διότι σε αστυνομικό έλεγχο που του διενεργήθηκε διαπιστώθηκε ότι σε βάρος του εκκρεμούσαν καταδικαστικές αποφάσεις του Μονομελούς Εφετείου Κακουργημάτων Πατρών, με ποινή κάθειρξης επτά ετών και απόφαση του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Αιγίου, με ποινή φυλάκιση εννέα μηνών και είκοσι εννέα ημερών για υποθέσεις κλοπών.