Με αφορμή την πρόσφατη συνέντευξη Τύπου του δημάρχου Αιγιάλειας Δημήτρη Καλογερόπουλου για διάφορα θέματα που απασχολούν τον Δήμο από τη δημοτική παράταξη «Αιγιάλεια Αύριο» με επικεφαλής τον Χρήστο Γούτο επισημαίνονται τα παρακάτω:
«Ο κ. Καλογερόπουλος, δυστυχώς, έχει αποτύχει σε όλα! Οι δημότες και οι φορείς βαρέθηκαν να τον ακούν για όλα όσα δεν έχει καταφέρει, να λέει ότι πάντα οι άλλοι φταίνε. Δεν ακούει, δεν δέχεται παρατηρήσεις και προτάσεις, ούτε καν από εκεί που ο νόμος το επιβάλλει!
Για τα απορρίμματα, 3 χρόνια τώρα τού φταίει ακόμα η προηγούμενη δημοτική αρχή! Η προσωρινή λύση είναι κυβερνητική και την οριστική που έταξε προεκλογικά δεν μας έχει πει ακόμα ποια είναι! Τα Αποχετευτικά Δίκτυα τα βρήκε σχεδόν έτοιμα για εκτέλεση, το Διυλιστήριο Σελινούντα το βρήκε έτοιμο από προκατόχους του, την πλατεία Αγίας Λαύρας επίσης, αλλά την βάλτωσε με τις ανομίες και άστοχες κινήσεις του. Και τώρα, του φταίνε η Αποκεντρωμένη Διοίκηση γιατί τις ξεσκέπασε, αλλά και οι δημοτικοί μας σύμβουλοι, που προσέφυγαν υπέρ της νομιμότητας. Για τη Φυσικοθεραπεία, φταίνε Πρύτανης και Κυβέρνηση, όταν στην κρίσιμη στιγμή πανηγύριζε ότι κράτησε το Τμήμα στο Αίγιο! Για τις Πεζοδρομήσεις δεν διδάχθηκε τίποτα από το «Βατερλώ» της Μητροπόλεως και τώρα δεν ακούει ούτε τη Νομική Υπηρεσία του Δήμου για την αναγκαιότητα μελετών πριν από κάθε Πεζοδρόμηση.
Συμπέρασμα:
Τρία χρόνια στον μεγάλο Δήμο Αιγιάλειας δεν μπορεί να καταλάβει ποια είναι η διαφορά τού να είσαι δήμαρχος στο Αίγιο!
Τέλος, κανείς δεν νοιάζεται αν θα είναι και πάλι υποψήφιος Δήμαρχος.
Οι πολίτες, όπως και να έχει, θα του λένε ήδη ότι το Αίγιο και η Αιγιάλεια όχι μόνο έχουν χάσει μια ολόκληρη 4ετία, αλλά δυστυχώς έχουν πάει πολύ πίσω!».
Χρήστος Γούτος: «Ο σημερινός δήμαρχος Αιγιάλειας έχει αποτύχει σε όλα!»
Πανηγυρίζει το εξωκκλήσιο Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στον Λόγγο Αιγιαλείας
Το ερχόμενο Σάββατο, 21 Μαΐου, ημέρα κατά την οποία η Εκκλησία μας τιμά τη μνήμη των Αγίων Θεοστέπτων Βασιλέων και Ισαποστόλων Κωνσταντίνου και Ελένης, εορτάζει και πανηγυρίζει το φερώνυμο εξωκκλήσιο της ενορίας Αγίου Δημητρίου Λόγγου Αιγιαλείας.
Το πρόγραμμα των Ιερών Ακολουθιών έχει ως εξής:
Την Παρασκευή, 20 Μαΐου, παραμονή της εορτής, στις 6.30μ.μ. Πανηγυρικός Εσπερινός μετ’ αρτοκλασίας.
Το Σάββατο, κυριώνυμη ημέρα της εορτής, στις 7π.μ. θα τελεστεί ο Όρθρος και ακολούθως η Πανηγυρική Θεία Λειτουργία.
Έρχονται οι εκδηλώσεις «Εν Συρμώ» – «Οδοντωτός, το τρένο της τέχνης»
Τα τελευταία χρόνια ο Μάιος είναι ένα ξεχωριστός μήνας για το αγαπημένο τρένο της Ελλάδας, τον Οδοντωτό Διακοπτού – Καλαβρύτων, το ταξίδι του οποίου περιλαμβάνεται σε μια απ’ τις δέκα καλύτερες διαδρομές στον κόσμο, σύμφωνα με το Βρετανικό Guardian. Έχοντας συμπληρώσει αισίως 126 χρόνια λειτουργίας, ο Οδοντωτός συνεχίζει αδιαλείπτως το ταξίδι του από το Διακοπτό μέχρι τα Καλάβρυτα, διανύοντας 22 χιλιόμετρα διαδρομής και 750 μέτρα υψομετρικής διαφοράς, διασχίζοντας το φαράγγι του Βουραϊκού και προσφέροντας έτσι μια μοναδική εμπειρία στους επιβάτες του.
Από το 2016 η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Αιγιαλείας διοργανώνει το θεσμό «Εν Συρμώ – Γιορτές του Οδοντωτού» που πέρυσι αλλά και φέτος «ντύνεται» σαν «Ο Οδοντωτός, το τρένο της τέχνης» μέσα από την ενταγμένη πράξη της ΔΗΚΕΠΑ στο τοπικό πρόγραμμα της ΟΤΔ «Αχαΐα – Αναπτυξιακή Α.Ε.»
Μέσα από στοχευμένες δράσεις που θα πραγματοποιηθούν τα δύο τελευταία Σαββατοκύριακα του Μαΐου (21-22 και 28-29) μικροί και μεγάλοι θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε δημιουργικές, καλλιτεχνικές και αθλητικές δράσεις, εμπνευσμένες από το ιστορικό τρένο και την ανεπανάληπτη διαδρομή του.
Οι εκδηλώσεις χρηματοδοτούνται στο πλαίσιο παρεμβάσεων Δημοσίου χαρακτήρα του Υπομέτρου 19.2 του Τοπικού Προγράμματος CLLD/LEADER 2014-2020, που υλοποιεί η ΑΧΑΪΑ-ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ Α.Ε. στο Νομό Αχαΐας (Μέτρο 19 Τοπική Ανάπτυξη με Πρωτοβουλία Τοπικών Κοινοτήτων (CLLD/LEADER) του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-2020).
Πρόγραμμα εκδηλώσεων
Σάββατο 21 και Κυριακή 22 Μαΐου
11π.μ. – 1μ.μ.
«Τρενοδημιουργίες και Οδοντωτοτεχνίες» – Διακοπτό
Διήμερο Ανοιχτό εργαστήρι χειροτεχνίας για μικρούς και μεγάλους με την εικαστικό Μαργαρίτα Γούτου. Τα εργαστήρια θα πραγματοποιηθούν στον περιβάλλοντα χώρο πλησίον του σιδηροδρομικού σταθμού στο Διακοπτό. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν κατασκευές εμπνευσμένες από τον Οδοντωτό και τη μαγευτική διαδρομή του.
Σάββατο 28 Μαΐου
10:30π.μ.
Στάση Οδοντωτού Μέγα Σπήλαιο – Ζαχλωρού
Βιωματικό εργαστήριο «Αφήνω Ίχνη»
Ανοιχτό Εργαστήρι στη Ζαχλωρού για παιδιά 6-12 ετών, με θέμα την ορθή χρήση πλαστικών υλικών και την ευαισθητοποίηση της σωστής διαχείρισης πλαστικών απορριμμάτων. Πικ νικ στην εξοχή όπου θα γνωριστούμε με την ιδέα της επαναχρησιμοποίησης και θα απολαύσουμε το μαγευτικό τοπίο. Ενημερωτική εισήγηση από τη Μονάδα Διαχείρισης Εθνικού Πάρκου Χελμού – Βουραϊκού και Προστατευόμενων Περιοχών Βόρειας Πελοποννήσου. Θα δοθούν παιχνίδια και αναμνηστικά δώρα!
Δωρεάν μετάβαση από το Αίγιο στη Ζαχλωρού με λεωφορείο. Δηλώσεις συμμετοχής στο dhkepaigialeias@gmail.com και στο 2691022250 (καθημερινές 10-13:00). Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Σάββατο 28 και Κυριακή 29 Μαΐου
Διήμερο Βιωματικό Σεμινάριο – Ομιλία και Τραγούδι
«Το άγχος ως εργαλείο αυτοπεποίθησης»
Πολιτιστικό Κέντρο Διακοπτού
Ο Οδοντωτός είναι το μέσο που ενώνει τη θάλασσα με το βουνό, το Διακοπτό με τα Καλάβρυτα. Η φωνή είναι το μέσο έκφρασης που συνδέει τους ανθρώπους…
Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να μάθουν ασκήσεις και πώς να προετοιμάζονται σωστά, ώστε να μπορούν να αντιμετωπίζουν δυσκολίες με τη φωνή και τον φόβο της έκθεσης. Θα μάθουν πώς να χρησιμοποιούν το άγχος ως εργαλείο ευεξίας και αυτοπεποίθησης.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους αντιμετωπίζουν δυσκολίες με την αναπνοή τους, τη φωνή τους και το άγχος – Ομιλία και Τραγούδι (Κλασικό και Σύγχρονο). Παρουσιάζει η Λυρική τραγουδίστρια και ηθοποιός Χριστίνα Τσιμπρή.
Πρόγραμμα Σεμιναρίου
1η Μέρα
11π.μ. με 2μ.μ. και 4μ.μ. με 7μ.μ.
2η μέρα
Ομοίως με την πρώτη μέρα
Δηλώσεις συμμετοχής στο dhkepaigialeias@gmail.com και στο 2691022250 (καθημερινές 10-13:00). Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Κυριακή 29 Μαΐου
9π.μ.
Ποδηλατική διαδρομή Αίγιο – Διακοπτό
Παλαιός Σιδηροδρομικός Σταθμός Αιγίου
Δεύτερη ποδηλατική διαδρομή από το Αίγιο με προορισμό το Διακοπτό, στο πλαίσιο δράσεων για τη ανάδειξη του Οδοντωτού σιδηροδρόμου Διακοπτού – Καλαβρύτων. Με την καθοδήγηση του Αιγιώτη πρωταθλητή ποδηλασίας Χρήστου Τσερεντζούλια, τη συνδρομή του τμήματος Τροχαίας Αιγίου, της Δημοτικής Αστυνομίας και του Ερυθρού Σταυρού.
Για τη συμμετοχή στην ποδηλατική βόλτα απαιτείται η δήλωση συμμετοχής στη Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση Αιγιαλείας (τηλεφωνικά στο 2691022250 καθημερινές 10:00-13:00 και ηλεκτρονικά στο dhkepaigialeias@gmail.com, δηλώνοντας όνομα – επίθετο και τηλέφωνο). Επίσης, θα γίνονται εγγραφές διά ζώσης στην αφετηρία από τις 8π.μ. έως την έναρξη της ποδηλατικής βόλτας.
Συμμετοχές γίνονται δεκτές από την ηλικία 13 ετών και άνω, ενώ παρακαλούνται όλοι οι συμμετέχοντες να έχουν τα ποδήλατά τους σε καλή κατάσταση, να φέρουν αντηλιακό, καπέλο ή κράνος και νερό.
Μέγιστος αριθμός συμμετοχών 200 άτομα.
Η έναρξη θα γίνει ακριβώς στις 9π.μ.
Στην Παγκόσμια Σχολική Γυμνασιάδα ο αθλητής του συλλόγου «Αθηνόδωρος ο Αιγιεύς» Ανδρέας Γεωργίου!
Από τις 14 έως τις 22 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί στη Νορμανδία της Γαλλίας η Παγκόσμια Σχολική Γυμνασιάδα στην οποία θα συμμετέχει και η Ελλάδα με 93 μαθητές και μαθήτριες.
Ανάμεσα σε αυτούς θα είναι και ο αθλητής του συλλόγου «Αθηνόδωρος ο Αιγιεύς» Ανδρέας Γεωργίου ο οποίος, μετά την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο πανελλήνιο σχολικό πρωτάθλημα στον Βόλο στις 13-14 Απριλίου, θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στο αγώνισμα των 3000 μέτρων.
Τα αγωνίσματα του στίβου θα διεξαχθούν στην πόλη Καέν και στο State Helitas και θα λάβουν μέρος 462 παιδιά από 36 χώρες.
Ο τελικός των 3000 μέτρων είναι προγραμματισμένος για τη Δευτέρα 16 Μαΐου. Ανδρέα, καλή σου επιτυχία!
«100 Χρόνια ξεριζωμού από τη Μικρά Ασία» με την συνεργασία τριών σχολείων από το Αίγιο και τα Καλάβρυτα
Μια σημαντική εκδήλωση με αφορμή τα 100 χρόνια μνήμης από τη Μικρασιατική Καταστροφή παρουσιάζουν τρία σχολεία της περιοχής μας. Η εκδήλωση έχει τίτλο «100 χρόνια ξεριζωμού από την Μικρά Ασία» και την συνδιοργανώνουν το 1ο Γυμνάσιο Αιγίου, το 2ο ΓΕΛ Αιγίου και το Γυμνάσιο Καλαβρύτων.
Μια μεγάλη ορχήστρα και χορωδία θα αποδώσει μουσικές και τραγούδια της Μικράς Ασίας ενώ μαθητές θα διαβάσουν κείμενα αφιερωμένα στην επέτειο. Τη μουσική επιμέλεια και τη διεύθυνση της ορχήστρας και της χορωδίας έχει η καθηγήτρια Μαρία Παπαγεωργίου.
Η εκδήλωση θα παρουσιαστεί την Δευτέρα 16 Μαΐου στις 11:30 το πρωί στο Πολιτιστικό Κέντρο Καλαβρύτων, την Τετάρτη 18 Μαΐου το πρωί για τους μαθητές του Αιγίου και στις 7:30 το απόγευμα για το κοινό, στον Δημοτικό κινηματογράφο «Απόλλων», που παραχώρησε η ΔΗΚΕΠΑ.
Η είσοδος θα είναι ελεύθερη.
Συνελήφθησαν τρεις διακινητές ναρκωτικών στην Αιγιάλεια
Συνελήφθησαν, έπειτα από αστυνομική επιχείρηση, χθες το βράδυ, στο ΣΕΑ Αιγίου, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Αιγιαλείας, τρεις άνδρες, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για τα κατά περίπτωση αδικήματα της διακίνησης, μεταφοράς και κατοχής ναρκωτικών, της παράβασης του νόμου περί όπλων και της βίας κατά υπαλλήλων και δικαστικών προσώπων.
Ειδικότερα, οι αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας,
αξιοποιώντας πληροφορίες, εντόπισαν τους δυο κατηγορούμενους να
κινούνται με όχημα και να μεταβαίνουν στο ΣΕΑ Αιγίου, όπου συναντήθηκαν με τον τρίτο κατηγορούμενο, ο οποίος εισήλθε στο σημείο με φορτηγό αυτοκίνητο.
Στη συνέχεια ο οδηγός του φορτηγού αυτοκινήτου κατέβασε από την καρότσα δυο βαλίτσες, τις οποίες παρέλαβε ο συνοδηγός του άλλου οχήματος και τις τοποθέτησε στο χώρο αποσκευών του.
Άμεσα οι αστυνομικοί ακινητοποίησαν τους τρεις άνδρες, ωστόσο ο ένας από αυτούς κατά τη σύλληψή του προέβαλε σθεναρή αντίσταση, επιχειρώντας να καταφέρει χτυπήματα στο κεφάλι και το σώμα των αστυνομικών.
Σε σωματικούς ελέγχους που ενήργησαν οι αστυνομικοί στους τρεις άνδρες βρήκαν στην κατοχή τους και κατέσχεσαν ένα πιστόλι, πέντε φυσίγγια, ένα σπρέι πιπεριού και τρία κινητά τηλέφωνα.
Σε έρευνα που ακολούθησε στο ένα αυτοκίνητο, οι αστυνομικοί βρήκαν και κατέσχεσαν στο χώρο των αποσκευών δυο βαλίτσες, που περιείχαν τέσσερις συσκευασίες με κάνναβη, συνολικού βάρους 19 κιλών και 876 γραμμαρίων.
Το παράνομο περιουσιακό όφελος που θα αποκόμιζαν οι τρεις συλληφθέντες από την πώληση των ναρκωτικών ουσιών κυμαίνεται από 200.000 έως 400.000 ευρώ.
Επιπλέον, ο ένας από τους κατηγορούμενους έχει απασχολήσει τις Αρχές στο παρελθόν για παρόμοια αδικήματα.
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αιγίου, ενώ τα δυο οχήματα κατασχέθηκαν ως μέσα μεταφοράς των ναρκωτικών ουσιών.
Πάνω από 140 εκδηλώσεις στο Πολιτιστικό Καλοκαίρι της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας!
«Η Δυτική Ελλάδα δεν είναι μόνο η γη της Ολυμπίας, η ιστορική γη των Καλαβρύτων και της Ιερής Πόλης του Μεσολογγίου. Δεν είναι μόνο η Πάτρα με το λιμάνι και το καρναβάλι της. Ούτε μόνο οι μοναδικές παραλίες της Ηλείας, η πανέμορφη πόλη της Ναυπάκτου, η μία και μοναδική σε όλη τη χώρα λίμνη της Τριχωνίδας ή το φαράγγι του Βουραϊκού και το δάσος της Φολόης. Η Δυτική Ελλάδα είναι ένας ζωντανός οργανισμός που από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα γίνεται ένας από τους πρώτους υποδοχείς καλλιτεχνικών ρευμάτων και παράγει πολιτισμό».
Με αυτά τα λόγια ο Περιφερειάρχης Νεκτάριος Φαρμάκης περιέγραψε τη Δυτική Ελλάδα σε συνέντευξη Τύπου που δόθηκε χθες στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης, στην Αθήνα, για την παρουσίαση του προγράμματος πολιτιστικών εκδηλώσεων που θα πραγματοποιηθούν το καλοκαίρι και στις τρεις Περιφερειακές Ενότητες (Αχαΐας, Αιτωλοακαρνανίας και Ηλείας).
Συνεχίζοντας ο κ. Φαρμάκης εστίασε στην πολιτιστική ταυτότητα της Δυτικής Ελλάδας και επεσήμανε ότι η πολιτιστική κληρονομιά αποτυπώνεται στον αριθμό αρχαίων θεάτρων, στα πολλά αρχιτεκτονικά διαμάντια που υπάρχουν στις πόλεις, ακόμα και στους αναρίθμητους νέους καλλιτέχνες που υπάρχουν και δραστηριοποιούνται στην περιοχή. «Είναι χρέος μας λοιπόν να αναδείξουμε το πολιτιστικό μας πλεόνασμα, ως πυλώνα της ταυτότητάς μας, του εξωστρεφούς και όμορφου προσώπου της Δυτικής Ελλάδας, αλλά και του βιώσιμου μέλλοντός μας», τόνισε.
Αναφερόμενος στην πρωτοβουλία που ξεκίνησε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ο Περιφερειάρχης ανέφερε: «Στόχος μας, με τις οικονομικές δυνατότητες που έχουμε, να φέρουμε το τραγούδι, το θέατρο, το χορό, αλλά και τις εικαστικές τέχνες, όχι μόνο στα μεγάλα αστικά κέντρα της Δυτικής Ελλάδας, αλλά κυρίως σε περιοχές που δεν έχουν συχνά την ευκαιρία να απολαύσουν πολιτιστικές δράσεις υψηλού επιπέδου. Οι πολίτες σε αυτές τις περιοχές διψούν ακόμα περισσότερο για δράσεις ζωής, όπως είναι οι πολιτιστικές εκδηλώσεις. Και επίσης, είναι περιοχές που προσφέρουν το δικό τους μοναδικό αποτύπωμα στο πολύχρωμο παζλ που αποκαλείται Δυτική Ελλάδα και αξίζει να αναδειχθούν.
Στόχος μας επίσης να επιτευχθεί η όσμωση. Δηλαδή, να ανοίξουμε την αγκαλιά μας σε καλλιτεχνικές οντότητες γνωστές στο πανελλήνιο, αλλά και να αναδείξουμε την τοπική καλλιτεχνική παραγωγή που είναι εξαιρετικά σημαντική».
Από την πλευρά του ο Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού και Τουρισμού Νίκος Κοροβέσης εξειδίκευσε στο πολιτιστικό πρόγραμμα για το 2022. Όπως είπε θα πραγματοποιηθούν πάνω από 140 εκδηλώσεις, συνολικού προϋπολογισμού 450.000 ευρώ και στις τρεις Περιφερειακές Ενότητες, με τη συμμετοχή σημαντικών καλλιτεχνών και σχημάτων όπως η Ευανθία Ρεμπούτσικα, ο Θοδωρής Κοτονιάς, ο Δημήτρης Μπάσης, ο Μπάμπης Τσέρτος, ο Χρήστος Θηβαίος, ο Γιάννης Κότσιρας, η Ηρώ, η Μαρίζα Ρίζου, οι Alcatrash κ.ά..
Δήλωσε ακόμη ότι η Περιφέρεια με τη διοργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων στοχεύει το πολιτιστικό ερέθισμα να διασυνδεθεί με την προβολή και ανάδειξη ιστορικών, θρησκευτικών, περιβαλλοντικών και κοινωνιολογικού ενδιαφέροντος χώρων πολιτισμού ώστε να συνδυαστεί με το εξαιρετικό έργο των καλλιτεχνών.
«Ο τομέας πολιτισμού της ΠΔΕ με τη δόμηση του πολιτισμικού προφίλ και του πολιτιστικού προγράμματος για το καλοκαίρι 2022 επιδιώκει κοινωνική ευαισθητοποίηση πολιτισμού, άμεση σύνδεση του Πολιτισμού με την Παιδεία και την Εκπαίδευση, εμπλοκή όλων των Εταίρων Πολιτιστικής Συνεργασίας της ευρύτερης κοινωνίας των πολιτών» επεσήμανε ο κ. Κοροβέσης και κατέληξε: «Η έννοια του Πολιτισμού στη σύγχρονη πραγματικότητα περιλαμβάνει όχι μόνο τις Καλές Τέχνες αλλά αφορά επίσης στον τρόπο ζωής, στην πρόσληψη της ιστορίας, στην αυτοσυνειδησία της κοινωνίας, καθώς και στην εξέλιξη της τεχνολογίας.».
Στη συνέντευξη Τύπου μίλησαν ακόμη και αναφέρθηκαν στην συμμετοχή τους οι Χάρης Ρώμας (Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού Περιφέρειας Αττικής – ηθοποιός), η Άννα Μπιθικώτση (Λογοτέχνης), η Μπέτυ Χαρλαύτη (εκπρόσωπος Ορχήστρας Μ. Θεοδωράκη), ο Μπάμπης Τσέρτος (εκπρόσωπος Ορχήστρας Β. Τσιτσάνη) η Γεωργία Ηλιοπούλου (εκπρόσωπος Βαγγέλη Παπαθανασίου και Πρόεδρος Πολιτιστικής Εταιρείας ΛΑΒΡΥΣ), ο Παντελής Θαλασσινός (μουσικός ερμηνευτής – τραγουδοποιός)και η Όλγα Βασδέκη (Ολυμπιονίκης). Επίσης, παρευρέθηκαν οι Αλμπέρτο Εσκενάζυ, Ευανθία Ρεμπούτσικα, Αγάπη Πολίτη – Βαρδινογιάννη και Σωτήρης Λυκουρόπουλος.
Στο σύνολό τους οι καλλιτέχνες συνεχάρησαν την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας για την πρωτοβουλία της να διοργανώσει σπουδαίες εκδηλώσεις χωρίς εισιτήριο, δίνοντας τη δυνατότητα στους κατοίκους και επισκέπτες της Αχαΐας, της Αιτωλοακαρνανίας και Ηλείας να τις παρακολουθήσουν δωρεάν.
Αγώνες «3ο MEGA FOUR 4Χ4» στη Βλασία Αχαΐας
Η Λέσχη 4Χ4 Πάτρας «Skarta Ekato», σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, διοργανώνουν στην Κάτω Βλασία το 3ο MEGA FOUR 4Χ4 PATRAS, με την έγκριση της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος, στις 13, 14 και 15 Μαΐου.
Ο αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ελλάδος MEGA FOUR και αναμένεται να προσελκύσει πάνω από 100 αθλητές από όλη την Ελλάδα. Η εκκίνηση θα γίνει σήμερα από την πλατεία των Καλαβρύτων, ενώ θα προηγηθεί διοικητικός και τεχνικός έλεγχος. Το Σάββατο και την Κυριακή η δράση ξεκινά από τις 9π.μ.
«Η Δυτική Ελλάδα βρίσκεται στο επίκεντρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αθλητές από όλη την Ελλάδα θα βρεθούν για τρεις ημέρες στην Αχαΐα, στην περιοχή της Βλασίας και θα δοκιμάσουν τις αντοχές τους. Είναι βέβαιο ότι οι θεατές θα απολαύσουν θέαμα και συμμετέχοντες θα βιώσουν μοναδικές εμπειρίες. Η Περιφέρειά μας είναι αρωγός σε δράσεις που συμβάλλουν στην ανάδειξη της περιοχής και την καθιστούν προορισμό και για αθλητικές διοργανώσεις» ανέφερε σε δηλώσεις του ο Αντιπεριφερειάρχης Αθλητισμού, Εθελοντισμού και Ολυμπισμού Δημήτρης Νικολακόπουλος.
Η διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί με την τήρηση του υγειονομικού πρωτοκόλλου που έχει εκδώσει η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και με τις οδηγίες κατά του COVID-19.
Συνελήφθη μέλος εγκληματικής ομάδας που διέπραττε απάτες εις βάρος ηλικιωμένων σε Αιγιάλεια και Πάτρα
Ενώπιον του Εισαγγελέα Πρωτοδικών Πατρών οδηγήθηκε σήμερα το πρωί ένας άνδρας ο οποίος συνελήφθη χθες από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας για συμμετοχή σε συμμορία και
διάπραξη απατών και παράβαση του νόμου περί όπλων.
Ειδικότερα, προχθές το μεσημέρι, άγνωστος άνδρας τηλεφώνησε σε
ηλικιωμένη, προσποιούμενος ιατρό και με το πρόσχημα της εμπλοκής του παιδιού της σε σοβαρό ατύχημα το οποίο χρήζει άμεσης χειρουργικής επέμβασης, της απαίτησε 25.000 ευρώ προκειμένου να καλυφτούν τα έξοδα του χειρουργείου.
Στη συνέχεια ο συλληφθείς μετέβη στην οικία της ηλικιωμένης γυναίκας, όπου παρέλαβε από την παθούσα το συμφωνηθέν χρηματικό ποσό και αποχώρησε από την πόλη των Πατρών.
Ο άνδρας εντοπίστηκε από τους αστυνομικούς της Άμεσης Δράσης
Θεσσαλονίκης να κινείται με όχημα στην Εθνική Οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης, όπου τον ακινητοποίησαν και στη συνέχεια τον προσήγαγαν στην Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Πατρών όπου και συνελήφθη.
Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τους αστυνομικούς στο αυτοκίνητο του συλληφθέντα και στον ίδιο βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 7 φυσίγγια, 7.040 ευρώ, ένας φορητός υπολογιστής, 12 αποδείξεις διοδίων, ένα κινητό τηλέφωνο και ένα στέλεχος κάρτας sim.
Από την προανάκριση που ενήργησαν οι αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Πατρών προέκυψε ότι ο συλληφθείς, ενεργώντας από κοινού με τέσσερις ακόμα άγνωστους συνεργούς του, είχαν συστήσει εγκληματική ομάδα, οι οποίοι από τις 19 Απριλίου έως τις 11 Μαΐου 2022 διέπραξαν ακόμα τέσσερις απάτες (εκ των οποίων μια απόπειρα) σε βάρος ηλικιωμένων πολιτών, αφαιρώντας συνολικά το χρηματικό ποσό των 51.000 ευρώ.
Ως προς την μεθοδολογία της εγκληματικής ομάδας επισημαίνεται ότι τα μέλη της τηλεφωνούσαν σε πολίτες, προσποιούμενοι τους ιατρούς και με το πρόσχημα ότι οικείοι τους έχουν εμπλακεί σε τροχαία ατυχήματα με σοβαρό τραυματισμό, απαιτούσαν χρήματα προκειμένου οι εμπλεκόμενοι συγγενείς τους να υποβληθούν σε επείγουσα χειρουργική επέμβαση.
Το παράνομο περιουσιακό όφελος που αποκόμισε η εγκληματική ομάδα από την διάπραξη των απατών ανέρχεται συνολικά στις 76.000 ευρώ.
Η ετοιμότητα του Δήμου Αιγιαλείας για την αντιπυρική περίοδο στην τρίτη ειδική συνεδρίαση του Τοπικού Επιχειρησιακού Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας
Με κυρίαρχο θέμα τον βαθμό ετοιμότητας του Δήμου Αιγιαλείας στην αντιμετώπιση και διαχείριση των συνεπειών δασικών πυρκαγιών, με έμφαση στις διαδικασίες υλοποίησης της δράσης της οργανωμένης προληπτικής απομάκρυνσης πολιτών, πραγματοποιήθηκε η τρίτη και τελευταία προβλεπόμενη από τον νόμο -λόγω της πρόσφατης έναρξης της φετινής αντιπυρικής περιόδου- ειδική συνεδρίαση του Τοπικού Επιχειρησιακού Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας (ΤΕΣΟΠΠ) σήμερα το πρωί στο Δημοτικό Κατάστημα (πρώην Δημαρχείο) Συμπολιτείας.
Η συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε υπό την προεδρία του αρμοδίου αντιδημάρχου Πολιτικής Προστασίας Νίκου Καραΐσκου και ανάμεσα στα ζητήματα που τέθηκαν επί τάπητος περιλαμβάνονται επίσης η ετοιμότητα του Δήμου στην υποβοήθηση του έργου του Πυροσβεστικού Σώματος στην καταστολή δασικών πυρκαγιών, τα μέτρα πρόληψης και ετοιμότητας κατά τις ημέρες υψηλής επικινδυνότητας βάσει του Χάρτη Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς που εκδίδεται καθημερινά κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, η ενημέρωση του κοινού για την λήψη μέτρων αυτοπροστασίας από κινδύνους που προέρχονται από δασικές πυρκαγιές καθώς και διάφορα επί μέρους ζητήματα που τέθηκαν στο πλαίσιο της αντιμετώπισης κινδύνων που προέρχονται από την εκδήλωση δασικών πυρκαγιών.
Το «παρών» στη συνεδρίαση έδωσαν ο διοικητής των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Αχαΐας Βασίλειος Σολδάτος, ο διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Αιγίου Γεώργιος Κολοκοτσάς, ο διοικητής του Α.Τ. Αιγιαλείας Βασίλειος Ροδόπουλος, ο διοικητής του Α.Τ. Ακράτας Μωυσής – Μάριος Σεραφειμίδης, εκ μέρους της Δημοτικής Αστυνομίας Αιγιαλείας η τμηματάρχης Χριστιάνα Πανευθυμιτάκη, ο διοικητής του Γ’ Λιμενικού Τμήματος Αιγίου Μιχάλης Κωστάκης, εκ μέρους του ΚΕΤΧ Πάτρας η ανθυπολοχαγός τεχνικού Φωτεινή Κοντογιάννη, η διευθύντρια του ΕΚΑΒ Δυτικής Ελλάδας Αγγελική Κανελλοπούλου, εκ μέρους του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας ο διευθυντής Νικόλαος Γυφτάκης και ο προϊστάμενος του τμήματος Αχαΐας Βασίλειος Κούτρας, εκ μέρους του Δασαρχείου Πατρών ο Γεώργιος Κοκόσης, εκ μέρους του Δασαρχείου Αιγίου ο Χρύσανθος Αλεξανδρόπουλος και ο αναπληρωτής προϊστάμενος Περιβάλλοντος – Πρασίνου – Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Αιγιαλείας Φώτης Κουρτάκης.


