Το πρόγραμμα της ιεράς πανηγύρεως της Πολιούχου Αιγίου, Παναγίας Τρυπητής

Με πάσα λαμπρότητα και επισημότητα θα εορτασθεί φέτος (28-29 Απριλίου) η Ιερά Πανήγυρις της Πολιούχου του Αιγίου, Παναγίας Τρυπητής, επί τη εορτή της Ζωοδόχου Πηγής.

Το πρόγραμμα έχει ως εξής:

28/4/ ΠΕΜΠΤΗ              

– Μέγας Πανηγυρικός Πολυαρχιερατικός Εσπερινός (7μ.μ.)

– Ιερά Αγρυπνία (11μ.μ.)

29/4/ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

– Όρθρος και Πολυαρχιερατική Θεία Λειτουργία (7π.μ.)

– Λιτάνευση της Ιεράς Εικόνας (10.45π.μ.)

1/5 ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΘΩΜΑ

– Απόδοση εορτής – Χαιρετισμοί της Παναγίας (7μ.μ.)

Στις Ιερές Ακολουθίες του Εσπερινού και της Θείας Λειτουργίας θα συμμετάσχουν ο Γέροντας από Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιος, οι Μητροπολίτες Σερβίων και Κοζάνης κ. Παύλος, Πατρών κ. Χρυσόστομος, Κίτρους και Κατερίνης κ. Γεώργιος, ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κερνίτσης κ. Χρύσανθος και ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμος.

Όσον αφορά, δε, στη λιτάνευση της ιεράς εικόνας, αυτή θα πραγματοποιηθεί ως εξής:

α) πεζή: Από τον Μητροπολιτικό Ναό Φανερωμένης – Μητροπόλεως – Υψηλά Αλώνια, όπου θα αναπεμφθεί δέηση στην Υπεραγία Θεοτόκο διά την «υγείαν και ειρήνην του Σύμπαντος Κόσμου» και εν συνεχεία θα εκφωνηθεί ο πανηγυρικός  Θείος Λόγος.

β) Με όχημα (τζιπ) του Στρατού: Μητροπόλεως – Σολωμού – Ρήγα Φεραίου  – Κανελλοπούλου  – Σολιώτη – Ταξιαρχών – Τρίγωνη Πλατεία – Κλεομένους Οικονόμου  – Αιγιαλέως – Ρωμανιώλη  – Βασ. Κων/νου – Κλεομένους Οικονόμου  – Μητροπόλεως – Φανερωμένη.

 

Κλειστά τα γραφεία της Ιεράς Μητροπόλεως από την Μεγάλη Τετάρτη έως και τη Δευτέρα του Πάσχα

0

Η Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας ενημερώνει ότι τα γραφεία της (οδός Ρωμανιώλη 41) θα παραμείνουν κλειστά, από την Μεγάλη Τετάρτη 20 Απριλίου έως και την Δευτέρα του Πάσχα, 25 Απριλίου.

«Ο Πλάτανος του Παυσανία»… μάγεψε το κοινό του Πολιτιστικού Κέντρου Αιγίου «Αλέκος Μέγαρης»!

0

 

Μια πολύ αξιόλογη μουσική παράσταση, σε διοργάνωση της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Αιγιαλείας και στο πλαίσιο εορτασμού για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση του 1821, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν, όσοι και όσες παραβρέθηκαν το Σάββατο 16 Απριλίου στον χώρο του Πολιτιστικού Κέντρου Αιγίου «Αλέκος Μέγαρης».

Ένα κοσμικό ορατόριο του Ανδρέα Αδαμόπουλου, βασισμένο στο βιβλίο της Λέτας Κουτσοχέρα «Ο Πλάτανος του Παυσανία», γραμμένο για δύο φωνές, αφηγητή, βιολί, βιολοντσέλο, πιάνο, χορωδία και προηχογραφημένο υλικό.

Ο Πλάτανος του Παυσανία, το μεγαλειώδες αυτό δέντρο, είναι ένας μάρτυρας σιωπηλός, στενά συνδεδεμένος με την ιστορία του Αιγίου. Ένας σηματοδότης, ένας φρουρός της πόλης που κρατά άσβεστες τις μνήμες, καθώς θυμίζει μύθους και γεγονότα, αντιστεκόμενος στη λήθη των πραγμάτων.

«Ο Πλάτανος του Παυσανία – Tο πρότερον και το ύστερον πραγμάτων και ανθρώπων…», σε μουσική Ανδρέα Αδαμόπουλου και Ποίηση Λέτας Κουτσοχέρα. Η Επανάσταση του 1821 και ο Πλάτανος του Παυσανία Σηματοδότες των Εποχών, των Χρόνων και των Αιώνων.

Το έργο ερμήνευσαν μοναδικά οι σολίστ τραγουδιού Αλίκη Ζαφείρη και Δώρα Πετρίδη. Στο ρόλο του αφηγητή ήταν ο Άρης Δρουκόπουλος, ενώ έπαιξαν βιολί η Ζωή Ζωιτοπούλου, βιολοντσέλο η Κωνσταντίνα Σέλληνα και πιάνο ο συνθέτης. Συμμετείχε η Πολυφωνική Χορωδία του Συλλόγου Κεφαλλήνων και Ιθακησίων Αιγιαλείας.

Χαιρετισμό απηύθυνε η πρόεδρος της ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α. Μαρία Τσουκαλά, ενώ για τη Λέτα Κουτσοχέρα, η οποία διάβασε αποσπάσματα από το βιβλίο της, μίλησε η πρόεδρος της Ι.Λ.Ε.Α. Βάνα Μπεντεβή.

Η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιάλειας Μαρία Γιδά βράβευσε με τιμητική πλακέτα την Λέτα Κουτσοχέρα, στην οποία δόθηκε και αναμνηστικό δώρο από την Μαρία Τσουκαλά. Η πρόεδρος της ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α. απένειμε και τιμητικό δίπλωμα στον Ανδρέα Αδαμόπουλο.

Να σημειωθεί ότι τα έσοδα από την πώληση του ομώνυμου βιβλίου δόθηκαν για την ενίσχυση του ΕΚΑΜΕ, με τον πρόεδρο του ΕΚΑΜΕ και της Δημοτικής Κοινότητας Αιγίου Γεώργιο Γκιώνη να απευθύνει τις ευχαριστίες του προς την κ. Κουτσοχέρα.

 

Ολοκλήρωση διαδικτυακής ομάδας για μονογονείς από το Κέντρο Πρόληψης Αχαΐας «Καλλίπολις»

Ολοκληρώθηκαν οι συναντήσεις της διαδικτυακής ομάδας για μονογονείς που υλοποιήθηκε το προηγούμενο χρονικό διάστημα από το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής Ψυχοκοινωνικής Υγείας Αχαΐας «Καλλίπολις», με θέμα «Μονογονείς αλλά όχι μόνοι». Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις, προβληματισμούς και συναισθήματα για το ρόλο τους αλλά και την απουσία του άλλου γονέα ή τις δυσκολίες στην επικοινωνία και την σχέση μαζί του. Κυρίως όμως είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν την αξία της διαφύλαξης μιας ζεστής σχέσης και σύνδεσης με τα παιδιά τους ως ένα απαραίτητο στήριγμα σε όσα βιώνουν. Στην τελευταία συνάντηση αξιολογώντας την εμπειρία από την συμμετοχή τους στην ομάδα οι 20 μονογονείς από όλη την Αχαΐα (από την Πάτρα, το Αίγιο και τα Καλάβρυτα) ανέφεραν μεταξύ άλλων: «Για να φροντίσουμε τα παιδιά μας όπως το έχουν ανάγκη πρέπει να φροντιστούμε. Οι συναντήσεις της ομάδας μάς έβαλαν σε μια διαδικασία μάθησης και μας θύμισαν όλα όσα γνωρίζουμε βαθιά μέσα μας αλλά στους γρήγορους ρυθμούς και στις απαιτήσεις της καθημερινότητας έχουμε την τάση να τα παραβλέπουμε. Η συνάντηση με άλλους ανθρώπους που βιώνουν αντίστοιχες με εμάς καταστάσεις μας έδωσε ανακούφιση, δύναμη και κουράγιο να συνεχίσουμε. Είμαστε μονογονείς αλλά είναι σημαντικό να μην νιώθουμε μόνοι και η ομάδα μας βοήθησε να ξαναπιστέψουμε στον άνθρωπο και στην αξία της ανθρώπινης επαφής».

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προγράμματα του Κέντρου Πρόληψης οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στα τηλέφωνα 2610.226948 και 2610.623290, καθημερινά 8:00-15:00, στο email: kpachaia@pat.forthnet.gr στην ιστοσελίδα: https://www.kpachaia.gr αλλά και στην σελίδα https://www.facebook.com/kpachaiaskallipolis/.

Γρηγόρης Τριανταφυλλόπουλος: «Η ευθύνη της υπογραφής του Προεδρικού Διατάγματος για τη μεταφορά της έδρας της Σχολής Φυσικοθεραπείας είναι καθαρά στα χέρια της κυβέρνησης και της Νέας Δημοκρατίας!»

Στις προθέσεις της δημοτικής αρχής, εκφράζοντας και την άποψη της τοπικής κοινωνίας, για νέο κύκλο δυναμικών κινητοποιήσεων προκειμένου να αποτραπεί η κατάφορη αδικία κατά της πόλης του Αιγίου με τη μεταφορά της έδρας της Φυσικοθεραπείας, αναφέρθηκε ο αντιδήμαρχος Γρηγόρης Τριανταφυλλόπουλος σε ραδιοφωνική του συνέντευξη.

Με αφορμή την επικείμενη (έχει προγραμματιστεί για το μεσημέρι της Μεγάλης Τρίτης) σύσκεψη των επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων, ο αντιδήμαρχος αξιοποίησης Δημοτικής Περιουσίας και αρμόδιος για θέματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης έκανε δύο ιδιαίτερα σημαντικές επισημάνσεις ως προς το πώς έχει διαμορφωθεί πλέον η κατάσταση.

Α) Τόνισε ότι πέρυσι τέτοιο καιρό άνοιξε το θέμα για την υπογραφή Προεδρικού Διατάγματος για τη μεταφορά της έδρας, ωστόσο μέχρι σήμερα έχουμε καταφέρει να «φρενάρουμε» τη διαδικασία προβάλλοντας τη σθεναρή αντίδραση της τοπικής κοινωνίας, εκφράζοντας ωστόσο την λύπη του γιατί σήμερα μας έχουν εγκαταλείψει οι πάντες, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στους κυβερνητικούς βουλευτές.

«Αυτοί που όφειλαν να έχουν τη μέριμνα είναι οι βουλευτές, κυρίως οι κυβερνητικοί, που θα έπρεπε να σηκώσουν το βάρος του αιτήματος της πόλης. Δυστυχώς αντί αυτού έχουμε πλέον μετακίνηση της θέσης ακόμα και των βουλευτών που φαινόταν ότι μας υποστηρίζουν. Μάλιστα δεν υπάρχει τίποτα πιο επικίνδυνο αυτή τη στιγμή για τον αγώνα της πόλης, από τη θέση που πλέον εκφράζουν και την εξέφρασαν και κατά την επίσκεψη της Κεραμέως στην Πάτρα και κατά την επίσκεψη Βορίδη στο Αίγιο, ότι η κυβέρνηση θα πρέπει να πιέσει την Σύγκλητο να αλλάξει την απόφασή της…

Η ευθύνη της υπογραφής του Προεδρικού Διατάγματος είναι καθαρά στα χέρια της κυβέρνησης και της Νέας Δημοκρατίας!

Το να έρχεσαι και να παίζεις το «παιχνίδι» ότι άπαξ και το ζητά το Πανεπιστήμιο είναι θέσφατο και είμαστε υποχρεωμένοι να το υλοποιήσουμε, είναι ψευδές και παραπλανητικό. Το επιχείρημα αυτό το καταρρίψαμε από τη πρώτη στιγμή που το έθεσε ο υφυπουργός κ. Συρίγος και παραπλανητικά συνεχίζουν να το βάζουν ως προμετωπίδα από το υπουργείο.

Αν δηλαδή η Σύγκλητος αποφασίσει να μεταφερθεί από την Πάτρα η έδρα του Πανεπιστημίου και να πάει σε μια άλλη πόλη γιατί θα κρίνει ότι αυτό θα είναι πιο συμφέρον, το υπουργείο θα το ικανοποιήσει; Όχι βέβαια!

Και ο ίδιος ο πρύτανης από πέρυσι αλλά και μέχρι σήμερα στο δημόσιο λόγο του έχει αναφέρει πολλάκις ότι το Πανεπιστήμιο προτείνει (!) και η κυβέρνηση είναι που λαμβάνει τις αποφάσεις και υλοποιεί. Οπότε καθαρά θέμα κυβερνητικό είναι το εάν θα ικανοποιήσει την όποια πρόταση του Πανεπιστημίου!» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Τριανταφυλλόπουλος.

Β) Από πλευράς Υπουργείου υπήρξε έγγραφο προς όλα τα Πανεπιστήμια με καταληκτική ημερομηνία την 31η Μαρτίου όπου ζητούσε από όλους τους πρυτάνεις να καταθέσουν προτάσεις προκειμένου να ανοίξει η συζήτηση συνολικά για όλη τη χώρα και μετά από διαβούλευση να έρθει σε ένα νομοσχέδιο η όποια πρόταση για όλα τα Πανεπιστήμια. Ωστόσο, 2-3 μέρες πριν την σύσκεψη των πρυτάνεων με την υπουργό, υπήρξε συνάντηση του πρύτανη της Πάτρας όπου ζήτησε από την κ. Κεραμέως κατά παρέκκλιση να εξαιρεθεί το θέμα των προτάσεων του Πανεπιστημίου της Πάτρας, προχωρώντας μόνο για την Αχαΐα με Προεδρικό Διάταγμα τη διαδικασία, επεσήμανε ο κ. Τριανταφυλλόπουλος τονίζοντας: «Ερωτώ την κυβέρνηση και τους βουλευτές του νομού μας: γιατί η Αχαΐα εξαιρείται από το γενικό πλάνο που υπάρχει για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση; Γιατί γινόμαστε πειραματόζωο!;».

Κλείνοντας ο αντιδήμαρχος επεσήμανε ότι, όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση, τα ποσοστά σαφώς και δεν είναι με το μέρος μας, αφού βρισκόμαστε στο στάδιο της ολοκλήρωσης του ελέγχου από το ΣτΕ για τη διαδικασία της υπογραφής του Προεδρικού Διατάγματος, ωστόσο μέχρι και σήμερα ακόμα δεν έχει κλείσει το θέμα και ο αγώνας, όπως μέχρι σήμερα ουδέποτε εγκαταλείφθηκε, έτσι θα πρέπει να συνεχιστεί και να ενταθεί με ακόμα δυναμικότερες κινητοποιήσεις.

 

Εβδομαδιαίο Δρομολόγιο Κινητής Αστυνομικής Μονάδας Αχαΐας

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας πληροφορεί τους πολίτες ότι η Κινητή Αστυνομική Μονάδα της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αχαΐας την ερχόμενη εβδομάδα (18/4 έως 24/4) θα βρίσκεται στις εξής περιοχές:
Τη Μεγάλη Δευτέρα 18/4 και κατά τις ώρες 5μ.μ. έως 1π.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Δυτικής Αχαΐας, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Ματαράγκα – Άγιος Κωνσταντίνος – Σπάτα  –  Μιχόι – Κάνδαλος – Άνω Βελίτσες – Κάτω Βελίτσες».
Τη Μεγάλη Τρίτη 19/4 και κατά τις ώρες 9π.μ. έως 3μ.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Καλαβρύτων, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Γουμένισσα – Δροσάτο – Κορφές – Πετσάκοι – Βάλτα – Πλατανιώτισσα».
Τη Μεγάλη Τετάρτη 20/4 και κατά τις ώρες 5μ.μ. έως 1π.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Ερυμάνθου, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Μοίραλι – Θωμαίϊκα – Βετέικα – Ρακίτα – Λεόντιο – Δεμέστιχα – Αγρίδι – Ροδιά».
Τη Μεγάλη Πέμπτη 21/4 και κατά τις ώρες 9π.μ. έως 3μ.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Κλειτορίας, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Tριπόταμα – Άγιος Βασίλειος – Πάος – Βεσίνι- Χόβολη – Πεύκο – Αμυγδαλιά – Σκοτάνη – Φίλια – Λευκάσιο».
Τη Μεγάλη Παρασκευή 22/4 και κατά τις ώρες 9π.μ. έως 4μ.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Ακράτας, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Άνω Πλάτανος – Καλαμιάς – Πύργος – Βαλιμή – Αγία Βαρβάρα – Ζαρούχλα – Περιστέρα – Μεσορρούγγι».
Το Μέγα Σάββατο 23/4 και κατά τις ώρες 9π.μ. έως 3μ.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Αιγιαλείας, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Τράπεζα – Άνω Διακοπτό – Κερνίτσα – Μαμουσιά».

Μέρος του συγγραφικού του έργου δώρισε στη Δημοτική Βιβλιοθήκη ο πρώην Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος

Με 20 τίτλους βιβλίων του Μητροπολίτη πρώην Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβροσίου, ο οποίος έκανε δωρεά μέρος του συγγραφικού του έργου, εμπλουτίστηκε η Δημοτική Βιβλιοθήκη Αιγίου «Γεώργιος Παναγόπουλος».

Με αφορμή τη δωρεά των βιβλίων ο πρόεδρος του ΝΠΔΔ «Πολιτισμός, Παιδεία, Αθλητισμός και Κοινωνική Προστασία» Δήμου Αιγιαλείας Παναγιώτης Ανδριόπουλος απέστειλε ευχαριστήρια επιστολή προς τον Σεβασμιώτατο, στην οποία αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής: «Στη σημερινή περίοδο πνευματικής κρίσης που διανύουμε, η έμπρακτη και διαρκής αρωγή στα πνευματικά ιδρύματα της πόλης μας αποτελεί για μας πηγή έμπνευσης και δύναμης να συνεχίσουμε το έργο μας».

Πρόγραμμα Αρχιερατικής Χοροστασίας Μεγάλης Εβδομάδος

0

Η Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας ενημερώνει τους ευσεβείς πιστούς ότι ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Ιερώνυμος κατά την περίοδο της Μεγάλης Εβδομάδος θα χοροστατήσει και θα λειτουργήσει σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα:

Κυριακή 17 Απριλίου, των Βαΐων

Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Λόγγου (Καταβασίες: 7.30π.μ.)

Το απόγευμα: Ακολουθία του Νυμφίου στον Ιερό Ναό Εισοδίων Αιγίου

(Έναρξη: 7μ.μ.)

 

Μεγάλη Δευτέρα  

Ιερό Ευχέλαιο στο δημαρχείο Αιγιαλείας (Έναρξη: 10π.μ.)

Το απόγευμα: Ακολουθία του Νυμφίου στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Μαμουσιάς (Έναρξη: 7μ.μ.)

 

Μεγάλη Τρίτη  

Το απόγευμα: Ακολουθία του Νυμφίου στον Ιερό ναό Αγίου Βασιλείου Σελιανιτίκων (Έναρξη: 7μ.μ.)

 

Μεγάλη Τετάρτη

Προηγιασμένη Θεία Λειτουργία στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Φανερωμένης Αιγίου (Ενάτη: 8.30π.μ.)

Το απόγευμα: Ακολουθία του Νυμφίου στον Ιερό Ναό Αγίου Χαραλάμπους Ακράτας (Έναρξη: 7μ.μ.)

 

Μεγάλη Πέμπτη  

Θεία Λειτουργία του Μεγάλου Βασιλείου στον Ιερό Ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Αραχωβιτίκων (Προσέλευση Αρχιερέως: 7.30π.μ.)

Το απόγευμα: Ακολουθία των Παθών στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Φανερωμένης Αιγίου (Έναρξη: 7μ.μ.)

 

Μεγάλη Παρασκευή

Ακολουθία της Αποκαθηλώσεως στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Καλαβρύτων (Έναρξη Εσπερινού: 10.30π.μ.)

Το απόγευμα: Ακολουθία του Επιταφίου στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Φανερωμένης Αιγίου (Έναρξη: 7μ.μ.)

 

Μέγα Σάββατο  

Θεία Λειτουργία Μεγάλου Βασιλείου στον Ιερό Ναό Αγίων Πάντων Κοιμητηρίου Αιγίου (Προσέλευση Αρχιερέως: 7.30π.μ.)

Το απόγευμα: Ακολουθία της Αναστάσεως και Θεία Λειτουργία στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Φανερωμένης Αιγίου (Έναρξη: 10.45μ.μ.)

 

Κυριακή 24 Απριλίου, Λαμπροφόρος Ανάστασις του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού 

Εσπερινός της Αγάπης στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Φανερωμένης Αιγίου (Έναρξη: 10.30π.μ.)

 

Συντονισμός ελέγχων στην Π.Ε. Αχαΐας εν όψει της εορταστικής περιόδου

Σύσκεψη για την εντατικοποίηση των ελέγχων στην αγορά εν όψει της εορταστικής περιόδου με σκοπό την προστασία της υγείας του καταναλωτή αλλά και την αποφυγή φαινομένων αισχροκέρδειας πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Αχαΐας Χαράλαμπου Μπονάνου.

Οι έλεγχοι γίνονται εντατικά κυρίως σε καταστήματα ειδών διατροφής, σούπερ μάρκετ, καταστήματα κατεψυγμένων τροφίμων, κρεοπωλεία, λαϊκές αγορές και καταστήματα τυροκομικών. Στόχος των ελέγχων είναι αφενός η διασφάλιση της δημόσιας υγείας και αφετέρου η εύρυθμη λειτουργία της αγοράς, εμπεδώνοντας πνεύμα καλής συνεργασίας με τους επαγγελματίες.

Ο κ. Μπονάνος μεταξύ των υπολοίπων τόνισε: «Σε αυτή τη δύσκολη εποχή απαιτείται όπως οι υπηρεσίες μας δείξουν την απαραίτητη προσοχή και αυστηρότητα σε ζητήματα ελέγχου της ποιότητας και της ασφάλειας των αγαθών που διακινούνται στην αγορά τις ημέρες του Πάσχα, αλλά και να ακυρώσουμε προσπάθειες παραπλάνησης του καταναλωτικού κοινού. Οι έλεγχοι θα είναι συνεχείς, συνεπείς και ολοκληρωμένοι στην προσπάθεια που κάνουμε όλοι να πατάξουμε αντικοινωνικά φαινόμενα αισχροκέρδειας».

Στη σύσκεψη συμμετείχαν από την Αστυνομική Διεύθυνση Αχαΐας ο Αστυνομικός Υποδιευθυντής Π. Τσίρκας, από τον ΕΦΕΤ ο Ν. Νιφόρας, από την Επιθεώρηση Εργασίας Πάτρας η Β. Σεϊντή, οι Γενικοί Διευθυντές ΠΔΕ και οι Προϊστάμενοι Διευθύνσεων Π.Ε. Αχαΐας των αρμόδιων ελεγκτικών υπηρεσιών.

Συνάντηση αρχηγών δημοτικών παρατάξεων τη Μεγάλη Τρίτη στο γραφείο του δημάρχου Αιγιαλείας

Με αντικείμενο συζήτησης τα σημαντικά ζητήματα του δήμου, ο δήμαρχος Δημήτρης Καλογερόπουλος συγκαλεί συνάντηση με τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων τη Μεγάλη Τρίτη 19 Απριλίου στις 2μ.μ. στο γραφείο του, στο δημαρχείο Αιγιαλείας.

Μεταξύ των θεμάτων που θα συζητηθούν είναι η πλατεία Αγίας Λαύρας, η Σχολή Φυσικοθεραπείας αλλά και όποια ζητήματα τεθούν επί τάπητος κατά τη διάρκεια της συνάντησης.