Συλλήψεις στο Αίγιο για κλοπή και καταδικαστική απόφαση

Συνελήφθη χθες το απόγευμα στο Αίγιο, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Αιγιαλείας, μια 15χρονη ανήλικη, διότι εισήλθε σε κατάστημα και αφαίρεσε ενδύματα, συνολικής αξίας περίπου 40 ευρώ.
Επιπλέον, συνελήφθη η μητέρα της για το αδίκημα της παραμέλησης της εποπτείας της.

Λίγο αργότερα αστυνομικοί του ίδιου Τμήματος συνέλαβαν έναν άνδρα, διότι εκκρεμούσε σε βάρος του καταδικαστική απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Αιγίου, με την
οποία του επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 18 μηνών για ενδοοικογενειακή βία.

Και οι τρεις συλληφθέντες θα οδηγηθούν σήμερα στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αιγίου.

Ζωντανά (σε live streaming μετάδοση) από το AIGIALEIA TV η αυριανή εκδήλωση της ΔΗΜ.Τ.Ο. ΝΔ Αιγιάλειας με επίσημο καλεσμένο τον υπουργό Εσωτερικών Μάκη Βορίδη

Με επίσημο καλεσμένο τον υπουργό Εσωτερικών Μάκη Βορίδη θα πραγματοποιηθεί αύριο (Τετάρτη, 6 Απριλίου) η εκδήλωση της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης ΝΔ Αιγιάλειας που είχε προγραμματιστεί για τις 28 Φεβρουαρίου αλλά αναβλήθηκε κατόπιν σχετικής απόφασης της Γραμματείας Οργανωτικού της ΝΔ λόγω των δραματικών γεγονότων στην Ουκρανία.

Υπενθυμίζεται ότι η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο εστιατόριο «Λιόπετρο» (Φωνησκαριά Αιγίου), έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στις 7.30μ.μ. και θα περιλαμβάνει (πλην της συνεστίασης) ομιλία από τον κ. Βορίδη που θα αναφερθεί στις τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις. Διευκρινίζεται ότι ισχύουν κανονικά οι προσκλήσεις που έχουν ήδη διατεθεί.

Επειδή, λόγω των περιοριστικών υγειονομικών μέτρων έχει διατεθεί μικρός αριθμός προσκλήσεων, όσοι επιθυμούν μπορούν να παρακολουθήσουν ζωντανά την εκδήλωση από το κανάλι μας (“Aigialeia TV”), πατώντας πάνω στον ακόλουθο σύνδεσμο (link):

«Κλικ Ζωής» για τους ηλικιωμένους από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας

Τη δωρεάν υπηρεσία «αυτόνομης διαβίωσης και ασφαλούς γήρανσης ηλικιωμένων» παρουσίασε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας με την υποστήριξη της «Γνώμων» Πληροφορικής, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα στο συνεδριακό κέντρο της «Αγοράς Αργύρη», στην Πάτρα.

Πρόκειται για ένα νέο καινοτόμο πρόγραμμα παροχής υπηρεσιών τηλεφροντίδας με αποδέκτες τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας.

Στην ομιλία του ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής: «Με γνώμονα τις δυσκολίες που διαπιστώσαμε ότι κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν οι ηλικιωμένοι και το οικογενειακό περιβάλλον τους στο διάστημα της πανδημίας, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε δράσεις που θα παρέχουν δωρεάν υπηρεσίες και θα διευκολύνουν τη διαβίωση των ηλικιωμένων. Μία από αυτές είναι η δράση «Παροχή υπηρεσιών Αυτόνομης Διαβίωσης και Ασφαλούς Γήρανσης Ηλικιωμένων στη Δυτική Ελλάδα» που εντάξαμε στο Επιχειρησιακό μας Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2014-2020» και χρηματοδοτούμε με 1,29 εκατ. Ευρώ».

Ουσιαστικά, η υπηρεσία «Κλικ ζωής» προσφέρει 24ωρη τηλεφωνική υποστήριξη και παρακολούθηση σε ηλικιωμένους που ζουν μόνοι τους ή/και είναι χρόνια πάσχοντες. Μέσω της ειδικής συσκευής (κουμπί πανικού, ανιχνευτής πτώσης, γεωεντοπισμός), προσφέρεται εξατομικευμένη προσοχή, η οποία όχι μόνο βελτιώνει τις συνθήκες ασφαλείας, αλλά και μειώνει το αίσθημα της μοναξιάς και το φόβου στην καθημερινή ζωή. Αξίζει να αναφερθεί ότι το πρότυπο Κέντρο Διαχείρισης κλήσεων είναι στελεχωμένο με κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό, το οποίο έχει άμεση πρόσβαση στο αρχείο κάθε ηλικιωμένου.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκε και ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Αχαΐας και αρμόδιος για θέματα δημόσιας υγείας Χαράλαμπος Μπονάνος, ο οποίος σημείωσε: «Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας είναι εδώ με δράσεις που αποδεικνύουν την κοινωνική της αποστολή και θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα σε όσους έχουν ανάγκη παρέχοντας τους δωρεάν υπηρεσίες όπως αυτή που ξεκινάει να υλοποιείται και ευελπιστούμε μελλοντικά να την επεκτείνουμε ώστε να συμπεριληφθούν περισσότερα από 1000 άτομα».

Ο Γενικός Διευθυντής Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας Χρήστος Παπασημακόπουλος ανέφερε μεταξύ άλλων πως «το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου συνόλου δράσεων της ΠΔΕ που υλοποιείται από τη Γενική Διεύθυνση Υγείας. Στα πλαίσια αυτά, θα προγραμματιστεί και στους τρείς νομούς εκπαίδευση επαγγελματιών υγείας και κοινωνικής μέριμνας σε όλους τους δήμους και φορείς της κοινωνίας των πολιτών».

Από την πλευρά του ο Διευθυντής Περιφερειακής Ανάπτυξης της «Γνώμων» Πληροφορικής Λιβέριος Σταυρόπουλος ανέφερε: «Η προτεινόμενη υπηρεσία υποβοήθησης διαβίωσης ηλικιωμένων έχει σκοπό να συμβάλλει στην αντιμετώπιση της απομόνωσης και ένδειας των ηλικιωμένων, είναι πλήρως εναρμονισμένη με τον κοινωνικό ρόλο και τις αρμοδιότητες της Περιφέρειας εξυπηρετώντας την κοινωνική ανάγκη για τη στήριξη και ένταξη. Το «Κλικ Ζωής» στο πλαίσιο του έργου παροχής υπηρεσιών αυτόνομης διαβίωσης και ασφαλούς γήρανσης των ηλικιωμένων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας έρχεται να στηρίξει και να προάγει την προσπάθεια δημιουργίας μιας κεντρικής υπηρεσίας υποστήριξης των ηλικιωμένων».

Η Γεροντολόγος, Νομικός με εξειδίκευση το δίκαιο υγείας Μαρία Ζαφειροπούλου έκανε αναφορά στο πρόγραμμα μιλώντας για τις προκλήσεις στη διασύνδεση δομών και στην εκπαίδευση επαγγελματιών και ηλικιωμένων, ενώ η Σύμβουλος Περιφερειακής Ανάπτυξης Βίβιαν Τασσόπουλου παρουσίασε τη πορεία του συγκεκριμένου έργου, ανιχνεύοντας τις ανάγκες των ηλικιωμένων.

Τέλος, στην εκδήλωση παρευρέθηκαν μεταξύ άλλων, ο Αντιπεριφερειάρχης Συντονισμού Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Τάκης Παπαδόπουλος και ο Αντιπεριφερειάρχης Οικονομικής Πολιτικής και Δημοσιονομικού Ελέγχου Ανδρέας Φίλιας.

Να σημειωθεί ότι οι ενδιαφερόμενοι του προγράμματος μπορούν να υποβάλουν αίτηση τηλεφωνικά μέχρι τις 30 Απριλίου 2022 καλώντας στον αριθμό 2611 100425. Επίσης μπορούν λάβουν περισσότερες λεπτομέρειες μέσα από τη διαδικτυακή σελίδα του έργου pde.clickzois.gr

Παραλαβή και διανομή ειδών ιματισμού την Παρασκευή (7/4) από την Κοινωνική Ιματιοθήκη

Ανοιχτή θα είναι την ερχόμενη Παρασκευή, 7 Απριλίου, η Κοινωνική Ιματιοθήκη, που λειτουργεί εδώ και χρόνια η Ιερά Μητρόπολη σε συνεργασία με την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Αιγιαλείας επί της συμβολής των οδών Μητροπόλεως και Μελετοπούλων.

Η Κοινωνική Ιματιοθήκη θα είναι ανοιχτή από τις 5μ.μ. έως τις 7μ.μ., χρονικό διάστημα όπου θα γίνεται παραλαβή και διανομή ειδών ιματισμού και άλλων αναγκαίων σε ενδεείς συνανθρώπους μας.

Υπεύθυνη είναι η Ντία Παναγοπούλου (τηλ.: 6942 982430).

 

Επιμορφωτικά σεμινάρια με θέματα της σύγχρονης εκπαιδευτικής πραγματικότητας τον Μάιο στο δημοτικό σχολείο Ροδοδάφνης

Mία σειρά επιμορφωτικών διά ζώσης σεμιναρίων με θέματα της σύγχρονης εκπαιδευτικής πραγματικότητας που απευθύνονται σε Διευθυντές – Διευθύντριες και εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θα πραγματοποιηθούν στις 4, 11 και 16 Μαΐου στο δημοτικό σχολείο Ροδοδάφνης, στο πλαίσιο του Συλλογικού Προγραμματισμού Εκπαιδευτικού Έργου 202     1-2022.

Πιο συγκεκριμένα, το πρώτο σεμινάριο με θέμα «Ανάπτυξη ικανοτήτων συναισθηματικής νοημοσύνης ανθρώπινου δυναμικού σχολικής μονάδας» θα διεξαχθεί την Τετάρτη 4 Μαΐου, από τις 7μ.μ. έως τις 9μ.μ., με προσκεκλημένο ομιλητή τον κ. Νικόλαο Μάνεση, ΕΔΙΠ Πανεπιστήμιου Πατρών.

Το δεύτερο με θέμα «Αντιμετώπιση της επαγγελματικής εξουθένωσης των εκπαιδευτικών» θα γίνει την Τετάρτη 11 Μαΐου, από τις 7μ.μ. έως τις 9μ.μ., με προσκεκλημένο ομιλητή τον κ. Απόστολο Ραφαηλίδη, Αναπληρωτή Καθηγητή Πανεπιστήμιου Πατρών.

Το τρίτο (και τελευταίο) με θέμα «Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στη σχολική τάξη – Μελέτες περίπτωσης», θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 16 Μαΐου, από τις 7μ.μ. έως τις 9μ.μ., με προσκεκλημένο ομιλητή τον κ. Βασίλη Δημόπουλο, Δρ. Επιστημών Φιλοσοφίας της Παιδείας, Σ.Ε. ΠΕ 70.

Όπως κάνει γνωστό ο διευθυντής του δημοτικού σχολείου Ροδοδάφνης και Συντονιστής Ομάδας Δράσης Αλέξης Κατεργάρης, όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν μπορούν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους έως την Τετάρτη 27 Απριλίου 2022. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας βάσει της χρονικής σήμανσης υποβολής αίτησης συμμετοχής στην ακόλουθη φόρμα: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfz6q8WpVOud8eu4LXqDe6TLwiFIwe4gEv1Kef9RXJCTXhmQ/viewform?usp=sf_link

Να σημειωθεί ότι ο αριθμός των συμμετεχόντων θα είναι περιορισμένος (έως 25 άτομα) λόγω τήρησης των μέτρων περιορισμού της διασποράς του COVID 19. Αν οι αιτήσεις συμμετοχής υπερβούν τον προβλεπόμενο αριθμό, ενδεχομένως να παρασχεθεί δυνατότητα παρακολούθησης των σεμιναρίων μέσω της εφαρμογής webex meetings. Στην περίπτωση αυτή οι ενδιαφερόμενοι θα ενημερωθούν εγκαίρως με ηλεκτρονικό μήνυμα.

Με τα μέχρι στιγμής ισχύοντα, όσοι συμμετάσχουν στα εκπαιδευτικά σεμινάρια υποχρεούνται να υποβάλουν δήλωση παρουσίας και συμμετοχής στη διά ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία με βάση το πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης ή αρνητικού rapid test ή self-test στην πλατφόρμα «edupass.gov.gr» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπό στοιχεία 124068/ΓΔ4/1.10.2021 κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων, Υγείας και Επικρατείας (Β’ 4558). Η συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων γίνεται αποκλειστικά και μόνο για την κατάλληλη οργάνωση και διεξαγωγή του σεμιναρίου. Για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, η συλλογή και επεξεργασία τους γίνεται με βάση την κείμενη νομοθεσία (Κανονισμός ΕΕ 2016/679, GDPR – ΓΚΠΔ).

Επίσκεψη του Βοηθού Περιφερειάρχη Παναγιώτη Σακελλαρόπουλου στον ΕΛΓΑ

Συνάντηση συνεργασίας είχε ο Εντεταλμένος Σύμβουλος / Βοηθός Περιφερειάρχη Παναγιώτης Σακελλαρόπουλος στον Οργανισμό Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεων Πάτρας, με τον Αντιπρόεδρο του Οργανισμού Νικόλαο Δούκα, το Διευθυντή του υποκαταστήματος ΕΛΓΑ Πατρών Γιώργο Τσιλιγιάννη και το Γενικό Διευθυντή Περιφερειακής Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της Π.Δ.Ε. Σταύρο Βέρρα.

Ο κ. Σακελλαρόπουλος, ως αρμόδιος για τον προγραμματισμό μελετών και αναπτυξιακών προγραμμάτων Αγροδιατροφής και συντονιστής των παραγωγικών τάξεων για θέματα συνεταιριστικής αγροτικής πολιτικής στις ομάδες παραγωγών της Π.Ε. Αχαΐας, συζήτησε με τα στελέχη του ΕΛΓΑ ζητήματα της αγροτικής οικονομίας, ενώ κατέθεσε και ένα υπόμνημα με προτάσεις σχετικά με τις εκτιμήσεις και τις αποζημιώσεις των ζημιών που έχουν προκληθεί σε περιοχές της Περιφέρειας που επλήγησαν από τις πυρκαγιές του καλοκαιριού του 2021 και εν συνεχεία από τις πλημμύρες του περασμένου Δεκεμβρίου.

Οι προτάσεις αφορούν στη διευκόλυνση και επιτάχυνση των διαδικασιών για την καταβολή αποζημιώσεων.

 

Μέτρο ενίσχυσης για ιδιωτική αποθεµατοποίηση του χοίρειου κρέατος σε ενδιαφερόμενους κτηνοτρόφους στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας

0

Η Γενική Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας ανακοινώνει ότι, σε συνέχιση της ψήφισης του υπ’ αριθµ. (ΕΕ) 2022/470 Εκτελεστικού Κανονισµού της Επιτροπής και σε εφαρμογή της με αριθμ. 1683/174338/2020 ΥΑ (ΦΕΚ Β΄2762), έχει ανοίξει το μέτρο της ενίσχυσης για ιδιωτική αποθεµατοποίηση στον τομέα του χοίρειου κρέατος σε ενδιαφερόμενους αποθεµατοποιητές κατόπιν αίτησης.

Δικαιούχοι προς υπαγωγή στο πρόγραμμα είναι φυσικά ή νομικά πρόσωπα ή Συλλογικοί Φορείς Κτηνοτρόφων (όπως Συνεταιρισμοί, Ομάδες Παραγωγών, Οργανώσεις Παραγωγών) που ασκούν οικονομική δραστηριότητα στον τομέα του κρέατος και των προϊόντων του, νόμιμοι κάτοχοι των προς αποθεματοποίηση προϊόντων. Οι παραπάνω θα πρέπει να είναι εγκεκριμένοι/καταχωρημένοι από τον ΕΦΕΤ για τη δραστηριότητά τους στο πλαίσιο του κανονισμού (ΕΚ) 853/2004 και εγγεγραμμένοι στην ηλεκτρονική εφαρμογή «ΑΡΤΕΜΙΣ».

Κάθε αίτηση αφορά ελάχιστη ποσότητα τουλάχιστον 10 τόνων προϊόντων χωρίς κόκαλα και 15 τόνων άλλων προϊόντων.

Η τελευταία ημερομηνία για την υποβολή των αιτήσεων είναι η 29η Απριλίου 2022.

Σημειώνεται ότι αρμόδια Αρχή για την διαχείριση του μέτρου είναι ο Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο Τμήμα Λειτουργίας Αγοράς και Εφαρμογής Παρεμβάσεων της Διεύθυνσης Άμεσων Ενισχύσεων και Αγοράς του ΟΠΕΚΕΠΕ, στην Μαρία Κούρου (τηλ. 210 8802431, ∆οµοκού 5, ΤΚ 10445, Αθήνα).

 

Συμμετοχή του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Αιγίου στην 24ωρη γενική πανελλαδική απεργία που κήρυξε για την Τετάρτη η ΓΣΕΕ

Στην 24ωρη Γενική Πανελλαδική Πανεργατική Απεργία που κήρυξε η ΓΣΕΕ για μεθαύριο, Τετάρτη 6 Απριλίου, θα συμμετάσχει και το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Αιγίου, έπειτα από σχετική απόφαση που έλαβε η διοίκησή του.

Μάλιστα, σε ανακοίνωση που εξέδωσε το διοικητικό συμβούλιο αναφέρονται τα εξής: «Πέρασαν πάνω από δεκατέσσερα χρόνια που μία βαθιά κρίση ξεκίνησε. Μία κρίση που επηρέασε με το χειρότερο τρόπο τα εισοδήματά μας, τα σχέδιά μας, τις ζωές μας και κυρίως μια κρίση που έμελλε να είναι η πρώτη μίας σειράς κρίσεων, που δυστυχώς συνεχίζονται μέχρι σήμερα. Δεκατέσσερα χρόνια κρίσης που δημιούργησαν μεγαλύτερες ανισότητες και περισσότερες οικονομικές δυσκολίες σε εκατομμύρια εργαζόμενες και εργαζόμενους.

Ο μισθός δεν φτάνει και ο λογαριασμός για κάθε εργατική οικογένεια απλά δεν βγαίνει. Και αυτό πρέπει να αλλάξει άμεσα. Και πρέπει ν’ αλλάξει, γιατί δεν νοείται ανάπτυξη που δεν προϋποθέτει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και δεν υπάρχει μέλλον που δεν περνάει από την ανθρώπινη προοπτική.

Δυστυχώς στην Ελλάδα του 2022 από τη μια μεριά έχουμε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες οι οποίες συνεχώς αυξάνονται και από την άλλη τα ισχυρά οικονομικά συμφέροντα και τις κυβερνήσεις που τα υπηρετούν που αντί να δίνουν σταθερή δουλειά με αξιοπρεπή μισθό «χρυσώνουν» το χάπι της ανεργίας με ολιγόμηνες συμβάσεις και επιδόματα.

Κοντά σε όλα αυτά δεν έχουμε δει ακόμα στο πλήρες μέγεθος τους τις επιπτώσεις από τον πόλεμο στην Ουκρανία που ήδη έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην Ελληνική αγορά.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι, το μέλλον που κάποιοι προετοιμάζουν για τους εργαζόμενους είναι δυσοίωνο και αυτό μπορεί να ανατραπεί μόνο με τον οργανωμένο αγώνα όλων μας. Όλοι μαζί θα αντισταθούμε κι όλοι μαζί θα νικήσουμε».

 

Η ανακοίνωση συνεχίζει με το «πακέτο» διεκδικήσεων των εργαζομένων που είναι το ακόλουθο:

Επαρκής και δίκαιος κατώτατος μισθός με άμεση επαναφορά του κατώτατου μισθού στα 751 ευρώ.

Άμεση έναρξη συλλογικών διαπραγματεύσεων για την κατάρτιση Κλαδικών και Ομοιοεπαγγελματικών Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.

Άμεση αποτροπή της φτωχοποίησης του λαού.

Άμεση αποκατάσταση των εγγυήσεων της συλλογικής εργατικής προστασίας στις συλλογικές συμβάσεις εργασίας.

Άμεση κατάργηση των εμποδίων στην ελεύθεση συνδικαλιστική δράση.

Άμεση αποκατάσταση των θεμελιωδών εργατικών δικαιωμάτων και της εργατικής προστασίας με σταθερή και πλήρη πενθήμερη εργασία με θωράκιση του 40ωρου, αύξηση του υποχρεωτικού χρόνου ανάπαυσης, αύξηση της αμοιβής της υπερωρίας και κατάργηση όλων των ευελιξιών στο ωράριο εργασίας.

Προστασία της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων με υποχρεωτική χορήγηση Μέσων Ατομικής Προστασίας, με επανεξέταση των κανονισμών εργασίας στα θέματα υγείας και ασφάλειας και με εντατικοποίηση των ελέγχων συμμόρφωσης των επιχειρήσεων στις υποχρεώσεις τους. Πρόσβαση όλων σε ποιοτικές δημόσιες υπηρεσίες υγείας, πρόνοιας και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.

Καμία περικοπή του επικίνδυνου και ανθυγιεινού επιδόματος σε μισθοδοτούμενους με το ενιαίο μισθολόγιο εργαζόμενους, με συμβάσεις ΙΔΑΧ και ΙΔΟΧ σε φορείς του δημοσίου. Άμεση επέκτασή του και σε ειδικότητες που σήμερα δεν χορηγείται και το δικαιούνται.

Καμία απόλυση και άμεση επαναπρόσληψη όλων των εργαζομένων που απολύθηκαν ή δρομολογείται η απόλυσή τους στις μεγάλες βιομηχανικές μονάδες της χώρας.

Τέλος, το ΔΣ του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Αιγίου καλεί τα μέλη του να δώσουν δυναμικό «παρών» στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που έχει προγραμματιστεί για την Τετάρτη (στις 11π.μ.) στην Αθήνα και συγκεκριμένα στην Πλατεία Κλαυθμώνος.

 

 

Εβδομαδιαίο Δρομολόγιο Κινητής Αστυνομικής Μονάδας Αχαΐας

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας πληροφορεί τους πολίτες ότι η Κινητή Αστυνομική Μονάδα της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αχαΐας την ερχόμενη εβδομάδα (4/4 έως 10/4) θα βρίσκεται στις εξής περιοχές:
Την Δευτέρα 4 Απριλίου και κατά τις ώρες 5μ.μ. έως 1π.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Δυτικής Αχαΐας, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Ματαράγκα – Άγιος Κωνσταντίνος – Σπάτα  –  Μιχόι – Κάνδαλος – Άνω
Βελίτσες – Κάτω Βελίτσες».
Την Τρίτη 5/4 και κατά τις ώρες 9π.μ. έως 3μ.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Καλαβρύτων, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Κούτελη – Κέρτεζη – Καλλιφώνιο – Λαγοβούνι – Κάνδαλος  –  Πριόλιθος».
Την Τετάρτη 6/4 και κατά τις ώρες 5μ.μ. έως 1π.μ. στην περιοχή
του Αστυνομικού Τμήματος Ερυμάνθου, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Βαλμαντούρα – Ελληνικό – Λακκώματα – Καλούσι».
Την Πέμπτη 7/4 και κατά τις ώρες 9π.μ. έως 3μ.μ. στην περιοχή
του Αστυνομικού Τμήματος Κλειτορίας, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Tριπόταμα – Άγιος Βασίλειος – Πάος – Βεσίνι- Χόβολη – Πεύκο – Αμυγδαλιά – Σκοτάνη – Φίλια – Λευκάσιο».
Την Παρασκευή 8/4 και κατά τις ώρες 9π.μ. έως 3μ.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Ακράτας, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Άνω Πλάτανος – Καλαμιάς – Πύργος – Βαλιμή – Αγία Βαρβάρα – Ζαρούχλα – Περιστέρα – Μεσορρούγγι».
Το Σάββατο 9/4 και κατά τις ώρες 9π.μ. έως 3μ.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Αιγιαλείας, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Άλσος – Μάγειρας – Αράχωβα – Αρραβωνίτσα – Μυρόβρυση – Βερίνο – Γρηγόρι – Λάκκα – Μερτίδι – Άγιος Κωνσταντίνος».
Την Κυριακή 10/4 και κατά τις ώρες 8π.μ. έως 2μ.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Κλειτορίας, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Καστέλι –Κάτω Δρυμός – Κλείτορας – Αροανία – Αγρίδι – Λεχούρι – Λειβάρτζι – Ψωφίδα».

Συνελήφθη μέλος εγκληματικής οργάνωσης για διάπραξη απατών σε βάρος πολιτών – Εξιχνιάσθηκαν συνολικά 16 περιπτώσεις απατών σε Αιγιάλεια και Πάτρα

Συνελήφθη χθες το απόγευμα στο Αίγιο, από αστυνομικούς του Τμήματος
Ασφαλείας Αιγιαλείας με την συνδρομή αστυνομικών της Υποδιεύθυνσης
Ασφάλειας Πατρών, μία αλλοδαπή γυναίκα, σε βάρος της οποίας σχηματίσθηκε δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση και διάπραξη απατών.
Ειδικότερα, προχθές το απόγευμα, άγνωστος δράστης επικοινώνησε
τηλεφωνικά με ηλικιωμένη και προσποιούμενος τον αστυνομικό με το
πρόσχημα ότι η κόρη της έχει εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα με θανάσιμο
τραυματισμό, της απαίτησε 30.000 ευρώ, προκειμένου η κόρη της να
αποφύγει τις ποινικές συνέπειες από το δήθεν τροχαίο ατύχημα.
Στη συνέχεια η συλληφθείσα μετέβη σε πλατεία της πόλης του Αιγίου, όπου
συναντήθηκε με την παθούσα και παρέλαβε από αυτήν το χρηματικό ποσό των 2.000 ευρώ.
Οι αστυνομικοί, στο πλαίσιο
επισταμένων αναζητήσεων, εντόπισαν χθες το απόγευμα την δράστιδα στο
Αίγιο και την συνέλαβαν.
Σε σωματικό έλεγχο που ενήργησαν στη συλληφθείσα βρήκαν και κατέσχεσαν το χρηματικό ποσό των 1.250 ευρώ και ένα κινητό τηλέφωνο, ενώ σε έρευνα που ακολούθησε σε ενοικιαζόμενο δωμάτιο όπου διέμενε η δράστιδα βρήκαν επίσης και κατάσχεσαν 2.000 ευρώ.
Από την προανάκριση που ενήργησαν οι άνδρες του Τμήματος Ασφαλείας
Αιγιαλείας σε συνεργασία με αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Πατρών, προέκυψε ότι τα μέλη της εγκληματικής ομάδας από τον περασμένο Ιανουάριο έως χθες (2/4) διέπραξαν συνολικά 15 απάτες, εκ των
οποίων 12 απόπειρες σε βάρος ηλικιωμένων πολιτών.
Ως προς την μεθοδολογία της εγκληματικής οργάνωσης επισημαίνεται ότι τα μέλη της, έχοντας δομημένη και διαρκή δράση, τηλεφωνούσαν σε πολίτες προσποιούμενοι τους ιατρούς και με το πρόσχημα ότι οικείοι τους έχουν
εμπλακεί σε τροχαία ατυχήματα με σοβαρό τραυματισμό, απαιτούσαν χρήματα προκειμένου οι εμπλεκόμενοι συγγενείς τους να υποβληθούν σε επείγουσα χειρουργική επέμβαση.
Σε άλλες περιπτώσεις επικοινωνούσαν με πολίτες προσποιούμενοι τους
αστυνομικούς και με το πρόσχημα ότι οικείοι τους έχουν προκαλέσει
τροχαίο και προκειμένου να απόσχουν της ποινικής οδού απαιτούσαν
χρηματικά ποσά ή κοσμήματα.
Το παράνομο περιουσιακό όφελος που αποκόμισαν οι δράστες από την
διάπραξη των απατών ανέρχεται συνολικά στις 40.000 ευρώ, ενώ
αποπειράθηκαν να αφαιρέσουν από τα υποψήφια θύματά τους 761.000 ευρώ.
Η συλληφθείσα θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αιγίου, ενώ
συνεχίζονται οι έρευνες προκειμένου να διακριβωθεί τυχόν εμπλοκή της και
σε άλλες αξιόποινες πράξεις.