Δημοτικό σχολείο Αβύθου και Ομάδα Πρόληψης «Διέξοδος» Αιγίου μαζί στην προσπάθεια ενδυνάμωσης και ενίσχυσης της ψυχικής υγείας των μαθητών

Ένα δίωρο βιωματικό εργαστήρι στο δημοτικό σχολείο Αβύθου με τίτλο «Ο εαυτός μου και οι άλλοι» με τη συμμετοχή  μαθητών Δ’ τάξης, υλοποίησε την Κυριακή η Εθελοντική Ομάδα Πρόληψης «Διέξοδος» Αιγίου του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αχαΐας «Καλλίπολις».

Το περιεχόμενο του βιωματικού εργαστηρίου ήταν βασισμένο στο εγκεκριμένο από το Ι.Ε.Π εκπαιδευτικό υλικό «Εγώ κι Εσύ, Δυναμώνουμε μαζί!» του Κέντρου Πρόληψης Π.Ε Αχαΐας «Καλλίπολις». Η εν λόγω δράση αποτελεί μέρος μιας ολιστικής και πολυεπίπεδης παρέμβασης που υλοποιείται τη φετινή χρονιά στη συγκεκριμένη σχολική κοινότητα.

Στόχοι του εργαστηρίου ήταν να ενισχυθεί η επίγνωση των παιδιών για κάποια στοιχεία του εαυτού τους, να εξοικειωθούν στη διαδικασία της αυτοπαρουσίασης και να ενισχύσουν την αυτοεκτίμησή τους.

Η αλληλεπίδραση των παιδιών μέσα στην ομάδα των συνομηλίκων και οι βιωματικές διαδικασίες που αξιοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της παρέμβασης προσέφεραν το κατάλληλο πλαίσιο και ερεθίσματα στους μαθητές, ώστε να μπουν σε μια διαδικασία ενδοσκόπησης για να γνωρίσουν καλύτερα τον εαυτό τους και τους άλλους, να ενισχυθεί η αυτογνωσία και αυτοεικόνα τους και να ενισχυθεί η πίστη στην προσωπική τους αξία και μοναδικότητα. Στοιχεία που συμβάλλουν στο χτίσιμο της αυτοεκτίμησης, του σεβασμού και της πίστης στον εαυτό τους και κατ’ επέκταση στην ενδυνάμωσή τους και την προαγωγή της ψυχικής τους υγείας.

Με ανακοίνωσή τους τα μέλη της Εθελοντικής Ομάδας «Διέξοδος» Αιγίου ευχαριστούν για τη συνεργασία τον Διευθυντή του δημοτικού σχολείου Αβύθου, τους εκπαιδευτικούς, τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και τα παιδιά που συμμετείχαν σε αυτή τη δράση.

 

Ενημερωτική ημερίδα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας με φορείς και συλλόγους για τα αδέσποτα ζώα

«Υιοθετούμε ένα αδέσποτο με υπευθυνότητα» ήταν το μήνυμα της εκδήλωσης ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης που πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα αδέσποτων ζώων συντροφιάς. Την όλη εκδήλωση διεύθυνε ο Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας Έρευνας και Καινοτομίας Φωκίωνας Ζαΐμης σε συνεργασία με τον Αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Ανάπτυξης, Θεόδωρο Βασιλόπουλο.

Κατά τη διάρκεια της ημερίδας ακούστηκαν πολλές ενδιαφέρουσες απόψεις και τρόποι λύσης του μεγάλου προβλήματος των αδέσποτων ζώων. Μέσα από τη διαλογική συζήτηση κατά τη διάρκεια της ημερίδας έγινε αντιληπτό και εύκολα κατανοητό ότι μόνο με σωστή και εντατική συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων και των απλών πολιτών μπορεί να υπάρξει λύση στο πρόβλημα.

Ο εθελοντισμός αποτελεί ένα πολύ σπουδαίο κομμάτι της φροντίδας των αδέσποτων. Επίσης η ημέρα αυτή μας θυμίζει τις ηθικές υποχρεώσεις που έχουμε απέναντι τους.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι υπεύθυνοι έδωσαν οδηγίες και συμβουλές για τους τρόπους συμπεριφοράς των κατοίκων όταν συναντούν ένα αδέσποτο ζώο, καθώς και για το πώς μπορούμε να διασφαλίσουμε ιδανικές συνθήκες διαβίωσης για τα ζώα και συμβίωσης με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας.

«Αυτό που απαιτείται είναι μια εκστρατεία ενημέρωσης για τη στείρωση των ζώων και τις ευθύνες των πολιτών ώστε σταδιακά να μειωθεί και να εξαλειφθεί το φαινόμενο των αδέσποτων ζώων που σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στην ασυνειδησία των ανθρώπων που εγκαταλείπουν είτε κουτάβια είτε μεγαλύτερα ζώα», δήλωσε ο κ. Ζαΐμης, συγχαίροντας όλους τους εθελοντές για την προσπάθεια που καταβάλλουν καθημερινά.

Ακόμη τονίστηκε ότι η βοήθεια των πολιτών με τη συμπεριφορά τους και την υπεύθυνη στάση τους είναι απαραίτητη προϋπόθεση σε αυτή την καθημερινή μάχη για την προστασία των αδέσποτων και κατ’ επέκταση της εικόνας της πόλης.

«Από την πλευρά μας θα προσπαθήσουμε και θα αγωνιστούμε να πετύχουμε τον σεβασμό και την ποιότητα ζωής των ζώων. Θεωρούμε απαραίτητη την αρμονική συμβίωση ανθρώπων και ζώων. Θα παλέψουμε να σταματήσει η με κάθε τρόπο εκμετάλλευσή τους από τον άνθρωπο .Θα αγωνιστούμε να σταματήσει η οποιουδήποτε κακοποίηση τους», ανέφερε επίσης ο κ. Ζαΐμης.

Από την Αιγιάλεια παρευρέθηκαν και πήραν το λόγο ο Αντιδήμαρχος Ποιότητας Ζωής Γιώργος Φραγκονικολόπουλος Γεώργιος και η πρόεδρος του Φιλοζωικού Σωματείου Αιγιαλείας «Τα Φιλαράκια» Διονυσία Σοφιανοπούλου.

Αρχαιρεσίες στην Ένωση Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας

Με μεγάλη προσέλευση στην κάλπη (επί συνόλου 304 εγγεγραμμένων μελών ψήφισαν 290) διεξήχθησαν χθες οι αρχαιρεσίες για την εκλογή των νέων μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, των Αντιπροσώπων αυτής στην Π.Ο.ΑΞΙ.Α. καθώς και των λοιπών οργάνων της.

Μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων στο διοικητικό συμβούλιο εκλέγονται ως τακτικά μέλη οι εξής:

Ανδρέας Πλέσσιας του Αθανασίου (85 ψήφοι)

Χρήστος Αθανασακόπουλος του Γεωργίου (66 ψήφοι)

Κυριάκος Σερέτης του Αλεξάνδρου (60 ψήφοι)

Ανδρέας Ανδρικόπουλος του Γεωργίου ( 59 ψήφοι )

Νικόλαος Καμπάς του Κων/νου (59 ψήφοι)

Μωυσής Μάριος Σεραφειμίδης του Αντωνίου (58 ψήφοι)

Κωνσταντίνος Γκερέκος του Νικολάου (48 ψήφοι)

Ως αναπληρωματικά μέλη εκλέγονται οι εξής:

Κωνσταντίνος Τάμπασης του Χρήστου (46 ψήφοι)

Γεώργιος Σταμουλακάτος του Δημητρίου (44 ψήφοι)

Γεώργιος Κούσης του Μιχαήλ (5 ψήφοι)

Ως αντιπρόσωποι στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Αξιωματικών Αστυνομίας (Π.Ο.ΑΞΙ.Α.) εκλέγονται οι:

Ανδρέας Πλέσσιας του Αθανασίου (105 ψήφοι)

Κωνσταντίνος Δελημάρης του Θεοδώρου (71 ψήφοι)

Χρήστος  Λαμπρόπουλος του Θεοδώρου (67 ψήφοι)

Γεώργιος Σταμουλακάτος του Δημητρίου (57 ψήφοι)

Κωνσταντίνος Γκερέκος του Νικολάου (56 ψήφοι)

Νικόλαος Καμπάς του Κων/νου (52 ψήφοι)

Δημήτριος Αντωνιάδης του Θεοδώρου (40 ψήφοι)

Ως αναπληρωματικοί εκλέγονται οι:

Απόστολος Καπνιάρης του Ιωάννη (38 ψήφοι)

Γεώργιος Κούσης του Μιχαήλ (15 ψήφοι)

Για την Ελεγκτική Επιτροπή οι εξής:

Νικόλαος Καλαντζής του Ανδρέα (119 ψήφοι)

Απόστολος Καπνιάρης του Ιωάννη (76 ψήφοι)

Βασιλική Μανωλοπούλου του Ιωάννη (57 ψήφοι)

Για τα Συμβούλια Μεταθέσεων εκλέγονται οι:

Της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αιτωλίας ο Πανταζής Ράμμος του Βασιλείου (118 ψήφοι) και αναπληρωματικός ο Κωνσταντίνος Γκερέκος του Νικολάου (88 ψήφοι).

Της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ακαρνανίας ο Δημήτριος Ζωγράφος του Χρήστου (132 ψήφοι) και αναπληρωματικοί οι Γεώργιος Σταμουλακάτος του Δημητρίου (79 ψήφοι) και Γεώργιος Κούσης του Μιχαήλ (13 ψήφοι).

Της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αχαΐας ο Αστυνομικός Υποδιευθυντής  Νικόλαος Καλαντζής του Ανδρέα (194 ψήφοι).

Της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ηλείας ο Αστυνόμος Α΄ Χρήστος Αλεξανδρόπουλος του Χαραλάμπους (194 ψήφοι).

Τις προσεχείς ημέρες θα συγκληθεί το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, όπου ύστερα από μυστική ψηφοφορία μεταξύ των μελών που εξελέγησαν, θα συγκροτηθεί σε Σώμα.

Εθιμοτυπική επίσκεψη του Ανώτερου Διοικητή Φρουράς ΚΕΤΧ Πατρών στη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας

Ο Ανώτερος Διοικητής Φρουράς ΚΕΤΧ Πατρών, Ταξίαρχος Τρύφωνας Χατζηγιάννης, με αφορμή την πρόσφατη ανάληψη των καθηκόντων του, επισκέφθηκε σήμερα το πρωί τη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας, όπου συναντήθηκε με τον Γενικό Περιφερειακό Αστυνομικό Διευθυντή, Υποστράτηγο Απόστολο Μαρτζάκλη και τον Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αχαΐας, Ταξίαρχο Θεόδωρο Τσάτσαρη.
Ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής ευχήθηκε υγεία και δύναμη στο νέο Ανώτερο Διοικητή, τονίζοντας ότι η συνεργασία της Ελληνικής Αστυνομίας και των Ενόπλων Δυνάμεων θα συνεχίσει στο ίδιο υψηλό επίπεδο. Παράλληλα συζητήθηκαν θέματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος.

Οι Αντιπεριφερειάρχες Αγροτικής Ανάπτυξης ζητούν συνάντηση με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης Γ. Γεωργαντά

«Η ενεργειακή και επισιτιστική κρίση έχει επιδεινώσει το εισόδημα των αγροτών γι αυτό και απαιτούνται άμεσα γενναίες πολιτικές παρεμβάσεις». Αυτό είναι το τελικό συμπέρασμα όπως αποτυπώθηκε χθες σε μια ακόμα τηλεδιάσκεψη των Αντιπεριφερειαρχών και υπευθύνων Αγροτικής Ανάπτυξης της χώρας.

Την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας εκπροσώπησε ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης Θεόδωρος Βασιλόπουλος, ο οποίος στην τοποθέτησή του τόνισε με έμφαση ότι τα μηνύματα των παραγωγικών φορέων και του αγροτικού κόσμου είναι ανησυχητικά για τη νέα καλλιεργητική περίοδο, καλώντας τους συναδέλφους του από κοινού να διεκδικήσουν ένα γενναίο δίκτυ προστασίας με μέτρα και χρηματοδοτικά εργαλεία.

Οι Αντιπεριφερειάρχες συμφώνησαν στην αποστολή σχετικής επιστολής προς τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης Γιώργο Γεωργαντά, όπου να αναφέρουν τα βασικά αγροτικά ζητήματα, ζητώντας παράλληλα συνάντηση στο υπουργείο το προσεχές χρονικό διάστημα. Όπως επισημαίνεται στην επιστολή, έχουν συσσωρευτεί πολλά προβλήματα που απασχολούν τους παραγωγούς, τους αλιείς και τους αγροκτηνοτρόφους.

Ιεραρχώντας τα ζητήματα γίνεται λόγος για:

Άμεση αντιμετώπιση του ενεργειακού κόστους που πλήττει την παραγωγική διαδικασία με αντίκτυπο την εγκατάλειψη καλλιεργειών

Λήψη μέτρων για την επανασύνδεση ρεύματος σε αντλιοστάσια ΓΟΕΒ-ΤΟΕΒ της χώρας στην αφετηρία της αρδευτικής περιόδου – Αλλαγές του θεσμικού πλαισίου που διέπει τη λειτουργία τους

Ευελιξία στις αποφάσεις για τα εν εξελίξει προγράμματα ΠΑΑ (Νέοι Αγρότες κ.α.) για την ένταξη μεγαλύτερου αριθμού νέων γεωργών

Άμεση ενεργοποίηση του Ταμείου Ανάκαμψης με έμφαση στην αναδιάρθρωση καλλιεργειών και άμεση ρευστότητα στις δράσεις που θα αναπτυχθούν

Την επίσπευση των αποζημιώσεων σε γεωργική και ζωική παραγωγή λόγω της πανδημίας του covid 19

Προγραμματισμό προσλήψεων επιστημονικού προσωπικού (γεωπόνων – κτηνιάτρων) για τη στελέχωση των ΔΑΟΚ.

 

Αρχοντικό Παναγιωτόπουλου – Ένα «ζωντανό κύτταρο» πολιτισμού και ιστορίας!

0

Το Αρχοντικό Παναγιωτόπουλου στο Αίγιο αποτελεί ένα από τα σπουδαιότερα δείγματα νεοκλασικής αρχιτεκτονικής στη Νοτιοδυτική Ελλάδα. Μπορεί να χαρακτηριστεί σαν ένα διατηρητέο έργο τέχνης νεοκλασικής αρχιτεκτονικής. Η δημιουργία του έχει ταυτιστεί με την ακμή του εμπορίου της σταφίδας κατά τα μέσα του 19ου αιώνα, με πρωτοπόρο την πόλη του Αιγίου και κατά συνέπεια τη δημιουργία των πρώτων αστικών κοινωνιών στην Ελλάδα. Άρχισε να χτίζεται το 1857 έως το 1860 και ανήκε στην οικογένεια Παναγιωτόπουλου, μια από τις σημαντικότερες του Αιγίου, με μεγάλη εμπορική δραστηριότητα ενώ μέλη της προόδευσαν στην πολιτική και τις τέχνες.
Σήμερα, ο εμβληματικός χώρος του τριώροφου αρχοντικού έχει μετατραπεί σε ένα «ζωντανό κύτταρο» πολιτισμού και ιστορίας από τη Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση του Δήμου Αιγιαλείας με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.
Πιο συγκεκριμένα, στους χώρους του στεγάζεται το Μουσείο Ψηφιακών Εκθεμάτων Αιγιαλείας, αφιερωμένο στην επέτειο των 200 ετών από την Ελληνική Επανάσταση, καθώς και η έκθεση παραδοσιακών – λαϊκών οργάνων «Εύφωνες Μνήμες» από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Αναλυτικά:

Το Μουσείο Ψηφιακών Εκθεμάτων είναι ένα έργο που ήρθε εις πέρας σε στενή συνεργασία με την Επιτροπή Ελλάδα 2021, την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, το Πανεπιστήμιο Πατρών, μετά από μήνες ψηφιοποίησης τεκμηριωμένου ιστορικού υλικού και σπάνιων αρχειακών στοιχείων. Σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία συνδυάζονται με τον θεματικό χαρακτήρα των αιθουσών του πρώτου ορόφου του Αρχοντικού Παναγιωτόπουλου, αλλά και με ενδιαφέροντα συμβατικά εκθέματα που ζωντανεύουν την ιστορική μνήμη. Οι τρεις αίθουσες του Μουσείου αφορούν τον ρόλο της Μυστικής Συνέλευσης της Βοστίτσας στην προετοιμασία αλλά και την έναρξη του Αγώνα, τα ιστορικά γεγονότα που εκτυλίχθηκαν στην περιοχή της Αιγιάλειας και τέλος τον σπουδαίο Αγωνιστή, Ανδρέα Λόντο.

Η έκθεση παραδοσιακών – λαϊκών οργάνων αποτελεί συλλογή του συνθέτη Σάκη Παπαδημητρίου και περιλαμβάνει πάνω από 150 αντικείμενα, που καλύπτουν όλες τις κατηγορίες ελληνικών παραδοσιακών – λαϊκών μουσικών οργάνων (ταμπουράς, λαούτο, ούτι, μαντολίνο, λύρα, σαντούρι, κανονάκι, φλογέρα, σουραύλι, ζουρνάς, τσαμπούνα, γκάιντα, τουμπελέκι, νταούλι, ντέφι, κουδούνια, ζίλια, μαντολίνα, μπουζούκι, μπαγλαμάς, τζουράς) αλλά και παραδοσιακών οργάνων άλλων πολιτισμών. Η έκθεση φιλοξενεί επίσης μουσικά όργανα Αιγιαλέων οργανοπαικτών, καθώς και κάποια ιστορικά όργανα της Φιλαρμονικής. Η έκθεση θα συνοδευτεί από εκπαιδευτικές και καλλιτεχνικές δράσεις και θα διαρκέσει έως και τον Ιούνιο του 2022. Στόχος της είναι να έρθουν οι επισκέπτες σε επαφή με τη μουσική παράδοσή τους αλλά και με τον πολιτισμό και την κουλτούρα διαφορετικών λαών και παραδόσεων, μέσα από τη γνωριμία τους με μουσικά όργανα, τα οποία είναι ένα από τα βασικά εργαλεία απόδοσης της μουσικής όλων των λαών.

Επίσης, στον δεύτερο όροφο του αρχοντικού παρουσιάζονται για πρώτη φορά στο κοινό οι προσωπογραφίες των δημάρχων Αιγίου, σε χρονολογική σειρά, από τον Αναστάσιο Λόντο (1833-1837) μέχρι και τον Γεώργιο Παναγόπουλο (1975-1978), καθώς επίσης παρουσιάζονται αναλυτικά και οι βιογραφίες και τα έργα του εκάστοτε δημάρχου, που προσέφεραν για την ανάπτυξη της πόλης του Αιγίου και γενικότερα της Αιγιαλείας.

 

Ωράριο λειτουργίας:
Πρωινές ώρες: 10:00 – 13:00: Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή και Κυριακή
Απογευματινές ώρες: 18:00-21:00: Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή και Κυριακή
Είσοδος Ελεύθερη
Τηλ. επικοινωνίας: 26910 61168

«Δεν πάει άλλο!» βροντοφώναξαν σε Αθήνα και Αίγιο κατά τη χθεσινή 24ωρη απεργία

Δυναμικό «παρών» στη μεγαλειώδη απεργιακή κινητοποίηση της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ που πραγματοποιήθηκε χθες στην πλατεία Κλαυθμώνος στην Αθήνα, έδωσε το Εργατικό Κέντρο Αιγίου.

Μετά από απαίτηση πολλών Σωματείων της δύναμης του Ε.Κ.Α. η διοίκηση έλαβε την απόφαση να μεταβούν στην Αθήνα, στην κεντρική συγκέντρωση της ΓΣΣΕ, για να δώσουν ένα ηχηρό μήνυμα στην κυβέρνηση ότι δεν πάει άλλο, διεκδικώντας το βασικό δικαίωμα του κάθε εργαζόμενου, της κάθε οικογένειας για αξιοπρεπή διαβίωση.

Την ίδια ώρα στο Αίγιο και συγκεκριμένα στην Τρίγωνη Πλατεία, σωματεία και σύλλογοι της περιοχής πραγματοποιούσαν τη δική τους απεργιακή συγκέντρωση.

Στη συγκέντρωση συμμετείχαν το Σωματείο Οικοδόμων Αιγίου, το Σωματείο Συνταξιούχων ΙΚΑ Αιγίου, ο Αγροτικός Σύλλογος Αιγίου «Μπακόπουλος – Ντρίνιας», το προσωπικό με συμβάσεις ορισμένου χρόνου και υγειονομικοί σε αναστολή εργασίας από το Γ.Ν. Αιγίου, το Κ.Υ. Αιγίου, το Κ.Υ. Ακράτας και το Γ.Ν. Καλαβρύτων, ενώ το «παρών» επίσης έδωσαν οι επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων «Μαχητική Προοδευτική Συνεργασία Αιγιάλειας» Τάκης Παπακωνσταντινόπουλος και «Λαϊκή Συσπείρωση» Αγγελική Κουρή.

Η απεργιακή συγκέντρωση ολοκληρώθηκε με πορεία στις οδούς Κλεομένους Οικονόμου και Μητροπόλεως.

Στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Παναγίας Φανερωμένης Αιγίου την Κυριακή ο έκτος και τελευταίος Κατανυκτικός Εσπερινός

0

Στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Παναγίας της Φανερωμένης Αιγίου θα τελεστεί ο έκτος και τελευταίος Κατανυκτικός Εσπερινός, την προσεχή Κυριακή, 10 Απριλίου, στις 7μ.μ., χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου.

Στον Ιερό Ναό θα βρίσκεται μέχρι και το βράδυ της Κυριακής, Ε’ Νηστειών, η χαριτόβρυτη τιμία χείρα του Αγίου Χαραλάμπους, από το Μέγα Σπήλαιο, προς προσκύνηση και πνευματική ενίσχυση των πιστών.

Τον Θείο Λόγο θα κηρύξει ο Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης π. Χρυσόστομος Μυλωνάς, Ιεροκήρυκας της Ιεράς Μητροπόλεώς μας, με θέμα «Όπου επλεόνασεν η αμαρτία, υπερεπερίσσευσεν η Χάρις».

Με ανακοίνωσή της η Ιερά Μητρόπολη, αφού πρώτα τονίζει ότι πλέον η αγία μας Εκκλησία οδεύει προς το τέλος της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής , προσκαλεί τους ευσεβείς χριστιανούς να συμμετάσχουν στην ως άνω Ιερά Ακολουθία και να ακούσουν τον Θείο Λόγο, ώστε, «αφού προετοιμαστούν πνευματικά και ψυχικά διά της εξομολογήσεως και θείας μεταλήψεως, να προσκυνήσουν το Θείο Πάθος και να λαμπρυνθούν από το Φως της Αναστάσεως!».

Αναβαθμίζεται το «στολίδι» του Αιγίου, ο κήπος Υψηλών Αλωνίων!

Μια σειρά απαραίτητων εργασιών με στόχο την αναβάθμιση ενός εκ των «στολιδιών» της πόλης του Αιγίου, του γνωστού Κήπου των Υψηλών Αλωνίων, ολοκληρώθηκε σήμερα.

Πρόκειται για την κατασκευή του χώρου προσωπικής υγιεινής ΑμεΑ, που σε συνδυασμό με την ανακατασκευή και των υπόλοιπων χώρων υγιεινής για το κοινό, προσφέρουν πλέον έναν κοινόχρηστο χώρο ικανό να «φιλοξενήσει» όλους ανεξαιρέτως τους πολίτες, ανεξαρτήτως ηλικίας.

Σύμφωνα με την πρόεδρο της ΔΗΚΕΠΑ Αιγιαλείας Μαρία Τσουκαλά, θα ακολουθήσει ευρύς καλλωπισμός με αναδιαμόρφωση του χώρου των κήπων, βάσει φυτοτεχνικής μελέτης και σε συνεργασία με την Υπηρεσία Πρασίνου του Δήμου.

«Προχωρούμε με μεθοδικά και σταθερά βήματα για να επιστρέψουν τα «Ψηλά Αλώνια» στην παλιά τους αίγλη», καταλήγει η κ. Τσουκαλά.

 

Δημοτικός Κινηματογράφος «Απόλλων»: «Ένας οργισμένος άνδρας εκδικείται» και «Χαμένη πόλη» κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον των σινεφίλ

0

Μια νέα κινηματογραφική εβδομάδα ξεκινά από την Πέμπτη 7 Απριλίου για τον δημοτικό κινηματογράφο «Απόλλων» στο Αίγιο. Η ταινία «Ένας οργισμένος άνδρας εκδικείται» που βασίζεται στο γαλλικό θρίλερ δράσης «Le convoyeur» / «Η Χρηματαποστολή» (2004) και η κωμική εξωτική περιπέτεια «Χαμένη πόλη» θα κρατήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον των σινεφίλ.

 

Ένας οργισμένος άνδρας εκδικείται (Wrath of man) 

Η ιστορία ακολουθεί τον Η, έναν ψυχρό και μυστηριώδη χαρακτήρα που εργάζεται σε μια εταιρεία φορτηγών μεταφοράς χρημάτων και είναι υπεύθυνη για τη μεταφορά εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων στο Λος Άντζελες κάθε εβδομάδα.

Σκηνοθεσία: Γκάι Ρίτσι

Πρωταγωνιστούν: Τζέισον Στέιθαμ, Τζος Χάρντετ, Άντι Γκαρσία, Σκοτ Ίστγουντ, Χολτ Μακ Κάλανι, Τζέφρι Ντόνοβαν, Ποστ Μαλόν

Διάρκεια: 119 λεπτά

Κατάλληλη άνω των 15 ετών

https://www.youtube.com/watch?v=IU0ehiszLSc&ab_channel=VILLAGE

 

Χαμένη πόλη (Lost city) 

Η εξαιρετική μα μοναχική συγγραφέας Λορέτα Σέιτζ (Σάντρα Μπούλοκ) έχει αφιερώσει την καριέρα της γράφοντας ρομαντικές περιπέτειες σε εξωτικά μέρη με πρωταγωνιστή το πανέμορφο μοντέλο Άλαν (Τσάνινγκ Τέιτουμ), ο οποίος ερμηνεύει τον χαρακτήρα του «Ντας». Στη διάρκεια ενός προωθητικού ταξιδιού συνοδεία του Άλαν, η Λορέτα θα πέσει θύμα απαγωγής από έναν εκκεντρικό δισεκατομμυριούχο (Ντάνιελ Ράντκλιφ), ο οποίος ελπίζει πως μπορεί να τον οδηγήσει στον θησαυρό της χαμένης αρχαίας πόλης του τελευταίου μυθιστορήματός της. Ο Άλαν, θέλοντας να αποδείξει τον ηρωισμό του και στην πραγματική ζωή, θα αναλάβει να την απελευθερώσει. Ωθούμενο σε μια επική περιπέτεια στη ζούγκλα, το αναπάντεχο δίδυμο θα χρειαστεί να συνεργαστεί προκειμένου να σώσει τον αρχαίο θησαυρό, προτού χαθεί για πάντα.

Σκηνοθεσία: Άνταμ Νι, Άαρον Νι

Πρωταγωνιστούν: Σάντρα Μπούλοκ, Τσάνινγκ Τέιτουμ, Ντάνιελ Ράντκλιφ, Μπραντ Πιτ, Όσκαρ Νούνιες

Διάρκεια: 112 λεπτά

Κατάλληλη άνω των 12 ετών

https://www.youtube.com/watch?v=0hRKuOaRHLw&ab_channel=VILLAGE

 

Από την Πέμπτη 7 έως και τη Δευτέρα 11 Απριλίου 

7μ.μ.: Ένας οργισμένος άνδρας εκδικείται (Wrath of man)

9:30μ.μ.: Χαμένη Πόλη (Lost city)

 

Από την Τρίτη 12 έως και την Τετάρτη 13 Απριλίου 

7μ.μ.: Χαμένη Πόλη (Lost city)

9:30μ.μ.: Ένας οργισμένος άνδρας εκδικείται (Wrath of man)

 

Γενική είσοδος: 5 ευρώ.