Αποκατάσταση και ανακαίνιση της πρώην οικίας του Γεωργίου Παπανδρέου και του πρώην διδακτηρίου στο Καλέντζι Ερυμάνθου

Εργασίες ανακαίνισης στην οικία του Γεωργίου Παπανδρέου και στο πρώην σχολείο Καλεντζίου ξεκινούν σύντομα, καθώς σήμερα (Τετάρτη) ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης προχώρησε στην υπογραφή σύμβασης με τον ανάδοχο των έργων που χρηματοδοτούνται στο πλαίσιο του διακρατικού προγράμματος Ελλάδας – Ιταλίας Interreg, στο οποίο μετέχει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.

Το έργο εκσυγχρονισμού και αποκατάστασης των υφιστάμενων διατηρητέων κτιρίων ιδιοκτησίας Δήμου Ερυμάνθου και προϋπολογισμού 699.000 ευρώ περιλαμβάνει εργασίες πλήρους κατασκευής και λειτουργίας των δύο διατηρητέων κτιρίων με οικοδομικές και ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες, όπως επίσης διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου αυτών.

Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά την πρώην οικία Γεωργίου Παπανδρέου πρόκειται για κτίριο 187τ.μ. που αναπτύσσεται σε δύο επίπεδα. Στο ισόγειο θα λειτουργήσει πολιτιστικός χώρος εκδηλώσεων με θεματικά αφιερώματα ενημέρωσης, προβολής της περιοχής και της νεότερης πολιτικής ιστορίας της χώρας. Στον α΄ όροφο θα λειτουργήσει χώρος συγκέντρωσης αρχειακού υλικού και έκθεση από τη συλλογή προσωπικών αντικειμένων και σπανίων εγγράφων του Γεωργίου Παπανδρέου, στον οποίο αποδόθηκε το προσωνύμιο «Γέρος της Δημοκρατίας».

Πλήρης αποκατάσταση και εκσυγχρονισμός θα γίνει και στο πρώην διδακτήριο Καλεντζίου, καθώς πρόκειται για διατηρητέο συνδεδεμένο με τη ζωή των κατοίκων του οικισμού και την ιστορία του τόπου. Στο ισόγειο υπάρχει αίθουσα που έχει χρήση μουσείου, ακολουθεί ημιυπαίθριος χώρος και δύο ακόμη αίθουσες, οι οποίες φιλοξενούν βιβλιοθήκη και χώρο εκδηλώσεων αντίστοιχα. Ο περιβάλλον χώρος διαμορφώνεται κλιμακωτά, με λιθοδομές, σε διαφορετικά επίπεδα που επικοινωνούν μεταξύ τους.

 

Εντός των ημερών ανακοινώσεις για τη στήριξη του εισοδήματος των σταφιδοπαραγωγών – Συνάντηση Καλογερόπουλου με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης

Με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Γιώργο Γεωργαντά συναντήθηκε σήμερα το μεσημέρι ο δήμαρχος Αιγιαλείας  Δημήτρης Καλογερόπουλος, στο πλαίσιο των συνεχών επαφών της δημοτικής αρχής με κυβερνητικά στελέχη για ζητήματα που αφορούν τον τόπο.

Σε συνέχεια προηγούμενων επαφών με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΑΤ, ο κ. Καλογερόπουλος ζήτησε από τον Υπουργό ενημέρωση σχετικά με την ενίσχυση του εισοδήματος των σταφιδοπαραγωγών, που έχει ζητηθεί εξάλλου και με σχετικό ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιαλείας που ψηφίστηκε και υπεβλήθη το περασμένο καλοκαίρι. Ο κ. Γεωργαντάς διαβεβαίωσε τον δήμαρχο πως εντός των επομένων ημερών θα υπάρξουν επίσημες ανακοινώσεις εκ μέρους του Υπουργείου, με το ποσό της ενίσχυσης να αναμένεται πως θα κυμανθεί μέχρι τα 60 ευρώ ανά στρέμμα.

Επίσης, τέθηκε επί τάπητος το ζήτημα της ένταξης σε χρηματοδοτικά εργαλεία του Υπουργείου, σημαντικών έργων βελτίωσης του αρδευτικού δικτύου στον Δήμο Αιγιαλείας, με τον Υπουργό να υπόσχεται τη στήριξη του ΥΠΑΑΤ για την υποβολή εκ μέρους του Δήμου και της ΔΕΥΑ Αιγιαλείας ώριμων μελετών προς χρηματοδότηση και υλοποίηση.

 

Αιγιώτικο «χρώμα» στις εκλογές τού Οδοντιατρικού Συλλόγου Αχαΐας

Στις κάλπες προσέρχονται την ερχόμενη Κυριακή, 3 Απριλίου, τα μέλη του Οδοντιατρικού Συλλόγου Αχαΐας, προκειμένου να εκλέξουν το νέο 11μελές διοικητικό συμβούλιο, την  Εξελεγκτική Επιτροπή, τους εκπροσώπους  τους στην Ελληνική Οδοντιατρική Ομοσπονδία αλλά και στο 12ο Περιφερειακό  Πειθαρχικό Συμβούλιο.

Τρεις είναι οι συνδυασμοί των υποψηφίων που κατέρχονται στις επικείμενες εκλογές. Πρόκειται για τη «Συνεργασία Οδοντιάτρων Ν. Αχαΐας», τη «Δημοκρατική Πανεπιστημονική Κίνηση Οδοντιάτρων» και τη «ΣΥΝεργασία Αυτόνομων Οδοντιάτρων».

Και αυτές οι εκλογές θα έχουν αιγιώτικο «χρώμα», καθώς τέσσερις συνολικά οδοντίατροι έχουν καταγωγή από την περιοχή. Πρόκειται για τον Γιώργο Παπαχριστόπουλο που ζει και δραστηριοποιείται επαγγελματικά στο Αίγιο και τους Γιώργο Μουτούση, Χρήστο Γκρεκιώτη και Μαρία (Μιράντα) Αλεξοπούλου, οι οποίοι μπορεί να έλκουν την καταγωγή τους από την Αιγιάλεια, ωστόσο διαμένουν και εργάζονται στην Πάτρα.

Ο Γιώργος Αντ. Παπαχριστόπουλος είναι τελειόφοιτος της Οδοντιατρικής Σχολής στο Μάλμε Σουηδίας, όπου ανέπτυξε έντονη συνδικαλιστική δράση, διατελώντας πρόεδρος της Ελληνικής Φοιτητικής Κοινότητας της Lund για ένα χρόνο, πρόεδρος της Επιτροπής Διεθνών Σχέσεων και Ανταλλαγών της Σχολής του για 2 χρόνια, καθώς και πρόεδρος της ίδιας Επιτροπής σε πανσουηδικό φοιτητικό επίπεδο.

Επίσης, διετέλεσε εκπρόσωπος της Σουηδίας στην IADS (Παγκόσμια Οργάνωση Οδοντιάτρων Φοιτητών), συμμετέχοντας μάλιστα στα παγκόσμια συνέδρια της Βουδαπέστης και της Μάλτας.

Ολοκληρώνοντας τη Σχολή του εργάστηκε για δύο χρόνια ως γενικός οδοντίατρος διορισμένος σε νομαρχιακή κλινική στη Lund της Νότιας Σουηδίας. Σε αυτό το διάστημα έκανε παράλληλα μεταπτυχιακό στη Στοματολογία στο πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης, ενώ συμμετείχε σε επιτροπή σχεδιασμού πολιτικής δημιουργίας συστήματος οδοντιατρικής ασφάλισης για νέους 20 έως 40 ετών (για την Περιφέρεια Skane Νότιας Σουηδίας), το οποίο επεκτάθηκε και εφαρμόζεται μέχρι και σήμερα σε πανσουηδικό επίπεδο.

Το 2004 επέστρεψε στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στον τόπο καταγωγής του, το Αίγιο, όπου διαμένει μόνιμα και δραστηριοποιείται επαγγελματικά.

Ο κ. Παπαχριστόπουλος είναι ταμίας στο απερχόμενο διοικητικό συμβούλιο και στις εκλογές της Κυριακής διεκδικεί και πάλι την εκλογή του στο νέο ΔΣ αλλά και την Πανελλήνια Ομοσπονδία Οδοντιάτρων.

Να σημειωθεί ότι οι εκλογές θα διεξαχθούν στα γραφεία του Οδοντιατρικού Συλλόγου Αχαΐας (Παντανάσσης 70-72, 1ος όροφος), ενώ η ψηφοφορία θα αρχίσει στις 8π.μ. και θα ολοκληρωθεί στις 7μ.μ.

 

Επιστροφή στο ημερήσιο πρόγραμμα των ενασχολήσεών του έπειτα από την περιπέτεια της υγείας του για τον πρώην Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιο

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης πρώην Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιος προέβη στην ακόλουθη δήλωση σχετικά με το θέμα της πορείας της υγείας του: «Συνεπληρώθησαν, ήδη, οι απαραίτητες ημέρες από την επιτυχή επέμβαση τοποθέτησης βηματοδότου, εις την οποίαν υπεβλήθημεν. Σύμφωνα με τους θεράποντες ιατρούς ο χρόνος αυτός ήταν αναγκαίος διά την ανάρρωσιν και πλήρη ανάνηψίν μας εκ της χειρουργικής επεμβάσεως, και με την βοήθειαν της Υπεραγίας Θεοτόκου είμεθα, πλέον, εις θέσιν να επιστρέψωμεν κανονικώς εις το ημερήσιον πρόγραμμα των ενασχολήσεών μας!

Κατόπιν τούτων αισθανόμεθα την ανάγκην να εκφράσωμεν την ευγνωμοσύνην μας προς:

α. τον διάδοχόν μας, Σεβασμιώτατον Μητροπολίτην Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμον,

β. την Οσιωτάτην Μοναχήν Αδελφήν Αικατερίνην, Δρα της Ιατρικής και

γ. τον Καρδιολόγον Ιατρόν κ. Γεώργιον Αγγελόπουλον,

διά την ολοπρόθυμον συμπαράστασίν των και την παροχήν πολυτίμων υπηρεσιών καθ’ όλον το διάστημα της αναρρώσεώς μας».

 

Μάθημα Βυζαντινής Ιστορίας για μαθητές του δημοτικού σχολείου Διακοπτού στο εκκλησιαστικό Μουσείο της Ιεράς Μητροπόλεως

0

Το Εκκλησιαστικό Μουσείο της Ιεράς Μητροπόλεως επισκέφθηκαν την Τρίτη 22 Μαρτίου οι μαθητές της Ε΄ τάξης του δημοτικού σχολείου Διακοπτού με την συνοδεία τριών εκπαιδευτικών, στο πλαίσιο της διδασκαλίας του μαθήματος της Βυζαντινής Ιστορίας.

Με μεγάλη προσοχή παρακολούθησαν την λεπτομερή ξενάγηση από την Χρύσα Δημητρίου, Θεολόγο, Υποψήφια Δρα Βυζαντινής Αρχαιολογίας Α.Π.Θ. και μετά το πέρας αυτής είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν διαδραστικά ένα μάθημα αγιογραφίας από τον Αθανάσιο Παπαγιαννακόπουλο, καθηγητή της Σχολής Αγιογραφίας της Ιεράς Μητροπόλεως.

Στο τέλος της επίσκεψης οι μαθητές έλαβαν ως ευλογία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου κ. Ιερωνύμου από μία εικόνα της Παναγίας Τρυπητής ενώ οι εκπαιδευτικοί δύο λευκώματα των Μουσείων της Ιεράς Μητρόπολης (Εκκλησιαστικό και Ιακώβου Τσούνη).

Υποδοχή τιμίας χειρός τού Αγίου Χαραλάμπους στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Παναγίας Φανερωμένης Αιγίου

Η Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας ενημερώνει ότι κατά την ημέρα του Μεγάλου Κανόνα, δηλαδή την Τετάρτη 6 Απριλίου, στις 11.30π.μ., στον αύλειο χώρο του Μητροπολιτικού Ιερού Ναού Παναγίας Φανερωμένης Αιγίου θα γίνει υποδοχή της τιμίας και ιεράς χειρός του Αγίου ενδόξου Ιερομάρτυρος Χαραλάμπους, η οποία φυλάσσεται στην Ιερά Μονή Μεγάλου Σπηλαίου.

Το ιερό σέβασμα θα παραμείνει στον Μητροπολιτικό Ναό για πέντε ημέρες, δηλαδή μέχρι την Κυριακή 10 Απριλίου, έως και το πέρας του τελευταίου Κατανυκτικού Εσπερινού, προς ευλογία και ενίσχυση των πιστών κατά την εναπομείνασα πνευματική περίοδο της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής του θα τελούνται καθημερινά Ιερές Ακολουθίες.

Το 1ο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους «Θόδωρος Αγγελόπουλος» έρχεται τον Ιούνιο του 2022 στο Αίγιο!

Η άκρως κινηματογραφική πόλη του Αιγίου ετοιμάζεται για το πρώτο Φεστιβάλ Κινηματογράφου! Το πρόγραμμα του Φεστιβάλ περιλαμβάνει μικρού μήκους ταινίες από όλο τον κόσμο, σπουδαστικές δημιουργίες από την Ελλάδα, συναντήσεις επαγγελματιών και ξενάγηση στις τοποθεσίες της Αιγιάλειας.

Το φεστιβάλ καλεί τους δημιουργούς από όλον τον κόσμο να δηλώσουν συμμετοχή στο Διεθνές Διαγωνιστικό Τμήμα Ταινιών Μυθοπλασίας Μικρού Μήκους, στο Διεθνές Διαγωνιστικό Τμήμα Ταινιών Ντοκιμαντέρ Μικρού Μήκους, καθώς και τους σπουδαστές σε ελληνικές σχολές Κινηματογράφου να καταθέσουν την ταινία τους στο Εθνικό Σπουδαστικό!

Το 1ο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους «Θόδωρος Αγγελόπουλος» θα διεξαχθεί στις από τις 14 έως τις 19 Ιουνίου 2022 στον κήπο του Πολύκεντρου Συνεδριακού Κέντρου, από τη Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση Αιγιαλείας σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και τη συνεργασία της Κινηματογραφικής Λέσχης Αιγίου.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ:

https://filmfreeway.com/AigioFilmFestivalTheodorosAngelopoulos

Στα Διεθνή τμήματα δεκτές γίνονται ταινίες που ολοκληρώθηκαν μετά την 1η Ιανουαρίου 2021, το κόστος υποβολής ανά ταινία είναι 5 ευρώ με μέγιστη διάρκεια ταινίας τα 30 λεπτά στο τμήμα μυθοπλασίας και τα 40 λεπτά στο τμήμα Ντοκιμαντέρ.

Στο Εθνικό τμήμα γίνονται δεκτές ταινίες μυθοπλασίας, ντοκιμαντέρ, πειραματικές και κινουμένων σχεδίων που ολοκληρώθηκαν μετά την 1η Ιανουαρίου 2021 με μέγιστη διάρκεια τα 20 λεπτά.

Περισσότερες πληροφορίες:

info@aigiofilmfestival.gr

τηλ.: 26910  22250

 

Δημοτικός Κινηματογράφος «Απόλλων»: Έρχεται το «Morbius» και η παιδική ταινία «Τα Κακά Παιδιά»

0

Δύο εξαιρετικές ταινίες από την Πέμπτη 31 Μαρτίου που θα ικανοποιήσουν μικρούς και μεγάλους! Το «Morbius» έρχεται να συναρπάσει! Μια δυναμική περιπέτεια  με έναν από τους πιο συναρπαστικούς χαρακτήρες της Marvel, τον αινιγματικό αντιήρωα Michael Morbius. Για τους μικρούς φίλους του Κινηματογράφου, έρχεται η νέα, απίθανη, ταινία κινουμένων σχεδίων της Dreamworks «Τα Κακά Παιδιά» .

 

Τα Κακά Παιδιά

Δεν έχει υπάρξει ποτέ άλλη παρέα πέντε φίλων τόσο κακόφημη όσο αυτή των «Κακών Παιδιών», ο τολμηρός πορτοφολάς Mr. Wolf, ο έμπειρος διαρρήκτης χρηματοκιβωτίων Mr. Snake, ο χαλαρός άρχοντας της μεταμφίεσης Mr. Shark, ο ευέξαπτος νταής Mr. Piranha και η ετοιμόλογη χάκερ Ms. Tarantula. Αλλά όταν ύστερα από αμέτρητες ληστείες μέσα στα χρόνια και παρουσία στη λίστα με τους πιο καταζητούμενους κακοποιούς η συμμορία τελικά συλλαμβάνεται, ο Mr. Wolf κάνει μια συμφωνία (την οποία δεν έχει πρόσθεση να τηρήσει) προκειμένου να γλυτώσουν τη φυλακή: Τα Κακά Παιδιά θα γίνουν καλά! Υπό την κηδεμονία του μέντορά τους, του καθηγητή Marmalade, ένα αλαζονικό (αλλά αξιολάτρευτο!) πειραματόζωο, τα Κακά Παιδιά ξεκινούν να ξεγελάσουν τον κόσμο προσποιούμενα πως έχουν μεταμορφωθεί! Στην πορεία, ωστόσο, ο Mr. Wolf αρχίζει και συνειδητοποιεί ότι πράττοντας το καλό, του προσφέρει αυτό που πάντα αποζητούσε: την αποδοχή των άλλων. Έτσι, λοιπόν, όταν ένας νέος κακός απειλεί την πόλη, μπορεί ο Mr. Wolf να πείσει την υπόλοιπη συμμορία να γίνουν… Καλά Παιδιά.

Σκηνοθεσία: Πιερ Περιφέλ

Τις φωνές τους δανείζουν οι: Κατερίνα Τσάβαλου, Ντένης Μακρής, Άγγελος Λιάγκος, Θάνος Λέκκας, Χάρης Γρηγορόπουλος

Διάρκεια: 100 λεπτά

Κατάλληλη για όλους

https://www.youtube.com/watch?v=z8tccTYKR4I&feature=emb_title&ab_channel=VILLAGE

 

Morbius

Ένας από τους πιο συναρπαστικούς και διχασμένους χαρακτήρες της Marvel έρχεται στη μεγάλη οθόνη με τον βραβευμένο με Oscar Jared Leto να μεταμορφώνεται στον αινιγματικό αντιήρωα Michael Morbius. Στην προσπάθειά του να βρει θεραπεία από μια σπάνια αρρώστια του αίματος που απειλεί τη ζωή του, ο Δρ. Morbius επιχειρεί ένα απεγνωσμένο ρίσκο. Ενώ αρχικά φαντάζει ριζοσπαστική επιτυχία την ίδια στιγμή απελευθερώνει μια μυστική δύναμη μέσα του. Θα καταφέρει το καλό να νικήσει το κακό ή ο Δρ. Morbius θα υποκύψει στις πιο σκοτεινές τους επιθυμίες;

Σκηνοθεσία: Ντάνιελ Εσπινόσα
Πρωταγωνιστούν: Τζάρεντ Λέτο, Μίκαελ Κίτον, Τζάρεντ Χάρις, Ματ Σμιθ, Ταϊρίζ Γκίμπσον, Άντρια Αρχόνα
Διάρκεια: 104 λεπτά

Κατάλληλη άνω των 12 ετών

https://www.youtube.com/watch?v=dbwwuTKG-DU&feature=emb_title

 

Από την Πέμπτη 31 Μαρτίου έως και την Τετάρτη 6 Απριλίου

5:30μ.μ.: Τα Κακά Παιδιά (μεταγλωττισμένο)

7:30μ.μ.: Morbius

9:30μ.μ.: Morbius

 

Ένωση Συνταξιούχων Εμπόρων Νομού Αχαΐας: «Η συμπεριφορά ενός Κράτους απέναντι στον συνταξιούχο, τον απόμαχο της δουλειάς, δείχνει και τον Πολιτισμό του»

Την ετήσια Γενική της Συνέλευση πραγματοποίησε πρόσφατα η Ένωση Συνταξιούχων Εμπόρων Νομού Αχαΐας, η οποία μεταξύ άλλων αποφάσισε το παρακάτω ψήφισμα:

«Η Ένωση Συνταξιούχων Εμπόρων Ν. Αχαΐας εκφράζει την βαθιά της ανησυχία για την διατάραξη της παγκόσμιας ειρήνης, συμπαρίσταται στα θύματα του πολέμου ευελπιστώντας σύντομα να τελειώσει το δράμα τους.

Η εντεινόμενη κλιμάκωση της ενεργειακής κρίσης, της πληθωριστικής έξαρσης μάς καθιστά απόλυτα ευάλωτους και απαιτούμε την λήψη μέτρων για την προστασία μας ως καταναλωτές και συνταξιούχους, αφού η συντριπτική πλειοψηφία του κλάδου μας δεν έχει συντάξεις ακόμα και για στοιχειώδη αξιοπρεπή διαβίωση.

Καλούμε την κυβέρνηση να επαναφέρει την 13η σύνταξη, να ικανοποιήσει άμεσα τις δικαστικές αποφάσεις που μας αποδίδουν τις αντισυνταγματικές περικοπές δώρων και επιδομάτων, τα οποία και έχουμε καταβάλει μέσω των εισφορών μας, να προστατέψει την σύνταξη αυξάνοντας την σύμφωνα με τον πληθωρισμό, χωρίς η αύξηση αυτή να συμψηφίζεται με την «προσωπική διαφορά».

Να σταματήσει δε ο εμπαιγμός με την συνταγογράφηση, όπου με τα 10 ευρώ στον γιατρό και με την «εικονική συμμετοχή του 25%» στα φάρμακα, πληρώνουμε στην ουσία όλη την αξία τους, δεδομένου ότι το 25% αφορά την ασφαλιστική τιμή και όχι την εμπορική, οπότε πληρώνουμε και την διαφορά ασφαλιστικής και εμπορικής τιμής.

Επίσης ζητούμε την προστασία της Α΄ Κατοικίας από τους πλειστηριασμούς με στοχευμένη διαγραφή οφειλών, τόκων, τόκων υπερημερίας και προσαυξήσεων, μείωση επιτοκίων, αύξηση άτοκων δόσεων και περιόδου χάριτος.

Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για βελτίωση του ασφαλιστικού συστήματος, για στήριξη της οικογένειας και της κοινωνικής συνοχής.

Η συμπεριφορά ενός Κράτους απέναντι στον συνταξιούχο, τον απόμαχο της δουλειάς δείχνει και τον Πολιτισμό του».

Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο ψήφισμα θα δοθεί μέσω του εκπροσώπου της Ένωσης στα ανώτερα όργανα.

 

Ενεργειακό κόστος και αγροτικά προγράμματα στη συνάντηση Βασιλόπουλου με τον Υφυπουργό ΥΠΑΑΤ Γ. Στύλιο

Το ενεργειακό κόστος με τις επιπτώσεις που προκαλούν στην παραγωγή τη νέα αρδευτική περίοδο καθώς και τα τρέχοντα αγροτικά προγράμματα βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης που είχε στην Αθήνα ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης Θεόδωρος Βασιλόπουλος με τον υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Γιώργο Στύλιο.

Ο υφυπουργός επεσήμανε ότι δρομολογούνται λύσεις για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί εγγείων βελτιώσεων και θέτουν σε κίνδυνο τη λειτουργία τους κάνοντας παράλληλα αναφορά στο μέτρο για την κάλυψη της ρήτρας αναπροσαρμογής στα τιμολόγια ηλεκτρικού ρεύματος. Όπως τόνισε, η κάλυψη του 50% της χρέωσης που προέρχεται από την ρήτρα αναπροσαρμογής για το δίμηνο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2022, περιλαμβάνει και τους ΤΟΕΒ και αυτό είναι μία σημαντική βοήθεια για τους οργανισμούς και κατ΄ επέκταση τους αρδευτές.

Επίσης, ο κ. Στύλιος προανήγγειλε τη νέα εγκύκλιο που προωθείται και δίνει τη δυνατότητα σε νέους και νεοεισερχόμενους γεωργούς, που κόπηκαν από τις πληρωμές ενιαίας ενίσχυσης έτους 2021 (Οκτώβριος, Δεκέμβριος, Μάρτιος), να υποβάλλουν αιτήσεις αναθεώρησης (ενστάσεις) σε σχέση με το αίτημά τους για να λάβουν δικαιώματα από το εθνικό απόθεμα.

Μετά το τέλος της συνάντησης ο κ. Βασιλόπουλος δήλωσε: «Πυκνώνουμε τις συναντήσεις για τα ανοικτά αγροτικά ζητήματα που απασχολούν τους αγρότες και την Περιφέρειά μας. Ο υφυπουργός γνωρίζει τη δύσκολη κατάσταση που βιώνει ο αγροτικός κόσμος και δεσμεύθηκε να υπάρξουν απαντήσεις το επόμενο διάστημα. Αποδέχθηκε μάλιστα και την πρόσκληση που του απηύθυνα να παραβρεθεί στην έκθεση “Κερνάμε Ελλάδα” στην Αμαλιάδα τον προσεχή Μάιο».