Από τη δημοτική παράταξη «Αιγιάλεια Αύριο» εκδόθηκε η παρακάτω ανακοίνωση:
«Παρακολουθώντας τις εξελίξεις, σχετικά με το έργο ανάπλασης της πλατείας Αγίας Λαύρας Αιγίου, με λύπη βλέπουμε ότι η Δημοτική Αρχή και ο Δήμαρχος κ. Καλογερόπουλος τίποτα δεν διδάχθηκαν από τη μέχρι σήμερα αδιέξοδη πολιτική τους τακτική.
Η διαφαινόμενη επιλογή τους, να προσφύγουν κατά της ακύρωσης της “υποκατάστασης” του εργολάβου – απόφαση που έλαβε η Αποκεντρωμένη Διοίκηση – προσφεύγοντας σε Επιτροπή της ίδιας Υπηρεσίας, καταδεικνύει αν μη τι άλλο την εμμονική της στάση στην “παράνομη” διαχείριση του έργου.
Από εγωκεντρική νοοτροπία, ρισκάρουν με το χάσιμο περαιτέρω χρόνου, αντί άλλων νόμιμων επιλογών που θα μπορούσαν να οδηγήσουν στη συνέχιση της Ανάπλασης.
Εκτός κι αν ο κ. Καλογερόπουλος ποντάρει στην επιρροή του εκεί, ως Μέλος αυτής της Επιτροπής. Και ο νοών νοείτω!
Κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου για τις περιπέτειες που θα οδηγήσει αυτή η επιλογή, την πόλη, τους επαγγελματίες και τους δημότες που ντρέπονται για την εικόνα του ιστορικού κέντρου.
Αντί σύνεσης και επιστροφής στη λογική και τη νομιμότητα, η Δημοτική Αρχή και ο κ. Καλογερόπουλος επιμένουν να διοικούν με επικίνδυνους πειραματισμούς!
Ας έχουν υπόψη τους το ρητό: Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού!».
Χρήστος Γούτος για πλατεία Αγίας Λαύρας: «Κύριε δήμαρχε, το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού!»
Άμεσα μέτρα πρόληψης της παραβατικότητας για να μην πάρουν το νόμο στα χέρια τους οι πολίτες, ζητά ο δήμαρχος Αιγιαλείας – Αγανακτισμένοι οι δημότες της Δυτικής Αιγιάλειας
Την αγωνία τους και ταυτόχρονα την οργή τους για την ολοένα κλιμακούμενη εγκληματικότητα που καταγράφεται σε ορισμένες κοινότητες της Δυτικής Αιγιάλειας που γειτνιάζουν με καταυλισμούς Ρομά, εξέφρασαν πρόεδροι κοινοτήτων και κάτοικοι της περιοχής κατά τη διάρκεια έκτακτης σύσκεψης που συγκλήθηκε το βράδυ της Κυριακής στο πρώην Δημαρχείο Συμπολιτείας στη Ροδοδάφνη, μετά από πρωτοβουλία του δημάρχου Αιγιαλείας Δημήτρη Καλογερόπουλου και με την παρουσία των διοικητών του Αστυνομικού Τμήματος Αιγιαλείας Βασίλη Ροδόπουλου και του Τμήματος Ασφαλείας Αιγιαλείας Παρασκευά Μασούρα.
Οι παρόντες κάτοικοι μίλησαν με γλαφυρό τρόπο για την έκρυθμη κατάσταση που επικρατεί ιδιαίτερα τα τελευταία δύο χρόνια, περιγράφοντας απίστευτα περιστατικά με διαρρήξεις, κλοπές, απειλές και ξυλοδαρμούς πολιτών, σκόπιμα προκαλούμενα τροχαία και άλλες προκλητικές μεθόδους που μεταχειρίζονται διάφορα παραβατικά στοιχεία, σκορπίζοντας αίσθημα ανασφάλειας και φόβου στην τοπική κοινωνία. «Οι δράστες έχουν αποθρασυνθεί, δεν έχουν πλέον όρια, λειτουργούν οργανωμένα και οι ομάδες κρούσης αποτελούνται κυρίως από ανηλίκους, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην απόδοση δικαιοσύνης, ενώ ταυτόχρονα τραμπουκίζουν και απειλούν όποιον τολμά να αντισταθεί», σημειώθηκε μεταξύ άλλων από τους πολίτες, ορισμένοι εκ των οποίων αναφέρθηκαν σε ακραίους τρόπους αντιμετώπισης, ακόμα και το να πάρουν το νόμο στα χέρια τους.
Αίσθηση προκάλεσε, εξάλλου, η αναφορά του τεχνικού διευθυντή της ΔΕΥΑ Αιγιαλείας Παναγιώτη Νικολόπουλου στις τεράστιες ζημιές που έχουν προκληθεί τελευταία από κλοπές υλικών και δολιοφθορές σε γεωτρήσεις της περιοχής, που έχουν ως αποτέλεσμα εκτεταμένες διακοπές ύδρευσης, κάνοντας ιδιαίτερη μνεία σε πρόσφατη περίπτωση με την ταυτόχρονη εξουδετέρωση τριών γεωτρήσεων της Συμπολιτείας. Όλα αυτά, εκτός από ταλαιπωρία των πολιτών, συνεπάγονται και κόστος δεκάδων χιλιάδων ευρώ που επιβαρύνει τον δημοτικό προϋπολογισμό, άρα και τους δημότες.
Με τη σειρά τους, οι αξιωματικοί της Ελληνικής Αστυνομίας τόνισαν πως με τη δεδομένη δύναμη σε ανθρώπινο δυναμικό γίνεται η βέλτιστη προσπάθεια, ενώ παρέθεσαν ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία σχετικά με τις περιπολίες, τις εξιχνιάσεις υποθέσεων και τις συλλήψεις δραστών από τους αστυνομικούς, βάσει της κείμενης νομοθεσίας. Κάλεσαν δε τους πολίτες να δείχνουν εμπιστοσύνη στην Αστυνομία και να καταγγέλλουν όλες τις παραβατικές συμπεριφορές, βοηθώντας έτσι το έργο των αστυνομικών.
Παίρνοντας το λόγο, ο δήμαρχος Αιγιαλείας σημείωσε πως στην περιοχή επικρατεί φόβος, απογοήτευση στους κατοίκους και παράλληλα θράσος από τους δράστες, που με την ανεξέλεγκτη δράση τους ωθούν τους παθόντες να προτίθενται πλέον να φτάσουν σε σημεία ακραίας κοινωνικής αντίδρασης και να προχωρήσουν μόνοι τους σε κατασταλτικά μέτρα οποιασδήποτε μορφής. Για να αποφευχθεί κάτι τέτοιο, ζήτησε από τους εκπροσώπους της τοπικής ΕΛ.ΑΣ. να μεταφέρουν στους ανωτέρους τους την όλη κατάσταση όπως ακριβώς έχει, ενώ προανήγγειλε και τη δημιουργία και αποστολή σχετικού υπομνήματος που θα απευθύνεται στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τον αρμόδιο Υπουργό Προστασίας του Πολίτη και το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας. Επίσης, εκ μέρους της δημοτικής αρχής αναμένεται να υπάρξει συνάντηση και διαλογική συζήτηση με εκπροσώπους των Ρομά της περιοχής, στο πλαίσιο διερεύνησης διαφορετικών τρόπων αντιμετώπισης του φαινομένου, με πρόληψη και όχι καταστολή της παραβατικότητας. «Η τοπική κοινωνία βρίσκεται σε σημείο οριακό. Πρέπει όλοι να συντελέσουμε στο να αντιμετωπιστεί η κατάσταση με τρόπο νόμιμο και αποτελεσματικό και κυρίως να μην οδηγηθούμε σε ανεξέλεγκτο «πόλεμο» μεταξύ παθόντων και δραστών, κάτι που μόνο κακό θα κάνει σε όλους μας» κατέληξε ο κ. Καλογερόπουλος.
Το «παρών» στη σύσκεψη έδωσαν, μεταξύ άλλων, οι αντιδήμαρχοι Παναγιώτης Ανδριόπουλος, Γιώργος Ντίνος, Νίκος Καραΐσκος και Διαμάντω Βασιλακοπούλου – Καρτσωνάκη, ο γ.γ. του Δήμου Αιγιαλείας Γιώργος Ρούσσος και ο νομικός σύμβουλος του Δήμου Γιώργος Μπέσκος.
Καταχειροκροτήθηκε από το πολυπληθές κοινό το δρώμενο της Θεατρικής Σκηνής του συλλόγου «Αναγέννησις» Ακράτας
Στην κατάμεστη αίθουσα του Πολιτιστικού Συλλόγου «Αναγέννησις» Ακράτας, το βράδυ της 25ης Μαρτίου η Θεατρική Σκηνή του Συλλόγου «μετέφερε» τους θεατές στην προεπαναστατική περίοδο του Γένους αλλά και τις ιστορικές μάχες της περιοχής όπως αυτές έχουν καταγραφεί από έγκριτους ιστορικούς που έχουν μελετήσει την ιστορία του τόπου μας.
Το θεατρικό δρώμενο που καταχειροκροτήθηκε από το πολυπληθές κοινό βασίστηκε στην ιδέα της ανάδειξης των ιστορικών γεγονότων της περιοχής, μεταφέροντάς μας στα 1818 με τη μύηση τοπικών οπλαρχηγών στη Φιλική Εταιρία από τον Νικηφόρο Παμπούκη, την προετοιμασία του αγώνα με πρωταγωνιστές τον Νικόλαο Σολιώτη και τη Βασιλική Σολιώτη, τη Μάχη της Ακράτας στα 1823 και το ρόλο των ηρωίδων στη Μάχη του Καστρακίου το 1826.
Την επετειακή παράσταση μεταξύ άλλων παρακολούθησαν ο δήμαρχος Αιγιαλείας Δημήτρης Καλογερόπουλος, η πρόεδρος του Δ.Σ. Αιγιαλείας Μαρία Γιδά, η αντιδήμαρχος Ακράτας –Αιγείρας Μαρία Σταυροπούλου, ο αντιδήμαρχος Νίκος Καραϊσκος, ο Αχαιός βουλευτής Ιάσων Φωτήλας, οι δημοτικοί σύμβουλοι Γ. Γιοβάς, Π. Γιαννούλης, Αθ. Χρυσανθόπουλος και πλήθος φίλων του Συλλόγου.
Η πρόεδρος του συλλόγου Μαρία Καρρά καλωσορίζοντας τους θεατές αναφέρθηκε στην προσπάθεια και την εργατικότητα των ανθρώπων του συλλόγου «Αναγέννησις» αλλά και την υποστήριξη από φορείς του δήμου και φίλους του ώστε να επιτευχθεί ο στόχος.
Κατά τον σύντομο χαιρετισμό του ο δήμαρχος Αιγιαλείας, αφού συνεχάρη τους συντελεστές της παράστασης τόνισε ότι «σήμερα το ιστορικό παρελθόν έγινε ένα δημιουργικό παρόν χάρη στους ανθρώπους της Αναγέννησης Ακράτας», επισημαίνοντας πως η εορτή της 25ης Μαρτίου μάς θυμίζει ότι οι Έλληνες όταν είμαστε ενωμένοι μπορούμε όλα να τα αντιμετωπίσουμε!
Στην αναγκαιότητα της ενότητας και της εθνικής ομοψυχίας στάθηκε άλλωστε και ο βουλευτής Ι. Φωτήλας που συνεχάρη τους ανθρώπους του συλλόγου για την αρτιότητα και τον επαγγελματισμό τους.
Ενώ από την πλευρά της η τοπική αντιδήμαρχος κ. Σταυροπούλου αναφέρθηκε στο συγκινησιακό κλίμα που δημιούργησε το εξαιρετικό θεατρικό δρώμενο του Συλλόγου.
Μετά το πέρας της παράστασης το Δ.Σ. απένειμε αναμνηστική πλακέτα τιμής ένεκεν για την ακούραστη προσπάθειά τους στην Αναστασία Ευσταθίου και τον Χρήστο Ασημακόπουλο.
Να σημειωθεί ότι, εφόσον οι καιρικές συνθήκες το επιτρέψουν, η παράσταση θα επαναληφθεί στις 3 Απριλίου στη Ζαρούχλα στο πλαίσιο των εκδηλώσεων που προετοιμάζουν οι φορείς της Νωνάκριδας.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Νικηφόρος Παμπούκης: Ανδρέας Διαμαντόπουλος
Νικόλαος Σολιώτης: Σπήλιος Ζιδρόπουλος
Βασιλική Σολιώτη: Κατερίνα Σούλη
Σωτήρης Χαραλάμπης: Παναγιώτης Κουμπούρας
Οπλαρχηγός: Σπύρος Πολίτης
Γυναίκες Νωνάκριδος: Νατάσσα Γιαννακοπούλου, Βάσω Καλύβα
Ντελή Αχμέτ: Νίκος Γραβάνης
Ηρωίδες Καστρακίου: Βάνια Ξιφαρά, Μαρία Καρρά.
Σκηνοθεσία –Θεατρική διασκευή: Χρήστος Ασημακόπουλος
Συγγραφή κειμένων – αξιοποίηση ιστορικών πηγών: Αναστασία Ευσταθίου
Μουσική επιμέλεια: Χρήστος Ασημακόπουλος
Φωτισμός –ήχος: Γιάννης Τόλιος
Σχεδιασμός φωτισμού: Ανδρέας Σακελλαρίου –Χρήστος Ασημακόπουλος
Κατασκευή σκηνικών: Ανδρέας Σακελλαρίου
Ενδυματολογική επιμέλεια: Μαρία Καρρά
Ηχητικό ντοκουμέντο «Ο Όρκος των Φιλικών» εκφώνηση: Πάμπος Σακκάς.
Με ανακοίνωσή του το ΔΣ του Συλλόγου ευχαριστεί για την πολύτιμη βοήθειά τους την αντιδήμαρχο Ακράτας –Αιγείρας Μαρία Σταυροπούλου, τον πρόεδρο του ΝΠΔΔ Παναγιώτη Ανδριόπουλο, την Κατερίνα Παππά, τον Ανδρέα Ρεκούτη, την Αργυρώ Γεωργικοπούλου και τον Προκόπη Σταυρόπουλο.
Συνδρομή του δήμου Αιγιαλείας στην κατάσβεση μεγάλης πυρκαγιάς στα Μάρμαρα Αιγείρας
Επικίνδυνη πυρκαγιά ξέσπασε σήμερα το μεσημέρι στα Μάρμαρα Αιγείρας, που επεκτάθηκε γρήγορα και απείλησε παρακείμενες αγροτικές ιδιοκτησίες. Άμεση ήταν η επέμβαση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, που έσπευσε με 3 οχήματα από Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Ακράτας, 3 οχήματα από Αίγιο και 4 από Πάτρα, μαζί με κλιμάκιο της ΕΜΑΚ, δηλαδή συνολικά με 30 πυροσβέστες. Η επιχείρηση κατάσβεσης, που τελούσε υπό τον συντονισμό υψηλόβαθμων στελεχών της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Αχαΐας και Αιγίου, στέφθηκε με επιτυχία σε σύντομο χρονικό διάστημα, αφού η φωτιά κατέκαψε θαμνώδη βλάστηση μερικών στρεμμάτων σε σημεία δύσβατα.
Ο Δήμος Αιγιαλείας συνέδραμε με δύο μηχανήματα, ένα χωματουργικό και μία υδροφόρα, που επιστράτευσε το Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικής Προστασίας στο πλαίσιο της ανοιχτής γραμμής συνεργασίας με τα τοπικά Σώματα Ασφαλείας.
Για τη διερεύνηση της αιτίας της πυρκαγιάς έχει αναλάβει το Ανακριτικό Τμήμα της Π.Υ. Αιγίου. Σε δηλώσεις του ο αρμόδιος για θέματα Πολιτικής Προστασίας αντιδήμαρχος Νίκος Καραΐσκος σημειώνει: «Οι πολίτες, κάθε περίοδο του χρόνου και ειδικότερα αυτή την εποχή της καύσης κλαδοδεμάτων θα πρέπει να τηρούν όλους τους προβλεπόμενους κανόνες και να λαμβάνουν τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας κατά τις αγροτικές τους εργασίες. Μια απροσεξία μπορεί να κοστίσει πολύ ακριβά».
ΑΟ Αιγιαλέων: «Με το σπαθί του» παραμένει στην Pre League (κέρδισε 3-0 τον Άρη Θεσσαλονίκης)!
Σε ένα κλειστό γυμναστήριο «καμίνι» και ενώπιον 300 περίπου φίλων του αθλήματος η ομάδα βόλεϊ «ΑΟ Αιγιαλέων» υπέταξε χθες το απόγευμα με 3-0 τον Άρη Θεσσαλονίκης και κέρδισε «με το σπαθί της» την παραμονή στην Pre League!
Στη «μητέρα των μαχών» (ήταν η τελευταία αγωνιστική του μίνι πρωταθλήματος των play of) οι παίκτες της αιγιώτικης ομάδας παρουσιάστηκαν έτοιμοι και δυνατοί, μη επιτρέποντας στους Θεσσαλονικείς να έχουν βλέψεις αλλά και ελπίδες για κάτι καλύτερο εκτός από μία αξιοπρεπή ήττα, που τους οδηγεί πλέον σε αγώνες μπαράζ με την Κομοτηνή για παραμονή στη δεύτερη τη τάξη κατηγορία του ελληνικού βόλεϊ.
Απίστευτη η ώθηση που έδωσε ο κόσμος στους παίκτες του ΑΟ Αιγιαλέων, οι οποίοι μαζί με το τεχνικό team ξέσπασαν σε έξαλλους πανηγυρισμούς στο τέλος του αγώνα, σηκώνοντας στον «ουρανό» του κλειστού γυμναστηρίου τον πρόεδρο της ομάδας Νίκο Ηλιόπουλο!
Τα σετ: 25-21, 25-23, 25-22.
ΑΟ ΑΙΓΙΑΛΕΩΝ (Παναγιώτης Παπαδόπουλος – Παναγιώτης Ρουμελιώτης): Λουπ, Δημησιάνος, Βλαχοστάθης, Μαυραγάνης, Δασκαλόπουλος, Σαλαβασίδης, Σύρος (λ), Καραγιώργος (λ), Βασιλάκος, Νανόπουλος, Παπασταθόπουλος, Χασάπης, Σωκράτους, Μούρτζης, Σαλίτ
ΑΡΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Σπύρος Γκολίτσης): Μάντζιος, Βάκουλης, Χρηστάκος, Μπρουνέτ, Σακκάς (λ), Γιαμακίδης, Κόκκινος, Μανωλάκης, Γρουμούσας (λ), Παπαδόπουλος, Πεντίδης, Πηλιοκατέρος
Περιχαρής για τη μεγάλη νίκη – παραμονή ήταν ο προπονητής του ΑΟ Αιγιαλέων Παναγιώτης Παπαδόπουλος ο οποίος δήλωσε στο Aigialeia TV: «Ήταν μία πολύ μεγάλη επιτυχία και αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους. Μετά τις 10 ήττες στην πρώτη φάση του πρωταθλήματος κανένας ίσως δεν πίστευε ότι θα είχαμε τύχη στα πλέι οφ. Κανένας εκτός από εμάς που πιστεύαμε στην ομάδα και από ατυχίες και συγκυρίες είχαμε τα αρνητικά αποτελέσματα. Η αξία του αθλητισμού είναι η προσπάθεια. Μαζευτήκαμε όλοι στις γιορτές και είπαμε να προσπαθήσουμε και όπου μας βγάλει. Και δικαιωθήκαμε. Η προσπάθεια είναι συλλογική και τα συγχαρητήρια ανήκουν σε όλους. Ένα μεγάλο μπράβο και στον κόσμο που μας βοήθησε. Το κοινό του Αιγίου είναι πολιτισμένο, στηρίζει την ομάδα χωρίς ακρότητες και αυτό είναι πολύ σημαντικό και αξίζει να αναφερθεί γιατί και στο βόλεϊ βλέπουμε αρκετά συχνά άσχημες καταστάσεις».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του συλλόγου Νίκος Ηλιόπουλος πρόσθεσε: «Ήταν μία μεγάλη δικαίωση για όλους. Να χαρούμε τώρα και να ξεκουραστούμε γιατί ήταν μία δύσκολη χρονιά. Του χρόνου θα είναι ακόμη πιο δύσκολη με έναν όμιλο των 10 ομάδων και πιθανότατα οι έξι θα είναι από τη βόρεια Ελλάδα. Η άρση των μέτρων έδειξε πόσοι αγαπά ο κόσμος το βόλεϊ και την ομάδα και μας στήριξε πάρα πολύ σήμερα. Έτσι κι αλλιώς έχουμε τον περισσότερο κόσμο από όλες τις ομάδες και το έχουμε ζήσει όλα αυτά τα χρόνια και σε όλες τις κατηγορίες. Τους ευχαριστούμε πολύ, όπως φυσικά τους χορηγούς μας και όλους όσοι μας στηρίζουν».
Εβδομαδιαίο Δρομολόγιο Κινητής Αστυνομικής Μονάδας Αχαΐας
Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας πληροφορεί τους πολίτες ότι η Κινητή Αστυνομική Μονάδα της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αχαΐας την ερχόμενη εβδομάδα (28/3 έως 3/4) θα βρίσκεται στις εξής περιοχές:
Τη Δευτέρα 28/3 και κατά τις ώρες 5μ.μ. έως 1π.μ. στην περιοχή
του Αστυνομικού Τμήματος Δυτικής Αχαΐας, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Κράλλι – Ζησιμαϊίκα – Νεοχώρι – Χαραυγή – Τζάιλο – Σανταμέρι – Πόρτες».
Την Τρίτη 29/3 και κατά τις ώρες 9π.μ. έως 3μ.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Καλαβρύτων, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Άνω Ζαχλωρού – Κάτω Ζαχλωρού – Ρογοί – Κερπινή – Λουσοί – Λεύκα – Σιγούνι».
Την Τετάρτη 30/3 και κατά τις ώρες 5μ.μ. έως 1π.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Ερυμάνθου, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Μοίραλι – Θωμαίικα – Βετέικα – Ρακίτα – Λεόντιο – Δεμέστιχα – Αγρίδι – Ροδιά».
Την Πέμπτη 31/3 και κατά τις ώρες 9π.μ. έως 3μ.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Κλειτορίας, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Καστέλι – Κάτω Δρυμός – Κλείτορας – Αροανία – Αγρίδι – Λεχούρι – Λειβάρτζι – Ψωφίδα».
Την Παρασκευή 1/4 και κατά τις ώρες 9π.μ. έως 4μ.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Ακράτας, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Αμπελόκηποι – Βελλά – Όαση – Εξοχή – Περιθώρι – Σελιάνα – Μοναστήρι – Αιγές».
Το Σάββατο 2/4 και κατά τις ώρες 9π.μ. έως 3μ.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Αιγιαλείας, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Τράπεζα – Άνω Διακοπτό – Κερνίτσα – Μαμουσιά».
Την Κυριακή 3/4 και κατά τις ώρες 8π.μ. έως 2μ.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Κλειτορίας, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Tριπόταμα – Άγιος Βασίλειος – Πάος – Βεσίνι- Χόβολη – Πεύκο – Αμυγδαλιά – Σκοτάνη – Φίλια – Λευκάσιο».
«Μπαράζ» διαρρήξεων σε δημοτικές και ιδιωτικές περιουσίες στις Δ.Ε. Συμπολιτείας – Ερινεού…
Δυστυχώς, δεν έχουν τελειωμό οι δολιοφθορές που έχουν ξεκινήσει εδώ και καιρό στις Δημοτικές Ενότητες Συμπολιτείας και Ερινεού, όπου συνεχίζεται το μπαράζ διαρρήξεων, με αποτέλεσμα μεγάλου κόστους φθορά και απώλεια της δημοτικής περιουσίας αλλά και ταλαιπωρία των πολιτών.
Προ ημερών υπέστη δολιοφθορά η μία εκ των τριών γεωτρήσεων ύδρευσης στην Τ.Κ. Ροδοδάφνης ενώ τη νύχτα της 25ης Μαρτίου είχαμε νέο περιστατικό σε μία ακόμα γεώτρηση. Ως εκ τούτου, η υδροδότηση σε Ροδοδάφνη, Άβυθο και μέρος του Πανοράματος που τροφοδοτούνται από τις παραπάνω γεωτρήσεις θα γίνεται αναγκαστικά από την «εφεδρική» γεώτρηση, με αποτέλεσμα τη δραματική μείωση ή και διακοπή νερού για τα επόμενα εικοσιτετράωρα, δεδομένου ότι οι ζημιές στις γεωτρήσεις είναι αρκετά σοβαρές.
Επίσης, τις προηγούμενες μέρες καταγράφηκε νέα δολιοφθορά στη γεώτρηση της Τ.Κ. Αγίου Κωνσταντίνου. Σημειωτέον η γεώτρηση πρόσφατα είχε αποκατασταθεί με κόστος περί τις 15.000 ευρώ, πριν δύο εβδομάδες σε «επιδρομή» προφανώς από «κυνηγούς χαλκού» υπέστη σοβαρότατες ζημιές, άμεσα αποκαταστάθηκε και προχθές υπήρξε νέα δολιοφθορά και κλοπή.
Με αφορμή την όξυνση του προβλήματος στην περιοχή συγκαλείται ευρεία ανοιχτή σύσκεψη αύριο (Κυριακή 27 Μαρτίου) στις 8μ.μ. στο δημοτικό κατάστημα Συμπολιτείας με προσκεκλημένους προέδρους και φορείς της ευρύτερης περιοχής Συμπολιτείας –Ερινεού και εκπρόσωπο του Αστυνομικού Τμήματος Αιγιαλείας προκειμένου να εξεταστούν τρόποι αντιμετώπισης.
Με αφορμή τα νέα περιστατικά ο εντεταλμένος σύμβουλος για θέματα της Συμπολιτείας και πρόεδρος του ΝΠΔΔ Παναγιώτης Ανδριόπουλος τονίζει: «Ζητάμε την κατανόηση των συμπολιτών μας για τα προβλήματα που είναι βέβαιο ότι θα υπάρξουν στην υδροδότηση της περιοχής. Από την ΔΕΥΑ και τις υπηρεσίες του δήμου γίνονται προσπάθειες για την επίλυση των ζημιών το συντομότερο δυνατό με παράλληλη τροφοδοσία νερού από γεώτρηση που δεν αποτελεί πρώτη προτεραιότητα και χρησιμοποιείται ως… εφεδρεία».
Παράλληλα ο κ. Ανδριόπουλος σημειώνει ότι, εκτός από τις δολιοφθορές στη δημοτική περιουσία, το διήμερο υπήρξαν εκτεταμένες διαρρήξεις και κλοπές σε αγροικίες οικισμών της Συμπολιτείας. Ωστόσο σε επικοινωνία που είχε με την ΕΛΑΣ τον ενημέρωσαν ότι οι συμπολίτες δεν καταγγέλλουν τα περιστατικά, με αποτέλεσμα να μην φτάνει αρμοδίως το μέγεθος του προβλήματος που υπάρχει στην περιοχή.
Στις 6 Απριλίου η εκδήλωση της ΔΗΜ.Τ.Ο ΝΔ Αιγιαλείας με επίσημο προσκαλεσμένο τον υπουργό Εσωτερικών Μάκη Βορίδη
Την Τετάρτη 6 Απριλίου θα πραγματοποιηθεί τελικά η εκδήλωση της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης ΝΔ Αιγιαλείας, η οποία αρχικά είχε προγραμματιστεί για τις 28 Φεβρουαρίου αλλά αναβλήθηκε κατόπιν σχετικής απόφασης της Γραμματείας Οργανωτικού της ΝΔ λόγω των δραματικών γεγονότων στην Ουκρανία.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο εστιατόριο «Λιόπετρο» (Φωνησκαριά Αιγίου), έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στις 7.30μ.μ. και θα περιλαμβάνει (πλην της συνεστίασης) ομιλία από τον υπουργό Εσωτερικών Μάκη Βορίδη που θα αναφερθεί στις τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις.
Με ανακοίνωσή της η ΔΗΜ.Τ.Ο. διευκρινίζει ότι ισχύουν κανονικά οι προσκλήσεις που έχουν ήδη διατεθεί.
Ανακοίνωση δημοσιοποίησης στοιχείων συλληφθέντα Ρουμάνου
Τα στοιχεία ταυτότητας και φωτογραφίες ενός αλλοδαπού άνδρα, ο οποίος συνελήφθη στις 20 Μαρτίου από άνδρες της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Πατρών, δίνονται σήμερα στη δημοσιότητα, κατόπιν σχετικής Διάταξης της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Πατρών.
Πρόκειται για τον Florin Costin του Gherghe και της Maria, γεννηθέντα στις 7 Απριλίου 1983 στη Ρουμανία.
Η συγκεκριμένη δημοσιοποίηση, σύμφωνα με τη σχετική Εισαγγελική Διάταξη, αποσκοπεί στην προστασία του κοινωνικού συνόλου και στη διερεύνηση συμμετοχής του κατηγορουμένου και σε άλλες αξιόποινες πράξεις.
Στο πλαίσιο αυτό, παρακαλούνται οι πολίτες να επικοινωνούν με τους
τηλεφωνικούς αριθμούς 2610 695150 και 2610 695130 της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Πατρών, για την παροχή οποιασδήποτε σχετικής πληροφορίας.
Σημειώνεται ότι διασφαλίζεται η ανωνυμία και το απόρρητο της
επικοινωνίας.
Η συγκεκριμένη δημοσιοποίηση είναι χρονικής διάρκειας έξι (6) μηνών από την παραγγελία εκτέλεσης της διάταξης, αρχής γενομένης από 24/3/2022. Πέραν του χρονικού ορίου των έξι μηνών δεν επιτρέπεται και αντίκειται στο νόμο η διατήρηση ή/και αναπαραγωγή της δημοσιοποίησης των παραπάνω στοιχείων.
Το μήνυμα του Δημάρχου Αιγιαλείας για την επέτειο της 25ης Μαρτίου
Με αφορμή τη σημερινή επέτειο της έναρξης της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, ο Δήμαρχος Αιγιαλείας Δημήτρης Καλογερόπουλος προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση:
«Η σημερινή μέρα είναι μία από τις σημαντικότερες θρησκευτικές και ιστορικές επετείους της πατρίδας μας, ενώ είναι συνδεδεμένη και με τα σπουδαία προεπαναστατικά γεγονότα που έλαβαν χώρα στην περιοχή μας και που πυροδότησαν την έναρξη του Αγώνα.
Σήμερα είναι ημέρα μνήμης, τιμής, αναγνώρισης και σεβασμού στους προγόνους μας που μας χάρισαν μία χώρα ελεύθερη. Εμείς σήμερα είμαστε αντάξιοί τους και χρήσιμοι για την κοινωνία μόνο κάθε φορά που ενωμένοι, με οδηγό μας την ατομική και συλλογική μας ευθύνη, προτάσσουμε το ΕΜΕΙΣ και δημιουργούμε το καλύτερο δυνατό για τον τόπο μας. Για να είμαστε θετικό παράδειγμα στα νέα παιδιά που καμαρώσαμε σήμερα όλοι να παρελαύνουν με νεανική περηφάνια και υψηλό εθνικό φρόνημα, οφείλουμε το ενδιαφέρον μας για αυτά να είναι ειλικρινές και να το δείχνουμε όχι μόνο με λόγια αλλά και πράξεις.
Χρόνια πολλά Έλληνες, χρόνια πολλά Ελλάδα!».


