Κοινή αντίδραση φορέων της Αιγιάλειας στην κατάργηση της Τοπικής Διοικητικής Επιτροπής ΕΦΚΑ

Σύσκεψη με τη συμμετοχή του Δημάρχου Αιγιαλείας Παναγιώτη Ανδριόπουλου, του Προέδρου του Εμπορικού Συλλόγου Αιγίου Χαράλαμπου Παπαδόπουλου και της Διοίκησης του Εργατικού Κέντρου, πραγματοποιήθηκε χθες στα γραφεία του ΕΚΑ.
Αντικείμενο της συνάντησης αποτέλεσε η έντονη ανησυχία που έχει προκληθεί από το νέο νομοσχέδιο Χατζηδάκη με τη διάταξη του άρθρου 10, με τίτλο «Παρεμβάσεις για ένα κράτος πιο φιλικό στον πολίτη», η οποία προβλέπει την κατάργηση περίπου 120 Τοπικών Διοικητικών Επιτροπών του ΕΦΚΑ.
Σύμφωνα με το άρθρο 10, προβλέπεται η «ενιαία εφαρμογή νομοθεσίας επί ενδικοφανών προσφυγών», με συγκέντρωση όλων των αρμοδιοτήτων σε κεντρικό όργανο, αποκλείοντας την εξέταση υποθέσεων από όργανα με τοπική αρμοδιότητα.
Οι συμμετέχοντες εξέφρασαν την κατηγορηματική τους αντίθεση στο νέο νομοσχέδιο το οποίο πλήττει άμεσα τους πολίτες της Αιγιάλειας και των Καλαβρύτων, ιδίως τις πιο ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
Υπογραμμίστηκε ότι οι Τοπικές Διοικητικές Επιτροπές αποτελούν συλλογικά όργανα διοικητικής κρίσης, με συμμετοχή εκπροσώπων εργαζομένων και εργοδοτών, γεγονός που διασφαλίζει πολυφωνία και αντικειμενικότητα — στοιχεία που τίθενται εν αμφιβόλω με τη συγκέντρωση των διαδικασιών σε κεντρικό επίπεδο.
Την Τοπική Επιτροπή του ΕΦΚΑ αποτελούσαν η Διευθύντρια του φορέα ως εισηγήτρια, η Διευθύντρια και ένας υπάλληλος της Επιθεώρησης Εργασίας, ο Πρόεδρος του Εμποροεπαγγελματικού & Επιχειρηματικού Συλλόγου Αιγιαλείας, καθώς και εκπρόσωπος των εργαζομένων από το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Αιγίου.
Τόνισαν ότι ο τίτλος του νομοσχεδίου επιχειρεί να παρουσιάσει μια εικόνα «φιλικού κράτους», ενώ στην πράξη οδηγεί σε ένα πιο συγκεντρωτικό και πιο απομακρυσμένο από τον πολίτη μοντέλο διοίκησης.
Η Τοπική Διοικητική Επιτροπή της περιοχής μας αποτελεί έναν κρίσιμο θεσμό, καθώς εξετάζει ενδικοφανείς προσφυγές ασφαλισμένων για ζητήματα συντάξεων, ενσήμων και παροχών, παρέχει τη δυνατότητα φυσικής παρουσίας των πολιτών χωρίς επιπλέον οικονομικό κόστος διασφαλίζει διαφάνεια και αντικειμενικότητα στη Διοικητική κρίση λειτουργεί ως φίλτρο πριν την προσφυγή στη δικαιοσύνη.
Αποτελεί ουσιαστικά το τελευταίο στάδιο διοικητικής προστασίας πριν ο πολίτης αναγκαστεί να προσφύγει στα δικαστήρια, αποσυμφορώντας ταυτόχρονα τη Δικαιοσύνη.
Η κατάργησή της θα επιφέρει σημαντική ταλαιπωρία σε χιλιάδες ασφαλισμένους, θα αυξήσει το κόστος και τον χρόνο επίλυσης υποθέσεων, θα ενισχύσει την υπερσυγκέντρωση υπηρεσιών σε μεγάλα αστικά κέντρα και θα αποκλείσει πρακτικά πολλούς πολίτες από την άμεση πρόσβαση στη διοικητική δικαιοσύνη.
Ιδιαίτερα για συνταξιούχους και ασφαλισμένους με αυξημένες ανάγκες (π.χ. θέματα αναπηρίας, αναγνώρισης ενσήμων και υπολογισμού συντάξεων), η κατάργηση των επιτροπών δημιουργεί πρόσθετα εμπόδια και επιβαρύνσεις.
Επισημάνθηκε ότι η συγκεκριμένη εξέλιξη δεν είναι μεμονωμένη, αλλά εντάσσεται σε μια διαχρονική πολιτική αποδυνάμωσης της περιφέρειας, όπου αντί να ενισχύονται οι τοπικές δομές, αυτές καταργούνται ή συγχωνεύονται.
Η πολιτική αυτή οδηγεί στη συγκέντρωση υπηρεσιών και πληθυσμού στην Αθήνα και τα μεγάλα αστικά κέντρα, ενώ ταυτόχρονα ωθεί ιδιαίτερα τους νέους ανθρώπους είτε σε εσωτερική μετανάστευση είτε στο εξωτερικό για αναζήτηση εργασίας.
Οι φορείς της Αιγιάλειας υπογραμμίζουν ότι η ψηφιακή εξυπηρέτηση και οι τηλεδιασκέψεις δεν μπορούν να υποκαταστήσουν τη φυσική παρουσία, ιδιαίτερα για ηλικιωμένους και πολίτες χωρίς ψηφιακές δεξιότητες.
Τονίστηκε επίσης ότι η εξ αποστάσεως συμμετοχή, αντί να διευκολύνει, μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά για σημαντικό μέρος του πληθυσμού.
Με κοινή δήλωσή τους τονίζουν ότι δεν θα αποδεχθούν την αποδυνάμωση της περιοχής τους.
Καλούν την Πολιτεία να αποσύρει τη σχετική διάταξη και να προχωρήσει σε ουσιαστική στήριξη της περιφέρειας.

Προβολή ταινίας για μικρούς και μεγάλους στο Στέκι της Εθελοντικής Ομάδας Αιγίου «ΔΙΕΞΟΔΟΣ»

Η Εθελοντική Ομάδα Πρόληψης «ΔΙΕΞΟΔΟΣ» Αιγίου του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αχαΐας «Καλλίπολις» που λειτουργεί σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Πρόληψης και Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων (Ε.Ο.Π.Α.Ε.) και την υποστήριξη του Δήμου Αιγιαλείας, προσκαλεί την Κυριακή 26 Απριλίου και ώρα 18:00 – 20:00 οικογένειες (γονείς και παιδιά ηλικίας δημοτικού σχολείου) για να παρακολουθήσουν μαζί μια ιστορία πλούσια σε νοήματα, συναισθήματα και πρωτόγονη αγάπη.
Οι οικογένειες θα έχουν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν σε έναν φανταστικό προϊστορικό κόσμο γεμάτο χρώματα, περιπέτεια και απρόσμενες συναντήσεις. Μια αξιαγάπητη οικογένεια ανακαλύπτει νέες ιδέες, νέους φίλους και έναν κόσμο που κρύβει αμέτρητες εκπλήξεις. Μετά την προβολή ταινίας θα ακολουθήσει συζήτηση και βιωματικές δραστηριότητες προσφέροντας στα μέλη της οικογένειας την ευκαιρία να ψυχαγωγηθούν, να γνωριστούν καλύτερα και να μοιραστούν σκέψεις και συναισθήματα.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Στέκι της Εθελοντικής Ομάδας Αιγίου «ΔΙΕΞΟΔΟΣ» που βρίσκεται στον προαύλιο χώρο του Ι.Ν Αγίου Παντελεήμονα στο Αίγιο (είσοδος από Κλ. Οικονόμου). Η συμμετοχή είναι δωρεάν και είναι απαραίτητη η δήλωση ενδιαφέροντος στον εξής σύνδεσμο μέχρι σήμερα Πέμπτη 23 Απριλίου: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdIQJs1lG0FDS9e_LA0AE1Oaeg
7SU0ZYwm6j7s8mf_GPWBmJg/viewform?usp=header

Βασίλης Σταθακάρος: Στο δρόμο για το 16ο Συνέδριο της μεγάλης φιλελεύθερης και πατριωτικής παράταξης

Η Νέα Δημοκρατία, η μεγάλη φιλελεύθερη και πατριωτική παράταξή μας, πορεύεται προς το 16ο Τακτικό της Συνέδριο, που θα διεξαχθεί 15-17 Μαΐου στην Αθήνα και θα σηματοδοτήσει την επίσημη έναρξη της προετοιμασίας του κόμματός μας για τη διεξαγωγή των εθνικών εκλογών του 2027, με στόχο να τεθούν οι πολιτικές προτεραιότητες για την Ελλάδα του 2030, ούτως ώστε να πάμε τη χώρα μας ακόμα πιο ψηλά, ακόμη πιο δυνατά!
Από το 2019, οπότε και ο ηγέτης μας Κυριάκος Μητσοτάκης ανέλαβε τη διακυβέρνηση του τόπου, η Ελλάδα έχει επανέλθει στη σωστή τροχιά. Από «ασθενής της Ευρώπης» έχει γίνει πρωταθλήτρια στην ανάπτυξη και τις επενδύσεις. Μας υπολογίζουν ως ισχυρούς. Ειδικά τώρα που έχουμε θωρακίσει όσο ποτέ άλλοτε τις Ένοπλες Δυνάμεις, αποδεικνύοντας στην πράξη ότι είμαστε πυλώνας σταθερότητας.
Η σημερινή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας πρωταγωνιστεί στις ευρωπαϊκές εξελίξεις και στη διαχείριση των διεθνών κρίσεων. Πρωταγωνιστήσαμε στην κοινή πολιτική κατά του COVID. Πρωταγωνιστήσαμε στη δημιουργία του Ταμείου Ανάκαμψης. Πρωταγωνιστήσαμε στην αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης. Πρωταγωνιστήσαμε στο τείχος δημοκρατίας απέναντι στον αναθεωρητισμό του Κρεμλίνου. Και πρωταγωνιστούμε στην κοινή αντιμετώπιση του μεταναστευτικού. Σήμερα, με τις πολιτικές μας, η Ελλάδα ξαναβρίσκεται στον πυρήνα της Ένωσης, έχοντας ανακτήσει την εθνική της αξιοπιστία.
Η Νέα Δημοκρατία διαχρονικά πρωταγωνιστεί στην ευρωπαϊκή πορεία της πατρίδας μας. Βρισκόμαστε σταθερά στη σωστή πλευρά της Ιστορίας. Είμαστε η παράταξη των μεγάλων στρατηγικών επιλογών, εκείνων που κατέστησαν την Ελλάδα μία από τις ισχυρότερες χώρες της Ευρώπης.
Με «όχημα» το σύγχρονο πατριωτισμό και με «όπλα» την ευθύνη και την αποφασιστικότητα, η Νέα Δημοκρατία είναι συνώνυμο της στιβαρής ευρωπαϊκής ηγεσίας. Είμαστε το μεγαλύτερο κόμμα στο ΕΛΚ, είμαστε η δύναμη της Ελλάδας στην Ευρώπη!
Εδώ και αρκετές εβδομάδες βιώνουμε μια εξαιρετικά κρίσιμη και σύνθετη κατάσταση για όλο τον κόσμο, καθώς η Μέση Ανατολή φλέγεται και βέβαια όλο αυτό το διάστημα ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, έχει αναπτύξει σημαντική διεθνή και διπλωματική κινητικότητα για την πατρίδα μας και την Κύπρο.
Η παράταξή μας, στα πενήντα δύο σχεδόν χρόνια ζωής, ιστορίας και σημαντικής προσφοράς, έχει καλλιεργήσει μια ουσιαστική σχέση εμπιστοσύνης με τους πολίτες. Καταλυτικό ρόλο σε αυτήν την όμορφη διαδρομή έχουν τα στελέχη μας, που δίνουν καθημερινά τον αγώνα σε κάθε χωριό, σε κάθε πόλη, σε κάθε γειτονιά. Που είναι πάντα στην πρώτη γραμμή μέσα στην κοινωνία. Πολλά χρόνια τώρα κερδίζουμε συνεχώς εκλογικές μάχες και είμαι σίγουρος ότι θα κάνουμε ξανά και ξανά το ίδιο, πάντα με γνώμονα τις αξίες και τις αρχές της ιστορικής παράταξής μας.
Διότι για εμάς απόλυτη προτεραιότητα είναι να νοιαζόμαστε και να φροντίζουμε τις Ελληνίδες και τους Έλληνες, ιδιαίτερα δε αυτούς που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη. Δεν θέλουμε να μένει καμία και κανένας πίσω. Γι’ αυτό εργαζόμαστε σκληρά και μεθοδικά. Για να μπορούμε να υπηρετούμε δίκαια την κοινωνία, να μπορούμε να κάνουμε αυτά για τα οποία μας εμπιστεύτηκαν οι πολίτες. Για να συνεχίσουμε να έχουμε πολιτική, οικονομική και κοινωνική σταθερότητα, ένα σταθερό και ασφαλές περιβάλλον δηλαδή για να προοδεύουν και να ευημερούν οι Ελληνίδες και οι Έλληνες.
Η μόνη λαϊκά συμπαγής, δημοκρατικά δομημένη και ισχυρά συγκροτημένη πολιτική δύναμη της χώρας, που μπορεί να απαλλάξει την Ελλάδα από την καταστροφή της ψευτοαριστεράς, είναι η Νέα Δημοκρατία. Ειδικά ο πανάξιος Πρωθυπουργός και αρχηγός μας Κυριάκος Μητσοτάκης αποδεικνύει καθημερινά ότι είναι ο πολιτικός ηγέτης τον οποίο μπορεί να τον εμπιστευτεί ο κάθε Έλληνας πολίτης, ανεξάρτητα από τις πολιτικές επιλογές του. Διότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι Πρωθυπουργός για όλους ανεξαιρέτως τους Έλληνες. Βεβαίως είναι και ο πρόεδρος που ενώνει και διευρύνει την παράταξη. Που λειτουργεί ενωτικά και συλλογικά. Που συστρατεύει πολιτικές δυνάμεις και δημιουργεί κοινωνικές συμμαχίες. Που μεγαλώνει και συσπειρώνει τη Νέα Δημοκρατία. Που παρουσιάζει ένα πλήρες και συγκροτημένο σχέδιο δράσης, προκειμένου η χώρα να βγει ξεκάθαρα και οριστικά από την κρίση και να μπει σε τροχιά βιώσιμης ανάπτυξης.
Για όλα αυτά συστρατευόμαστε και είμαστε μαζί με τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Στεκόμαστε στο πλευρό του και συνυπογράφουμε τις δεσμεύσεις του. Αγωνιζόμαστε μαζί του για να αλλάξουμε σελίδα στη χώρα και να τον έχουμε Πρωθυπουργό σε μια ισχυρή και αποτελεσματική κυβέρνηση που θα συνεχίσει να κάνει τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις και να στέλνει σαφέστατο μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση ότι η Ελλάδα είναι πλέον σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης.
Ο Κυριάκος αποδεικνύει ότι ο λαός μπορεί να τον εμπιστευτεί και μόνο αυτός μπορεί να προχωρήσει στην αναδόμηση της χώρας!
Στο 16ο Συνέδριο της ΝΔ οφείλουμε άπαντες, λοιπόν, να στείλουμε ένα ηχηρό μήνυμα: Ότι ισχυρή Νέα Δημοκρατία και ισχυρός Κυριάκος Μητσοτάκης σημαίνει περισσότερο ισχυρή Ελλάδα!
Και είμαστε σίγουροι ότι αυτό θα το πετύχουμε ξανά με Πρωθυπουργό τον Πρόεδρο της παράταξής μας και με μια τρίτη αυτοδύναμη Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας!

Σε κλίμα βαθιάς κατάνυξης η χθεσινή Απόδοση της εορτής της Ζωοδόχου Πηγής Παναγίας Τρυπητής

Με εκκλησιαστική μεγαλοπρέπεια και σε κλίμα βαθιάς κατανύξεως τελέσθηκε χθες το απόγευμα η Ιερά Ακολουθία της Αποδόσεως της εορτής της Πολιούχου του Αιγίου, Ζωοδόχου Πηγής Παναγίας Τρυπητής, στο ομώνυμο Ιερό Προσκύνημα της πόλεως.
Της Ιεράς Ακολουθίας χοροστάτησε ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμος, συμπροσευχομένου του Μητροπολίτου πρώην Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβροσίου.
Κατά τη διάρκεια της Ακολουθίας εψάλησαν οι Χαιρετισμοί της Παναγίας της Τρυπητής, ενώ ακολούθησε η λιτάνευση της θαυματουργού Ιεράς Εικόνος της Υπεραγίας Θεοτόκου εντός του Ιερού Προσκυνήματος. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η επανατοποθέτηση της Ιεράς Εικόνος στον θρόνο Αυτής από τους δύο Αρχιερείς.
Κατά το πέρας της Ιεράς Ακολουθίας ο κ. Ιερώνυμος εξέφρασε θερμές ευχαριστίες προς τον Μητροπολίτη πρώην Καλαβρύτων και Αιγιαλείας για την προσευχητική παρουσία και συμμετοχή του στην Ιερά Πανήγυρη.
Επίσης, ευχαρίστησε τους Αρχιερείς οι οποίοι λάμπρυναν τις λατρευτικές συνάξεις των προηγουμένων ημερών, άπαντες τους κληρικούς της Ιεράς Μητροπόλεως, καθώς και τους προσκεκλημένους κληρικούς για τη συμμετοχή τους.
Εν συνεχεία ο Σεβασμιώτατος ευχαρίστησε θερμώς τον επικεφαλής της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής «Κοσμάς ο Μελωδός» της Ιεράς Μητροπόλεως Βασίλειο Μπίκο και τους Ιεροψάλτες αυτής, καθώς και τους Ιεροψάλτες του Ιερού Προσκυνήματος για την κατανυκτική απόδοση των ύμνων της Ακολουθίας της Αποδόσεως και των Χαιρετισμών προς την Υπεραγία Θεοτόκο.
Επιπροσθέτως, ευχαρίστησε ιδιαιτέρως τον Αρχιμανδρίτη π. Αλέξανδρο Λουκάτο, Πρωτοσύγκελλο της Ιεράς Μητροπόλεως, τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Γρηγόριο Μαμαλή, Ιερατικώς Προϊστάμενο του Ιερού Προσκυνήματος, και τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Δημήτριο Χατζηαθανασίου, Εφημέριο του Ιερού Προσκυνήματος, για την άρτια διοργάνωση της πανηγύρεως, καθώς και άπαντες τους Αρχιερατικούς Επιτρόπους της Ιεράς Μητροπόλεως για την πολύτιμη συμβολή τους.
Ο Σεβασμιώτατος εξέφρασε ακόμη την ευγνωμοσύνη του προς τον Δήμαρχο Αιγιαλείας Παναγιώτη Ανδριόπουλο και τους συνεργάτες του για την εποικοδομητική συνεργασία και προς όλους τους πολιτικούς Άρχοντες για την παρουσία τους, προς τον Διοικητή του Αστυνομικού Τμήματος Αιγιαλείας Βασίλειο Ροδόπουλο και το προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας, προς τον Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου Αιγίου Ανδρέα Οικονόμου, τον Λιμενάρχη Αιγίου Μιχαήλ Κωστάκη και τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος, καθώς και προς τον Διοικητή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Αιγίου, Αντιπύραρχο Παναγιώτη Πετρόπουλο για την εξασφάλιση της δεούσης ευταξίας.
Ιδιαίτερη μνεία έκανε ο Σεβασμιώτατος και στα Μέσα Μαζικής Ενημερώσεως, τα οποία ανέλαβαν τη μετάδοση και προβολή της Ιεράς Πανηγύρεως, ευχαριστώντας τον Ραδιοφωνικό Σταθμό της Πειραϊκής Εκκλησίας της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς, τον ραδιοτηλεοπτικό σταθμό ΛΥΧΝΟΣ TV της Ιεράς Μητροπόλεως Πατρών, τον διαδικτυακό σταθμό Aigialeia TV, τον Ραδιοφωνικό Σταθμό της Ιεράς Μητροπόλεως Καλαβρύτων και Αιγιαλείας «Διακονία και Μαρτυρία», τον διαδικτυακό σταθμό Orthodoxia info, καθώς και όλα τα Μέσα Ενημερώσεως της περιφερείας της Ιεράς Μητροπόλεώς μας.
Κατακλείοντας, ο Σεβασμιώτατος επεσήμανε ότι η Παναγία η Τρυπητή αποτελεί το καύχημα της πίστεώς μας, τη Σκέπη κάθε χριστιανού που προστρέχει με πίστη στη χάρη Της. Ως στοργική Μητέρα, οδηγεί κάθε άνθρωπο πλησίον του Αναστάντος Ιησού Χριστού, με σκοπό την κατά χάριν θέωση.
Τέλος, ευχήθηκε η Υπεραγία Θεοτόκος η Τρυπητή να φωτίζει και να ενισχύει όλους μας, ώστε να καθιστάμεθα διαρκώς καλύτεροι άνθρωποι, οικοδομώντας έναν κόσμο ελπίδος και αγάπης για τα παιδιά και τους νέους μας, οι οποίοι με ευλάβεια προστρέχουν στην απαντοχή της Προστάτιδος του Γένους των Χριστιανών, επιζητώντας τις θεοπειθείς πρεσβείες Της.

Ξεκινά ο κύκλος δράσεων του ΣΕΑΔΕ για το One Day Tourism με παράδειγμα την Αιγιάλεια

0

Τον κύκλο των δράσεών του για το One Day Tourism ξεκινά το ΣΕΑΔΕ, παρουσιάζοντας μια πρωτοβουλία με σημείο αναφοράς την Αιγιάλεια, ως ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα εφαρμογής ενός μοντέλου που μπορεί να αξιοποιηθεί και σε άλλες περιοχές.
Η συγκεκριμένη δράση αναδεικνύει έναν σύγχρονο τρόπο προσέγγισης της τοπικής ανάπτυξης και της επισκεψιμότητας, μέσα από ένα οργανωμένο πλαίσιο που συνδέει εμπειρίες, δραστηριότητες και δυναμικές της περιοχής. Στόχος είναι να παρουσιαστεί στην πράξη ένα λειτουργικό μοντέλο, το οποίο μπορεί να αποτελέσει οδηγό και για άλλες περιοχές της χώρας.
Στο πλαίσιο της παρουσίασης εξειδικευμένοι επαγγελματίες θα αναλύσουν τη φιλοσοφία, τη μεθοδολογία και τις δυνατότητες του εγχειρήματος, δίνοντας έμφαση στη δυνατότητα αναπαραγωγής του σε διαφορετικά τοπικά περιβάλλοντα.
Η πρωτοβουλία εντάσσεται στη συνολική κατεύθυνση του ΣΕΑΔΕ για την ενίσχυση της εξωστρέφειας, της συνεργασίας και της τοπικής επιχειρηματικότητας, μέσα από στοχευμένες δράσεις με πρακτικό αποτύπωμα και προοπτική εξέλιξης.
Η παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 20 Απριλίου και ώρα 18:00, στο Επιμελητήριο Αχαΐας / Παράρτημα Αιγίου (Ελίκης 24), με τη συμμετοχή του Αντιπεριφερειάρχη επιχειρηματικότητας, έρευνας , καινοτομίας και Προέδρου του Δικτύου ΣΕΑΔΕ Τάκη Παπαδόπουλου.
Η εκδήλωση είναι ανοιχτή προς το κοινό, ενώ η πρόσκληση απευθύνεται και σε εκπροσώπους άλλων περιοχών που επιθυμούν να γνωρίσουν από κοντά το μοντέλο και να αντλήσουν ιδέες για αντίστοιχες εφαρμογές στο δικό τους τόπο.

Ο Εσπερινός της Αγάπης στην Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας

Με εκκλησιαστική λαμπρότητα και πνευματική ευφροσύνη τελέστηκε το απόγευμα της Κυριακής του Πάσχα, 12 Απριλίου, ο Εσπερινός της Αγάπης στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Παναγίας Φανερωμένης Αιγίου, χοροστατούντος του Μητροπολίτου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου, με τη συμμετοχή Κληρικών της Ιεράς Μητροπόλεως.
Στον Αναστάσιμο Αρχιερατικό Εσπερινό παρέστησαν ο Δήμαρχος Αιγιαλείας Παναγιώτης Ανδριόπουλος, οι Αντιδήμαρχοι Αιγιαλείας Νικόλαος Καραΐσκος, Μαρία Ιατροπούλου και Δημήτριος Ελευθεριώτης, εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ο Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αιγίου Γεώργιος Μπέσκος, αλλά και πλήθος ευλαβών πιστών, οι οποίοι προσήλθαν με κατάνυξη, προκειμένου να βιώσουν το πανευφρόσυνο μήνυμα της Αναστάσεως, το οποίο αναδεικνύεται ιδιαιτέρως μέσα από τη συγκεκριμένη λατρευτική σύναξη.
Κατά τη διάρκεια του Εσπερινού αναγνώσθηκε, κατά την εκκλησιαστική παράδοση, το Ιερό Ευαγγέλιο σε ποικίλες γλώσσες, υπογραμμίζοντας την αλήθεια ότι ο Αναστάς Κύριος είναι «φῶς εἰς ἀποκάλυψιν ἐθνῶν» και ότι το σωτηριώδες Αναστάσιμο μήνυμα δεν περιορίζεται σε έναν λαό ή πολιτισμό, αλλά απευθύνεται σε ολόκληρη την οικουμένη, καλώντας κάθε άνθρωπο σε κοινωνία με τον Θεό. Η πολυγλωσσία της ευαγγελικής περικοπής φανερώνει εμπράκτως τον οικουμενικό χαρακτήρα της Εκκλησίας και την ενότητα της ανθρωπότητας εν Χριστώ.
Συγκεκριμένα, το Ιερό Ευαγγέλιο ανεγνώσθη στα ελληνικά από τον κ. Ιερώνυμο και, εν συνεχεία, στα αγγλικά και νορβηγικά, σερβικά, γαλλικά και ιταλικά από τον Αρχιμανδρίτη π. Αλέξανδρο Λουκάτο, Πρωτοσύγκελλο της Ιεράς Μητροπόλεως, τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Βασίλειο Πετρόπουλο, Αναπληρωτή Γενικό Αρχιερατικό Επίτροπο της Ιεράς Μητροπόλεως και Προϊστάμενο του Ιερού Ναού Αγίου Ιωάννου Καλλιθέας Αιγίου, τον Πρεσβύτερο π. Βασίλειο Νικολόπουλο, Προϊστάμενο του Ιερού Ναού Αγίων Πέτρου και Παύλου Μεσσηνέζη Αιγίου και τον Πρεσβύτερο π. Γεώργιο Ζωγράφο, Προϊστάμενο του Ιερού Ναού Αγίου Ανδρέου Αιγίου.
Κατά το πέρας της Ακολουθίας, ο Μητροπολίτης κ. Ιερώνυμος, απευθύνοντας λόγους πνευματικής οικοδομής προς το εκκλησίασμα, επεσήμανε ότι ο Αναστάς Ιησούς Χριστός είναι η όντως ζωή, η χαρά και η ελπίδα κάθε χριστιανού, το φως που φωτίζει «πάντα ἄνθρωπον ἐρχόμενον εἰς τόν κόσμον». Τόνισε ακόμη ότι το «Χριστός Ανέστη» αποτελεί τον πλέον χαρμόσυνο χαιρετισμό της πίστεώς μας, όπως άλλωστε μας δίδαξε και ο Άγιος Σεραφείμ του Σάρωφ, ο οποίος πάντοτε υποδεχόταν κάθε άνθρωπο με τη φράση: «Χριστός Ανέστη, χαρά μου!».
Επιπροσθέτως, ο Σεβασμιώτατος υπογράμμισε ότι ο χριστιανός αντλεί δύναμη από το μήνυμα της Αναστάσεως, ενδυναμώνεται στον καθημερινό του αγώνα και υπερνικά κάθε δοκιμασία με την ελπίδα, τη χαρά και την αισιοδοξία που του χαρίζει ο Αναστάς Κύριος, ο Αρχηγός της Ζωής, ο Οποίος με τη νίκη Του επί του θανάτου δίδει σε όλους μας την προοπτική της αιωνίου ζωής.
Η Ακολουθία του Εσπερινού της Αγάπης ολοκληρώθηκε με πατρικές αναστάσιμες ευχές του κ. Ιερωνύμου προς τους Ιερείς, τους Άρχοντες και τον χριστεπώνυμο λαό, προτρέποντας όλους να παραμείνουν μέτοχοι του Αναστάσιμου Φωτός στην καθημερινή τους ζωή, ενώ στη συνέχεια ο Σεβασμιώτατος διένειμε σε όλους, ως ευλογία, το παραδοσιακό πασχαλινό κόκκινο αυγό και κουλούρι.

Νέα θεματική παράσταση από το Χοροστάσι – Την Κυριακή (26/4) στο κινηματοθέατρο «Απόλλων»

0

Η νέα θεματική παράσταση του Χοροστασίου θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 26 Απριλίου (ώρα 8.30 το βράδυ) στο κινηματοθέατρο «Απόλλων» στο Αίγιο, με τη συνεργασία – συμμετοχή κορυφαίων παραδοσιακών μουσικών με προεξέχοντες τον Αλέξανδρο Αρκαδόπουλο (κλαρίνο) και το Γιάννη Παυλόπουλο (βιολί).
Η παράσταση θα είναι μια περιήγηση σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας μέσα από το κυρίαρχο τρίπτυχο του παραδοσιακού χορού και της μουσικής «μέλος, λόγος, κίνηση». Αληθινές ιστορίες (προσώπων, γεγονότων, περιοχών κ.ά.) αλλά και στοιχεία μυθοπλασίας θα παρουσιαστούν μέσα από δραματοποίηση κάποιων ιστοριών, από τον αφηγηματικό λόγο και, κυρίως, από τη σημαντικότερη πηγή, τα ίδια τα τραγούδια. Ένα μουσικοχορευτικό ταξίδι σε Πελοπόννησο, Ήπειρο, Θεσσαλία, Δυτική & Κεντρική Μακεδονία, Θράκη, Ανατολική Ρωμυλία, Κυκλάδες, νησιά Β.Α. Αιγαίου, Δωδεκάνησα σε συνδυασμό με προβολές και εικόνες, απόδοση τραγουδιών με σκηνική παρουσίαση, φορεσιές από όλες τις περιοχές και παρουσίαση χορών με το ύφος και το ήθος που επιβάλλει ο ελληνικός παραδοσιακός χορός κατά περιοχή.
Την επιμέλεια της παράστασης έχουν οι δάσκαλοι χορού Τότα Σταθούλια, Γιώργος Σιακκής και Βασίλης Σταμόπουλος ενώ την οργάνωση έχει το διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου. Στην παράσταση θα συμμετέχουν δύο παιδικά τμήματα και τέσσερα τμήματα ενήλικων χορευτών-τριών, παραδοσιακή ορχήστρα (Αρκαδόπουλος Αλέξανδρος κλαρίνο, Παυλόπουλος Γιάννης βιολί-τραγούδι, Παπαπροκοπίου Ελένη λαούτο-τραγούδι, Γευγελής Γιάννης κρουστά), μέλη δύο θεατρικών ομάδων και η παιδική χορωδία του συλλόγου.
Προσκλήσεις, (προπώληση με μειωμένη τιμή), θα διατίθενται από τα μέλη του Δ.Σ. και το γραφείο του Χοροστασίου (Π. Χαραλάμπους 9).
Παράλληλα το νέο Δ.Σ. έχει ξεκινήσει ενέργειες για τη λειτουργική βελτίωση του συλλόγου (αίθουσα χορού, γραφείο, βοηθητικοί χώροι κτλ), αξιοποίηση συνεργασιών με πολιτειακούς και πολιτιστικούς φορείς, εκπροσώπηση σε εκδηλώσεις ενώ προετοιμάζει εκδήλωση στην έναρξη του καλοκαιριού με πολιτισμικές και κοινωνικές προεκτάσεις. Όλα αυτά έρχονται σε συνέχεια της πλούσιας δραστηριότητας του Χοροστασίου (συμμετοχή σε εκδηλώσεις Δήμου Αιγιάλειας & Ι.Μ Καλαβρύτων & Αιγιάλειας, θεματική παιδική παράσταση, κοπή πίτας και γλέντι, συμμετοχή σε σεμινάρια χορού (Πάτρα, Αγρίνιο, Καλαμάτα, Ευπάλιο), έναρξη συνεργασίας με πανεπιστημιακό τμήμα, εγκαίνια αίθουσας, εκλογές για ανάδειξη Δ.Σ.).

Μαρίνος Σκανδάμης: «Μόνο με εκλογές αντιμετωπίζεται η δομική διαφθορά της κυβέρνησης»

Με δήλωσή του ο Μαρίνος Σκανδάμης, Διδάκτωρ Νομικής και πρώην Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Δικαιοσύνης, ζητά την παραίτηση της κυβέρνησης και την προκήρυξη εκλογών για να αντιμετωπιστεί η δομική διαφθορά της κυβέρνησης, θεωρώντας ότι αυτή αποτελεί τον πυρήνα των κυβερνητικών πολιτικών.
Όλη η δήλωση:
«Η διαφθορά βρίσκεται στον πυρήνα των κυβερνητικών πολιτικών της ΝΔ. Και αυτό γιατί εμφανίζεται ως “κανονικότητα” και μονίμως αναμενόμενη, αφορά σε πλήθος κυβερνητικών στελεχών που καταχρώνται την εξουσία τους χάριν της εξυπηρέτησης των πελατών και υποστηρικτών τους, ενώ εκδηλώνεται στερεοτυπικά, επαναλαμβανόμενα και συστηματικά σε υπουργεία και νομικά πρόσωπα τις διοικήσεις των οποίων έχει ορίσει η κυβέρνηση. Όλα αυτά κατατάσσουν τη χώρα μας στις αδύναμες δημοκρατίες. Ο ανασχηματισμός δεν επιλύει τη σκανδαλώδη κυβερνητική λειτουργία. Αυτό μπορούν να το κάνουν μόνον οι εκλογές. Η παραίτηση της κυβέρνησης και η προσφυγή στις κάλπες είναι η μόνη διέξοδος».

Στο Αίγιο (κινηματοθέατρο «Απόλλων») την Κυριακή το Θέατρο Σκιών του Δήμου Ρεπούλη!

0

Το Θέατρο Σκιών του Δήμου Ρεπούλη έρχεται ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ στο Αίγιο για να μας παρουσιάσει μια ξεκαρδιστική κωμωδία από τα (ουκ ολίγα) κατορθώματα του γνωστού σε όλους μας Καραγκιόζη!
Ο λαοφιλής κωμικός θα μας διασκεδάσει με το αστείρευτο χιούμορ του και τις περιπέτειες του, σε μια παράσταση με άρωμα παράδοσης και τέχνης!
Μία ξεχωριστή παράσταση Θεάτρου Σκιών, για μικρούς και μεγάλους, από 2 έως…102 ετών, να γελάσετε με την καρδιά σας!
Κυριακή 5 Απριλίου, στο Κινηματοθέατρο «Απόλλων» (Κ. Φανέλλη 2, Αίγιο) για ΜΙΑ παράσταση (στις 5μ.μ.).
Γενική είσοδος: 7 ευρώ
Τρέξτε μικροί και μεγάλοι… Όλοι στον Καραγκιόζη!!!

Ορκωμοσία νέων υπαλλήλων Δημοτικής Αστυνομίας στο Δήμο Αιγιαλείας

Παρουσία του Δημάρχου Αιγιαλείας και εκπροσώπων της Δημοτικής Αρχής πραγματοποιήθηκε χθες στο Δημαρχείο η ορκωμοσία των νέων υπαλλήλων της Δημοτικής Αστυνομίας. Η ένταξη των νέων στελεχών εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό της Δημοτικής Αρχής για την ενίσχυση της Δημοτικής Αστυνομίας με οκτώ επιπλέον άτομα, με στόχο την αποτελεσματικότερη λειτουργία των υπηρεσιών και τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών.
Κατά τη διάρκεια της τελετής επισημάνθηκε η σημασία του ρόλου της Δημοτικής Αστυνομίας στην εύρυθμη λειτουργία της πόλης, στην τήρηση της νομιμότητας και στην ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας στις τοπικές κοινότητες.
Η ορκωμοσία έρχεται σε συνέχεια των πρόσφατων συναντήσεων του Δημάρχου με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοϊδη αλλά και με εκπροσώπους της Ελληνικής Αστυνομίας, κατά τις οποίες συζητήθηκαν ζητήματα ασφάλειας στην ευρύτερη περιοχή της Αιγιάλειας, καθώς και η περαιτέρω ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού με στόχο την πρόληψη και την αποτελεσματική αντιμετώπιση φαινομένων παραβατικότητας.