Κοσμοσυρροή στα εγκαίνια του Λαογραφικού Χορευτικού Συλλόγου Αιγίου «το Χοροστάσι»!

0

Με κοσμοσυρροή μελών, φίλων, εκπροσώπων της πολιτικής και πολιτειακής ηγεσίας και συλλόγων της Αιγιάλειας έγινε την Κυριακή 9 Νοεμβρίου η τελετή εγκαινίων του Λαογραφικού Χορευτικού Συλλόγου Αιγίου «το Χοροστάσι», από το Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμο. Σε ένα ιδιαίτερα ζεστό και φιλόξενο περιβάλλον οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους χώρους (αίθουσα χορού, γραφεία, βοηθητικοί χώροι), να μάθουν και να συζητήσουν για τη λειτουργία (τμήματα χορού για νήπια, παιδιά, εφήβους, ενήλικες), αλλά και οι υπεύθυνοι να επικοινωνήσουν το σκεπτικό, τη φιλοσοφία και τις προοπτικές του συλλόγου. Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε το σήμα-λογότυπο του συλλόγου καθώς και το σκεπτικό δημιουργίας του, στοιχεία που συζητήθηκαν αρκετά και απέσπασαν πολύ κολακευτικά σχόλια.

Τον αγιασμό ακολούθησε η ιδιαίτερα σημαντική, φιλική και στοχευμένη ομιλία του Μητροπολίτη καθώς και οι χαιρετισμοί των επίσημων. Ο πρόεδρος της διοικούσας επιτροπής Απόστολος Δεληγάκης μίλησε για το σκεπτικό που διέπει τη λειτουργία του Χοροστασίου, την πρακτική που θα ακολουθήσει ο σύλλογος για την πολιτιστική παραγωγή και προσφορά καθώς και για τη φιλοσοφία των δραστηριοτήτων, παραστάσεων, συνεργασιών κ.τ.λ. ενώ το κλείσιμο των ομιλιών έγινε από τους τρεις δασκάλους χορού Τότα Σταθούλια, Γιώργο Σιακκή και Βασίλη Σταμόπουλο.

Στη συνέχεια οι παρευρισκόμενοι απόλαυσαν τον πλούσιο μπουφέ και τα κεράσματα, αντάλλαξαν ευχές, χόρεψαν και διασκέδασαν, με τους τελευταίους να αποχωρούν λίγο πριν τα μεσάνυχτα. Χαρακτηριστικό της όλης εκδήλωσης ήταν το ιδιαίτερα χαρούμενο και θετικό κλίμα.

Για την προετοιμασία και ολοκλήρωση εργασιών στην αίθουσα και το στήσιμο του Συλλόγου οι υπεύθυνοι του Χοροστασίου ευχαρίστησαν τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις, τα μέλη και φίλους του Συλλόγου (Μαράντη Θανάση/Παπαγεωργίου Σοφία, Μαράντη Σοφοκλή/Μπινιώρη Ευαγγελία, Σταμόπουλο Βασίλη, Θεατρική Ομάδα «Μονόλογοι», Ανδρέου Ευσταθία, Σπυροπούλου Ναστάζια, Μακρή Κρήνη, Γκόψη Νέστορα, Λαμπίρη Ντένια).

Παράλληλα, οι υπεύθυνοι του Χοροστασίου ανακοίνωσαν και τις πρώτες δραστηριότητες και συνεργατικές δράσεις του συλλόγου: Παιδική χριστουγεννιάτικη παράσταση στο κινηματοθέατρο «Απόλλων» το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου, συμμετοχή στις δράσεις για το πάρκο των Χριστουγέννων, συμμετοχή των δασκάλων χορού σε σεμινάρια σε Αγρίνιο, Ναύπακτο και Πάτρα, συνεργασία με τη Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας και συμμετοχή στο συνέδριο νεολαίας τον Ιανουάριο ενώ ήδη προγραμματίζονται εκδηλώσεις για το πρώτο τρίμηνο του 2026 (παιδικές δράσεις, θεματική παράσταση για τα τμήματα ενηλίκων, επιμορφωτικό σεμινάριο κ.ά.).

Αυτή την περίοδο λειτουργούν με πλήρη στελέχωση όλα τα τμήματα χορού (για προνήπια, νήπια, παιδιά, εφήβους και ενήλικες) ενώ συνεχίζονται οι εγγραφές για όσους-ες θέλουν να χορέψουν με χαρά, να απολαύσουν τη μουσική, να δώσουν χώρο στα συναισθήματα και να τα εκφράσουν, να εναρμονίσουν ψυχή και σώμα, να βιώσουν εμπειρίες, να γίνουν συμμέτοχοι και συνοδοιπόροι στο «Πανηγύρισμα», να βάλουν το δικό τους λιθαράκι στο αέναο ταξίδι του ελληνικού παραδοσιακού χορού…

 

Δωρεάν διανομή καυσόξυλων σε νοικοκυριά μέσω Πρόνοιας και κοινωνικές δράσεις από το δήμο Αιγιάλειας

Η δωρεάν διανομή καυσόξυλων που προέρχονται από κοπές και κλαδέματα των συνεργείων του Δήμου Αιγιαλείας σε δικαιούχους οικογένειες και διάφορες δράσεις κοινωνικού χαρακτήρα, ήταν τα θέματα της συνέντευξης Τύπου που παραχώρησαν από κοινού το πρωί της Τρίτης οι αντιδήμαρχοι Πρόνοιας και Κοινωνικής Προστασίας Γιώργος Αγγελόπουλος και Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων-Πρασίνου Νίκος Καραΐσκος, στην καθιερωμένη ενημέρωση των δημοσιογράφων, παρουσία του εκπροσώπου Τύπου της δημοτικής αρχής αντιδημάρχου Παιδείας-Διοικητικών Υπηρεσιών Δημήτρη Ελευθεριώτη.

Αρχικά ο κ. Αγγελόπουλος αναφέρθηκε στη σειρά δράσεων και εκδηλώσεων που προστίθενται στο κεντρικό πλαίσιο της λειτουργίας των ΚΑΠΗ σε Αίγιο και Ακράτα, με ενδιαφέρουσες ομιλίες όπως η πρόσφατη στην Ακράτα με θέμα «Από την κουζίνα στον κήπο» με εισηγητή το Νίκο Καραΐσκο, ενόψει της τοποθέτησης καφέ κάδων όπου οι πολίτες των ΚΑΠΗ προβλέπεται να έχουν ενεργό ρόλο. Η ίδια ομιλία πραγματοποιήθηκε και στο ΚΑΠΗ Συνοικισμού Νικολάου Πλαστήρα στο Αίγιο, πάντοτε για την επίτευξη του στόχου της βέλτιστης διαχείρισης των απορριμμάτων και οικιακών αποβλήτων. Επίσης ο κ. Αγγελόπουλος αναφέρθηκε στην εκδήλωση για την υγιή γήρανση που πραγματοποιείται το προσεχές Σάββατο στο Πολιτιστικό Κέντρο Αιγίου «Αλέκος Μέγαρης» (6μ.μ.) σε συνεργασία με το Κοινωφελές Σωματείο «Φροντίζω» και τo Τμήμα Φυσικοθεραπείας Πανεπιστημίου Πατρών, ενώ προανήγγειλε τη διοργάνωση πιστοποιημένου σεμιναρίου χρήσης απινιδωτή αλλά και την έναρξη λειτουργίας του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου Αιγιαλείας, στο ισόγειο του Δημοτικού Καταστήματος Συμπολιτείας «Δημήτρης Καλογερόπουλος», εντός των επόμενων εβδομάδων.

Παράλληλα, ο κ. Ελευθεριώτης αναφέρθηκε στη συλλογή τροφίμων και ειδών καθαριότητας/υγιεινής από μαθητές των σχολείων της Αιγιάλειας που θα αποδοθούν ενόψει Χριστουγέννων σε οικογένειες που χρήζουν βοήθειας. Τέλος, ο κ. Αγγελόπουλος δεν παρέλειψε να εκφράσει τις ευχαριστίες του στον Χορευτικό Όμιλο Αιγίου για τη συνεργασία στην οργάνωση τμήματος παραδοσιακών χορών στο ΚΑΠΗ Αιγίου.

Με τη σειρά του ο Νίκος Καραΐσκος αναφέρθηκε στην απόφαση της δημοτικής αρχής να εφαρμόσει, τα τελευταία χρόνια, τη δωρεάν διανομή καυσόξυλων που προέρχονται από κλαδέματα, κοπή ξερών δέντρων κ.α., σε οικογένειες που έχουν ανάγκες και πάντα σε συνεργασία με την Πρόνοια και ανάλογα πάντα με τη διαθεσιμότητα. Η επιλογή των δικαιούχων γίνεται βάσει αιτήσεων που υποβάλλονται από ενδιαφερόμενους και μετά από σχετική αξιολόγηση της Πρόνοιας. Τα ξύλα παραδίδονται κατ’ οίκον με οχήματα του Δήμου, τεμαχισμένα και σε ειδικούς σάκους όγκου ενός κυβικού μέτρου. Ήδη έχουν διανεμηθεί ξύλα σε 48 οικογένειες και υπολογίζεται ότι θα ωφεληθούν γύρω στις 80 οικογένειες, πάντα βάσει των κριτηρίων που ορίζει η Πρόνοια και ανάλογα με το μέσο θέρμανσης που χρησιμοποιεί καθένας δικαιούχος, όπως διευκρινίστηκε.

 

Προβολή οικογενειακής ταινίας την Κυριακή (23/11) στο Στέκι της ομάδας «Διέξοδος» Αιγίου

Η Εθελοντική Ομάδα Πρόληψης «Διέξοδος» Αιγίου του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αχαΐας «Καλλίπολις», που λειτουργεί σε συνεργασία με τον Ε.Ο.Π.Α.Ε και την υποστήριξη του Δήμου Αιγιαλείας, προσκαλεί την Κυριακή 23 Νοεμβρίου και ώρα 17:30 – 20:00 οικογένειες (γονείς και παιδιά ηλικίας δημοτικού σχολείου) για να παρακολουθήσουν μαζί μια ιστορία πλούσια σε συναισθήματα, φαντασία και ανατροπές.

Ποιο είναι άραγε το μυστικό εκείνο που κάνει μια στιγμή «ευτυχισμένη»;

Μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση και βιωματικές δραστηριότητες, προσφέροντας ευκαιρία στα μέλη των οικογενειών να ψυχαγωγηθούν, να γνωριστούν καλύτερα και να επικοινωνήσουν μεταξύ τους, να μοιραστούν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους, να ανακαλύψουν το μυστικό της δικής τους ευτυχίας και να δημιουργήσουν το δικό τους βιβλίο περιπετειών!

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Στέκι της ομάδας «Διέξοδος», που βρίσκεται στον προαύλιο χώρο του Ι.Ν. Αγίου Παντελεήμονα στο Αίγιο (είσοδος από Κλεομένους Οικονόμου) και η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.

 

Επαναλειτουργεί έπειτα από 30 χρόνια ο ιστορικός Ιερός Ναός Εισοδίων της Θεοτόκου Αιγίου!

Με ιδιαίτερη συγκίνηση και πνευματική χαρά η Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας ανακοινώνει την επαναλειτουργία του ιστορικού Ιερού Ναού των Εισοδίων της Θεοτόκου στο Αίγιο, ο οποίος υπέστη σοβαρές ζημιές από τον καταστροφικό σεισμό του 1995.

Μετά από πολυετή προσπάθεια του Γέροντος Μητροπολίτου κ. Αμβροσίου για την αποκατάσταση και ανακαίνισή του, και χάριν της δωρεάς των Μεγάλων Ευεργετών Αθανασίου και Μαρίνας Μαρτίνου, ο Ναός πλέον είναι ένας ζωντανός μνημειακός φάρος της τοπικής Εκκλησίας, έτοιμος και πάλι να υποδεχθεί το πλήρωμα της Εκκλησίας μας.

Η επίσημη επαναλειτουργία του Ιερού Ναού θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου, παραμονή της εορτής των Εισοδίων της Θεοτόκου, με την τέλεση του Μεγάλου Πανηγυρικού Αρχιερατικού Εσπερινού, ενώ την κυριώνυμο ημέρα της εορτής, Παρασκευή 21 Νοεμβρίου, θα τελεσθεί Πανηγυρική Αρχιερατική Θεία Λειτουργία.

 

Πρόγραμμα Εορτής

Πέμπτη 20 Νοεμβρίου

6:30μ.μ.: Μέγας Πανηγυρικός Αρχιερατικός Εσπερινός μετ’ αρτοκλασίας, χοροστατούντος του Μητροπολίτου πρ. Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβροσίου και συγχοροστατούντος του Μητροπολίτου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου.

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου

7π.μ.: Όρθρος και Πανηγυρική Αρχιερατική Θεία Λειτουργία, ιερουργούντος του Μητροπολίτου πρ. Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβροσίου και συνιερουργούντος του Μητροπολίτου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου.

Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας, οι Μητροπολίτες κ. Αμβρόσιος και κ. Ιερώνυμος θα τιμήσουν τους Μεγάλους Ευεργέτες του Ιερού Ναού Αθανάσιο και Μαρίνα Μαρτίνου.

6μ.μ.: Μεθεόρτιος Εσπερινός και Ιερά Παράκληση προς την Θεοτόκο, υπέρ υγείας των πιστών.

«Κατόπιν των ανωτέρω, με καρδιά ευγνωμονούσα προς τον Θεό και όσους συνέβαλαν στην ανακαίνιση του Ναού, καλούμε το ευσεβές πλήρωμα της Ιεράς Μητροπόλεως να συμμετάσχει στον εν λόγω λαμπρό εορτασμό προς τιμήν της Υπεραγίας Θεοτόκου», σημειώνει στην ανακοίνωσή της η Ιερά Μητρόπολη.

 

Συμμετοχή του Δήμου Αιγιαλείας στην Έκθεση Τουρισμού «HOTELIA – ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ»

Ο Δήμος Αιγιαλείας συμμετείχε και φέτος στη μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού της χώρας, HOTELIA-ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ, που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη, ως φιλοξενούμενος στο περίπτερο της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Π. Σακελλαρόπουλου.

Το Δήμο εκπροσώπησε ο Χρήστος Κανελλής, μέλος της Τουριστικής Επιτροπής και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αχαΐας. Παράλληλα, συμμετείχαν επιχειρηματίες του τουρισμού από την περιοχή, όπως ο ξενοδόχος Ηλίας Μίλτος από το Long Beach, ο Παναγιώτης Χριστόπουλος και ο Ανδρέας Δημητρόπουλος από τα Dimitropoulos Apartments.

Το περίπτερο επισκέφθηκαν η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη και η Υφυπουργός Άννα Καραμανλή, δείχνοντας ενδιαφέρον για τις δυναμικές τουριστικές δυνατότητες της Αιγιάλειας.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν πολλές επαφές και συναντήσεις με τουριστικούς φορείς από τη Γαλλία, τη Γερμανία και τις Βαλκανικές χώρες, επιβεβαιώνοντας το ιδιαίτερα θετικό κλίμα και τις υψηλές προσδοκίες για τον τουρισμό της Αιγιάλειας ενόψει της νέας σεζόν και του 2026.

 

Αρχιμανδρίτης Χρυσόστομος Μυλωνάς: «Ας μετατρέψουμε την καθημερινότητά μας σε λειτουργία αγάπης, προσφοράς και πίστης»

0

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 9 Νοεμβρίου η έναρξη της Πνευματικής Δραστηριότητας των Εσπερινών Ομιλιών της Ιεράς Μητροπόλεως Καλαβρύτων και Αιγιαλείας. Η έναρξη έλαβε χώρα στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου «Νέοι Ορίζοντες», παρουσία κληρικών και λαϊκών, που προσήλθαν για να μετάσχουν σε αυτήν τη σημαντική πνευματική σύναξη.

Η εκδήλωση άρχισε με την τελετή του Αγιασμού, τον οποίον τέλεσε ο  Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμος. Στη συνέχεια, ακολούθησε η εναρκτήρια ομιλία από τον Αρχιμανδρίτη π. Χρυσόστομο Μυλωνά, ο οποίος ανέπτυξε το θεολογικό θέμα «Ὁ Θάνατος τεθανάτωται».

Ο π. Χρυσόστομος, με θεολογική σαφήνεια και πνευματικό βάθος, τόνισε ότι η Ανάσταση του Χριστού αποτελεί τη βάση και το κέντρο ολόκληρης της Ορθοδόξου πίστεως, διότι χωρίς αυτήν δεν υπάρχει ούτε Εκκλησία, ούτε σωτηρία, ούτε ελπίδα.

Ανέλυσε τον λόγο του Αποστόλου Παύλου «Εἰ δὲ Χριστὸς οὐκ ἐγήγερται, ματαία ἡ πίστις ὑμῶν» (Α΄ Κορ. 15,17), υπογραμμίζοντας ότι η Ανάσταση είναι το γεγονός που νοηματοδοτεί την ύπαρξη του ανθρώπου και καθιστά τη ζωή αιώνια και αληθινή.

Στη συνέχεια, ο ομιλητής αναφέρθηκε στο μυστήριο της ζωοποιήσεως του ανθρώπου, το οποίο επιτελείται μέσα στην Εκκλησία, διά του Σταυρού και της Αναστάσεως. «Ο πιστός», είπε, «καλείται να ζήσει προσωπικά τον Σταυρό και την Ανάσταση, όχι ως θεωρητική διδασκαλία, αλλά ως εσωτερική εμπειρία μεταμορφώσεως και θεώσεως».

Με πλούσιες πατερικές αναφορές, ο π. Χρυσόστομος τεκμηρίωσε ότι ο άνθρωπος, διά της Αναστάσεως του Χριστού, είναι «καταδικασμένος» στην αθανασία, καθώς ο θάνατος δεν έχει πλέον εξουσία επάνω του.

Τέλος, κάλεσε όλους να «ιερουργήσουν τον Σταυρό και την Ανάσταση στη ζωή τους», μετατρέποντας την καθημερινότητά τους σε λειτουργία αγάπης, προσφοράς και πίστης. «Μόνον τότε ο άνθρωπος μπορεί να γίνει πραγματικά ελεύθερος και ζωντανός εν Χριστώ», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η πρώτη αυτή ομιλία εγκαινίασε με τον καλύτερο τρόπο τη φετινή περίοδο των Εσπερινών Ομιλιών, οι οποίες θα συνεχιστούν καθ’ όλη τη διάρκεια του χειμώνα, με πνευματικά θέματα που θα εμπνέουν, θα διδάσκουν και θα ενισχύουν τον πιστό λαό του Θεού.

 

Την Κυριακή (16/11) η Γιορτή Φασολάδας από την Ένωση Παλαιών Προσκόπων Αιγιαλείας

Την καθιερωμένη γιορτή «Φασολάδα» θα πραγματοποιήσει το πρωί (12μ.μ.) της ερχόμενης Κυριακής 16 Νοεμβρίου, στις εγκαταστάσεις του Μιχαλακοπούλειου Κληροδοτήματος που βρίσκονται στην Πούντα της Κοινότητας Διακοπτού, η Ένωση Παλαιών Προσκόπων Αιγιαλείας.

Θα μαγειρέψουν την πατροπαράδοτη φασολάδα βρασμένη σε καζάνι, που θα σερβιριστεί με τα ανάλογα συνοδευτικά.

Όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στα παρακάτω τηλέφωνα: 6976 62 62 63 (Δημήτριος Γιοβάς), 694 483 3242 (Γεώργιος Παπανικολόπουλος) και 699 996 0133 (Διονύσιος Λουκόπουλος).

Ο βουλευτής Σπυρίδων Τσιρώνης στη Βουλή για ΕΛΤΑ, Προσωπικό Αριθμό και Νομοσχέδιο Υπουργείου Οικονομικών

0

Στην Ολομέλεια της Βουλής και στο πλαίσιο συζήτησης επί σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, ως Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της ΝΙΚΗΣ, τοποθετήθηκε ο Βουλευτής Αχαΐας Σπυρίδων Τσιρώνης. Αρχικά ο Αχαιός Βουλευτής αναφέρθηκε στο σχέδιο για κλείσιμο καταστημάτων των ΕΛΤΑ σε όλη τη χώρα, κατηγορώντας την Κυβέρνηση ότι δεν την πειράζει που οι δημόσιοι οργανισμοί υποστέλλουν την ελληνική σημαία, ακόμα και σε παραμεθόριες περιοχές. Δεν την ενδιαφέρει ότι, λόγω της απουσίας της

κρατικής πρόνοιας, χάνεται η αίσθηση ασφάλειας στους πολίτες αυτών των ακριτικών περιοχών και η διατήρηση του φρονήματος, ότι ανήκουν σε μια χώρα που τους σέβεται και τους προστατεύει. Ο κ. Τσιρώνης, συνεχίζοντας στο ίδιο θέμα, παρατήρησε πως φανερώνεται κάθε μέρα και περισσότερο το πραγματικό πρόσωπο των Κυβερνώντων, αυτό των στυγνών και κυνικών χαρτογιακάδων, που δεν τους ενδιαφέρει τίποτε άλλο παρά μόνο η επικοινωνιακή διαχείριση των διαφόρων ζητημάτων.

Περνώντας στο θέμα του Προσωπικού Αριθμού ο Βουλευτής της ΝΙΚΗΣ εξέφρασε για άλλη μία φορά την απορία του για το γεγονός ότι τα κόμματα της Αριστεράς, τα ευαίσθητα σε ζητήματα ελευθεριών και  ανθρωπίνων δικαιωμάτων, δεν έχουν αντιληφθεί ότι η αυτοματοποιημένη επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, μέσω της τεχνητής νοημοσύνης, θα επιτρέψει τη δημιουργία καθολικού προφίλ των πολιτών και θα οδηγήσει σε ηλεκτρονικό φακέλωμα. Ακόμη, ότι ελλοχεύει ο κίνδυνος του μπλοκαρίσματος πρόσβασης σε υπηρεσίες και αγαθά, σύμφωνα με τις ορέξεις των κέντρων εξουσίας, που θα ελέγχουν ακριβώς την τεχνητή νοημοσύνη. Κατόπιν ο κ. Τσιρώνης ενημέρωσε το Σώμα για τις δεκάδες εκδηλώσεις ενημέρωσης της ΝΙΚΗΣ σε όλη την Ελλάδα, σχετικά με τον Προσωπικό Αριθμό, και συνεχάρη τους Έλληνες πολίτες, διότι στη συντριπτική τους πλειοψηφία δεν υπέκυψαν στον εκφοβισμό της Κυβέρνησης και δεν έσπευσαν να εκδώσουν οι ίδιοι τον Π.Α. Κάλεσε δε τον ελληνικό λαό να αντισταθεί σε αυτόν τον ηλεκτρονικό ολοκληρωτισμό, μη κάνοντας χρήση του Προσωπικού Αριθμού, ακόμα κι αν η Κυβέρνηση προβεί σε μαζική απόδοσή του.

Τέλος, ως προς το υπό συζήτηση νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών, ο Βουλευτής τόνισε ότι, όσο η Κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη παραμένει εγκλωβισμένη στην απόλυτη υπακοή στις απαιτήσεις των δανειστών, χωρίς εθνική στρατηγική για περιφερειακή αναγέννηση, και όσο ευνοεί τα συμφέροντα των λίγων, τόσο ο μέσος Έλληνας θα βυθίζεται στον φαύλο κύκλο της πτωχοποίησης.

 

«Αιγιάλειος… αιγιαλός» το φετινό θέμα του διαγωνισμού Φωτογραφίας από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Αλυκής «Ο Άγιος Νικόλαος»

0

Για 4η συνεχόμενη χρονιά ο Πολιτιστικός Σύλλογος Αλυκής «Ο Άγιος Νικόλαος» διοργανώνει Διαγωνισμό – Έκθεση Φωτογραφίας, που θα γίνει την Κυριακή 30 Νοεμβρίου στο αρχοντικό Παναγιωτόπουλου και τελεί υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, του δήμου Αιγιάλειας, της Δημοτικής Κοινότητας Αιγίου και της Ομοσπονδίας Συλλόγων Αιγιάλειας.

Το φετινό θέμα είναι «Αιγιάλειος… αιγιαλός»!

Οι όροι συμμετοχής είναι οι εξής:

*Δικαίωμα συμμετοχής στον διαγωνισμό έχουν όλοι οι πολίτες άνω των δεκαοκτώ (18) ετών.

*Θέμα του διαγωνισμού είναι οι ακτές της Αιγιάλειας (όπως ορίζονται από τα όρια του δήμου).

*Οι φωτογραφίες και τα πνευματικά δικαιώματα αυτών πρέπει να ανήκουν στον φωτογράφο, να μην παραβαίνουν διατάξεις της νομοθεσίας και να μην είναι προσβλητικές ή ανήθικου περιεχομένου.

*Οι φωτογραφίες που θα υποβληθούν στον διαγωνισμό δεν πρέπει να έχουν δημοσιευτεί σε κάποιον άλλο δημόσιο διαγωνισμό.

*Κάθε συμμετέχων ρητά συναινεί στη χρήση του ονόματός του και της φωτογραφίας του, άνευ οποιουδήποτε χρηματικού ανταλλάγματος στα πλαίσια διενέργειας του παρόντος διαγωνισμού.

*Όλες οι φωτογραφίες γίνονται δεκτές στον διαγωνισμό, ανεξαρτήτως τύπου ή μέσου (κινητού ή φωτογραφικής μηχανής) εφόσον είναι εντός θέματος.

*Οι φωτογραφίες πρέπει να υποβληθούν εκτυπωμένες σε χαρτί φωτογραφικής αποτύπωσης από φωτογραφείο ή τυπογραφείο ή φωτοτυπείο (όχι σε απλό χαρτί ή εκτυπωτή) μεγέθους 20 επί 30 εκατοστά, ή 20 επί 25 εκατοστά. Να ΜΗΝ αναγράφουν ονοματεπώνυμο, καλλιτεχνικό όνομα, αριθμό ή λογότυπο και να παραδοθούν αυτοπροσώπως, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον Πρόεδρο του διοργανωτή Συλλόγου Νίκο Παπαδόπουλο στο τηλέφωνο 693 6 93 8511.

*Η κριτική επιτροπή θα είναι τριμελής από καταξιωμένους και έμπειρους στο είδος πολίτες. Η κρίση της επιτροπής είναι οριστική και δεν απαιτεί αιτιολογία.

*Διάρκεια του διαγωνισμού ορίζεται έως και την Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2025, τελευταία ημερομηνία παράδοσης των φωτογραφιών. Διευκρινίζεται ρητά ότι μετά την λήξη του διαγωνισμού οι συμμετοχές είναι αυτοδικαίως άκυρες.

*Φωτογραφίες που ΔΕΝ θα πληρούν τους παραπάνω όρους

θα απορριφθούν από τον διαγωνισμό αλλά θα εκτεθούν σε ξεχωριστό χώρο, χωρίς κανένα δικαίωμα επί του διαγωνισμού ως σύνολο έκθεσης φωτογραφιών, αφού η εκδήλωση περιλαμβάνει δύο μέρη, τον Διαγωνισμό φωτογραφιών και την Έκθεση φωτογραφιών.

*Από το Διαγωνισμό φωτογραφίας εξαιρούνται τα Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του διοργανωτή Συλλόγου.

 

Αίτημα για συμπληρωματική πίστωση για το έργο των εσωτερικών δικτύων αποχέτευσης Τέμενης, Διγελιωτίκων και Βαλιμιτίκων, με ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. της ΔΕΥΑ Αιγιαλείας

Αίτημα προς το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για συμπληρωματική πίστωση ύψους 759.342.41€ για τη χρηματοδότηση του έργου της κατασκευής των εσωτερικών αποχετευτικών δικτύων των παραλιακών κοινοτήτων Τέμενης, Διγελιωτίκων και Βαλιμιτίκων Αιγίου θα υποβάλει η Δ.Ε.Υ.Α. Αιγιαλείας, καθώς το Δ.Σ. σε πρόσφατη συνεδρίασή του ενέκρινε ομόφωνα τη σχετική εισήγηση της Τεχνικής της Υπηρεσίας.

Το έργο των εσωτερικών δικτύων σε Τέμενη, Βαλιμίτικα και Διγελιώτικα έχει ενταχθεί και χρηματοδοτείται από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας μέσω του ΠΔΕ και από ιδίους πόρους της ΔΕΥΑ Αιγιαλείας, εκτελείται δε από την εταιρεία «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ». Η ολοκλήρωση του έργου αναμένεται στα τέλη Μαρτίου 2026. Με τη σύμβαση κατασκευάζονται κυρίως οι κεντρικοί συλλεκτήρες και επιλεγμένοι αγωγοί (από άποψη πληθυσμιακής εξυπηρέτησης) στους ως άνω οικισμούς. Επίσης κατασκευάζονται οι αναγκαίοι καταθλιπτικοί αγωγοί και τα 5 σχετικά αντλιοστάσια. Τα λύματα της περιοχής θα συλλέγονται από τους οικισμούς σε συλλεκτήριο αγωγό, ο οποίος έχει κατασκευαστεί κατά μήκος της οδού Παυσανίου παράλληλα και ανάντη των γραμμών του ΟΣΕ και στην συνέχεια θα οδηγούνται στις εγκαταστάσεις επεξεργασίας λυμάτων του Δήμου Αιγιαλείας.

Η συμπληρωματική πίστωση που θα ζητηθεί αφορά στην εκτέλεση συμπληρωματικών εργασιών που δεν περιλαμβάνονται στο αρχικά ανατεθέν έργο, ούτε στην πρώτη συναφθείσα σύμβαση και οι οποίες κατέστησαν αναγκαίες λόγω απρόβλεπτων περιστάσεων κατά την εκτέλεση του έργου και δεν μπορούν τεχνικά και οικονομικά να διαχωριστούν από την κύρια σύμβαση, όπως σημειώνεται στην εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας της ΔΕΥΑ Αιγιαλείας.