Ο Δήμος Αιγιαλείας παρών στο Ετήσιο Συνέδριο της ΚΕΔΕ στην Αλεξανδρούπολη

Ο Δήμος Αιγιαλείας συμμετείχε στο Ετήσιο Συνέδριο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), που διεξήχθη στην Αλεξανδρούπολη από τις 6 έως τις 8 Νοεμβρίου. Τον Δήμο εκπροσώπησε ο Δήμαρχος Παναγιώτης Ανδριόπουλος, ο οποίος είχε ενεργό ρόλο στις συζητήσεις και στις θεματικές συνεδρίες, συνοδευόμενος από στελέχη της Δημοτικής Αρχής.

Κατά τη διάρκεια των εργασιών τέθηκαν στο τραπέζι καίρια ζητήματα που απασχολούν τους Δήμους σε ολόκληρη τη χώρα. Από τη βιωσιμότητα των ΟΤΑ και την ενεργειακή διαχείριση έως τις κοινωνικές πολιτικές, την προστασία του περιβάλλοντος και τις προοπτικές ψηφιακού μετασχηματισμού της Αυτοδιοίκησης.

Ο κ. Ανδριόπουλος είχε ουσιαστικές επαφές με δημάρχους και κυβερνητικούς παράγοντες, μεταφέροντας τις ανάγκες και τις προτεραιότητες του Δήμου Αιγιαλείας, ενώ τόνισε τη σημασία της αποκέντρωσης αρμοδιοτήτων και της ενίσχυσης της χρηματοδοτικής αυτονομίας των τοπικών αρχών.

Με τη συμμετοχή του στο συνέδριο ο Δήμος Αιγιαλείας επιβεβαίωσε τη δέσμευσή του να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του διαλόγου για μια Αυτοδιοίκηση πιο λειτουργική, πιο αποτελεσματική και πιο κοντά στον πολίτη.

Σε δήλωσή του ο Παναγιώτης Ανδριόπουλος υπογράμμισε: «Οι Δήμοι βρίσκονται αντιμέτωποι με ολοένα και πιο σύνθετες προκλήσεις, αλλά και με νέες ευκαιρίες. Χρειαζόμαστε μια πραγματικά αποκεντρωμένη Αυτοδιοίκηση, με εργαλεία και ευελιξία να σχεδιάζει και να υλοποιεί δράσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών. Ο Δήμος Αιγιαλείας θα συνεχίσει να διεκδικεί ενεργό ρόλο στις εξελίξεις, με γνώμονα τη διαφάνεια, τη συνεργασία και τη βιώσιμη ανάπτυξη του τόπου μας».

 

Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση για εισαγωγή και διακίνηση ναρκωτικών ουσιών από την Ταϊλάνδη – Κατασχέθηκαν περισσότερα από 7 κιλά κάνναβης σε Ελλάδα και Γερμανία

Στην εξάρθρωση μίας εγκληματικής οργάνωσης που δραστηριοποιείτο συστηματικά στην εισαγωγή και διακίνηση ποσοτήτων κάνναβης από την Ταϊλάνδη προέβη χθες το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αιγιαλείας. Για την υπόθεση σχηματίσθηκε δικογραφία, κακουργηματικού χαρακτήρα, σε βάρος τριών ανδρών και εκδόθηκαν ισάριθμα εντάλματα σύλληψης σε βάρος τους για τα κατά περίπτωση αδικήματα της σύστασης και συμμετοχής σε εγκληματική οργάνωση, της εισαγωγής, της διακίνησης και της απόπειρας εισαγωγής ναρκωτικών ουσιών καθώς και της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες.
Ειδικότερα, μετά από συντονισμένη έρευνα και συνεργασία του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αιγιαλείας με το Τμήμα Καταπολέμησης Ναρκωτικών και Παραβατικότητας Ανηλίκων της Διεύθυνσης Δημόσιας Ασφάλειας καθώς και τις Τελωνειακές Αρχές του Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», εντοπίστηκαν τρία δέματα ταχυδρομημένα από την Ταϊλάνδη προς την Ελλάδα (Αίγιο), τα οποία περιείχαν συνολικά 974,7 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης, ενώ σε δύο ακόμη περιπτώσεις στη Γερμανία από τις κατά τόπο αρμόδιες Τελωνειακές Αρχές εντοπίστηκαν και κατασχέθηκαν επιπλέον 6 κιλά και 478 της ίδιας ναρκωτικής ουσίας που είχαν αποσταλεί από την Ταϊλάνδη στη χώρα μας (Αίγιο).
Η αποστολή των δεμάτων είχε πραγματοποιηθεί με ψευδή στοιχεία, αναγράφοντας ενδεικτικά ότι περιείχαν είδη ρουχισμού, ώστε να δυσχεραίνεται ο εντοπισμός τους από τις τελωνειακές αρχές. Κατόπιν εγκρίσεων των αρμόδιων εισαγγελικών αρχών, διενεργήθηκαν ελεγχόμενες παραδόσεις των δεμάτων, οι οποίες ωστόσο δεν ολοκληρώθηκαν, καθώς οι φερόμενοι παραλήπτες δεν προσήλθαν για την παραλαβή τους.
Από την ενδελεχή διερεύνηση της υπόθεσης, την αξιοποίηση στοιχείων τηλεπικοινωνιών και τις διασταυρώσεις των δεδομένων, προέκυψε ότι αρχηγικό ρόλο στην οργάνωση είχε ο ένας εκ των κατηγορουμένων ο οποίος, σε συνεργασία με έναν συνεργό του, προέβαινε σε παραγγελίες ναρκωτικών ουσιών από το εξωτερικό. Επιπλέον, ο τρίτος κατηγορούμενος παρείχε υποστήριξη, διαθέτοντας οχήματα για τη διευκόλυνση της εγκληματικής δραστηριότητας.
Κατά τη διάρκεια οργανωμένης αστυνομικής επιχείρησης του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αιγιαλείας που πραγματοποιήθηκε χθες το πρωί στο Αίγιο και σε περιοχή του Ξυλοκάστρου, εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν οι τρεις κατηγορούμενοι, ενώ σε έρευνες που ακολούθησαν στις οικίες τους και σε αυτοκίνητα βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 36 γραμμάρια κάνναβης, 5 ναρκωτικά δισκία, μία ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας, 3 μεταλλικά πτυσσόμενα μαχαίρια, 3 τρίφτες κάνναβης, 2 κινητά τηλέφωνα, 1.780 ευρώ προερχόμενα από διακίνηση ναρκωτικών και 2 αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνταν για τη μεταφορά και διακίνηση των ναρκωτικών.
Από τα στοιχεία της έρευνας προέκυψε ότι οι εμπλεκόμενοι είχαν αναπτύξει σταθερή μεθοδολογία δράσης, πραγματοποιώντας επαναλαμβανόμενες εισαγωγές ναρκωτικών σε δέματα μέσω ταχυδρομικών εταιρειών, χρησιμοποιώντας ψευδή στοιχεία και τηλεφωνικές συνδέσεις που είχαν δηλωθεί σε αλλοδαπά πρόσωπα (αχυράνθρωπους), προκειμένου να αποκρύψουν την ταυτότητά τους.
Η συνολική ποσότητα των ναρκωτικών που κατασχέθηκε και αποπειράθηκαν να εισαγάγουν, αντιστοιχεί σε ποσότητα κάνναβης άνω των 7 κιλών, με εκτιμώμενη αξία που κυμαίνεται από 111.000 έως 223.000 ευρώ.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αχαΐας/Παράλληλη Έδρα Αιγίου.

«Ο Χαντρούλης και η Τίτη» το Σάββατο (15/11) στο Παναγιωτοπουλέικο

Η Θεατρική Ομάδα «ΙΟΝΙΟΣ QUINTA» του Συλλόγου Κεφαλλήνων & Ιθακησίων Αιγιαλείας & Καλαβρύτων, με την υποστήριξη της Ιόνιου Βιβλιοθήκης Αιγίου, της Ένωσης Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Δήμου Αιγιαλείας και την αιγίδα του Δήμου Αιγιαλείας, παρουσιάζει μία θεατρική μεταφορά του βιβλίου Παιδικά Στιγμιότυπα, «Ο Χαντρούλης και η Τίτη», βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του μουσικοσυνθέτη και συγγραφέα Ανδρέα Αδαμόπουλου.

Μια τρυφερή ιστορία φιλίας και αυτογνωσίας, όπου οι δύο ήρωες, Χαντρούλης και Τίτη, ξεκινούν ένα μαγικό ταξίδι μέσα σε μια έκθεση ζωγραφικής:

Τα χρώματα αλλάζουν συνέχεια, τα δέντρα σμίγουν, τα ζωάκια ξυπνούν και παίζουν, τα νερά χορεύουν μπροστά στα μάτια των παιδιών.

Η παράσταση συνδυάζει ζωντανή αφήγηση, μουσική για πιάνο (βραβευμένη με το Α’ Πανελλήνιο Βραβείο Σύνθεσης 2000) και θεατρική επιμέλεια από την Άννα Γουρζή, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία για μικρούς και μεγάλους, γεμάτη χρώματα, γέλια και συγκινήσεις.

Η παράσταση είναι αφιερωμένη στην «Παγκόσμια Ημέρα κατά της Παιδικής Κακοποίησης» και στην «Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού», δείχνοντας πώς η φαντασία και η τέχνη μπορούν να κάνουν τα παιδιά πιο δυνατά και να τα βοηθήσουν να καταλάβουν τον εαυτό τους.

Ημερομηνία: Σάββατο, 15 Νοεμβρίου

Ώρα: 7μ.μ.

Χώρος: Αρχοντικό Παναγιωτόπουλου, Αίγιο

Συντελεστές :

Διασκευή θεατρικού σεναρίου και σκηνοθεσία:  Άννα Γουρζή.

Ερμηνευτές:

Τα παιδιά της θεατρικής Ομάδας ΙΟΝΙΟΣ QUINTA.

Πληροφορίες: τηλ. 6944 20 8647

 

Ξεκινούν την Τετάρτη (12/11) τα μαθήματα παρασκευής πρόσφορου

Στο πλαίσιο της μέριμνας της Ιεράς Μητροπόλεως Καλαβρύτων και Αιγιαλείας για τη διατήρηση και την προαγωγή της λατρευτικής παραδόσεως της ορθοδόξου Πίστεως και την ποιμαντική καθοδήγηση των πιστών, θα πραγματοποιηθεί και φέτος πρόγραμμα μαθημάτων παρασκευής πρόσφορου για τις λατρευτικές ανάγκες του Μυστηρίου της Θείας Ευχαριστίας και των λοιπών Ακολουθιών.

Απώτερος σκοπός είναι η συμμετοχή των πιστών στη λατρευτική και μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας καθώς και η μύησή τους στις παραδοσιακές αξίες της Ελληνορθοδόξου πίστεως.

Η παρασκευή προσφόρου αποτελεί μεγίστη ευλογία για τους προσφέροντες το ορατό τούτο δώρο προς τον Κύριό μας, ο Οποίος είναι «πανταχού παρών και τα πάντα πληρών».

Το εναρκτήριο μάθημα θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου, στο Ενοριακό Κέντρο του Μητροπολιτικού Ιερού Ναού Παναγίας Φανερωμένης, στις 5μ.μ.

Θα υπάρχει ανάλυση όλων των σταδίων παρασκευής καθώς και συμμετοχή των παρευρισκομένων.

 

 

Σύλληψη ανήλικου για παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων και της μητέρας του για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου

Συνελήφθη χθες το μεσημέρι στο Αίγιο, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αιγιαλείας, ένας 13χρονος, διότι κατά την είσοδό του σε αθλητικό χώρο όπου διεξαγόταν ποδοσφαιρικός αγώνας, βρέθηκε στην κατοχή του και κατασχέθηκε μια εκπαιδευτική μεταλλική πεταλούδα.
Παράλληλα, συνελήφθη η μητέρα του για την παραμέληση της εποπτείας του.

Μοναχική κουρά και εις Διάκονον χειροτονία στην Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας / (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

0

Με εκκλησιαστική ευπρέπεια και πνευματική κατάνυξη τελέσθηκε το Σάββατο 8 Νοεμβρίου, στην ιστορική Ιερά Μονή του Μεγάλου Σπηλαίου Καλαβρύτων Δισαρχιερατικός Πανηγυρικός Εσπερινός, χοροστατούντος του Μητροπολίτου Πατρών κ. Χρυσοστόμου και συγχοροστατούντος του Μητροπολίτου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου.

Κατά τη διάρκεια της Ιεράς Ακολουθίας τελέσθηκε η μοναχική κουρά του Ηλία Λαμπρόπουλου υπό των εν λόγω Αρχιερέων, ενώπιον του ιερού Κλήρου, Μοναχών και Μοναζουσών, καθώς και ευλαβών προσκυνητών.

Μετά την ολοκλήρωση της μοναχικής κουράς, ο Μητροπολίτης Πατρών κ. Χρυσόστομος απηύθυνε εμπνευσμένο πνευματικό λόγο προς τον νέο Μοναχό, αναδεικνύοντας το νόημα της μοναχικής κλήσεως ως διαρκούς σταυρώσεως και αναστάσεως εν Χριστώ. Ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε η Χάρις του Θεού και οι πρεσβείες της Υπεραγίας Θεοτόκου της Μεγαλοσπηλαιωτίσσης, των Παμμεγίστων Ταξιαρχών και του Αγίου Νεκταρίου να συνοδεύουν πάντοτε τον νέο Μοναχό στην πορεία του εντός της Εκκλησίας.

Την επομένη ημέρα, Κυριακή 9 Νοεμβρίου, κατά την οποία η Αγία μας Εκκλησία τιμά τη μνήμη του Αγίου Νεκταρίου, τελέσθηκε Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Παναγίας Φανερωμένης Αιγίου, ιερουργούντος του Μητροπολίτου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου.

Κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας πραγματοποιήθηκε η εις Διάκονον χειροτονία του Μοναχού Νεκταρίου Λαμπρόπουλου, ο οποίος έλαβε το μοναχικό του όνομα την προηγούμενη ημέρα εν όψει της εορτής του Αγίου Νεκταρίου.

Ο νέος Διάκονος απηύθυνε λόγους δοξολογίας προς τον Τριαδικό Θεό, την Υπεραγία Θεοτόκο τη Μεγαλοσπηλαιώτισσα και τον εν Αγίοις πατέρα ημών Νεκτάριο, Επίσκοπο Πενταπόλεως τον θαυματουργό.

Ακολούθως ευχαρίστησε εκ βάθους καρδίας τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμο για την ανεξόφλητη πατρική του αγάπη και μέριμνα, καθώς και για όλα τα πνευματικά θησαυρίσματα που του παρέχει, ως πολύτιμα εφόδια για τη δι­α­κο­νί­α του στον Αμπελώνα του Κυ­ρί­ου, ενώ ευχαρίστησε θερμώς και το Μητροπολίτη πρώην Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιο για την πνευματική του ενίσχυση. Επίσης ευχαρίστησε εγκαρδίως τον Αρχιγραμματέα της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, Θεοφιλέστατο Επίσκοπο Σκιάθου κ. Ιωάννη, για την παντοειδή αγαπητική του μέριμνα.

Εν συνεχεία, ο νέος Διάκονος ευχαρίστησε ιδιαιτέρως τους συμμετέχοντες στο μυστήριο Κληρικούς εκ της Ιεράς Συνόδου και εκ της Ιεράς Μητροπόλεως, και τους γονείς και συγγενείς του, οι οποίοι συνέβαλαν στην καλλιέργεια της ιερατικής του κλήσεως.

Κατόπιν ο κ. Ιερώνυμος, στον πολυσήμαντο και εγκάρδιο ποιμαντικό του λόγο, αναφέρθηκε στην υψηλή αποστολή του Ιερατικού λειτουργήματος, καλώντας το νέο Διάκονο να προσφέρει διακονία ταπεινή, εδραιωμένη στην υπακοή, την προσευχή και την αγάπη προς τον Θεό και τους ανθρώπους, μιμούμενος το αειλαμπές πρότυπο του Αγίου Νεκταρίου.

Η χειροτονία του νέου Διακόνου ολοκληρώθηκε με τη θερμή και συγκινητική αναφώνηση «Άξιος!» εκ μέρους του πληρώματος της Εκκλησίας.

 

 

Τα μέτρα ασφαλείας που αποφασίστηκαν για τον κυριακάτικο αγώνα «Παναιγιάλειος – Παναχαϊκή»

Ευρεία σύσκεψη, ενόψει της κυριακάτικης αναμέτρησης μεταξύ του Παναιγιαλείου και της Παναχαϊκής πραγματοποιήθηκε χθες το μεσημέρι στο Δημοτικό Στάδιο Αιγίου. Στη σύσκεψη συμμετείχαν εκπρόσωποι της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αιγιαλείας, της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αχαΐας, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, της Δημοτικής Αρχής, εκπρόσωπος της Παναχαϊκής, ο συντονιστής των μέτρων ασφαλείας, καθώς και μέλη της Διοίκησης του Παναιγιαλείου Γ.Σ, σε ανοιχτή τηλεφωνική επικοινωνία με τον Αντιπρόεδρο της Παναχαϊκής.

Η συνάντηση έγινε σε άριστο κλίμα συνεργασίας και αποφασίστηκαν τα εξής:

Οι φίλαθλοι της Παναχαϊκής θα παρευρεθούν κανονικά και θα φιλοξενηθούν στη Θύρα 2.

Θα ακολουθήσουν αποκλειστικά τη συγκεκριμένη διαδρομή:

  •  Από τη Νέα Εθνική Οδό, έξοδος στον Δυτικό Κόμβο Αιγίου
  •  Στη συνέχεια πορεία μέσω Παλαιάς Εθνικής Οδού
  •  Στροφή στον κόμβο Μυρτιάς προς Νοσοκομείο
  •  Στην πρώτη γέφυρα θα στρίψουν αριστερά
  •  Στη συνέχεια ξανά αριστερά, προς τον παράδρομο της Ολυμπίας Οδού
  •  Πορεία έως τέρμα δεξιά, στην Όθωνος, όπου θα υπάρχει δυνατότητα στάθμευσης και είσοδος στο γήπεδο

Κατά την αποχώρηση, οι φίλαθλοι θα ακολουθήσουν ακριβώς την ίδια διαδρομή.

Όσον αφορά την είσοδο και την στάθμευση των φιλάθλων του Παναιγιαλείου:

  •  Θα είναι ανοικτές και οι δύο θύρες για την εξυπηρέτηση των φιλάθλων. Θύρα 1 στο βόρειο τμήμα – τσιμέντα και Θύρα 3 από την πλευρά του Κυλικείου. Στον χώρο πίσω από αυτήν την θύρα (στις ελιές) θα μπορούν να παρκάρουν κανονικά. Η οδός Αχιλλέως θα είναι κλειστή και θα απαγορεύεται η στάση, η στάθμευση και η κίνηση.
  •  Οι πόρτες του γηπέδου θα ανοίξουν στις 13:45 για όλους τους φιλάθλους.
  •  Απαγορεύεται αυστηρά η στάθμευση και η κίνηση οχημάτων στους γύρω δρόμους του γηπέδου.
  •  Όλοι οι φίλαθλοι καλούνται να προσέλθουν νωρίτερα, ώστε να εξασφαλιστεί η ομαλή και ασφαλής είσοδός τους.

Να σημειώσουμε πως απαγορεύεται ρητά η είσοδος πυρσών, κροτίδων, επικίνδυνων αντικειμένων, μπουκαλιών νερού ή άλλων αντικειμένων που μπορεί να αποτελέσουν κίνδυνο

 

Σύλληψη για απόπειρα κλοπής –Εξιχνίαση κλοπής σε οικία

Συνελήφθη, χθες το πρωί, στο Αίγιο, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αιγιαλείας, ένας άνδρας, διότι ενεργώντας από κοινού με τρεις άγνωστους δράστες, προχθές το μεσημέρι, σε περιοχή της Αιγιαλείας, αποπειράθηκαν να διαρρήξουν οικία, ωστόσο έγιναν αντιληπτοί και τράπηκαν σε φυγή, χωρίς να αφαιρέσουν κάτι.
Από την αστυνομική προανάκριση προέκυψε ότι ο κατηγορούμενος ενεργώντας από κοινού με τρεις άγνωστους δράστες, στις 20-10-2025, διέρρηξε οικία και αφαίρεσε 400 ευρώ, μια κουρευτική μηχανή και ένα κινητό τηλέφωνο, συνολικής αξίας 500 ευρώ.

Ξεκινά την Κυριακή (9/11) ο κύκλος των εσπερινών ομιλιών από την Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας

0

Η Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, στο πλαίσιο της διαρκούς ποιμαντικής της μέριμνας για την ενημέρωση του πιστού λαού περί των θεμάτων της ορθοδόξου πίστεως, προγραμματίζει, με την ευλογία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου κ. Ιερωνύμου, για ακόμη μία χρονιά, την πραγματοποίηση των Εσπερινών Ομιλιών της Κυριακής.

Η έναρξη της εν λόγω δραστηριότητας θα γίνει την Κυριακή 9 Νοεμβρίου και ώρα 18.30, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Κέντρου Νεότητος «Νέοι Ορίζοντες» της Ιεράς Μητροπόλεως (Πολυχρονιάδου 8, Αίγιο).

Κατά την πρώτη αυτή συνάντηση θα τελεστεί ο Αγιασμός και θα ακολουθήσει ομιλία από τον Αρχιμανδρίτη π. Χρυσόστομο Μυλωνά, Ιεροκήρυκα της Ιεράς Μητροπόλεως, με θέμα «Ο Θάνατος τεθανάτωται».

Η Ιερά Μητρόπολη δίνει ιδιαίτερη σημασία στο θεσμό των Εσπερινών Ομιλιών, γι’ αυτό προσκαλεί και ειδικούς ομιλητές, προκειμένου η διακονία του λόγου να υποστηριχθεί με τον καλύτερο τρόπο. Η ύψιστη αυτή προσφορά της Εκκλησίας έχει σκοπό, σε συνδυασμό με τη λειτουργική ζωή, να βοηθήσει τους πιστούς «ψυχή τε και σώματι» για την πνευματι­κή προετοιμασία.

 

Ανοιχτή την Πέμπτη (6/11) η Κοινωνική Ιματιοθήκη στο Αίγιο

Η Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας σε συνεργασία με την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Αιγιαλείας ενημερώνει ότι η Κοινωνική Ιματιοθήκη, η οποία βρίσκεται επί της συμβολής των οδών Μητροπόλεως και Μελετοπούλων, θα είναι ανοικτή την Πέμπτη 6 Νοεμβρίου, από τις 4.30μ.μ. έως τις 6μ.μ., προκειμένου να πραγματοποιηθεί διανομή ειδών ιματισμού, διαφόρων βρεφικών ειδών προς ενίσχυση των νέων ζευγαριών καθώς και σχολικών ειδών (τσάντες, κασετίνες, τετράδια, βιβλία, σχολικά βοηθήματα).

Σημειωτέον ότι για όσους εκ των πολιτών επιθυμούν να προσφέρουν σχολικά, βρεφικά είδη ή είδη ιματισμού, η παραλαβή τους θα γίνεται και στο κατάστημα της «TOYOTA» κατά τις πρωινές ώρες (οδός Κορίνθου 2 – Αίγιο).

Υπεύθυνη Ιματιοθήκης είναι η Ντία Παναγοπούλου (τηλ. 6942 982430).