Επιτυχής η δράση «Μία μέρα για την Ακτή!» που διοργάνωσε στην Αλυκή ο Περιβαλλοντικός και Πολιτιστικός Σύλλογος «Ο Άγιος Νικόλαος»

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Περιβαλλοντικού και Πολιτιστικού Συλλόγου Αλυκής Αιγίου «Ο Άγιος Νικόλαος» ευχαριστεί τους Εθελοντές που συμμετείχαν στον καθαρισμό της παραλίας μπροστά από το Βιότοπο την περασμένη Κυριακή, καθώς και τον δύτη Γιώργο Καρέλα που καθάρισε το βυθό και έβγαλε πολλές υποβρύχιες φωτογραφίες, αλλά και το Βασίλη Μανουηλίδη για την φωτογραφική κάλυψη της Δράσης με τίτλο «Μία μέρα για την Ακτή!».

Στην Ημερίδα χαιρετισμό απηύθυναν, εκ μέρους του Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμου ο Πρωτοσύγκελος της Ιεράς Μητροπόλεως Αρχιμανδρίτης π. Αλέξανδρος Λουκάτος, εκ μέρους της Πολιτευτή Αχαΐας Γιώτας Παυλοπούλου η Μαρία Κάρμα, ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού Γιώργος Φραγκονικολόπουλος, εκ μέρους της Δημοτικής Κοινότητας Αιγίου ο σύμβουλος Σωκράτης Μαυρίδης και εκ μέρους της Ομοσπονδίας Συλλόγων Αιγιαλείας ο Γιώργος Νικολόπουλος.

Χαιρετισμός μεταδόθηκε ηχητικά του Αντιπεριφερειάρχη Χαράλαμπου Μπονάνου και ακολούθησαν οι ομιλητές της Ημερίδας.

Πρώτα μίλησε ο Αντιδήμαρχος Βασίλης Χριστόπουλος με θέμα «Ήπιες παρεμβάσεις για την Τουριστική Αναβάθμιση και Ανάδειξη της Βιοποικιλότητας της Λιμνοθάλασσας Αλυκής Αιγίου». Ακολούθησε ο Περιβαλλοντολόγος – Εκπαιδευτικός Κώστας Παπακωνσταντίνου με θέμα «Η Σημασία της Αλυκής για τον Τουρισμό και την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση», ενώ την Ημερίδα έκλεισε ο Πρόεδρος του συλλόγου Αλυκής Νίκος Παπαδόπουλος με θέμα «Ο Ρόλος του Εθελοντισμού για την Ανάδειξη του Τόπου μας».

«Ευχαριστούμε όλους τους συμμετέχοντες, τους εθελοντές και τους υποστηρικτές της Δράσης και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την ερχόμενη Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου, στις εκλογές του Συλλόγου Αλυκής για την ανάδειξη Νέου Διοικητικού Συμβουλίου στις 11π.μ. με 2μ.μ., στον χώρο του καταστήματος «Τρίαινα» στην παραλία Αλυκής», καταλήγει η ανακοίνωση του ΔΣ.

 

Στο Αίγιο το 3ο Πανελλήνιο Forum Πολιτιστικών Φορέων «Πολιτισμός – Εθελοντισμός – Τουρισμός – Ευεξία»

Η Αιγιάλεια γίνεται φέτος το σημείο συνάντησης για δεκάδες πολιτιστικούς φορείς από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, φιλοξενώντας το 3ο Πανελλήνιο Forum Πολιτιστικών Φορέων, μια διοργάνωση που έχει ήδη καθιερωθεί ως θεσμός διαλόγου, έμπνευσης και δημιουργικής σύμπραξης.

Με κεντρικούς άξονες τον Πολιτισμό, τον Εθελοντισμό, τον Τουρισμό και την Ευεξία, το Forum επιδιώκει να αναδείξει τον ρόλο των πολιτιστικών φορέων ως φορέων αλλαγής, δημιουργίας και κοινωνικής ενδυνάμωσης. Μέσα από ομιλίες, εργαστήρια, παρουσιάσεις καλών πρακτικών και πολιτιστικές δράσεις, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ανταλλάξουν εμπειρίες, να χτίσουν γέφυρες συνεργασίας και να σχεδιάσουν μαζί το μέλλον.

Ο Πολιτισμός δεν είναι μόνο μνήμη και παράδοση. Είναι τρόπος να συνδεόμαστε, να θεραπευόμαστε και να ανοίγουμε νέους δρόμους. Η Αιγιάλεια, με το φυσικό της κάλλος και τη βαθιά πολιτιστική  κληρονομιά, αποτελεί το ιδανικό σκηνικό για να γεννηθούν ιδέες και συνεργασίες που θα ταξιδέψουν σε όλη την Ελλάδα.

Το Forum διοργανώνεται από την ΟΣΑ, σε συνδιοργάνωση με τον  Δήμο Αιγιαλείας, την Περιφέρεια  Δυτικής Ελλάδος, την υποστήριξη του Πανεπιστημίου Πατρών, του Επιμελητηρίου Αχαΐας, καθώς και σημαντικών πολιτιστικών και κοινωνικών φορέων.

Το Forum θα διεξαχθεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού, του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης, καθώς και του Διεθνούς Ιδρύματος Γιάννη Κουτσοχέρα και Λένας Στρέφη-Κουτσοχέρα, αναγνωρισμένων φορέων με πολύτιμη συμβολή στην προώθηση του ελληνικού Πολιτισμού, της καλλιτεχνικής δημιουργίας και της διεθνούς πολιτιστικής συνεργασίας. Η παρουσία και η στήριξη αυτών των ιδρυμάτων προσδίδει ιδιαίτερη βαρύτητα και κύρος στη διοργάνωση, ενισχύοντας τον θεσμικό χαρακτήρα του Forum και επιβεβαιώνοντας τη σημασία του ως σημείο αναφοράς για την πολιτιστική ανάπτυξη και την ενίσχυση του έργου των πολιτιστικών φορέων της χώρας.

Το 3ο Πανελλήνιο Forum Πολιτιστικών Φορέων δεν είναι απλώς μια διοργάνωση. Είναι μια γιορτή συνεργασίας, έμπνευσης και κοινής δημιουργίας. Είναι μια πρόσκληση σε όλους όσους πιστεύουν ότι ο πολιτισμός είναι δύναμη ζωής, τουριστικής ανάπτυξης και κοινωνικής αναγέννησης.

Ο Πολιτισμός δεν σταματά. Κάνει restart, δυναμώνει, μας ενώνει και μας οδηγεί μπροστά!

 

Τριήμερη εκδρομή σε Ι.Μ. Παναγίας Γοργοεπηκόου Νεστάνης, Καλαμάτα, Αρεόπολη, Σπήλαια Διρού, Γύθειο και Μονεμβασία διοργανώνουν η Πολυφωνική Χορωδία Αιγιαλείας και η Ιόνιος Βιβλιοθήκη Αιγίου

Η Πολυφωνική Χορωδία Αιγιαλείας θα συμμετέχει στο 2ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Χορωδιών που θα γίνει στην Καλαμάτα την Παρασκευή 10 Οκτωβρίου έως Κυριακή 12 Οκτωβρίου, μετά από πρόσκληση του Μουσικού Ομίλου Καλαμάτας «Ορφεύς».

Το Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί στο επιβλητικό Μέγαρο Χορού – Κεντρική Σκηνή, όπου θα συγκεντρώσει Πολυφωνικές Χορωδίες από όλη την Ελλάδα, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία γεμάτη μελωδία, πολιτισμό, συγκίνηση, που κανείς δεν πρέπει να χάσει!

Η Πολυφωνική Χορωδία Αιγιαλείας και η Ιόνιος Βιβλιοθήκη Αιγίου διοργανώνουν τριήμερη εκδρομή στην Ι.Μ. Παναγίας Γοργοεπηκόου Νεστάνης, Καλαμάτα, Αρχαία Μεσσήνη, Αρεόπολη, Σπήλαια Διρού, Γύθειο, Μονεμβασία.

 

1η ΗΜΕΡΑ: Παρασκευή 10 Οκτωβρίου

Στάση στην Ιερά Μονή Παναγίας Γοργοεπηκόου Νεστάνης, ένα ιστορικό μοναστήρι με μοναδική αρχιτεκτονική. Ιδρύθηκε το 1030 μ.Χ. Είναι χτισμένη σε αρχαιολογικό χώρο, με σπουδαία λατρευτική παράδοση.

Επίσκεψη στο Δημοτικό Πάρκο Σιδηροδρόμων Καλαμάτας. Στην καρδιά της πόλης βρίσκεται αυτό το μοναδικό στο είδος του αξιοθέατο. Ένα εκπληκτικό θεματικό πάρκο – υπαίθριο μουσείο σιδηροδρόμων.

Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο.

Ελεύθερος χρόνος για γνωριμία με την όμορφη πόλη της Καλαμάτας.

Μέγαρο Χορού – Κεντρική Σκηνή Καλαμάτας. Μουσική βραδιά.

 

2η ΗΜΕΡΑ: Σάββατο 11 Οκτωβρίου

Αναχώρηση από το ξενοδοχείο μετά το πρωινό. Επίσκεψη στον Αρχαιολογικό χώρο Αρχαίας Μεσσήνης. Είναι ένας μεγαλειώδης αρχαιολογικός χώρος, καλά διατηρημένος και προκαλεί δέος στον επισκέπτη. Ξενάγηση από Αρχαιολόγο – ξεναγό.

Επίσκεψη στα Σπήλαια Διρού. Είναι ένα από τα σημαντικότερα και ωραιότερα λιμναία σπήλαια στον κόσμο. Αποτελεί ένα μοναδικό μουσείο της φύσης. Περιήγηση στο λιμναίο και χερσαίο τμήμα.

Μετάβαση στην Αρεόπολη. Η «πέτρινη καρδιά» της Μάνης. Ένας εξαιρετικά γραφικός, ιστορικός και διατηρητέος παραδοσιακός οικισμός που «κόβει» την ανάσα. Ιστορικά πυργόσπιτα, γραφικά σοκάκια, πανέμορφα μαγαζιά.

Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο.

Ελεύθερος χρόνος να περπατήσεις τα γραφικά στενάκια που φέρουν ζωντανά τα ίχνη της αίγλης του παρελθόντος και θα ταξιδέψεις νοερά σε αυτό.

 

3η ΗΜΕΡΑ: Κυριακή 12 Οκτωβρίου

Αναχώρηση από το ξενοδοχείο μετά το πρωινό για Γύθειο, τη «Γη των Θεών».

Επίσκεψη στο νησί Κρανάη που θα δούμε τον επιβλητικό, παραδοσιακό, πέτρινο, τριώροφο Πύργο Τζαννετάκη. Διατηρείται σε αρίστη κατάσταση. Εδώ στεγάζεται το Ιστορικό και Εθνολογικό Μουσείο Μάνης το οποίο θα επισκεφτούμε. Θα δούμε τον Φάρο του Γυθείου και το εκκλησάκι των αγίων Πέτρου και Παύλου.

Αναχώρηση για την μαγική Μονεμβασιά. Η υπέροχη καστροπολιτεία. Γοητεύεσαι στο διάβα σου από τα στενά λιθόστρωτα δρομάκια. Ο χρόνος εδώ έχει σταματήσει στην μεσαιωνική, βυζαντινή και βενετσιάνικη περίοδο. Καθηλώνεσαι από τα υπέροχα αρχοντικά, τις αψίδες, τις βυζαντινές εκκλησίες και τα οικόσημα του Αγίου Μάρκου, κατάλοιπα των Βενετών.

Επιστροφή στο Αίγιο.

 

Τιμή: Για δίκλινο 155€/άτομο, για τρίκλινο 141€/άτομο, για μονόκλινο 212€/άτομο.

Περιέχεται διαμονή σε ξενοδοχεία με πρωινό, ειδικός φόρος δωματίου, μετακινήσεις με πούλμαν, αρχαιολόγος – ξεναγός για τον αρχαιολογικό χώρο αρχαίας Μεσσήνης, ξενάγηση.

Δεν περιέχονται είσοδοι στον Αρχαιολογικό χώρο αρχαίας Μεσσήνης, μουσεία, σπήλαια Διρού.

Για περισσότερες πληροφορίες και δήλωση συμμετοχής – προκαταβολή στα τηλ. 698  681 3482 & 698 446 3722.

 

Ομιλία Σπύρου Τσιρώνη στην Ολομέλεια της Βουλής για τους δημοσίους υπαλλήλους

Την περασμένη Πέμπτη στην Ολομέλεια της Βουλής και στο πλαίσιο συζήτησης επί σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών τοποθετήθηκε σχετικώς ο Βουλευτής Αχαΐας του Δημοκρατικού Πατριωτικού Λαϊκού Κινήματος ΝΙΚΗ Σπύρος Τσιρώνης.

Ο Βουλευτής χαρακτήρισε το υπό συζήτηση νομοσχέδιο ως μνημείο εκφοβισμού, φίμωσης, χειραγώγησης και τελικά απολύσεων των δημοσίων υπαλλήλων, καθώς:

Βάσει αυτού του νέου πειθαρχικού δικαίου, όταν ένας υπάλληλος έχει αμετάκλητη ποινική καταδίκη, αυτοδικαίως απολύεται από το Ελληνικό Δημόσιο.

Καταργείται το τεκμήριο της αθωότητας.

Καταργείται η παρουσία των αιρετών, αλλά και των δικαστών ως μελών στα πειθαρχικά συμβούλια.

Καταργείται η δυνατότητα άσκησης ένστασης κατά των αποφάσεων των πειθαρχικών συμβουλίων.

Δεν αφήνονται ανέγγιχτες ούτε οι ανεξάρτητες αρχές.

Εξάλλου, από τη στιγμή που το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο τιμωρεί ήδη αυστηρά τα πραγματικά σοβαρά αδικήματα και φτάνει μέχρι την απόλυση, το προωθούμενο σχέδιο νόμου κρίνεται, κατά τον κ. Τσιρώνη, ως περιττό. Η αυστηροποίηση των ποινών δεν στοχεύει στις περιπτώσεις διαφθοράς και τους επίορκους υπαλλήλους, αλλά στους ευσυνείδητους υπαλλήλους, οι οποίοι κάνουν τη δουλειά τους με εντιμότητα, προσφέροντας στον πολίτη και αρνούμενοι να μεταβληθούν σε υποχείρια των ανωτέρων τους. Αυτούς θέλει να τρομοκρατήσει η Κυβέρνηση.

Αναμενόμενο αποτέλεσμα, εκτίμησε ο Αχαιός Βουλευτής, θα είναι ότι κάθε πολίτης ή ομάδα πολιτών, έχοντας ισχύ, είτε οικονομική είτε κοινωνική είτε πολιτική, θα επιτίθεται, με μηνύσεις ή εγκλήσεις, κατά δημοσίων υπαλλήλων. Ο υπαλληλικός φόβος θα αποκτήσει χαρακτήρα ενδημικό. Και είναι απολύτως βέβαιο ότι θα ευνουχιστούν πρακτικώς όλες εκείνες οι υπηρεσίες που έχουν σχέση με ελέγχους, με αυτοψίες, με πρόστιμα, με εφαρμογή διοικητικών μέτρων.

Και κλείνοντας την τοποθέτησή του έθεσε το ρητορικό ερώτημα «ποιος υπάλληλος θα διακινδυνεύσει πλέον την προσωπική και την υπηρεσιακή του υπόσταση, αφού είναι αδύνατον να αντέξει οικονομικά και ψυχικά δικαστικές περιπέτειες, με ορατό ενδεχόμενο την αυτοδίκαιη απόλυσή του».

 

ΔΕΥΑ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ: Επιβολή προστίμων σε καταναλωτές για παράνομες υδροληψίες

Πρόστιμα ύψους άνω των 11.000 ευρώ σε συνολικά 14 καταναλωτές επέβαλε η ΔΕΥΑ Αιγιαλείας στο πλαίσιο αντιμετώπισης παραβάσεων που πλήττουν την επάρκεια του νερού ιδιαίτερα κατά τη θερινή περίοδο.

Ειδικότερα, εντοπίστηκαν παράνομες υδροληψίες με περιπτώσεις αφαίρεσης υδρομέτρου αλλά και διαφόρων παρεμβολών στο δίκτυο ύδρευσης που απαγορεύονται.

Οι παραβάσεις σημειώθηκαν σε διάφορες Κοινότητες του Δήμου Αιγιαλείας.

Το Σάββατο (6/9) στο Μεσορρούγι το 2ο αφιέρωμα στον Σπυρίδωνα Περεσιάδη

Ο Δήμος Αιγιαλείας, το Φεστιβάλ Γκόλφω, και το Εργαστήριο Σκηνικής Πράξης και Λόγου του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών, τιμούν για δεύτερη χρονιά τον σπουδαίο Αχαιό θεατρικό συγγραφέα της θρυλικής «Γκόλφως», που εξακολουθεί εδώ και εκατόν πενήντα χρόνια να συγκινεί το Πανελλήνιο.

Οι τιμητικές εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν στο Μεσορρούγι, γενέτειρα του συγγραφέα, το Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου και περιλαμβάνουν θεία λειτουργία, χαιρετισμούς, αναγνώσεις, εικαστικές παρεμβάσεις, χορούς, τραγούδια, επίσκεψη στο σπίτι του τιμώμενου.

Ιδιαίτερη μνεία γίνεται στην επιτόπια βράβευση των πέντε νικητών του πρώτου πανελλήνιου διαγωνισμού συγγραφής θεατρικών έργων «Σπυρίδων Περεσιάδης», συνδέοντας τη σύγχρονη δραματουργία με την παρακαταθήκη του Μεσορρουγιώτη δημιουργού. Με την υποστήριξη του Ιδρύματος Ιωάννου & Ευτέρπης Τοπάλη, στόχος όλων είναι η προσπάθεια αυτή να καταστεί θεσμός.

Και τα πέντε έργα, από τα πενήντα πέντε που κατατέθηκαν, θα παρουσιαστούν στο θεατρόφιλο κοινό της Πάτρας και της Αθήνας τον Ιανουάριο 2026.

Τα τρία πρώτα βραβευμένα θεατρικά έργα θα σκηνοθετήσουν απόφοιτοι της Σχολής Σκηνοθεσίας του Εθνικού Θεάτρου και θα παρασταθούν από τη νέα γενιά ηθοποιών/σπουδαστών δραματικών σχολών, μεταξύ των οποίων του Εθνικού Θεάτρου, του Ωδείου Αθηνών, της ΔΗΛΟΥ, του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας κ.ά.

Το 2ο αφιέρωμα στον Σπυρίδωνα Περεσιάδη υποστηρίζουν επίσης ο Φιλοπρόοδος Όμιλος Ακράτας «Γεώργιος Λεφεντάριος», ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ακράτας «Αναγέννησις» και ο Σύνδεσμος «Χελμός».

 

Beau Rivage Suites: Ένα μικρό αλλά αληθινό «κόσμημα» για την Αιγιάλεια ανοίγει την Παρασκευή τις πύλες του!

Το εμβληματικό και μοναδικό Beau Rivage στην παραλία του Λόγγου είναι πάλι εδώ! Ολοζώντανο, ολοκαίνουργιο. Θα το δείτε και θα το λατρέψετε με την πρώτη ματιά!

Beau Rivage Suites. Ένα μικρό αλλά αληθινό κόσμημα για την Αχαΐα, για την Αιγιάλεια. Ένα κουκλίστικο και ξεχωριστό ξενοδοχειακό συγκρότημα άνοιξε τις πύλες του και σας περιμένει όλους και όλες!

Την Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου, στις 7.30μ.μ., θα γίνει η τελετή εγκαινίων του συγκροτήματος. Είστε όλοι προσκεκλημένοι. Το Beau Rivage Suites στον Λόγγο αποτελείται από 12 πανέμορφες σουίτες «πάνω» στο κύμα. Καθεμιά με τη δική της αισθητική, την ξεχωριστή της πινελιά, αξιοποιώντας την προνομιακή θέση στην οποία βρίσκεται το συγκρότημα. Ελάτε να εγκαινιάσουμε μαζί αυτό το νέο κεφάλαιο.

Την Παρασκευή μετά τις 19.30 να είστε εκεί. Σ’ έναν χώρο που αγαπήθηκε τόσο πολύ. Σ’ έναν χώρο που έγινε για πολλά χρόνια σύμβολο ψυχαγωγίας, διασκέδασης, ρομαντισμού. Σ’ έναν χώρο που πάντα ξεχείλιζε από αισθησιασμό και ρομαντισμό. Σ’ έναν χώρο που φιλοδοξούμε να παραμείνει ως το πιο γοητευτικό καταφύγιο για όλους και όλες σας.

Συνελήφθη άνδρας για διακίνηση ναρκωτικών στην Αιγιάλεια -Κατασχέθηκαν περισσότερα από 380 γραμμάρια κάνναβης

Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, στο Αίγιο, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και  Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αιγιαλείας, ένας άνδρας, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα για διακίνηση και κατοχή ναρκωτικών, καθώς και παράβαση του νόμου περί όπλων και ραδιοσταθμών.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο αξιοποίησης  πληροφοριών οι αστυνομικοί  πραγματοποίησαν έρευνα σε κοντέινερ του κατηγορούμενου, κατά την οποία βρήκαν και κατέσχεσαν 364 γραμμάρια ακατέργαστη κάνναβη, 17,7 γραμμάρια κατεργασμένη κάνναβη, μία ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας, μία συσκευή ασυρμάτου και ένα κινητό τηλέφωνο.

Σε σωματικό έλεγχο που διενεργήθηκε στον συλληφθέντα οι αστυνομικοί βρήκαν στην κατοχή του και κατέσχεσαν ένα κινητό τηλέφωνο και ένα μεταλλικό μαχαίρι.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αχαΐας / Παράλληλη Έδρα Αιγίου.

 

Μέτρα και παρεμβάσεις για μια γόνιμη και λειτουργική σχολική περίοδο – Παρουσίασαν σε συνέντευξη Τύπου οι Παναγιώτης Ανδριόπουλος και Δημήτρης Ελευθεριώτης

Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, ο Δήμαρχος Αιγιαλείας Παναγιώτης Ανδριόπουλος και ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Δημήτρης Ελευθεριώτης παρουσίασαν σε συνέντευξη Τύπου τα μέτρα και τις παρεμβάσεις που έχουν υλοποιηθεί με στόχο να εξασφαλιστεί μια γόνιμη και λειτουργική σχολική περίοδος για μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς ενώ παράλληλα ολοκληρώθηκε και η υπογραφή των συμβάσεων ΙΔΟΧ για 63 σχολικές καθαρίστριες, οι οποίες έχουν αναλάβει ήδη καθήκοντα από 1η Σεπτεμβρίου, διασφαλίζοντας την καθαριότητα και υγιεινή στους σχολικούς χώρους.

Στη συνέντευξη παρόντες ήταν ο Διευθυντής Κοινωνικής Πρόνοιας Δημήτρης Καϊτσας, ο Κώστας Σπυρόπουλος από το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων και Εγκαταστάσεων, ο αναπληρωτής προϊστάμενος του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας Παναγιώτης Αλεξόπουλος και η Πρόεδρος του Σωματείου Σχολικών Καθαριστριών Σταυρούλα Πιερράτου.

Συγκεκριμένα, ο Δήμος έχει προχωρήσει σε:

-Αναβάθμιση των υλικοτεχνικών υποδομών των σχολικών μονάδων

-Υλοποίηση έργων μέσω του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου» και του προγράμματος «Φοίβος – Αθηνά»

-Ενεργειακές αναβαθμίσεις σε σχολικά κτίρια μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ

-Συνεργασίες με συλλόγους γονέων και κηδεμόνων για την προώθηση του εθελοντισμού (ο Δήμος παρέχει υλικά, οι γονείς εξωραΐζουν σχολεία και αίθουσες)

-Τοποθέτηση κλιματιστικών μονάδων

-Αύξηση του αριθμού των καθαριστριών για την καλύτερη υγιεινή των σχολικών χώρων

-Στήριξη του θεσμού των σχολικών τροχονόμων-Σεμινάριο Κυκλοφοριακής Αγωγής την Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου σε συνεργασία με την Τροχαία Αιγίου, για την ενίσχυση της ασφάλειας των μαθητών

-Προμήθεια υλικών απευθείας από το Δήμο για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων, όπως είδη καθαριότητας, γραφικής ύλης, αθλητικού και φαρμακευτικού υλικού καθώς και απόδοση νέας παγίας (για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών) στις Διευθύντριες και Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων.

-Σχεδίαση πρωτότυπων διαβάσεων σε σχήμα μολυβιού σε συνεργασία με την εταιρεία Hellas Direct, με στόχο την ευαισθητοποίηση μικρών και μεγάλων γύρω από την οδική ασφάλεια

-Στήριξη στη μεταφορά των μαθητών: Ο Δήμος συνέβαλε στην προετοιμασία και οργάνωση των διαδικασιών, ώστε να διευκολυνθεί η ασφαλής μετακίνηση των μαθητών, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας.

-Σε όλα τα σχολεία έχουν διενεργηθεί οι απαραίτητες εργασίες απεντόμωσης, απολύμανσης και μυοκτονίας καθώς και καθαρισμός προαύλιων χώρων και κόψιμο χόρτων.

Ο Δήμαρχος Αιγιαλείας υπογράμμισε: «Η Παιδεία είναι επένδυση στο μέλλον του τόπου μας. Ως Δημοτική Αρχή εργαζόμαστε με συνέπεια για να εξασφαλίσουμε τις καλύτερες δυνατές συνθήκες στα σχολεία μας, δίνοντας έμφαση τόσο στην υλικοτεχνική υποστήριξη όσο και στην καλλιέργεια συνεργασίας με μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς».

Ο Αντιδήμαρχος Δημήτρης Ελευθεριώτης δήλωσε: «Η νέα σχολική χρονιά ξεκινά με αισιοδοξία και με σαφή στόχο την αναβάθμιση της καθημερινότητας των μαθητών μας. Εργαστήκαμε συστηματικά ώστε οι σχολικές μονάδες να είναι ασφαλείς, λειτουργικές και εξοπλισμένες με όλα τα απαραίτητα. Θα συνεχίσουμε με αφοσίωση να στεκόμαστε δίπλα στη σχολική κοινότητα, υποστηρίζοντας το έργο των εκπαιδευτικών και τις ανάγκες των οικογενειών».

 

Έφυγε από τη ζωή ο παλαίμαχος αθλητής χάντμπολ Γιάννης Ζαρλακούτης – Είχε αγωνιστεί με τη φανέλα του Πήγασου Αιγίου

Το ελληνικό χάντμπολ έγινε φτωχότερο από σήμερα, καθώς έφυγε από τη ζωή σε ηλικία μόλις 47 ετών ο πρώην διεθνής αθλητής Γιάννης Ζαρλακούτης, έπειτα από σκληρή μάχη με τον καρκίνο…

Το γελαστό παιδί με τη χρυσή καρδιά που είχε κερδίσει τον σεβασμό και την εκτίμηση όλου του αθλήματος με το λαμπρό χαρακτήρα του, σε 5 ημέρες (7 Σεπτεμβρίου) θα γινόταν 47 ετών…

Ήταν αθλητής υψηλού επιπέδου και κατάφερε να αγωνιστεί και στην Εθνική Ανδρών την περίοδο 2006-2009, έχοντας σημαντικό ρόλο σε σπουδαία παιχνίδια, όπως η πρόκριση στα πλέι οφ του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος του 2007 και στη νίκη της Ελλάδας επί της Πολωνίας στη Δράμα με 27-22, δευτεραθλήτριας κόσμου λίγους μήνες αργότερα.

Γέννημα- θρέμμα του Πανελληνίου ΓΣ με τον οποίο κατέκτησε 5 πρωταθλήματα και 3 κύπελλα, ενώ συμμετείχε σε όλα τα ευρωπαϊκά κύπελλα (Τσάμπιονς Λιγκ, Κύπελλο Κυπελλούχων, EHF Cup, Τσάλεντζ Καπ), σημειώνοντας μάλιστα και 30 γκολ στους ομίλους της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης την περίοδο 2006-2007.

Στην καριέρα του αγωνίστηκε επίσης δύο σεζόν στον Ιωνικό ΝΦ και μία σεζόν στον Πήγασο Αιγίου.
Ήταν παντρεμένος με την Ολυμπιονίκη της ρυθμικής γυμναστικής Ελένη Χρονοπούλου και είχε δύο παιδιά 18 και 16 ετών από τον πρώτο του γάμο.

Ο Πρόεδρος Κώστας Γκαντής, ο Α’ Αντιπρόεδρος της ΕΟΕ Στέλιος Αγγελούδης, τα μέλη του ΔΣ και το προσωπικό της ΟΧΕ εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια στην οικογένειά του και τον Πανελλήνιο ΓΣ.

«Γιάννη, καλό ταξίδι, θα ανταμώσουμε ξανά στα αιώνια χαντμπολικά γήπεδα», αναφέρει η ανακοίνωση που εξέδωσε η ελληνική ομοσπονδία χάντμπολ.