Εξιχνιάστηκε υπόθεση τηλεφωνικής απάτης

Εξιχνιάστηκε μετά από έρευνα των αστυνομικών του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αιγιαλείας υπόθεσης τηλεφωνικής απάτης και σχηματίσθηκε ανάλογη δικογραφία σε βάρος δύο ανδρών, τα πλήρη στοιχεία των οποίων έχουν ταυτοποιηθεί.
Ειδικότερα, ο ένας κατηγορούμενος το βράδυ της 8ης Απριλίου 2025 κάλεσε σε κέντρο ραδιοταξί και ζήτησε μεταφορά ασυνόδευτου που περιλάμβανε δύο προπληρωμένες κάρτες αξίας 250 ευρώ για εξαργύρωση σε στοιχηματική
εταιρεία και τρία πακέτα τσιγάρων. Ο οδηγός του ταξί πείσθηκε από τους ισχυρισμούς του απατεώνα και αγόρασε τις κάρτες και τα πακέτα τσιγάρων, με αποτέλεσμα ο απατεώνας να του αποσπάσει τα στοιχεία των καρτών και να τις εξαργυρώσει σε στοιχηματική εταιρεία.
Οι αστυνομικοί ταυτοποίησαν τα στοιχεία του πρώτου κατηγορούμενου που είχε καλέσει στο κέντρο ραδιοταξί και είχε εξαργυρώσει τις κάρτες, καθώς και τα στοιχεία του δεύτερου κατηγορούμενου, στο όνομα του οποίου αντιστοιχούσε η τηλεφωνική σύνδεση που χρησιμοποίησε ο απατεώνας.
Η δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος των κατηγορούμενων θα υποβληθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αχαΐας, Παράλληλη Έδρα Αιγίου.

Μονοήμερη εκδρομή σε Γαλαξίδι, Δελφούς και Αράχοβα από το Σύλλογο Κεφαλλήνων – Ιθακησίων Αιγιαλείας και Καλαβρύτων, την Πολυφωνική Χορωδία Αιγιαλείας και την Ιόνιο Βιβλιοθήκη Αιγίου

Μονοήμερη εκδρομή για την Κυριακή 15 Ιουνίου στο Γαλαξίδι, τους Δελφούς και την Αράχοβα διοργανώνουν ο Σύλλογος Κεφαλλήνων και Ιθακησίων Αιγιαλείας και Καλαβρύτων, η Πολυφωνική Χορωδία Αιγιαλείας και η Ιόνιος Βιβλιοθήκη Αιγίου.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

Αναχώρηση 7π.μ. από την πλατεία Δεξαμενής στο Αίγιο.

Επίσκεψη – μικρή στάση στην Ιερά Μονή Παναγίας Γοργοεπικόου Ναυπάκτου. Πρόκειται για ένα πραγματικό Ησυχαστήριο με σημαντικό κοινωνικό και θρησκευτικό έργο.

Στη συνέχεια επίσκεψη στο Γαλαξίδι, αυτή την αρχοντική κωμόπολη της Φωκίδας με σημαντικό ναυτικό παρελθόν, που έχει μείνει αναλλοίωτη στο χρόνο.

Κατεύθυνση προς τον Παρνασσό με επόμενο προορισμό, τους Δελφούς. Ο Ομφαλός της γης κατά την αρχαιότητα. Υπήρξε σημείο πνευματικής συνάντησης των Ελλήνων, ένα θρησκευτικό κέντρο με πολλά ιερά. Εδώ βρισκόταν το σημαντικότερο μαντείο του αρχαιοελληνικού κόσμου. Οι Δελφοί έχουν χαρακτηριστεί ως μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO.

Επόμενος προορισμός η Αράχωβα. Ένας παραδοσιακός οικισμός με όμορφα πέτρινα σπίτια, στενά σοκάκια και με καθαρό αέρα του βουνού. Έχει χαρακτηρισθεί ως το «μπαλκόνι του Παρνασσού».

Η περιήγηση ολοκληρώνεται με την επίσκεψη στο Ζεμενό. Ένα μικρό χωριό από τα πιο όμορφα της περιοχής. Είναι χτισμένο ανάμεσα στα πλατάνια, τα έλατα και τη φύση, με τα τρεχούμενα νερά που δίνουν το δικό τους χρώμα στο τοπίο.

Η συμμετοχή για το πούλμαν είναι 28€. Η είσοδος στον Αρχαιολογικό χώρο των Δελφών και το Μουσείο είναι 20€.

 

Παρακαλούνται όσοι φίλοι/ες το επιθυμούν, να δηλώσουν  συμμετοχή καταβάλλοντας το αντίτιμο του εισιτηρίου έως την Παρασκευή 13 Ιουνίου. Λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων θα ληφθεί υπόψη η σειρά προτεραιότητας. Για κράτηση θέσης και για οποιαδήποτε συμπληρωματική πληροφορία στα τηλέφωνα 694 420 8647 και 698 681 3482.

«Εμείς βάζουμε κέφι, μουσική, την πιο καλή παρέα και σας καλούμε σε μία αξέχαστη εξόρμηση στη φύση, σε μέρη ονειρεμένα. Και στα κεράσματα έχουμε παράδοση. Ελάτε λοιπόν και μην αργείτε, κλείστε και εσείς μια θέση και οι εμπειρίες μας θα είναι μοναδικές!!!», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Κεφαλλήνων και Ιθακησίων Αιγιαλείας και Καλαβρύτων.

 

«Τρελή Ολυμπιάδα 2025» – Αντίο Σχολείο… με τρέξιμο και γέλια!

Η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Αιγιαλείας, σε συνεργασία με τον Επιστημονικό Σύλλογο Πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής Αιγιαλείας, τον Δήμο Αιγιαλείας και την Αντιδημαρχία Εκπαίδευσης του Δήμου Αιγιαλείας, διοργανώνει την Τετάρτη 4 Ιουνίου, στις 7μ.μ., στο Δημοτικό Στάδιο Αιγίου, την «Τρελή Ολυμπιάδα 2025», μια ξεχωριστή γιορτή διασκέδασης, αποκλειστικά για τους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης από 20 δημοτικά σχολεία του Δήμου Αιγιαλείας.

Η εκδήλωση περιλαμβάνει μια σειρά από διασκεδαστικές και συνεργατικές αθλοπαιδιές όπως τσουβαλοδρομίες, ρίψη μπαλακίου, διελκυστίνδα και πολλές ακόμα εκπλήξεις που υπόσχονται χαμόγελα και ενθουσιασμό!

Η «Τρελή Ολυμπιάδα» είναι μια ξεχωριστή εκδήλωση με αθλοπαιδιές, γέλιο και ενθουσιασμό, σχεδιασμένη να προσφέρει στα παιδιά μια αξέχαστη εμπειρία και έναν ευχάριστο αποχαιρετισμό στη σχολική χρονιά!

Στόχος της εκδήλωσης είναι η προώθηση της χαράς του παιχνιδιού, της άθλησης και της συνεργασίας, κλείνοντας τη σχολική χρονιά με τον πιο διασκεδαστικό τρόπο.

Για περισσότερες πληροφορίες: esg.epilogi.eu

 

Η νέα Γραμματεία της Δημοτικής Οργάνωσης Αιγιαλείας και Καλαβρύτων του Κινήματος Δημοκρατίας

Εξελέγη η νέα Γραμματεία της Δημοτικής Οργάνωσης Αιγιαλείας και Καλαβρύτων του Κινήματος Δημοκρατίας, την οποία συγκροτούν οι εξής:

Γιάννης Ξυνός, Παναγιώτης Σουλελές, Ασημίνα Σωτηροπούλου, Αγγέλα Ψαρρού, Χρήστος Σουλελές, Παναγιώτης Φωτογιαννόπουλος, Κώστας Κατσίφας, Παναγιώτης Μιχαλάτος και Μαριρέν Σταματίου.

Όπως ορίζει το καταστατικό, η Γραμματεία συνεδρίασε την περασμένη Πέμπτη για την συγκρότηση και κατανομή των ρόλων, με σκοπό την καλύτερη οργάνωση και συντονισμό των δράσεών της.

Γραμματέας: Χρήστος Σουλελές

Αναπληρώτρια: Ασημίνα Σωτηροπούλου (Μίνα)

Υπεύθυνη Μητρώου: Αγγέλα Ψαρρού

Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Μαριρέν Σταματίου

Υπεύθυνος Οικονομικού: Γιάννης Ξυνός

«Η μονιμότητα είναι ανάχωμα – Όχι εμπόδιο» – Άρθρο του υποψηφίου βουλευτή Αχαΐας Γιώργου Μπέσκου

Στο δημόσιο διάλογο η μονιμότητα παρουσιάζεται διαρκώς ως ένα βαρίδι που κρατά πίσω το κράτος. Ως προνόμιο, τεμπελιά ή εστία αναξιοκρατίας. Τίποτα από αυτά δεν είναι αλήθεια. Η μονιμότητα δεν είναι παραχώρηση. Είναι δημοκρατική κατάκτηση. Είναι ασπίδα για τον πολίτη και φρένο στην αυθαιρεσία.

Η μονιμότητα δεν προστατεύει τον υπάλληλο – προστατεύει τον θεσμό.

Μέσα σε ένα περιβάλλον όπου η εξουσία αλλάζει χέρια, ο δημόσιος υπάλληλος πρέπει να είναι ανεξάρτητος από κομματικά και επιχειρηματικά συμφέροντα. Η μονιμότητα διασφαλίζει ότι ο δάσκαλος, ο νοσηλευτής, ο εφοριακός, ο υπάλληλος του Δήμου, δεν θα απολύεται επειδή δεν βολεύει πολιτικά ή επειδή δεν «συνεργάζεται».

Το πρόβλημα δεν είναι οι μόνιμοι – είναι οι αόρατοι προνομιούχοι.

Αν θέλουμε να μιλήσουμε για «βολέματα», ας ξεκινήσουμε από τα πραγματικά:

Τους μετακλητούς συμβούλους που τοποθετούνται κατά εκατοντάδες, χωρίς ΑΣΕΠ, χωρίς διαφάνεια, με παχυλούς μισθούς και μηδενικό έλεγχο.

Τα Golden Boys που στήνονται σε ΔΕΚΟ, ΡΑΕ, ΑΑΔΕ και Ανεξάρτητες Αρχές με 5.000+ ευρώ μισθό, αυτοκίνητο, bonus και κανέναν αξιολογητή.

Τις «στρατιές ημετέρων» που μπαινοβγαίνουν στις δομές του κράτους με μοναδικό προσόν την κομματική ταυτότητα.

 

Αυτοί είναι το πρόβλημα – όχι ο νοσηλευτής με 1.100 ευρώ, ούτε η εκπαιδευτικός που διδάσκει σε κοντέινερ.

Αυτοί που δεν αξιολογούνται ποτέ. Που δεν είναι μόνιμοι, αλλά μονιμότατοι με κομματική κάλυψη.

Ποιος φοβάται τη μονιμότητα;

Τη μονιμότητα τη φοβούνται όσοι ονειρεύονται το Δημόσιο ως πεδίο ρουσφετιού, εργολαβιών και σιωπών. Γιατί ο μόνιμος υπάλληλος έχει φωνή. Μπορεί να καταγγείλει. Να πει «όχι». Να εφαρμόσει τον νόμο ακόμα και αν ενοχλεί. Να εξυπηρετήσει τον πολίτη και όχι το γραφείο του τοπικού βουλευτή.

Η αξιολόγηση δεν χρειάζεται κατάργηση της μονιμότητας.

Οποιοσδήποτε σοβαρός δημόσιος τομέας αξιολογεί χωρίς να τρομοκρατεί. Οι δημόσιοι υπάλληλοι ζητούν αξιολόγηση που να επιβραβεύει, να εκπαιδεύει και να ενισχύει τη δουλειά τους – όχι να αποτελεί πρόσχημα για απολύσεις ή πολιτικές εκκαθαρίσεις.

Όταν η αξιολόγηση είναι εργαλείο εκφοβισμού, χτίζεται φόβος – όχι ποιότητα.

Τα παραδείγματα είναι μπροστά μας.

Στην Παιδεία, στην Υγεία, στην Αυτοδιοίκηση: οι λεγόμενοι «μόνιμοι» είναι αυτοί που κράτησαν όρθιο το κράτος. Αυτοί που δουλεύουν με λιγότερους πόρους, περισσότερο φόρτο και με μισθούς καθηλωμένους. Αν αυτό λέγεται προνόμιο, τότε έχουμε διαστρέψει τη λογική.

Η καρδιά του Δημοσίου είναι σταθερή – και γι’ αυτό αντέχει.

Η μονιμότητα δεν είναι ο εχθρός. Είναι το έδαφος πάνω στο οποίο μπορεί να χτιστεί ένα δίκαιο, αξιοκρατικό και ακομμάτιστο Δημόσιο. Η επίθεση στη μονιμότητα είναι επίθεση στη σταθερότητα, στη νομιμότητα και στη φωνή των εργαζομένων.

Αν θέλουμε πραγματικό εξορθολογισμό, ας ξεκινήσουμε από εκεί που κρύβεται η αδιαφάνεια – όχι από εκεί που υπάρχει έλεγχος.

Η μονιμότητα δεν είναι εμπόδιο στην πρόοδο. Είναι το τελευταίο ανάχωμα στην αυθαιρεσία.

Και όσο κάποιοι χτίζουν χρυσά γραφεία με παχυλούς μισθούς στη σκιά, εμείς θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε στο φως – με αξιοπρέπεια.

 

«Εγώ και Εσύ… Δυναμώνουμε Μαζί» στο Αίγιο – Μια αγκαλιά για την πρόληψη των εξαρτήσεων από μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς

Συγκίνηση, χαρά, ευγνωμοσύνη, περηφάνια και ελπίδα «πλημμύρισαν» το Πολύκεντρο Συνεδριακό Κέντρο Μυρτιάς στο Αίγιο την Τρίτη 27 Μαΐου, στην τελική εκδήλωση του Δικτύου σχολικών μονάδων Αιγιαλείας με τίτλο «Εγώ & Εσύ… Δυναμώνουμε Μαζί».

181 μαθητές & μαθήτριες από 7 σχολικές μονάδες του Δήμου Αιγιαλείας (4ο Νηπιαγωγείο Αιγίου, Νηπιαγωγείο Τέμενης, 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχ. Πατρών, 5ο και 9ο Δημοτικό Σχ. Αιγίου, Δημοτικό Σχ. Αιγείρας και Δημοτικό Σχ. Αβύθου) με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών τους, συναντήθηκαν επί σκηνής, παρουσιάζοντας μέσα από θεατρικά & μουσικοκινητικά δρώμενα αλλά και διασκευές τραγουδιών ό,τι βίωσαν τη φετινή χρονιά μέσα από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα.

Στην έναρξη της εκδήλωσης χαιρετισμό απηύθυναν η Αντιδήμαρχος Δημοσίων Σχέσεων, Επικοινωνίας και Εθιμοτυπίας Δήμου Αιγιαλείας και Εκπρόσωπος στο Δ.Σ. του Κέντρου Πρόληψης Αχαΐας Μ. Αγγελοπούλου, ο Αντιδήμαρχος Παιδείας και Διοίκησης Δ. Ελευθεριώτης, η Πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιγιαλείας Α. Σκανδάμη καθώς και οι Συντονίστριες της Εθελοντικής Ομάδας Πρόληψης των Εξαρτήσεων «Διέξοδος» Αιγίου του «Καλλίπολις» Β. Τσόλκα και Κ. Μαγκλάρα.

Το Δίκτυο «Εγώ & Εσύ… Δυναμώνουμε Μαζί» λειτουργεί για 15η συνεχή σχολική χρονιά από το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αχαΐας «Καλλίπολις» σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Πρόληψης και Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων Ε.Ο.Π.Α.Ε. και την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας – Τμήμα Αγωγής Υγείας. Τη φετινή χρονιά στο εν λόγω Δίκτυο συμμετείχαν συνολικά 1113 μαθητές Νηπιαγωγείου και Δημοτικού, 132 εκπαιδευτικοί και 666 γονείς από συνολικά 46 Σχολικές μονάδες του Νομού Αχαΐας.

Βασικός σκοπός του -εγκεκριμένου από το ΙΕΠ- εκπαιδευτικού υλικού «Εγώ και Εσύ… Δυναμώνουμε Μαζί» είναι η ενίσχυση της προσωπικότητας, των κοινωνικών δεξιοτήτων και των διαπροσωπικών σχέσεων των μαθητών, ώστε να έχουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και στις δυνάμεις τους για την αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων, χωρίς να καταφεύγουν σε συμπεριφορές που βλάπτουν την σωματική και ψυχική τους υγεία.

Στο εν λόγω πρόγραμμα η συμμετοχή των εκπαιδευτικών από Νηπιαγωγεία και Δημοτικά σχολεία είναι εθελοντική και περιλαμβάνει εκπαίδευση και υποστήριξη της ομάδας των εκπαιδευτικών, καθώς και εφαρμογή του συγκεκριμένου υλικού στη σχολική τάξη από τους ίδιους καθ’ όλη την διάρκεια του έτους. Οι εκπαιδευτικοί έχουν την ευκαιρία αφενός να εξοικειωθούν με συγκεκριμένες τεχνικές και εργαλεία για τη διαμόρφωση της ομάδας και τη λειτουργίας της τάξης ως ομάδα και αφετέρου να εκπαιδευτούν και να υποστηριχθούν στην υλοποίηση και αξιολόγηση δραστηριοτήτων από το υλικό «Εγώ & Εσύ… Δυναμώνουμε Μαζί».

Περισσότερες πληροφορίες για τα προγράμματα του Καλλίπολις στα τηλέφωνα 2610.226948 & 2610.623290, καθημερινά 8:00-15:00 ή στην ιστοσελίδα: www.kpachaia.gr και το https://www.facebook.com/kpachaiaskallipolis/

 

Στο 11ο Πανελλήνιο Χορωδιακό Φεστιβάλ Ερμούπολης ο Δήμος Αιγιαλείας

0

Το τριήμερο 30 Μαΐου – 1 Ιουνίου διεξάγεται το 11ο πανελλήνιο χορωδιακό φεστιβάλ Ερμούπολης στο ιστορικό θέατρο «Απόλλων» Σύρου που κατασκευάστηκε το1864 και αποτελεί μικρογραφία της περίφημης «Σκάλας του Μιλάνου».

Ο Δήμος Αιγιαλείας θα εκπροσωπηθεί στην πρωτεύουσα των Κυκλάδων από τη Μικτή Χορωδία Αιγιαλείας που αποτελείται από μέλη των Δημοτικών χορωδιών Ενηλίκων Διακοπτού και Λαϊκής χορωδίας Αιγιαλείας, σε συνεργασία με τη χορωδία του πολιτιστικού συλλόγου Βαλιμιτίκων «Ο Αίολος» υπό την διεύθυνση της μαέστρου Μπέσσυς Νάσση.

Συμμετέχουν ως σολίστ ο γνωστός ερμηνευτής Γιάννης Καραμάνος με την κιθάρα του και η εκφραστική Κατερίνα Καρβέλα.

Η εκδρομή στη Σύρο αριθμεί περίπου 70 άτομα (35 χορωδοί και 35 συνοδοί) και στη διοργάνωση θα συμμετέχουν 14 χορωδιακά σύνολα από όλη την Ελλάδα.

 

Προχωρούν οι εργασίες στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής

Προχωρά αυτή την περίοδο το έργο Ροδοδάφνη – Ρίο, με στόχο η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή να φτάσει στα όρια του αστικού ιστού της Πάτρας μέσα στο 2026.

Πρόκειται ουσιαστικά για το τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος, το οποίο κατασκευάζει η κοινοπραξία Μυτιληναίος – ΤΕΡΝΑ. Στο τμήμα από τα Αραχωβίτικα έως και το Ρίο οι εργασίες έχουν καθυστερήσει, καθώς υπήρξαν δικαστικές εμπλοκές μετά την οριστική διάλυση της εργολαβίας της GD Infrastrutture (όμιλος Εμφιετζόγλου).

Το έργο «τρέχει» ήδη µε ταχύτητα στα όρια της Αιγιαλείας, καθώς εδώ και ένα έτος ολοκληρώνεται η εργολαβία «σκούπα» µε την ηλεκτροκίνηση στο τµήµα Κιάτο – Ροδοδάφνη (κοινοπραξία ΜΕΤΚΑ-ΤΕΡΝΑ).

Τα συνεργεία της ΤΕΡΝΑ έχουν µετακινηθεί προς τα εργοτάξια σε Παναγοπούλα και ∆ρέπανο. Προ µηνός, µάλιστα, αυτοκινητάµαξα διέσχισε τη σήραγγα Παναγοπούλας, ενώ ορατή είναι η πρόοδος στα έργα επιδοµής και στους νέους σταθµούς, όπως στον Ψαθόπυργο, καθώς βρίσκεται στο τελικό του στάδιο.

Σε αυτό το τµήµα θα κατασκευαστούν επτά σιδηροδροµικοί σταθµοί (αποβάθρες, κτηριακά) σε Ροδοδάφνη, Σελιανίτικα, Καµάρες, Ψαθόπυργο, Αραχωβίτικα, Άγιο Βασίλειο και Ρίο. Ειδικότερα, σύµφωνα µε την τελευταία ενηµέρωση της ΕΡΓΟΣΕ, η σήραγγα Παναγοπούλας έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και πλέον σε εξέλιξη βρίσκονται εργασίες επιδοµής και τελικής επίστρωσης της νέας σιδηροδροµικής γραµµής. Από τη Ροδοδάφνη έως τον Ψαθόπυργο ολοκληρώνονται οι σταθµοί, ενώ έχουν τοποθετηθεί και οι πυλώνες ηλεκτροδότησης των τρένων. Η σιδηροδροµική γραµµή στρώνεται και πλησιάζει ήδη στα διοικητικά όρια του ∆ήµου Πατρέων, τη Ροδινή.

Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών από την Παναγοπούλα έως και τον Ψαθόπυργο, µέσα στο 2025, τα συνεργεία θα µετακινηθούν προς Αραχωβίτικα – Άγιο Βασίλειο, όπου, µετά την απεµπλοκή του πρώην εργολάβου, στόχος είναι να ολοκληρωθούν οι εργασίες και, µέχρι το 2026, να παραδοθεί η γραµµή µέχρι το Ρίο. Εν συνεχεία, θα πρέπει να προχωρήσει η ηλεκτροκίνηση στο τµήµα Ροδοδάφνη – Ρίο, για το οποίο υπάρχουν δεσµευµένοι χρηµατοδοτικοί πόροι. Παράλληλα, πρέπει να «ξεµπλοκάρει» η δηµοπράτηση του τµήµατος Ρίο – Πάτρα (νέο νότιο λιµάνι), όπου υπάρχει σοβαρή εµπλοκή µε την ένταξη του έργου σε πρόγραµµα χρηµατοδότησης µέσω της Ε.Ε. και του προγράµµατος CEF («Μηχανισµός Συνδέοντας την Ευρώπη»).

Η νέα διπλή σιδηροδροµική γραµµή Ροδοδάφνη – Ρίο έχει µήκος 28,8 χλµ. Η σύµβαση για την κατασκευή της επιδοµής, των σταθµών και των στάσεων, µαζί µε τις φυτοτεχνικές εργασίες, υπεγράφη στις 22/11/2022, µε εκτιµώµενο προϋπολογισµό 43,82 εκατ. ευρώ. Το έργο Ροδοδάφνη – Ρίο έχει συµβατικό προϋπολογισµό 125,7 εκατ. ευρώ, µαζί µε την επιβαλλόµενη, µετά και την τραγωδία των Τεµπών, εγκατάσταση των συστηµάτων ηλεκτροκίνησης, σηµατοδότησης και ETCS Level 1. Μέσα στο 2027 θα δημιουργηθεί έως και το Ρίο ένας σιδηροδροµικός άξονας υψηλών ταχυτήτων, εξοπλισµένο µε σύγχρονα συστήµατα ηλεκτροκίνησης, σηµατοδότησης και τηλεδιοίκησης.

Την Κυριακή (1/6) Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στο Ιερό Ασκητήριο του Οσίου Λεοντίου

Την Κυριακή 1η Ιουνίου, στο Ιερό Ασκητήριο του Οσίου Λεοντίου, ιδρυτού και κτίτορος της Ιεράς Μονής Παμμεγίστων Ταξιαρχών Αιγιαλείας, θα τελεστεί ο Όρθρος και η Αρχιερατική Θεία Λειτουργία (7π.μ.-10π.μ.), ιερουργούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου.

«Η παρουσία σας θα αποτελέσει πολύτιμη ευκαιρία να συμπροσευχηθούμε και μετέχοντες στην ευχαριστιακή σύναξη, να ικετεύσουμε τον προστάτη μας Όσιο Λεόντιο να πρεσβεύει υπέρ πάντων ημών, ώστε να μας ενισχύει η χάρη του Τριαδικού Θεού», αναφέρει με ανακοίνωσή της η Ιερά Μητρόπολη.