Το πρόγραμμα της αυριανής εκδήλωσης στην πλατεία Υψηλών Αλωνίων για τη Σχολή Φυσικοθεραπείας

Από την Οργανωτική Επιτροπή του Δήμου Αιγιαλείας και της Συντονιστικής Φορέων δίδεται στη δημοσιότητα συνοπτικά το πρόγραμμα της δυναμικής εκδήλωσης που διοργανώνεται αύριο το βράδυ (8μ.μ.) στην πλατεία Υψηλών Αλωνίων για να βροντοφωνάξουμε όλοι μαζί πως η Φυσικοθεραπεία είναι η σχολή του Αιγίου!

Σύμφωνα με την οργανωτική επιτροπή η εκδήλωση περιλαμβάνει:

Α) Την παρουσίαση τηλεοπτικού σποτ που θα διακινηθεί σε ΜΜΕ και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης παρουσιάζοντας στοχευμένα τις θέσεις της πόλης και τα πραγματικά γεγονότα και όλη την αλήθεια για τη Φυσικοθεραπεία.

Β) Λίγο πριν θα βραβευθεί η ομάδα μπάσκετ του Τμήματος Φυσικοθεραπείας του Αιγίου που κέρδισε το Διατμηματικό Πρωτάθλημα του  Πανεπιστημίου Πατρών μεταξύ «12» ομάδων.

Γ) Αμέσως μετά τη μεγάλη κοινωνική εκδήλωση θα ακολουθήσει λαϊκή συναυλία με τίτλο «Το Αίγιο τραγουδά για τη Φυσικοθεραπεία». Στην πρόσκληση του δήμου ανταποκρίθηκε ευγενώς η σπουδαία Αιγιώτισσα λαϊκή ερμηνεύτρια Μαίρη Μαράντη και μαζί της θα είναι ο Γιώργος Αιγιώτης και η Μαρία Θεοδώρου.

Το μήνυμα που στέλνει η πόλη είναι πως δεν θα επιτρέψει τη μεταφορά της έδρας της Φυσικοθεραπείας και πως δεν θα πρέπει το υπουργείο Παιδείας να βάλει την υπογραφή του σε ένα «έγκλημα» που επιχειρείται σε βάρος της φοιτητικής κοινότητας και της πόλης του Αιγίου.

Υπενθυμίζεται ότι στην εκδήλωση συμμετέχει το Αστικό ΚΤΕΛ προκειμένου να διευκολυνθεί η μεταφορά συμπολιτών προς την πλατεία Υψηλών Αλωνίων.

 

 

 

Την Παρασκευή η Αιγιάλεια θα… βροντοφωνάξει “όχι στη μεταφορά τής Σχολής Φυσικοθεραπείας από το Αίγιο”

«Ραντεβού» στην πλατεία Υψηλών Αλωνίων το βράδυ της Παρασκευής δίνει η Αιγιάλεια για να σταλεί ηχηρό μήνυμα για την παραμονή της Φυσικοθεραπείας! Αυτή ήταν η απόφαση που ελήφθη ομόφωνα το βράδυ της Δευτέρας από τη Συντονιστική Δήμου και Φορέων που συνεδρίασε στο Πολύκεντρο Συνεδριακό Κέντρο.

Το μήνυμα που στέλνει η πόλη είναι πως δεν θα επιτρέψει τη μεταφορά της έδρας της Φυσικοθεραπείας και ότι δεν πρέπει το υπουργείο Παιδείας να βάλει την υπογραφή του σε ένα «έγκλημα» που επιχειρείται σε βάρος της φοιτητικής κοινότητας και της πόλης του Αιγίου.

Η δυναμική κινητοποίηση στην οποία καλούνται άπαντες να είναι παρόντες, θα πραγματοποιηθεί στις 8μ.μ. της Παρασκευής 24 Ιουνίου για να βροντοφωνάξουμε πως η Φυσικοθεραπεία είναι η σχολή του Αιγίου! Σ` αυτό το πνεύμα συνεδριάζουν από σήμερα τα ΔΣ των τριάντα και πλέον Συλλόγων και Σωματείων προκειμένου να συμμετάσχουν όλα τα μέλη τους, καλώντας τους πολίτες της Αιγιάλειας να είναι παρόντες στην εκδήλωση.

Η αγορά της πόλης μετά από απόφαση του Εμπορικού Συλλόγου θα κλείσει στις 8μ.μ., ενώ στην κινητοποίηση θα συμμετάσχουν με μεταφορά συμπολιτών τα ΤΑΞΙ και το Αστικό ΚΤΕΛ, με σκοπό να κατευθυνθεί όλη η πόλη στα Ψηλαλώνια όπου θα πραγματοποιηθεί δυναμική εκδήλωση. Μετά από εισήγηση της οργανωτικής επιτροπής που έγινε ομόφωνα δεκτή από τη Συντονιστική δεν θα πραγματοποιηθούν επιμέρους ομιλίες μιας και μοναδικός σκοπός είναι να ηχήσει παντού το ένα και μοναδικό μήνυμα που στέλνει η πόλη του Αιγίου! Η εκδήλωση μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνει μουσικό πρόγραμμα και μια σειρά ακόμα δράσεων.

Σύμφωνα με την απόφαση της Συντονιστικής, την μεθεπόμενη Παρασκευή 1η Ιουλίου θα υπάρξει νεώτερη κινητοποίηση σε σημεία της Εθνικής Οδού όπου οι εκπρόσωποι του δήμου των φορέων και βέβαια πολίτες θα διανείμουν φυλλάδια με τις θέσεις της πόλης. Περισσότερες λεπτομέρειες για την κινητοποίηση στην Εθνική Οδό θα δοθούν τις επόμενες ημέρες.

 

 

Πάνω από 1.500 οι δικαιούχοι και οι εν δυνάμει δικαιούχοι του Προγράμματος Νέων Γεωργών

Ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης υπέγραψε την απόφαση έκδοσης αποτελεσμάτων διοικητικού ελέγχου αιτημάτων στήριξης προς ένταξη στο Υπομέτρο 6.1 «Εγκατάσταση Νέων Γεωργών» του ΠΑΑ 2014-2020 κατά τη μεταβατική περίοδο 2021 και 2022.

Η υπογραφή έγινε παρουσία του Εντεταλμένου Συμβούλου / Βοηθού Περιφερειάρχη Παναγιώτη Σακελλαρόπουλου και του Γενικού Διευθυντή Περιφερειακής Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Σταύρου Βέρρα.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, δημοσιοποιήθηκαν:

Α) Πίνακας δικαιούχων για τους οποίους δεν απαιτείται προσκόμιση επιπλέον δικαιολογητικών. Ο πίνακας περιλαμβάνει χίλιους διακόσιους εξήντα (1260) δικαιούχους με συνολικό ποσό δημόσιας δαπάνης τα 47.632.500,00 €.

Β) Πίνακας εν δυνάμει δικαιούχων για τους οποίους απαιτείται επιπλέον η προσκόμιση των δικαιολογητικών που προβλέπονται στην παρ. 15 του άρθρου 16 της υπ’ αρ. 3764/2021 ΥΑ. Ο πίνακας περιλαμβάνει διακόσιους πενήντα οκτώ (258) εν δυνάμει δικαιούχους με συνολικό ποσό δημόσιας δαπάνης τα 9.412.500 ευρώ.

Γ) Πίνακας αιτήσεων που δεν επιλέγονται για στήριξη, για τις οποίες από το διοικητικό έλεγχο δεν έχει προκύψει λόγος απόρριψης αλλά δεν καλύπτονται από το όριο των διαθέσιμων πιστώσεων. Ο πίνακας περιλαμβάνει 305 αιτήσεις.

Δ) Πίνακας αιτήσεων που δεν επιλέγονται για στήριξη, για τις οποίες από το διοικητικό έλεγχο έχει προκύψει λόγος απόρριψης.

Με αφορμή την έκδοση της απόφασης, ο Νεκτάριος Φαρμάκης δήλωσε: «Στηρίζουμε τον πρωτογενή τομέα, ως βασικό πυλώνα της οικονομίας της Δυτικής Ελλάδας, με πράξεις και όχι με λόγια. Και επιδιώκουμε την αναγέννηση της τοπικής αγροτικής οικονομίας, θέτοντας στο επίκεντρο το νέο αγρότη και προσπαθώντας να προσελκύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους νέους στον αγροτικό χώρο. Έτσι, μέσα από συντονισμένες ενέργειες, αλλά και την εξαιρετική συνεργασία που έχουμε το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, καταφέραμε να αυξήσουμε κατά 19 εκατομμύρια ευρώ τη δημόσια δαπάνη, η οποία υπολογίζεται πλέον στα 63,1 αντί για 44,1 εκ. ευρώ που ήταν αρχικά, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι δίνεται η ευκαιρία ένταξης περισσοτέρων νέων στο Πρόγραμμα. Επιπλέον, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας είναι η πρώτη που εκδίδει αποτελέσματα, ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα προγραμματίζουμε συνάντηση με τον Υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για να συζητήσουμε και το θέμα των επιλαχόντων των Υπομέτρων 6.1 και 4.1. Θα ήθελα να ευχαριστήσω το στελεχιακό δυναμικό των υπηρεσιών της Περιφέρειας που διαχειρίζονται και υλοποιούν το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης (Π.Α.Α.) και συνέβαλαν τα μέγιστα ώστε να εκδώσουμε με μεγάλη ταχύτητα τα αποτελέσματα».

 

Ολομέλεια των εθελοντών του Κέντρου Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αχαΐας «Καλλίπολις»

Σε κλίμα συγκίνησης πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο η ολομέλεια των εθελοντών του Κέντρου Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αχαΐας «Καλλίπολις». Οι εθελοντές, μέλη των ομάδων ΑΝΑΒΑΘΜΟΣ και ΔΙΕΞΟΔΟΣ που δραστηριοποιούνται στην Πάτρα και το Αίγιο, αποτελούν πολύτιμους συνεργάτες στην προσπάθεια για την προώθηση της πρόληψης των εξαρτήσεων στον Νομό. Οι εθελοντές, παρά τις δυσκολίες και τους περιορισμούς της πανδημίας και τη φετινή χρονιά, με τη στήριξη της επιστημονικής ομάδας υλοποίησαν ένα πολύπλευρο έργο το οποίο περιλάμβανε 10 εργαστήρια για παιδιά, 4 εργαστήρια για όλη την οικογένεια, μία ομάδα εφήβων, δράσεις αλληλεγγύης και κοινωνικής προσφοράς και μία ανοιχτή τελική εκδήλωση. Στην ολομέλεια προσκεκλημένη εμψυχώτρια ήταν η συνεργάτιδα Γιούλη Δούβου, Θεατρολόγος και υπεύθυνη των θεατρικών εργαστηρίων του ΔΗΠΕΘΕ. Η κ. Δούβου μέσα από ποικίλες βιωματικές δραστηριότητες έδωσε μία εξαιρετική ευκαιρία σε όλους τους εθελοντές και τους εργαζόμενους του Κέντρου Πρόληψης να επανασυνδεθούν, να φροντίσουν και να φροντιστούν, να ενισχύσουν τη μεταξύ τους εμπιστοσύνη, να μοιραστούν όσα τους συνδέουν και τους δίνουν νόημα στην πρόληψη των εξαρτήσεων, να αναγνωρίσουν τα αποθέματά τους και όσα έχουν καταφέρει μέχρι σήμερα, αλλά και να μοιραστούν τα όνειρά τους για το μέλλον της πρόληψης. Η επιστημονική ομάδα του Κέντρου Πρόληψης συνεργάστηκε με το ΔΗΠΕΘΕ σε μια σειρά από παρεμβάσεις κατά τη διάρκεια του έτους και η συγκεκριμένη δράση ολοκλήρωσε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την συνεργασία των δυο φορέων για τη φετινή χρονιά.

Η επιστημονική ομάδα και οι εθελοντές ευχαριστούν το ΔΗΠΕΘΕ και ειδικότερα την Γιούλη Δούβου για την πολύ δημιουργική και εποικοδομητική συνεργασία. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προγράμματα του Κέντρου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στα τηλέφωνα 2610.226948 και 2610.623290, καθημερινά (8π.μ. έως 3μ.μ.) ή στο email: kpachaia@pat.forthnet.gr, στην ιστοσελίδα www.kpachaia.gr και στο https://www.facebook.com/kpachaiaskallipolis/.

Ανοιχτή την Πέμπτη (23/6) η Κοινωνική Ιματιοθήκη

Η Ιερά Μητρόπολη σε συνεργασία με την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Αιγιαλείας ενημερώνουν ότι την Πέμπτη 23 Ιουνίου η Κοινωνική Ιματιοθήκη, που βρίσκεται επί των οδών Μητροπόλεως και Μελετοπούλων, θα είναι ανοικτή από τις 7μ.μ. έως τις 8.30μ.μ για παράδοση και παραλαβή των αναγκαίων ειδών.

Υπεύθυνη Ιματιοθήκης είναι η Ντία Παναγοπούλου (τηλ. 6942982430).

 

Σχηματισμός δικογραφίας σε βάρος άγνωστης δράστιδος για απάτη

Από τους αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Αιγιαλείας σχηματίστηκε δικογραφία για απάτη σε βάρος άγνωστης δράστιδας, η οποία επικοινώνησε τηλεφωνικά με έναν άνδρα και προσποιούμενη την φαρμακοποιό, προέβη σε
παραγγελία ειδών σπιτιού.
Στη συνέχεια η δράστιδα ζήτησε από τον παθόντα τον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού για να καταθέσει τα χρήματα και του ζήτησε να συνδεθεί σε σχετικό σύνδεσμο που προσομοίαζε με υπολογιστικό περιβάλλον τραπεζικής εφαρμογής, στην οποία ο παθών διατηρεί λογαριασμό.
Ο άνδρας πείστηκε και καταχώρησε τους προσωπικούς του κωδικούς, με αποτέλεσμα η δράστιδα να πραγματοποιήσει μεταφορά 8.000 ευρώ από τον λογαριασμό τού παθόντα σε λογαριασμό τρίτου.

«Πήρα απ’ τη νιότη χρώματα»! – Απολογισμός δράσεων και διασκέδαση από τα ΚΑΠΗ του δήμου Αιγιαλείας

Με μουσική και χορό θα κλείσει η φετινή περίοδος δράσεων για τα ΚΑΠΗ του Δήμου Αιγιαλείας. Σε μια ξεχωριστή βραδιά αύριο, Τετάρτη 22 Ιουνίου, στις 8.30μ.μ., θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση «Πήρα απ` τη νιότη χρώματα»!

Στον φιλόξενο κήπο του Πολύκεντρου Συνεδριακού Κέντρου (στη Μυρτιά Αιγίου) θα πραγματοποιηθεί απολογισμός δράσεων των ΚΑΠΗ με παρουσίαση έκθεσης έργων από την Ομάδα Εικαστικών Δημιουργών, μουσική και κεράσματα.

 

Υπόμνημα προς υπουργό Παιδείας και αρχηγούς κομμάτων για τη Σχολή Φυσικοθεραπείας από το δήμο Αιγιαλείας

Πρόταση –παρέμβαση υπέβαλε ο δήμος Αιγιαλείας στην δημόσια διαβούλευση επί του νομοσχεδίου «Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα» του υπουργείου Παιδείας, που ολοκληρώθηκε την περασμένη Κυριακή, καταθέτοντας υπόμνημα (το οποίο αποστέλλεται και στην Υπουργό και τα κόμματα της ελληνικής Βουλής) με τις θέσεις που αφορούν στην αναγκαιότητα αλλαγών ώστε να θωρακιστεί η διαδικασία μεταφοράς της έδρας σχολών.

Στο υπόμνημα αναλυτικά αναφέρονται τα εξής: «Ο δήμος Αιγιαλείας, ως έχων έννομο συμφέρον, δεδομένου ότι στο δήμο λειτουργεί παράρτημα πανεπιστημιακής σχολής, θέτει υπ’ όψιν σας παρατηρήσεις και απόψεις όσον αφορά τον προωθούμενο νόμο του Υπουργείου Παιδείας με τίτλο «Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και λοιπές διατάξεις».

Α. Αναμφίβολα το προωθούμενο νομοσχέδιο προκύπτει από την αδήριτη ανάγκη για ένα καλύτερο δημόσιο πανεπιστήμιο!

Οι διατάξεις του σχεδίου νόμου που αφορούν την εκλογή των πρυτάνεων καταδεικνύουν το γεγονός ότι κατά γενική παραδοχή ο πρύτανης δεν θα πρέπει να είναι όμηρος συντεχνιακών συμφερόντων που υπονομεύουν την ορθή άσκηση των καθηκόντων του.

Ο Δήμος Αιγιαλείας έχοντας πρόσφατο παράδειγμα απόπειρας μεταβολής της έδρας της σχολής Φυσικοθεραπείας από το Αίγιο στην Πάτρα, που είναι προφανές ότι αποσκοπεί στην εξυπηρέτηση συντεχνιακών συμφερόντων και μόνον, διαπιστώνει τη βούληση με το νέο νόμο πλαίσιο να θωρακιστεί η διαδικασία εκλογής του πρύτανη ώστε να μπορεί να λειτουργεί πέρα από συντεχνιακές συμφωνίες και εξυπηρετήσεις.

Β. Η κατάργηση αποφάσεων της ελληνικής Βουλής μέσω εξουσιοδοτικής διάταξης με Προεδρικό Διάταγμα αποτελεί μείζον πολιτικό και δημοκρατικό ζήτημα και θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να επανεξεταστεί ώστε η όποια μεταβολή ή κατάργηση για μια σχολή που ιδρύθηκε με απόφαση της ελληνικής Βουλής να γίνεται με απόφαση της ελληνικής Βουλής και μόνον.

Γ. Στο σχέδιο νόμου που προωθείται στα προτεινόμενα άρθρα «5» και «21» όσον αφορά στη «Διαδικασία ίδρυσης, συγχώνευσης, κατάργησης, μετονομασίας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων» μέσω Προεδρικού Διατάγματος θα πρέπει να υπάρχει επαρκής αιτιολόγηση από το Υπουργείο με σειρά στοιχείων που να δικαιολογούν τις μεταβολές ώστε να μην δρομολογούνται με αδιαφανή κριτήρια τόσο ουσιαστικές αποφάσεις που έχουν να κάνουν με την ορθή λειτουργία τής κάθε σχολής, του Πανεπιστημίου και τη διασύνδεση με τις κατά τόπους κοινωνίες.

Η πρόσφατη απόπειρα μεταφοράς της έδρας της σχολής Φυσικοθεραπείας από το Αίγιο στην Πάτρα με μόλις 90 λέξεις στο σχέδιο αναδιάρθρωσης του Πανεπιστημίου Πατρών, χωρίς κανένα ακαδημαϊκό κριτήριο, αποτελεί τρανή απόδειξη της αναγκαιότητας  να υπάρχει σαφής τεκμηρίωση σε τέτοιες περιπτώσεις».

 

Λαμπρή η τελετή λήξης τού 1ου Διεθνούς Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους «Θόδωρος Αγγελόπουλος»

0

Σε μια ιδιαίτερα κινηματογραφική ατμόσφαιρα και στον εξαιρετικό χώρο τού κήπου του Πολύκεντρου Συνεδριακού Κέντρου που φιλοξένησε το 1ο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους «Θόδωρος Αγγελόπουλος», πραγματοποιήθηκε την Κυριακή η τελετή λήξης του.

Μετά από πέντε ημέρες προβολών, με συνολικά 46 ταινίες από 18 χώρες, στα τρία διαγωνιστικά τμήματα του φεστιβάλ, δόθηκαν τα βραβεία και οι τιμητικές διακρίσεις στις ταινίες που ξεχώρισαν οι κριτικές επιτροπές και το κοινό.

Η πρώτη διαγωνιστική διοργάνωση ταινιών μικρού μήκους Αιγίου, φέροντας το βαρύ ιστορικό φορτίο του ονόματος του μεγάλου Έλληνα σκηνοθέτη Θόδωρου Αγγελόπουλου, κατάφερε να συγκεντρώσει πλήθος θεατών αλλά και ανθρώπων της βιομηχανίας του κινηματογράφου. Την τελετή τίμησαν με την παρουσία τους ο σκηνοθέτης Τάσος Μπουλμέτης, ο ηθοποιός Μάκης Παπαδημητρίου, η Φοίβη Οικονομοπούλου – Αγγελοπούλου και η Γενική Διευθύντρια του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου Αθηνά Καρτάλου – Αντούκου.

Τόσο ο δήμαρχος Αιγιαλείας Δημήτρης Καλογερόπουλος όσο και η πρόεδρος της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Αιγιαλείας Μαρία Τσουκαλά χαιρέτησαν την τελετή στέλνοντας το μήνυμα μιας ενθουσιώδους συνέχειας για το θεσμό. Η γενική διευθύντρια του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου κ. Καρτάλου – Αντούκου δήλωσε την αμέριστη υποστήριξή της στον πολλά υποσχόμενο θεσμό και πως θα βρίσκεται δίπλα στους διοργανωτές για τη συνέχειά του. Ο σκηνοθέτης και μέλος της κριτικής επιτροπής του φεστιβάλ Τάσος Μπουλμέτης υπογράμμισε την άψογη διοργάνωση, μιλώντας για την κινηματογραφική πόλη του Αιγίου ενώ εξήρε και την συμμετοχή της ηθοποιού και μέλους της κριτικής επιτροπής του φεστιβάλ Μαρίας Καλλιμάνη. Η Φοίβη Οικονομοπούλου – Αγγελοπούλου ιδιαίτερα συγκινημένη, μίλησε για την αγάπη του Θόδωρου Αγγελόπουλου στο Αίγιο, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως παρακολούθησε όλες τις εργασίες του φεστιβάλ με μεγάλο ενδιαφέρον. Ο Δημήτρης Καλαντίδης (πρόεδρος της ΟΚΛΕ) τόνισε ότι η αρμονική συνεργασία Τοπικής Αυτοδιοίκησης και κινηματογραφικών λεσχών βρήκε ένα παράδειγμα προς μίμηση στην περίπτωση του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Αιγίου «Θόδωρος Αγγελόπουλος». Τέλος, ο καλλιτεχνικός διευθυντής Ανδρέας Άννινος και ο συντονιστής  του φεστιβάλ Θοδωρής Πανουτσόπουλος ευχαρίστησαν όλους τους συμμετέχοντες, ενώ ανέδειξαν τα αισιόδοξα μηνύματα της προσέλκυσης κινηματογραφικών παραγωγών στην Αιγιάλεια που εκφράστηκαν κατά τη διάρκεια των εργασιών του φεστιβάλ. Τη βραδιά παρουσίασε η δημοσιογράφος Κωνσταντίνα Σομαλακίδη, ενώ η τελετή έκλεισε με dj set από τον Σπύρο Σημάτη και ένα εντυπωσιακό εναέριο show από την Αθηνά Δελληγεωργοπούλου.

Χρήστος Γούτος για πλατεία Αγίας Λαύρας: «Δ. Καλογερόπουλε, ανάλαβε επιτέλους τις ευθύνες των αστοχιών σου και παραιτήσου!»

Με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις για το έργο ανάπλασης της πλατείας Αγίας Λαύρας, ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Αιγιάλεια αύριο» Χρήστος Γούτος προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Ο κατήφορος, χωρίς προηγούμενο, της δημοτικής αρχής του κ. Καλογερόπουλου, συνεχίζεται, υποβαθμίζοντας με κάθε τρόπο την Αιγιάλεια και αντί να ζητήσει μία τουλάχιστον συγνώμη από τους δημότες και από τους επαγγελματίες που κατέστρεψε οικονομικά, έχει ακόμα και το θράσος να προσπαθεί κατά τον γνωστό του τρόπο να επιρρίψει ευθύνες στους άλλους για να καλύψει την δική του ανευθυνότητα και ανεπάρκεια, η οποία οδήγησε στην τραγική κατάσταση που βρίσκεται σήμερα το έργο της ανάπλασης της πλατείας Αγίας Λαύρας.
Ένα έργο, το οποίο βρήκε έτοιμο για εκτέλεση και κατάφερε σε μια ολόκληρη θητεία, όχι μόνο να μην το πραγματοποιήσει, αλλά να το φέρει στην τραγική αυτή κατάσταση που μόνο ντροπή προκαλεί!
Οι καθυστερήσεις που προκάλεσε, με τροποποιήσεις στις μελέτες, για μικροπολιτικά συμφέροντα, οδήγησαν στην καθυστέρηση του έργου και την αδυναμία εκτέλεσής του από τον ανάδοχο και πάλι με καθυστέρηση. ακόμα βρήκε τη λύση της υποκατάστασης του αναδόχου για την οποία είχαμε εξ’ αρχής επιφυλάξεις ως προς τη νομιμότητα. Μας διαβεβαίωνε ότι είναι νόμιμη, αλλά δυστυχώς η Αποκεντρωμένη είπε άλλα, ωστόσο επέμεινε ο κ. Καλογερόπουλος με ενστάσεις στην απόφαση της Αποκεντρωμένης, αλλά και πάλι η απόφαση της Αποκεντρωμένης ήταν ότι οι επιλογές του κ. Καλογερόπουλου ήταν μη νόμιμες! Άρα, δεν μπορεί να συνεχιστεί το έργο!
Τι δεν κατάλαβε ο κ. Καλογερόπουλος, που τώρα, μετά την αντιπολίτευση, του φταίνε και οι Υπηρεσίες που κάνουν τη δουλειά τους; Του φταίει και η Κυβέρνηση ακόμα, και λέει ότι έγιναν πολιτικές πιέσεις;
Σχετικά δε με την ουσία της διαδικασίας ο έμπειρος (!), ο ικανός (!) κ.  Καλογερόπουλος δεν ξέρει ή αποκρύπτει ότι τα δημόσια έργα και ειδικότερα τα χρηματοδοτούμενα από το ΕΣΠΑ, ελέγχονται από τον ΕΣΠΕΛ (Ειδικός Σύμβουλος Ποιοτικού Ελέγχου) και την ΕΔΕΛ (Επιτροπή Δημοσιονομικού Ελέγχου).Τον ενημερώνουμε λοιπόν ότι από τους συγκεκριμένους φορείς ελέγχονται τα δημόσια έργα ποιοτικά αλλά και για όλη τη διαδικασία της νομιμότητας που έχει τηρηθεί. Σε περίπτωση δε διαπίστωσης παρατυπιών ή παρανομιών, τα πρόστιμα που καταλογίζονται στον Δήμο μας είναι πολύ μεγάλα έως εξοντωτικά.
Με την προσφυγή μας λοιπόν γλιτώσαμε το Δήμο μας από μια μεγάλη περιπέτεια, διοικητική και οικονομική, όσο κι αν ο κ. Καλογερόπουλος κάνει ότι δεν το ξέρει και προσπαθεί να παραπληροφορεί τους δημότες για ακόμα μια φορά, ότι δήθεν η αντιπολίτευση του βάζει εμπόδια!
Τώρα κάνει συσκέψεις να βρει λύσεις για την Πλατεία. Τι λύσεις ψάχνει;
Δεν υπάρχουν λύσεις κ. Καλογερόπουλε έτσι όπως τα έχεις καταφέρει!
Η μοναδική λύση είναι αυτή που θα έπρεπε να έχεις δώσει από την πρώτη στιγμή. Να αφήσεις να εκτελεστεί το έργο με ΝΟΜΙΜΟ τρόπο κι αν δεν τον ξέρεις ρώτησε τις Υπηρεσίες του Δήμου που ξέρουν πώς μπορεί να γίνει το έργο νόμιμα. Μην καθυστερείς άλλο, γιατί κάθε μέρα που καθυστερείς γίνεται πιο επιζήμια για όλους, για τους δημότες, για τους επαγγελματίες αλλά και για σένα που θα τελειώσεις τη δημαρχία σου -την πιο καταστροφική στην ιστορία της περιοχής- όχι μόνο χωρίς να έχεις προσφέρει κάτι αλλά να έχεις καταστρέψει και αυτά που υπήρχαν!
Η δεύτερη λύση που έχεις κ. Καλογερόπουλε είναι να αναλάβεις επιτέλους τις ευθύνες των αστοχιών σου και να παραιτηθείς!
Ίσως αυτό να ήταν μια μη άστοχη πράξη!».