Σχεδιασμός για νέο τριετές (2023-2025) πρόγραμμα δολωματικής δακοκτονίας

Το πετυχημένο εγχείρημα του εν εξελίξει τριετούς προγράμματος δολωματικής δακοκτονίας που υλοποιούν οι αρμόδιες υπηρεσίες Αγροτικής Οικονομίας των Περιφερειακών Ενοτήτων Αιτωλοακαρνανίας, Αχαΐας και Ηλείας αποτελεί τη βάση για την εφαρμογή του και την περίοδο 2023-2025.

Τα μέχρι τώρα αποτελέσματα του προγράμματος κρίνονται θετικά διότι απαλλάσσονται οι υπηρεσίες από τις επαναλαμβανόμενες ετήσιες διαγωνιστικές διαδικασίες που δρούσαν ανασταλτικά στην έγκαιρη και επιτυχή εφαρμογή του προγράμματος. Επίσης υπάρχει απελευθέρωση του ανθρώπινου δυναμικού (γεωπόνοι – διοικητικό προσωπικό) και αξιοποίησή τους σε υπηρεσιακές ανάγκες των διευθύνσεων.

Στη διαδικτυακή συνάντηση εργασίας που πραγματοποιήθηκε την υπό τον Αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Ανάπτυξης Θεόδωρο Βασιλόπουλο, με τη συμμετοχή του Γενικού Διευθυντή Περιφερειακής Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Σταύρου Βέρρα και υπηρεσιακών παραγόντων, τέθηκε επί τάπητος και η προετοιμασία για την τρέχουσα περίοδο.

Όπως επεσήμανε ο Αντιπεριφερειάρχης, τα στοιχεία δείχνουν ότι θα είναι μια καλή ελαιοκομική χρονιά ωστόσο απαιτείται από όλους τους εμπλεκόμενους η καλύτερη δυνατή συνεργασία: «Σε όλα τα επίπεδα η Περιφέρειά μας είναι πρωτοπόρα όπως και με το πρόγραμμα δακοκτονίας που εφαρμόζουμε. Συνεργαζόμαστε με όλους τους φορείς ώστε να αντιμετωπίσουμε το δάκο της ελιάς έγκαιρα και αποφασιστικά αξιοποιώντας την εμπειρία των προηγούμενων χρόνων με την εφαρμογή αποτελεσματικών προληπτικών μεθόδων για την προστασία της ελαιοπαραγωγής από δάκο χωρίς να επιβαρύνουμε το περιβάλλον. Με τη συνέχιση του προγράμματος στηρίζουμε την ελαιοπαραγωγή μας στις τρείς περιφερειακές ενότητες και βάζουμε το λάδι μας ως προϊόν υψηλής ποιότητας και θρεπτικής αξίας με στόχο να το διατηρήσουμε στην πρώτη προτίμηση των καταναλωτών σε Ελλάδα και εξωτερικό», σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Βασιλόπουλος.

 

Ευχέλαιο τέλεσε σήμερα στο 2ο Γενικό Λύκειο Αιγίου ο Μητροπολίτης κ. Ιερώνυμος

Το Ιερό Μυστήριο του Ευχελαίου τέλεσε σήμερα το πρωί στο 2ο Γενικό Λύκειο Αιγίου ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμος, στο πλαίσιο των αρχιερατικών ποιμαντικών του υποχρεώσεων και έπειτα από συνεννόηση με την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Συγκινημένος από την ολόθερμη υποδοχή των μαθητών και των εκπαιδευτικών απευθύνθηκε σε όλους με λόγια αγάπης και ευχαριστιών τονίζοντας στους μαθητές να ανοίξουν την καρδιά και την ψυχή τους στο Χριστό, να Τον εμπιστεύονται και να αντλούν από Αυτόν θάρρος και φώτιση για την ζωή τους και την πορεία τους προς την γνώση.

Ευχαρίστησε όλως ιδιαιτέρως τον Διευθυντή του Λυκείου Γεώργιο Αγγελόπουλο αλλά και τον Σύλλογο Καθηγητών για την θερμή υποδοχή τους και αντάλλαξε μαζί τους εμπειρίες από τα σχολικά του χρόνια.

Κατά την επιστροφή του στα γραφεία της Ιεράς Μητροπόλεως μία μικρή έκπληξη περίμενε τον Μητροπολίτη μας. Οι λιλιπούτειοι «φίλοι του Δεσπότη μας», όπως αποφάσισαν να λέγονται οι μικροί μαθητές του 3ου Νηπιαγωγείου Αιγίου, τον επισκέφθηκαν μαζί με τις νηπιαγωγούς και του προσέφεραν τα χειροποίητα δώρα της αγάπης τους με τις ευχές τους για καλό Πάσχα. Επιπλέον παρέδωσαν στην Ιερά Μητρόπολη τρόφιμα που συγκέντρωσαν με τους γονείς και τις δασκάλες τους για την Τράπεζα Τροφίμων της Ιεράς Μητροπόλεως «Το Κελάρι της Αγάπης».

Ο Μητροπολίτης μας ευχαρίστησε τα παιδιά, έψαλλε μαζί τους το «Τη Υπερμάχω Στρατηγώ…», πρόσφερε γλυκίσματα και αναμνηστικά δώρα στις νηπιαγωγούς και κατευόδωσε τους μικρούς μαθητές και τις δασκάλες τους με ευχές για ευλογημένο Πάσχα και καλή Ανάσταση!

 

Κινηματογραφική… σκυτάλη με «Sonic: Η Ταινία 2» και «Φανταστικά Ζώα: Τα Μυστικά του Ντάμπλντορ»

0

Με δύο νέες… δυνατές προβολές συνεχίζει από την Πέμπτη 14 Απριλίου ο Δημοτικός Κινηματογράφος «Απόλλων». Την κινηματογραφική… σκυτάλη παίρνουν η ταινία κινουμένων σχεδίων (μεταγλωττισμένη στα ελληνικά) «Sonic: Η Ταινία 2», βασισμένη στη διάσημη μασκότ της Sega και η περιπέτεια φαντασίας «Φανταστικά Ζώα: Τα Μυστικά του Ντάμπλντορ» που μας μεταφέρει στον αγαπημένο κόσμο της μαγείας.

 

Sonic: Η Ταινία 2

Ο πιο αγαπημένος σκαντζόχοιρος επιστρέφει για μια νέα περιπέτεια στο «SONIC: Η ΤΑΙΝΙΑ 2». Αφού εγκαταστάθηκε στο Γκριν Χιλς, ο Sonic θέλει να αποδείξει πως είναι αληθινός ήρωας. Η ώρα να δοκιμαστεί φτάνει με την επιστροφή του Δρ. Ρομπότνικ (Τζιμ Κάρεϊ), ο οποίος αναζητά, μαζί με τον νέο συνεργάτη του, τον Knuckles, ένα σμαράγδι με τη δύναμη να αφανίζει πολιτισμούς. Ο Sonic ξεκινά μαζί με τον Tails ένα ταξίδι ανά την υφήλιο, προκειμένου να βρουν το σμαράγδι προτού πέσει στα λάθος χέρια.

Σκηνοθεσία: Τζεφ Φάουλερ.

Πρωταγωνιστούν: Τζιμ Κάρεϊ, Τζέιμς Μάρσντεν, Νατάσα Ρόθγουελ.

Διάρκεια: 122 λεπτά.

Κατάλληλη για όλους

https://www.youtube.com/watch?v=XdKSGw2b0Ls&feature=emb_title

Φανταστικά Ζώα: Τα Μυστικά του Ντάμπλντορ

Ο καθηγητής Άλμπους Ντάμπλντορ (Τζουντ Λο) γνωρίζει ότι ο πανίσχυρος σκοτεινός μάγος Γκέλερτ Γκρίντελβαλντ (Μαντς Μίκελσεν) απειλεί να κατακτήσει τον έλεγχο του μαγικού κόσμου. Αδυνατώντας να τον σταματήσει μόνος του, εμπιστεύεται τον Μαγικοζωολόγο Νιουτ Σκαμάντερ (Έντι Ρεντμέιν) να ηγηθεί μίας ομάδας θαρραλέων μάγων και μαγισσών και ενός φούρναρη σε μία επικίνδυνη αποστολή, όπου αντιμετωπίζουν παλιά και νέα ζώα και συγκρούονται με την διαρκώς αυξανόμενη λεγεώνα των ακολούθων του Γκρίντελβαλντ. Με το ρίσκο όμως να είναι υψηλό, πώς θα μπορούσε ο Ντάμπλντορ να παραμείνει στο παρασκήνιο;

Σκηνοθεσία: Ντέιβιντ Γέιτς.

Πρωταγωνιστούν: Έντι Ρεντμέιν, Τζουντ Λο, Έζρα Μίλερ, Μαντς Μίκελσεν, Κάθριν Γουότερστον.

Διάρκεια: 142 λεπτά.

Κατάλληλη άνω των 12 ετών

https://www.youtube.com/watch?v=2MWl_xyQSuo&ab_channel=VILLAGE

 

Από την Πέμπτη 14 έως και την Τετάρτη 20 Απριλίου

16:30: Sonic: H Ταινία 2

18:45: Φανταστικά Ζώα: Τα Μυστικά του Ντάμπλντορ

21:30: Φανταστικά Ζώα: Τα Μυστικά του Ντάμπλντορ

Γενική είσοδος: 5 ευρώ.

 

Την Παρασκευή 15 Απριλίου δεν θα πραγματοποιηθεί η προβολή των 21:30, λόγω της προγραμματισμένης stand up παράστασης «Κουβέρτα on the road» με την δημοφιλή κωμικό Χρύσα Κατσαρίνη, στις 22:00.

 

 

Εθελοντική αιμοδοσία την Κυριακή (17/4) από τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Ανατολικής Αιγιαλείας «Ο Δεσμός»

Μία ακόμα εθελοντική αιμοδοσία στο Κέντρο Υγείας Ακράτας διοργανώνει την ερχόμενη Κυριακή ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών  Ανατολικής Αιγιαλείας  «Ο Δεσμός».

Με ανακοίνωσή του το ΔΣ του Συλλόγου τονίζει ότι κάθε εθελοντική αιμοδοσία είναι γιορτή προσφοράς και ανθρωπιάς, υπενθυμίζοντας πως η Ελλάδα είναι μία χώρα με τεράστιες ανάγκες και ταλαιπωρημένους ασθενείς.

«Εξαιτίας της επιδημίας COVID-19 έχουν μειωθεί σημαντικά τα αποθέματα αίματος στη χώρα μας, ενώ οι ανάγκες αυξάνονται, γεγονός που κάνει επιτακτική την ανάγκη για υψηλότερη συμμετοχή στις αιμοδοσίες από την πλευρά των πολιτών. Πρόσφερε ένα δώρο ζωής! Γίνε και εσύ εθελοντής αιμοδότης», αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση.

Παράλληλα γίνεται γνωστό ότι για τη διεξαγωγή της αιμοδοσίας, η οποία θα διαρκέσει από τις 8.30π.μ. έως τη 1μ.μ., θα ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας των εθελοντών αιμοδοτών.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στο τηλ. 6944 428678.

Ολοκληρωμένη και μόνιμη λύση στην επάρκεια, ποιότητα και συντήρηση του φωτισμού στο οδικό δίκτυο της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας

Ολοκληρωμένη και πολύχρονη λύση στο ζήτημα επάρκειας, ποιότητας και φροντίδας του φωτισμού των εθνικών και επαρχιακών οδών της Δυτικής Ελλάδας παρέχεται μέσω του έργου «Ενεργειακή Αναβάθμιση Οδοφωτισμού ΠΔΕ και Συντήρηση για την Υποστήριξη της Ενεργειακής Αναβάθμισης του Δικτύου Ηλεκτροφωτισμού Αρμοδιότητας ΠΔΕ», η σύμβαση του οποίου υπογράφτηκε χθες από τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριο Φαρμάκη και εκπροσώπους της αναδόχου εταιρείας, παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Υποδομών και Έργων Θανάση Μαυρομμάτη.

Η παρέμβαση, που μεταξύ άλλων αφορά ως και την αντικατάσταση 12.455 συμβατικών φωτιστικών σωμάτων, στοχεύει στην προσαρμογή του επιπέδου φωτισμού ανάλογα με τις πραγματικές ανάγκες των οδών, αλλά και την εξοικονόμηση ενέργειας τουλάχιστον κατά 55% της υφιστάμενης κατανάλωσης. Επιπλέον, επιτυγχάνεται βελτίωση της οδικής ασφάλειας κατά τη διάρκεια της νύχτας. Επίσης, η εγκατάσταση οδικού φωτισμού στοχεύει στην επίτευξη μιας ομαλής κυκλοφοριακής ροής, παρέχοντας μια κατά το δυνατόν πλήρη και ανεμπόδιστη εικόνα των γεωμετρικών και κυκλοφοριακών χαρακτηριστικών της οδού και δυνατότητες ασφαλούς οδήγησης.

Οι ανάγκες αναβάθμισης και ανανέωσης του οδοφωτισμού προέκυψαν έπειτα από ολοκληρωμένη καταγραφή που πραγματοποίησαν οι τεχνικές υπηρεσίες, που πέρα από το πλήθος φωτιστικών σωμάτων, εντόπισαν και σημαντικές φθορές.

Στο πλαίσιο αυτό, ο ανάδοχος θα αντικαταστήσει τα συμβατικά φωτιστικά με νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και θα παρέχεται πλέον η δυνατότητα απομακρυσμένου ελέγχου αλλά και κατάλληλων ρυθμίσεων προγραμμάτων φωτισμού, όπως μεταβολής της φωτεινότητας ακόμα και ανάλογα την ώρα. Για παράδειγμα, μείωση κατά ένα ποσοστό της φωτεινότητας κατά τη δύση και ανατολή του ηλίου, όπου υπάρχει ο φυσικός βοηθητικός φωτισμός.

Με βάση τη σύμβαση, ο ανάδοχος αναλαμβάνει την προμήθεια, κατασκευή, συντήρηση, λειτουργία/διαχείριση του συστήματος και των υποδομών οδοφωτισμού του περιφερειακού οδικού δικτύου της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, συμπεριλαμβανομένων ειδικών συστημάτων ελέγχου (τηλεδιαχείριση), μαζί με τις απαραίτητες συνοδευτικές εργασίες με στόχο την ενεργειακή αναβάθμιση και απόδοση αυτού. Επιπλέον θα παρέχει υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής του ηλεκτροφωτισμού του περιφερειακού οδικού δικτύου της Περιφέρειας για την ομαλή λειτουργία της ενεργειακής αναβάθμισης.

Επιπρόσθετα, υπάρχει πρόβλεψη για τη συγκρότηση ομάδας άμεσης επέμβασης, καθώς σε περιπτώσεις επειγόντων και εκτάκτων γεγονότων (πτώση ιστών λόγω τρακαρισμάτων, φυσικών καταστροφών, φθορές σε πίλαρ κλπ) ο ανάδοχος οφείλει να βρίσκεται σε ετοιμότητα με μέσα και εξοπλισμό ώστε να παρεμβαίνει άμεσα για την αποκατάσταση της ασφάλειας.

Σημειώνεται ότι με την ολοκλήρωση των διαγωνιστικών διαδικασιών, ανάδοχος του έργου «Ενεργειακή Αναβάθμιση Οδοφωτισμού ΠΔΕ και Συντήρηση για την Υποστήριξη της Ενεργειακής Αναβάθμισης του Δικτύου Ηλεκτροφωτισμού Αρμοδιότητας ΠΔΕ», αναδείχθηκε η εταιρεία «Μυτιληναίος ΑΕ». Ο προϋπολογισμός ανέρχεται σε 14.877.767,63 ευρώ, χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της ΠΔΕ και η σύμβαση έχει διάρκεια 11 ετών.

«Ο επαρκής και ποιοτικός φωτισμός του οδικού δικτύου αποτελεί μείζον ζήτημα ασφάλειας αλλά και αισθητικής για τον τόπο μας, ενώ επιπλέον μέσω της αντικατάστασης των φωτιστικών σωμάτων καθώς και της διαρκούς παρακολούθησης της λειτουργίας μέσω τηλεδιαχείρισης, προκύπτουν σημαντικά ενεργειακά οφέλη, ιδιαίτερα πολύτιμα για την τοπική κοινωνία αλλά και για το περιβάλλον. Είμαστε απολύτως ικανοποιημένοι που επιτέλους παρέχεται ολοκληρωμένη λύση στο ζήτημα του οδοφωτισμού» σημείωσε κατά την υπογραφή της σύμβασης ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης και ζήτησε από τον ανάδοχο η αντικατάσταση φωτιστικών σωμάτων να ξεκινήσει από την Ηλεία, προκειμένου να συνδυαστεί με τις παρεμβάσεις βελτίωσης της οδικής ασφάλειας που δρομολογούνται στον υφιστάμενο δρόμο της Πατρών – Πύργου.

Από την πλευρά του, ο Δημήτρης Τριανταφυλλόπουλος, Διευθυντής της New Energy Solutions MYTILINEOS, δήλωσε: «Εκ μέρους του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της MYTILINEOS Ευ. Μυτιληναίου, σας ευχαριστούμε για τη σημερινή τελετή που επισφραγίζει μία νέα συνεργασία μεταξύ της εταιρείας και της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος. Είμαστε υπερήφανοι που αναλαμβάνουμε αυτό το τόσο σημαντικό έργο, μεταλαμπαδεύοντας την πολύτιμη εμπειρία και τεχνογνωσία του Τομέα Έργων Βιώσιμης Ανάπτυξης στην ενεργειακή αναβάθμιση και εξοικονόμηση, με την εγγύηση ποιότητας της MYTILINEOS. Στόχος μας είναι να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα και ο εξορθολογισμός του οδοφωτισμού της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, με σύγχρονο και αποδοτικό εξοπλισμό προς όφελος των κατοίκων και με γνώμονα την ασφάλεια και την ευημερία».

Στην υπογραφή της σύμβασης παραβρέθηκαν ακόμη η Project Manager της MYTILINEOS Βασιλική Πανίτσα και από το Γραφείο Τύπου της MYTILINEOS η Αντιγόνη Φάκου.

 

 

Δήμος Αιγιάλειας: Καθαρίστε οικόπεδα και ακάλυπτους χώρους ενόψει της αντιπυρικής περιόδου

Ο Δήμος Αιγιαλείας υπενθυμίζει στους δημότες πως, ενόψει της αντιπυρικής περιόδου η οποία ξεκινά την 1η Μαΐου 2022 και διαρκεί έως τις 31 Οκτωβρίου 2022, είναι υποχρεωμένοι να καθαρίζουν τα οικόπεδά τους και λοιπούς ακάλυπτους χώρους, που βρίσκονται εντός πόλεων, κωμοπόλεων και οικισμών και σε απόσταση μέχρι 100 μέτρων από τα όριά τους, καθώς υπάρχει η υποχρέωση αυτεπάγγελτου καθαρισμού από τους Δήμους σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων. Σε βάρος εκείνων που δεν συμμορφώνονται, επιβάλλονται οι προβλεπόμενες κυρώσεις καθώς και τα ανάλογα πρόστιμα.

Ειδικότερα, οι ιδιοκτήτες, νομείς και επικαρπωτές οικοπέδων και λοιπών ακάλυπτων χώρων που βρίσκονται εντός πόλεων, κωμοπόλεων και οικισμών και σε απόσταση μέχρι 100 μέτρων από τα όριά τους, υποχρεούνται να προβούν στην αποψίλωση αυτών από τα ξερά χόρτα και στην απομάκρυνσή τους, όπως και στην απομάκρυνση τυχόν άλλων εγκαταλελειμμένων εύφλεκτων υλικών και αντικειμένων, προς αποτροπή του κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της, καθώς και στη λήψη κάθε άλλου κατά περίπτωση μέτρου που αποβλέπει στην αποφυγή αιτίων και τη μείωση του κινδύνου από πυρκαγιά σύμφωνα με την ισχύουσα Πυροσβεστική Διάταξη. Επίσης, απαγορεύεται εντός αυτών το άναμμα φωτιάς, η απόρριψη αναμμένων τσιγάρων – σπίρτων και άλλων εύφλεκτων υλών.

Επίσης, οι ιδιοκτήτες αγροτεμαχίων, των οποίων οι ιδιοκτησίες εφάπτονται με δημοτικές – αγροτικές οδούς, θα πρέπει να προβούν άμεσα στην κοπή των κλαδιών τα οποία αναπτύσσονται προς τις οδούς και δυσχεραίνουν την κυκλοφορία πυροσβεστικών οχημάτων για πρόληψη και αντιμετώπιση πυρκαγιών καθώς και για την ασφαλή κυκλοφορία πεζών και οχημάτων.

Για περισσότερες πληροφορίες οι δημότες μπορούν να απευθύνονται στο Τμήμα Περιβάλλοντος – Πρασίνου και Πολιτικής Προστασίας, τηλ. 26910-68917 και e-mail: politikiprostasia@aigialeia.gov.gr

 

Το Ανοικτό Δημοτικό Κολυμβητήριο Αιγίου ανοίγει ξανά τις πόρτες του

Το Ανοικτό Δημοτικό Κολυμβητήριο Αιγίου ανοίγει ξανά τις πόρτες του, νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά φέτος, έτοιμο να υποδεχθεί αθλούμενους και συλλόγους στις βελτιωμένες εγκαταστάσεις του.

Συγκεκριμένα, ολοκληρώθηκε η τοποθέτηση του συστήματος ολοκληρωμένης κολυμβητικής εγκατάστασης νέας τεχνολογίας Swimming Box της εταιρείας Sports Venue Management and Treatment, το οποίο είναι ένα σύγχρονο και πλήρες σύστημα κολυμβητικής δεξαμενής που διαθέτει υπερχείλιση και στις τέσσερις πλευρές, είναι θερμαινόμενη με αντλία θερμότητας, έχει θερμομόνωση και περιλαμβάνει πλήρως εξοπλισμένο σύγχρονο μηχανοστάσιο, με διαμορφούμενες και αυξομειούμενες, αναλόγως των αναγκών, διαστάσεις.

Παράλληλα έχουν ολοκληρωθεί οι απαιτούμενες συντηρήσεις και έχοντας λάβει όλα τα αναγκαία μέτρα για την τήρηση των συνθηκών υγιεινής και των κανόνων λειτουργίας των χώρων, βάσει των οδηγιών της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, το ΑΔΚ είναι έτοιμο να υποδεχθεί όλους τους ενδιαφερόμενους πολίτες, παιδικά τμήματα συλλόγων, δημοτικά σχολεία και υποψήφιους σχολών.

Επιπλέον, όπως τονίζει ο πρόεδρος Παναγιώτης Ανδριόπουλος, σκοπός του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου «Πολιτισμός, Παιδεία, Αθλητισμός και Κοινωνική Προστασία Δήμου Αιγιαλείας», είναι ο προγραμματισμός και η υλοποίηση για τη διεξαγωγή του αντικειμένου της κολύμβησης στο πλαίσιο του μαθήματος Φυσικής Αγωγής σχολικού έτους 2021-2022, στη Γ΄ Τάξη και όπου υπάρχει δυνατότητα και στη Δ΄ Τάξη των δημοτικών σχολείων του Δήμου Αιγιαλείας. Είναι ένα πρόγραμμα δέκα ωρών, της Διεύθυνσης Φυσικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Το Ν.Π.Δ.Δ. με αυτόν τον τρόπο μερίμνησε για την μεγαλύτερη διάρκεια χρήσης του κολυμβητηρίου, προτρέποντας τους ενδιαφερόμενους στην ανταπόκρισή τους, καθώς η κολύμβηση ανάμεσα στα τόσα αθλήματα, αποτελεί για πολλούς από εμάς, μικρούς και μεγάλους, γυμνασμένους ή μη, έναν πολύτιμο σύμμαχο υγείας και ευεξίας.

 

Πρόγραμμα λειτουργίας από Δευτέρα (11/4)

Το Κολυμβητήριο θα λειτουργεί αρχικά καθημερινά (μεσημέρι και απογευματινές ώρες) και συγκεκριμένα από τις 2μ.μ. έως τις 7μ.μ.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις ώρες και οποιαδήποτε διευκρίνιση στα τηλέφωνα:
-26910 26694 (Γραφείο Νομικού Προσώπου)

-26910 25908 (Δημοτικό Ανοικτό Κολυμβητήριο Αιγίου)

*Για περισσότερες πληροφορίες: npdd-aigialeias.gr

Επιμορφωτικά σεμινάρια στο δημοτικό σχολείο Ροδοδάφνης με θέματα της σύγχρονης εκπαιδευτικής πραγματικότητας

Μόνο εξ αποστάσεως θα μπορούν να παρακολουθήσουν οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί τα τρία επιμορφωτικά σεμινάρια με θέματα της σύγχρονης εκπαιδευτικής πραγματικότητας, που θα πραγματοποιηθούν τον Μάιο στο δημοτικό σχολείο Ροδοδάφνης και εντάσσονται στο πλαίσιο του συλλογικού προγραμματισμού εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας 2021-2022.

Με επιστολή που απέστειλε ο διευθυντής του δημοτικού σχολείου Ροδοδάφνης και Συντονιστής της Ομάδας Δράσης Αλέξης Κατεργάρης προς τους διευθυντές και τις διευθύντριες των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας, κάνει γνωστό ότι ήδη καλύφθηκε ο αριθμός των είκοσι πέντε (25) αιτήσεων συμμετοχής διά ζώσης και στα τρία επιμορφωτικά σεμινάρια.

Ως εκ τούτου, όσοι επιθυμούν να παρακολουθήσουν τα σεμινάρια εξ αποστάσεως μέσω της εφαρμογής webex meetings στις αντίστοιχες ημέρες και ώρες, μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής έως την Τετάρτη 27 Απριλίου στην ακόλουθη φόρμα: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfz6q8WpVOud8eu4LXqDe6TLwiFIwe4gEv1Kef9RXJCTXhmQ/viewform?usp=sf_link

Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο σεμινάριο με θέμα «Ανάπτυξη ικανοτήτων συναισθηματικής νοημοσύνης ανθρώπινου δυναμικού σχολικής μονάδας» θα διεξαχθεί την Τετάρτη 4 Μαΐου, από τις 7μ.μ. έως τις 9μ.μ., με προσκεκλημένο ομιλητή τον κ. Νικόλαο Μάνεση, ΕΔΙΠ Πανεπιστήμιου Πατρών.

Το δεύτερο με θέμα «Αντιμετώπιση της επαγγελματικής εξουθένωσης των εκπαιδευτικών» θα γίνει την Τετάρτη 11 Μαΐου, από τις 7μ.μ. έως τις 9μ.μ., με προσκεκλημένο ομιλητή τον κ. Απόστολο Ραφαηλίδη, Αναπληρωτή Καθηγητή Πανεπιστήμιου Πατρών.

Το τρίτο (και τελευταίο) με θέμα «Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στη σχολική τάξη – Μελέτες περίπτωσης», θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 16 Μαΐου, από τις 7μ.μ. έως τις 9μ.μ., με προσκεκλημένο ομιλητή τον κ. Βασίλη Δημόπουλο, Δρ. Επιστημών Φιλοσοφίας της Παιδείας, Σ.Ε. ΠΕ 70.

Όσοι εκπαιδευτικοί δηλώσουν εξ αποστάσεως συμμετοχή θα μπορούν να παρακολουθήσουν τα σεμινάρια μέσω του εξής συνδέσμου: https://minedu-primary.webex.com/meet/alkat

Διευκρινίζεται ότι ο εν λόγω σύνδεσμος θα αποσταλεί εκ νέου (στις 3 Μαΐου) στους προσωπικούς ηλεκτρονικούς λογαριασμούς των συμμετεχόντων.

Ξεκινούν εργασίες αναβάθμισης του εξωτερικού χώρου στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» Πάτρας

Εργασίες για τη διαμόρφωση του αύλειου χώρου στο Γενικό Νοσοκομείο Πατρών «Άγιος Ανδρέας» ξεκινούν σύντομα, καθώς ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης προχώρησε σήμερα στην υπογραφή σύμβασης με τον ανάδοχο του έργου, παρουσία του Διοικητή της 6ης Υγειονομικής Περιφέρειας Γιάννη Καρβέλη και του Διοικητή του Νοσοκομείου Ηλία Θεοδωρόπουλου.

Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας χρηματοδοτεί με 505.000 ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και με βάση Προγραμματική Σύμβαση αναλαμβάνει την υλοποίηση των παρεμβάσεων διαμόρφωσης του αύλειου χώρου, που περιλαμβάνει την κατασκευή μεταλλικού στεγάστρου που ενώνει τις βασικές εισόδους των κτιρίων και τη βελτίωση των προσβάσεων, ώστε να διευκολύνεται η διακίνηση ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, ασθενών και επισκεπτών, καθώς έως σήμερα οι χρήστες είναι εκτεθειμένοι στις καιρικές συνθήκες.

Παράλληλα, με την ίδια εργολαβία θα γίνει αναδιαμόρφωση του αύλειου χώρου του νοσοκομείου, τόσο των οδών κυκλοφορίας των οχημάτων, την είσοδο και έξοδο των ασθενοφόρων, όσο και των διαδρόμων διέλευσης πεζών, ενώ θα υπάρξει ειδική διαμόρφωση για ΑΜΕΑ. Προβλέπονται εργασίες ανακατασκευής πεζοδρομίων, οδοστρωσίας, ασφαλτικών, οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης.

Σημειώνεται ότι η προθεσμία ολοκλήρωσης του έργου είναι 9 μήνες.

«Οι τεχνικές μας υπηρεσίες ολοκλήρωσαν το μελετητικό έργο και κατάφεραν σε σύντομο χρόνο τις διαγωνιστικές διαδικασίες. Σήμερα υπογράψαμε τη σύμβαση με τον ανάδοχο του έργου, που θα υλοποιηθεί από τη Διεύθυνση Έργων της Π.Ε. Αχαΐας. Στηρίζουμε με κάθε δυνατό τρόπο τις λειτουργίες και τις ανάγκες του Νοσοκομείου «Άγιος Ανδρέας», όπως και του συνόλου των νοσηλευτικών δομών της Δυτικής Ελλάδας», ανέφερε ο Περιφερειάρχης κατά την υπογραφή της σύμβασης.

Από την πλευρά του ο κ. Καρβέλης επεσήμανε: «Η συνεργασία που έχουμε εγκαινιάσει με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας από την πρώτη ημέρα ανάληψης των καθηκόντων μας συνεχίζει να λειτουργεί εποικοδομητικά και επ’ ωφελεία τόσο των νοσηλευτικών μας δομών όσο και των συμπολιτών μας. Στο πλαίσιο αυτό σήμερα μπήκε στις ράγες υλοποίησης ένα ακόμη σημαντικό έργο όπως είναι το στέγαστρο έμπροσθεν των εξωτερικών ιατρείων του Γ. Ν. “Άγιος Ανδρέας”. Συνεχίζουμε μαζί για την υλοποίηση και των λοιπών έργων που έχουμε σχεδιάσει».

 

«Ζω με την καρδιά μου»: Ημερίδα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας σε συνεργασία με την Ι.Ε.Δ.Ε.Π.

Διαδικτυακή ημερίδα με θέμα «Ζω με την καρδιά μου» διοργανώνει αύριο, 12 Απριλίου, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας σε συνεργασία με την Ιατρική Εταιρεία Δυτικής Ελλάδος – Πελοποννήσου (Ι.Ε.Δ.Ε.Π.).

Στην εκδήλωση, που θα ξεκινήσει στις 9μ.μ., θα μιλήσουν έγκριτοι επιστήμονες και τα θέματα που θα αναπτυχθούν είναι:

Στεφανιαία νόσος: όσα πρέπει να γνωρίζω

Αρτηριακή πίεση και Νεφρός

Αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο: όσα πρέπει να γνωρίζω

Αρτηριακή Υπέρταση και Διατροφή

Καρδιαγγειακή Νόσος και Ψυχική Υγεία

Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Αχαΐας και αρμόδιος για θέματα δημόσιας υγείας Χαράλαμπος Μπονάνος, τονίζει: «Τα καρδιαγγειακά νοσήματα αποτελούν μία από τις βασικότερες αιτίες θανάτου σε όλο τον πλανήτη. Όμως με την έγκαιρη διάγνωση και την υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής (υγιεινή διατροφή, σωματική άσκηση, αποφυγή καπνίσματος) μπορεί ο κίνδυνος εμφάνισης ενός τέτοιου νοσήματος να μειωθεί σημαντικά. Για το λόγο αυτό η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας στηρίζει δράσεις σαν αυτές που προσφέρουν έγκυρη ενημέρωση στους πολίτες και τοποθετούν την πρόληψη στο επίκεντρο λειτουργίας της κοινωνίας μας αναδεικνύοντας έτσι τον καθοριστικό ρόλο που έχει η υπεύθυνη και συνεχής ενημέρωση για ζητήματα υγείας».

Το κοινό θα μπορεί να παρακολουθήσει την εκδήλωση διά μέσω του ακόλουθου συνδέσμου: youtu.be/oGoqGyHs_4w.