Με επιτυχία οι εκπαιδευτικές δράσεις κυκλοφοριακής αγωγής (και) σε δημοτικά σχολεία της Αιγιάλειας

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν εκπαιδευτικές δράσεις κυκλοφοριακής αγωγής σε πέντε δημοτικά σχολεία και ένα νηπιαγωγείο στην Αχαΐα, κατά τις οποίες συμμετείχαν περισσότεροι από 400 μαθητές.
Οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν από αξιωματικούς του Τμήματος Τροχαίας Πατρών και του Αστυνομικού Τμήματος Αιγιαλείας, της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αχαΐας, με απώτερο στόχο την ευαισθητοποίηση μαθητών σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής, την καλλιέργεια ασφαλούς οδικής κουλτούρας και την εμφύσηση οδικής συμπεριφοράς στους μελλοντικούς χρήστες του οδικού δικτύου.
Για την επιτυχή πραγματοποίηση των παρουσιάσεων – δράσεων αξιοποιήθηκε εκπαιδευτικός εξοπλισμός και υλικό της εταιρείας «PLAYMOBIL HELLAS», που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο συνεργασίας με το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας.
Οι μαθητές μέσω της αλληλεπίδρασης και δημιουργικότητας, συμμετείχαν ουσιαστικά στην εκπαιδευτική διαδικασία υποβάλλοντας ενδιαφέροντα ερωτήματα για την οδική ασφάλεια.
Οι εκπαιδευτικές δράσεις θα συνεχιστούν σε δημοτικά σχολεία στη Ναύπακτο και το Μεσολόγγι.

 

Στο στόχαστρο διαρρηκτών το Ιερό Παρεκκλήσιο Αγίου Νεκταρίου στην Τ.Κ. Αγίου Κωνσταντίνου

Ένας ακόμα Ιερός Ναός μπήκε στο στόχαστρο ασεβών κακοποιών και επιτηδείων διαρρηκτών, οι οποίοι δρουν το τελευταίο διάστημα στην Αιγιάλεια. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με δελτίο Τύπου που εξέδωσε η Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, στο στόχαστρο μπήκε πρόσφατα το Ιερό Παρεκκλήσιο του Αγίου Νεκταρίου, στην περιοχή Αγίου Κωνσταντίνου Αιγιαλείας, απ’ όπου εκλάπησαν οι εξωτερικές μονάδες των κλιματιστικών μηχανημάτων και τα καλώδια των εξωτερικών προβολέων.

Το γεγονός αυτό, για το οποίο άμεσα ειδοποιήθηκε η τοπική ΕΛ.ΑΣ. και, βεβαίως, ενημερώθηκε έγκαιρα η Ιερά Μητρόπολη, προκαλεί  βαθύτατη θλίψη, διότι κάποιοι, παραβιάζοντας κάθε έννοια δικαίου και νομιμότητας, δεν διστάζουν να βεβηλώνουν ακόμη και τους ιερούς χώρους.

Η Ιερά Μητρόπολη, διά του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη μας κ. Ιερωνύμου, εύχεται να αποκατασταθεί το ταχύτερο δυνατό η απώλεια στο Ιερό Παρεκκλήσιο και με την βοήθεια της Αστυνομίας να προληφθούν τέτοιες παραβατικές συμπεριφορές και παρόμοια έκνομα περιστατικά.

 

Συνεδρίαση Τοπικού Επιχειρησιακού Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας Δήμου Αιγιαλείας για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών

Ο απολογισμός της χειμερινής περιόδου και ο σχεδιασμός για αντιμετώπιση κινδύνων λόγω δασικών πυρκαγιών και σεισμικών φαινομένων κατά το προσεχές διάστημα ήταν το αντικείμενο συζήτησης στην συνεδρίαση του Τοπικού Επιχειρησιακού Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας (ΤΕΣΟΠΠ) Δήμου Αιγιαλείας, που συνεδρίασε το πρωί της Παρασκευής στο πρώην Δημαρχείο Συμπολιτείας στη Ροδοδάφνη, υπό τον δήμαρχο Δημήτρη Καλογερόπουλο.

Στην πρώτη από τις τρεις προγραμματισμένες συνεδριάσεις του ΤΕΣΟΠΠ Δήμου Αιγιαλείας, ενόψει της έναρξης της αντιπυρικής περιόδου την 1η Μαΐου, αποφασίστηκαν μεταξύ άλλων οι εξής δράσεις: Προληπτικός καθαρισμός της βλάστησης σε χώρους αρμοδιότητας του Δήμου αλλά και σε ζώνες μίξης δασών – πόλεων και οικισμών, απομάκρυνση των υπολειμμάτων καθαρισμού από ιδιοκτήτες ακάλυπτων χώρων, λήψη μέτρων για την αποφυγή πρόκλησης πυρκαγιάς από λειτουργία χώρων ανεξέλεγκτης εναπόθεσης απορριμμάτων και η αξιοποίηση των εθελοντικών οργανώσεων Πολιτικής Προστασίας που δραστηριοποιούνται στον δήμο Αιγιαλείας. Όλα αυτά, όπως τονίστηκε, θα επιτευχθούν με τη διασφάλιση της επικοινωνίας όλων των εμπλεκομένων υπηρεσιών και οργάνων για την απρόσκοπτη ροή πληροφοριών και με τον καλύτερο συντονισμό, στο πλαίσιο του Γενικού Σχεδίου Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών εξαιτίας δασικών πυρκαγιών με την κωδική ονομασία «ΙΟΛΑΟΣ».

Όσον αφορά στην αντιμετώπιση κινδύνων από την εκδήλωση σεισμικών φαινομένων, αποφασίστηκε επιπλέον η αποσαφήνιση αρμοδιοτήτων και ρόλων των συμμετεχόντων φορέων, η ετοιμότητα των εμπλεκομένων υπηρεσιών και οργάνων και πραγματοποιήθηκε αμοιβαία ενημέρωση για τη διαθεσιμότητα πόρων και μέσων για υλοποίηση δράσεων και μέτρων προστασίας.

Μετά το τέλος της συνεδρίασης ο Δημήτρης Καλογερόπουλος σημείωσε μεταξύ άλλων: «Ο αποτελεσματικός σχεδιασμός και η καλή, συντονισμένη συνεργασία όλων των φορέων όσον αφορά την προστασία από δασικές πυρκαγιές και τους σεισμούς, αποτελούν το ισχυρότερο όπλο μας για να προστατεύσουμε πάνω από όλα τις ανθρώπινες ζωές αλλά και των περιουσιών τους και του πλούτου του φυσικού μας περιβάλλοντος».

Στη συνεδρίαση το «παρών» έδωσαν οι Καραΐσκος Νικόλαος (αντιδήμαρχος καθαριότητας – πολιτικής προστασίας), Κουρτάκης Φώτιος (Αναπληρωτής Προϊστάμενος Τμήματος Περιβάλλοντος Πρασίνου και Πολιτικής Προστασίας Δήμου Αιγιαλείας), Σολδάτος Βασίλειος (Διοικητής Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Αχαΐας), Κολοκοτσάς Γεώργιος (Διοικητής Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Αιγίου), Μαγειράκης Ιορδάνης (υποδιοικητής Α.Τ. Αιγιαλείας), Ραυτόπουλος Βασίλειος (υποδιοικητής Τ.Α. Αιγιαλείας), Μούζουλας Γεώργιος (υποδιοικητής Α.Τ. Ακράτας), Αθανασόπουλος Ιωάννης (υπολοχαγός Τεχνικού ΚΕΤΧ Πάτρας), Τσιμά Κλεονίκη (Προϊσταμένη Νοσηλευτικής Υπηρεσίας ΕΚΑΒ Δυτικής Ελλάδας), Αλεξανδρόπουλος Αλέξανδρος (αναπληρωτής Δασάρχης Αιγίου) και εκπρόσωποι των εθελοντικών ομάδων «Αχαιός» και «Πλάτανος».

 

Το ετήσιο μνημόσυνο του εθνικού ευεργέτη Ιάκωβου Τσούνη

Ένας χρόνος συμπληρώθηκε από την ημέρα που ο εθνικός ευεργέτης Ιάκωβος Τσούνης πέρασε στην αιωνιότητα και σήμερα, Κυριακή 10 Απριλίου, τελέστηκε το ετήσιο μνημόσυνο στο Κοιμητήριο Παπάγου Αττικής, χοροστατούντος του εκπροσώπου του Οικουμενικού Πατριάρχου, Μητροπολίτου Λαοδικείας κ. Θεοδωρήτου.

Μεταξύ των προσκεκλημένων από την οικογένεια Τσούνη και η βουλευτής Αχαΐας Χριστίνα Αλεξοπούλου, που θέλησε να τιμήσει με την παρουσία της την μεγάλη και ανιδιοτελή προσφορά του εκλιπόντος προς την πατρίδα.

Ο Ιάκωβος Τσούνης υπήρξε από τους μεγαλύτερους ευεργέτες των Ενόπλων Δυνάμεων καθώς προσέφερε 23.000.000 ευρώ προς ενίσχυσή τους. Επιστέγασμα ήταν το γεγονός ότι με τη διαθήκη του κληροδότησε το σύνολο της ακίνητης περιουσίας του στο Γενικό Επιτελείο Εθνικής Άμυνας.

Στην ιδιαίτερη του πατρίδα, την Αχαΐα, έχει προσφέρει το Μουσείο «Ιάκωβος Τσούνης» στο Αίγιο, όπου αποθησαυρίζονται σημαντικότατα εκκλησιαστικά και εθνικά κειμήλια από τον 17ο αιώνα μέχρι σήμερα και τα οποία αποτελούσαν την προσωπική του συλλογή. Η Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, στην οποία ανήκει το μουσείο, το διαχειρίζεται με τον καλύτερο τρόπο, αναδεικνύοντας την μεγάλη προσωπικότητα του δωρητή.

Παρόντες στην επιμνημόσυνη δέηση ήταν ο εκπρόσωπος της Προέδρου της Δημοκρατίας, ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας  Νίκος Παναγιωτόπουλος, ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Κωνσταντίνος Φλώρος, ο Αρχηγός ΓΕΝ Αντιναύαρχος Στυλιανός Πετράκης, ο Αρχηγός ΓΕΑ Αντιπτέραρχος Θεμιστοκλής Μπουρολιάς, εκπρόσωπος του Αρχηγού ΓΕΣ, ανώτατοι αξιωματικοί και εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, φορέων και οργανισμών.

 

 

 

 

 

 

Τη Δευτέρα (11/4) η 1η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των αντιπροσώπων του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Αιγίου

Την 1η ετήσια τακτική Γενική Συνέλευση των αντιπροσώπων του για το 2022 πραγματοποιεί τη Δευτέρα 11 Απριλίου το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Αιγίου.

Η Γ.Σ. θα διεξαχθεί στην αίθουσα του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου, θα ξεκινήσει στις 6μ.μ., με τα παρακάτω θέματα:

Διοικητικός και οικονομικός απολογισμός – Ισολογισμός της Δ/σης, έτους 2021

Έκθεση Ελεγκτικής Επιτροπής

Έγκριση διοικητικού και οικονομικού απολογισμού – Ισολογισμού της Δ/σης, έτους 2021

Οικονομικός προϋπολογισμός της Δ/σης έτους 2022

Έγκριση προϋπολογισμού έτους 2022

Ανακοινώσεις – Προτάσεις και λήψεις αποφάσεων

 

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νεοεκλεγέν Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, όπως προέκυψε από τις αρχαιρεσίες που πραγματοποιήθηκαν την περασμένη Τετάρτη.

Έπειτα από πρόσκληση του πλειοψηφούντος στις εκλογές Αστυνομικού Υποδιευθυντή Ανδρέα Πλέσσια και μετά από την προβλεπόμενη διαδικασία που ακολουθήθηκε σύμφωνα με τα οριζόμενα στο καταστατικό της Ένωσης, το Διοικητικό Συμβούλιο για την τριετία 2022-2025 έχει ως εξής:

Πρόεδρος: Ανδρέας Πλέσσιας

Α΄ Αντιπρόεδρος: Νικόλαος Καμπάς

Β΄ Αντιπρόεδρος: Κυριάκος Σερέτης

Γενικός Γραμματέας: Ανδρέας Ανδρικόπουλος

Οργανωτικός Γραμματέας: Κωνσταντίνος Γκερέκος

Ταμίας: Χρήστος Αθανασακόπουλος

Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας: Μωυσής Μάριος Σεραφειμίδης

Μετά τη συγκρότησή του το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης πραγματοποίησε εθιμοτυπική επίσκεψη στον Γενικό Αστυνομικό Διευθυντή Περιφερείας Δυτικής Ελλάδας, Υποστράτηγο Απόστολο Μαρτζακλή, τον οποίο συνεχάρη για την ανανέωση της θητείας του και του ευχήθηκε καλή επιτυχία στα καθήκοντά του. Επιπλέον, του έθεσε διάφορα υπηρεσιακά θέματα που απασχολούν τα μέλη και τις Υπηρεσίες της ΓΕ.Π.Α.Δ.Δ.Ε.

Εβδομαδιαίο Δρομολόγιο Κινητής Αστυνομικής Μονάδας Αχαΐας

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας πληροφορεί τους πολίτες ότι η Κινητή Αστυνομική Μονάδα της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αχαΐας την ερχόμενη εβδομάδα (11/4 έως 17/4) θα βρίσκεται στις εξής περιοχές:
Την Δευτέρα 11/4 και κατά τις ώρες 5μ.μ. έως 1π.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Δυτικής Αχαΐας, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Κράλλι – Ζησιμαίϊκα – Νεοχώρι – Χαραυγή – Τζάιλο – Σανταμέρι  – Πόρτες».
Την Τρίτη 12/4 και κατά τις ώρες 9π.μ. έως 3μ.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Καλαβρύτων, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Άνω Βλασία – Κάτω Βλασία – Μετόχι  – Μάνεσι – Λαπάτα – Νεοχώρι – Μεγάλος Ποντιάς – Μικρός Ποντιάς – Καρούσι».
Την Τετάρτη 13/4 και κατά τις ώρες 5μ.μ. έως 1π.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Ερυμάνθου, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Κριθαράκια – Κυπαρίσσι – Άγιος Δημήτριος – Αλεποχώρι – Σπαρτιά – Βελιμάχι – Ερυμάνθεια – Χιόνα».
Την Πέμπτη 14/4 και κατά τις ώρες 9π.μ. έως 3μ.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Κλειτορίας, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Καστέλι – Κάτω Δρυμός – Κλείτορας – Αροανία – Αγρίδι – Λεχούρι – Λειβάρτζι – Ψωφίδα».
Την Παρασκευή 15/4 και κατά τις ώρες 9π.μ. έως 3μ.μ. στην
περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Ακράτας, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Αμπελόκηποι – Βελλά – Όαση – Εξοχή – Περιθώρι – Σελιάνα – Μοναστήρι – Αιγές».
Το Σάββατο 16/4 και κατά τις ώρες 9π.μ. έως 3μ.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Αιγιαλείας, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Άγιος Κωνσταντίνος – Μερτίδι – Βερίνο – Γρηγόρι – Γραίκα – Λάκκα – Μυρόβρυση – Αρραβωνίτσα».
Την Κυριακή 17/4 και κατά τις ώρες 8π.μ. έως 2μ.μ. στην περιοχή του Αστυνομικού Τμήματος Κλειτορίας, ακολουθώντας το δρομολόγιο «Tριπόταμα – Άγιος Βασίλειος – Πάος – Βεσίνι- Χόβολη – Πεύκο – Αμυγδαλιά – Σκοτάνη – Φίλια – Λευκάσιο».

Κλείσιμο τμημάτων οδού Κανελλοπούλου για το αποχετευτικό έργο

Η ΔΕΥΑ Αιγιαλείας ενημερώνει τους πολίτες ότι, στο πλαίσιο των εργασιών κατασκευής του έργου «Αποχέτευση οδού Κορίνθου», ο κόμβος στη συμβολή των οδών Νικολάου Πλαστήρα – Ταξιαρχών – Κανελλοπούλου θα παραμείνει κλειστός το διήμερο Δευτέρα 11 και Τρίτη 12 Απριλίου. Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών, το κομμάτι αυτό θα δοθεί ξανά στην κυκλοφορία και ακολούθως, από την επόμενη ημέρα θα κλείσει το τμήμα της οδού Κανελλοπούλου μεταξύ Νικολάου Πλαστήρα και Ρήγα Φερραίου, έως τις 15 Μαΐου.

Η ΔΕΥΑ Αιγιαλείας ζητά την υπομονή και την κατανόηση των δημοτών.

 

Στη Νωνάκριδα «έκλεισε» ο κύκλος των επετειακών εκδηλώσεων για τη θεατρική σκηνή του συλλόγου «Αναγέννησις»

0

Στην Νωνάκριδα των αγωνιστών, των ηρώων, της λεβεντιάς και της θυσίας, εκεί που ήχησαν τα πρώτα τουφέκια της Επανάστασης, εκεί έκλεισε ο «κύκλος» των φετινών επετειακών εκδηλώσεων για την Θεατρική Σκηνή του πολιτιστικού συλλόγου «Αναγέννησις» δίνοντας «ραντεβού» για τον Μάρτη του 2023.

Το θεατρικό δρώμενο που παρουσίασε φέτος η «Αναγέννησις» βασίστηκε στην ιδέα της ανάδειξης των ιστορικών γεγονότων της περιοχής, μεταφέροντας τους θεατές στα 1818 με τη μύηση τοπικών οπλαρχηγών στη Φιλική Εταιρία από τον Νικηφόρο Παμπούκη, την προετοιμασία του αγώνα με πρωταγωνιστές τον Νικόλαο Σολιώτη και τη Βασιλική Σολιώτη, τη Μάχη της Ακράτας το 1823 και το ρόλο των ηρωίδων στη Μάχη του Καστρακίου το 1826.

Οι παραστάσεις ξεκίνησαν ανήμερα της 25ης Μαρτίου όπου η Θεατρική Ομάδα καταχειροκροτήθηκε από το πολυπληθές κοινό στην κατάμεστη αίθουσα του πολιτιστικού συλλόγου, παρουσία πλήθους εκλεκτών προσκεκλημένων.
Ακολούθησε μια ξεχωριστή και ελπιδοφόρα παράσταση, καθώς   την περασμένη εβδομάδα το κινηματοθέατρο του Συλλόγου γέμισε παιδιά των τάξεων Δ, Ε, ΣΤ του 1ου και του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ακράτας που μαζί με τους δασκάλους που τα συνόδευαν παρακολούθησαν το επετειακό θεατρικό δρώμενο. Η θεατρική ομάδα του Συλλόγου παρουσίασε τα τοπικά γεγονότα μέσα από το θέατρο και μπόλιασε τα παιδιά με εικόνες της Εθνικής Παλιγγενεσίας.

Το πρωί της Κυριακής 3 Απριλίου συμμετέχοντας στο διήμερο εκδηλώσεων που διοργάνωσαν οι φορείς της Νωνάκριδας, παρουσίασε στον αύλειο χώρο του ξενοδοχείου «Zarouchla Inn» τη θεατρική παράσταση που έλαβε θερμό χειροκρότημα από το πλήθος που παρακολούθησε με συγκίνηση την θεατρική μεταφορά των ιστορικών γεγονότων του τόπου μας.

 

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Πρόσωπα

Νικηφόρος Παμπούκης: Ανδρέας Διαμαντόπουλος

Νικόλαος Σολιώτης: Σπήλιος Ζιδρόπουλος

Βασιλική Σολιώτη: Κατερίνα Σούλη

Σωτήρης Χαραλάμπης: Παναγιώτης Κουμπούρας

Οπλαρχηγός: Σπύρος Πολίτης

Γυναίκες Νωνάκριδος: Νατάσσα Γιαννακοπούλου, Βάσω Καλύβα

Ντελή Αχμέτ: Νίκος Γραβάνης

Ηρωίδες Καστρακίου: Βάνια Ξιφαρά, Μαρία Καρρά.

Σκηνοθεσία – Θεατρική διασκευή: Χρήστος Ασημακόπουλος

Συγγραφή κειμένων – αξιοποίηση ιστορικών πηγών: Αναστασία Ευσταθίου

Μουσική επιμέλεια: Χρήστος Ασημακόπουλος

Φωτισμός – ήχος: Γιάννης Τόλιος

Σχεδιασμός φωτισμού: Ανδρέας Σακελλαρίου –Χρήστος Ασημακόπουλος

Κατασκευή σκηνικών: Ανδρέας Σακελλαρίου

Ενδυματολογική επιμέλεια: Μαρία Καρρά

Ηχητικό ντοκουμέντο «Ο Όρκος των Φιλικών» εκφώνηση: Πάμπος Σακκάς

Με ανακοίνωσή τους τα μέλη του συλλόγου ευχαριστούν θερμά την αντιδήμαρχο Ακράτας – Αιγείρας Μαρία Σταυροπούλου, τον πρόεδρο του ΝΠΔΔ  Παναγιώτη Ανδριόπουλο, την Αναστασία Ευσταθίου (Διευθύντρια του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ακράτας), την Χαρά Μαμωνά (Διευθύντρια του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ακράτας) τους Προέδρους των Κοινοτήτων Ζαρούχλας Παναγιώτη Ντρίβα, Περιστέρας  Γιάννη Κουτρούλη, Αγίας Βαρβάρας Θανάση Ξυγκά και Μεσορρουγίου Ντίνο Παπαγιαννόπουλο, τους πολιτιστικούς συλλόγους «Νώνακρις», «Τα Ματσόνια» και «Φίλοι των Χαλκιανίκων», το ξενοδοχείο «Zarouchla Inn» και την Μαρία Οικονομοπούλου, καθώς και τους Προκόπη Σταυρόπουλο, Ανδρέα Ρεκούτη, Αργυρώ Γεωργικοπούλου και Κατερίνα Παππά.

 

Σύσκεψη για ενημέρωση προέδρων Κοινοτήτων Δ.Ε. Διακοπτού, Ακράτας και Αιγείρας από Δήμο και Πυροσβεστική ενόψει της αντιπυρικής περιόδου

Σειρά ενημερωτικών δράσεων ενόψει της αντιπυρικής περιόδου που ξεκινά την 1η Μαΐου βρίσκεται σε εξέλιξη με τις φροντίδες του δήμου Αιγιαλείας ώστε οι υπηρεσίες να βρίσκονται σε απόλυτη ετοιμότητα για το ενδεχόμενο πυρκαγιών στην περιοχή κατά τους μήνες του καλοκαιριού.

Μετά την πρώτη σύσκεψη με τη συμμετοχή των προέδρων Κοινοτήτων των Δ.Ε. Αιγίου, Συμπολιτείας και Ερινεού που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα στη Ροδοδάφνη, μια νέα συνάντηση πραγματοποιήθηκε προχθές στην Ακράτα, για τους προέδρους των Κοινοτήτων Δ.Ε. Διακοπτού, Ακράτας και Αιγείρας, μετά από πρόσκληση του αρμοδίου για θέματα Πολιτικής Προστασίας αντιδημάρχου Νίκου Καραΐσκου. Το «παρών» έδωσαν ο διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Αιγίου Γιώργος Κολοκοτσάς με τον υποδιοικητή Ανδρέα Ζαφειρόπουλο, που μαζί με τον αντιδήμαρχο τόνισαν τη σημασία της πρόληψης και της σωστής συνεργασίας των Αρχών και των τοπικών φορέων για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην ευθύνη παρακολούθησης, στην αποψίλωση ιδιοκτησιών όπως προβλέπεται από τις σχετικές διατάξεις, αλλά και την τήρηση όλων των κανόνων που ορίζει η κείμενη νομοθεσία, ώστε να αποσοβηθεί ο κίνδυνος να ζήσει η Αιγιάλεια καταστροφικές πυρκαγιές που θα απειλήσουν ανθρώπινες ζωές και ιδιοκτησίες αλλά και δασικές εκτάσεις.

Ακολούθησε διαλογική συζήτηση με τους προέδρους των κοινοτήτων, οι οποίοι κλήθηκαν να βρίσκονται σε ανοιχτή γραμμή με τον Δήμο και την Πυροσβεστική Υπηρεσία για οποιαδήποτε περίπτωση ανάγκης.