Στον Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέου Αιγίου ο Δ΄ Κατανυκτικός Εσπερινός

0

 

Στον Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέου Αιγίου και χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερωνύμου θα τελεστεί την Κυριακή, 27 Μαρτίου, στις 7μ.μ., ο Δ΄ Κατανυκτικός Εσπερινός.

Τον Θείο Λόγο θα κηρύξει ο Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης π. Χρυσόστομος Μυλωνάς, Ιεροκήρυκας  της Ιεράς Μητροπόλεως, με θέμα «Τα πάντα δείται σταυρού».

Με ανακοίνωσή της η Ιερά Μητρόπολη προσκαλεί τους ευσεβείς χριστιανούς να συμμετάσχουν στην λατρευτική εκδήλωση και να παρακολουθήσουν με κατάνυξη την Ιερά Ακολουθία και το θείο κήρυγμα.

Προχωρούν κανονικά οι εργασίες κατασκευής του νέου ΕΚΑΜΕ/ΑμΕΑ Αιγίου – Αυτοψία δημάρχου και ενημέρωση για την πορεία του έργου

Αυτοψία στον χώρο κατασκευής των νέων κτιρίων που θα στεγάσουν τις ανάγκες του ΕΚΑΜΕ/ΑμΕΑ Αιγίου πραγματοποίησε σήμερα το πρωί ο δήμαρχος Αιγιαλείας Δημήτρης Καλογερόπουλος, συνοδευόμενος από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων Βασίλη Χριστόπουλο, τον διευθυντή της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Αιγιαλείας Λεωνίδα Καράμπελα και τον επιβλέποντα μηχανικό Ηλία Ντόκο, προκειμένου να ενημερωθούν εκ νέου από τους εκπροσώπους της εργολαβικής εταιρείας για την πορεία του έργου.

Ειδικότερα, στην ενημέρωση αναφέρθηκε πως οι εργασίες προχωρούν κανονικά έχοντας καλύψει το 55% του έργου (με 45% απορρόφηση του προϋπολογισμού), το οποίο προβλέπεται να παραδοθεί στα τέλη του 2022. Παράλληλα, έγινε συζήτηση και για τις εργασίες που ακολουθούν, ώστε να μην ξεφύγει η ολοκλήρωση του έργου από το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί.

Το έργο κατασκευάζεται σε ιδιόκτητο οικόπεδο, επιφανείας 7.021,11τ.μ., στην θέση Ροκά Αγίας Κυριακής Αιγίου (δίπλα στο 1ο ΓΕΛ Αιγίου) και περιλαμβάνονται δύο κτίρια:

1) Το Κέντρο Διημέρευσης – Ημερήσιας Φροντίδας, που θα είναι ισόγειο με κεραμοσκεπή, εμβαδού 1.198τ.μ. με υπόγειο και θα εξυπηρετεί έως 50 εκπαιδευόμενους. Θα περιλαμβάνει χώρους συγκέντρωσης, διοίκησης και περίθαλψης, εργαστήρια και βοηθητικούς χώρους, ενώ στο υπόγειο (ίδιου εμβαδού) θα υπάρχουν αποθήκες, παρασκευαστήρια, λεβητοστάσιο και μηχανοστάσιο.

2) Η Στέγη Υποστηριζόμενης Διαβίωσης, κτίριο ισόγειο με κεραμοσκεπή, εμβαδού 198τ.μ., στο οποίο θα εξυπηρετούνται 8 εκπαιδευόμενοι και θα περιλαμβάνει καθιστικό, τραπεζαρία, υπνοδωμάτια και βοηθητικούς χώρους.

 

Εκφώνηση πανηγυρικού λόγου στο πλαίσιο εορτασμού της Εθνικής Επετείου 1821 στη Δυτική Ελλάδα

Στο πλαίσιο εορτασμού της Εθνικής Επετείου «25η Μαρτίου 1821», η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας, διοργάνωσε διαδικτυακή εκδήλωση για την εκφώνηση του πανηγυρικού. Στην εκδήλωση πραγματοποίησε χαιρετισμό ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Δυτικής Ελλάδας Υποστράτηγος Απόστολος Μαρτζάκλης, ο οποίος δήλωσε μεταξύ άλλων: «Τιμούμε σήμερα την Εθνική Παλιγγενεσία, τιμούμε την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821. Είναι χρέος μας να ανατρέχουμε στους ηρωικούς προγόνους μας, που αφιέρωσαν τη ζωή τους, για να αναπνέουμε σήμερα εμείς, αέρα ελευθερίας. Είναι τιμή μας, να αποκαλούμαστε απόγονοι αυτών των ηρωικών μορφών, που αγωνίστηκαν για την ελευθερία και υποκλίθηκε μπροστά τους όλη η οικουμένη. Παράλληλα, δράττομαι της ευκαιρίας να ευχαριστήσω ακόμη μια φορά, τους αστυνομικούς της Δυτικής Ελλάδας, για την προσφορά τους στους πολίτες, όντας μαχόμενοι πάντα στην πρώτη γραμμή κατά της εγκληματικότητας, με τα αποτελέσματα και τις επιτυχίες να είναι ορατά σε πανελλαδικό επίπεδο, αλλά και για το υψηλό επίπεδο της εξυπηρέτησης που προσφέρουν στους πολίτες.
Χρόνια Πολλά, Ζήτω το Έθνος, Ζήτω η 25 Μαρτίου 1821»
Ο πανηγυρικός λόγος εκφωνήθηκε από τον Προϊστάμενο του Γραφείου Δημοσίων Σχέσεων και Ενημέρωσης Δημοσιογράφων Δυτικής Ελλάδας Αστυνόμο Β΄ Ιγνάτιο Τριανταφύλλου, ο οποίος ανέγνωσε, μεταξύ άλλων σε πρωτότυπο, αποσπάσματα της Προκήρυξης «Μάχου υπέρ πίστεως και Πατρίδος» του Αλέξανδρου Υψηλάντη, όπως δημοσιοποιήθηκε την 24η Φεβρουαρίου 1821, στο γενικόν στρατόπεδον του Ιασίου.
Την εκδήλωση παρακολούθησαν ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αχαΐας Ταξίαρχος Ιωάννης Κυριακόπουλος, ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αιτωλίας Αστυνομικός Διευθυντής Νικόλαος Νικολάου, ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ακαρνανίας Αστυνομικός Διευθυντής Δημήτριος Γαλαζούλας, ο Αναπληρωτής Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ηλείας Αστυνομικός Διευθυντής Ιωάννης Φράγκος, οι Βοηθοί τους, οι
Διευθυντές, οι Διοικητές, οι Υποδιοικητές και αντιπροσωπείες προσωπικού όλων των αστυνομικών υπηρεσιών της Δυτικής Ελλάδας.

Ενεργή συμμετοχή των Δήμων στα Αναπτυξιακά Προγράμματα, μετά από πρόταση της επιτροπής ΕΣΠΑ της ΚΕΔΕ με πρόεδρο τον Δήμαρχο Αιγιαλείας

Δημοσιεύτηκε στις 21 Μαρτίου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο Νόμος 4914/2022 «Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021–2027», που ουσιαστικά είναι ο νόμος για το ΕΣΠΑ 2021–2027 και αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό γεγονός το ότι σε αυτόν περιλαμβάνονται και συγκεκριμένες διατάξεις που αφορούν τη συμμετοχή των Δήμων και των συλλογικών οργάνων τους, δηλαδή της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) και των Περιφερειακών Ενώσεων Δήμων (ΠΕΔ), στην εξειδίκευση και στην εφαρμογή των Αναπτυξιακών Προγραμμάτων του νέου ΕΣΠΑ.

Τις διατάξεις αυτές πρότεινε η Επιτροπή ΕΣΠΑ της ΚΕΔΕ, με Πρόεδρο τον Δήμαρχο Αιγιαλείας Δημήτρη Καλογερόπουλο, τις υιοθέτησαν το Διοικητικό Συμβούλιο και ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ Δημήτρης Παπαστεργίου και ακολούθως αποτέλεσαν σχετική εισήγηση προς το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, που με τη σειρά του ενσωμάτωσε τις προτεινόμενες διατάξεις στο νομοσχέδιο που κατέθεσε στη Βουλή και που ψηφίστηκε την περασμένη εβδομάδα.

Συνοπτικά οι διατάξεις αυτές είναι οι ακόλουθες:

  • Συνεργασία της ΚΕΔΕ με την επιτελική δομή κάθε Υπουργείου για την αποτύπωση, ιεράρχηση και εξειδίκευση των αναγκών των Δήμων σε σχέση με τους τομείς πολιτικής του Υπουργείου (άρθρο 22, παρ. 2).
  • Η ΚΕΔΕ, με την επιστημονική και τεχνική υποστήριξη της Ελληνικής Εταιρείας Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (ΕΕΤΑΑ) και πόρους από την τεχνική βοήθεια, μπορεί να παρέχει συστηματική και οριζόντια υποστήριξη στους Δήμους και τους Ενδιάμεσους Φορείς που έχουν την ευθύνη υλοποίησης των Προγραμμάτων «Ολοκληρωμένων Χωρικών Επενδύσεων» (ΟΧΕ) και «Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης» (ΒΑΑ) (άρθρο 25, παρ. 6).
  • Η Τοπική Αυτοδιοίκηση συμμετέχει στη διαδικασία εξειδίκευσης των Προγραμμάτων του ΕΣΠΑ μέσω της υποβολής προτάσεων προς την αρμόδια κάθε φορά Διαχειριστική Αρχή και συγκεκριμένα η ΚΕΔΕ στην εξειδίκευση των Τομεακών Προγραμμάτων και οι ΠΕΔ στην εξειδίκευση των Περιφερειακών Προγραμμάτων (άρθρο 35, παρ. 3).
  • Η Ελληνική Εταιρία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (ΕΕΤΑΑ) ασκεί καθήκοντα δικαιούχου ενεργειών τεχνικής βοήθειας και καταρτίζει και εκτελεί προγράμματα ενεργειών τεχνικής βοήθειας των Δήμων στο πλαίσιο του Προγράμματος «Τεχνική Βοήθεια και Υποστήριξη Δικαιούχων» (άρθρο 43, παρ. 5).
  • Σε κάθε Περιφέρεια συγκροτείται Περιφερειακή Επιτροπή Αναπτυξιακού Σχεδιασμού (ΠΕΑΣ), η οποία αποτελείται από δύο εκπροσώπους της Περιφέρειας, δύο εκπροσώπους της ΠΕΔ και έναν εκπρόσωπο των αναπτυξιακών εταιρειών που ορίζεται με πρόταση της ΠΕΔ. Η ΠΕΑΣ διατυπώνει εισηγήσεις προς την Επιτροπή Παρακολούθησης σχετικά με τον προγραμματισμό των δράσεων και έργων τοπικής ανάπτυξης του Περιφερειακού Προγράμματος, τον συντονισμό τους με τις δράσεις και τα έργα των Τομεακών και λοιπών Προγραμμάτων που αφορούν στην Περιφέρεια και παρακολουθεί την υλοποίησή τους (άρθρο 64, παρ. 4).

Μετά από την ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη για τον ρόλο των Δήμων και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στη διαμόρφωση των αναπτυξιακών προγραμμάτων, ο δήμαρχος Αιγιαλείας και πρόεδρος της Επιτροπής ΕΣΠΑ της ΚΕΔΕ Δημήτρης Καλογερόπουλος δήλωσε σχετικά: «Η ενσωμάτωση των σχετικών διατάξεων στο νόμο για το νέο ΕΣΠΑ, αποτελεί μια σημαντική επιτυχία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, γιατί για πρώτη φορά μετά από 14 χρόνια σχετικών προσπαθειών η ΚΕΔΕ, με την υποστήριξη της Επιτροπής της ΚΕΔΕ -της οποίας έχω την τιμή να προεδρεύω- που είναι αρμόδια για τα θέματα των αναπτυξιακών προγραμμάτων και ιδίως των Προγραμμάτων του ΕΣΠΑ, πέτυχε να νομοθετηθεί ο ρόλος των Δήμων και των συλλογικών οργάνων τους. Έτσι, οι Δήμοι θα έχουν πλέον ενεργό και ουσιαστικό λόγο στον σχεδιασμό και στην αξιοποίηση έργων που αφορούν τους πολίτες και που θα οδηγήσουν τη χώρα μας στην επόμενη μέρα με θετική προοπτική».

 

Λαμπρά εγκαίνια για την έκθεση παραδοσιακών – λαϊκών οργάνων «Εύφωνες Μνήμες» στο Αρχοντικό Παναγιωτόπουλου

Τα εγκαίνια της έκθεσης παραδοσιακών-λαϊκών οργάνων από την Ελλάδα και τον κόσμο με τίτλο «Εύφωνες Μνήμες» πραγματοποιήθηκαν χθες το απόγευμα στο Αρχοντικό Παναγιωτόπουλου. Η έκθεση με καλλιτεχνικό και εκπαιδευτικό περιεχόμενο λαμβάνει χώρα στο πλαίσιο του εορτασμού 100 ετών από τη Μικρασιατική Καταστροφή και των 200 ετών από την Ελληνική Επανάσταση.

Η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Αιγιαλείας και ο Δήμος Αιγιαλείας παρουσίασαν μια ιδιαίτερη έκθεση για τον μουσικό πολιτισμό, που «κέρδισε» αμέσως τις εντυπώσεις και σίγουρα θα αποτελέσει σημείο πολιτιστικής αναφοράς και πόλο έλξης επισκεπτών.

Η συλλογή ανήκει στον συνθέτη Σάκη Παπαδημητρίου και περιλαμβάνει πάνω από 150 αντικείμενα, που καλύπτουν όλες τις κατηγορίες ελληνικών παραδοσιακών – λαϊκών μουσικών οργάνων (ταμπουράς, λαούτο, ούτι, μαντολίνο, λύρα, σαντούρι, κανονάκι, φλογέρα, σουραύλι, ζουρνάς, τσαμπούνα, γκάιντα, τουμπελέκι, νταούλι, ντέφι, κουδούνια, ζίλια, μαντολίνα, μπουζούκι, μπαγλαμάς, τζουράς) αλλά και παραδοσιακών οργάνων άλλων πολιτισμών. Η έκθεση φιλοξενεί επίσης μουσικά όργανα Αιγιαλέων οργανοπαικτών καθώς και κάποια ιστορικά όργανα της Φιλαρμονικής.

 

Μαρία Τσουκαλά (Πρόεδρος ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α.): «Στα τύμπανα του πολέμου η Αιγιάλεια απαντά με μουσικές ειρήνης»

«Δεν είναι μια οποιαδήποτε έκθεση. Θα αισθανθείτε περήφανοι γιατί θα δείτε μπροστά σας μία έκθεση παραδοσιακών οργάνων η οποία είναι εφάμιλλη οποιασδήποτε παρόμοιας έκθεσης στην Ελλάδα αλλά και της Ευρώπης», ανέφερε συγκινημένη στην ομιλία της η Πρόεδρος της ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α Μαρία Τσουκαλά, συνεχίζοντας λέγοντας: «Στους βάρβαρους αυτούς καιρούς που ζούμε ο Δήμος Αιγιάλειας με τους πνευματικούς ανθρώπους του απαντά δημιουργώντας… φωλιές πολιτισμού. Στα τύμπανα του πολέμου η Αιγιάλεια απαντά με μουσικές από όλο τον κόσμο και την Ελλάδα, απαντά με μουσικές ειρήνης. Ο Σάκης Παπαδημητρίου όχι μόνο μας παραχώρησε την περιουσία του, τα μουσικά του όργανα, μας παραχώρησε την καρδιά του, την ψυχή του, την αγάπη του για την μουσική, για την τέχνη και τον πολιτισμό. Αγκαλιάστε το Μουσείο, αγκαλιάστε τις δράσεις του».

 

Δημήτρης Καλογερόπουλος (Δήμαρχος Αιγιαλείας): «Εύχομαι τέτοιες προσπάθειες, έτσι όπως γίνονται από τη ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α, να βρουν μιμητές»

«Είναι πολύ σημαντικό ότι βρισκόμαστε σε αυτό το εμβληματικό κτίριο, για το οποίο δικαιολογημένα είμαστε υπερήφανοι», επεσήμανε ο Δήμαρχος Αιγιαλείας Δημήτρης Καλογερόπουλος, στην ομιλία του, συμπληρώνοντας επίσης τα εξής: «Με την ευκαιρία να ευχαριστήσω την Πρόεδρο, το Δ.Σ. της ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α και τους εργαζόμενους, γιατί έχουμε την δυνατότητα να το αξιοποιούμε. Εύχομαι τέτοιες προσπάθειες, έτσι όπως γίνονται από τη ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α, να βρουν μιμητές. Θέλω να συγχαρώ τους συντελεστές αυτής της έκθεσης και ιδιαίτερα την οικογένεια Παπαδημητρίου που αποτελεί φάρο και έχει προσφέρει πολλά και δημιουργικά στον τομέα του Πολιτισμού της πόλης μας και πρέπει να είμαστε υπερήφανοι που έχουμε τέτοιες προσωπικότητες που αναδεικνύουν την περιοχή μας».

 

Ανδρέας Φίλιας: «Μια αξιόλογη έκθεση που συνδυάζει τέχνη και ιστορία»

«Βρισκόμαστε σε μια διαφορετική έκθεση, μια αξιόλογη έκθεση που συνδυάζει τέχνη και ιστορία. Είναι μια από τις πιο σημαντικές που έχω πάει στα χρόνια που ασχολούμαι με τα κοινά και δεν θα μπορούσε άλλωστε να είναι διαφορετικά από τη στιγμή που είναι ο Σάκης Παπαδημητρίου. Πολλά συγχαρητήρια στο Δήμο Αιγιάλειας και σε όλους τους συντελεστές», τόνισε στον σύντομο χαιρετισμό του ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΔΕ Ανδρέας Φίλιας.

 

Σάκης Παπαδημητρίου: «Η συλλογή αυτή αποτελεί το υλικό αποθετήριο της μουσικής μου αναζήτησης»

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος και συγκινημένος που η συλλογή μου από χαρακτηριστικά και ιστορικά λαϊκά παραδοσιακά μουσικά όργανα από την Ελλάδα και τον κόσμο θα φιλοξενηθεί με πρωτοβουλία και διοργάνωση της ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α. στο Αρχοντικό Παναγιωτόπουλου στο Αίγιο», ανέφερε μεταξύ άλλων ο συνθέτης Σάκης Παπαδημητρίου, συμπληρώνοντας: «Όλη αυτή η έκθεση είναι στο πλαίσιο της προσπάθειας που κάνουμε να δώσουμε, κυρίως στη νέα γενιά, αυτά τα δώρα, γιατί η μουσική είναι δώρο. Η συλλογή αυτή αποτελεί το υλικό αποθετήριο της μουσικής μου αναζήτησης όλα αυτά τα χρόνια πάνω στα διαφορετικά ηχοχρώματα τις τεχνικές και ταυτόχρονα εκφραστικές δυνατότητες παραγωγής του ήχου με φυσικά όργανα. Γιατί τα μουσικά όργανα δεν είναι απλά αντικείμενα αλλά «σώματα» που παίρνουν ψυχή καθώς ενώνονται με την ψυχή του μουσικού που τα δαμάζει για να γίνουν στη συνέχεια το μέσον που θα ενώσει με την κοινή γλώσσα της μουσικής τις ψυχές όλου του κόσμου στις αξίες της ομορφιάς, της αγάπης και της ειρήνης».

Με θερμά λόγια για την έκθεση και τους συντελεστές της αναφέρθηκαν στους χαιρετισμούς τους η Αναστασία Γεωργάκη, καθηγήτρια και πρόεδρος στο τμήμα Μουσικών Σπουδών του ΕΚΠΑ, ο Αλέξανδρος Καψοκαβάδης, διδάκτωρ Εθνομουσικολογίας, διδάσκων στο Τμήμα Μουσικών του ΕΚΠΑ και μέλος των Polis Ensemble,  η Άσπα Παπαδημητρίου, Μουσικολόγος με μεταπτυχιακό στη μουσική κουλτούρα και επικοινωνία στο ΕΚΠΑ και μεταπτυχιακό στο Πανεπιστήμιο Goldsmiths του Λονδίνου (έχει και την επιστημονική επιμέλεια της Έκθεσης), καθώς και ο Πρωτοπρεσβύτερος π. Χρήστος Τσάκαλος που εκπροσώπησε τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας.

Τη βραδιά των εγκαινίων ξεχωριστό μουσικό χρώμα έδωσαν δεξιοτέχνες μουσικών παραδοσιακών οργάνων του μουσικού συνόλου Polis Ensemble, ενώ φιλικά συμμετείχε η Μαρίνα Σάττι με τις «Φωνές» της, την Αιγιώτισσα Έλενα Λεώνη και την Ερασμία Μαρκίδη.

Η Έκθεση θα συνοδευτεί από εκπαιδευτικές και καλλιτεχνικές δράσεις και θα διαρκέσει από τον Μάρτιο έως και τον Ιούνιο του 2022.

Στόχος της είναι να έρθουν οι επισκέπτες σε επαφή με τη μουσική παράδοσή τους, αλλά και με τον πολιτισμό και την κουλτούρα διαφορετικών λαών και παραδόσεων, μέσα από τη γνωριμία τους με μουσικά όργανα, τα οποία είναι ένα από τα βασικά εργαλεία απόδοσης της μουσικής όλων των λαών.

Τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και είχε ενταχθεί στις εκδηλώσεις για τα 200 χρόνια από την Επανάσταση και στη δράση «Τα άλλα όπλα του αγώνα – Από τον Θούριο του Ρήγα στον ταμπουρά του Μακρυγιάννη».

 

Ωράριο λειτουργίας έκθεσης

ΠΡΩΙΝΕΣ ΩΡΕΣ: 10:00 – 13:00:  Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή και Κυριακή

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΩΡΕΣ: 18:00 – 21:00: Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή και Κυριακή

«Μπαράζ» προβολών του αιγιώτικου ντοκιμαντέρ «Η απαρχή του ‘21» σε 12 τηλεοπτικούς σταθμούς της Ελλάδας και έναν ομογενειακό σταθμό στην Αγγλία!

Ο παραγωγός της επετειακής ταινίας – ντοκιμαντέρ «Η Μυστική Συνέλευση της Βοστίτσας» Βασίλης Γεωργαντάς, Αιγιώτης με Καλαβρυτινές ρίζες, με αφορμή την περίοδο των τιμητικών εορτασμών για την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου, κατόπιν συστηματικών επαφών με τους πιο αναγνωρισμένους τηλεοπτικούς περιφερειακούς σταθμούς της επικράτειας, ανακοινώνει και προτρέπει τους πολίτες του Δήμου Αιγιαλείας να κοινοποιήσουν προς όλες τις κατευθύνσεις το πρόγραμμα των τηλεοπτικών μεταδόσεων του μοναδικού αυτού έργου που θα προβάλλεται με μεγάλη πυκνότητα και σχεδόν ταυτόχρονα σε δεκατρείς σταθμούς.

Το πρωτόγνωρο αυτό γεγονός, ως επίτευγμα του κυριολεκτικού μπαράζ σε ελάχιστες ημέρες σε πολλούς σταθμούς που θα καλύψουν σχεδόν το σύνολο του τηλεοπτικό χάρτη της χώρας, προέκυψε από το έντονο ενδιαφέρον και τον ενθουσιασμό των ιδιοκτητών των καναλιών που έδειξαν πολύ μεγάλη προθυμία στο να φέρουν σε επαφή τους τηλεθεατές των περιοχών τους με την γνώση των πρωταγωνιστών του ένοπλου αγώνα των Ελλήνων, αφού φίλτραραν επιμελώς, διείδαν στο έργο την μοναδικότητά του και την αληθοφάνεια των σκηνών σε συνδυασμό με την τεχνική αρτιότητα και την σοβαρότητα των εξιστορουμένων.

Ένα αποτέλεσμα της συνέργειας και συνεργασίας των φορέων και της ιδιωτικής πρωτοβουλίας των Αιγιαλέων που αποτελεί πλέον καμάρι για τον τόπο και κατάθεση και μαρτυρία, ως συμβολή της περιοχής στο «Ταμείο τιμής» στα 200 χρόνια από το 1821.

Οι μεταδόσεις αυτές θα προβάλλουν την περιοχή της Αιγιάλειας, των Καλαβρύτων αλλά και της Πάτρας και θα υπηρετήσουν την ιστορική αλήθεια με κινηματογραφικό ύφος και ρεαλισμό που προσφέρουν στο έργο οι σύλλογοι της ιστορικής αναβίωσης που πρωταγωνίστησαν, με προεξάρχοντα τον τοπικό Σύλλογο ιστορικής αναβίωσης «Βοστίτσα 1821», με αναπαραστάσεις μαχών και σκηνές εποχής με τον οπλισμό και τις φορεσιές του ’21.

Εξάλλου η μοναδική μουσική υπόκρουση του Αιγιώτη Γιάννη Κριβέρη, που αποτελεί ένα επικό soundtrack, θα εξάψει τα ρίγη συγκινήσεως στον θεατή.

Προλογίζει ο πιο καταξιωμένος σκηνοθέτης του σύγχρονου ιστορικού κινηματογράφου Βασίλης Τσικάρας (ΕΞΟΔΟΣ 1826, Πολιορκία, Οperation Star, Πέντε, Η μάχη της Αράχωβας), στον οποίο οφείλεται και η έναρξη και ενδυνάμωση της ιστορικής αναβίωσης στο Αίγιο μέσω του παραρτήματος Ν. Ελλάδας του κινηματογραφικού οργανισμού «ΑΡΑΤΟΣ Ο ΣΟΛΕΥΣ» (Αratos films)  που ξεκίνησε από κοινού με τον παραγωγό του ντοκιμαντέρ το 2017.

Η γνώση με παραστατικό οπτικοακουστικό τρόπο των πρώτων επεισοδίων του 1821 που αποτελούν και την Απαρχή του επιτέλους θα γίνει κτήμα όλων των Ελλήνων.

Το συνολικό έργο διατίθεται και σε διπλό dvd διάρκειας 260 λεπτών στα κεντρικά βιβλιοπωλεία του Αιγίου, στις ιστορικές Μονές, στο αρχοντικό Παναγιωτόπουλου και στο Ιστορικό Λαογραφικό Μουσείο. Επίσης αποστέλλεται πανελλαδικά από τα βιβλιοπωλεία και τα ηλεκτρονικά καταστήματα των ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΠΕΛΑΣΓΟΣ, ΙΑΝΟΣ, ΧΡΙΣΤ. ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ Ο ΣΩΤΗΡ, ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΚΟΝΙΑ, ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΡΔΗΝ, GREEKMUSICSHOP.GRVIDEORAMA.GR.

Το πρόγραμμα των προβολών από Έβρο έως Κρήτη έχει ως εξής:
ΔΕΛΤΑ TV, Αλεξανδρούπολη
ΘΡΑΚΗ
σε δύο δίωρα επεισόδια
Παρασκευή 25 Μαρτίου 10.10μ.μ. πρώτο επεισόδιο
Σάββατο 26 Μαρτίου 10μ.μ. δεύτερο επεισόδιο

ΑTLAS TV, Θεσσαλονίκη
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
σε δύο δίωρα επεισόδια
Παρασκευή 25 Μαρτίου 10μ.μ. πρώτο επεισόδιο
Σάββατο 26 Μαρτίου 10μ.μ. δεύτερο επεισόδιο

WEST TV, Κοζάνη
Δυτική Μακεδονία
σε δύο δίωρα επεισόδια
Παρασκευή 25 Μαρτίου 8μ.μ. πρώτο επεισόδιο
Σάββατο 26 Μαρτίου 8μ.μ. δεύτερο επεισόδιο

AXEΛΩΟΣ TV, Αγρίνιο
Δυτική Ελλάδα – Ήπειρος
σε δύο δίωρα επεισόδια
Τετάρτη 23 Μαρτίου πρώτο επεισόδιο 7.15μ.μ.
Τετάρτη 30 Μαρτίου πρώτο επεισόδιο 7.15μ.μ.
Τετάρτη 6 Απριλίου πρώτο επεισόδιο 7.15μ.μ.
Τετάρτη 13 Απριλίου τέταρτο επεισόδιο 7.15μ.μ.

ΒΕST TV, Καλαμάτα
Πελοπόννησος
σε δύο δίωρα επεισόδια
Πέμπτη 24 Μαρτίου 10μ.μ.  πρώτο επεισόδιο
Παρασκευή 25 Μαρτίου 10μ.μ. δεύτερο επεισόδιο

AΡΤ TV
Αττική, Εύβοια, Αργοσαρωνικός, Β. Πελοπόννησος
σε τρία επεισόδια
Τρίτη 22 Μαρτίου 6μ.μ. πρώτο επεισόδιο
Παρασκευή 25 Μαρτίου δεύτερο επεισόδιο
Τρίτη 29 Μαρτίου 6μ.μ. πρώτο επεισόδιο

ΚΡΗΤΗ TV, Ηράκλειο
σε δύο δίωρα επεισόδια
Παρασκευή 25 Μαρτίου 10π.μ. πρώτο επεισόδιο
Σάββατο 26 Μαρτίου 10π.μ. δεύτερο επεισόδιο

RISE TV
Αττική, Εύβοια, Αργοσαρωνικός, Β. Πελοπόννησος
σε 4 ωριαία επεισόδια
Πέμπτη 24 Μαρτίου, Παρασκευή 25 Μαρτίου, Σάββατο 26 Μαρτίου, Κυριακή 27 Μαρτίου  9.30μ.μ.-10.30μ.μ.
και επανάληψη Παρασκευή 25 Μαρτίου, Σάββατο 26 Μαρτίου, Κυριακή 27 Μαρτίου, Δευτέρα 28 Μαρτίου στις 12 το μεσημέρι

SYROS TV, Ερμούπολη
ΚΥΚΛΑΔΕΣ
σε 4 ωριαία επεισόδια
Πέμπτη 24 Μαρτίου, Παρασκευή 25 Μαρτίου, Σάββατο 26 Μαρτίου, Κυριακή 27 Μαρτίου, στις 8μ.μ.

AIΓΑΙΟ TV
Σάμος, Ικαρία, Δωδεκάνησα
σε 4 ωριαία επεισόδια
Παρασκευή 18 Μαρτίου (προβλήθηκε)
Παρασκευή 25 Μαρτίου ώρα 5μ.μ.
Παρασκευή 1 Απριλίου ώρα 5μ.μ.
Παρασκευή 8 Απριλίου ώρα 5μ.μ.

ΗΕLLENIC TV, Λονδίνο
Το μόνο ελληνόφωνο ομογενειακό κανάλι στην Αγγλία
Πρώτο μέρος το Σάββατο 26 Μαρτίου στις 19.40 ώρα Αγγλίας και το δεύτερο μέρος την Δευτέρα 28 Μαρτίου στις 20.00 ώρα Αγγλίας.

ΔΙΚΤΥΟ TV, Σέρρες
Ανατολική Μακεδονία, ΒΑ Αιγαίο
σε δύο δίωρα επεισόδια
Πέμπτη 24 Μαρτίου 10μ.μ. πρώτο επεισόδιο
Παρασκευή 25 Μαρτίου 10μ.μ. δεύτερο επεισόδιο

ΛΥΧΝΟΣ TV, Πάτρα
Εκκλησιαστικός σταθμός
Πελοπόννησος
(Αναμένεται το πρόγραμμα)
Υπενθυμίζεται ότι ήδη έχει προηγηθεί η πρεμιέρα στο ΙΟΝΙΑΝ TV από τον Ιανουάριο έως τις αρχές Μαρτίου σε έξι μέρη.

 

Δημοτικός Κινηματογράφος «Απόλλων»: Συνεχίζει με «Ασθενοφόρο» και «Ταξίδι στ’ αστέρια» από Πέμπτη 24 Μαρτίου

0

Με δύο νέες ταινίες συνεχίζει ο Δημοτικός Κινηματογράφος «Απόλλων» από την Πέμπτη 24 Μαρτίου. Η συναρπαστική περιπέτεια «Ασθενοφόρο» με τον Τζέικ Γκίλενχαλ έρχεται για να ξεσηκώσει και μαζί της το «Ταξίδι στα αστέρια» με την ιστορία της οικογένειας Γιαννακόπουλου και την άρρηκτη σχέση της με τον Παναθηναϊκό. Επιστρέφει η Κινηματογραφική Λέσχη Αιγίου με την κλασική ταινία «Ο Χαφιές» με τον Ζαν Πολ Μπελμοντό, τη Δευτέρα 28 Μαρτίου στις 9:30μ.μ.

 

Ταξίδι στα Αστέρια

Το 1987 μια οικογένεια που λάτρευε τον Παναθηναϊκό, η οικογένεια Γιαννακόπουλου, πήρε την απόφαση να αναλάβει τα ηνία του μπασκετικού τμήματος ανδρών του Συλλόγου. Μια απόφαση που έμελλε να το οδηγήσει σε ένα ταξίδι στα Αστέρια. Από την ίδρυση του ανδρικού τμήματος το 1919, την πρώτη παρουσίαση της γυναικείας ομάδας το 1937, την αντιστασιακή δράση των αθλητών του στα χρόνια της Κατοχής, το πώς σώθηκαν από τους κατακτητές τα τρόπαια της ομάδας, το χτίσιμο του Κλειστού κάτω από τις εξέδρες του «Απόστολος Νικολαΐδης» και την ονοματοδοσία του ως «Τάφος του Ινδού». Την πρόκριση στους «4» του Κυπέλλου Κυπελλούχων, το ιστορικό βανάκι του Κώστα Μουρούζη μέχρι τη στιγμή – «σταθμό» στην ιστορία της ομάδας, την ανάληψη της διοίκησής της από την οικογένεια Γιαννακόπουλου, η οποία την έφερε στην κορυφή της Ευρώπης. Το υπέροχο αυτό ταξίδι με πολλές στιγμές γεμάτες κυρίως νίκες, ήττες, χαρές, λύπες, αλλά και έξι ευρωπαϊκά τρόπαια αποτυπώνεται μέσα από την κινηματογραφική αυτή ταινία που άλλοτε φέρνει κάτι από γέλιο και άλλοτε συγκίνηση και ανατριχίλα….

Σκηνοθεσία: Χρήστος Δήμας

Πρωταγωνιστούν: Δάνης Κατρανίδης, Θέμης Πάνου, Αργύρης Πανταζάρας, Γιώργος Γάλλος, Βαγγέλης Μουρίκης, Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, Κώστας Αποστολάκης, Τάσος Ιορδανίδης, Δάφνη Λαμπρογιάννη, Gilles Touchais, Μάρκος Λεζές, Νίκος Αρβανίτης, Ιωάννα Πηλιχού, Βαγγέλης Αλεξανδρής

Διάρκεια: 109 λεπτά

Κατάλληλη για όλους

https://www.youtube.com/watch?v=XOtK097CBQ8

 

Ασθενοφόρο

Στη διάρκεια μιας ημέρας στους δρόμους του Λος Άντζελες, τρεις ζωές θα αλλάξουν για πάντα. Σε αυτό το ιλιγγιώδες θρίλερ από τον σκηνοθέτη και παραγωγό Μάικλ Μπέι, ένας παρασημοφορημένος βετεράνος, ο Γουίλ, που είναι απελπισμένος να βρει χρήματα ώστε να καλύψει το κόστος της ιατρικής περίθαλψης της γυναίκας του, ζητά βοήθεια από το ένα πρόσωπο που ξέρει ότι δεν θα έπρεπε, τον θετό του αδερφό, Ντάνι. Πρόκειται για έναν χαρισματικό εγκληματία που θα του κάνει προσφορά για μια δουλειά: τη μεγαλύτερη ληστεία τραπεζών στην ιστορία του Λος Άντζελες, με λεία 32 εκατομμύρια δολάρια. Με την επιβίωση της συζύγου του να κρίνεται στο νήμα, ο Γουίλ δεν μπορεί να αρνηθεί την προσφορά. Όταν η απόδραση από την τράπεζα πηγαίνει εντυπωσιακά στραβά, τα απελπισμένα ετεροθαλή αδέλφια κλέβουν ένα ασθενοφόρο, στο οποίο επιβαίνει ένας τραυματισμένος αστυνομικός που είναι ετοιμοθάνατος και μια νοσοκόμα. Σε μια καταδίωξη υψηλής ταχύτητας που δεν σταματά ποτέ, ο Γουίλ και ο Ντάνι πρέπει να αποφύγουν τις αστυνομικές δυνάμεις, να κρατήσουν τους ομήρους ζωντανούς και με κάποιο τρόπο να προσπαθήσουν να μην σκοτώσουν ο ένας τον άλλον, στην πιο παρανοϊκή απόδραση που έχει συμβεί ποτέ στο Λος Άντζελες.

Σκηνοθεσία: Μάικλ Μπέι

Πρωταγωνιστούν: Τζέικ Γκίλενχαλ, Γιάγια Αμπντούλ-Ματίν ΙΙ, Ελίζα Γκονζάλεζ

Διάρκεια: 136 λεπτά

Κατάλληλη άνω των 15 ετών

https://www.youtube.com/watch?v=Tqj0ED3SBcw&ab_channel=VILLAGE

 

Ο Χαφιές

Ο περιβόητος διαρρήκτης και πρώην κατάδικος Μορίς Φογκέλ λίγο μετά την αποφυλάκισή του αποπειράται να πραγματοποιήσει μία ληστεία αλλά πέφτει θύμα προδοσίας. Την τελευταία στιγμή κατορθώνει να ξεφύγει από την αστυνομία που καραδοκεί και στο κατόπι ενορχηστρώνει ένα αδυσώπητο ανθρωποκυνηγητό για την ανακάλυψη του «χαφιέ».

Σκηνοθεσία: Ζαν Πιερ Μελβίλ

Πρωταγωνιστούν: Ζαν Πολ Μπελμοντό, Σερζ Ρετζιανί, Ζαν Ντεσαγί, Μισέλ Πικολί

Διάρκεια: 108 λεπτά

Κατάλληλη άνω των 12 ετών

https://www.youtube.com/watch?v=5NnxYnOWLWc&ab_channel=felixxxx999

 

Από την Πέμπτη 24 έως και την Κυριακή 27 Μαρτίου

6:45μ.μ.: Ασθενοφόρο (Ambulance)

9:30μ.μ.: Ταξίδι στα αστέρια

 

Τη Δευτέρα 28 Μαρτίου

6:45μ.μ.: Ασθενοφόρο (Ambulance)

9:30μ.μ.: O Χαφιές (Κινηματογραφική Λέσχη Αιγίου)

 

Από την Τρίτη 29 έως και την Τετάρτη 30 Μαρτίου

7:15μ.μ.: Ταξίδι στα Αστέρια

9:30μ.μ.: Ασθενοφόρο (Ambulance)

 

Υγειονομικά πρωτόκολλα

Σύμφωνα με τα ισχύοντα μέτρα, θα μπορείτε να εισέρχεστε με πιστοποιητικό εμβολιασμού (ισχύει 14 ημέρες από την ημερομηνία ολοκλήρωσης του εμβολιασμού) ή νόσησης (εκδίδεται 30 ημέρες μετά τον πρώτο θετικό έλεγχο και έχει ισχύ 180 ημέρες μετά από αυτόν). Παρέα με τα άνωθεν πιστοποιητικά θα πρέπει να προσκομίσετε και αστυνομική ταυτότητα, δίπλωμα, διαβατήριο ή οποιοδήποτε άλλο αποδεικτικό ταυτότητας, προκειμένου να διενεργείται έλεγχος ταυτοπροσωπίας. Οι ανωτέρω υποχρεώσεις καταλαμβάνουν όλους τους ενηλίκους. Οι ανήλικοι από 4 ετών μέχρι και 17 υποχρεούνται να προσκομίσουν δήλωση self test του τελευταίου 24ώρου. Τέλος, η χρήση της μάσκας είναι υποχρεωτική. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού και την αποφυγή του συνωστισμού, καλό θα ήταν οι θεατές να προσέρχονται στον χώρο του κινηματογράφου τουλάχιστον 20 λεπτά πριν την έναρξη της εκάστοτε προβολής.

 

Νεκτάριος Φαρμάκης από το Ντουμπάϊ: «Η Δυτική Ελλάδα είναι μία γη περιβαλλοντικού, ιστορικού, πολιτιστικού και ανθρωπογενούς πλούτου»

«Η Δυτική Ελλάδα είναι μια γη του πλούτου. Περιβαλλοντικού, ιστορικού, πολιτιστικού και πνευματικού πλούτου, αλλά και πλούτου ανθρώπων», τόνισε μεταξύ άλλων ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης, κατά τον χαιρετισμό του στην επίσημη παρουσίαση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας, στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης «Expo Dubai 2020», η οποία διεξάγεται αυτό το διάστημα (είχε αναβληθεί λόγω της πανδημίας) και στην οποία η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας έχει δυναμική συμμετοχή.

Ο κ. Φαρμάκης αναφέρθηκε στα ισχυρά πλεονεκτήματα της Δυτικής Ελλάδας, σημειώνοντας ότι παρά την πανδημία, η στρατηγική που έχει ακολουθηθεί τα τελευταία χρόνια αποσκοπεί σε μία ισχυρή παραγωγική ανάκαμψη, στην ενίσχυση της ήδη υπάρχουσας επιχειρηματικότητας και στην προσέλκυση νέων επενδύσεων, ενώ εστίασε στην ολοκλήρωση του επενδυτικού προφίλ, το οποίο αποτελεί έναν πληρέστατο «οδικό χάρτη» που περιγράφει ακόμα και 66 συγκεκριμένες επενδυτικές δυνατότητες στις τρεις Περιφερειακές Ενότητες της Δυτικής Ελλάδας

«Η Δυτική Ελλάδα είναι η σπονδυλική στήλη του δυτικού άξονα της Ελλάδας και η πύλη προς και από την Αδριατική και τη Δυτική Ευρώπη, παρέχοντας εξαιρετικές δυνατότητες μετακίνησης προϊόντων και εγκατάστασης εξαγωγικών επιχειρήσεων σε πολύ σημαντικές αγορές» τόνισε μεταξύ άλλων ο Περιφερειάρχης, που εστίασε επίσης στις μεταφορικές υποδομές αλλά και τις ιδανικές κλιματολογικές συνθήκες, σχεδόν για όλη τη διάρκεια του χρόνου

Επιπλέον, ο κ. Φαρμάκης αναφέρθηκε στις τουριστικές δυνατότητες της περιοχής, κάνοντας λόγο για μία «μοναδική εμπειρία που συνδυάζει πολλά χαρακτηριστικά» και συγκεκριμένα, την ιστορία και τον πολιτισμό με αφετηρία την Αρχαία Ολυμπία και το παγκόσμιο σύμβολο του Ολυμπιακού Ιδεώδους, την διαφορετικότητα της γεωμορφίας (μεγάλες ακτογραμμές αλλά και ορεινές περιοχές απαράμιλλης ομορφιάς), αλλά και την παραγωγή μοναδικών αγροτικών προϊόντων, σημειώνοντας πως οι εξαγωγές αυτών των προϊόντων καλύπτουν το 71% της εξαγωγικής δραστηριότητας της Δυτικής Ελλάδας.

«Το όραμά μας είναι μία Δυτική Ελλάδα της δυναμικής εξωστρέφειας με έντονη επιρροή στην Ευρώπη, κέντρο της τεχνολογίας και της δημιουργίας, κέντρο του Ολυμπισμού και του πολιτισμού, ισχυρός τουριστικός και επενδυτικός προορισμός. Και ανυπομονούμε να σας καλωσορίσουμε στη Δυτική Ελλάδα…» κατέληξε ο Περιφερειάρχης.

Κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας υπήρξε ενημέρωση από τον Αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Ανάπτυξης Θεόδωρο Βασιλόπουλο, σχετικά με τις δυνατότητες του πρωτογενούς τομέα στην περιοχή, ενώ ο προϊστάμενος Τμήματος Σχεδιασμού Τουριστικής Στρατηγικής της ΠΔΕ Δρ. Λαυρέντης Βασιλειάδης εστίασε στις τουριστικές δυνατότητες της Περιφέρειας.

Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο της συμμετοχής στην «Expo 2020», η αποστολή της ΠΔΕ επισκέφθηκε εμπορικές και παραγωγικές μονάδες στο Ντουμπάϊ που ειδικεύονται σε project αγροτοδιατροφής αλλά και νέων τεχνολογιών, όπως η ELITE AGRO Group που δραστηριοποιείται στη διαχείριση θερμοκηπίων, στο σχεδιασμό αγροτικών project μεγάλης κλίμακας, με ενδιαφέρον για εμπορικές συνεργασίες με επιχειρήσεις της Δυτικής Ελλάδας.

Παράλληλα, οι εκπρόσωποι των τοπικών επιχειρήσεων που μετέχουν στην αποστολή είχαν συναντήσεις Β2Β με εκπροσώπους επιχειρήσεων από την ευρύτερη περιοχή της Μ. Ανατολής και του Αραβικού κόσμου.

 

Γόνιμη συνεργασία δήμου Αιγιαλείας και ΕΡΓΟΣΕ για την προσβασιμότητα στο νέο σιδηροδρομικό σταθμό Αιγίου

Επίσκεψη στο Αίγιο πραγματοποίησε σήμερα το πρωί ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Βίνης, προκειμένου να συναντηθεί με το δήμαρχο Αιγιαλείας Δημήτρη Καλογερόπουλο για μια από κοινού αυτοψία και μίνι σύσκεψη με θέμα την προσβασιμότητα στον νέο σιδηροδρομικό σταθμό Αιγίου. Η κατ’ εξαίρεσιν επίσκεψη του κλιμακίου της ΕΡΓΟΣΕ αποκτά ιδιαίτερη σημασία, καθώς δείχνει το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της εταιρείας για τη λειτουργικότητα του σιδηροδρομικού σταθμού στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της.

Μετά από επαφές του Ανδρέα Αθανασόπουλου, ειδικού συμβούλου του δημάρχου σε θέματα τεχνικών έργων, ο κ. Βίνης συνοδευόμενος από υψηλόβαθμα στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ, ήρθε να διαπιστώσει ιδίοις όμμασι την κατάσταση που επικρατεί σε όλες τις οδούς πρόσβασης στον σταθμό, που αντιμετωπίζουν σειρά προβλημάτων τα οποία χρήζουν άμεσης αποκατάστασης, με κυριότερα τα ζητήματα απαλλοτριώσεων συγκεκριμένων ιδιοκτησιών. Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, ο δήμαρχος και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Βασίλης Χριστόπουλος ενημερώθηκαν πως η ΕΡΓΟΣΕ έχει ήδη αποστείλει σχετικά έγγραφα στο Δήμο, στο Δασαρχείο και στην Κτηματική Υπηρεσία σχετικά με τις απαραίτητες διαδικασίες για τις απαλλοτριώσεις, που θα βελτιώσουν τις οδούς πρόσβασης, ζητώντας από τον Δήμο να συνδράμει στην αμεσότητα των απαντήσεων για να μη χαθεί πολύτιμος χρόνος. Παράλληλα, εκ μέρους του Δήμου ζητήθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ να γίνει σύντομα ασφαλτόστρωση σε τμήμα ήδη υπάρχοντος χωματόδρομου ώστε να μην αντιμετωπίζουν προβλήματα τα οχήματα που κατευθύνονται από και προς τον σταθμό.

Επί τάπητος τέθηκε και η στασιμότητα στο έργο της αποχέτευσης ομβρίων υδάτων στην περιοχή του Ελαιώνα, με τους αρμοδίους της ΕΡΓΟΣΕ να αναφέρουν πως σύντομα θα υπάρξει επανεκκίνηση των εργασιών και ολοκλήρωση του σημαντικού αυτού έργου.

«Δεν σταματάμε τις επαφές και τις παρεμβάσεις ώστε να δώσουμε λύσεις σε κάθε μικρό ή μεγάλο πρόβλημα που αφορά στην καθημερινότητα των δημοτών μας. Είμαστε πάντα σε εγρήγορση, με ιδέες και προτάσεις και κυρίως με καίριες κινήσεις, σχεδιάζοντας το μέλλον του Δήμου μας», σημειώνει σε δηλώσεις του ο κ. Καλογερόπουλος.

 

Εντυπωσιακές επιδόσεις από τους δρομείς τού Αθηνόδωρου στον 10ο Ημιμαραθώνιο Αθήνας

Με πολύ καλές επιδόσεις επέστρεψε από την Αθήνα, όπου διεξήχθη την Κυριακή ο 10ος ημιμαραθώνιος, η αποστολή του Αθλητικού Συλλόγου «Αθηνόδωρος ο Αιγιεύς»! Πιο συγκεκριμένα, η Βηθλεέμ (Έμη) Σαπίου εντυπωσίασε, καθώς με επίδοση 1.27.36 τερμάτισε μέσα στην πρώτη δεκάδα των γυναικών, ενώ ήταν 2η στην ηλικιακή της κατηγορία. Εξαιρετική εμφάνιση όμως πραγματοποίησαν και οι υπόλοιποι συμμετέχοντες δρομείς του αιγιώτικου συλλόγου. Ο Δημήτρης Τασσόπουλος, πάντα σταθερός σε υψηλές επιδόσεις, κατέκτησε την 6η θέση στην ηλικιακή του κατηγορία με χρόνο 1.17.51, ο Διονύσης Παπαηλιόπουλος ήταν 10ος στην ηλικιακή του κατηγορία με πολύ καλή επίδοση (1.30.19) και ο Ηλίας Θεοφυλακτόπουλος 54ος στην ηλικιακή του κατηγορία με επίδοση 1.44.46.