Κυκλοφόρησε το πόνημα του Μητροπολίτη κ. Ιερωνύμου για τον Όσιο Χριστοφόρο τον Παπουλάκο

Η Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας ανακοινώνει ότι εκδόθηκε και έχει ήδη τεθεί σε κυκλοφορία το πόνημα του Μητροπολίτου κ. Ιερωνύμου με τίτλο «Ὅσιος Χριστοφόρος ὁ Παπουλάκος: Τό “νεόφωτον πύρσευμα” τῆς Ὀρθοδοξίας».

Ο κ. Ιερώνυμος, μετά τις εκκλησιαστικώς προβλεπόμενες ενέργειές του προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος για την αγιοκατάταξη του Χριστοφόρου Παναγιωτόπουλου, του επικληθέντος Παπουλάκου, και την αναγραφή του Οσίου στις αγιολογικές δέλτους της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας υπό του Οικουμενικού Πατριαρχείου, επιδόθηκε με ιερό ζήλο στη συγγραφή και έκδοση του συγκεκριμένου βιβλίου.

Πρόκειται περί ενός ψυχωφελούς πνευματικού έργου, στο οποίο παρουσιάζεται αδρομερώς η θεοφιλής βιοτή και το έργο του Οσίου Χριστοφόρου του Παπουλάκου, ο οποίος σε καιρούς χαλεπούς (μετά την απελευθέρωση του Έθνους) εργάστηκε με ευαγγελικό ζήλο, βαθιά προσήλωση στην ελληνορθόδοξη παράδοση και πνεύμα θυσιαστικό για την πνευματική οικοδομή και την ενίσχυση του γνησίου θρησκευτικού φρονήματος των αδελφών και συμπατριωτών του.

Το πόνημα διακρίνεται για την απλότητα και αλήθεια του λόγου αλλά και για την ιστορική τεκμηρίωση των γραφομένων μέσα από ιστορικές πηγές και μαρτυρίες.

Το βιβλίο, το οποίο ο Σεβασμιώτατος αφιερώνει στον Επίτιμο Γενικό Αρχιερατικό Επίτροπο της Ιεράς Μητροπόλεως π. Ιωάννη Πετρόπουλο, διατίθεται στο Βιβλιοπωλείο «Βιβλίο και Εικόνα» (οδός Ερμού 21 στο Αίγιο – τηλ. 26910 29333) καθώς και στο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) της Ιεράς Μητροπόλεως, έναντι της συμβολικής τιμής των 6 ευρώ.

 

«Νικηταράς ο Τουρκοφάγος» σήμερα στη ΓΕΧΑ Αιγίου

Θεατρική παράσταση – αφιέρωμα με θέμα «Νικηταράς ο Τουρκοφάγος» θα πραγματοποιηθεί σήμερα, Σάββατο 29 Μαρτίου, στη ΓΕΧΑ Αιγίου (Ανδρονοπούλου 26).

Η παράσταση, που έχει οριστεί να ξεκινήσει στις 6μ.μ., θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων της ΓΕΧΑ, με την ευκαιρία του εορτασμού της εθνικής επετείου της 25ης Μαρτίου.

Ανοιχτή σήμερα η Κοινωνική Ιματιοθήκη στο Αίγιο

Η Ιερά Μητρόπολη σε συνεργασία με την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Αιγιαλείας ενημερώνει ότι σήμερα, Πέμπτη 27 Μαρτίου, από τις 4.30μ.μ. έως τις 6μ.μ. η Κοινωνική Ιματιοθήκη, που βρίσκεται επί των οδών Μητροπόλεως και Μελετοπούλων, θα είναι ανοικτή για διανομή και παραλαβή ειδών ρουχισμού και λευκών ειδών σε όσους έχουν ανάγκη. Σημειώνεται ότι τα ανωτέρω είδη θα πρέπει να είναι καθαρά και σε πολύ καλή κατάσταση.

Υπεύθυνη Ιματιοθήκης είναι η Ντία Παναγοπούλου (τηλ. 6942 982430).

 

 

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα ο φετινός εορτασμός του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και της Εθνικής Επετείου στην Ιερά Μονή Αγίας Λαύρας

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα τιμήθηκε και φέτος η διπλή Εορτή της Ορθοδοξίας και του Γένους μας, η μεγάλη Θεομητορική Εορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και η Εθνική Επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821, στην Ιστορική Ιερά Μονή Αγίας Λαύρας, το ιερό αυτό τοπόσημο της Εθνεγερσίας, απ’ όπου ξεκίνησε ο αγώνας για την Ελευθερία του Γένους.

Ο επετειακός εορτασμός της Εθνικής μας Παλιγγενεσίας άρχισε με την τέλεση Πανηγυρικής Θείας Λειτουργίας στο Καθολικό της Ιεράς Μονής, στον ιερό αυτό χώρο, όπου ευλογήθηκε το λάβαρο της Επανάστασης, συνιερουργούντων του Μητροπολίτου Φιλιππουπόλεως κ. Νικολάου (εκ του Πατριαρχείου Βουλγαρίας), του κ. Ιερωνύμου, των Μητροπολιτών Άρτης κ. Καλλινίκου και Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου κ. Ιεροθέου, και του Επισκόπου Κερνίτσης κ. Χρυσάνθου, παρουσία του Δημάρχου Καλαβρύτων Θανάση Παπαδόπουλου, των τοπικών Αρχών, εκπροσώπων των Σωμάτων Ασφαλείας, Συλλόγων και πλήθους χριστιανών.

Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας τελέστηκε επιμνημόσυνη δέηση για τους Ήρωες του 1821, με κατάθεση στεφάνων από τις Αρχές και Φορείς, τήρηση ενός λεπτού σιγής και ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου από τη Φιλαρμονική του Δήμου Καλαβρύτων.

Κατόπιν τελέστηκε Δοξολογία στον προαύλιο χώρο της Ιεράς Μονής, με έντονο θρησκευτικό και εθνικό χαρακτήρα, ενώ ακολούθησε εμπνευσμένη επετειακή ομιλία από τον Μιχάλη Φεφέ, Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, ο οποίος ανέλυσε τη σημασία της Εθνεγερσίας και την πνευματική και ιστορική παρακαταθήκη που φέρει ο τόπος των Καλαβρύτων.

Ιδιαίτερη συγκίνηση προκάλεσε η αναπαράσταση της ορκωμοσίας των Αγωνιστών και της κήρυξης της Επανάστασης από τον Θεατρικό Όμιλο Καλαβρύτων «Πάνος Μίχος», ο οποίος με ζωντάνια και σεβασμό αναβίωσε τα ιστορικά γεγονότα, ανασύροντας από τη συλλογική μνήμη σκηνές που σφράγισαν την πορεία του Έθνους.

Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη στρατιωτική παρέλαση, ενώ η ημέρα κορυφώθηκε με την παρουσίαση ελληνικών παραδοσιακών χορών από τα χορευτικά τμήματα του Πολιτιστικού Συλλόγου Σκεπαστού, τα οποία διατηρούν και αναδεικνύουν υποδειγματικώς την ελληνική παράδοση.

Η Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, διά του Μητροπολίτου κ. Ιερωνύμου, ευχαριστεί θερμώς τους Αρχιερείς που τίμησαν με την παρουσία τους τις εν λόγω λατρευτικές και εορταστικές συνάξεις και εκδηλώσεις, τον Ηγούμενο της Ιεράς Μονής Αγίας Λαύρας π. Ευσέβιο και την περί αυτόν Αδελφότητα για τη συμβολή τους στην επιτυχή έκβαση των επετειακών εκδηλώσεων που έλαβαν χώρα στην Ιερά Μονή, τον Δήμαρχο Καλαβρύτων Αθανάσιο Παπαδόπουλο και εν γένει τις τοπικές Αρχές για την πολύτιμη αρωγή τους, όλους τους συντελεστές, τον εκλεκτό ομιλητή της εκδηλώσεως Μιχάλη Φεφέ, αλλά και τον ευσεβή κλήρο και τον ευλαβή λαό για την ένθερμη παρουσία και συμμετοχή τους.

Η μνήμη των Ηρώων του 1821 ας παραμείνει ζωντανή, ακατάλυτη και πηγή έμπνευσης για κάθε γενιά Ελλήνων!

Η Υπέρμαχος Στρατηγός Υπεραγία Θεοτόκος ας σκεπάζει το Γένος μας με τη Χάρη και τη Μεσιτεία Της!

 

ΤΡΑΜΠΟΛΙΝΟ: Τρία χρυσά και ένα αργυρό μετάλλιο για τη Φιλαθλητική Λέσχη Αιγίου

Για άλλη μια φορά παρούσα, με πολύ μεγάλη επιτυχία, ήταν η Φιλαθλητική Λέσχη Αιγίου στο Περιφερειακό Αγώνα Τραμπολίνο 1-4 Επιπέδων, Γ’ Περιφέρειας.

Οι αγώνες διεξήχθησαν στην Πάτρα, στο Δημοτικό Γυμναστήριο Ροϊτίκων, το Σάββατο 15 Μαρτίου και η αιγιώτικη ομάδα τραμπολίνο συμμετείχε με τέσσερις αθλήτριες κατακτώντας 4 μετάλλια, 3 χρυσά και ένα ασημένιο!

Πρώτο επίπεδο, την 1η θέση και το χρυσό μετάλλιο στην κατηγορία νεανίδων πήρε η Μάρθα Παπαγεωργίου.

Πρώτο επίπεδο, κορασίδων, 1η θέση και χρυσό μετάλλιο η Ευαγγελία Παπακανέλλου και 2η θέση και αργυρό μετάλλιο η Γεωργία Παπαγεωργίου.

Τέταρτο επίπεδο κορασίδων, 1η θέση και χρυσό μετάλλιο η Χριστίνα Καζαντζίδη από την Ακράτα!

 

ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΑΙΓΙΟΥ: «Λύγισε» στο τέλος από την πρωτοπόρο Α.Ε. Βαρθολομιού (74-78)

Με πολύ κόσμο στην κερκίδα, εντυπωσιακή ατμόσφαιρα, ένταση και μία ολιγόλεπτη διακοπή στη δεύτερη περίοδο ολοκληρώθηκε στο κλειστό του Αιγίου το ντέρμπι της 21ης αγωνιστικής ανάμεσα στον Κεραυνό και την πρωτοπόρο ΑΕ Βαρθολομιού. Οι φιλοξενούμενοι επικράτησαν τελικά 78-74 παραμένοντας στην κορυφή έχοντας ως κορυφαίους τους πολύπειρους Νοέα και Κορακιανίτη που πέτυχαν τους 45 από τους 78 πόντους της ομάδας τους.

Ο Κεραυνός έπαιξε με σημαντικές ελλείψεις στην περιφέρεια (Βανδώρος, Αργυρόπουλος) και ουσιαστικά χωρίς πλέι μέικερ, με το δίμετρο Νίκο Παπαδόπουλο να αναλαμβάνει αυτό το ρόλο και να κάνει μεγάλο ματς παραμένοντας στο παρκέ μέχρι το τέλος παρότι είχε 4 φάουλ από το 28΄. Ο 19χρονος φόργουορντ που ήρθε δανεικός τον Ιανουάριο από τον Προμηθέα 2014 είναι σταθερά από τους καλύτερους του Κεραυνού στα ματς που έχει παίξει, αλλά αυτή ήταν η κορυφαία εμφάνισή του φτάνοντας τους 28 πόντους και σκοράροντας με όλους τους τρόπους προσφέροντας και θέαμα με εντυπωσιακά καλάθια. Εξαιρετικός από τον Κεραυνό ήταν και ο Καλογιάννης ανεβάζοντας κατακόρυφα την απόδοσή του στο β΄ ημίχρονο. Από τους νικητές εκτός των Νοέα – Κορακιανίτη ξεχώρισε και ο Συνετός, ενώ καθοριστικός στο τέλος με 5 συνεχόμενους πόντους ήταν ο Ντούλες.

 

Τα 10λεπτα: 18-20, 15-17, 21-20, 20-21

ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΑΙΓΙΟΥ (Καραγιάννης): Καλογιάννης 15 (3), Μπούρας 9, Νάτσκος 4, Σπηλιόπουλος 8 (1), Χριστοδουλόπουλος 2, Κοροβέσης 5 (1), Ζαβέρδας 3 (1), Παπαδόπουλος 28 (2)

ΑΕ ΒΑΡΘΟΛΟΜΙΟΥ (Καρύδας): Μπεκρής 6, Ντούλες 9 (1), Νοέας 27, Κορακιανίτης 18 (4), Τόκας 2, Δίπλαρος 4, Καστελιώτης, Συνετός 12 (2)

 

Τα αποτελέσματα της 21ης αγωνιστικής

Πυρσός-Απολλωνιάδα 72-82
Νέοι Γλαύκου-ΕΑΠ 53-67
Ανδραβίδα-Αραχωβίτικα 72-55
Κεραυνός-Βαρθολομιό 74-78
Ολυμπιάδα-Τρίτων 97-54
Δύμη-Ροϊτικα 65-83
Διαγόρας-Αγυιά 74-67

 

Βαθμολογία (σε 21 αγώνες)

ΑΕ Βαρθολομιού 41

ΑΕ Ροϊτίκων 40

ΑΟ Δύμης 36

Κεραυνός  35

Ολυμπιάδα 35

Αραχωβίτικα 34

ΣΕΦΑ Ανδραβίδας 33

Απολλωνιάδα  33

—————————

ΕΑΠ  28

—————————

Νέοι Γλαύκου 27

Τρίτων 26

ΑΕ Αγυιάς 26

Διαγόρας  26

—————————

Πυρσός  21

 

Επόμενη αγωνιστική (31/3)

Απολλωνιάδα-Διαγόρας

Βαρθολομιό-Νέοι Γλαύκου

ΕΑΠ-Ανδραβίδα

Αραχωβίτικα/Ακταίο-Πυρσός

Τρίτων-Κεραυνός

Ροϊτικα-Ολυμπιάδα

Αγυιά-Δύμη

 

Επίσκεψη αντιπροσωπείας της Ομοσπονδίας Συλλόγων Αιγιαλείας στον Αντιπεριφερειάρχη Αχαΐας Φωκίωνα Ζαΐμη

Την περασμένη Τρίτη πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη Αχαΐας Φωκίωνα Ζαΐμη συνάντηση με αντιπροσωπεία της Ομοσπονδίας Συλλόγων Αιγιαλείας. Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Σταύρος Καραδημητρόπουλος, ο Γενικός Γραμματέας Νίκος Παπαδόπουλος και ο Έφορος για θέματα Πολιτιστικών Σωματείων Χάρης Γιαννόπουλος.

Οι εκπρόσωποι της Ομοσπονδίας ενημέρωσαν τον κ. Ζαΐμη για τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες που αναπτύσσει η Ομοσπονδία, εστιάζοντας ιδιαίτερα στην ενίσχυση και προώθηση του πολιτιστικού έργου της περιοχής.

Ένα από τα βασικά θέματα που συζητήθηκαν ήταν το Forum Πολιτισμού, το οποίο ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια με την υποστήριξη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του κ. Ζαΐμη προσωπικά, ο οποίος υπήρξε και συνεχίζει να είναι αρωγός και υποστηρικτής της Ομοσπονδίας και των πολιτιστικών σωματείων της περιοχής.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης οι συμμετέχοντες αντάλλαξαν ιδέες και προτάσεις για την ενίσχυση και εξέλιξη του φετινού Forum Πολιτισμού, με στόχο τη διεύρυνση των δράσεων και τη μεγαλύτερη συμμετοχή των τοπικών πολιτιστικών φορέων.

Ο κ. Ζαΐμης επανέλαβε τη δέσμευσή του να συνεχίσει να υποστηρίζει τις πολιτιστικές πρωτοβουλίες και να ενισχύει τη συνεργασία με την Ομοσπονδία, προκειμένου να ενδυναμωθεί ο πολιτιστικός ιστός της Αιγιαλείας και να αναδειχθεί η πολιτιστική της κληρονομιά.

 

ΜΠΑΣΚΕΤ(ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΕΜΕΝΗΣ): Ήττα 57-76 από Γλαύκο/Έσπερο και με μειονέκτημα έδρας απέναντι στη Σαρωνίδα

Ο Αστέρας Τέμενης ολοκλήρωσε την κανονική περίοδο με ήττα 57-76 από την πανίσχυρη Ένωση Γλαύκου/Εσπέρου στο κλειστό γυμναστήριο Αιγίου και θα αντιμετωπίσει το Ν.Ο. Σαρωνίδας στη διαδικασία των πλέι άουτ παραμονής στον τρίτο όμιλο της Νational League 2.

Η ομάδα της Αττικής θα έχει το πλεονέκτημα έδρας στη σειρά και η ομάδα που θα φτάσει πρώτη στις δύο νίκες θα παραμείνει στην κατηγορία. Στο άλλο ζευγάρι θα αναμετρηθούν Πήγασος Θυρέας – Γαλήνη με τους δύο ηττημένους να ακολουθούν Νικόπολη Πρέβεζας και Καλαμάτα στα τοπικά πρωταθλήματα.

Το πλεονέκτημα έδρας πάντως μπορεί να σημαίνει πολλά, μπορεί όμως και τίποτα. Για του λόγου το αληθές, στην κανονική περίοδο η Τέμενη έχασε στο Αίγιο από τη Σαρωνίδα στον πόντο και νίκησε και μάλιστα άνετα με διψήφια διαφορά εκτός έδρας.

 

Δεκάλεπτα: 12-20, 11-15, 17-25, 17-16

Αστέρας Τέμενης B.C (Μπερδέσης): Καρλής 15(1), Κούτρας 11(3), Βουρνάς 13(2), Μανωλάκης 11, Σταθακόπουλος 2, Χριστόπουλος, Ιατρόπουλος, Σκάνδαλος 5, Κανελλάκης

Γλαύκος/Έσπερος (Ρουμελιώτης): Γκάτζο 17(1), Καφέζας 20(4), Κογιώνης 7, Μπαζίνας 3, Αδαμόπουλος 3, Γκαβασιάδης 6, Τζοκιτς 13, Γκάτζιος, Ρουμελιώτης 1, Νεόφυτος

 

Τα ζευγάρια των πλέι οφ

Η Παναχαϊκή τερμάτισε τελικά στην 4η θέση και θα αντιμετωπίσει στα πλέι οφ με πλεονέκτημα έδρας τον Κρόνο Αγίου Δημητρίου και ο 3ος ΓΣ Γαργαλιάνων την 6η Αχαγιά 82. Οι δύο πρώτοι της τελικής κατάταξης (Γλαύκος/Έσπερος και Δόξα Πύρρου Άρτας) θα μπουν στη 2η φάση αντιμετωπίζοντας τους νικητές των δύο παραπάνω ζευγαριών. Δύο ομάδες θα περάσουν στον τελικό και ο νικητής (στις 2 νίκες πάντα) θα ανέβει στη Νational League, με τον πρωτοπόρο Γλαύκο/Έσπερο να έχει το απόλυτο πλεονέκτημα έδρας μέχρι το τέλος.

 

Τα αποτελέσματα της τελευταίας αγωνιστικής

Αστέρας Τέμενης – Ένωση Γλαύκος/Έσπερος 57-76
Παναχαϊκή – Γαλήνη 78-59
Κρόνος Αγ. Δημητρίου – Αχαγιά ‘82 81-92
Νικόπολη Πρέβεζας – Καλαμάτα ‘80 20-0 α.α.
Σαρωνίδα – Γαργαλιάνοι 87-90

Δόξα Πύρρου Άρτας – Πήγασος Θυρέας 79-65

Τελική  βαθμολογία (σε 22 αγώνες)

ΑΕ Γλαύκου Εσπέρου 20-2 42
Δόξα Πύρρου Άρτας 17-5 39
——————————————

ΓΣ Γαργαλιάνων 16-6 38

Παναχαϊκή 14-8 36

ΓΣ Κρόνος Αγ. Δημητρίου 13-9 35

Αχαγιά 82 11-11 33

——————————————-

Πήγασος ΑΟ Θυρέας 10-12 32

ΝΟ Σαρωνίδας 10-12 32

Αστέρας Τεμένης 9-13 31

Γαλήνη 5-17 27

——————————————
ΣΚ Νικόπολη Πρέβεζας 5-16 26
ΑΟ Καλαμάτα 2-21 22

 

ΒΟΛΕΪ/PRE LEAGUE: Ήττα 3-1 σετ στη Φλώρινα για τον Α.Ο. Αιγιαλέων

0

Με το «αριστερό» ήταν η πρεμιέρα στα πλέι άουτ της Pre League ανδρών για τον Α.Ο. Αιγιαλέων καθώς ηττήθηκε με 3-1 σετ στη Φλώρινα από τον τοπικό Ήφαιστο. Την ίδια ώρα η Αρμενική επιβλήθηκε στον Πειραιά με 3-0 σετ της ΧΑΝΘ  και οι νικητές χρειάζονται άλλη μία νίκη για να κερδίσουν τη θέση τους στην Pre League της επόμενης αγωνιστικής περιόδου, ενώ σε περίπτωση νίκης των ηττημένων θα υπάρξει και τρίτος αγώνας.

Ο Α.Ο. Αιγιαλέων έχει πάντως δικαιολογημένα παράπονα από τη διαιτησία σε καθοριστικό σημείο του τέταρτου σετ. Με το σκορ ισόπαλο 16-16, με τις αποφάσεις τους «χάρισαν» τρεις πόντους στους γηπεδούχους που βρέθηκαν μπροστά με 19-16 προκαλώντας τις έντονες διαμαρτυρίες των παικτών της αιγιώτικης ομάδας. Σε αυτό το σημείο ουσιαστικά κρίθηκε το σετ και το παιχνίδι.

Τα σετ: 25-17, 23-25, 25-19, 25-20.

 

ΜΠΑΣΚΕΤ(ΑΚΡΑΤΑ): Ήττα χωρίς κόστος από τον Αιγέα με 65-55

Η Ακράτα γνώρισε την ήττα στη Γαστούνη από τον Αιγέα με 65-55 αλλά διατήρησε τη διαφορά των τριών βαθμών από τη γραμμή του υποβιβασμού μετά την ήττα και του Αχαϊκού, τέσσερις αγωνιστικές πριν την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος της Α2 ΕΣΚΑ-Η. Η ομάδα της ανατολικής Αιγιάλειας ουσιαστικά έχει ξεφύγει από κάθε κίνδυνο και στα ματς που απομένουν θα προσπαθήσει να καταλάβει μία όσο το δυνατόν υψηλότερη θέση στην τελική βαθμολογία.

Ο αγώνας ήταν ντέρμπι για 35 λεπτά, αλλά στο τέλος οι γηπεδούχοι ξέφυγαν και έφτασαν στη νίκη με 65-55.

 

Τα 10λεπτα: 20-21, 15-12, 14-13, 16-9

ΑΙΓΕΑΣ (Τεκερλέκης): Γιατράς 21 (3), Αγραπιδάκης 8, Παρασκευόπουλος 8 (2), Ράλλης 15 (1), Κορδοπάτης 4, Σούπουλι 3, Μαρίνος 4, Καραγιάννης, Μσνουσιάδης 2

ΑΚΡΑΤΑ (Χριστόπουλος): Χριστόπουλος 16 (2), Κατωπόδης 18, Βασιλακόπουλος 4, Σπυράκος 14, Βασιλάτος 3 (1), Γκιούσκα, Καράι, Τζαβέλλας

 

Τα αποτελέσματα της 22ης αγωνιστικής

Σοπωτό- Πήγασος 53-55

Σκαγιοπούλειο – ΕΣ Ιτεών 69-67

Αιγέας – Ακράτα 65-55

Αχαϊκός – ΠΑΣ Ναυπάκτου 49-51

Νίκη – Σείριος 74-71

 

Βαθμολογία (σε 22 αγώνες)

ΠΑΣ Ναυπάκτου 42

—————————

Κεφαλληνιακός 40

Ηρακλής Πύργου 37

Υπερίων 37

Σείριος 37

——————————

Σκαγιοπούλειο 33

Νίκη 32

Αιγέας 31

Ακράτα 30

Προφήτης Ηλίας 29

Σοπωτό 28

———————————-

Αχαϊκός 27

Πήγασος 27

ΕΣ Ιτεών 26

(Εκκρεμούν τα ματς Υπερίων-Κεφαλληνιακός και Ηρακλής Πύργου-Προφήτης Ηλίας (23/3).

 

Επόμενη αγωνιστική

Ακράτα – Υπερίων

Κεφαλληνιακός – Σοπωτό

ΕΣ Ιτεών – Πήγασος

ΠΑΣ Ναυπάκτου – Αιγέας

Σείριος – Αχαϊκός

Προφήτης Ηλίας – Νίκη

Σκαγιοπούλειο – Ηρακλής